BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Is Hakim Ziyech een haalbare versterking?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
klopt
 klopt - maandag 31 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Aangezien Ziyech ontevreden is over het ontslag van Schreuder en aanstuurt op een vertrek leek hij mij een haalbare versterking.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Een fantastische speler. Samen met Guardado en Propper een top middenveld. Maar financieel lastig lijkt mij. Twente zal nog wel even willen vangen, want zijn contract loopt nog jaren door. Ik vraag me ook af of PSV überhaupt wel geld heeft voor een transfer. Maar als ze willen investeren is dit de kans. De transfer van Corona verloopt erg moeizaam. Als deze niet rondkomt heeft Twente toch een probleem. Dus wie weet dan......
klopt
 klopt - maandag 31 augustus 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Ja heb je gelijk in maar dit is wel de uitgelezen kans. Porto gaat voor sisto I.p.v. corona dus twente kan ook wel wat salarisreductie gebruiken.
klopt
 klopt - maandag 31 augustus 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Met ziyech heb je gelijk een back up voor de vleugel erbij trouwens.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV ook de afweging maakt de de talentvolle aanstormende jeugd. Dus de kans is erg klein denk ik.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 31 augustus 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Precies. Ze hebben ook nog Vloet en paal komt er aan. Ze gaan wel een poging doen voor djuricic. Volgens mij een huurdeal. Lijkt mij overbodig, hij is precies een zelfde soort voetballer als Maher..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 19:52 schreef psveindhoven123 het volgende:
Precies. Ze hebben ook nog Vloet en paal komt er aan. Ze gaan wel een poging doen voor djuricic. Volgens mij een huurdeal. Lijkt mij overbodig, hij is precies een zelfde soort voetballer als Maher..
Djuricic gaat naar Standaard Luik
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Al met al heeft PSV zich denk ik optimaal versterkt. Heel veel beter was niet mogelijk en een nieuwe Depay die er meteen is zoals hij is onmogelijk.

Veel winst gemaakt op de transfers.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 22:57 schreef Loetje het volgende:
Al met al heeft PSV zich denk ik optimaal versterkt. Heel veel beter was niet mogelijk en een nieuwe Depay die er meteen is zoals hij is onmogelijk.

Veel winst gemaakt op de transfers.
Nu nog echt op elkaar ingespeeld raken en dan staat er weer een echt sterk PSV

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Is Hakim Ziyech een haalbare versterking?









0.0099821