BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarom klaagt willem van hanegem zoveel?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Ik maak me zorgen om dit goede grappige mens. Hij zeurt altijd over kleine onzin dingen zoals de baard van depay en ik ben bang dat hij aan zware depressies lijdt?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 16:30   quote  deeplink  
En met jou gaat het goed..(?)
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 06 september 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Iedereen kon toch zien dat Memphis enorm voor lul liep met die sjaal en hoed..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2015 - 20:53   quote  deeplink  
dit heb ik niet hier gepost... maar op het feyenoordforum. Een moderator heeft het hier neergezet. even voor de duidelijkheid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
dit heb ik niet hier gepost... maar op het feyenoordforum. Een moderator heeft het hier neergezet. even voor de duidelijkheid.
????....Waarom zou die dat doen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Geen idee maar het is toch echt gebeurd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 21:50   quote  deeplink  
En je kreeg geen uitleg..(?)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
Geen idee maar het is toch echt gebeurd.
Geloof er geen reet van....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Tuurlijk niet die gozert zit teveel aan de boerenkool daar ga je van hallucineren..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 september 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Er stond wel opeens een willem vam hanegem topic bovenaan de topics lijst op het feyenoord forum. Dus ik denk dat ze mijn reactie daarin hebben verwerkt en vervolgens mijn topic naar het psv forum geplaatst.
Roboer
 Roboer - maandag 07 september 2015 - 09:42   quote  deeplink  
Willem van Hanegem? zegt me nu even niks, maar waarom moet skiete Willy z'on flutprijs als de Johan fruit schaal uitreiken? dat is degradatie van een gigant.
scout_2
 scout_2 - maandag 07 september 2015 - 11:53   quote  deeplink  
eens mens die klaagt heeft betere tijden gekent...een mens die blijft klagen is niet realistisch omdat hij zijn verwachtingspatroon niet bijstelde onder de kennis die hij bezit
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 september 2015 - 16:56   quote  deeplink  
Zo dan..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 september 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 11:53 schreef scout_2 het volgende:
eens mens die klaagt heeft betere tijden gekent...een mens die blijft klagen is niet realistisch omdat hij zijn verwachtingspatroon niet bijstelde onder de kennis die hij bezit
Ik klaag over het feit dat in 1995 een geheim verdrag tot stand is gekomen tussen Europese lidstaten en Islamitische landen om de islam te laten integreren (anders oliekraan dicht) en de radio en televisie en andere media dit te laten indoctrineren. Dit heeft een deense minister uitgelekt. En ik klaag over het feit dat mijn universiteit vluchtelingen gratis onderwijs wil gaan geven en gratis sportabonnementen. Het wordt ons gewoon in onze strot geduwd.. bah wat leven wij toch in een rot land wat het immigratiebeleid betreft. En ik klaag over het feit dat een asielzoeker 36.000 euro per persoon per jaar kost, en over het feit dat de televisie propaganda maakt (zielige baby'tjes tonen etc.). En ik klaag over het feit dat moslims christenen van de boot afduwen in de zee als ze in de minderheid zijn. En dat ze voedsel weigeren in Hongarije wat geen Hallalvoedsel of zoiets is.(dat komt natuurlijk niet op rtl nieuws of NOS nieuws!) En ik klaag over het feit dat rijke olielanden zoals qatar, saoudi arabie etc. hun moslimbroeders niet opvangen... en als wij het niet doen zijn we onmenselijk.. hoe ziek is dit? ik wil graag tegenargumenten horen van iemand die het hier niet mee eens is en ik zou ook graag willen horen als je het hier wel mee eens bent. Misschien een beetje niet-voetbal maar nu er toch een klaagtopic is geopend..Hier is het verdrag overigens uitgewerkt: http://balder.org/avisartikler/Barcelona-Verklaring-Euro-Mediterrane-Partnerschap-Geheime-Afspraken.php
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 07 september 2015 - 17:41   quote  deeplink  
,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2015 door Nenam_tiL --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarom klaagt willem van hanegem zoveel?









0.0105059