BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'De Boer tekent vandaag bij Inter; opvolger bij tegenvallende prestaties al klaar'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 08 augustus 2016 - 07:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'De Boer tekent vandaag bij Inter; opvolger bij tegenvallende prestaties al klaar' (AjaxPrimeur.nl)

remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Een mooie club voor Frank?

Het geeft wel wat aan in mijn optiek dat hij bij een typisch Italiaans spelende club terecht komt. Defensief had ie Ajax altijd prima voor elkaar..

Als het daadwerkelijk doorgaat wens ik hem heel erg veel succes..
p111
 p111 - maandag 08 augustus 2016 - 09:23   quote  deeplink  
Een geboren trainer voor de Italiaanse competitie.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
De link naar het artikel werkt niet (meer). link

Ik denk overigens niet dat het een goede zet is als het artikel klopt dat zijn opvolger al klaar staat. Maar Internationale is wel een mooie klop voor de Boer een topclub met een mooi project. Als de Boer daar een beetje mag investeren en de tijd krijgt dan zie ik het wel goedkomen. Vraag me alleen af wat Internationale's doelstelling is, want ik vrees dat je Juventus met al zijn transfergeweld voorlopig niet van de troon stoot.

Juventus is voor komend seizoen eigenlijk alweer kampioen, de rest strijd om de plekken daaronder. Net als in Duitsland met Bayern.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 augustus 2016 - 13:42   quote  deeplink  
'Inter-directeur hoopt naam de Boer snel te kunnen bevestigen'

Goal vroeg Thohir tijdens een persbijeenkomst naar de geruchten over De Boer en de Indonesiër reageerde bevestigend. amp;euro;Of ik de naam van De Boer kan bestigen? Ik hoop dat dat snel kan, ja!amp;euro;.

Bron
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2016 - 15:18   quote  deeplink  
Ik wens Frank in ieder geval veel succes.
hjf
 hjf - maandag 08 augustus 2016 - 15:30   quote  deeplink  
Ik gun Frank het succes in Italië. Ik hoop alleen wel, dat hij ons niet gaat leeg plukken door een aantal dragende spelers te benaderen. Hij kent de contracten van de spelers.
sebas1
 sebas1 - maandag 08 augustus 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Denk dat ze dat saaie spel daar wel aankunnen idd, succes!!
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:35 schreef sebas1 het volgende:
Denk dat ze dat saaie spel daar wel aankunnen idd, succes!!
Waarom nou meteen een sneer erbij? Durf gewoon een man die enorm veel heeft gedaan voor Ajax oprecht veel succes te wensen zonder jezelf te verlagen. Manman, wat een niveau.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 augustus 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:35 schreef sebas1 het volgende:
Denk dat ze dat saaie spel daar wel aankunnen idd, succes!!
Respectloos...

Jammer!
Brandje
 Brandje - maandag 08 augustus 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 15:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom nou meteen een sneer erbij? Durf gewoon een man die enorm veel heeft gedaan voor Ajax oprecht veel succes te wensen zonder jezelf te verlagen. Manman, wat een niveau.
Hij mag toch zijn mening geven en ondanks dat De Boer vier keer op rij kampioen is geworden heb ik toch een hele nare nasmaak over van de laatste twee seizoenen.
Ik wens hem overigens wel succes
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 08 augustus 2016 - 23:02   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij flink wat garanties heeft gekregen, want met al die moeilijke ventjes daar in de selectie en de prestatie drang van de club lijkt het me een hele moeilijke klus. Niets voor niets een trainers kerkhof gebleken de afgelopen jaren. En dan ook nog eens in zo'n defensief ingestelde competitie.

Ik hoop natuurlijk wel dat hij het daar geweldig gaat doen!
Stanley
 Stanley - maandag 08 augustus 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Hahahaha
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 00:33   quote  deeplink  
Ik gun Frank het allerbeste! Ik ben wel erg benieuwd of hij kan werken onder de druk van die Erick Thohir. Schijnt niet de meest prettige man te zijn achter je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door Loetje --
Eide
 Eide - dinsdag 09 augustus 2016 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 00:33 schreef Loetje het volgende:
Ik gun Frank het allerbeste! Ik ben wel erg benieuwd of hij kan werken onder de druk van die Erick Thohir. Schijnt niet de meest prettige man te zijn achter je.
7 trainers in de periode waarin FdB bij Ajax trainer was. Eigenlijk is geen kampioenschap meteen exit daar. Gezien de kracht van Juve en Napoli zal dat ontzettend moeilijk worden.
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 09 augustus 2016 - 07:19   quote  deeplink  
Ik wens Frank veel succes. Hij heeft ons veel prijzen bezorgd en is een Ajacied in hart en nieren. Het ga je goed Frankie!!!
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 00:33 schreef Loetje het volgende:
Ik gun Frank het allerbeste! Ik ben wel erg benieuwd of hij kan werken onder de druk van die Erick Thohir. Schijnt niet de meest prettige man te zijn achter je.
Ik hoop dat ie zelf goed weet waar die in is gestapt..
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie zelf goed weet waar die in is gestapt..
Die Thohir is in ieder geval geen makkelijke. Best een mooie club hoor, maar een groot wespennest daar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 augustus 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 00:39 schreef Eide het volgende:

[..]

7 trainers in de periode waarin FdB bij Ajax trainer was. Eigenlijk is geen kampioenschap meteen exit daar. Gezien de kracht van Juve en Napoli zal dat ontzettend moeilijk worden.
En AS Roma. Die hebben ook weer prima ingekocht. Vallen net vaak buiten die 2e plek maar spelen ook zeer aardig.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 augustus 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Ik ben Frank de Boer nog altijd dankbaar voor de vier kampioenschappen op rij. Over het spelniveau van de laatste twee jaar zal ik het maar niet meer hebben.

Frankie bedankt! Ik wens je onnoemelijk veel succes in Milaan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 augustus 2016 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:54 schreef Pavlov14 het volgende:
Ik ben Frank de Boer nog altijd dankbaar voor de vier kampioenschappen op rij. Over het spelniveau van de laatste twee jaar zal ik het maar niet meer hebben.

Frankie bedankt! Ik wens je onnoemelijk veel succes in Milaan.
+1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 10 augustus 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 13:54 schreef Pavlov14 het volgende:
Ik ben Frank de Boer nog altijd dankbaar voor de vier kampioenschappen op rij. Over het spelniveau van de laatste twee jaar zal ik het maar niet meer hebben.

Frankie bedankt! Ik wens je onnoemelijk veel succes in Milaan.
Ik ook, maar in een directe wedstrijd tegen Ajax mag hij dan weer wel verliezen! ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 05 januari 2017 - 11:13   quote  deeplink  
De Boer krijgt even een veeg uit de pan van Mauro Icardi in Gazzetta dello sport

“De situatie onder De Boer werd echt ondraaglijk. De spelers die niet aan voetballen toekwamen waren erg ongelukkig en ze deden niet echt meer mee, zelfs niet tijdens het vieren van doelpunten en andere mooie momenten”, vertelt de Argentijn in gesprek met La Gazzetta dello Sport. “De hele sfeer is anders onder Stefano Pioli. Zelfs degenen die niet spelen voelen zich betrokken bij het project en zijn blij dat ze onderdeel uitmaken van de groep.”
p111
 p111 - donderdag 05 januari 2017 - 11:54   quote  deeplink  
Gewoon een beetje scoren van zo,n journalist bij de huidige trainer,geen hond gelooft dit toch dat alle reserve spelers en tribune spelers meeleven? wat een mongool die journalist.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 januari 2017 - 12:08   quote  deeplink  
maar ik geloof wel dat deboer toch nie zoon goeie people manager is zoals sommigen hier dachten... ;) feit is als ik nu de fotos zie en hoe er word gelachen met toen vergeleken zegt mij dit wel veel..
Eide
 Eide - donderdag 05 januari 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 11:13 schreef Ajax we love you het volgende:
De Boer krijgt even een veeg uit de pan van Mauro Icardi in Gazzetta dello sport
En toen FdB er nog zat was hij aanhoudend vol lof. Tja.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 januari 2017 - 13:13   quote  deeplink  
klopt ook.. maar hij speelde ook.. hij praat enkel over de wisselspelers..
Eide
 Eide - donderdag 05 januari 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 13:13 schreef nummer10 het volgende:
klopt ook.. maar hij speelde ook.. hij praat enkel over de wisselspelers..
Nee, destijds was hij, ook als aanvoerder, vol lof over FdB. Aanhoudend, over alles wat FdB deed. Nu is hij plotseling omgeslagen kennelijk. Ik vind het logisch dat je je huidige trainer niet afvalt maar dit is, op de manier waarop dit wordt gepresenteerd, gewoon een ordinaire schop na.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 januari 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 14:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, destijds was hij, ook als aanvoerder, vol lof over FdB. Aanhoudend, over alles wat FdB deed. Nu is hij plotseling omgeslagen kennelijk. Ik vind het logisch dat je je huidige trainer niet afvalt maar dit is, op de manier waarop dit wordt gepresenteerd, gewoon een ordinaire schop na.
gewoon een konten kruiper dan ;)
p111
 p111 - donderdag 05 januari 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:
maar ik geloof wel dat deboer toch nie zoon goeie people manager is zoals sommigen hier dachten... ;) feit is als ik nu de fotos zie en hoe er word gelachen met toen vergeleken zegt mij dit wel veel..
Dat kunnen ook momenten zijn die ze er uit pikken !! ik hecht er niet zo veel waarde aan.Hopelijk vind Frank snel een andere club.
remco k
 remco k - donderdag 05 januari 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:
maar ik geloof wel dat deboer toch nie zoon goeie people manager is zoals sommigen hier dachten... ;) feit is als ik nu de fotos zie en hoe er word gelachen met toen vergeleken zegt mij dit wel veel..
Wie dachten dat dan?
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 januari 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie dachten dat dan?
vaak zat voorbij zien komen die dachten of zeiden dat deboer een betere people manager was.. nu lees je precies het zelfde over hem als wat bosz word verweten.. ontevreden capsones ventjes (bazoer elghazi gudelj) die vinden dat ze benadeeld worden..
remco k
 remco k - donderdag 05 januari 2017 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2017 - 18:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vaak zat voorbij zien komen die dachten of zeiden dat deboer een betere people manager was.. nu lees je precies het zelfde over hem als wat bosz word verweten.. ontevreden capsones ventjes (bazoer elghazi gudelj) die vinden dat ze benadeeld worden..
Kan me niet herinneren dat iemand hier de Boer een goede people manager heeft genoemd..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 januari 2017 - 00:21   quote  deeplink  
zkr wel.. kan het alleen ff niet vinden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'De Boer tekent vandaag bij Inter; opvolger bij tegenvallende prestaties al klaar'









0.0228619