BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Triest Voormalig voorzitter overleden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2016 - 16:43   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/4295067/voormalig-ajax-voorzitter-uri-coronel-69-overleden.html
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Pff, wat een nieuws zeg..

Sterkte aan fammilie en vrienden..
Eide
 Eide - maandag 18 juli 2016 - 16:47   quote  deeplink  
Dat is tegenwoordig geen leeftijd om te gaan meer.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 18 juli 2016 - 18:10   quote  deeplink  
Uri Coronel, rust in vrede.
Ik wens de familie veel sterkte toe.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 18 juli 2016 - 18:15   quote  deeplink  
RIP.
Sterkte iedereen.
p111
 p111 - maandag 18 juli 2016 - 18:17   quote  deeplink  
Ook vele miljoenen zijn geen garantie om oud te worden. Sterkte familie Coronel
Brandje
 Brandje - maandag 18 juli 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Waarom RIP? Omdat het zo hoort of omdat het zo'n geweldige kerel was?! Heeft zich als een slang/rat gedragen dus niks RIP.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2016 door Brandje --
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 18 juli 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 18:29 schreef Brandje het volgende:
Waarom RIP? Omdat het zo hoort of omdat het zo'n geweldige kerel was?! Heeft zich als een slang/rat gedragen dus niks RIP.
Niet alleen omdat "het zo hoort".

Voordat Uri Coronel in conflict kwam met John Cruijff c.s. heeft Coronel veel goeds voor Ajax gedaan. Niet voor niets was hij tot en met vandaag nog altijd erelid van Ajax.

Niemand is zonder fouten. Zelfs Louis van Gaal "gokte" in datzelfde conflict op het "kamp Coronel/Ten Have".

Ik durf te beweren dat Coronel destijds niet handelde om er zelf beter van te worden, maar omdat hij dacht in het belang van Ajax te handelen. Een verkeerde keuze dus.

Maar goed, Brandje, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Jij de jouwe en ik de mijne.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 juli 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Gecondoleerd familie Corornel: Veel sterkte met het dragen van dit verlies!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 juli 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Of je nu voor of tegen iemand bent, er zijn (bijna) altijd mensen die je met heel veel verdriet achterlaat. Sterkte allemaal!
enough
 enough - maandag 18 juli 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 18:29 schreef Brandje het volgende:
Waarom RIP? Omdat het zo hoort of omdat het zo'n geweldige kerel was?! Heeft zich als een slang/rat gedragen dus niks RIP.
+ 2
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 18:29 schreef Brandje het volgende:
Waarom RIP? Omdat het zo hoort of omdat het zo'n geweldige kerel was?! Heeft zich als een slang/rat gedragen dus niks RIP.
Misschien omdat je het niemand gunt, hij toch echt een Ajacied was en ook hij familie achterlaat..

Dus rust in vrede lijkt me wel op zijn plaats. Dat jij dat misschien niet vind is prima, maar bij dit soort dingen lijkt me dat je dat dan gewoon voor je houd..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 juli 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien omdat je het niemand gunt, hij toch echt een Ajacied was en ook hij familie achterlaat..

Dus rust in vrede lijkt me wel op zijn plaats. Dat jij dat misschien niet vind is prima, maar bij dit soort dingen lijkt me dat je dat dan gewoon voor je houd..
Eens Remco!

Ook Uri Coronel was een normaal mens met familie. Misschien niet iemand voor de lijn Cruijff, maar wel degelijk ajacied!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2016 door Ronald 1960 --
Brandje
 Brandje - maandag 18 juli 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien omdat je het niemand gunt, hij toch echt een Ajacied was en ook hij familie achterlaat..

Dus rust in vrede lijkt me wel op zijn plaats. Dat jij dat misschien niet vind is prima, maar bij dit soort dingen lijkt me dat je dat dan gewoon voor je houd..
Waarom? Geef mijn mening gewoon en of diegene nu dood is of niet maakt mij niks uit. Ik moest die man dus ga ook niet hypocriet doen. Erg voor de nabestaanden maar meer ook niet.
Volgende week voorronde CL. Veel belangrijker.
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 20:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom? Geef mijn mening gewoon en of diegene nu dood is of niet maakt mij niks uit. Ik moest die man dus ga ook niet hypocriet doen. Erg voor de nabestaanden maar meer ook niet.
Volgende week voorronde CL. Veel belangrijker.
Je moet de man niet, dus moet je dat zelf op de dag dat ie komt te overlijden even laten weten..

Mag je trots op zijn..
Brandje
 Brandje - maandag 18 juli 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet de man niet, dus moet je dat zelf op de dag dat ie komt te overlijden even laten weten..

Mag je trots op zijn..
Ach we gaan ons weer roomser voordoen dan de paus. Volgens mij heb jij hier zelfs een forumlid dood gewenst dus jouw hypocriete gedrag is een mooi toneelstukje. Topic gaat toch over hem en jij wenst hem rip en ik doe dat niet. Dus wat wil je nu precies? Ik doe in ieder geval niet mee aan die poppenkast en zogenaamd aangedaan te zijn. Over de doden niks dan goeds? Nee ook daar doe ik niet aan mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2016 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 21:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach we gaan ons weer roomser voordoen dan de paus. Volgens mij heb jij hier zelfs een forumlid dood gewenst dus jouw hypocriete gedrag is een mooi toneelstukje. Topic gaat toch over hem en jij wenst hem rip en ik doe dat niet. Dus wat wil je nu precies? Ik doe in ieder geval niet mee aan die poppenkast en zogenaamd aangedaan te zijn. Over de doden niks dan goeds? Nee ook daar doe ik niet aan mee.
Sommige dingen hebben gewoon met respect te maken.

Succes verder..
enough
 enough - maandag 18 juli 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Alle emoties daar gelaten

Brandje heeft gelijk !
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 18 juli 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Zo. Ik hoorde het net pas. Ben er toch van geschrokken.
Ik wens alle betrokkenen veel sterkte toe, in de komende tijd.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 18 juli 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 21:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach we gaan ons weer roomser voordoen dan de paus. Volgens mij heb jij hier zelfs een forumlid dood gewenst dus jouw hypocriete gedrag is een mooi toneelstukje. Topic gaat toch over hem en jij wenst hem rip en ik doe dat niet. Dus wat wil je nu precies? Ik doe in ieder geval niet mee aan die poppenkast en zogenaamd aangedaan te zijn. Over de doden niks dan goeds? Nee ook daar doe ik niet aan mee.
Kerel, ik ben ook niet aangedaan en ook ik had nix met hem.
Hetgeen wat voorop staat is dat er een mens is overleden met dus ook een hoop verdriet voor de nabestaanden. Een beetje normaal reageren is hier wel op zn plaats toch?

Ik had dit met Cruijff, maar ga niet respectloos reageren, ik had daar weinig mee en nog steeds, maar toch wens ik iedereen die het daar wel moeilijk mee heeft gehad sterkte.

Chill out en neem een biertje.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 18 juli 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 21:20 schreef enough het volgende:
Alle emoties daar gelaten

Brandje heeft gelijk !
Ga jij weer ff stoer lopen lullen hier droppie...

Ga je je nu ook al voordoen als harde man? Je kan niet eens 1 dag zonder teveel drank, dus blijf dan weg van een topic over een overleden persoon.

Hup, terug op je bank met je halve liter lauwe zeik!
enough
 enough - maandag 18 juli 2016 - 23:17   quote  deeplink  
Drank kan niet zonder mij gek !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2016 door enough --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 19 juli 2016 - 00:03   quote  deeplink  
Ik betuig mijn medeleven voor de nabestaande van Uri op dit onverwachte verlies.
enough
 enough - dinsdag 19 juli 2016 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 00:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik betuig mijn medeleven voor de nabestaande van Uri op dit onverwachte verlies.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2016 door enough --
enough
 enough - dinsdag 19 juli 2016 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 22:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ga jij weer ff stoer lopen lullen hier droppie...

Ga je je nu ook al voordoen als harde man? Je kan niet eens 1 dag zonder teveel drank, dus blijf dan weg van een topic over een overleden persoon.

Hup, terug op je bank met je halve liter lauwe zeik!
MAAK IK ALLEMAAL ZELF UIT KUTMONGOOL
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 juli 2016 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 07:03 schreef enough het volgende:

[..]

MAAK IK ALLEMAAL ZELF UIT KUTMONGOOL
Ah dit is de persoon weer zoals we hem kennen.
Niets veranderd.
Zo heb hem even gequoted dan kan hij zijn uitspraken niet meer rooskleuriger maken indien zijn pet zoals iedere dag weer diverse kanten uitstaat.
Bannetje for life Boudje? (alstublieft)
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 19 juli 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 07:03 schreef enough het volgende:

[..]

MAAK IK ALLEMAAL ZELF UIT KUTMONGOOL
Wat een grote woorden voor een nietig kereltje...
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 19 juli 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 22:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kerel, ik ben ook niet aangedaan en ook ik had nix met hem.
Hetgeen wat voorop staat is dat er een mens is overleden met dus ook een hoop verdriet voor de nabestaanden. Een beetje normaal reageren is hier wel op zn plaats toch?

Ik had dit met Cruijff, maar ga niet respectloos reageren, ik had daar weinig mee en nog steeds, maar toch wens ik iedereen die het daar wel moeilijk mee heeft gehad sterkte.

Chill out en neem een biertje.
Zo is het maar net APIK!

Ik zag gisteren in het journaal een terugblik op Uri Coronel. Na het eerste kampioenschap onder Frank de Boer stond hij openlijk te huilen van geluk! Hij was jarenlang een echte Ajacied. Hij heeft destijds (met Cruijff) een foute inschatting gemaakt, maar voor mij was en bleef hij AJACIED!!
enough
 enough - dinsdag 19 juli 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 08:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ah dit is de persoon weer zoals we hem kennen.
Niets veranderd.
Zo heb hem even gequoted dan kan hij zijn uitspraken niet meer rooskleuriger maken indien zijn pet zoals iedere dag weer diverse kanten uitstaat.
Bannetje for life Boudje? (alstublieft)
Jij ken me niet en zal me nooit leren kennen ook(hoeft ook niet) ,maar jouw naai ban gedrag zegt genoeg .
ALS Apik/jij goed gelezen had(Brandje) ..met mij opmerking alle emoties daar gelaten wil dat zeggen ieder zijn mening En die dood wens sloeg op mij,maar daar heb ik geen moeite mee van Remco,maar dat ontging jullie natuurlijk.(OOK NIET BELANGRIJK)
Ook dat nam ik mee met emoties daar gelaten
Evt gevoel bij de dood van coronel en dat ik Brandje gelijk geeft over het verleden tov jc heeft hij daar gewoon gelijk in en waarom mag dat niet erbij gezegd worden ?
Natuurlijk zijn we niet blij als een ""ajacied" dood gaat .ook respect,maar mensen laten zowel positieve als negatieve dingen na uit hun leven ..en dat mag gezegd worden of moet daar weken later pas aandacht aan gegeven worden .
En dat Apik steeds in de startblokken zit om alles met mij met alcohol te verbinden zou mij een rot zorg zijn .Vindt het ook wel grappig,maar ook hij valt sommige aan omdat ze zgn steeds iemand aanvallen (AP),terwijl ze ook gewoon der mening geven ..en ja als dat steeds terug komend is so what !!(veranderd niets aan het feit)
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 18:25 schreef enough het volgende:

[..]

Jij ken me niet en zal me nooit leren kennen ook(hoeft ook niet) ,maar jouw naai ban gedrag zegt genoeg .
ALS Apik/jij goed gelezen had(Brandje) ..met mij opmerking alle emoties daar gelaten wil dat zeggen ieder zijn mening En die dood wens sloeg op mij,maar daar heb ik geen moeite mee van Remco,maar dat ontging jullie natuurlijk.(OOK NIET BELANGRIJK)
Ook dat nam ik mee met emoties daar gelaten
Evt gevoel bij de dood van coronel en dat ik Brandje gelijk geeft over het verleden tov jc heeft hij daar gewoon gelijk in en waarom mag dat niet erbij gezegd worden ?
Natuurlijk zijn we niet blij als een ""ajacied" dood gaat .ook respect,maar mensen laten zowel positieve als negatieve dingen na uit hun leven ..en dat mag gezegd worden of moet daar weken later pas aandacht aan gegeven worden .
En dat Apik steeds in de startblokken zit om alles met mij met alcohol te verbinden zou mij een rot zorg zijn .Vindt het ook wel grappig,maar ook hij valt sommige aan omdat ze zgn steeds iemand aanvallen (AP),terwijl ze ook gewoon der mening geven ..en ja als dat steeds terug komend is so what !!(veranderd niets aan het feit)
Nee kerel die sloeg niet op jou, is al van ver voor jouw tijd..

Maar om even als voorbeeld aan te halen, met alle respect zou ik er bij jou inderdaad niet minder om slapen, maar als mensen daar een topic voor zouden starten, zou ik puur uit respect voor alle achterblijvers daar met geen slecht woord over reppen..
enough
 enough - dinsdag 19 juli 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee kerel die sloeg niet op jou, is al van ver voor jouw tijd..

Maar om even als voorbeeld aan te halen, met alle respect zou ik er bij jou inderdaad niet minder om slapen, maar als mensen daar een topic voor zouden starten, zou ik puur uit respect voor alle achterblijvers daar met geen slecht woord over reppen..
Okè dan is dat eerste duidelijk .ook OKÈ

Alle mede leven voor achterblijvers en respect daar kan ik natuurlijk wel in mee gaan ,Maar daarna gaat het toch over voor wie of wat heeft iemand iets betekend (Ajax in dit/mijn geval)..
EN ja daar mag de mening toch over verdeeld zijn ,maar snap je wel ..is iets te vroeg en lijkt niet respectvol
overkomend.
Zou ook niet correct van me zijn om hier een hele pleidooi over hem te houden en later hem toch af te Branden!!
Daar mogen we toch duidelijk in zijn .
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 19 juli 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 18:25 schreef enough het volgende:

[..]

Jij ken me niet en zal me nooit leren kennen ook(hoeft ook niet) ,maar jouw naai ban gedrag zegt genoeg .
ALS Apik/jij goed gelezen had(Brandje) ..met mij opmerking alle emoties daar gelaten wil dat zeggen ieder zijn mening En die dood wens sloeg op mij,maar daar heb ik geen moeite mee van Remco,maar dat ontging jullie natuurlijk.(OOK NIET BELANGRIJK)
Ook dat nam ik mee met emoties daar gelaten
Evt gevoel bij de dood van coronel en dat ik Brandje gelijk geeft over het verleden tov jc heeft hij daar gewoon gelijk in en waarom mag dat niet erbij gezegd worden ?
Natuurlijk zijn we niet blij als een ""ajacied" dood gaat .ook respect,maar mensen laten zowel positieve als negatieve dingen na uit hun leven ..en dat mag gezegd worden of moet daar weken later pas aandacht aan gegeven worden .
En dat Apik steeds in de startblokken zit om alles met mij met alcohol te verbinden zou mij een rot zorg zijn .Vindt het ook wel grappig,maar ook hij valt sommige aan omdat ze zgn steeds iemand aanvallen (AP),terwijl ze ook gewoon der mening geven ..en ja als dat steeds terug komend is so what !!(veranderd niets aan het feit)
Eens. Maar wie of wat betekend AP?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 20 juli 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 18:25 schreef enough het volgende:

[..]

Jij ken me niet en zal me nooit leren kennen ook(hoeft ook niet) ,maar jouw naai ban gedrag zegt genoeg .
ALS Apik/jij goed gelezen had(Brandje) ..met mij opmerking alle emoties daar gelaten wil dat zeggen ieder zijn mening En die dood wens sloeg op mij,maar daar heb ik geen moeite mee van Remco,maar dat ontging jullie natuurlijk.(OOK NIET BELANGRIJK)
Ook dat nam ik mee met emoties daar gelaten
Evt gevoel bij de dood van coronel en dat ik Brandje gelijk geeft over het verleden tov jc heeft hij daar gewoon gelijk in en waarom mag dat niet erbij gezegd worden ?
Natuurlijk zijn we niet blij als een ""ajacied" dood gaat .ook respect,maar mensen laten zowel positieve als negatieve dingen na uit hun leven ..en dat mag gezegd worden of moet daar weken later pas aandacht aan gegeven worden .
En dat Apik steeds in de startblokken zit om alles met mij met alcohol te verbinden zou mij een rot zorg zijn .Vindt het ook wel grappig,maar ook hij valt sommige aan omdat ze zgn steeds iemand aanvallen (AP),terwijl ze ook gewoon der mening geven ..en ja als dat steeds terug komend is so what !!(veranderd niets aan het feit)
Ten eerste heb jij helemaal geen eigen mening, want je praat iedereen na als het je uitkomt.
Ten tweede val je keer op keer in herhaling en heb je het zelf nog niet eens door.
Ten derde reageer je sowieso bijna altijd als een complete gek zonder hersencellen.
Ten vierde hoef je je echt niet stoerder voor te doen dan je bent, want je bent gewoon een simpel en triest figuur.

Als je nu eens normaal kon gaan reageren vanaf nu en niet zomaar van alles eruit brabbelt, dan krijgen mensen misschien een ander beeld van je, maar niet op deze manier.
Je kijkt maar wat je met het advies doet. Waarschijnlijk niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2016 door Peterhs --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 juli 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 18:25 schreef enough het volgende:

[..]

Jij ken me niet en zal me nooit leren kennen ook(hoeft ook niet) ,maar jouw naai ban gedrag zegt genoeg .
ALS Apik/jij goed gelezen had(Brandje) ..met mij opmerking alle emoties daar gelaten wil dat zeggen ieder zijn mening En die dood wens sloeg op mij,maar daar heb ik geen moeite mee van Remco,maar dat ontging jullie natuurlijk.(OOK NIET BELANGRIJK)
Ook dat nam ik mee met emoties daar gelaten
Evt gevoel bij de dood van coronel en dat ik Brandje gelijk geeft over het verleden tov jc heeft hij daar gewoon gelijk in en waarom mag dat niet erbij gezegd worden ?
Natuurlijk zijn we niet blij als een ""ajacied" dood gaat .ook respect,maar mensen laten zowel positieve als negatieve dingen na uit hun leven ..en dat mag gezegd worden of moet daar weken later pas aandacht aan gegeven worden .
En dat Apik steeds in de startblokken zit om alles met mij met alcohol te verbinden zou mij een rot zorg zijn .Vindt het ook wel grappig,maar ook hij valt sommige aan omdat ze zgn steeds iemand aanvallen (AP),terwijl ze ook gewoon der mening geven ..en ja als dat steeds terug komend is so what !!(veranderd niets aan het feit)
Hier even die KUTMONGOOL:

Als je het vreemd vind dat ik jou steeds met drank associeer, dan kan je uitleggen waarom dat vreemd is toch? Nou leg maar eens uit dan.

Zoals eerder (weken terug) aangegeven, overdag, voor 18:00uur, reageer je als een redelijk normaal persoon. Wat je typt gaat nog steeds vaak nergens over, maar oke, het is voor 20% te volgen.

Na 18:00uur, gaat het al vaak de irritante kant op, er is dan nog zo'n 7% over van de te volgen teksten.

Zodra de zon ondergaat (lijkt Jambers wel) verander je in een soort dronken/verslaafde veteraan die op alles moet reageren, maar dat eigenlijk al niet meer kan.
Als ik dan ook nog zie dat je soms (niet slaapt?) de hele dag én nacht aan het posten bent, dan vraag ik me af wat er loos is....

Ik heb je ooit die vraag gesteld weet je nog? Werkloos, invalide, afgekeurd door andere reden, ALCOHOLIST?
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 20:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Eens. Maar wie of wat betekend AP?
Ja sorry ik bedoelde jouw ook PA.
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2016 - 12:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hier even die KUTMONGOOL:

Als je het vreemd vind dat ik jou steeds met drank associeer, dan kan je uitleggen waarom dat vreemd is toch? Nou leg maar eens uit dan.

Zoals eerder (weken terug) aangegeven, overdag, voor 18:00uur, reageer je als een redelijk normaal persoon. Wat je typt gaat nog steeds vaak nergens over, maar oke, het is voor 20% te volgen.

Na 18:00uur, gaat het al vaak de irritante kant op, er is dan nog zo'n 7% over van de te volgen teksten.

Zodra de zon ondergaat (lijkt Jambers wel) verander je in een soort dronken/verslaafde veteraan die op alles moet reageren, maar dat eigenlijk al niet meer kan.
Als ik dan ook nog zie dat je soms (niet slaapt?) de hele dag én nacht aan het posten bent, dan vraag ik me af wat er loos is....

Ik heb je ooit die vraag gesteld weet je nog? Werkloos, invalide, afgekeurd door andere reden, ALCOHOLIST?
laten we ff ophouden over hoeveel % te volgen is hiero en daarbij ben jij natuurlijk Apik zoals jij bent en die we kennen EN IK MAG JE HEUS WEL KLOOTZAK ..
(jamBers 20jr later gap) HE kom op man !
Ik heb jouw destijds al antwoordt gegeven over die vragen ..hoef DAT nu niet te herhalen .
kAN het ook zijn dat ik alles nog kan ,maar niets meer me gegund wordt ivm leeftijd/regio/verleden (54) en weet jij wel hoe
frustrerend dat kan zijn ,maar maakt mij nog steeds geen alcoholist ..
Wat me ogen zien doen me handen Apik .dus lul niet ..dus pak ik weer een pilsje ..proost ;-)
Btw we gooien allemaal wel eens een bommetje toch ......laat mij dan maar een veteraan zijn .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2016 door enough --
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2016 - 10:22 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ten eerste heb jij helemaal geen eigen mening, want je praat iedereen na als het je uitkomt.
Ten tweede val je keer op keer in herhaling en heb je het zelf nog niet eens door.
Ten derde reageer je sowieso bijna altijd als een complete gek zonder hersencellen.
Ten vierde hoef je je echt niet stoerder voor te doen dan je bent, want je bent gewoon een simpel en triest figuur.

Als je nu eens normaal kon gaan reageren vanaf nu en niet zomaar van alles eruit brabbelt, dan krijgen mensen misschien een ander beeld van je, maar niet op deze manier.
Je kijkt maar wat je met het advies doet. Waarschijnlijk niks.
Bij jouw heb ik ook een 1ste ..Naai ban gedrag en daarna moet je van alles verzinnen terwijl je moet weten
dat alles niet zo serieus genomen moet worden .
(ik wil je via een pb mij adres wel geven hoor ....of locatie ..doen we het zo toch als ji ergens een bevesting van wilt krijgen ..pleur op man ) NSBer
IK DOE NIET STOER JONGEN IK BEN WIE IK BEN )
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 juli 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 17:15 schreef enough het volgende:

[..]

Ja sorry ik bedoelde jouw ook PA.
Er is niemand die mij aanvalt? Helemaal niemand.

Het zijn discussies, sommige zijn daarmee gestopt en sommige willen ermee stoppen.
Omdat ze daar hun redenen voor hebben. Toevallig delen ze die mening met elkaar.
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 12:42 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Wat een grote woorden voor een nietig kereltje...
ZIT er nog een nietje in gap hahahah
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 18:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Er is niemand die mij aanvalt? Helemaal niemand.

Het zijn discussies, sommige zijn daarmee gestopt en sommige willen ermee stoppen.
Omdat ze daar hun redenen voor hebben. Toevallig delen ze die mening met elkaar.
Dat Bedoelde ik ook PA
Wat jullie (eindeloze ) discussies ook waren en mijn gezeik wtf!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 juli 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 18:35 schreef enough het volgende:

[..]

Dat Bedoelde ik ook PA
Wat jullie (eindeloze ) discussies ook waren en mijn gezeik wtf!!
Waarom reageer je zo opgefokt, terwijl je zegt dat het je niet boeit?
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 21:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom reageer je zo opgefokt, terwijl je zegt dat het je niet boeit?
HET MOMENT VAN DE TOPIC ,waarbij meningen en gevoelens over dat gene sprake zijn ..en dan komen op sommige
personen(coronel) oud zeer los.en dat kan misschien beter later ,maar sorry als ik direct Bent ..zegt ook niet dat ik gelijk hebt indeze moment ,maar is wel zoals ik het voelt
De rest met PETERHS EN APIK is gewoon Bullshit!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 juli 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 22:00 schreef enough het volgende:

[..]

HET MOMENT VAN DE TOPIC ,waarbij meningen en gevoelens over dat gene sprake zijn ..en dan komen op sommige
personen(coronel) oud zeer los.en dat kan misschien beter later ,maar sorry als ik direct Bent ..zegt ook niet dat ik gelijk hebt indeze moment ,maar is wel zoals ik het voelt
De rest met PETERHS EN APIK is gewoon Bullshit!!
Ik vind Peterhs en Apik hele redelijke mensen.
Vroeger zat ik hier ook tot diep in de nacht....ze noemde mij de nachtburgemeester.... maar ik was altijd leesbaar (geloof ik).
Jij kan er af en toe een brij uitgooien waar geen hond iets wat van begrijpt.

Wat Coronel betreft.... ik ken die man niet, geen idee wie hij is en wat je weet haal je uit de media.... daarom kan je beter net als ik niet reageren, zeker niet in deze situatie.
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Wij reageren toch alleen maar uit de media .. zwijg jij je eigen dood dan?
Jules deelder was ook nachtburgemeester Rotjeknor ,maar versta jullie beide hoor
En dan praat ik wartaal .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 juli 2016 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 23:09 schreef enough het volgende:
Wij reageren toch alleen maar uit de media .. zwijg jij je eigen dood dan?
Jules deelder was ook nachtburgemeester Rotjeknor ,maar versta jullie beide hoor
En dan praat ik wartaal .
Jij misschien maar ik reageer ook op wat ik zie...en dan heb ik het over het voetbal....de directie boeit mij geen reet
enough
 enough - donderdag 21 juli 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij misschien maar ik reageer ook op wat ik zie...en dan heb ik het over het voetbal....de directie boeit mij geen reet
Kijken we toch wat we het liefste zien ..:-)
enough
 enough - vrijdag 22 juli 2016 - 02:38   quote  deeplink  
AFC AJAX !!
enough
 enough - vrijdag 22 juli 2016 - 03:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2016 door enough --
enough
 enough - vrijdag 22 juli 2016 - 03:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2016 door enough --
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2016 - 08:20   quote  deeplink  
Ongelooflijk.

Er is 1 man die het niveau van dit forum van een voldoende naar een zware onvoldoende haalt. Echt te droevig voor woorden..

Man man man, dat er ooit iemand is geweest die jou iets met een toetsenbord heeft verkocht of gegeven..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Triest Voormalig voorzitter overleden.









0.0098259