BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mohammed El Hankouri topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juni 2016 - 13:10   quote  deeplink  
MO EL HANKOURI TEKENT EERSTE PROFCONTRACT

2hyxoxj.jpg

Mo El Hankouri heeft maandagochtend in de Fred Blankemeijerzaal in De Kuip zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract bij Feyenoord. De 18-jarige aanvallende middenvelder, die afgelopen seizoen uitkwam voor Feyenoord Onder 19, tekende voor twee jaar met een optie voor een extra seizoen.

Ik heb mijn hele leven al uitgekeken naar deze dag, vertelde El Hankouri. Het tekenen van mijn contract is een heel bijzonder moment voor mij en mijn ouders, die me altijd gesteund hebben.
El Hankouri, een middenvelder met veel diepgang, creativiteit en scorend vermogen, trainde afgelopen seizoen al een aantal keer mee met de eerste selectie van Feyenoord. Voor mij waren die trainingen heel mooi om mee te maken. Karim El Ahmadi is een voorbeeld voor mij, terwijl Anass Achahbar mij heel goed hielp.

Feyenoord en Mo El Hankouri zullen in onderling overleg bekijken welke vervolgstap het beste is voor zijn ontwikkeling. Het is belangrijk dat Mo veel minuten gaat maken, vertelde technisch directeur Martin van Geel. Hij is een speler met veel talent en doorzettingsvermogen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij zich de komende jaren verder kan ontwikkelen, daar gaan we met zn allen keihard aan werken. Wie weet hoe snel er dan een debuut in De Kuip volgt.

In verband met de ramadan ontbrak het traditionele toostmoment na het tekenen van het contract. Maar vanavond zullen we het thuis absoluut gaan vieren dat ik mijn contract heb mogen tekenen, zei El Hankouri. Dat komt helemaal goed.

El Hankouri speelt al acht jaar in de opleiding van Feyenoord. Voorheen speelde hij voor Overmaas en Spartaan 20.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juni 2016 - 13:11   quote  deeplink  
El Hankouri keert terug van vakantie en sluit aan bij eerste selectie

2i7uty8.jpg

Mohammed El Hankouri zal vanaf vandaag meetrainen met de eerste selectie van Feyenoord, zo meldt Dimitri Koopman op Twitter. De jeugdspeler keerde pas deze week terug van zijn vakantie

De achttienjarige El Hankouri zette eerder deze maand zijn handtekening onder zijn eerste contract bij Feyenoord. Ik heb mijn hele leven al uitgekeken naar deze dag. Het tekenen van mijn contract is een heel bijzonder moment voor mij en mijn ouders, die me altijd gesteund hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2016 - 13:12   quote  deeplink  
Succes El
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juni 2016 - 13:25   quote  deeplink  
Zo is het..💪
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Zo lang t maar geen Mo' Money wordt :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juni 2016 - 14:19   quote  deeplink  
Ghehe..
Barabas
 Barabas - donderdag 30 juni 2016 - 16:12   quote  deeplink  
El 2 ! Succes jongen en laat ons versteld staan!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 juli 2016 - 19:57   quote  deeplink  
TALENT OP TRAININGSKAMP: MO EL HANKOURI

14w3spl.jpg

Vorig jaar kwamen ze nog uit in Feyenoord Onder 19, deze zomer maken ze de voorbereiding mee bij de eerste selectie en zijn er dus ook bij op het trainingskamp in Oostenrijk. Vanuit Bad Waltersdorf vertellen de talenten Gustavo Hamer, Emil Hansson en Mo El Hankouri tegenover Feyenoord.nl over hun ervaringen. In deel II: Mo El Hankouri, sinds precies een maand in het bezit van een profcontract bij Feyenoord. ‘Trainen met zulke goede spelers is het mooiste dat er is.’

Mo El Hankouri (19) trainde woensdag grotendeels apart van de groep. Na afloop van de sessie in het Thermenstadion Bad Waltersdorf legt hij uit waarom. ‘Ik ben een beetje ziekjes. Misselijk, en zo. Deels het gevolg van de ramadan. In die periode was ik gewend weinig te eten, dan is het lastig om nu ineens meer te eten. Gelukkig krijg ik hier heel goede begeleiding. Door langzaam op te bouwen hoop ik snel weer meer te kunnen doen.’

‘Ik vind het heel mooi dat ik deze week mee ben met de eerste selectie. Het moment dat we maandag het vliegtuig instapten naar Oostenrijk, daar heb ik lang naar uitgekeken. Gustavo Hamer, vorig jaar mijn ploeggenoot in Feyenoord Onder 19, heeft me verteld wat ik zoal kan verwachten van een trainingskamp. Hij zei dat het soms best pittig kan zijn.’

‘Ik geniet het meest van de trainingen. Al van jongs af aan vind ik het heerlijk om te trainen. Dat ik nu met zulke goede spelers op het veld sta, is het mooiste dat er is. Ik kijk vooral naar Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena, die net als ik op het middenveld spelen. Zij hebben zoveel rust aan de bal, waardoor ze veel vertrouwen uitstralen. Het niveau ligt erg hoog, alles gaat een paar tandjes sneller dan in de jeugd.’

‘Tijdens het trainingskamp heb ik veel contact met mijn ouders, die nu op vakantie zijn in Marokko. Zij zijn trots dat ik met het eerste elftal mee ben en willen alles weten. Wat ik hen vertel? Wat ik hier meemaak op een dag, maar vooral dat ik het hier heel goed naar mijn zin heb.’
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 augustus 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Snel behendig manneke, nu nog een beetje spiermassa kweken..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 21:58 schreef RenatoBos het volgende:
Snel behendig manneke, nu nog een beetje spiermassa kweken..
Veelbelovend!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2016 - 00:37   quote  deeplink  
Mooi debuut voor El Hankouri


ivg4f6.jpg

Mo El Hankouri maakte tien minuten voor het einde tegen Excelsior zijn officiele debuut in het eerste elftal van Feyenoord.

Als vervanger van Steven Berghuis kende hij geen enkele Kuipvrees en liet hij zich vanaf zijn eerste balcontact nadrukkelijk gelden.
tomson
 tomson - zondag 28 augustus 2016 - 00:43   quote  deeplink  
nice
VVout
 VVout - zondag 28 augustus 2016 - 07:31   quote  deeplink  
Leuk gedaan hoor, gelijk vol er op. Gunde hem wel een doelpuntje nog, jammer hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2016 - 11:13   quote  deeplink  
EL HANKOURI: ‘HIERVAN HEB IK ALTIJD GEDROOMD’

2w3qbn6.jpg

'Geniet van het moment, doe je ding en maak je acties.’ Dat is wat trainer Giovanni van Bronckhorst zaterdagavond iets voor half tien tegen Mo El Hankouri zei. Een minuut later maakte het 19-jarige talent in de wedstrijd tegen Excelsior als linksbuiten zijn debuut voor Feyenoord 1 en deed hij precies wat zijn trainer hem had gezegd. Het leverde hem in tien minuten meerdere keren applaus op van het legioen.

Na afloop kon El Hankouri nog niet helemaal geloven dat hij zojuist in het eerste elftal van Feyenoord gedebuteerd was. ‘Hiervan heb ik altijd gedroomd,’ vertelde hij na afloop. ‘Ik ben geboren en getogen in Rotterdam-Zuid. Feyenoord is altijd mijn club geweest. Als kleine jongen hoorde ik vaak al het geluid van De Kuip in de verte. Dan wil je maar één ding: daar ooit zelf spelen. Dat je dan op 19-jarige leeftijd voor Feyenoord mag debuteren in zo’n mooi stadion als De Kuip is heel mooi. Voor mezelf, maar ook voor mijn ouders die me altijd gesteund hebben.’

212flfp.jpg

Wat tegen Excelsior opviel, is dat El Hankouri direct acties maakte en zijn tegenstander opzocht, alsof hij niet zenuwachtig was. ‘Ik heb veel vertrouwen in mezelf en durf altijd mijn eigen spel te spelen. Daarom maakte ik meteen en paar acties. Dat werd gewaardeerd door het publiek, hoorde ik. Dat gaf een heerlijk gevoel. Van deze avond ga ik de rest van het weekend genieten.’

El Hankouri tekende afgelopen zomer zijn eerste profcontract bij Feyenoord, nadat hij acht jaar deel uit had gemaakt van de jeugdopleiding. Vorig seizoen trainde hij al enkele keren mee met de A-selectie, maar dit seizoen sloot hij definitief aan. ‘Ik had een goed gevoel in de voorbereiding. Het ging steeds beter, maar ik had niet verwacht dat ik nu al mijn debuut zou mogen maken. Ik zie het als een mooie beloning voor het harde werk dat ik elke dag lever. Voor nu is het belangrijk om hard te blijven werken en met beide benen op de grond te blijven staan. Dan volgen hopelijk meer speelminuten.’

27y69t2.jpg
tomson
 tomson - zondag 28 augustus 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Eindelijk weer eens iets van Varkenoord
ar
 ar - zondag 28 augustus 2016 - 12:30   quote  deeplink  
Leuk ingevallen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 11:46 schreef tomson het volgende:
Eindelijk weer eens iets van Varkenoord
Absoluut. Nu nog een beetje massa kweken alhoewel ik denk dat dat voor hem niet is weggelegd als ik zijn bouw zo zie. Vind hem wel erg iel.
CobusIII
 CobusIII - zondag 28 augustus 2016 - 12:35   quote  deeplink  
Beetje een Cabralletje...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
Of een Boëtius..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2016 - 12:39   quote  deeplink  
Die moeten het echt van hun snelheid en behendigheid hebben anders worden ze zo van de bal gespeeld..
ar
 ar - zondag 28 augustus 2016 - 13:01   quote  deeplink  
Het wordt niks dus..
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 augustus 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Of gewoon afwachten hoe hij zoch ontwikkeld, blijft een noord afrikaan dus kan een moeileijke jongen worden met de nadruk op KAN.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:01 schreef ar het volgende:
Het wordt niks dus..
Haha lul..
van geil
 van geil - woensdag 31 augustus 2016 - 23:10   quote  deeplink  
Viel goed in..maar deed me wel denken aan Bilal. ..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 23:10 schreef van geil het volgende:
Viel goed in..maar deed me wel denken aan Bilal. ..
Inteelt is meen ik heel gewoon in die cultuur geile.,
van geil
 van geil - woensdag 31 augustus 2016 - 23:17   quote  deeplink  
Verklaard het gedrag ook .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2016 - 23:19   quote  deeplink  
Das van vaders kant..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 07:00   quote  deeplink  
Treurig.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2016 - 08:06   quote  deeplink  
Met een d.
van geil
 van geil - donderdag 01 september 2016 - 15:24   quote  deeplink  
Oh...inteelt heeft geen gevolgen voor de genen in Noord Holland ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 15:39   quote  deeplink  
Nog treuriger.
van geil
 van geil - donderdag 01 september 2016 - 15:49   quote  deeplink  
Ook goed...
van geil
 van geil - donderdag 01 september 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 23:19 schreef RenatoBos het volgende:
Das van vaders kant..
Maar zonder dollen..zijn manier van spelen leek op dat van Bilal.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 september 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Alleen beter..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Mwah zo speelde Bilal toen het nog goed in zijn kop zat
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 september 2016 - 17:10   quote  deeplink  
Klopt maar ik vergelijk het nu..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 september 2016 - 17:12   quote  deeplink  
Ik op dezelfde leeftijd
ar
 ar - donderdag 01 september 2016 - 17:15   quote  deeplink  
Bilal kwam van heerenveen.
Ander niveautje.
van geil
 van geil - woensdag 07 september 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Zal er binnenkort wel weer inkomen, leuk.
Hopen dat het wat wordt.
tomson
 tomson - woensdag 07 september 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 17:25 schreef van geil het volgende:
Zal er binnenkort wel weer inkomen, leuk.
Hopen dat het wat wordt.
juist... positief denken :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 september 2016 - 12:10   quote  deeplink  
El Hankouri: ''Ik weet nog niet voor wie ik zou kiezen''

e19a95.jpg

Mohamed El Hankouri heeft zijn eerste minunten te pakken in De Kuip. De aanvaller debuteerde in de stadsderby tegen Excelsior en maakte gelijk indruk met zijn onbevangen spel. ''De Kuip is een prachtig stadion en ik woon er op loopafstand van dus voor mij was het altijd al een droom om daar te mogen spelen.''

In een uitgebreid interview met Marokko.nl gaat El Hankouri in op zijn doelstellingen voor dit seizoen. ''Ik hoop natuurlijk altijd op minuten maar dat kan je niet altijd verwachten. Ik probeer elke training alles te laten zien en mijn ambities zijn vooral kampioen worden met het team en een debuut in de Europa League, maar daar moet je hard voor werken en daar ben ik zeker toe bereid.

''

De 19-jarige El Hankouri heeft ook de ambitie om deel uit te maken van een nationale jeugdploeg. Een keuze tussen Marokko of Oranje heeft hij nog niet gemaakt. ''Ik weet nog niet voor wie ik zou kiezen maar het geen wat eerst komt daar zal ik mijn kans pakken en niet voorbij laten gaan,'' sluit de Feyenoorder a
netsurfer
 netsurfer - maandag 12 september 2016 - 12:18   quote  deeplink  
Marokko.nl lees ik niet dagelijks. Toch mooi.
Barabas
 Barabas - maandag 12 september 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Leuke site. Vooral de Fatwa van de dag is geweldig.
netsurfer
 netsurfer - maandag 12 september 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 12:29 schreef Barabas het volgende:
Leuke site. Vooral de Fatwa van de dag is geweldig.
LOL :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 oktober 2016 - 17:30   quote  deeplink  
El Hankouri: ''Dan zal ik gaan praten met Karim en Bilal'

111jkn8.jpg

Mo El Hankouri weet nog niet voor welk land hij het liefst uitkomt in de toekomst. Dit geeft de aanvaller aan in gesprek met Feyenoord Magazine. Als hij eenmaal voor de keuze staat klopt de talentvolle voetballer voor advies aan bij El Ahmadi en Başaçıkoğlu.

''Ik ben in Nederland geboren, maar mijn beide ouders in Marokko. Ik heb ooit voor Oranje onder 15 gespeeld, terwijl ik vorig jaar werd opgeroepen voor Marokko Onder 20. Toen moest ik alleen afzeggen vanwege een blessure. Als ik echt voor de keuze komt te staan, zal ik gaan praten met Karim El Ahmadi en Bilal Başaçıkoğlu. Karim weet hoe het is om voor Marokko te spelen, terwijl Bilal moest kiezen tussen Turkije en Nederland. Zij kunnen me goed adviseren.''

Speelminuten in het eerste van Feyenoord maken kans op een oproep groter. ''Daar hoop ik natuurlijk wel op, maar als jongeling ben ik al blij met elke invalbeurt, zoals tegen FC Oss. Elke minuut die ik mag spelen, wil ik laten zien wat ik kan. Daarnaast leer ik ook op de trainingen heel veel. Als je met zoveel goede en ervaren spelers mag trainen, word je heel snel een betere voetballer. Ook van de wedstrijden van Feyenoord 2 leer ik veel, zeker in de wedstrijden om de Premier League International Cup.''
ar
 ar - donderdag 13 oktober 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Nou, dan weet je het antwoord al.
VVout
 VVout - donderdag 13 oktober 2016 - 23:59   quote  deeplink  
We zijn niet blind dus.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Had van mij best in mogen vallen bij zo'n riante voorsprong..
ar
 ar - zondag 11 december 2016 - 17:52   quote  deeplink  
Eens.
Maar toch lekker Bilal de voorkeur geven
tomson
 tomson - zondag 11 december 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Centen in de weg van talenten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mohammed El Hankouri topic









0.0107061