BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Justin Bijlow///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 januari 2016 - 15:03   quote  deeplink  
Justin Bijlow heeft goed nieuws ontvangen van Feyenoord. De keeper, die vandaag 18 jaar is geworden, zit zondag in de uitwedstrijd tegen AZ op de reservebank. De Rotterdammers laten ook weten dat ze deze transferwindow definitief opzoek gaan naar een ervaren doelman.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2021 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 22 januari 2016 - 15:29   quote  deeplink  
Gelijk n tik op de neus.
Je mag er even zitten maar je bent niet goed genoeg.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2016 - 16:15   quote  deeplink  
Nog niet
tomson
 tomson - vrijdag 22 januari 2016 - 19:17   quote  deeplink  
Was zeker ook niet goed genoeg ? Meer gogme in zn teen dan Mulder ooit zal hebben en daar zijn ze jaren mee blijven modderen. Imo is Bijlow een zeer getalenteerde keeper en zeer veelbelovend. Komt uit een voetbalnest en heeft daardoor de juiste instelling van huis uit mee gehad. Maar ja als je tegenwoordig geen goon bent dan wordt je toch over t hoofd gezien en afgeserveerd. Zo, weer een ras Feyenoorder weggewerkt. Fijn hoor al die clubhoppers die je voor niks of weinig op mag halen. Kun je ook zonder problemen met een envelopje in hun binnenzak zo weer op t vliegtuig zetten. Nou is het weer afwachten met wat voor 2e Singh, Verhoek, Goosens, Elabdeloui, Kazim of weetikveel MvG nu weer komt afzetten. Vizier op Varkenoord. ... mn klote !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 januari 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:17 schreef tomson het volgende:
Was zeker ook niet goed genoeg ? Meer gogme in zn teen dan Mulder ooit zal hebben en daar zijn ze jaren mee blijven modderen. Imo is Bijlow een zeer getalenteerde keeper en zeer veelbelovend. Komt uit een voetbalnest en heeft daardoor de juiste instelling van huis uit mee gehad. Maar ja als je tegenwoordig geen goon bent dan wordt je toch over t hoofd gezien en afgeserveerd. Zo, weer een ras Feyenoorder weggewerkt. Fijn hoor al die clubhoppers die je voor niks of weinig op mag halen. Kun je ook zonder problemen met een envelopje in hun binnenzak zo weer op t vliegtuig zetten. Nou is het weer afwachten met wat voor 2e Singh, Verhoek, Goosens, Elabdeloui, Kazim of weetikveel MvG nu weer komt afzetten. Vizier op Varkenoord. ... mn klote !
Idd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 januari 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 15:29 schreef van geil het volgende:
Gelijk n tik op de neus.
Je mag er even zitten maar je bent niet goed genoeg.
Idd
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2016 - 19:27   quote  deeplink  
Zo'n Bijlow moet toch juist spelen, niet verpieteren op de bank?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 januari 2016 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:27 schreef Stylzz het volgende:
Zo'n Bijlow moet toch juist spelen, niet verpieteren op de bank?
Als reserve bent speel je toch gewoon door de weeks ,maar je word wel mentaal gekieteld als je bij de selectie zit.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Ik weet niet zo precies hoe t zit, komt ie dr dan bij als tweede, of als derde keeper?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 januari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet niet zo precies hoe t zit, komt ie dr dan bij als tweede, of als derde keeper?
Zondag gaat hij mee als tweede keeper dacht ik?
van geil
 van geil - vrijdag 22 januari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Ja, niets mis mee.
En ik zou m bij n acceptabele voorsprong (de komende weken) alvast lekker laten debuteren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Acceptabele voorsprong, ja dat kan wel eens een dingetje worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 januari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 januari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Of bij een grote achterstand
van geil
 van geil - vrijdag 22 januari 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:
Acceptabele voorsprong, ja dat kan wel eens een dingetje worden.
Dat wel ja.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 januari 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Mulder terughalen dan maar.
van geil
 van geil - zondag 24 januari 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Zo, je bent weer bedankt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 maart 2016 - 17:05   quote  deeplink  
Bijlow noemt trainingen met A-selectie 'heel leerzaam'

fejfy0.jpg

Justin Bijlow behoort tot de definitieve selectie van Oranje onder de 19. Het jeugdteam zal meedoen in de Eliteronde van de EK-kwalificatie. In Groesbeek zijn Oekraïne, Noord-Ierland en Polen de tegenstanders van Oranje. De jonge doelman kijkt uit naar de confrontaties.

Het zijn zeker geen gemakkelijke landen om tegen te spelen,'' zegt Bijlow tegenover zijn management Wasserman. Maar ik verwacht wel dat het leuke en spannende wedstrijden zullen worden. Het is natuurlijk ook heel leerzaam, in dit soort ontmoetingen kun je veel ervaring opdoen. Ik weet dat de concurrentie groot is, maar het feit dat ik ben geselecteerd geeft me veel vertrouwen.

De jonge doelman traint bij Feyenoord mee met het eerste elftal. Ook was hij de afgelopen weken, doorafwezigheid van Par Hansson, de eerste doelman van Feyenoord 2. Die trainingen met de A-selectie zijn heel leerzaam. Het niveau is hoog en je steekt veel op van je collegas, aldus Bijlow.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juli 2016 - 18:28   quote  deeplink  
Bijlow: ‘Kippenvel’

el8740.jpg

Dat is iets wat Justin Bijlow al wist. De 18-jarige doelman zat jarenlang als supporter op de tribune. ‘Als kleine jongen heb ik de beelden van de helikopter op de Open Dag vaak gezien. Het was geweldig om nu zelf in de helikopter te zitten,’ vertelde Bijlow, die bij zijn entree vanaf de tribune werd gadeslagen door veel van zijn familieleden. ‘Toen we over De Kuip vlogen, kreeg ik al kippenvel. Het gevoel tijdens het uitstappen was helemaal onbeschrijfelijk.’
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juli 2016 - 18:35   quote  deeplink  
van geil
 van geil - zondag 17 juli 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Misschien wel de keeper met de meeste potentie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Zeker,en een vrolijke nuchter ventje
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Hoor je nooit meer wat van natuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juli 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Geweldig dat interview, hij blijft maar smilen..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2016 - 19:58   quote  deeplink  
2.53 minutes of fame.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juli 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Limoncello erbij..(?)
van geil
 van geil - zondag 17 juli 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Een en al doffe ellende :)
ar
 ar - zondag 17 juli 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Gelijk maar verhuren.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2016 - 19:59 schreef RenatoBos het volgende:
Limoncello erbij..(?)
Mocht t een groot talent zijn, hadden ze Jones er niet bij hoeven halen, dan had je t risico aan gedurfd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juli 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Twee keepers geblesseerd hè, met die vele wedstrijden voor de boeg ik snap het wel..Bijlow gaf het zelf ook al aan..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Tja. Is ook zo, maar je hebt ook nog de keeper van de A.
Dus op zich had t niet gehoeven, maar goed, we zien t wel, mijn voorspelling, over 1 a 2 jaar is deze ook op zoek naar een club.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juli 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2016 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:
Tja. Is ook zo, maar je hebt ook nog de keeper van de A.
Dus op zich had t niet gehoeven, maar goed, we zien t wel, mijn voorspelling, over 1 a 2 jaar is deze ook op zoek naar een club.
Met die keepers voor hem zou het zomaar kunnen natuurlijk. Kenneth, Warner en Brad nemen een flink stuk ervaring mee..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Brad is natuurlijk een passant.
Maar die andere twee kunnen wel eens blijven plakken.
Barabas
 Barabas - maandag 18 juli 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2016 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mocht t een groot talent zijn, hadden ze Jones er niet bij hoeven halen, dan had je t risico aan gedurfd.
Exact mijn gedachte. Al brengt het natuurlijk ook risico's met zich mee om hem zomaar ineens voor de leeuwen te gooien. Maar wat goed is komt snel.... zou je denken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 juli 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Doet het goed op de training, misschien wel een basisplaats voor hem zaterdag..
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 17:20   quote  deeplink  
Goed plan! Benieuwd wat Van Bronckhorst daar van vindt....
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 juli 2016 - 09:39   quote  deeplink  
n Bronckhorst. Lijkt een beetje de Bertje Broekpoeper te worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juli 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 17:14 schreef RenatoBos het volgende:
Doet het goed op de training, misschien wel een basisplaats voor hem zaterdag..
De kans is groot heb ik zojuist gelezen.
Ik zou het fantastisch vinden.
Barabas
 Barabas - zaterdag 23 juli 2016 - 12:34   quote  deeplink  
Als hij de kwaliteiten heeft dan zou dat zelfs de voorkeur moeten hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juli 2016 - 16:22   quote  deeplink  
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 oktober 2016 - 16:27   quote  deeplink  
Justin Bijlow heeft zijn contract bij Feyenoord verlegt. Dit meldt Feyenoord zojuist via Instagram. Het contract van de talentvolle keeper liep tot de zomer van 2018, maar is vandaag dus opengebroken.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 27 oktober 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Zeer groooooooooooooot talent
verdiend een kans misschien straks in de volgende beker ronde tegen een amateur club
in de kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2016 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 oktober 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Verlengt tot 2021 begreep ik..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2016 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 27 oktober 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:
Verlengt tot 2021 begreep ik..
Terecht
de bluffer
 de bluffer - donderdag 27 oktober 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Justin, binnen drie jaar staat hij onder de lat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2016 door de bluffer --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 oktober 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Leuk!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 oktober 2016 - 19:16   quote  deeplink  
BIJLOW: ‘NIEUW CONTRACT IS EXTRA STIMULANS’

2mzdzif.jpg

In het bijzijn van zijn onder meer zijn ouders en broer zette Justin Bijlow donderdagmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract, dat hem tot 2021 aan Feyenoord verbindt. Het is al het tweede profcontract voor de pas 18-jarige doelman, die sinds dit seizoen deel uitmaakt van de eerste selectie van Feyenoord.

Bijlow wist al enige tijd dat Feyenoord langer met hem verder wilde. ‘Al in de voorbereiding, toen Kenneth Vermeer geblesseerd raakte en Brad Jones werd gehaald, liet Martin van Geel aan mij weten dat de club tevreden is over mijn ontwikkeling. Dat heeft uiteindelijk geleid tot dit nieuwe contract, waar ik uiteraard heel erg blij mee ben. Ik zie dit contract als een extra stimulans om door te gaan waar ik mee bezig ben.’

2d9bvjs.jpg

Van Geel sprak mooie woorden tijdens de contractondertekening. ‘Justin is een groot talent, van wie wij denken dat hij zich in de toekomst kan ontwikkelen tot eerste doelman van Feyenoord,’ zei de technisch directeur. Bijlow: ‘Dat is mooi om te horen. Als mijn kans komt, dan moet ik die met beide handen aangrijpen en zal ik er vol voor gaan. Maar voorlopig moet ik gewoon geduld hebben en genieten van alles wat ik nu meemaak.’

Dat Bijlow, die al vanaf de F-pupillen bij Feyenoord speelt, zich in een bevoorrechte positie bevindt, beseft hij maar al te goed. ‘Vorig jaar heb ik al heel veel geleerd van Kenneth, nu leer ik heel veel van Brad, Pär Hansson en ook Warner Hahn. Dat ik als achttienjarige dagelijks met zulke goede keepers mag trainen, is alleen maar mooi. Ook van het feit dat ik bij wedstrijden samen met Brad de warming-up doe en hem daardoor met een goed gevoel aan wedstrijden kan laten beginnen, geniet ik. We zullen per seizoen bekijken wat het beste is voor mijn ontwikkeling, maar mijn doel blijft uiteraard om tussen de palen te staan in De Kuip.’

hv9ff6.jpg
netsurfer
 netsurfer - woensdag 02 november 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Fijn dat we hem achter de hand hebben. Justin case. (deze moest gemaakt worden :) )
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 november 2016 - 10:54   quote  deeplink  
Bijlow: ''Nooit verzaken, dan kun je je spullen pakken''

205cznp.jpg

Justin Bijlow zit als 18-jarig keeperstalent nu al een tijde bij de eerste selectie van Feyenoord. De stap van de jeugd naar het profbestaan is groot. ''Zowel fysiek als mentaal is het zwaarder en is er meer druk'', vertelt de sluitpost in Voetbal International.

''Fysiek letten ze goed op je en ze weten precies wat je nodig hebt om de stap te maken. En die blijft toch heel groot. Qua niveau, trainingen, de druk eromheen met supporters en media'', aldus Bijlow. ''Maar ik heb daar geen moeite mee. Ik maak me niet zo snel druk.''

De keeper is al jaren met één doel bezig. ''Ik vind het niet meer dan normaal dat je alles geeft als je voor een club als Feyenoord mag spelen. Als jeugdspeler al moet je je élke dag laten zien. Verzwak je, dan bestaat de kans dat een ander je plek inneemt. En dan kun jij je spullen pakken. Je mag nooit verzaken, zeker bij het eerste word je meteen weer op scherp gezet.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 15:30   quote  deeplink  
Bijlow: ''Droom om eerste keeper van Feyenoord te worden''

fejfy0.jpg

Justin Bijlow is bezig aan zijn laatste jaar als A-junior in de jeugdopleiding van Feyenoord. De jonge doelman mocht eind vorig seizoen al enkele keren plaatsnemen op de reservebank bij het eerste elftal. Sinds dit seizoen maakt hij officieel deel uit van de selectie, waar hij het goed naar zijn zin heeft.

“Het is fantastisch dat ik dit mag meemaken en bij de groep hoor”, zegt Bijlow tegenover FeyenoordTV. “Het is een mooi jaar tot nu toe, echt genieten. Ik heb vorig jaar de bekerfinale ook van dichtbij meegemaakt. Toen merkte ik hoe mooi het was om een prijs te winnen. Het team van nu is een echte familie en het is fijn dat ik daar nu bij zit.”

“Ik leer veel van de andere keepers en de andere spelers helpen mij ook. De keepers uit de selectie zijn allemaal verschillende types. Van iedereen leer ik iets anders. Kenneth Vermeer is wat agressiever op de bal, waar Brad Jones wat rustiger is. Eerst was Warner Hahn er dan ook nog en ook van Par Hansson heb ik dingen geleerd.”

Zijn debuut in het eerste elftal moet hij nog maken, maar speelt Bijlow wekelijks in het O19-team en regelmatig in Jong Feyenoord. “Het niveau op de trainingen van het eerste elftal is een stuk hoger dan wedstrijden bij Feyenoord O19. Het is goed voor mij om minuten te maken. Daarnaast speel ik soms ook bij Jong Feyenoord, dat niveau is ook weer anders.”

Droom
“Mijn broer heeft vroeger ook in de jeugdopleiding van Feyenoord gespeeld maar heeft het, mede door blessures, niet gered. Ik weet daardoor hoe snel het ook weer afgelopen kan zijn. Ik kan nu wel stoer gaan doen, maar ik heb nog niks. Ik moet gewoon normaal blijven doen, mezelf zijn en doen wat ik altijd doe.”

“De komende jaren hoop ik stappen te blijven maken”, vervolgt Bijlow, wiens contract bij de Rotterdamse club loopt tot medio 2021. “Mocht het niet lukken bij Feyenoord moet ik kijken of ik op een andere manier in het profvoetbal terecht kan komen. Het is mijn droom om ooit eerste keeper van Feyenoord te worden of in ieder geval minuten in het eerste elftal te maken.” 

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Justin Bijlow///HELD topic









0.0085330