BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Premier League darts 2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2016 - 13:47   quote  deeplink  
Programma Premier League Darts 2016

Speelronde 1 Leeds 4 februari

Peter Wright v Michael Smith 7-2
Michael van Gerwen v James Wade 4-7
Phil Taylor v Raymond van Barneveld 2-7
Gary Anderson v Adrian Lewis Uitgesteld door ziekte Anderson
Robert Thornton v Dave Chisnall 0-7
Adrian Lewis v Michael Smith 7-1

Speelronde 2 Newcastle 11 februari
Michael Smith v Robert Thornton Uitgesteld door ziekte Thornton
Michael Smith v James Wade 4-7
Raymond van Barneveld v Peter Wright 5-7
Adrian Lewis v Dave Chisnall 7-4
Gary Anderson v Michael van Gerwen 3-7
James Wade v Phil Taylor 1-7

Speelronde 3 Dublin 18 februari
Peter Wright v James Wade 7-4
Dave Chisnall v Michael Smith 6-6
Phil Taylor v Gary Anderson 7-4
Michael van Gerwen v Adrian Lewis 7-4
Robert Thornton v Raymond van Barneveld 5-7

Speelronde 4 Aberdeen 25 februari
Adrian Lewis v James Wade 7-5
Gary Anderson v Raymond van Barneveld 7-3
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-1 WERELDRECORD Van Gerwen. 123.4 gemiddeld.
Phil Taylor v Dave Chisnall 7-5
Peter Wright v Robert Thornton 6-6

Speelronde 5 Exeter 3 maart
Phil Taylor v Adrian Lewis 7-1
Dave Chisnall v James Wade 4-7
Robert Thornton v Gary Anderson 4-7
Peter Wright v Michael van Gerwen 2-7
Michael Smith v Raymond van Barneveld 5-7

Speelronde 6 Nottingham 10 maart
Michael Smith v Gary Anderson 3-7
Peter Wright v Adrian Lewis 3-7
Raymond van Barneveld v James Wade 5-7
Robert Thornton v Phil Taylor 0-7
Dave Chisnall v Michael van Gerwen 2-7

Speelronde 7 Glasgow 17 maart
James Wade v Robert Thornton 7-4
Adrian Lewis v Gary Anderson 4-7
Michael van Gerwen v Phil Taylor 6-6
Gary Anderson v Peter Wright 7-5
Raymond van Barneveld v Dave Chisnall 7-4

Speelronde 8 Liverpool 24 maart
Robert Thornton v Michael Smith 7-5
Gary Anderson v Dave Chisnall 7-4
Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 7-5
Michael van Gerwen v Robert Thornton 6-6
Phil Taylor v Peter Wright 6-6

Speelronde 9 Cardiff 31 maart
Dave Chisnall v Peter Wright
Raymond van Barneveld v Michael van Gerwen
Robert Thornton v Adrian Lewis
Michael Smith v Phil Taylor
James Wade v Gary Anderson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Hier het programma.

Morgen beginnen we aan de zwaarste competitie in de dartswereld.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 03 februari 2016 - 13:55   quote  deeplink  
Mooi overzicht weer!

Gaat weer een mooi toernooi worden. Sterk deelnemersveld, waarbij ik verwacht dat Thornton de laatste 8 niet gaat halen. Ben ook benieuwd of Lewis een keer zijn niveau kan halen in de PL en wat Barney kan laten zien. Als je naar het laatste toernooi kijkt, verwacht ik dat Taylor ook weer goede dingen gaat laten zien dit jaar.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 03 februari 2016 - 13:55   quote  deeplink  
En op 12 mei natuurlijk naar Rotterdam! Jammer dat daar het programma nog niet van bekend is, maar er vallen er voor die tijd natuurlijk nog 2 af. Ga jij er nog heen trouwens?
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 13:55 schreef feyenoord!!! het volgende:
En op 12 mei natuurlijk naar Rotterdam! Jammer dat daar het programma nog niet van bekend is, maar er vallen er voor die tijd natuurlijk nog 2 af. Ga jij er nog heen trouwens?
Ik verwacht eigenlijk dat Van Barneveld en Thornton degene zijn die gaan afvallen. Voorgevoel in ieder geval.

Ik dacht eerst aan Wade. Maar die gooit wel zo godsgruwelijk constant dat wanneer een speler een mindere dag heeft hij structureel altijd wint.

Ik ga zowel naar de Dutch Darts Masters als naar Ahoy. Enorm veel zin in ook.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Ik zal een voorspelling wagen voor morgen. Altijd wel leuk.

Peter Wright - Michael Smith zet ik op 6-6. Smith is nieuwkomer maar kan wel verschrikkelijk goed gooien. Onervaren maar Wright is meer een vechter. Daarom gelijk.

Van Gerwen - James Wade 7-5. Scoren tegen degelijkheid. Je laat ze zelden ver achter je. Vorig jaar 7-0 en Wade zal zich deze keer vastbinden.

Phil Taylor - Raymond van Barneveld 7-3. Ondanks alles vind ik Taylor wel met de week beter gaan gooien. Van Barneveld is meer een werker geworden en is scorend vrijwel zelden bijster goed. Eitje deze.

Gary Anderson - Adrian Lewis 6-6. Replica van de WK finale. Anderson in de Premier League vaak op de automatische piloot en Lewis heeft er tot op heden weinig mee. Maar hij wil wat goedmaken. Daarom gelijk.

Robert Thornton - Dave Chisnall 4-7. Chisnall is voor mij toch wel een potentiële wereldkampioen. Wordt beter en beter. Het mag nog iets constanter. Thornton kan ik geen pijl op trekken en Chisnall is in vorm.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 04 februari 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2016 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk dat Van Barneveld en Thornton degene zijn die gaan afvallen. Voorgevoel in ieder geval.

Ik dacht eerst aan Wade. Maar die gooit wel zo godsgruwelijk constant dat wanneer een speler een mindere dag heeft hij structureel altijd wint.

Ik ga zowel naar de Dutch Darts Masters als naar Ahoy. Enorm veel zin in ook.
Vrees ook wel een beetje voor Barney, maar bedenk dan ook weer dat hij in de Premier League eigenlijk altijd goed weet te presteren. Verwacht hem dan ook eigenlijk toch gewoon bij de laatste 8. Hij kan ook echt wel wat natuurlijk, dat heeft hij op het WK wel weer laten zien. Persoonlijk denk ik bij de tweede afvaller dan toch aan Smith of aan Lewis. Beide kunnen ze geweldig goed gooien, maar Smith is nieuw bij de PL en Lewis gooit altijd minder bij dit toernooi. Lijkt er vaak een beetje met de pet naar te gooien. Wade is wel zo constant dat hij de laatste 8 weet te halen. Die zal ongetwijfeld her en der zijn overwinningen meepakken.

Aha, leuk dat je naar allebei gaat. Zelf ben ik bij de Dutch Masters niet aanwezig, maar in Ahoy gelukkig wel. Moet je toch een keer meegemaakt hebben he
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 04 februari 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Zal ik ook nog even een voorspelling doen voor vanavond, al moet ik zeggen dat ik denk dat je best weleens goed zou kunnen zitten met een aantal. Ik wil echter niet hetzelfde zeggen, dus vandaar soms toch maar wat anders gedaan, haha.

Peter Wright - Michael Smith 7-5. Smith is net nieuw en Wright heeft weinig dagen dat hij slecht gooit. Zal nipt worden, maar denk dat de ervaring van Wright de doorslag gaat geven.

Michael van Gerwen - James Wade 7-3. Verwacht dat Michael zijn topvorm weer meebrengt. Hij heeft bij the masters al een aantal echt goede wedstrijden gegooid en is de laatste jaren goed in vorm bij de eerste wedstrijden van de Premier League. Wade is wel constant, maar gaat niet dat hoge niveau van Michael kunnen bijbenen. Eenvoudige overwinning voor van Gerwen dus.

Phil Taylor - Raymond van Barneveld 6-6. Eigenlijk was ik het wel met je 7-3 voor Taylor eens, maar heb geen zin om hetzelfde te zeggen, haha. Taylor gaat inderdaad steeds beter gooien, maar van Barneveld laat wel vaker dan voorheen goede partijen tegen Taylor zien. Eigenlijk verwacht ik gewoon de winst voor Taylor, maar stiekem hoop ik toch maar op een gelijkspelletje.

Gary Anderson - Adrian Lewis 7-5. Ook hier zou je weleens heel goed gelijk kunnen hebben. Anderson was niet goed bij the masters, Lewis is meestal niet zo best in de PL. Een gelijkspel klinkt logisch. Verwacht toch dat Anderson wat wil laten zien en er niet zomaar vanaf wil gaan tegen Lewis. Hij zal beter spel meebrengen en zal nipt winnen.

Robert Thornton - Dave Chisnall 3-7. Chisnall inderdaad in vorm, Thornton niet en heeft nog flink wat te verduren gekregen op the masters. Daarom winst voor Chisnall. Chisnall zie ik zelf echter niet als potentiële wereldkampioen. Daarvoor vind hem te wisselvallig en wint hij nog te weinig van de absolute top. Zoals hij ook weer ten onder ging tegen van Gerwen. En hij is al vaker zo'n grote finale ingegaan en dan bij de eerste pauze 5-0 achter staan. Een potentiële wereldkampioen zou dat beter moeten doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door feyenoord!!! --
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2016 - 23:14   quote  deeplink  
Weinig spectaculaire wedstrijden qua standen. Wel vreselijk veel verassingen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 05 februari 2016 - 14:20   quote  deeplink  
Inderdaad veel verassingen, maar weinig spanning. Heb wel genoten van Barney, maar Taylor haalde ook zijn niveau niet. Michael kan nog even aan de bak, want heeft volgende week wat goed te maken. In de Premier League kun je je dit echter een keer permitteren. Thornton speelde ondermaats, zoals ik eigenlijk wel verwachtte, maar 0-7 had ik ook weer niet bedacht. Smith ging ten onder, tot tweemaal toe. Pech voor hem dat hij direct nogmaals moest. Ging er nu twee keer kansloos vanaf en heeft voor zichzelf direct grote problemen veroorzaakt. Staat direct bij de kanshebbers om eruit te vliegen. Het duurt nog wel wat wedstrijden, maar tweemaal verlies met zo'n negatief legsaldo...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 11 februari 2016 - 18:56   quote  deeplink  
Bij deze doe ik weer een poging om de uitslagen juist te voorspellen van vanavond:

Michael Smith v James Wade 3-7
Raymond van Barneveld v Peter Wright 7-5
Adrian Lewis v Dave Chisnall 5-7
Gary Anderson v Michael van Gerwen 4-7
James Wade v Phil Taylor 4-7

Gezien de prestatie van Smith, verwacht ik hem niet direct op zijn beste niveau deze week. Wade versloeg vorige week van Gerwen en zal niet ineens een laag niveau halen, dus ik zie hem vrij eenvoudig winnen.

Barney won vorige week ruim van Taylor. Tel daarbij op dat hij altijd goed is in de Premier League en ik verwacht een nipte winst tegen Wright, die ook een goed niveau zal halen.

Lewis en de PL is een bekend verhaal. Vorige week tegen een radeloze Smith een gemakkelijke overwinning. Tegen Chisnall, de man in vorm, zie ik hem op dit moment echter niet zomaar een goed resultaat halen.

Anderson is ziek geweest, heeft misschien niet de meeste trainingsuren kunnen maken en begint het jaar meestal stroef, wat ook te merken was bij the masters. Van Gerwen wil na vorige week wat recht gaan zetten en zal dan ook op winst gebrand zijn tegen de man die de afgelopen twee jaar de meest begeerde prijs voor zijn neus wegkaapte.

Taylor was vorige week niet echt goed. Een gemiddelde 94 is ondermaats voor the power. Bij the masters vond ik hem echter wel goed spelen en ik verwacht dan ook dat hij weer een beter niveau gaat halen. Wade speelt voor de tweede keer deze avond, in verband met ziekte van Thornton en die zie ik geen twee keer winnen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 februari 2016 - 11:16   quote  deeplink  
Bijzondere wedstrijden toch ook wel weer. Lewis die het dit keer vooralsnog weet door te trekken en wint van Chisnall. Smith werkt zichelf echt in de nesten en is wat mij betreft met Thornton echt de grootste kanshebber om er na 9 wedstrijden uit te vliegen. Want in dit gezelschap overigens geen schande is. Anderson erg goed, maar van Gerwen gewoonweg briljant. Barney laat het zelf liggen door teveel pijlen op de dubbels te missen. Scorend was hij al niet geweldig, maar de dubbels kostten hem de wedstrijd in dit geval. Wat een verschil met vorige week. Evenals bij Taylor, die nu ruim weet te winnen.

Helaas ook nog wanordelijkheden in de vorm van een stel idioten die zelfs bij het darten Vermeer moeten aanpakken. Ik snap niet dat men dit doet en ik snap de plek ook niet. Dit hoort niet en heeft bovendien niets met het darten te maken. Gewoon triest.

Gelukkig wel mooie wedstrijden gezien. Op naar volgende week. Wat ik vooral hoop is dat van Barneveld wel zijn wedstrijden blijft winnen, want we willen hem natuurlijk wel aan het werk zien in Ahoy. (Michael natuurlijk ook, maar daar maak ik me totaal geen zorgen over.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door feyenoord!!! --
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 februari 2016 - 13:57   quote  deeplink  
Krankzinnige avond weer gisteren die bomvol zat aan verassingen.
Wade die zijn 2e pot wint. Smith die zijn talent nog totaal niet laat zien. Lewis die ineens gaat winnen in de Premier League en Van Barneveld die nu ineens weer onderuit gaat. Taylor veert ineens weer op en Michael leek de klap van het WK weer een beetje te boven. Zo valt er van alles te zeggen en niks te peilen. Iedereen gaat het nog zwaar krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 februari 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Komende 2 weken kunnen onze Hollanders al een grote slag slaan om er in Ahoy bij te zijn. Van Gerwen is met 4 punten al heel ver en Barney met 3 ook al. Zeker omdat je Smith en Thornton dan erg ver achter laat.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 februari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 14:02 schreef Loetje het volgende:
Komende 2 weken kunnen onze Hollanders al een grote slag slaan om er in Ahoy bij te zijn. Van Gerwen is met 4 punten al heel ver en Barney met 3 ook al. Zeker omdat je Smith en Thornton dan erg ver achter laat.
Van Gerwen ben ik sowieso niet bang voor. Die is veel te goed om er al zo vroeg uit te vliegen. Barney moet gewoon zien te winnen van Thornton. Dan ben je al een eind op weg. Tegen Anderson zal een punt het maximaal haalbare zijn, maar als Anderson zo speelt als gisteren zie ik dat ook niet gebeuren. Zo zonde dat Barney het heeft laten liggen tegen Wright. De 2 punten lagen echt voor het oprapen op een gegeven moment, maar dan verliest hij ineens.
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 februari 2016 - 02:04   quote  deeplink  
Typisch Barney he....
annaw
 annaw - zondag 14 februari 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Van de Pas deed het ook niet slecht!
annaw
 annaw - zondag 14 februari 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 17:36 schreef annaw het volgende:
Van de Pas deed het ook niet slecht!
Hehe, zie nu pas dat dit alleen over de Premier League gaat. Schaam ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 14 februari 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 17:39 schreef annaw het volgende:

[..]

Hehe, zie nu pas dat dit alleen over de Premier League gaat. Schaam ...
Voel je vrij om mee te praten over de Premier League
Loetje
 Loetje - maandag 15 februari 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Anna,

Dutch darts masters leek echt het toernooi van Benito te worden inderdaad. 6-1 met weergaloos spel tegen Wade en tegen King 5-0 voor met 119 gemiddeld. Helaas 6-5 verloren en in de 90 gemiddeld geëindigd. Dat was echt vreselijk om te zien daar gisteren.

Verder was het weer duidelijk dat Nederlanders geen enkele sfeer kunnen creëren daar.

Daryl Gurney geweldig gespeeld. Wat een talent.

Leuke wedstrijden, hopeloze organisatie en een belachelijke sfeer.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 16 februari 2016 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 19:05 schreef Loetje het volgende:
Anna,

Dutch darts masters leek echt het toernooi van Benito te worden inderdaad. 6-1 met weergaloos spel tegen Wade en tegen King 5-0 voor met 119 gemiddeld. Helaas 6-5 verloren en in de 90 gemiddeld geëindigd. Dat was echt vreselijk om te zien daar gisteren.

Verder was het weer duidelijk dat Nederlanders geen enkele sfeer kunnen creëren daar.

Daryl Gurney geweldig gespeeld. Wat een talent.

Leuke wedstrijden, hopeloze organisatie en een belachelijke sfeer.
Positieve is dan wel dat Michael 'gewoon' voor de derde keer het toernooi wint. Maar ik hoop dan maar dat we in Ahoy een betere sfeer gaan krijgen. Dat moet pas echt een feest worden!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 18 februari 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Nog maar eens een voorspelling; zul je zien dat ik er weer hopeloos naast zit, maar goed;

Peter Wright v James Wade 5-7
Dave Chisnall v Michael Smith 7-4
Phil Taylor v Gary Anderson 6-6
Michael van Gerwen v Adrian Lewis 7-4
Robert Thornton v Raymond van Barneveld 3-7
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 19 februari 2016 - 12:07   quote  deeplink  
Beide heren hebben gisteren weer een goede stap gezet richting Ahoy. Prima partijen al maakte Barney het helaas weer onnodig moeilijk voor zichzelf. Wright is goed op dreef en blijft aan de leiding, maar Taylor lijkt ook stabieler te worden en weer vaker zijn niveau te halen. Het eerste puntje voor Michael Smith, maar hij zit toch wel flink in de problemen. 4 wedstrijden gespeeld en 1 punt behaald. Hij heeft nog 5 wedstrijden om zich te redden, maar moet nog wel tegen van Gerwen, Anderson en Taylor..
Ook Thornton heeft heel hard punten nodig. Net als Anderson, maar met zijn kwaliteiten verwacht ik dat Gary komende weken wel wedstrijden gaat winnen. Zijn twee gespeelde wedstrijden waren ook tegen van Gerwen en Taylor, dus vanaf nu wordt het in principe makkelijker voor hem.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 februari 2016 - 01:43   quote  deeplink  
Uiterst grappige Premier League tot op heden. Lastig te voorspellen. Sommige vinden hun niveau en sommige dwalen ver af.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 februari 2016 - 01:44   quote  deeplink  
Off topic, Benito wint vandaag dus wel van Michael he. Goed spel ook.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 februari 2016 - 01:45   quote  deeplink  
Smith en Thornton vallen denk ik af. Wat denken jullie, Feyenoord!, Anna en Snoopert (leeft ie nog?)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 20 februari 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 01:43 schreef Loetje het volgende:
Uiterst grappige Premier League tot op heden. Lastig te voorspellen. Sommige vinden hun niveau en sommige dwalen ver af.
Bizar he, hoe dat soms loopt. Valt af en toe echt geen pijl op te trekken..

Maar goed, je ziet het aan Barney, de ene week is het alles, dan weer niks en dan weer een goede partij waarin het toch nog lastig wordt. Het is gewoon nooit saai, niet met Barney en niet met de PL.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 20 februari 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 01:45 schreef Loetje het volgende:
Smith en Thornton vallen denk ik af. Wat denken jullie, Feyenoord!, Anna en Snoopert (leeft ie nog?)
Denk ik ook. Thornton had ik eigenlijk al vrij vroeg opgeschreven, omdat die de afgelopen tijd toch niet in vorm was. Smith begon heel slecht en heeft eigenlijk zijn kansen al vergooid. 1 punt uit 4 wedstrijden is gewoon heel weinig. En als je in de overige 5 dan ook nog van Gerwen, Taylor en Anderson gaat treffen. Tsja, dan is het een kansloze missie geworden, denk ik. Maar ach, het is zijn eerste jaar. Ik zou het op zich wel het leukste vinden als deze twee afvallen. Heb niet zo heel veel met beide darters, hoewel Smith natuurlijk een groot talent is. Maar ik zie de overige 8 graag spelen in Ahoy.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 25 februari 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Bij deze weer een voorspelling (zul je zien dat ze weer allemaal fout zijn..)

Adrian Lewis v James Wade 7-4
Gary Anderson v Raymond van Barneveld 5-7 (hopen op een stuntje)
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-3
Phil Taylor v Dave Chisnall 7-4
Peter Wright v Robert Thornton 7-3
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 21:16   quote  deeplink  
Kansloze nederlaag voor Raymond. Die is niet constant. Gary moest natuurlijk wel. En nog altijd durf ik niet te zeggen dat Raymond door is.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 21:17   quote  deeplink  
Wade gaf het trouwens ook makkelijk weg tegen Lewis. Stond toch behoorlijk voor 2x. Om over de laatste leg maar te zwijgen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 25 februari 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 21:16 schreef Loetje het volgende:
Kansloze nederlaag voor Raymond. Die is niet constant. Gary moest natuurlijk wel. En nog altijd durf ik niet te zeggen dat Raymond door is.
Barney komt er nog wel, denk ik. Zie ik niet alle wedstrijden verliezen. Zal in elk geval de volgende schifting nog wel gaan halen.

Begon vandaag goed aan de partij. Beetje ongelukkig dan dat Anderson bulls-eye gooit. Daarna Barney te wisselvallig in de legs. In de legs van Gary te ver achter en in zijn eigen goed. Tot de break, toen was hij niet goed in zijn eigen leg, terwijl hij de twee voorgaande legs van Gary prima had kunnen breken als hij 1 of 2 triples meer had gegooid onderweg. Onnodig om zo te verliezen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 25 februari 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 21:17 schreef Loetje het volgende:
Wade gaf het trouwens ook makkelijk weg tegen Lewis. Stond toch behoorlijk voor 2x. Om over de laatste leg maar te zwijgen
Ja, blijft altijd gek met Wade. Heeft natuurlijk al eens eerder zoiets meegemaakt, iets op een WK...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 25 februari 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Pfffff, van Gerwen! Wat een held is het toch! Niet normaal meer dit! De grens van 120 gemiddeld gesloopt. Wat een fenomenale prestatie. Werkelijk briljant!
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Tering hé. Doet dit even hoor.... Nu weer constant worden en dan hopelijk weer een mooi jaar. Bizar. 123.4 gemiddeld geloof ik.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 21:36 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Barney komt er nog wel, denk ik. Zie ik niet alle wedstrijden verliezen. Zal in elk geval de volgende schifting nog wel gaan halen.

Begon vandaag goed aan de partij. Beetje ongelukkig dan dat Anderson bulls-eye gooit. Daarna Barney te wisselvallig in de legs. In de legs van Gary te ver achter en in zijn eigen goed. Tot de break, toen was hij niet goed in zijn eigen leg, terwijl hij de twee voorgaande legs van Gary prima had kunnen breken als hij 1 of 2 triples meer had gegooid onderweg. Onnodig om zo te verliezen.
Verschillen zijn niet groot. Ik ben benieuwd. Bijna iedereen op 4 na kunnen er nog handig uit hoor.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 21:36 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, blijft altijd gek met Wade. Heeft natuurlijk al eens eerder zoiets meegemaakt, iets op een WK...
Haha 5-1 voor ja. Anderzijds stond hij tegen King 2 jaar geleden in de finale van The Masters met 9-2 achter en wint met 10-9.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 22:02   quote  deeplink  
En het record met bijna 5 punten zelfs verbeterd he
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 22:50   quote  deeplink  
En ook de heren Taylor en Chisnall 115 en ruim 109 gemiddeld hé

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 23:20   quote  deeplink  
Maar Van Gerwen hé, de eerst 6 legs in 2x 10 darts, 2x 11 en 2x 12 darts. Ruim 135 gemiddeld. Dan ga je nog bijna balen van 123.4 joh😂
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 26 februari 2016 - 11:39   quote  deeplink  
Bizar he. Zo ongelofelijk goed gegooid van Mighty Mike. Tsja, het werd bij het interview ook gezegd; als die dubbel 18 erin ging, was het 136 geweest. Het had nog hoger kunnen uitvallen. Ongelofelijk wat hij allemaal gooit.

Maar inderdaad, Taylor gooide ook erg goed en komt nog een klein beetje in de buurt. Maar toch, in deze vorm is Michael niet te verslaan. Als hij deze topvorm nou eens op het WK had, haha.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 26 februari 2016 - 12:20   quote  deeplink  
Ik denk trouwens dat als Barney volgende week wint van Smith, hij al aardig zeker is voor de eerste overleving. Smith is dan helemaal kansloos, voor zover hij dat nu nog niet is. En Thornton zie ik er toch gewoon uitgaan. Als je nog tegen Anderson, Taylor, van Gerwen en Lewis moet, zie ik hem weinig punten halen. Dan heeft hij alleen nog kansen tegen Smith en Wade. Nee, Thornton zie ik het niet redden.
annaw
 annaw - zondag 28 februari 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Petje af voor Van Gerwen hoor. Fenomenaal!
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 maart 2016 - 05:35   quote  deeplink  
Wederom een krankzinnige avond. Fraai gemiddelde van Michael weer en een prima wedstrijd. Taylor weer in vorm en voor de rest was het traag zaad darts wat niet op gang wilde komen.

Zoals ik al voorspeld had gaat Raymond het dus toch enorm lastig krijgen. Zelfs dit soort tegenstanders worden niet meer verslagen en het spel wordt met de week slechter en slechter. Waar het vandaan komt is me een raadsel aangezien meneer in week 1 Taylor nog met 7-2 klop geeft. Hij gaat ook nog hele zware wedstrijden krijgen tegen Michael, Wade (zijn angstgegner), Lewis en directe concurrent Chisnall. Daarbij staat hij maar 1 punt voor op de rode streep. Ik maak me echt zorgen om hem.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 maart 2016 - 05:47   quote  deeplink  
Zit ondertussen mezelf nog heel even te verdiepen in Barney. Zou wel een horrorscenario zijn als Van Gerwen in de laatste wedstrijd Van Barneveld doet laten degraderen en daarmee Ahoy misloopt. Die kans zit er gewoon zomaar in.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 04 maart 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 05:35 schreef Loetje het volgende:
Wederom een krankzinnige avond. Fraai gemiddelde van Michael weer en een prima wedstrijd. Taylor weer in vorm en voor de rest was het traag zaad darts wat niet op gang wilde komen.

Zoals ik al voorspeld had gaat Raymond het dus toch enorm lastig krijgen. Zelfs dit soort tegenstanders worden niet meer verslagen en het spel wordt met de week slechter en slechter. Waar het vandaan komt is me een raadsel aangezien meneer in week 1 Taylor nog met 7-2 klop geeft. Hij gaat ook nog hele zware wedstrijden krijgen tegen Michael, Wade (zijn angstgegner), Lewis en directe concurrent Chisnall. Daarbij staat hij maar 1 punt voor op de rode streep. Ik maak me echt zorgen om hem.
Bizar hè. Heb zelf alleen een deel van de wedstrijd van Barney kunnen meepikken. De reden zul je snappen ;)
van Gerwen heeft weer een briljant gemiddelde. Het lijkt wel alsof hij zijn ondergrens nog meer naar boven aan het verleggen is. Stel nu dat hij dadelijk gewoon elke wedstrijd minimaal boven de 105 gemiddeld gaat gooien. Hoe vaak gaat hij dan nog verslagen worden.. Die man is ongelofelijk goed. Echt niet te bevatten eigenlijk.

Barney blijft je verbazen. Als hij vandaag wint, was ik vrij zeker dat hij de schifting zou overleven. Nu maak je het jezelf weer onnodig moeilijk, want hij stond nog met 5-4 voor..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 04 maart 2016 - 11:12   quote  deeplink  
Tsja, over Barney; de hoop die ik dan nog heb zit hem op dit moment niet in zijn spel, maar in het programma van zijn concurrenten. Thornton moet nog tegen Taylor, Wade, van Gerwen en Lewis. Daarbij zie ik hem eventueel alleen punten pakken tegen Wade. Maar ook die zou dit gewoon moeten winnen van Thornton in deze vorm.

Smith moet nog tegen Anderson, Wade en Taylor. Ook daar zie ik alleen Wade als mogelijke opponent waartegen hij iets kan uitrichten. Probleem is alleen nog dat Thornton en Smith ook nog tegen elkaar moeten.

Barney heeft nog een punt voorsprong op Smith en een veel beter legsaldo. Barney zie ik ook nog wel punten pakken tegen Chisnall. Die is ook niet zo best bezig. Daarom heb ik er nog wel wat vertrouwen in. Barney zal ook alles geven om er in Ahoy bij te zijn en zal nog wel wat punten gaan pakken. De gedachte aan Ahoy zal hem sterken dadelijk. En als er één iemand is die weet hoe je van Gerwen kan verslaan.. Barney kun je nooit afschrijven he
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 maart 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 11:12 schreef feyenoord!!! het volgende:
Tsja, over Barney; de hoop die ik dan nog heb zit hem op dit moment niet in zijn spel, maar in het programma van zijn concurrenten. Thornton moet nog tegen Taylor, Wade, van Gerwen en Lewis. Daarbij zie ik hem eventueel alleen punten pakken tegen Wade. Maar ook die zou dit gewoon moeten winnen van Thornton in deze vorm.

Smith moet nog tegen Anderson, Wade en Taylor. Ook daar zie ik alleen Wade als mogelijke opponent waartegen hij iets kan uitrichten. Probleem is alleen nog dat Thornton en Smith ook nog tegen elkaar moeten.

Barney heeft nog een punt voorsprong op Smith en een veel beter legsaldo. Barney zie ik ook nog wel punten pakken tegen Chisnall. Die is ook niet zo best bezig. Daarom heb ik er nog wel wat vertrouwen in. Barney zal ook alles geven om er in Ahoy bij te zijn en zal nog wel wat punten gaan pakken. De gedachte aan Ahoy zal hem sterken dadelijk. En als er één iemand is die weet hoe je van Gerwen kan verslaan.. Barney kun je nooit afschrijven he
Weetje maat, op basis van het huidige niveau van Barney zie ik hem tegen niemand punten pakken. De concurrentie gaat wel langzamerhand iets beter gooien.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 maart 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 11:04 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Bizar hè. Heb zelf alleen een deel van de wedstrijd van Barney kunnen meepikken. De reden zul je snappen ;)
van Gerwen heeft weer een briljant gemiddelde. Het lijkt wel alsof hij zijn ondergrens nog meer naar boven aan het verleggen is. Stel nu dat hij dadelijk gewoon elke wedstrijd minimaal boven de 105 gemiddeld gaat gooien. Hoe vaak gaat hij dan nog verslagen worden.. Die man is ongelofelijk goed. Echt niet te bevatten eigenlijk.

Barney blijft je verbazen. Als hij vandaag wint, was ik vrij zeker dat hij de schifting zou overleven. Nu maak je het jezelf weer onnodig moeilijk, want hij stond nog met 5-4 voor..
Ik zie Van Gerwen deze 1e ronde nog 1 keer verliezen en dat is van Taylor. Hij wint wel vaak van hem maar is op een enkele keer nooit helemaal zichzelf tegen hem. Daarbij begint Taylor ook weer vrij aardig te spelen. Maar dit is enkel een voorgevoel.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 04 maart 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 13:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zie Van Gerwen deze 1e ronde nog 1 keer verliezen en dat is van Taylor. Hij wint wel vaak van hem maar is op een enkele keer nooit helemaal zichzelf tegen hem. Daarbij begint Taylor ook weer vrij aardig te spelen. Maar dit is enkel een voorgevoel.
Zou kunnen, hoor. Maar in deze vorm gaat Taylor ook niet van hem winnen. En mocht Taylor winnen, is er helemaal niets aan de hand, want over van Gerwen hoeven we ons verder echt geen zorgen te maken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Premier League darts 2016









0.0134890