BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 februari 2016 - 09:23   quote  deeplink  
MATCHDAY-010-AFC-AJAX.jpg

Aankomende zondag staat de enige echte klassieker van het seizoen op het programma. Ajax ontvangt dan in de eigen Arena de aartsrivaal uit Rotjeknor. Beide clubs hebben wat recht te zetten na hun laatste competitiewedstrijden. Ajax imponeerde niet en speelde de afgelopen 2 duels tegen respectievelijk Heracles (0-0) en Roda JC (2-2) gelijk. De club uit Rotjeknor doet het zelfs nog iets minder. De 5 laatste competitiewedstrijden werden verloren. Toch staat de club nog steeds op een 3e plek op de ranglijst.

Ajax en Feyenooit ontmoeten elkaar voor de 60ste keer sinds de invoering van het betaald voetbal in competitieverband in Amsterdam. Van de voorgaande 59 wedstrijden won Ajax er 32 en speelde het 16 keer gelijk. De club uit Zuid wist 11 keer te winnen. Ook het doelsaldo spreekt in het voordeel voor de ploeg van Frank de Boer. 136 keer werd het net gevonden en 66 keer mocht de Amsterdamse keeper het balletje uit het doel halen.

Toch gaat het Ajax thuis niet altijd van een leien dakje. Afgelopen seizoen was de club uit de 2e stad van Nederland langere tijd de betere ploeg in de Arena en redde Ajax ternauwernood een punt. Het bleef toen 0-0. In de seizoenen 2012-2013 en 2013-2014 won Ajax wel op eigen veld. Het werd toen respectievelijk 3-0 en 2-1.



Het is voor de 3e maal dit seizoen dat beide ploegen elkaar treffen. Eerder verloor Ajax in de beker met 1-0 door een eigen doelpunt van Veltman. 12 dagen later ontmoetten beiden ploegen elkaar weer. Toen werd het 1-1 door een dubieuze treffer van Ajax in de 2e helft. Het zal dus lekker zijn wanneer Ajax aankomend weekend wint zodat de balans weer in evenwicht is.



Het veld in de Arena is al langere tijd een groot probleem. Tijdens de laatste competitiewedstrijd tegen Heracles was het probleem dusdanig groot dan besloten werd de mat direct te vervangen. De klassieker zal dan ook plaatsvinden op grasmat nummer zoveel!

veld_van_de_amsterdam_arena_wordt_vervangen-657x360.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 februari 2016 - 09:26   quote  deeplink  
Gesprek met spelers en Frank de Boer

Er heeft vandaag in de Arena een gesprek plaatsgevonden tussen een afvaardiging van de supporters en de volgende spelers: Davy Klaassen, Nemanja Gudelj, Mitchell Dijks en Jasper Cillessen. Frank de Boer was namens de technische staf aanwezig.

Tijdens deze bijeenkomst hebben supporters hun ongenoegen geuit over het vertoonde spel van de afgelopen tijd en het gebrek aan respect naar de supporters toe. Ook werd de spelers het belang duidelijk gemaakt van de wedstrijd van aanstaande zondag. Deze moet koste wat het kost gewonnen worden.

De spelers lieten op hun beurt weten dat steun bij uit- en thuiswedstrijden van groot belang is. Wegwerpgebaren en fluitconcerten werken averechts maar er is vanuit de spelers ook begrip voor de onvrede op de tribune. Enkele spelers reageerden de afgelopen wedstrijden vanuit emotie na een teleurstellend resultaat. Hier is onderling in de kleedkamer over gesproken. De betrokkenen hebben aangegeven dat dit absoluut niet bewust is gebeurd. Iedereen in de selectie weet dat het bedanken van de supporters bij thuis- en uitwedstrijden altijd hoort ongeacht het resultaat.

Davy gaf aan dat de wedstrijd van aanstaande zondag ontzettend leeft binnen de selectie. En dat elke speler alles zal geven om de 3 punten in Amsterdam te houden.

Een gesprek zoals vanmiddag is voor elke Ajacied (spelers, staf, supporters etc) erg belangrijk zodat de band met elkaar wordt versterkt. Er is dan ook afgesproken dat een gesprek zoals vandaag vaker per seizoen zal plaatsvinden.

Aanstaande zaterdag
De spelers hebben tijdens het gesprek aangegeven dat de aanwezigheid van supporters bij de training a.s. zaterdag motiverend werkt en dat het ze extra stimulans geeft voor de wedstrijd van aanstaande zondag.

De training (10.30 uur) is openbaar en in het stadion. Iedereen kan via Zuid H naar binnen. Om de laatste aanwijzingen tijdens de training goed te kunnen verstaan, is tijdens het gesprek afgesproken dat er pas aan het einde van de training vuurwerk afgestoken gaat worden.

Aanstaande Zondag
De boodschap van zowel de supporters als de spelers is duidelijk. Er moet gewonnen worden. Inzet, strijd en passie zijn de sleutelwoorden. Dit geldt voor alle partijen. Laten we er zondag een gekkenhuis van maken en met zn allen 200% geven!

Wij zijn Ajax Wij zijn de Beste...
F-side
VAK410
Supportershome
Oude Garde
AFCA Maluku
AFCA Supportersclub
Supportersvereniging Ajax
4th
5th
NUA
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 februari 2016 - 12:31   quote  deeplink  
Heitinga: ''Ajax-Feyenoord is haat, nijd, strijd en vechtlust''

Ajax staat zondagmiddag tegenover de eeuwige rivaal Feyenoord. John Heitinga, die afgelopen maandag zijn afscheid aankondigde, maakte menig Klassieker mee: ''Mijn debuut was een jongensdroom'', verwijst de gepensioneerde verdediger naar zijn vuurdoop in De Kuip in 2001.

''Ik heb er nog nooit één verloren, althans de wedstrijden waar ik zelf op het veld stond'', vertelt de 87-voudig international op de website van de Amsterdamse club. ''Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax zijn wedstrijden op zich. Het is meer dan alleen voetbal. Het is haat, nijd, strijd en vechtlust. Pure gevechten.''

''Je debuut in het professionele voetbal in de Kuip maken en dan ook nog winnen, dat was echt een jongensdroom'', vervolgt Heitinga. ''Ik weet nog goed dat het snikheet was. Co Adriaanse was trainer en Hatem Trabelsi kreeg rood. Op een gegeven moment zei Adriaanse: warmlopen, je komt erin. Vanaf dat moment zit je in een soort van roes. Ik heb uiteindelijk een minuut of twintig gespeeld. Bij mijn eerste actie schopte ik Pierre van Hooijdonk ondersteboven. Volgens mij was het één van de snelste gele kaarten ooit in de Eredivisie.''

De gestopte mandekker heeft nog wel wat adviezen voor zijn voormalige ploeggenoten: ''Die jongens kunnen allemaal heel goed voetballen. Het is belangrijk dat je, ondanks dat het een heksenketel kan zijn, je taken blijft uitvoeren. Je moet elkaar blind kunnen vertrouwen, omdat het vaak moeilijk communiceren is'', aldus de publiekslieveling. ''Het nummer Bloed, Zweet en Tranen van Hazes is perfect om de Klassieker te typeren. Uiteindelijk gaat het maar om één ding: en dat is winnen. Je wilt altijd mooi voetbal spelen, maar tegen Feyenoord telt enkel de winst. Hoe maakt niet uit.''
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 februari 2016 - 13:33   quote  deeplink  
Zin in deze wedstrijd, maar zal wel weer een hele saaie worden.
Tegenstander zal aantreden in een 532 en ik zie Ajax daar niet zo maar door heen voetballen.
0-0 en een groot fluitconcert is mijn voorspellingen, maar hopelijk laten ze wat zien zondag.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 februari 2016 - 13:34   quote  deeplink  
Netjes man!
Mooi stukkie leeswerk!

Nu nog winnen....ik weet het niet en voorspel een gelijkspelletje 😕😠
p111
 p111 - vrijdag 05 februari 2016 - 13:42   quote  deeplink  
mooie topic een 1-0 overwinning voor onze club.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 februari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Mooi topic!!
De zenuwen zijn toch alweer aanwezig. Blijft toch DE Klassieker.
Gewoon opvreten dat volk en met 5-1 van het veld stappen. Utrecht wat PSV verslaat en we staan weer boven aan. Het kan een oh zo mooi weekend worden.

We hebben toch wel gezwijnd vorig seizoen thuis. Oh wat was dat slecht en wat doodzonde toch dat Kishna weg is want die paar acties van hem zijn toch wel om te smullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2016 door Brandje --
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 februari 2016 - 14:53   quote  deeplink  
Ik teken voor een 1-0 overwining.
Als het maar een geweldige en strijdbare wedstrijd wordt, is iedereen tevreden.
jodocus
 jodocus - vrijdag 05 februari 2016 - 15:06   quote  deeplink  
ik denk 7-7
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 15:40   quote  deeplink  
Klasse topic Warrior.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 februari 2016 - 16:21   quote  deeplink  
Feijenoord gaat zich ingraven ......maar toch zeg ik 2-0
Kanarie
 Kanarie - vrijdag 05 februari 2016 - 16:34   quote  deeplink  
Mooie topic Warrior, echt klasse, nu onze jongens nog?
bully
 bully - vrijdag 05 februari 2016 - 19:19   quote  deeplink  
mooi topic nu moeten ze het nog op het veld laten zien
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 februari 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Wat een talent hier! Eerst Eide met zijn schitterende wedstrijdtopics en nu Ajax Warrior die er helemaal niets voor onderdoet. Mijn oprechte complimenten, AW! Echt prachtig gemaakt. Ook moest ik hard lachen om de titel van je topic. Haha. wrijf het er maar lekker in bij die Rotterdammers... 16 jaar geen kampioenschap en hopen maar dat het nog minimaal 16 jaar duurt ;)

Wat betreft de wedstrijd vermoed ik dat Feyenoord verder gaat op de voet zoals ze Roda JC eergisteren in de beker hebben bestreden: met een extra verdediger zonder de intentie te hebben om aan te vallen maar hopen op een countertje. Diverse ploegen hebben met zo'n (walgelijke) wedstrijdmentaliteit helaas aangetoond dat Ajax daar grote moeite mee heeft (de bus parkeren...). Ik vrees dat het een bloedeloze 0-0 wordt maar laten we hopen dat er één Ajacied wel een keertje doorheen komt. Een Feyenoorder mag natuurlijk ook in eigen doel schieten, het liefst één minuut voor tijd ;)
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 20:16   quote  deeplink  
Ja je moet er wat voor doen ,maar dan krijg je ook wat hoor;-)

AJAX moet winnen simpel.
(is niet meer zoals voorheen ..dat als het moest lukte het wel.)

,maar blijft vertrouwen houden..2-1
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 februari 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 16:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
Feijenoord gaat zich ingraven ......maar toch zeg ik 2-0
Ondanks dat 532 heel lastig te bestrijden is. Zie oranje op het WK mist feyenoord natuurlijk een "robben" Zowel Kuyt als Elia zijn niet de snelste met de bal aan de voet en dat is wel heel belangrijk in dit systeem.
Ik lees nu overal dat ze vertrouwen hebben gewonnen maar ze hadden eigenlijk bijzonder weinig in te brengen tegen Roda
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 februari 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:16 schreef enough het volgende:
Ja je moet er wat voor doen ,maar dan krijg je ook wat hoor;-)

AJAX moet winnen simpel.
(is niet meer zoals voorheen ..dat als het moest lukte het wel.)

,maar blijft vertrouwen houden..2-1
Laatste jaren ben je regelmatig in eigen huis weg gespeeld door ze. Dus de tijden dat we ze helemaal scheel tikte is helaas voorbij. Al moet ik zeggen dat het eerste gedeelte van de bekerwedstrijd in Rotterdam er weer wat op leek. Helaas moeten wij doormidden worden geschopt om wat te krijgen. Thuis tegen Heracles met Schone vlak voor tijd en Roda uit, hoe slecht het ook was is ook gewoon scandalig want was geen corner
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ondanks dat 532 heel lastig te bestrijden is. Zie oranje op het WK mist feyenoord natuurlijk een "robben" Zowel Kuyt als Elia zijn niet de snelste met de bal aan de voet en dat is wel heel belangrijk in dit systeem.
Ik lees nu overal dat ze vertrouwen hebben gewonnen maar ze hadden eigenlijk bijzonder weinig in te brengen tegen Roda
Volgens mij hebben ze dat systeem het laatst gespeeld onder koeman en met andere spelers.
Buiten dat heeft feye veel vertrouwen getankt uit de laatste 3/4 wedstrijden (+beker) en hadden we gewoon geluk.
zowel uit als thuis.

HET belangrijkste is komen we weer aan het voetballen toe ,wat er echt wel inzit..
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 februari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:38 schreef enough het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dat systeem het laatst gespeeld onder koeman en met andere spelers.
Buiten dat heeft feye veel vertrouwen getankt uit de laatste 3/4 wedstrijden (+beker) en hadden we gewoon geluk.
zowel uit als thuis.

HET belangrijkste is komen we weer aan het voetballen toe ,wat er echt wel inzit..
Denk jij nou echt dat ze uit de wedstrijd tegen Roda veel vertrouwen hebben over gehouden? Nee natuurlijk niet. Ze hebben allee maar op de counter geloerd en daarbij heel weinig gecreëerd
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denk jij nou echt dat ze uit de wedstrijd tegen Roda veel vertrouwen hebben over gehouden? Nee natuurlijk niet. Ze hebben allee maar op de counter geloerd en daarbij heel weinig gecreëerd
hè we hebben het toch alleen maar over de laatste klassiekers ..en beker.
(het was toch ajax onwaardig na al die vernederingen voorheen.)

Over de laatste wedstrijden kunnen ze elkaar een hand geven. qua spel.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 februari 2016 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:58 schreef enough het volgende:

[..]

hè we hebben het toch alleen maar over de laatste klassiekers ..en beker.
(het was toch ajax onwaardig na al die vernederingen voorheen.)

Over de laatste wedstrijden kunnen ze elkaar een hand geven. qua spel.
We lullen langs elkaar heen hahaha
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

We lullen langs elkaar heen hahaha
Ja ik had het ook door gap hahhaha

het is ook vrijdag avond..en wat ga je zondagmiddag doen ..ff weg met de kinderen zeker
Je heb gelijk ook.. voor die kut klassiekers blijf je niet meer voor thuis hahahahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 februari 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:30 schreef enough het volgende:

[..]

Ja ik had het ook door gap hahhaha

(natuurlijk ook een voetje ..nooit handjes in handjes ..hahahah)

het is ook vrijdag avond..en wat ga je zondagmiddag doen ..ff weg met de kinderen zeker
Je heb gelijk ook.. voor die kut klassiekers blijf je niet meer voor thuis hahahahah
Nee zondag zit ik er toch weer. Wat APIK al zei. Veel dingen zeg je uit frustratie maar vanaf maandag ben ik al weer zenuwachtig voor de klassieker hahahah. Bloed kruipt waar het niet gaan kan
remco k
 remco k - vrijdag 05 februari 2016 - 21:59   quote  deeplink  
Ik ben dr bang voor.

geen enkele aanleiding om te denken dat het nu ineens beter gaat..
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee zondag zit ik er toch weer. Wat APIK al zei. Veel dingen zeg je uit frustratie maar vanaf maandag ben ik al weer zenuwachtig voor de klassieker hahahah. Bloed kruipt waar het niet gaan kan
Dat is tekenend voor een ECHTE supporter.

Tuurlijk flippen we allemaal hoe we laatste onnodige puntverlies meemaken ,maar ook gezien het spelbeeld.
(en dat is ook niet van het laatste jaar)
Apik heeft altijd gelijk ..ook al heeft ie het niet.!!
zoals BULLY het verwoorde NEPSUPPORTER IS DE GROOTSTE BELEDIGING OOIT!!
(maar zo'n opmerking komt ook uit frustratie van Warrior die ziet zoals ieder hier ..Wat we niet willen zien.
of willen horen ,maar gewoon feiten zijn.)
BLOED kruipt waar het niet gaan kan gap ..Ajax ..forever!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 februari 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:59 schreef remco k het volgende:
Ik ben dr bang voor.

geen enkele aanleiding om te denken dat het nu ineens beter gaat..
Ik ook niet.....maar het is de klassieker dus zeg ik toch 2-0
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook niet.....maar het is de klassieker dus zeg ik toch 2-0
HAD je al gezegd,..mooie uitslag ouwe ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 februari 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 22:29 schreef enough het volgende:

[..]

HAD je al gezegd,..mooie uitslag ouwe ;-)
Weet ik....ik verwacht zondag veel van Dijks, die word MOTM ....vraag me niet waarom
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet ik....ik verwacht zondag veel van Dijks, die word MOTM ....vraag me niet waarom
Denk dat dat eens wel eens iets verrassend kan zijn.

vermeertje verwacht een voorzet,maar DIJKS KNAL HEM KORTE HOEK KRUISING.)
(later voor de camera zei vermeertje ..ineens lag ik in me vangnetje )
Had niets gezien of gehoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 februari 2016 - 22:48   quote  deeplink  


Of zoiets.... ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 februari 2016 - 22:59   quote  deeplink  
Heel matig vs slecht........daarom winnen we gewoon met 2-0!
enough
 enough - vrijdag 05 februari 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2016 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ filmpje ]

Of zoiets.... ;-)
JA hahaha heerlijk AVATAR van REMCO.;-)

Ook hij wilt zoals iedereen hier dat AJAX wint ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door enough --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 februari 2016 - 00:11   quote  deeplink  
Niks is onmogelijk, ik zie Ajax om 18:30 zondag gewoon weer aan de leiding in de competitie. En das niet omdat Ajax nu ineens goed speelt. Maar omdat Ajax wel wint van Feyenooit. En omdat Utrecht wint of gelijk speelt tegen PSV. En daar is geen wonder voor nodig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door Bobby1972 --
enough
 enough - zaterdag 06 februari 2016 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 00:11 schreef Bobby1972 het volgende:
Niks is onmogelijk, ik zie Ajax om 18:30 zondag gewoon weer aan de leiding in de competitie. En das niet omdat Ajax nu ineens goed speelt. Maar omdat Ajax wel wint van Feyenooit. En omdat Utrecht wint of gelijk speelt tegen PSV. En daar is geen wonder voor nodig!
Niks onmogelijk..

We still here..;-)
enough
 enough - zaterdag 06 februari 2016 - 04:18   quote  deeplink  
WZASWZDB.

(JA Ronald steel hem nog een keertje van je) ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door enough --
remco k
 remco k - zaterdag 06 februari 2016 - 06:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 00:11 schreef Bobby1972 het volgende:
Niks is onmogelijk, ik zie Ajax om 18:30 zondag gewoon weer aan de leiding in de competitie. En das niet omdat Ajax nu ineens goed speelt. Maar omdat Ajax wel wint van Feyenooit. En omdat Utrecht wint of gelijk speelt tegen PSV. En daar is geen wonder voor nodig!
Weet je. Als dat gebeurt is het ook nog eens gewoon terecht. Iedereen staat namelijk waar die hoort. En als wij bovenaan staan. Hebben wij de beste prestaties geleverd tot nu toe.
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 06 februari 2016 - 09:40   quote  deeplink  
Mooi topic ouwe! Ik zeg 3-1 !
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 februari 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 00:11 schreef Bobby1972 het volgende:
Niks is onmogelijk, ik zie Ajax om 18:30 zondag gewoon weer aan de leiding in de competitie. En das niet omdat Ajax nu ineens goed speelt. Maar omdat Ajax wel wint van Feyenooit. En omdat Utrecht wint of gelijk speelt tegen PSV. En daar is geen wonder voor nodig!
Kutrecht laat het afweten morgen, wedden?

Eeuwig en altijd kunnen ze (competitie) alleen 101 % tegen Ajax geven...

Pisv wint met 3 doelpunten verschil
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 februari 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 14:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kutrecht laat het afweten morgen, wedden?

Eeuwig en altijd kunnen ze (competitie) alleen 101 % tegen Ajax geven...

Pisv wint met 3 doelpunten verschil
Dat gevoel heb ik ook APIK. Bekerwedstrijd cadeau gedaan en morgen 3 punten ophalen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 februari 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 06:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je. Als dat gebeurt is het ook nog eens gewoon terecht. Iedereen staat namelijk waar die hoort. En als wij bovenaan staan. Hebben wij de beste prestaties geleverd tot nu toe.
Nou Remco daar valt geen speld tussen te brengen......uiteindelijk tellen de feiten!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 februari 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 14:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kutrecht laat het afweten morgen, wedden?

Eeuwig en altijd kunnen ze (competitie) alleen 101 % tegen Ajax geven...

Pisv wint met 3 doelpunten verschil
Rustig maar.......Ajax wint eerst en daarna kunnen we lekker naar Utrech kijku tegen Peeeusvee. En zijn we tijdelijk ff Utrech supporter!!
enough
 enough - zaterdag 06 februari 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 18:24 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Rustig maar.......Ajax wint eerst en daarna kunnen we lekker naar Utrech kijku tegen Peeeusvee. En zijn we tijdelijk ff Utrech supporter!!
Dus jij bent een kutrecht suppporter~`
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 februari 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 21:52 schreef enough het volgende:

[..]

Dus jij bent een kutrecht suppporter~`
hahahahahahahahahahaa..........Om 16:45 hoop ik van ganzen harte dan Utrech wint. Alles in het voordeel van Ajax.....zo kijk ik naar iedere wedstrijd.
enough
 enough - zondag 07 februari 2016 - 03:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2016 - 22:52 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaa..........Om 16:45 hoop ik van ganzen harte dan Utrech wint. Alles in het voordeel van Ajax.....zo kijk ik naar iedere wedstrijd.
Is goed Bobby ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 februari 2016 - 03:42   quote  deeplink  
Ga slapen gek...
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 09:33   quote  deeplink  
Zo dan gaan we zo die kant maar weer eens op.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 februari 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 09:33 schreef Brandje het volgende:
Zo dan gaan we zo die kant maar weer eens op.
# ziek thuis 😳
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 09:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

# ziek thuis 😳
Griep of het Heineken-virus. Maar das wel balen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 februari 2016 - 11:27   quote  deeplink  
Ik zie Feijnoord met Achabar wel scoren.....ik hoop dat van Bronkhorst hem
op de bank houd ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door Nenam_tiL --
Brandje
 Brandje - zondag 07 februari 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Ajax met Schöne als RB en Hoorn weer Centraal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1









0.0089750