BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Lestienne en Zoet gearresteerd op Stratumseind

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Lestienne en Zoet zijn gisterenavond gearresteerd op het Stratumseind. De politie vond het nodig om beide spelers op een harde onprofessionele wijze in de boeien te slaan. Vooral een kale agent moest laten zien hoe goed hij was door op een misselijkmakende manier zijn autoriteit te tonen. Wat eenongelooflijke zak zeg. Ontslaan die klootzak. Met vier vijf agenten op een voetballer duiken terwijl er niet veel aan de hand is. Misselijkmakend zeg. Ga boeven vangen. Op YouTube staan inmiddels filmpjes van het gebeurde. Hopelijk grijpt het politiekorps in in eigen gelederen en schorsen of ontslaan ze die kale klootzak.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Misschien zou jij je druk moeten maken waarom spelers dit laten gebeuren. Je hebt een voorbeeldfunctie...
Zo wordt ieder knokpartijtje in de stad de das omgedaan, niks mis mee lijkt me..

Met name heel dom van Zoet, hij wordt diverse keren gesommeerd niet dichterbij te komen en gewoon dom door blijven zaniken..

Gewoon twee jonge strontvervelende kereltjes die wel even denken de politie de les te lezen..

Niet meer dan terecht dat de politie dat niet over zijn kant laat gaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door remco k --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:16 schreef remco k het volgende:
Misschien zou jij je druk moeten maken waarom spelers dit laten gebeuren. Je hebt een voorbeeldfunctie...
Zo wordt ieder knokpartijtje in de stad de das omgedaan, niks mis mee lijkt me..

Met name heel dom van Zoet, hij wordt diverse keren gesommeerd niet dichterbij te komen en gewoon dom door blijven zaniken..

Gewoon twee jonge strontvervelende kereltjes die wel even denken de politie de les te lezen..

Niet meer dan terecht dat de politie dat niet over zijn kant laat gaan..
Loop naar de hel 020
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:23 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Loop naar de hel 020
Zoiets zou Zoet inderdaad wel gezegd hebben..

Aanpakken die handel.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 december 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoiets zou Zoet inderdaad wel gezegd hebben..

Aanpakken die handel.
Onzin
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 17:18 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Onzin
Klopt, alleen die eikel wil alleen maar stangen. Jammer, want dat verstoort de goede reacties
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 17:33 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Klopt, alleen die eikel wil alleen maar stangen. Jammer, want dat verstoort de goede reacties
Welke reacties, niemand anders post hier..
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 17:18 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Onzin
Waarom dan? Waarom moeten dit soort jongens niet aangepakt worden waar de rest van Nederland wel wordt aangepakt?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 december 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan? Waarom moeten dit soort jongens niet aangepakt worden waar de rest van Nederland wel wordt aangepakt?
Omdat er helemaal niks ergs gebeurt is, beetje geduw, heel erg uitvergroot omdat het profvoetballers zijn.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan? Waarom moeten dit soort jongens niet aangepakt worden waar de rest van Nederland wel wordt aangepakt?
Ze moeten die klote asielzoekers aanpakken
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:26 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Omdat er helemaal niks ergs gebeurt is, beetje geduw, heel erg uitvergroot omdat het profvoetballers zijn.
Ben ik niet met je eens, ik zie vaak zat jongens afgevoerd worden na dit soort dingen..
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 20:28 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ze moeten die klote asielzoekers aanpakken
Het een heeft helemaal niets met het ander te maken in deze..

Maar goed, wat jij wil.... Doen ze toch, Lestienne is ook een buitenlander die iemand lastig valt.. Aanpakken dus die handel..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Goed dan kunnen wij weer verder gaan met deze discussie. Wat is jullie mening?
tomson
 tomson - maandag 21 december 2015 - 03:14   quote  deeplink  
Poliesie Sport Vereniging. ... hahaha
tomson
 tomson - maandag 21 december 2015 - 03:15   quote  deeplink  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 04:27   quote  deeplink  
Lestienne had die man moeten onthoofden. PSV spelers verdienen respect van iedereen in Nederland, PSV is de enige club die goed genoeg is om op Europees niveau te spelen. En ook nog het hoogste niveau namelijk CL. De rest van de Nederlandse clubs zijn bedroevend en de Europa league blijkt een te hoog niveau voor die clubs. Dus zo misselijk reageren aan tafel, boontje komt op zijn loontje, en Lestienne en Zoet zullen vrijspraak krijgen of een boete wat ze toch niet uitmaakt. Klaar.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 04:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoiets zou Zoet inderdaad wel gezegd hebben..

Aanpakken die handel.
Ongelofelijk hoe idioten als jij het goedkeuren hoe wij bestormd worden door asielzoekers, maar als een voetballer een duwtje geeft dan moet hij opeens worden aangepakt. Je bent een vreselijk gruwelijk monster echt om op te spugen gewoon zo'n zielig ventje ben je.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 04:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Het een heeft helemaal niets met het ander te maken in deze..

Maar goed, wat jij wil.... Doen ze toch, Lestienne is ook een buitenlander die iemand lastig valt.. Aanpakken dus die handel..
Maar betaalt wel veel belasting en leverde Psv en dus Nederland geld op door zijn doelpunten in de cl. En hij hoort hier thuis. Asielzoekers niet en jij ook niet. Ga jij maar asiel aanvragen in libanon.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 04:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 03:14 schreef tomson het volgende:
Poliesie Sport Vereniging. ... hahaha
Ohh wat grappig zeg! Wow! Echt de meest geniale grap die ik ooit heb gehoord. Ik brul echt van het lachen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 04:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 17:33 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Klopt, alleen die eikel wil alleen maar stangen. Jammer, want dat verstoort de goede reacties
Remco heeft PSVfobie. Hij kan niet tegen ons champions league succes. Dus nu vestigt hij zijn hoop op de politie.
tomson
 tomson - maandag 21 december 2015 - 04:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 04:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ohh wat grappig zeg! Wow! Echt de meest geniale grap die ik ooit heb gehoord. Ik brul echt van het lachen.
Dat ze jou nog niet opgeladen hebben beroepsdemonstrant. Niks meer of minder dan een haatzaaier. Liever had ik dat jij jezelf kapot zou lachen maar das zeker teveel gevraagd ?
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 04:30 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ongelofelijk hoe idioten als jij het goedkeuren hoe wij bestormd worden door asielzoekers, maar als een voetballer een duwtje geeft dan moet hij opeens worden aangepakt. Je bent een vreselijk gruwelijk monster echt om op te spugen gewoon zo'n zielig ventje ben je.
Hey kerel. Waar staat dat ik dat goedkeur?

Ben trouwens benieuwd of je dat soort dingen weleens bij mensen in het gezicht zegt.. Ik denk dat ik het antwoord wel weet..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 04:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
Lestienne had die man moeten onthoofden. PSV spelers verdienen respect van iedereen in Nederland, PSV is de enige club die goed genoeg is om op Europees niveau te spelen. En ook nog het hoogste niveau namelijk CL. De rest van de Nederlandse clubs zijn bedroevend en de Europa league blijkt een te hoog niveau voor die clubs. Dus zo misselijk reageren aan tafel, boontje komt op zijn loontje, en Lestienne en Zoet zullen vrijspraak krijgen of een boete wat ze toch niet uitmaakt. Klaar.
Waarom moet een voetballer meer mogen doen van de politie dan een gewone Nederlander??

Lestiennne is overigens ook een buitenlander die mensen in Nederland lastig valt..

Moet die dan niet dood?
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 04:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat ze jou nog niet opgeladen hebben beroepsdemonstrant. Niks meer of minder dan een haatzaaier. Liever had ik dat jij jezelf kapot zou lachen maar das zeker teveel gevraagd ?
Als dat toch eens mogelijk zou zijn.. Maar hij mag zich ook van een brug af gooien?
Pieter08
 Pieter08 - maandag 21 december 2015 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moet een voetballer meer mogen doen van de politie dan een gewone Nederlander??

Lestiennne is overigens ook een buitenlander die mensen in Nederland lastig valt..

Moet die dan niet dood?
Maar geen moslim, mafkees
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 09:45   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/626424/problemen-voor-tete-verdediger-betrokken-bij-vechtpartij-en-gaat-vervolgd-worden.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

En ook dit veroordeel ik, keihard aanpakken..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 09:15 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Maar geen moslim, mafkees
Gewoon een beetje normen en waarden is jou ook vreemd of niet..

En dan maar afgeven op andere groeperingen..

Ik schaam me werkelijk kapot voor mensen zoals jij..

En nee, ga nu niet roepen dat ik de moslims hier verwelkom, want dat is de grootste onzin. Alleen de manier van denken zoals jij doet veroordeel ik net zo hard als de terroristische acties..
Roboer
 Roboer - maandag 21 december 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan? Waarom moeten dit soort jongens niet aangepakt worden waar de rest van Nederland wel wordt aangepakt?
Helemaal mee eens, als ook die Kenny Tete, (geloof ik dat hij heet) met zijn mishandelende en politie beledigende kwaliteiten.
Dit soort moet aangepakt worden, anders gaan ze door.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 21 december 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Wat zoet en Lestienne deden was niet juist, maar dit is nog erger.. Hij scheldt een agent uit en verweert zich tegen hem.. Wat ik me wel afvraag, wat heeft tete te zoeken bij een coffeeshop..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:42 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Wat zoet en Lestienne deden was niet juist, maar dit is nog erger.. Hij scheldt een agent uit en verweert zich tegen hem.. Wat ik me wel afvraag, wat heeft tete te zoeken bij een coffeeshop..
Wel lezen he, hij verzet zich bij zijn arrestatie dat is wat anders dan verweren, datzelfde geld voor Lestienne en Zoet. Beiden compleet gelijkwaardig.

En beide dingen moeten gewoon bikkelhard worden aangepakt.

En om je vraag te beantwoorden waarom hij daar was, zijn vader is daar uitsmijter..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door remco k --
Roboer
 Roboer - maandag 21 december 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:42 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Wat zoet en Lestienne deden was niet juist, maar dit is nog erger.. Hij scheldt een agent uit en verweert zich tegen hem.. Wat ik me wel afvraag, wat heeft tete te zoeken bij een coffeeshop..
Waarom denk je dat ze bovenaan staan? ze staan stijf van de drugs :)
Pieter08
 Pieter08 - maandag 21 december 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:50 schreef Roboer het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze bovenaan staan? ze staan stijf van de drugs :)
Zonder drugs hou je het ook niet uit bij zo'n klote club als 020
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey kerel. Waar staat dat ik dat goedkeur?

Ben trouwens benieuwd of je dat soort dingen weleens bij mensen in het gezicht zegt.. Ik denk dat ik het antwoord wel weet..
Ik zeg het wel degelijk tegen mensen recht in het gezicht. Ik heb ook al een asielzoeker bedreigd haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moet een voetballer meer mogen doen van de politie dan een gewone Nederlander??

Lestiennne is overigens ook een buitenlander die mensen in Nederland lastig valt..

Moet die dan niet dood?
Nee want Lestienne woont al zijn hele leven in west europa asielzoekers komen hier net binnenwandelen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 04:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat ze jou nog niet opgeladen hebben beroepsdemonstrant. Niks meer of minder dan een haatzaaier. Liever had ik dat jij jezelf kapot zou lachen maar das zeker teveel gevraagd ?
Kom op... polisie sport vereniging is een grap van een 8 jarige..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Ach ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar als hij lastiggevallen is dan begrijp ik ook zijn reactie.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik zeg het wel degelijk tegen mensen recht in het gezicht. Ik heb ook al een asielzoeker bedreigd haha
Zo he stoere jongen, heb jij iemand bedreigd, en, vond mamma dat wel goed zo tussen de flesjes door?
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee want Lestienne woont al zijn hele leven in west europa asielzoekers komen hier net binnenwandelen.
Maar wel een buitenlander die Nederlanders lastig valt.. Dat vind je dus niet erg?
Pieter08
 Pieter08 - maandag 21 december 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wel een buitenlander die Nederlanders lastig valt.. Dat vind je dus niet erg?
Jij moet leren lezen!!! Lestienne werd lastiggevallen en reageerde daarop. Over het hoe lopen de meningen uiteen. Maar die lastpak heeft geen aangifte gedaan tegen Lestienne, dus dat zegt al genoeg. Op zich jammer want we hadden hem graag opgezocht voor een goed "gesprek".
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 21 december 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wel een buitenlander die Nederlanders lastig valt.. Dat vind je dus niet erg?
Hij werd zelf lastig gevallen en daar reageerde hij op, lijkt me anders
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:50 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Hij werd zelf lastig gevallen en daar reageerde hij op, lijkt me anders
Kerel, dat is toch precies hetzelfde.

En je moet je gewoon gedragen, dat is allemaal niet zo moeilijk lijkt me..

Je moet als voetballer met een voorbeeldfucntie gewoon zorgen dat dit je niet gebeurt.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:49 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jij moet leren lezen!!! Lestienne werd lastiggevallen en reageerde daarop. Over het hoe lopen de meningen uiteen. Maar die lastpak heeft geen aangifte gedaan tegen Lestienne, dus dat zegt al genoeg. Op zich jammer want we hadden hem graag opgezocht voor een goed "gesprek".
Whahaha, het enige dat jij lastig valt voor een goed gesprek is een pakkie boter dan niet open wil kerel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 december 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 04:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
Lestienne had die man moeten onthoofden. PSV spelers verdienen respect van iedereen in Nederland, PSV is de enige club die goed genoeg is om op Europees niveau te spelen. En ook nog het hoogste niveau namelijk CL. De rest van de Nederlandse clubs zijn bedroevend en de Europa league blijkt een te hoog niveau voor die clubs. Dus zo misselijk reageren aan tafel, boontje komt op zijn loontje, en Lestienne en Zoet zullen vrijspraak krijgen of een boete wat ze toch niet uitmaakt. Klaar.
Wel grappig, jarenlang heeft je club geen reet gepresteerd in de Europa League en nu ineens verdienen ze respect omdat ze op Europees niveau spelen?

Wanneer blijkt dat spelers zich misdragen hebben dient daartegen opgetreden te worden. Maakt het geen drol uit of je nu Tete, Zoet of Lestienne heet in deze. Overigens goedkeuren dat diezelfde spelers de agenten maar moeten slaan of onthoofden maar het afkeuren als de politie eens iemand een klap verkoopt is net zo dom. Deze mensen voeren hun functie uit. Dat ze niet geliefd zijn maakt het voor hun nog moeilijker. Vergeet daarbij overigens niet dat je totaal niet weet wat er is voorgevallen en er altijd pas gefilmd wordt wanneer de politie iets doet. Overigens zag ik op de bewuste filmpjes toch wel een aantal malen dat Zoet door omstanders (weet in deze niet of het ploeggenoten of onbekenden waren) werd weggetrokken, hem meermalen is gevraagd te vertrekken en dat hij toch elke keer terugkeerde. Tja, als je niet wilt voldoen aan de vordering dan moet je ook accepteren dat je uiteindelijk anders behandeld wordt.
Roboer
 Roboer - maandag 21 december 2015 - 14:13   quote  deeplink  
Volgens mij is die Remco K, die warrior en Dirk de zuiger een en dezelfde persoon, en misschien nog wel meerdere gasten die hier rondhangen.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:13 schreef Roboer het volgende:
Volgens mij is die Remco K, die warrior en Dirk de zuiger een en dezelfde persoon, en misschien nog wel meerdere gasten die hier rondhangen.
Nee sorry..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel grappig, jarenlang heeft je club geen reet gepresteerd in de Europa League en nu ineens verdienen ze respect omdat ze op Europees niveau spelen?

Wanneer blijkt dat spelers zich misdragen hebben dient daartegen opgetreden te worden. Maakt het geen drol uit of je nu Tete, Zoet of Lestienne heet in deze. Overigens goedkeuren dat diezelfde spelers de agenten maar moeten slaan of onthoofden maar het afkeuren als de politie eens iemand een klap verkoopt is net zo dom. Deze mensen voeren hun functie uit. Dat ze niet geliefd zijn maakt het voor hun nog moeilijker. Vergeet daarbij overigens niet dat je totaal niet weet wat er is voorgevallen en er altijd pas gefilmd wordt wanneer de politie iets doet. Overigens zag ik op de bewuste filmpjes toch wel een aantal malen dat Zoet door omstanders (weet in deze niet of het ploeggenoten of onbekenden waren) werd weggetrokken, hem meermalen is gevraagd te vertrekken en dat hij toch elke keer terugkeerde. Tja, als je niet wilt voldoen aan de vordering dan moet je ook accepteren dat je uiteindelijk anders behandeld wordt.
Zo is het en niet anders.

Maar goed, dat past dan ook wel weer bij het typische PSV gedrag. Alles veroordelen wat een ander doet, maar als het bij de eigen mensen gebeurt alles doen om het goed te praten, en is het toch net ietsje anders..

Wij durven tenminste toe te geven dat Tete terecht wordt aangepakt..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 21 december 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo is het en niet anders.

Maar goed, dat past dan ook wel weer bij het typische PSV gedrag. Alles veroordelen wat een ander doet, maar als het bij de eigen mensen gebeurt alles doen om het goed te praten, en is het toch net ietsje anders..

Wij durven tenminste toe te geven dat Tete terecht wordt aangepakt..
Doe maar weer schijnheilig, de joden doen het weer fantastisch. Afgrijselijke tyfus nep supporters
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 21 december 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel grappig, jarenlang heeft je club geen reet gepresteerd in de Europa League en nu ineens verdienen ze respect omdat ze op Europees niveau spelen?

Wanneer blijkt dat spelers zich misdragen hebben dient daartegen opgetreden te worden. Maakt het geen drol uit of je nu Tete, Zoet of Lestienne heet in deze. Overigens goedkeuren dat diezelfde spelers de agenten maar moeten slaan of onthoofden maar het afkeuren als de politie eens iemand een klap verkoopt is net zo dom. Deze mensen voeren hun functie uit. Dat ze niet geliefd zijn maakt het voor hun nog moeilijker. Vergeet daarbij overigens niet dat je totaal niet weet wat er is voorgevallen en er altijd pas gefilmd wordt wanneer de politie iets doet. Overigens zag ik op de bewuste filmpjes toch wel een aantal malen dat Zoet door omstanders (weet in deze niet of het ploeggenoten of onbekenden waren) werd weggetrokken, hem meermalen is gevraagd te vertrekken en dat hij toch elke keer terugkeerde. Tja, als je niet wilt voldoen aan de vordering dan moet je ook accepteren dat je uiteindelijk anders behandeld wordt.
Je moet helemaal niks zeggen over Europees jij. Je moet je kapot schamen dat Ajax in een groep waar de lamme en de blinde inzitten en alsnog gewoon niet doorgaan. Ajax heeft de laatste jaren absoluut niks gepresteerd, tegen Boekarest en dnipro nog wat die er geen klote van kunnen. PSV heeft niks gepresteerd in EL idd maar zijn op een keer na altijd de groep doorgekomen, dat moet dat kut clubje van jou nog maar eens een keer halen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wel een buitenlander die Nederlanders lastig valt.. Dat vind je dus niet erg?
Nee vind ik niet erg, want hij is zelf lastig gevallen, voetbalt voor mijn favoriete club, levert Nederland geld op, is geen concurrentie voor mij, gaat niet met een bootje naar mijn land om zijn geluk te beproeven en hij ziet er niet uit als een aapje en hij gelooft niet in allah en hij kost geen 3000 euro per maand en hij spreekt niet de gruwelijke arabische taal.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:21 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Doe maar weer schijnheilig, de joden doen het weer fantastisch. Afgrijselijke tyfus nep supporters
Nee sorry, scheinheilig is wat jullie hierover posten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Lestienne en Zoet gearresteerd op Stratumseind









0.0104300