BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - vrijdag 22 juli 2016 - 10:24   quote  deeplink  
Ik denk dat de ideale opstelling op dit moment bestaat uit:

Cillessen

Tete - Sanchez - Westermann - Dijks

Riedewald

Klaassen - Bazoer

El Ghazi - Milik - Younes

Sanchez: Speelt op dit moment de finales van een van de grootste toernooien ter wereld, past zich voetballend makkelijk aan verwacht ik. Ik verwacht ook dat hij echt gescout is en daardoor makkelijk in te passen is.
Westermann: Zal de nodige vastigheid en strijdlust brengen verwacht ik.

Cassierra / vd Beek / Muric / Cerny / Sinkgraven: Lekker laten ontwikkelen, krijgen hun kans wel.

Gudelj: Moet aan de bak verwacht ik. Als hij boven komt drijven zal Klaassen of Bazoer slachtoffer worden verwacht ik.
Veltman: Moet ook aan de bak, zal zich fysiek moeten ontwikkelen lijkt me.
Viergever / Schone: Ideale stand-ins.
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Sanchez en Westerman hebben bij Ajax nog niets bewezen en ik denk dat deze jongens ook echt zullen moeten wennen.. Communicatie bij dit type spel is extreem belangrijk.

Ik denk dat de basis voor dit seizoen niet veel anders is dan dat het was.

Komende wedstrijd zal Riedewald CVM spelen en Westerman verwacht ik naast Veltman.

Bosz heeft binnen deze selectie in ieder geval heel erg veel mogelijkheden, op eigenlijk iedere positie.
hjf
 hjf - vrijdag 22 juli 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 12:37 schreef remco k het volgende:
Sanchez en Westerman hebben bij Ajax nog niets bewezen en ik denk dat deze jongens ook echt zullen moeten wennen.. Communicatie bij dit type spel is extreem belangrijk.

Ik denk dat de basis voor dit seizoen niet veel anders is dan dat het was.

Komende wedstrijd zal Riedewald CVM spelen en Westerman verwacht ik naast Veltman.

Bosz heeft binnen deze selectie in ieder geval heel erg veel mogelijkheden, op eigenlijk iedere positie.
En wie wordt er dan volgens jou geslachtofferd op het middenveld? Ik schat in, dat jij Gudelj noemt. Of zit ik er naast?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 juli 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 13:14 schreef hjf het volgende:

[..]

En wie wordt er dan volgens jou geslachtofferd op het middenveld? Ik schat in, dat jij Gudelj noemt. Of zit ik er naast?
Bazoer en Klaassen kunnen net zo goed slachtoffer worden. Al denk ik niet dat hij zijn aanvoerder slachtoffert. Zal dus Bazoer of Gudelj worden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 juli 2016 - 13:55   quote  deeplink  
Mijn opstelling:

Cilissen
Tete,Veltman,Sanchez,Dijks
Riedewald
Klaassen,Gudelj
El Ghazi,Millik,Younes
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 13:14 schreef hjf het volgende:

[..]

En wie wordt er dan volgens jou geslachtofferd op het middenveld? Ik schat in, dat jij Gudelj noemt. Of zit ik er naast?
Ik vermoed zelf Bazoer.. Maar dat is een complete gok..
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 juli 2016 - 20:33   quote  deeplink  
Eigenlijk boeit het mij niet zo veel wie er achterin staan alleen geen Viergever.
Middenveld is Klaassen een zekerheid omdat hij aanvoerder is. Op zes mogen Bazoer en Riedewald het uitzoeken. Maar ik vind het echt de hoogste tijd worden voor Nouri. Denk niet dat Bosz het doet al is hij er eigenwijs genoeg voor maar er moet gewoon creativiteit bij op het middenveld. Het zijn nu allemaal lopers en we hebben een stylist nodig.
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2016 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 20:33 schreef Brandje het volgende:
Eigenlijk boeit het mij niet zo veel wie er achterin staan alleen geen Viergever.
Middenveld is Klaassen een zekerheid omdat hij aanvoerder is. Op zes mogen Bazoer en Riedewald het uitzoeken. Maar ik vind het echt de hoogste tijd worden voor Nouri. Denk niet dat Bosz het doet al is hij er eigenwijs genoeg voor maar er moet gewoon creativiteit bij op het middenveld. Het zijn nu allemaal lopers en we hebben een stylist nodig.
Hoe zie he de voorhoede dan?
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 juli 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe zie he de voorhoede dan?
Younes en Milik lijken mij wel duidelijk en ik zou toch als rechtsbuiten toch voor Muric gaan want ik vind het hem meer dan alleen een rechtsbuiten. Vind hem met name in de combinatie echt heel sterk. Ziet het spel heel goed en zie hem regelmatig mooie ballen tussendoor geven.
Eide
 Eide - vrijdag 22 juli 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Als het zuiver om individuele kwaliteit gaat is El Ghazi (op dit moment) verreweg de beste van het trio EL Ghazi, Cerny en Muric. Als El Ghazi z'n dag heeft is hij misschien wel de beste rechtsbuiten van Nederland. Probleem is dat hij tot dusver ook (te) vaak wisselvallig is geweest.

Cerny en Muric zijn veel meer echt buitenspelers dan El Ghazi. Zij blijven veel meer aan de buitenkant plakken. Het zijn een beetje tegenpolen. Cerny is een mannetje die ook graag voor eigen succes gaat. Muric is veel meer een echte teamspeler maar daardoor wat minder spectaculair als Cerny.

Ik ben van mening dat Bosz niet om Anwar el Ghazi heen kan als El Ghazi lekker in vorm is. Ik zie eerder Muric dan Cerny als stand-in, omdat ik dat dat zowel Milik als Casseirra meer heeft aan Muric als aan Cerny.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2016 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 juli 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Als El Ghazi z'n dag heeft is hij misschien wel de beste rechtsbuiten van Nederland.
Ik zou hem verkopen......
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 juli 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zou hem verkopen......
Hupperts mag weg bij Az.. :p
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 juli 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 22:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hupperts mag weg bij Az.. :p
Staat niet meer op mijn lijstje.....
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2016 - 22:11   quote  deeplink  
Ik zie in Cerny potentieel de beste buitenspeler van Ajax..
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 juli 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Als het zuiver om individuele kwaliteit gaat is El Ghazi (op dit moment) verreweg de beste van het trio EL Ghazi, Cerny en Muric. Als El Ghazi z'n dag heeft is hij misschien wel de beste rechtsbuiten van Nederland. Probleem is dat hij tot dusver ook (te) vaak wisselvallig is geweest.

Cerny en Muric zijn veel meer echt buitenspelers dan El Ghazi. Zij blijven veel meer aan de buitenkant plakken. Het zijn een beetje tegenpolen. Cerny is een mannetje die ook graag voor eigen succes gaat. Muric is veel meer een echte teamspeler maar daardoor wat minder spectaculair als Cerny.

Ik ben van mening dat Bosz niet om Anwar el Ghazi heen kan als El Ghazi lekker in vorm is. Ik zie eerder Muric dan Cerny als stand-in, omdat ik dat dat zowel Milik als Casseirra meer heeft aan Muric als aan Cerny.
Oneens. Laat ik voorop stellen dat ik ze alledrie meer dan prima spelers vind maar El Ghazi vind ik eigenlijk zeer zwak in de kleine ruimte. Is een ideale speler om mee voor in de omschakeling te spelen.
Cerny zit een beetje tussen Muric en El Ghazi vind ik maar is ook het beste met de ruimte voor zich. Muric ziet het spelletje echt zo ongelooflijk goed dat is echt uitzonderlijk voor een buitenspeler. Die komt qua inzicht echt bij Eriksen in de buurt en inzicht heb je of dat heb je niet en spelers die dat hebben doen dingen die de tegenstander niet verwacht en daarom zou Muric bij mij in de aanval spelen en wil ik zo graag Nouri erbij op het middenveld zien. Geen gelul over zijn fysiek of andere lulsmoezen. Gewoon opstellen.
3sterren
 3sterren - zaterdag 23 juli 2016 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 21:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Younes en Milik lijken mij wel duidelijk en ik zou toch als rechtsbuiten toch voor Muric gaan want ik vind het hem meer dan alleen een rechtsbuiten. Vind hem met name in de combinatie echt heel sterk. Ziet het spel heel goed en zie hem regelmatig mooie ballen tussendoor geven.
Eindelijk iemand die muric noemt.
Hij heeft ook nog het voordeel dat hij linksbenig is met een aardig schot.
Maar ik zou hem toch niet boven el ghazi kiezen geloof mij als hij weer vertrouwen in zichzelf krijgt maakt hij aankomend seizoen minimaal 10 tot 12 goals.
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2016 - 00:09 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die muric noemt.
Hij heeft ook nog het voordeel dat hij linksbenig is met een aardig schot.
Maar ik zou hem toch niet boven el ghazi kiezen geloof mij als hij weer vertrouwen in zichzelf krijgt maakt hij aankomend seizoen minimaal 10 tot 12 goals.
Eindelijk? Die wordt hier al bijna een heel seizoen genoemd.
Ajax30
 Ajax30 - zondag 24 juli 2016 - 20:41   quote  deeplink  
Er zijn nog 5/6 weken als de transfermarkt is af gelopen ( ik verwacht nog wel dat het gaat verschuiven bij Ajax met Milik messchien Haller want daar hoor je ook niks meer over)
remco k
 remco k - zondag 24 juli 2016 - 20:55   quote  deeplink  
Ajax moet Haller ook zeker niet gaan halen.. Gewoon een matige speler..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 juli 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2016 - 20:55 schreef remco k het volgende:
Ajax moet Haller ook zeker niet gaan halen.. Gewoon een matige speler..
Helemaal mee eens...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 juli 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2016 - 20:55 schreef remco k het volgende:
Ajax moet Haller ook zeker niet gaan halen.. Gewoon een matige speler..
Zal idd een tegenvhaller zijn
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 juli 2016 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2016 - 20:55 schreef remco k het volgende:
Ajax moet Haller ook zeker niet gaan halen.. Gewoon een matige speler..
Hij was tweede seizoenshelft niet best nee. Hij is nog jong dus nu al bestempelen als matig is wat vroeg.
Loetje
 Loetje - zondag 24 juli 2016 - 23:13   quote  deeplink  
Cillessen,
Veltman, Sanchez, Westermann, Dijks,
Van de Beek, Riedewald, Klaassen,
El Ghazi, Milik, Younes.

El Ghazi of Cerny vind ik nog lastig eigenlijk. Sanchez overtuigd mij echt in die zuid Amerikaanse CL.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 juli 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2016 - 23:13 schreef Loetje het volgende:
Cillessen,
Veltman, Sanchez, Westermann, Dijks,
Van de Beek, Riedewald, Klaassen,
El Ghazi, Milik, Younes.

El Ghazi of Cerny vind ik nog lastig eigenlijk. Sanchez overtuigd mij echt in die zuid Amerikaanse CL.
Verkopen die El Ghazi.....zijn we daar van af
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 juli 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2016 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Verkopen die El Ghazi.....zijn we daar van af
Inderdaad man. Teert elke keer te lang om 1 goede wedstrijd.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juli 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2016 - 23:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad man. Teert elke keer te lang om 1 goede wedstrijd.
Artikel gelezen? Dacht dat jij niet meedeed aan de media gekte?
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Artikel gelezen? Dacht dat jij niet meedeed aan de media gekte?
Hahaha, ik dacht hetzelfde..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juli 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 10:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, ik dacht hetzelfde..
Net als met Millik moet je van El Ghazi leren houden de cijfers zijn goed en daar draait het uiteindelijk om. Ik vind Millik ook geen geweldenaar maar als je naar zijn cijfers kijkt is hij toch belangrijk. Youness gaat ook al beter dus met Youness-Millik-Ghazi heb je best een productieve aanval.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 juli 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Artikel gelezen? Dacht dat jij niet meedeed aan de media gekte?
Artikel?? Vertel??? Is mijn mening al tijden. Heb het er afgelopen seizoen met Nenam telefonisch genoeg over gehad en dit ook benoemd. Ook nog wel eens hier geroepen. Daar heb ik dus geen artikel of iets dergelijks voor nodig. Wel fijn te weten dat een artikel mijn gedachte bevestigd dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 juli 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 10:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, ik dacht hetzelfde..
Ik ken het bewuste artikel niet maar riep het afgelopen seizoen al. Ik heb helemaal niets met El Ghazi maar misschien kan hij mijn negativisme omtrent hem dit seizoen positief maken. Ik betwijfel het alleen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - maandag 25 juli 2016 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2016 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Verkopen die El Ghazi.....zijn we daar van af
Ik ben best wel van het kritisch zijn op spelers, maar ik denk dat we Ghazi nog niet af moeten schrijven. Hij kan zomaar de revelatie van het seizoen worden. De Memphis van '16-'17.
Ajax30
 Ajax30 - maandag 25 juli 2016 - 16:04   quote  deeplink  
Weet iemand dan een betere spits als (Milik weg gaat)
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 15:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Artikel?? Vertel??? Is mijn mening al tijden. Heb het er afgelopen seizoen met Nenam telefonisch genoeg over gehad en dit ook benoemd. Ook nog wel eens hier geroepen. Daar heb ik dus geen artikel of iets dergelijks voor nodig. Wel fijn te weten dat een artikel mijn gedachte bevestigd dan.
Dit artikel.. En jij post het exact op hetzelfde moment of een dag later..

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/676261/el-ghazi-is-krediet-langzaam-aan-het-verspelen-komt-nog-geen-stoeptegel-voorbij-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

En ja ik ken je mening.. Gewoon toeval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juli 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 15:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Artikel?? Vertel??? Is mijn mening al tijden. Heb het er afgelopen seizoen met Nenam telefonisch genoeg over gehad en dit ook benoemd. Ook nog wel eens hier geroepen. Daar heb ik dus geen artikel of iets dergelijks voor nodig. Wel fijn te weten dat een artikel mijn gedachte bevestigd dan.
Ook ik kende je mening in deze al hoor maar je gebruikte de letterlijke tekst wat in dit artikel gezegd wordt(overigens ook de mening van een supporter).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 juli 2016 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Misschien heb ik het artikel wel geschreven! ;-)

Nee hoor geintje, ik ken dat hele artikel niet. Heb de afgelopen tijd weinig tijd gehad me echt te verdiepen in het Ajax-nieuws. Daarnaast zie ik nu dat het een artikel is van Ajaxprimeur, een site die ik sowieso niet erg letterlijk neem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 juli 2016 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook ik kende je mening in deze al hoor maar je gebruikte de letterlijke tekst wat in dit artikel gezegd wordt(overigens ook de mening van een supporter).
Noem het dan maar toeval, want ik ken dat hele artikel niet wat Remco heeft geplaatst, ga het ook niet aanklikken want die hele site vind ik niets. Ajaxprimeur is afstammeling van Voetbalprimeur volgens mij en beiden hebben een hoog nonsens-gehalte. Net als overigens het merendeel van de websites die aangesloten zijn bij Ajax-headliner.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door Ajax Warrior --
Abε
 Abε - vrijdag 29 juli 2016 - 11:32   quote  deeplink  
Younes, Dolberg, Cerny

Nouri, Riedewald, van de Beek

Dijks, Sanchez, Westermann, Tete

Cillessen

Vind Klaassen niet zijn niveau halen van voor zijn blessure vandaar Nouri, tevens zal ik Bailey en Traore er nog bijhalen en dan kunnen we El Ghazi, Viergever, Zivkovic verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2016 door Abε --
Abε
 Abε - vrijdag 29 juli 2016 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 16:04 schreef Ajax30 het volgende:
Weet iemand dan een betere spits als (Milik weg gaat)
Ik zou Traore proberen te huren met een optie tot koop van Chelsea
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 11:32 schreef Abε het volgende:
Younes, Dolberg, Cerny

Nouri, Riedewald, van de Beek

Dijks, Sanchez, Westermann, Tete

Cillessen

Vind Klaassen niet zijn niveau halen van voor zijn blessure vandaar Nouri, tevens zal ik Bailey en Traore er nog bijhalen en dan kunnen we El Ghazi, Viergever, Zivkovic verkopen.
Waarom zou je in hemelsnaam Ghazi willen verkopen?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien heb ik het artikel wel geschreven! ;-)

Nee hoor geintje, ik ken dat hele artikel niet. Heb de afgelopen tijd weinig tijd gehad me echt te verdiepen in het Ajax-nieuws. Daarnaast zie ik nu dat het een artikel is van Ajaxprimeur, een site die ik sowieso niet erg letterlijk neem.
Prima toch!
Abε
 Abε - vrijdag 29 juli 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou je in hemelsnaam Ghazi willen verkopen?
Omdat ik hem totaal niet overtuigend vind spelen
3sterren
 3sterren - vrijdag 29 juli 2016 - 13:44   quote  deeplink  
Cillessen
Tete, sanchez, westermann, dijks
Riedebaaz
Baaszoer. Klaassen

El ghazi Cassiera/dolberg Younes
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2016 - 15:33   quote  deeplink  
3 sterren kan ik mee leven jou opstelling,maar Sanchez nog niet goed gezien en ik vind Veltman een prima verdediger hopelijk naast Westerman een top duo, ik ben op dit moment ook niet erg tevreden over Dijks en Bazoer moet zich ook weer effe bewijzen.
Cillessen
Tete-Veltman-Westerman-Dijks
Riedewalt
Gudelj-Klaasen
Anwar-Cassiera-Younes
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 13:12 schreef Abε het volgende:

[..]

Omdat ik hem totaal niet overtuigend vind spelen
En toch met afstand de speler waar de meeste dreiging vanuit gaat. Daarnaast ook gewoon nog jong.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 29 juli 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 16:46 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch met afstand de speler waar de meeste dreiging vanuit gaat. Daarnaast ook gewoon nog jong.
Voor mij was dat dolberg.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voor mij was dat dolberg.
Sorry, maar hij was prima hoor, maar was echt amper dreigend..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 30 juli 2016 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar hij was prima hoor, maar was echt amper dreigend..
dan verstaan we andere dingen onder dreigend
roagma
 roagma - zaterdag 30 juli 2016 - 09:45   quote  deeplink  
cillesen
veltman sanchez westerman dijks
tete riedewald bazoer
le gazi soriano youness
roagma
 roagma - zaterdag 30 juli 2016 - 10:03   quote  deeplink  
met het druk zetten kan klaassen het helemaal niet belopen
zag je tegen paok , zat om zich heen te kijken , waar is de bal toch
klaassen te traag
Abε
 Abε - zaterdag 30 juli 2016 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 09:45 schreef roagma het volgende:
cillesen
veltman sanchez westerman dijks
tete riedewald bazoer
le gazi soriano youness
Vond veltman ook niet goed spelen daarom zou ik daar tete zetten en op de plek van tete Donny van de Beek. Hij speelde erg goed. Verder zie ik liever Cerny dan Ghazi aangezien hij sneller is en ook zich meer in het spel betrekt en niet hopeloze acties aangaat. Spitspositie ben ik heel benieuwd vond Dolberg goed maar er moet er zeker eentje bij. Voor de rest ben ik het met je opstelling eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)









0.0096609