BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dylan Vente topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 november 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Feyenoord-talent Vente tekent contract voor drie jaar

2rdu2j5.jpg

Jeugdspeler Dylan Vente gaat een contract tekenen bij Feyenoord. De 16-jarige voetballer zal een contract tekenen voor drie seizoen. Dit meldt het management van de jongeling, Wasserman, zojuist weten. Eerder kwam de jeugdinternational uit voor amateurclub Smitshoek.

Dit seizoen wist de spits al elf keer te scoren in de B1 van Feyenoord en gaf hij vijf assists. In de bekerwedstrijd tegen PEC Zwolle B2 wist hij vijf keer te scoren. Vente maakt sinds het seizoen 2008-2009 deel uit van de jeugdopleiding van Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 november 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Vente trots op contract: ''Ik ben een echte Feyenoorder''

2589opd.jpg

Dylan Vente heeft vanmiddag zijn handtekening onder een driejarig contract bij Feyenoord gezet. De 16-jarige spits uit de veelgeprezen jeugdopleiding van Feyenoord is trots op zijn contractondertekening en het contract geeft hem extra motivatie met het oog op de toekomst.

"Dit contract is een heel mooi gebaar van Feyenoord. Het geeft mij ook het vertrouwen dat ik goed bezig ben. "Ik ben een echte Feyenoorder, begint hij op de website van zijn management Wasserman. "Voor mij is er dan ook niks mooiers dan nu bij mijn club een contract te kunnen tekenen. Ik voel me goed en ik heb het hier enorm naar mijn zin. Feyenoord doet er ook alles aan om er op alle gebieden bij de spelers het maximale uit te halen. Daar voel ik me ontzettend goed bij."

Volgens Vente zit hij, bij Feyenoord, bij de juiste club. "Ik weet zeker dat er voor mijn verdere ontwikkeling als voetballer geen betere club is dan deze. Ik zal er de komende jaren alles aan doen om me om elk gebied verder te verbeteren", besluit hij.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 november 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Jeugdspeler Vente wordt volgers kenners een mooie toekomst toegedicht. De club hoopt dat hij het spoor van zijn achteroom Leen zal volgen. Leen Vente was één van de twaalf spelers die op 27 maart 1937 met een vriendschappelijke wedstrijd tegen het Belgische Beerschot het nieuwe stadion De Kuip inwijdden. Vente scoorde die dag als eerste een doelpunt in de Kuip.

Dit word onze nieuwe topscoorder van de eredivisie over een paar jaar..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 november 2015 - 18:01   quote  deeplink  
EERSTE PROFCONTRACT VOOR SPITS DYLAN VENTE

t9wc9v.jpg

De 16-jarige Dylan Vente heeft woensdagmiddag zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. De spits, die dit seizoen uitkomt in Feyenoord B1, zette in het bijzijn van zijn ouders, broer en begeleider zijn handtekening onder een verbintenis tot medio 2019.

Dylan Vente is directe familie van Leen Vente, de voormalig spits van Feyenoord die op 27 maart 1937 het eerste doelpunt maakte in De Kuip en die overleed in 1989. Hij was de broer van mijn opa, vertelde de jeugdinternational, die als E-pupil de overstap van Smitshoek naar Feyenoord maakte. Toen ik naar Feyenoord ging, heeft mijn vader me natuurlijk over hem verteld. Af en toe zie ik hem nog voorbij komen in lijstjes van topscorers van het Nederlands elftal (Leen Vente scoorde negentien keer voor Oranje, red.), dat is altijd leuk om te zien.

Naast speler van Feyenoord is Dylan Vente ook supporter in hart en nieren. Hij komt uit een echte Feyenoord-familie en heeft al sinds zijn derde een seizoenkaart. Om nu een contract te mogen tekenen is een droom die uitkomt, vertelde de spits, die dit seizoen al zestien doelpunten maakte. Ik wil me bij Feyenoord door ontwikkelen en hoop natuurlijk ooit in het eerste elftal te spelen.

Namens Feyenoord sprak technisch directeur Martin van Geel zijn vertrouwen uit in Vente. Natuurlijk is het voor ons bijzonder om een spits uit de eigen opleiding vast te leggen, dat is een positie die we altijd extra in de gaten houden. Dylan is een doelgerichte spits, die de komende jaren de tijd krijgt om zijn stappen te maken. Daar heeft hij absoluut de drive en de kwaliteiten voor.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Barabas
 Barabas - woensdag 11 november 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Mooi zo. Goede familie 😉
Barabas
 Barabas - woensdag 11 november 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Misschien wordt hij het wel die de laatste goal in onze Kuip gaat maken... Zou mooi zijn. Verhaal van de cirkel en rond en zo...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 november 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Mooie gedachte.
van geil
 van geil - woensdag 11 november 2015 - 21:47   quote  deeplink  
De laatste goal voor Feyenoord klinkt stukken minder.
tomson
 tomson - donderdag 12 november 2015 - 05:29   quote  deeplink  
Gaaf ! Het belletje begon al gelijk te rinkelen maar het duurde effe om de link te leggen
VVout
 VVout - donderdag 12 november 2015 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 21:47 schreef van geil het volgende:
De laatste goal voor Feyenoord klinkt stukken minder.
Lezen er staat de Kuip, ouwe verdraaierT ghèhè.
nr 10
 nr 10 - donderdag 12 november 2015 - 08:41   quote  deeplink  
En hij maakt de eerste in het nieuwe stadion. Kan ook Van Beek worden, maar dat is dan de eerste tegengoal.
van geil
 van geil - donderdag 12 november 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 07:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Lezen er staat de Kuip, ouwe verdraaierT ghèhè.
Het was dan ook n geintje hè :)
VVout
 VVout - vrijdag 13 november 2015 - 08:36   quote  deeplink  
Zeg toch, verdraaiT taalartiest.
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 november 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 19:52 schreef Barabas het volgende:
Misschien wordt hij het wel die de laatste goal in onze Kuip gaat maken... Zou mooi zijn. Verhaal van de cirkel en rond en zo...
Die is dan pas rond als hij ook een kroeg op de Oude Binnenweg gaat exploiteren hè?
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 13 november 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Weer een topper voor een paar jaar vast gelegd
snel een keer op de bank zetten bij het eerste vast laten wennen
hoe het is met een volle KUIP
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 november 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 13:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

Die is dan pas rond als hij ook een kroeg op de Oude Binnenweg gaat exploiteren hè?
Das voor na zijn carrière... 😁
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 april 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Vente: ''Geweldig om tegen Ajax zo ruim te winnen''

2qvqolf.jpg

In de wedstrijd tegen de B1 van Ajaks was Feyenoorder Dylan Vente de grote man. De spits van de Rotterdammers scoorde vanmiddag drie keer. Door deze fraaie zege is de B1 van Feyenoord nu koploper, met een punt voorsprong op Ajaks. ''Geweldig natuurlijk om de wedstrijd tegen Ajaks zo ruim te winnen.''

''Met nog drie wedstrijden te gaan staan we nu aan de leiding,'' vervolgt de spits op Wasserman.nl. ''We moeten natuurlijk niet te vroeg juichen, we zijn er nog niet. Maar met zo'n overwinning op zak kunnen we die laatste drie ontmoetingen van de competitie natuurlijk wel met veel vertrouwen tegemoetzien.''

Wedstrijden tegen de leeftijdgenoten van Ajaks hebben uiteraard altijd een speciaal tintje, laat Vente weten. ''Dat komt natuurlijk ook omdat ik aardig wat spelers van Ajks ken. 'Ik heb ze nog niet zo lang geleden gezien en met hen samengespeeld bij Oranje onder 17. Dat was in Duitsland waar we ons kwalificeerden voor het EK.''

De 16-jarige aanvaller heeft deze competitie inmiddels in 24 wedstrijden 25 doelpunten gemaakt. ''Natuurlijk is het heerlijk om veel te scoren, maar ik zeg toch nog maar een keer dat ik het zonder mijn teamgenoten niet voor elkaar had gekregen. Voetbal is nog steeds een teamsport, maar ik snap dat een doelpuntenmaker altijd opvalt. Ik denk ook wel dat dit een aardig gemiddelde is.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door RenatoBos --
ar
 ar - woensdag 13 april 2016 - 23:10   quote  deeplink  
Legt ze er aardig in.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 14 april 2016 - 11:24   quote  deeplink  
genoten van dit Grote Talent afgelopen woensdag
ook van de rest natuurlijk maar dit talent zeker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2016 - 13:23   quote  deeplink  
Hahaha
de bluffer
 de bluffer - donderdag 14 april 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:
Hahaha
Ja we hebben gewonnen van jou 020
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2016 - 14:50   quote  deeplink  
Hahaha
netsurfer
 netsurfer - donderdag 14 april 2016 - 14:55   quote  deeplink  
Goed vent(j)e?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 14 april 2016 - 16:21   quote  deeplink  
Na dit seizoen in de A1 en af en toe mee laten trainen met de selectie
ook meenemen op trainingskamkp
fey12
 fey12 - donderdag 14 april 2016 - 17:04   quote  deeplink  
je moet hem gewoon tot 2022 vastleggen en een plan uitstippelen. Eigenlijk met alle jeugd moet je dat doen. Sowieso tweebenig maken als hij dat nog niet is en dat geldt voor alle jeugdspelers. Dan over 2 jaar in 2018 verhuren aan een Jupiler league of tweede league in een ander land waar ze zijn loon volledig of grotendeels kunnen betalen. Dan hetzelfde verhaal het jaar erop aan een eredivisie club. Als je hem verhuurt en zn loon wordt betaald, kan je tenminste een grote groep jeugdtalenten gaan vastleggen, zonder dat je het op de balans voelt. Dan kan hij op zn 19e de strijd aangaan voor de spitspositie. Je had Achahbar dit jaar vanaf de winterstop trouwens ook gewoon moeten verhuren aan een eredivisie club als NEC ofzo.
VVout
 VVout - donderdag 14 april 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Hebt gewoon geluk dat er voorin niemand geblesseerd raakt anders had hij nodig geweest en heb je Anass niet 123 terug, maar op zich zat ik ook al zoiets te denken. Natuurlijk wel een optie jeugdspelers te stallen bij satelliet clubs, Exclsior b.v. eh wacht ???
ar
 ar - donderdag 14 april 2016 - 17:51   quote  deeplink  
De bluffer for president.
Ik zeg voor!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 mei 2016 - 19:49   quote  deeplink  
Belangrijk bij oranje onder 17..💪
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 mei 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 17:51 schreef ar het volgende:
De bluffer for president.
Ik zeg voor!
Okee...Maar dan wel samen met Trump.

Gekkenhuis...
tomson
 tomson - vrijdag 13 mei 2016 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 13:43 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja we hebben gewonnen van jou 020
😨
tomson
 tomson - vrijdag 13 mei 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 14:55 schreef netsurfer het volgende:
Goed vent(j)e?
Met zo'n achternaam dat kannie mis
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 17:04 schreef fey12 het volgende:
je moet hem gewoon tot 2022 vastleggen en een plan uitstippelen. Eigenlijk met alle jeugd moet je dat doen. Sowieso tweebenig maken als hij dat nog niet is en dat geldt voor alle jeugdspelers. Dan over 2 jaar in 2018 verhuren aan een Jupiler league of tweede league in een ander land waar ze zijn loon volledig of grotendeels kunnen betalen. Dan hetzelfde verhaal het jaar erop aan een eredivisie club. Als je hem verhuurt en zn loon wordt betaald, kan je tenminste een grote groep jeugdtalenten gaan vastleggen, zonder dat je het op de balans voelt. Dan kan hij op zn 19e de strijd aangaan voor de spitspositie. Je had Achahbar dit jaar vanaf de winterstop trouwens ook gewoon moeten verhuren aan een eredivisie club als NEC ofzo.
Je moet Achabar natuurlijk gewoon verkopen. Verhuren is zinloos.
G-child
 G-child - vrijdag 13 mei 2016 - 13:45   quote  deeplink  
Net zo zinloos als bij Immers? Je spelers elders zien opbloeien is zinloos en kapitaal vernietiging. De europese topclubs doen niet anders dan de helft verhuren.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 13:45 schreef G-child het volgende:
Net zo zinloos als bij Immers? Je spelers elders zien opbloeien is zinloos en kapitaal vernietiging. De europese topclubs doen niet anders dan de helft verhuren.
Wij zijn geen Europese topclub en bovendien is hij eerder al verhuurd aan Bielefeld. Tijd om afscheid te nemen.
G-child
 G-child - vrijdag 13 mei 2016 - 16:57   quote  deeplink  
Gaan we ook niet worden als potentiele spelers met waarde gratis de deur uitlopen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Hij heeft een doorlopend contract.... verkopen houdt in dat je er geld voor krijgt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 16:57 schreef G-child het volgende:
Gaan we ook niet worden als potentiele spelers met waarde gratis de deur uitlopen.
Kunnen we Achahbar dus lachend laten lopen
G-child
 G-child - vrijdag 13 mei 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Doorlopend met een jaar toch, je maakt dus gezien zijn jaren in de opleiding verlies? Contract verlengen en verhuren of een echter kans geven zou mijn keuze zijn... heeft potentie en kan voetballen. Maar grote kans dat hij zijn transferwaarde voor een andere club zal gaan opbrengen. Vraag blijft bij mij waarom we überhaupt investeren in de jeugd als ze toch op de tribune zitten of hun geluk elders gaan zoeken door middelmatig aankopen.
G-child
 G-child - vrijdag 13 mei 2016 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kunnen we Achahbar dus lachend laten lopen
Heb je nog niet kunnen betrappen op een speler binnen Feyenoord waar je lovend over bent.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:08 schreef G-child het volgende:
Doorlopend met een jaar toch, je maakt dus gezien zijn jaren in de opleiding verlies? Contract verlengen en verhuren of een echter kans geven zou mijn keuze zijn... heeft potentie en kan voetballen. Maar grote kans dat hij zijn transferwaarde voor een andere club zal gaan opbrengen. Vraag blijft bij mij waarom we überhaupt investeren in de jeugd als ze toch op de tribune zitten of hun geluk elders gaan zoeken door middelmatig aankopen.
Je wil dus gewoon doorgaan met een speler die bij ons nooit écht aan spelen toegekomen is?

Lijkt mij niet de juiste weg voor club en speler. Los van subjectieve rekensommen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 13 mei 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Er is maar een Dylan en dat is Bob
G-child
 G-child - vrijdag 13 mei 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Ja, waarom niet? Is 21 jaar de uiterste houdbaarheidsdatum van een speler? Ik zie meer het onvermogen van de trainer om zijn selectie bij elkaar te houden en perspectief te creeren. Er zijn legio spelers die veelvuldig op de bank/tribune zitten. Allemaal voor een duppie laten weggaan?
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Als hij in al die tijd geen basisplaats heeft weten af te dwingen dan kun je je afvragen wat daar dus de zin van is. Hat kein Zweck zeggen de Duitsers. Oftewel... zinloos. Uiteraard naar mijn bescheiden mening.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:09 schreef G-child het volgende:

[..]

Heb je nog niet kunnen betrappen op een speler binnen Feyenoord waar je lovend over bent.
T is ook niet veel. Helaas
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2016 - 12:59   quote  deeplink  
I ❤ Vente
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Hou je van ventjes Had ik niet achter je gezocht Leon ....maar ja vrijheid blijheid he😀😀😀😀😀
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Hahaha ik hou van wat goed is voor Feyenoord Piet!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 mei 2016 - 16:20   quote  deeplink  
Dan hou je ook van ons Leon..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Klopt ,ook van fer 1
Dirk1
 Dirk1 - maandag 16 mei 2016 - 11:52   quote  deeplink  
jammer dat hij niet mee kan doen in de halve finale tegen portugal,ook een beetje dom wat betreft die gele kaart aan het eind van de wedstrijd tegen zweden maar ja dat is de jeugdigheid kan natuurlijk altijd gebeuren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dylan Vente topic









0.0101821