BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 oktober 2015 - 12:22   quote  deeplink  
2ut5g7n.jpg

Nog 10 dagen en dan is het zover. De bekerkraker tussen de rivaal uit Rotjeknor en ons aller Ajax. Het duel zal op woensdag 28 oktober worden gespeeld in een uitverkochte kuip. Aanvangstijdstip van het duel is 19:45 uur.

Het is niet voor het eerst dat beide ploegen elkaar treffen in de strijd om de dennenappel. De laatste keer dat dit gebeurde was in het seizoen 2013-2014. Toen troffen beide ploegen elkaar in de kwartfinale in Amsterdam en wist ons aller Ajax het duel met 3-1 te winnen. Doelpunten kwamen toen van Fischer, Bojan en Serero. Ajax kan sowieso een positieve balans overleggen qua resultaten tegen de grote rivaal in de beker. 19 keer eerder troffen beide clubs elkaar. Ajax won 10 van deze ontmoetingen, terwijl er 8 verloren gingen. 1 keer werd er gelijkgespeeld. Het doelsaldo spreekt ook in het voordeel van de Amsterdammers. 39 keer wisten ze het net te vinden, terwijl 24 keer de bal uit het net gevist diende te worden.



Voor de wedstrijd tegen de kakkerlakken speelt Ajax nog in Turkije tegen Fenerbahce en in Arnhem tegen Vitesse. Als Ajax beide wedstrijden goed doorkomt lijkt de door de media voorspelde herfstdip uit te blijven en kan ons aller Ajax ook in de bekerklassieker nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen. 1,5 week later staat echter alweer een nieuwe klassieker op het programma. Ook dan neem ons aller Ajax het op in een uitverkochte badkuip, maar dan in de competitie.

AJAX - Kakkerlakken (bekerfinale 2010 1e wedstrijd)


Kakkerlakken - AJAX (bekerfinale 2010 2e wedstrijd)


Vertonghen in de Arena tijdens viering bekerwinst


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2015 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - zondag 18 oktober 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Wanneer er pijntjes zijn in de basis dan kunnen deze jongens rust krijgen en onze wissels kunnen dan de badkuip op stelten zetten voor die kut beker.
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Je hebt er een prachtig topic van gemaakt, vriend!

Reken maar dat Feyenoord gemotiveerd tot op het bot is. Géén Ajax-supporters, de werdstrijd wordt gespeeld in Rotterdam... Tel uit je winst. Of eigenlijk verlies... Ik geloof nooit dat Ajax deze wedstrijd kan winnen. Mijn hart hoopt op een klein wondertje, maar mijn verstand zegt wat anders. Ik houd het maar op 3-1 voor de Rotterdammers. Alles wat positiever is, is meegenomen.
remco k
 remco k - zondag 18 oktober 2015 - 14:15   quote  deeplink  
ik zou niet weten waarom Feyenoord deze wedstrijd even gaat winnen, die spelen alles behalve goed voetbal en staan enkel en alleen zo hoog door foute beslissingen van de arbitrage..

Ajax speelt echt beter voetbal dan Feyenoord, en geeft veel minder weg dan de Rotterdammers..

Overigens zegt dat niets over deze wedstrijd aangezien die echt op zichzelf staat..

Ik ga voor een gestolen 0-1, dat zijn de lekkerste..
ZerauS
 ZerauS - zondag 18 oktober 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 13:48 schreef Pietje het volgende:
Je hebt er een prachtig topic van gemaakt, vriend!

Reken maar dat Feyenoord gemotiveerd tot op het bot is. Géén Ajax-supporters, de werdstrijd wordt gespeeld in Rotterdam... Tel uit je winst. Of eigenlijk verlies... Ik geloof nooit dat Ajax deze wedstrijd kan winnen. Mijn hart hoopt op een klein wondertje, maar mijn verstand zegt wat anders. Ik houd het maar op 3-1 voor de Rotterdammers. Alles wat positiever is, is meegenomen.
Doe niet zo raar Pietje😉 we gaan daar gewoon met 1-2 winnen...ver in de blessuretijd door een blunder van Kenneth
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:15 schreef remco k het volgende:
ik zou niet weten waarom Feyenoord deze wedstrijd even gaat winnen, die spelen alles behalve goed voetbal en staan enkel en alleen zo hoog door foute beslissingen van de arbitrage..

Ajax speelt echt beter voetbal dan Feyenoord, en geeft veel minder weg dan de Rotterdammers..

Overigens zegt dat niets over deze wedstrijd aangezien die echt op zichzelf staat..

Ik ga voor een gestolen 0-1, dat zijn de lekkerste..
Hahaha. Vooral dat laatste... Ik bedoelde ook zeker niet qua goed voetbal, maar uit fanatisme. Dat schreef ik dus: "tot op het bot gemotiveerd".
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:16 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Doe niet zo raar Pietje😉 we gaan daar gewoon met 1-2 winnen...ver in de blessuretijd door een blunder van Kenneth
Zou hij ons komen helpen??? Dan richten we een standbeeld voor hem op ;)
ZerauS
 ZerauS - zondag 18 oktober 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:15 schreef remco k het volgende:
ik zou niet weten waarom Feyenoord deze wedstrijd even gaat winnen, die spelen alles behalve goed voetbal en staan enkel en alleen zo hoog door foute beslissingen van de arbitrage..

Ajax speelt echt beter voetbal dan Feyenoord, en geeft veel minder weg dan de Rotterdammers..

Overigens zegt dat niets over deze wedstrijd aangezien die echt op zichzelf staat..

Ik ga voor een gestolen 0-1, dat zijn de lekkerste..
Beter dan dit kan ik het niet verwoorden. Ik denk er precies hetzelfde over wat betreft de stand gezien het matige spel en de gestolen overwinningen als gevolg van arbitraal falen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 18 oktober 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zou hij ons komen helpen??? Dan richten we een standbeeld voor hem op ;)
Standbeeld gaat wat ver maar ik zal een liedje voor hem zingen. Mag dat ook?
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:19 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Standbeeld gaat wat ver maar ik zal een liedje voor hem zingen. Mag dat ook?
Alleen als je zuiver zingt ;)
Loetje
 Loetje - zondag 18 oktober 2015 - 14:20   quote  deeplink  
3-3!
ZerauS
 ZerauS - zondag 18 oktober 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Alleen als je zuiver zingt ;)
Volgens mijn vrouw zing ik hartstikke vals vriend😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door ZerauS --
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:20 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Volgens mijn vrouw zing ik hartstikke vals vriend😉
Hahaha. Laat dat liedje dan maar ;)
enough
 enough - zondag 18 oktober 2015 - 14:25   quote  deeplink  
hahahaha klasse topic ajax warrior hahahahahah

HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN.

ik heb dat toendertijd ook zoveel afgespeeld en blijft altijd weer leuk om te zien
bedankt.
ZerauS
 ZerauS - zondag 18 oktober 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Laat dat liedje dan maar ;)
Vooruit dan maar..Dan toch een standbeeld 😉
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:30 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Vooruit dan maar..Dan toch een standbeeld 😉
Maar niet te groot, hè, want hij is en blijft natuurlijk toch een overloper...
ZerauS
 ZerauS - zondag 18 oktober 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar niet te groot, hè, want hij is en blijft natuurlijk toch een overloper...
Ter grootte van een lego poppetje😂
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 14:34 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ter grootte van een lego poppetje😂
Hahahaha. Inderdaad groot genoeg. Een fabuland poppetje :D
remco k
 remco k - zondag 18 oktober 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Feyenoord speelt vandaag trouwens wel goed hoor.. 4-0 al bij 32 minuten gespeeld..
Pietje
 Pietje - zondag 18 oktober 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 15:03 schreef remco k het volgende:
Feyenoord speelt vandaag trouwens wel goed hoor.. 4-0 al bij 32 minuten gespeeld..
Ja, die werken aan hun doelsaldo.
bully
 bully - zondag 18 oktober 2015 - 16:30   quote  deeplink  
hoop op goede uitslag maar ben nog niet overtuigd

mrsmkj.jpg
Brandje
 Brandje - maandag 19 oktober 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Nederlaag. De Boer heeft schijt aan de beker dus gaat niet met de sterkste formatie spelen daarbij kan hij zich daar mooi achter verschuilen als we twee keer in twee klop van ze krijgen!
ZerauS
 ZerauS - maandag 19 oktober 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 19:00 schreef Brandje het volgende:
Nederlaag. De Boer heeft schijt aan de beker dus gaat niet met de sterkste formatie spelen daarbij kan hij zich daar mooi achter verschuilen als we twee keer in twee klop van ze krijgen!
We gaan niet van hun verliezen man. Doe niet zo raar😃
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Kramer vrijgesproken. Het is toch godverdomme niet te geloven!!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 10:48 schreef Brandje het volgende:
Kramer vrijgesproken. Het is toch godverdomme niet te geloven!!
Eigenlijk zeggen ze dus dat je gewoon spelers in hun gezicht mag duwen. Is allemaal geen probleem joh.

Gaat echt nergens over. je kan nu nooit meer een schorsing geven voor het uitdelen van een klap, maar dan ook werkelijk nooit meer. Door het gehuil van die kakkerlakken wordt hij nu niet geschorst, KNVB probeert Feyenoord tevergeefs kampioen te maken. In de wedstrijd had hij hier rood voor gekregen en had Feyenoord met 10 man gestaan, dat geluk hebben ze al gehad en nu ook nog niet eens durven te schorsen.

Binnen twee maand wordt nu een Ajax-speler 4 wedstrijden geschorst voor een mindere overtreding dan dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2015 door NatjosFC --
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 11:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eigenlijk zeggen ze dus dat je gewoon spelers in hun gezicht mag duwen. Is allemaal geen probleem joh.
Gewoon wederom op vormfout vrijgesproken. Aanklager vond het slaan maat hey was duwen dus kom je ermee weg. KNVB vond het wel onsportief gedrag maar kon verder niks doen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Het zegt toch ook veel over het onvermogen van de KNVB he. 3 keer al dit seizoen. Krijgen sowieso een hoop mee daar.
VVout
 VVout - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Ghèhè :)
Eide
 Eide - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 11:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eigenlijk zeggen ze dus dat je gewoon spelers in hun gezicht mag duwen. Is allemaal geen probleem joh.
Is niet helemaal waar, Kramer is wel ontoelaatbaar gedrag verweten maar de aanklacht van de KNVB (slaan) is niet overeind gebleven. En die aanklacht veranderen in een andere, ontoelaatbare, fysieke handeling is niet mogelijk.

Daarnaast: Elke keer als feyenoorders in aanloop naar de Klassieker tegen forse schorsingen aanlopen worden ze altijd dusdanig kort geschorst dat ze de Klassieker weer net wel halen. Is pure politiek natuurlijk in een krampachtige poging escalaties te voorkomen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 12:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar, Kramer is wel ontoelaatbaar gedrag verweten maar de aanklacht van de KNVB (slaan) is niet overeind gebleven. En die aanklacht veranderen in een andere, ontoelaatbare, fysieke handeling is niet mogelijk.

Daarnaast: Elke keer als feyenoorders in aanloop naar de Klassieker tegen forse schorsingen aanlopen worden ze altijd dusdanig kort geschorst dat ze de Klassieker weer net wel halen. Is pure politiek natuurlijk in een krampachtige poging escalaties te voorkomen.
Ze moeten dat gewoon anders gaan doen. Gewoon onder de noemer ontoelaatbaar gedrag en of dat nu slaan of duwen is. Beide even zwaar straffen. Heb je meteen duidelijkheide en ben je er vanaf.
Als ik iemand doodschiet of dood knuppel of dood steekt. Het is allemaal moord. Zo simpel is het.
Nu gaan clubs advocaten inhuren om te kijken of alles wel op de juiste manier is ingevuld dus inderdaad zeggen clubs wel ja tegen dit gedrag.
Toen Suarez Bakkal beet gaf ajax hem direct een schorsing los van de KNVB en zo hoort het. Hey zou feyenoord sieren dit alsnog te doen. Ze hebben niet in de gaten dat ze onsportief gedrag nu in kaart spelen cq beschermen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 11:38 schreef Loetje het volgende:
Het zegt toch ook veel over het onvermogen van de KNVB he. 3 keer al dit seizoen. Krijgen sowieso een hoop mee daar.
Daarom hoop ik zo dat wij ze weer eens ouderwets op hun plek zetten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 12:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar, Kramer is wel ontoelaatbaar gedrag verweten maar de aanklacht van de KNVB (slaan) is niet overeind gebleven. En die aanklacht veranderen in een andere, ontoelaatbare, fysieke handeling is niet mogelijk.

Daarnaast: Elke keer als feyenoorders in aanloop naar de Klassieker tegen forse schorsingen aanlopen worden ze altijd dusdanig kort geschorst dat ze de Klassieker weer net wel halen. Is pure politiek natuurlijk in een krampachtige poging escalaties te voorkomen.
Dat ik de tegenwoordige voetballers maar watjes vind staat los van het feit dat er ook een aantal idioten loslopen op de velden. Een Kramer is er daar zo èèn van. Nare trekjes heeft dat mannetje. Alleen begint wel op te vallen dat een aantal Feyenoorders vrijgesproken wordt met van die rare argumenten. Was er laatst ook niet zo iets met Moreno en Karsdorp?
Ja Moreno geen rood dan moet die van Karsdorp ook maar geseponeerd worden..
Elia die een kopstoot geeft maar die de scheids "vergeten" is..
En dan heb je Kazim ook nog!
remco k
 remco k - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Bazoer doet toch ook een slaande beweging en wordt niet geschorst???
Eide
 Eide - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 12:56 schreef remco k het volgende:
Bazoer doet toch ook een slaande beweging en wordt niet geschorst???
Gezien en niet als slaande beweging beoordeeld door de scheidsrechter.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Gezien en niet als slaande beweging beoordeeld door de scheidsrechter.
Inderdaad en dan is de kous af. Beweging was er wel weet alleen niet of het bewust slaan was.. Bel hasani ging trouwens wel als een mietje liggen.
remco k
 remco k - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Gezien en niet als slaande beweging beoordeeld door de scheidsrechter.
Begrijp ik.. Ook soort van vormfout dus.. Verkeerd ingeschat namelijk.

Het hele regelement slaat gewoon nergens op.. Zowel Bazoer als Kramer hadden na de wedstrijd geschorst moeten worden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 12:56 schreef remco k het volgende:
Bazoer doet toch ook een slaande beweging en wordt niet geschorst???
2 heel verschillende situaties. Vallen totaal niet te vergelijken.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 12:56 schreef remco k het volgende:
Bazoer doet toch ook een slaande beweging en wordt niet geschorst???
Tsja als jij hey verschil tussen Bazoer en Kramer niet ziet dan houdt het op. Bazoer vond helemaal niemand wat. Blom niet. Studio voetbal niet en VI niet.Dus wat een achterlijk vergelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja als jij hey verschil tussen Bazoer en Kramer niet ziet dan houdt het op. Bazoer vond helemaal niemand wat. Blom niet. Studio voetbal niet en VI niet.Dus wat een achterlijk vergelijk.
Behalve die calimero kakkerlak v. hanegem.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Begrijp ik.. Ook soort van vormfout dus.. Verkeerd ingeschat namelijk.

Het hele regelement slaat gewoon nergens op.. Zowel Bazoer als Kramer hadden na de wedstrijd geschorst moeten worden..
Nee hoor. Kramer duwt iemand zijn gezicht. Bazoer houdt iemand af in een duel. Totaal niet te vergelijken. Je ziet Bazoer ook niet omkijken waar zijn tegenstander is. Kramer zoek van de Pavert bewust op
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

2 heel verschillende situaties. Vallen totaal niet te vergelijken.
Laat gaan. Hij ligt weer bewust dwars. Daar kikt hij op.
Eide
 Eide - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Wat een kontopmerking Remco. Er zat een wereld van verschil tussen die situaties. Bazoer tracht een tegenstander af te houden. Daarom dus ook niet beoordeeld als slaande beweging of een andere ontoelaatbare handeling.

Kramer maakt echt een doelbewuste beweging richting het gezicht van een tegenstander. Het was geen slag, zoals de aanklacht van de KNVB luidde, maar is wel benoemd als ontoelaatbaar.

Daar zit een groot verschil tussen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor. Kramer duwt iemand zijn gezicht. Bazoer houdt iemand af in een duel. Totaal niet te vergelijken. Je ziet Bazoer ook niet omkijken waar zijn tegenstander is. Kramer zoek van de Pavert bewust op
Inderdaad Brandje. Exact de juiste weergave. Hoogstens geel mocht er al voor gefloten worden. Totaal geen intentie om tegenstander te expres te
raken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Laat gaan. Hij ligt weer bewust dwars. Daar kikt hij op.
Weet ik, maar hij moet zijn kontvriendjes van de rivaal te vriend houden. Let wel, straks komt hij weer dat hij vele Ajax-supporters heeft gesproken die het ook een rode kaart vonden. Zo voorspelbaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:40 schreef Eide het volgende:
Wat een kontopmerking Remco. Er zat een wereld van verschil tussen die situaties. Bazoer tracht een tegenstander af te houden. Daarom dus ook niet beoordeeld als slaande beweging of een andere ontoelaatbare handeling.

Kramer maakt echt een doelbewuste beweging richting het gezicht van een tegenstander. Het was geen slag, zoals de aanklacht van de KNVB luidde, maar is wel benoemd als ontoelaatbaar.

Daar zit een groot verschil tussen.
Inderdaad Eide, ook jij hebt gelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Er is maar 1 groep die roept dat wij worden voorgetrokken en dat zijn de kakkerlakken, onder aanvoering van uber calimero van hanegem.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 oktober 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Er is maar 1 groep die roept dat wij worden voorgetrokken en dat zijn de kakkerlakken, onder aanvoering van uber calimero van hanegem.
Inderdaad.. Als ik de vele keren optel dat wij afgelopen seizoenen genaaid zijn vooral de Champions League was een drama dan is het nergens op gebaseerd.
De KNJB zoals ze constant zeggen is ook nergens meer op gebaseerd.
Dat Feyenoord thuis vaak Kuip vordeel heeft hoor je ze ook niet over.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 oktober 2015 - 15:31   quote  deeplink  
Maar goed fouten zullen altijd gemaakt worden zolang mensen het moeten beoordelen.
Feyenoord heeft nu wat meer geluk andere keer zijn wij het vast weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2015 door Hummel10 --
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 oktober 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 15:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad.. Als ik de vele keren optel dat wij afgelopen seizoenen genaaid zijn vooral de Champions League was een drama dan is het nergens op gebaseerd.
De KNJB zoals ze constant zeggen is ook nergens meer op gebaseerd.
Dat Feyenoord thuis vaak Kuip vordeel heeft hoor je ze ook niet over.
Dat klopt zeker, maar in principe is elke voetbalsupporter uiterst selectief in de "eerlijkheid" naar voor- en nadeel ten aanzien van z'n eigen club.
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 20 oktober 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 12:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daarom hoop ik zo dat wij ze weer eens ouderwets op hun plek zetten.
Ik hoop dat we ze vernederen zodat ze de rest van het seizoen hun muil houden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax uitslag niet belangrijk! Lees topic maar!!









0.0088438