BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 10 oktober 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Voorlopig gaat het goed met een ruststand van 0-1! Hopelijk verliezen die Turken vanavond van Tsjechië. Dan hebben we het weer in de hand voor wat betreft de play offs. Het kan toch niet waar zijn dat het EK in juni in Frankrijk start zonder Oranje.
Eide
 Eide - zaterdag 10 oktober 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Voor een verdediging met 3 debutanten staat het daar toch vrij aardig. Ik vond en vind de selectie en het opstellen van zowel El Ghazi als Riedewald prematuur maar ze doen het beide vrij aardig.
remco k
 remco k - zaterdag 10 oktober 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2015 - 16:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Remco.... de nummer 1 van rusland is andere koek dan molde en rapid wien. Dat psv daar de 2e helft zo goed speelde heeft psv zelfafgedwongen. Cska is niet mis.
Oh ik zie dat je dat inderdaad beaamt. Maar makkelijk winnen vind ik wel heel overdreven. De russische conpetitie is beter dan de nederlandse dus van de nummer 1 van rusland winnen zou in principe niet zomaar even lukken in een uitwedstrijd en dat is gebleken.
Ik vind de nummer 1 van Rusland helemaal niet beter dan die van NEderland, in de verste verte niet..

Er lopen een paar toppers, maar veel meer hele matige spelers..

Dat ze beter waren dan Nederland is al weer van een paar jaar terug.. Kijk voor de grap maar eens wat wedstrijden van die competitie..
remco k
 remco k - zaterdag 10 oktober 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Prima wedstrijd van Oranje, terechte overwinning, toch jammer van de tegengoal, compleet onnodig..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 oktober 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 15:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat jij nergens verstand van hebt???
Ja eens..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 oktober 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja eens..
Hehehe....toevallig kan ik er zo in a split second zo 3 noemen...maar dat ga ik niet doen ;-)
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 10 oktober 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Blind kan alvast beginnen met het inpakken ban zijn bondcoachkoffers. Turkije heeft gewonnen en heeft dus dinsdag thuis tegen het al geplaatste IJsland genoeg aan een gelijkspel.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 11 oktober 2015 - 02:15   quote  deeplink  
Heerlijk, game over!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 oktober 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Ja eens..😃
Pieter08
 Pieter08 - zondag 11 oktober 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Wel jammer van het EK. In oktober de spanning er al uit. Kan ik komende zomer wel weer eens vroeg op vakantie.
p111
 p111 - zondag 11 oktober 2015 - 12:01   quote  deeplink  
jammer een tournooi zonder nederland is een stuk minder, maar goed Blind kan opnieuw bouwen met de jonge generatie afscheid nemen van van Persie en Huntelaar de Jong, voordeel van de twijfel en afwachten Robben en Sneijder hoe zij conditioneel het houden om de jonkies te helpen met de volgende kwalificatie.

o ja Blind gewoon aanblijven hij heeft nog niks kunnen bewijzen daar heeft hij recht op.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 oktober 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 12:01 schreef p111 het volgende:

o ja Blind gewoon aanblijven
Geweldig, eens, plaatsen jullie in ieder geval ook niet voor het WK..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2015 door RenatoBos --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 11 oktober 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 12:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geweldig, eens, plaatsen jullie in ieder geval ook niet voor het WK..
De loting voor het EK was redelijk eenvoudig. Twee gaan rechtstreeks door en de nummer drie via de play offs. De kwalificatie voor het WK wordt echt heel andere koek. Ten eerste zwaardere tegenstanders en ten tweede plaatst alleen de nummer een zich rechtstreeks. Als we dan kijken naar het huidige selectiebeleid en een bondcoach die geen draagkracht heeft dan hoeven we die kwalificatiewedstrijden echt niet te gaan spelen. Als Oranje zich niet plaatst voor het EK dan moet Blind weg en in zijn kielzoog ook Van Oostveen. Blind zit al jaren op de bank bij Oranje, dus hij had zich allang kunnen bewijzen. Naast Hiddink heeft hij ook geen enkele inbreng gehad en nu weer niet. Dus na dinsdag gewoon weg.
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 22:54 schreef Pieter08 het volgende:
Blind kan alvast beginnen met het inpakken ban zijn bondcoachkoffers. Turkije heeft gewonnen en heeft dus dinsdag thuis tegen het al geplaatste IJsland genoeg aan een gelijkspel.
Volgens mij hebben we het niet halen van het EK toch echt gewoon aan OOstveen en Hiddink te danken...

Blind zal overigens ook gewoon aanblijven vermoed ik.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 11 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het niet halen van het EK toch echt gewoon aan OOstveen en Hiddink te danken...

Blind zal overigens ook gewoon aanblijven vermoed ik.
Hiddink heeft al terecht moeten vertrekken. Van Oostveen mag van mij ook al zijn koffers pakken en hetzelfde geldt voor Blind. Ja hij heeft er pas drie interlands als bondcoach opzitten, maar hoeveel als assistent. Hij is ook schuldig aan het debacle van Hiddink. En die lijn heeft hij "keurig" doorgezet. Daarnaast heeft hij geen draagkracht als bondcoach. Dus een missie impossible.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 oktober 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Danny Blind blijft sowieso bondscoach, ook al loopt hij met Oranje het EK van volgend jaar in Frankrijk mis. Dat zegt Bert van Oostveen in gesprek met Metro. ''We gaan bij de KNVB geen gekke dingen doen. Danny zit na de wedstrijd tegen Tsjechië ook nog gewoon of de bank. Of dat nou tijdens een play-offduel is of tijdens een oefenwedstrijd, dat maakt niet uit.''

''Hij heeft een contract tot en met het WK van 2018 en ergens in 2016 hebben we een evaluatiemoment, aldus Van Oostveen. ''We vinden dat Danny goed bezig is en hij kan rekening op steun van de KNVB en die moet hij ook van het Nederlandse volk krijgen.'' Zelf denkt de baas van het Nederlandse voetbal ook niet aan opstappen.
Eide
 Eide - maandag 12 oktober 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Lastig verhaal hoor. Principieel ben ik tegen de deal die de KNVB destijds heeft gesloten. De opvolger van de aankomende bondscoach ook alvast vastleggen is echt onzin. Daarnaast mist Blind gewoon ervaring.

Anderzijds heeft Blind wel gelijk als hij zegt aan te willen blijven. Hij heeft een hele moeilijke positie cadeau gekregen en heeft niet de kans gehad zichzelf te bewijzen. Dat hij gedreven is aan te blijven kan ik mij goed voorstellen.

Ik ben het dus met Remco eens dat dit probleem is veroorzaakt door de KNVB. Men had gewoon Koeman aan moeten stellen en daarna niet een wazige constructie moeten verzinnen. Ook had de KNVB veel eerder moeten ingrijpen toen bleek dat Hiddink faalde. Als er iemand weg moet is dat Oostveen.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 13 oktober 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 17:22 schreef Eide het volgende:
Lastig verhaal hoor. Principieel ben ik tegen de deal die de KNVB destijds heeft gesloten. De opvolger van de aankomende bondscoach ook alvast vastleggen is echt onzin. Daarnaast mist Blind gewoon ervaring.

Anderzijds heeft Blind wel gelijk als hij zegt aan te willen blijven. Hij heeft een hele moeilijke positie cadeau gekregen en heeft niet de kans gehad zichzelf te bewijzen. Dat hij gedreven is aan te blijven kan ik mij goed voorstellen.

Ik ben het dus met Remco eens dat dit probleem is veroorzaakt door de KNVB. Men had gewoon Koeman aan moeten stellen en daarna niet een wazige constructie moeten verzinnen. Ook had de KNVB veel eerder moeten ingrijpen toen bleek dat Hiddink faalde. Als er iemand weg moet is dat Oostveen.
Ben het met je eens. Denk alleen dat na uitschakeling andere krachten gaan spelen en dat de druk op Blind en Van Oostveen erg hoog zal worden. Zo hoog dat er een onwerkbare situatie zal gaan ontstaan.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 17:22 schreef Eide het volgende:
Lastig verhaal hoor. Principieel ben ik tegen de deal die de KNVB destijds heeft gesloten. De opvolger van de aankomende bondscoach ook alvast vastleggen is echt onzin. Daarnaast mist Blind gewoon ervaring.

Anderzijds heeft Blind wel gelijk als hij zegt aan te willen blijven. Hij heeft een hele moeilijke positie cadeau gekregen en heeft niet de kans gehad zichzelf te bewijzen. Dat hij gedreven is aan te blijven kan ik mij goed voorstellen.

Ik ben het dus met Remco eens dat dit probleem is veroorzaakt door de KNVB. Men had gewoon Koeman aan moeten stellen en daarna niet een wazige constructie moeten verzinnen. Ook had de KNVB veel eerder moeten ingrijpen toen bleek dat Hiddink faalde. Als er iemand weg moet is dat Oostveen.
Toen Blind het over nam stond Oranje 3e... zeg t mr
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Blind en Van Oostveen kunnen nu beiden bij het oud vuil aan de straat worden gezet.
remco k
 remco k - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Blind zal niet weg hoeven, maar zijn positie is niet te houden, ik vind het wel heel erg zonde dat hij door de beslissingen van van Oostveen en Hiddink zo beschadigd wordt..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 22:40 schreef remco k het volgende:
Blind zal niet weg hoeven, maar zijn positie is niet te houden, ik vind het wel heel erg zonde dat hij door de beslissingen van van Oostveen en Hiddink zo beschadigd wordt..
Hij is net zo verantwoordelijk onder zowel Van Gaal als bij Hiddink! Hij had zijn mond kunnen roeren tegen Guus en eigen coclusies trekken mr nee... we stonden 3e en na Blind 4e
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 22:40 schreef remco k het volgende:
Blind zal niet weg hoeven, maar zijn positie is niet te houden, ik vind het wel heel erg zonde dat hij door de beslissingen van van Oostveen en Hiddink zo beschadigd wordt..
Als Blind slim is kondigt hij vanavond nog zijn vertrek aan. Dit is geen werkzame situatie meer voor hem. Maar Blind is gewoon een luis in de pels en zal niet zelf gaan. Hij wacht op zijn ontslag om zo een bak geld mee te krijgen voor al die ellende die hij heeft aangericht als assistent en bondscoach. Dit geld heeft hij ook wel nodig want niemand wil hem meer hebben.
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:54   quote  deeplink  
53 landen speelden kwalificatie.
24 landen mogen meedoen.
Nederland is daar niet bij.
We zijn het lachertje van Europa.
Totaal voor schut!!!
tomson
 tomson - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:55   quote  deeplink  
😂
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Want weer een andere trainer gaat wel helpen wil je zeggen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 22:40 schreef remco k het volgende:
Blind zal niet weg hoeven, maar zijn positie is niet te houden, ik vind het wel heel erg zonde dat hij door de beslissingen van van Oostveen en Hiddink zo beschadigd wordt..
Als Blind slim is geeft ie er de brui aan.
Het kwaad was al geschied onder Hiddink.
Zet een ervaren rot voor die groep.
Ook de KNVB mag z,n conclusies trekken en moet opstappen.
Totaal geen beleid bij Van Oostveen.

Eerst een bejaarde aanstellen en dan een onervaren trainer.

Opzouten met die hap.
Tijd voor een grote schoonmaak.
remco k
 remco k - dinsdag 13 oktober 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 22:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij is net zo verantwoordelijk onder zowel Van Gaal als bij Hiddink! Hij had zijn mond kunnen roeren tegen Guus en eigen coclusies trekken mr nee... we stonden 3e en na Blind 4e
Hij is eindverantwoordelijk voor de laatste 4 wedstrijden, daarvoor was echter de ellende al volledig ingezet..
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 oktober 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is eindverantwoordelijk voor de laatste 4 wedstrijden, daarvoor was echter de ellende al volledig ingezet..
De KNVB koos eerst voor Hiddink die al achter een rollator loopt in middels.
Toen kozen ze voor Blind.
Van Blind ben ik ook niet onder de indruk.
Een type Van Gaal heeft dit team nodig.
Iemand die er bovenop zit.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 13 oktober 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Blind eruit heeft totaal geen uitstraling of charisma. Dat slaat over op de spelers en dat is gebleken. Maar toegegeven. Het goede wk heeft invloed gehad op dit team. Ze waren zo dicht bij die finale en dan toch wordt het weer verprutst. Maar toch vind ik dat spelers gemotiveerder moeten zijn. Ze spelen voor zichzelf om zichzelf te bewijzen. En het is een grove schande dat sommige spelers opzettelijk niet meezingen met het nederlands volkslied. Je speelt voor nederland in het nederlands elftal. Om deze figuren als team te laten voetballen heb je een echte boss nodig. Iets wat nederland in de politiek ook nodig heeft. Daarom functioneerde van gaal zo goed. Blind eruit.
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 oktober 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Waarom altijd een Nederlandse trainer?

Een tip...Jurgen Klopp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2015 door Aartus --
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 oktober 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:08 schreef patrickpsv15 het volgende:
Blind eruit heeft totaal geen uitstraling of charisma. Dat slaat over op de spelers en dat is gebleken. Maar toegegeven. Het goede wk heeft invloed gehad op dit team. Ze waren zo dicht bij die finale en dan toch wordt het weer verprutst. Maar toch vind ik dat spelers gemotiveerder moeten zijn. Ze spelen voor zichzelf om zichzelf te bewijzen. En het is een grove schande dat sommige spelers opzettelijk niet meezingen met het nederlands volkslied. Je speelt voor nederland in het nederlands elftal. Om deze figuren als team te laten voetballen heb je een echte boss nodig. Iets wat nederland in de politiek ook nodig heeft. Daarom functioneerde van gaal zo goed. Blind eruit.
Eens!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 13 oktober 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:10 schreef Aartus het volgende:
Waarom altijd een Nederlandse trainer?

Een tip...Jurgen Klopf.
Jurgen klopp zou ook prima zijn absoluut.
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 oktober 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Jurgen klopp zou ook prima zijn absoluut.
Hij is nog vrij.
Dus?
Ik zou het proberen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 14 oktober 2015 - 00:41   quote  deeplink  
Jürgen Klopp zit bij Liverpool, had een goeie geweest.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 14 oktober 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Volgens Oostveen gaan ze een luchtkasteel bouwen.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 oktober 2015 - 09:14   quote  deeplink  
1 ding is zeker. Een heerlijk rustig zomertje voor de boeg!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 14 oktober 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Gaan we maar voor belgie juichen op het EK..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 oktober 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2015 - 09:59 schreef patrickpsv15 het volgende:
Gaan we maar voor belgie juichen op het EK..
Hup alderwereld en hup Verthongen..(?)
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 oktober 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 22:57 schreef Hasjkoph het volgende:
Want weer een andere trainer gaat wel helpen wil je zeggen.
Blind is geen trainer, maar een assistent die doet wat hem wordt opgedragen en vooral geen weerwoord heeft. Dat heeft hij inmiddels wel bewezen. Nu een vent voor de groep die respect uitstraalt en kort op de groep zit en talenten kan (door)ontwikkelen. Koeman was in mijn ogen ideaal geweest, maar die komt voorlopig niet. Met dank aan Van Oostveen. Wellicht een goede buitenlandse trainer, die met name let op hoe te verdedigen want dat is momenteel rampzalig.
remco k
 remco k - woensdag 14 oktober 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:17 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hij is nog vrij.
Dus?
Ik zou het proberen.
Jurgen Klopp zit al weer een hele week bij Liverpool..
Eide
 Eide - woensdag 14 oktober 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:17 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hij is nog vrij.
Dus?
Ik zou het proberen.
Is sinds vorige week de opvolger van Rodgers bij Liverpool en stond daar vandaag voor het eerst op het veld.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 15 oktober 2015 - 19:54   quote  deeplink  
De voetbalwereld begint te reageren na het echec. Hoe lang houd Van Oostveen het nog vol?
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2015 - 19:54 schreef Pieter08 het volgende:
De voetbalwereld begint te reageren na het echec. Hoe lang houd Van Oostveen het nog vol?
Ik denk dat hij maar één ding kan doen: de eer aan zichzelf houden en OPSTAPPEN.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 16 oktober 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2015 - 15:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij maar één ding kan doen: de eer aan zichzelf houden en OPSTAPPEN.
Wij zijn het eens Pietje. Nu Van Oostveen nog.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2015 - 16:12 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wij zijn het eens Pietje. Nu Van Oostveen nog.
Hahaha. Zo is het Pieter. Maar ik vrees dat die kerel daar te eigenwijs voor is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 oktober 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Is vrees is gegrond..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 16 oktober 2015 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2015 - 16:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Zo is het Pieter. Maar ik vrees dat die kerel daar te eigenwijs voor is.
Hopelijk wordt de druk hem teveel😉
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 17 oktober 2015 - 07:31   quote  deeplink  
Ik heb liever dat de Boer opstapt.
Misschien leuk baantje voor hem daar. Meteen 2 vliegen in 1 klap.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 oktober 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2015 - 07:31 schreef Peterhs het volgende:
Ik heb liever dat de Boer opstapt.
Misschien leuk baantje voor hem daar. Meteen 2 vliegen in 1 klap.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!









0.0167930