BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De eerste keer dat ik het niet helemaal met brands eens ben

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 september 2015 - 18:56   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/454215/psv-staat-voor-dilemma-dat-gaat-punten-kosten-in-de-strijd-om-de-titel-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=psv

We moeten naar mijn mening in de cl alles geven. Voor psv als club en voor het nederlandse voetbal. Ook al kost het punten in de eredivisie. Je moet iedere wedstrijd willen winnen. Als iedereen zo zou denken... dan had dat europees voetbal helemaal geen zin meer.. dan kun je beter de 8 beste clubs van europa een toernooitje tussen elkaar laten spelen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 10 september 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 18:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/454215/psv-staat-voor-dilemma-dat-gaat-punten-kosten-in-de-strijd-om-de-titel-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=psv

We moeten naar mijn mening in de cl alles geven. Voor psv als club en voor het nederlandse voetbal. Ook al kost het punten in de eredivisie. Je moet iedere wedstrijd willen winnen. Als iedereen zo zou denken... dan had dat europees voetbal helemaal geen zin meer.. dan kun je beter de 8 beste clubs van europa een toernooitje tussen elkaar laten spelen.
Dat is toch wat de UEFA wil.
remco k
 remco k - donderdag 10 september 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 18:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/454215/psv-staat-voor-dilemma-dat-gaat-punten-kosten-in-de-strijd-om-de-titel-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=psv

We moeten naar mijn mening in de cl alles geven. Voor psv als club en voor het nederlandse voetbal. Ook al kost het punten in de eredivisie. Je moet iedere wedstrijd willen winnen. Als iedereen zo zou denken... dan had dat europees voetbal helemaal geen zin meer.. dan kun je beter de 8 beste clubs van europa een toernooitje tussen elkaar laten spelen.
Ajax is vier keer kampioen geworden met dat het in de Cl speelde, en won de meeste wedstrijd na die CL wedstrijden ook gewoon.

Ik vind het een kut excuus van jewelste..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 10 september 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is vier keer kampioen geworden met dat het in de Cl speelde, en won de meeste wedstrijd na die CL wedstrijden ook gewoon.

Ik vind het een kut excuus van jewelste..
Eens
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 september 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is vier keer kampioen geworden met dat het in de Cl speelde, en won de meeste wedstrijd na die CL wedstrijden ook gewoon.

Ik vind het een kut excuus van jewelste..
Klopt. Ajax gaf in de champions league werkelijk alles. En daardoor wonnen ze incidenteel zelfs van absolute wereldtoppers. Zelfs met een zeer zware loting had ajax als doelstelling om te overwinteren. Dat sloeg over op de spelers en dat heeft tot die strijdlust geleid. Ik weet niet hoe dat overslaat op de spelers als een technidch directeur zo praat. Spelers denken dan wellicht: we zullen zeker graag willen maar als het niet lukt is het niet zo heel erg... dus echt per se hoeft het ook niet..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 10 september 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 20:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Klopt. Ajax gaf in de champions league werkelijk alles. En daardoor wonnen ze incidenteel zelfs van absolute wereldtoppers. Zelfs met een zeer zware loting had ajax als doelstelling om te overwinteren. Dat sloeg over op de spelers en dat heeft tot die strijdlust geleid. Ik weet niet hoe dat overslaat op de spelers als een technidch directeur zo praat. Spelers denken dan wellicht: we zullen zeker graag willen maar als het niet lukt is het niet zo heel erg... dus echt per se hoeft het ook niet..
Ik kan me haast ook niet voorstellen dat Brands dit zo heeft gezegd. Hoe zijn zijn woorden verdraaid?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 september 2015 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 23:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik kan me haast ook niet voorstellen dat Brands dit zo heeft gezegd. Hoe zijn zijn woorden verdraaid?
De media verdraaien veel woorden. Dictatuur hier in NL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De eerste keer dat ik het niet helemaal met brands eens ben









0.0084559