BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Renato Tapia topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 juli 2019 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 21:20 schreef igor korneev het volgende:
In zuid Amerika eten ze cavia. Daar leven ze in het wild
Nou, sommigen hebben gewoon een huis hoor
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 21:49   quote  deeplink  
Hahahaha
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 22:13   quote  deeplink  
Hahaha
Zijn dus kanibaal
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 juli 2019 - 06:30   quote  deeplink  
Ik proef ook wel eens een poesje
VVout
 VVout - dinsdag 02 juli 2019 - 15:49   quote  deeplink  
Sauber und glatt wir lieben es nat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2019 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 juli 2019 - 06:30   quote  deeplink  
Tapia wie was dat ook al weer
MightyAce
 MightyAce - donderdag 04 juli 2019 - 07:16   quote  deeplink  
Finale, cashen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 juli 2019 - 07:20   quote  deeplink  
Wordt bewierookt in de pers daar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juli 2019 - 07:42   quote  deeplink  
En terecht.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 04 juli 2019 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:
Wordt bewierookt in de pers daar
Goed voor de vraagprijs
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 juli 2019 - 07:55   quote  deeplink  
Jammer.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 04 juli 2019 - 08:19   quote  deeplink  
Die heeft Gio toch vakkundig de nek om gedraaid....
Positivo
 Positivo - donderdag 04 juli 2019 - 08:23   quote  deeplink  
Weer een topaankoop van van Geel ;-‘
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 juli 2019 - 08:26   quote  deeplink  
Bij Feyenoord opvuller van vacante posities mogen zijn.
Tsjongejonge. Leg het maar eens uit.
Fryslan
 Fryslan - donderdag 04 juli 2019 - 08:40   quote  deeplink  
Tapia kan een uitstekende vaste waarde voor Feyenoord zijn, maar dat wordt bij die club nooit ingezien. De dombo's op de tribune zien het niet in hem zitten, ook al behoort hij tot de wereldtop. Dus gaat hij deze transferperiode voor een fooi naar Mexico. En Feyenoord blijft doormodderen.
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2019 - 08:48   quote  deeplink  
Het succes van Peru kan ons hopelijk weer miljoenenverlies besparen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 juli 2019 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 08:40 schreef Fryslan het volgende:
Tapia kan een uitstekende vaste waarde voor Feyenoord zijn, maar dat wordt bij die club nooit ingezien. De dombo's op de tribune zien het niet in hem zitten, ook al behoort hij tot de wereldtop. Dus gaat hij deze transferperiode voor een fooi naar Mexico. En Feyenoord blijft doormodderen.
Dombo's die al na 2 maanden vinden dat het niks is.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 04 juli 2019 - 09:45   quote  deeplink  
Ondanks dat ik Tapia een goeie speler vind en hij nooit echt een goeie kans heeft gehad bij Feyenoord denk ik toch dat het goed is om hem te verkopen. Heeft een goed seizoen gehad doet het nu goed bij peru. Straks komt hij terug belandt hij misschien toch weer op de bank en gaat hij aan het einde van het seizoen weer bijna gratis de deur uit. ik zeg verkopen als ze warm zijn! Gewoon zo'n 6 miljoen voor vragen en daar een andere cvm voor terug halen.
moa
 moa - donderdag 04 juli 2019 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 09:45 schreef yoghurt17 het volgende:
Ondanks dat ik Tapia een goeie speler vind en hij nooit echt een goeie kans heeft gehad bij Feyenoord denk ik toch dat het goed is om hem te verkopen. Heeft een goed seizoen gehad doet het nu goed bij peru. Straks komt hij terug belandt hij misschien toch weer op de bank en gaat hij aan het einde van het seizoen weer bijna gratis de deur uit. ik zeg verkopen als ze warm zijn! Gewoon zo'n 6 miljoen voor vragen en daar een andere cvm voor terug halen.
Zou hem gewoon goed de kans geven, je faalt als club als je hem nu niet aan het spelen krijgt. Die jongen heeft wedstrijd ritme, goed gespeeld bij WillemII en Peru, gewoon in de basis met Kokcu en Ayoub de eerste seizoenshelft.

En uiteraard dat contract verlengen, dan heb je 3 middenvelders staan die na een goed seizoen weer 10+ kunnen opleveren en nu niks kosten.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 04 juli 2019 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 09:55 schreef moa het volgende:

[..]

Zou hem gewoon goed de kans geven, je faalt als club als je hem nu niet aan het spelen krijgt. Die jongen heeft wedstrijd ritme, goed gespeeld bij WillemII en Peru, gewoon in de basis met Kokcu en Ayoub de eerste seizoenshelft.

En uiteraard dat contract verlengen, dan heb je 3 middenvelders staan die na een goed seizoen weer 10+ kunnen opleveren en nu niks kosten.
+1
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 04 juli 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Ik vind het een risico.. Wat als Tapia en Ayoub een klote seizoen spelen, dan zit je wegens verlenging er langer aan vast, krijg je er niks meer voor en zijn de financiele problemen nog groter. Als je het mij vraagt moet je die gasten die er niet meteen stonden verkopen nu ze waarde hebben, zodat er geld in de la komt. 1/3 herinvesteren en verder aanvullen met de jeugd en of transfervrij. Groeit de bankrekening en hopelijk staan er jonge jongens op die daar ook weer aan bijdragen
netsurfer
 netsurfer - donderdag 04 juli 2019 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 09:55 schreef moa het volgende:

[..]

Zou hem gewoon in de basis met Kokcu en Ayoub de eerste seizoenshelft.
Het verhaal van de drie kaboutertjes.

Nee, vrees dat het hem niet meer gaat worden met Tapia bij ons. Jammer, want zeker een goede voetballer. Hopen dat het succes in de Copa America zijn prijs opdrijft en daarvan profiteren nu.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 04 juli 2019 - 10:43   quote  deeplink  
Dit is natuurlijk het beste moment om Tapia te slijten. Ayoub mag Transfervrij door de achterdeur weg, die gaat het niet halen.
kenny
 kenny - donderdag 04 juli 2019 - 11:06   quote  deeplink  
marktwaarde klimt nu met tapia , heeft nog een jaar contract dus verkopen , als hij de finale beetje goed speelt en een beetje geluk kan je er zo maar een bedrag rond de 10milj voor hem vangen , laten we het hopen sloffie geld is zeer welkom
tomson
 tomson - donderdag 04 juli 2019 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 08:40 schreef Fryslan het volgende:
Tapia kan een uitstekende vaste waarde voor Feyenoord zijn, maar dat wordt bij die club nooit ingezien. De dombo's op de tribune zien het niet in hem zitten, ook al behoort hij tot de wereldtop. Dus gaat hij deze transferperiode voor een fooi naar Mexico. En Feyenoord blijft doormodderen.
Goeie binnenkomer. Welkom.
Positivo
 Positivo - donderdag 04 juli 2019 - 17:16   quote  deeplink  
Tapia is kopsterke en 1.80 plus geloof ik. Klein is ie niet gewoon opstellen.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 04 juli 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 08:48 schreef MMM het volgende:
Het succes van Peru kan ons hopelijk weer miljoenenverlies besparen.
zo blijven er maar weinig miljoenen verliezen over.

weer een van geeltje die winst op brengt.
wie is de volgende sinisterra?

Tapia moet onder stam gewoon een kans krijgen. we hebben hem al en speelt veel in peru, die het goed doet.
Van de winter evalueren
Positivo
 Positivo - donderdag 04 juli 2019 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 17:52 schreef igor korneev het volgende:

[..]

zo blijven er maar weinig miljoenen verliezen over.

weer een van geeltje die winst op brengt.
wie is de volgende sinisterra?

Tapia moet onder stam gewoon een kans krijgen. we hebben hem al en speelt veel in peru, die het goed doet.
Van de winter evalueren
Jaap moet hem gewoon slaan met die panfluit als ie niet luistert. BergvanpersieHuis levert toch ook geld op?
igor korneev
 igor korneev - donderdag 04 juli 2019 - 17:57   quote  deeplink  
precies.

soms is het publiek zo ongeduldig geworden dat ze zelf aan kapitaal vernietiging meewerken.

200 minuten voetbal, nog niet zo naar wens en je moet oprotten.
dag miljoenen
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2019 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 17:52 schreef igor korneev het volgende:

[..]

zo blijven er maar weinig miljoenen verliezen over.

weer een van geeltje die winst op brengt.
wie is de volgende sinisterra?

Tapia moet onder stam gewoon een kans krijgen. we hebben hem al en speelt veel in peru, die het goed doet.
Van de winter evalueren
Geflopt bij Feyenoord. 0.0 te danken aan van Geel en Gio als hij wat oplevert.

Dankzij Peru.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2019 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2019 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 17:57 schreef igor korneev het volgende:
precies.

soms is het publiek zo ongeduldig geworden dat ze zelf aan kapitaal vernietiging meewerken.

200 minuten voetbal, nog niet zo naar wens en je moet oprotten.
dag miljoenen
ONGEDULDIG? Die gozer zit hier verdomme al jaren en presteert nooit als hij er eens in staat.

Echt bij supporters hangt ook een tobsportklimaat.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 04 juli 2019 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 17:59 schreef MMM het volgende:

[..]

ONGEDULDIG? Die gozer zit hier verdomme al jaren en presteert nooit als hij er eens in staat.

Echt bij supporters hangt ook een tobsportklimaat.
nog geen eens op zijn eigen positie.
daarom nog een half jaar op eigen positie onder toeziend oog van zweep meester stam
moa
 moa - donderdag 04 juli 2019 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 10:38 schreef yoghurt17 het volgende:
Ik vind het een risico.. Wat als Tapia en Ayoub een klote seizoen spelen, dan zit je wegens verlenging er langer aan vast, krijg je er niks meer voor en zijn de financiele problemen nog groter. Als je het mij vraagt moet je die gasten die er niet meteen stonden verkopen nu ze waarde hebben, zodat er geld in de la komt. 1/3 herinvesteren en verder aanvullen met de jeugd en of transfervrij. Groeit de bankrekening en hopelijk staan er jonge jongens op die daar ook weer aan bijdragen
Ik denk dat het risico groter is als je opvolgers gaat halen. Ayoub levert nu vrijwel niks op 3 miljoen? Tapia mag je ook in je handjes knijpen met 5 a 6 miljoen. Dan gaat waarschijnlijk Fer komen die in zijn eentje meer verdiend dan Tapia en Ayoub samen en willen we waarschijnlijk nog 1 hebben die naast het tekengeld ook nog een transfersom kost.

Bij Fer weet je zeker dat hij over 2 seizoenen helemaal afgeschreven is, Ayoub en Tapia kunnen veel waard worden en hebben nog geen serieuze kans gehad. Ayoub klink heel positief over Stam en zijn aanpak, ben benieuwd naar Tapia of Stam het ziet zitten met hem. Want op die twee kan je nog heel veel geld verdienen. Iets dat je met Fer Elia Nuytinck Narsingh e.d. Niet gaat doen.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 04 juli 2019 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 17:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Geflopt bij Feyenoord. 0.0 te danken aan van Geel en Gio als hij wat oplevert.

Dankzij Peru.
hahaha.
ja peru heeft hem hier gedumpt.
zo van wij hoeven hem niet meer.

Serieus , je maakt jezelf steeds ongeloofwaardiger.
Berghuis is zeker gestuurd door god.
met je standaard doem denk houding richting van geel., heeft ook dingen goed gedaan.
6 maanden goed spelen en je bent 10x meer waard.
kan de slechtste overkomen.
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2019 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 18:02 schreef igor korneev het volgende:

[..]

nog geen eens op zijn eigen positie.
daarom nog een half jaar op eigen positie onder toeziend oog van zweep meester stam
Niet relevant. Veel te flegmatiek
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2019 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 18:06 schreef igor korneev het volgende:

[..]

hahaha.
ja peru heeft hem hier gedumpt.
zo van wij hoeven hem niet meer.

Serieus , je maakt jezelf steeds ongeloofwaardiger.
Berghuis is zeker gestuurd door god.
met je standaard doem denk houding richting van geel., heeft ook dingen goed gedaan.
6 maanden goed spelen en je bent 10x meer waard.
kan de slechtste overkomen.
Joh hij heeft hier nog geen normale pot gespeeld. Daar moet een TD ook naar kijken of hij geschikt is om als persoon ergens te fungeren. Ik vond het bij Twente al niets bijzonders. Gewoon een gigantische miskoop dat dankzij Peru nog deels verholpen kan worden.

Tapia presteert al 4 jaar niet. Gio en van Geel gefaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2019 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 juli 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Heeft ook niet op zijn echte positie gestaan bij Gio. Maar hoe kan hij nu op dit redelijk hoge niveau zo presteren?
moa
 moa - donderdag 04 juli 2019 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 18:06 schreef igor korneev het volgende:

[..]

hahaha.
ja peru heeft hem hier gedumpt.
zo van wij hoeven hem niet meer.

Serieus , je maakt jezelf steeds ongeloofwaardiger.
Berghuis is zeker gestuurd door god.
met je standaard doem denk houding richting van geel., heeft ook dingen goed gedaan.
6 maanden goed spelen en je bent 10x meer waard.
kan de slechtste overkomen.
Tapia is gewoon een slechte transfer geweest, heeft niks bijgedragen de laatse jaren en wel geld gekost. Ook als hij nu miljoenen oplevert was het hooguit leuke handel maar voor het team een slechte aankoop.

Boeitius en Amrabat waren bijvoorbeeld ook kut aankopen, ondanks dat er hier en daar winst hebben gehaald op dat soort spelers. Je hebt als TD ook te maken met een team, een coach, een speelstijl etc etc etc...
moa
 moa - donderdag 04 juli 2019 - 18:50   quote  deeplink  
Ondanks dat verdiend hij wel een serieuze kans vind ik, zeker 20 wedstrijden opstellen en dan pas oordelen. In de basis, op een positie die bij hem past. Dus niet als RB.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 04 juli 2019 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 18:48 schreef moa het volgende:

[..]

Tapia is gewoon een slechte transfer geweest, heeft niks bijgedragen de laatse jaren en wel geld gekost. Ook als hij nu miljoenen oplevert was het hooguit leuke handel maar voor het team een slechte aankoop.

Boeitius en Amrabat waren bijvoorbeeld ook kut aankopen, ondanks dat er hier en daar winst hebben gehaald op dat soort spelers. Je hebt als TD ook te maken met een team, een coach, een speelstijl etc etc etc...
Even reeel ik ga met je mee maar hij staat in de finale van de copa america, op een belangrijke positie.
Dus hij bewijst dat hij het allerhoogste niveau aankan.. dus ons gevoel en observatie zijn dus niet waar. Zie zijn prestatie met zijn team
moa
 moa - donderdag 04 juli 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 18:52 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Even reeel ik ga met je mee maar hij staat in de finale van de copa america, op een belangrijke positie.
Dus hij bewijst dat hij het allerhoogste niveau aankan.. dus ons gevoel en observatie zijn dus niet waar. Zie zijn prestatie met zijn team
Ja zie mijn andere reactie, ik ben voor verlengen en een goede kans geven. Veel spelers waren lui, laconiek, slap onder Gio. Tapia is bjj uitstek een speler die me gebaat lijkt bij de Stam aanpak. Sommige spelers hebben van zichzelf een natuurlijke drive, bij anderen moet je het er in stampen.

Je kan er gif op innemen dat Tapia binnen 3 jaar bij een topclub zit en dat hij hier deze zomer nog voor een habbekrats vertrekt.

Je moet hem nu goed gaan gebruiken, dan gaat hij pas echt geld opleveren, en belangrijker nog goed voetbal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juli 2019 - 18:56   quote  deeplink  
Gio altijd gesteund maar dat wil niet zeggen dat Gio nooit geen fouten heeft gemaakt.
Heeft er genoeg gemaakt waaronder Tapia nooit op zijn eigen plekkie een kans te geven.
Boëtius was zichtbaar beter dan Larsson.
Amrabat geen idee ,die was mij Utrecht nooit opgevallen.
Positivo
 Positivo - donderdag 04 juli 2019 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 18:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet relevant. Veel te flegmatiek
El Ahmadi speelde ook pas goed in zijn tweede periode.
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 04 juli 2019 - 22:06   quote  deeplink  
nou ik denk dat Tapia zelf weg wilt verlengen wilt hij niet dus zul je hem nu moeten verkopen ,daarbij heb je misschien de omstandigheden nu mee en zeker als hij een goede wedstrijd in de finale speelt dan kun je er misschien nog wel eens meer voor krijgen als voor Vilhena ik zeg verkopen als hij niet wil verlengen en dan van dit geld de defensie versterken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 juli 2019 - 22:27   quote  deeplink  
Tapia gaat wel weg.
Die is al een paar jaar verneukt.
Is z'n plezier kwijt hier.
Positivo
 Positivo - vrijdag 05 juli 2019 - 08:09   quote  deeplink  
Laat ons nou een keer geluk hebben dat ie goed speelt in de Finale en Valencia een bod van tien uitbrengt bijvoorbeeld.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 juli 2019 - 09:38   quote  deeplink  
Die kans is aanwezig,
VVout
 VVout - vrijdag 05 juli 2019 - 10:03   quote  deeplink  
Laten we nou eens het geluk hebben en een mooie speler voor het middenveld aan hem te hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juli 2019 - 10:06   quote  deeplink  
+1
kenny
 kenny - vrijdag 05 juli 2019 - 11:48   quote  deeplink  
blijft teveel risico en ongeconcetreerd zijn in zijn spel houden dat was al zo bij twente , bij gio en willem2 , dat zit nu eenmaal in zijn spel opgesloten ,
beter hopen dat er een club een pak geld neerteld voor hem , dan kan jezelf ook weer wat doen op de tranfer markt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Renato Tapia topic









0.0362310