BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - dinsdag 30 augustus 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Ik ga weer vloeken in de kerk.

Een speler uit eigen jeugd met een gouden, misschien wel diamanten toekomst bekritiseren.

Wat een gedrag zeg. Wat een gedrag. Wat een mentaliteit en wat een gruwelijk overschattingsvermogen heeft deze jongen.

Hij was bij PSV al te goed. Gaat voor een transfer naar de grootste club van Nederland.

Net op tijd zijn debuut gemaakt in Ajax 1, anders was hij waarschijnlijk van club veranderd.

Speelt een half jaartje goed in een goed draaiend team. (wel op een laag tempo) Onder een trainer waar hij niks fout bij kan doen. Hij blijft hem namelijk opstellen, maar noemt iedere wedstrijd dat Bazoer 'postbode voetbal' speelt. (geen probleem, dan ga je daar aan werken lijkt me..)

Doet niks met die opbouwende kritiek.

Onder Peter Bosz krijgt hij te maken met concurrentie en moet hij zich opnieuw gaan bewijzen.
Wat doet hij? Hij vindt zichzelf wederom te goed en wil een last minute transfer maken.

In plaats van dat hij zich in het elftal speelt met gruwelijk veel inzet, laat hij niets maar dan ook niets zien. Totaal geen respect en medeleven. Maar vooral geen inzet. Dat is het minste wat je kunt tonen.

Valt hij door de mand? Of moeten we hem nog maar een kans geven en dit door de vingers zien, omdat hij toch zo veel talent heeft?

Mijn mening is dat als hij wil vertrekken, flink bedrag opstrijken en daag Bazoer. Mentaliteit wil ik zien.
jodocus
 jodocus - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:06   quote  deeplink  
nou ik 15 miljoen en een strik dr omheen , wegwezen
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:18   quote  deeplink  
Wat heeft dit met mentaliteit te maken? Mentaal zit het nou juist wel goed met de energie en passie die hij er in legt.

Ga maar eens nadenken waarom ieder talent stil komt te staan bij Ajax!
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:18 schreef Loetje het volgende:
Wat heeft dit met mentaliteit te maken? Mentaal zit het nou juist wel goed met de energie en passie die hij er in legt.

Ga maar eens nadenken waarom ieder talent stil komt te staan bij Ajax!
Zijn mentaliteit op helt veld is niets op aan te merken.
Ik heb problemen met zijn houding, dat ie laat zien nu die gepasseerd is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:27 schreef baco74 het volgende:

[..]

Zijn mentaliteit op helt veld is niets op aan te merken.
Ik heb problemen met zijn houding, dat ie laat zien nu die gepasseerd is.
En dat is zo'n jongen uit een dip halen en wijzen hoe hij daar mee om moet gaan. Niet eens willen meewerken aan een transfer.
RUKBOOR
 RUKBOOR - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Riechedly Bazoer heeft bedankt voor een overgang van Ajax naar Napoli.
De 19-jarige middenvelder had volgens De Telegraaf toestemming gekregen om met de Italiaanse club te onderhandelen, maar verkoos een langer verblijf in Amsterdam.

Napoli zou met directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax een akkoord hebben bereikt over een transfersom van ruim 25 miljoen euro, exclusief bonussen en een doorverkooppercentage.

En nu nooit meer roepen dat Marc Overmars een slechte onderhandelaar is!!

Hij verkoopt voor de hoofdprijs( Milik, Cillessen, Bazoer ) en koopt slim en goedkoop in ( Ziyech voor 3 miljoen onder de vraagprijs).

Bazoer moet nu maar eens laten zien dat hij dat waard is, en niet na 1 keer op de bank al direct gaan huilen.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:27 schreef baco74 het volgende:

[..]

Zijn mentaliteit op helt veld is niets op aan te merken.
Ik heb problemen met zijn houding, dat ie laat zien nu die gepasseerd is.
Ik heb nog helemaal geen bericht van Bazoer zelf gezien.. Alleen wat vanuit de zaakwaarnemer..
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat is zo'n jongen uit een dip halen en wijzen hoe hij daar mee om moet gaan. Niet eens willen meewerken aan een transfer.
Hoe zie je dat voor ogen(iemand uit een dip halen) en in hoeverre zal Ajax hem daarin niet begeleid hebben, ik weet het niet.
We kunnen niet iedereen bij het handje nemen die gepasseerd word, we kunnen die energie beter besteden aan jongens die wel de schouders eronder zetten als het even niet loopt zoals zij zelf willen.
Ik vind Bazoer een kanjer van een voetballer die ik in staat acht Bosz te overtuigen van zijn kwaliteiten en zo een basisplaats kan afdwingen. Maar hij moet niet zo snel gaan schemeren met intersse van andere clubs. Dan zegt Ajax: dan ga je toch, richten wij onze ogen op de spelers die niet zo snel uit het veld geslagen zijn (hihi).
De meeste voetballers hebben wel eens een dip of worden doordat andere beter zijn wel eens gepasseerd. Ik vind dat hij hier slecht mee omgaat en zich te snel slachtoffer voelt.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:55 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor ogen(iemand uit een dip halen) en in hoeverre zal Ajax hem daarin niet begeleid hebben, ik weet het niet.
We kunnen niet iedereen bij het handje nemen die gepasseerd word, we kunnen die energie beter besteden aan jongens die wel de schouders eronder zetten als het even niet loopt zoals zij zelf willen.
Ik vind Bazoer een kanjer van een voetballer die ik in staat acht Bosz te overtuigen van zijn kwaliteiten en zo een basisplaats kan afdwingen. Maar hij moet niet zo snel gaan schemeren met intersse van andere clubs. Dan zegt Ajax: dan ga je toch, richten wij onze ogen op de spelers die niet zo snel uit het veld geslagen zijn (hihi).
De meeste voetballers hebben wel eens een dip of worden doordat andere beter zijn wel eens gepasseerd. Ik vind dat hij hier slecht mee omgaat en zich te snel slachtoffer voelt.
Toch falen alle talenten de laatste 4 jaar.. Zonder uitzondering, allemaal..
RUKBOOR
 RUKBOOR - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:01   quote  deeplink  
Wellicht ligt dat aan de speelstijl van de laatste 4 jaar onder Frank de Boer?
Bosz wil een speelstijl invoeren waar wij allemaal naar uitkijken, we hebben bijna unaniem de laatste jaren lopen schelden op het saaie betonvoetbal, wat in de Eredivisie wel resultaten boekte, maar in Europa 0,0% heeft opgeleverd.
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal geen bericht van Bazoer zelf gezien.. Alleen wat vanuit de zaakwaarnemer..
Dit heb ik hem voor de camera zien zeggen:

"Er spelen weer wat dingen", erkende de middenvelder van Ajax maandag in Noordwijk waar hij zich meldde in het trainingskamp van Oranje voor de komende interlands met Griekenland en Zweden.
Maar voor transfers moet je bij mijn broer zijn, hij is mijn zaakwaarnemer."
"Bij Ajax ben ik nu even geslachtofferd door de trainer. Peter Bosz heeft me verteld dat hij me de afgelopen weken niet zo goed vond spelen. Daarom zat ik op de bank."
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch falen alle talenten de laatste 4 jaar.. Zonder uitzondering, allemaal..
Das waar, zie weinig progressie.
Misschien leiden we bij Ajax dan toch niet zo goed op.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:03 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dit heb ik hem voor de camera zien zeggen:

"Er spelen weer wat dingen", erkende de middenvelder van Ajax maandag in Noordwijk waar hij zich meldde in het trainingskamp van Oranje voor de komende interlands met Griekenland en Zweden.
Maar voor transfers moet je bij mijn broer zijn, hij is mijn zaakwaarnemer."
"Bij Ajax ben ik nu even geslachtofferd door de trainer. Peter Bosz heeft me verteld dat hij me de afgelopen weken niet zo goed vond spelen. Daarom zat ik op de bank."
En wat is daar mis mee dan?
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:05 schreef baco74 het volgende:

[..]

Das waar, zie weinig progressie.
Misschien leiden we bij Ajax dan toch niet zo goed op.
Tot aan het eerste elftal wel..

Daarna ontbreekt iedere ontwikkeling...
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:55 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor ogen(iemand uit een dip halen) en in hoeverre zal Ajax hem daarin niet begeleid hebben, ik weet het niet.
We kunnen niet iedereen bij het handje nemen die gepasseerd word, we kunnen die energie beter besteden aan jongens die wel de schouders eronder zetten als het even niet loopt zoals zij zelf willen.
Ik vind Bazoer een kanjer van een voetballer die ik in staat acht Bosz te overtuigen van zijn kwaliteiten en zo een basisplaats kan afdwingen. Maar hij moet niet zo snel gaan schemeren met intersse van andere clubs. Dan zegt Ajax: dan ga je toch, richten wij onze ogen op de spelers die niet zo snel uit het veld geslagen zijn (hihi).
De meeste voetballers hebben wel eens een dip of worden doordat andere beter zijn wel eens gepasseerd. Ik vind dat hij hier slecht mee omgaat en zich te snel slachtoffer voelt.
Remco zegt het al. Ze falen allemaal. Meer met die jongens bezig zijn, mentaal, positief en opbouwend. Dit is namelijk echt wel erg. Zorgen voor een goede teammanager zoals David Endt dat was. Soms even andere gesprekken met die gasten
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee dan?
Om aan te geven dat ie schemert met interesses.
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Tot aan het eerste elftal wel..

Daarna ontbreekt iedere ontwikkeling...
Brengen we ze te vroeg dan.....of juist te laat en hebben ze het beste al laten zien.
Waar wringt de schoen volgens jou, Remko?
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:15 schreef baco74 het volgende:

[..]

Brengen we ze te vroeg dan.....of juist te laat en hebben ze het beste al laten zien.
Waar wringt de schoen volgens jou, Remko?
Elk talent laat het meteen zien en valt dan weg. Dus te vroeg denk ik niet. Begeleiding vanuit de club en thuis is vaak erg belangrijk. Ik denk dat het daar dus zit. Toen jij 18 was, moest je ook nog leren jezelf in bepaalde situaties te redden en normaal heb je daar ouders en familie voor. En zoals gezegd in hun geval moet de club daar ook in mee gaan. Wil niet zeggen dat ze alles mogen, maar bewustwording is enorm belangrijk
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Elk talent laat het meteen zien en valt dan weg. Dus te vroeg denk ik niet. Begeleiding vanuit de club en thuis is vaak erg belangrijk. Ik denk dat het daar dus zit. Toen jij 18 was, moest je ook nog leren jezelf in bepaalde situaties te redden en normaal heb je daar ouders en familie voor. En zoals gezegd in hun geval moet de club daar ook in mee gaan. Wil niet zeggen dat ze alles mogen, maar bewustwording is enorm belangrijk
Heet jij, Remko?

Whahaha.....

Ben het hierin met je eens.
Denk ook dat de jeugd niet alles meer voor lief neemt.
Komt ook bij kijken dat alles wat ook maar beetje moeite kost of tegen zit buiten het voetbal,
voor hun verzorgt cq opgelost wordt.
Tot ze het zelf moeten laten zien.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:28 schreef baco74 het volgende:

[..]

Heet jij, Remko?

Whahaha.....

Ben het hierin met je eens.
Denk ook dat de jeugd niet alles meer voor lief neemt.
Komt ook bij kijken dat alles wat ook maar beetje moeite kost of tegen zit buiten het voetbal,
voor hun verzorgt cq opgelost wordt.
Tot ze het zelf moeten laten zien.
Voelde de drang om te antwoorden.... Ghehe
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voelde de drang om te antwoorden.... Ghehe
:)
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

Om aan te geven dat ie schemert met interesses.
Prima toch..
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:15 schreef baco74 het volgende:

[..]

Brengen we ze te vroeg dan.....of juist te laat en hebben ze het beste al laten zien.
Waar wringt de schoen volgens jou, Remko?
Ik denk dat het schort in de begeleiding zodra ze in het eerste komen..

Daar lijkt me alles killer en zakelijker, ze moeten daar echt hun eigen zaken regelen..

Daarnaast blijf ik roepen dat spelers te veel opdrachten meekrijgen in Nederland..

Het is namelijk ook echt niet zo dat alleen wij het allemaal talenten vinden. Ze spelen namelijk tegen de grootste en beste opleidingen van de wereld, halve elftallen het snot voor de neus..

En al die jongens staan stuk voor stuk in de belangstelling van diezelfde opleidingen van de grote clubs ter aarde..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:51 schreef RUKBOOR het volgende:
Riechedly Bazoer heeft bedankt voor een overgang van Ajax naar Napoli.
De 19-jarige middenvelder had volgens De Telegraaf toestemming gekregen om met de Italiaanse club te onderhandelen, maar verkoos een langer verblijf in Amsterdam.

Napoli zou met directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax een akkoord hebben bereikt over een transfersom van ruim 25 miljoen euro, exclusief bonussen en een doorverkooppercentage.

En nu nooit meer roepen dat Marc Overmars een slechte onderhandelaar is!!

Hij verkoopt voor de hoofdprijs( Milik, Cillessen, Bazoer ) en koopt slim en goedkoop in ( Ziyech voor 3 miljoen onder de vraagprijs).

Bazoer moet nu maar eens laten zien dat hij dat waard is, en niet na 1 keer op de bank al direct gaan huilen.
Knap hoor 3 miljoen onder de vraagprijs..
p111
 p111 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:47   quote  deeplink  
Misschien ook wat meer gaan kijken naar karakter en niet alleen de techniek.Tegenwoordig is het voetbal sneller fysieker en moeten alle spelers een kei van een conditie hebben.Volgens mij krijgen de talenten met 15-16 jaar al een contract met alle opties en extra,s er bij,als ze 18 zijn staat de mercedes al te wachten en ja waar moet je nog voor vechten,het zijn altijd de fysieke vecht wedstrijden waarin wij niet thuis geven,das volgens mij een kwestie van karakter het lijkt mij tijd om daar ook eens meer aandacht aan besteden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:49   quote  deeplink  
Wat ook ideaal zou zijn is dat spelers tot hun 21e niet meer naar het buitenland mogen. Maar die regel bestaat helaas niet.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Knap hoor 3 miljoen onder de vraagprijs..
Ja toch. Ruim 20%.. Erg knap..
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:47 schreef p111 het volgende:
Misschien ook wat meer gaan kijken naar karakter en niet alleen de techniek.Tegenwoordig is het voetbal sneller fysieker en moeten alle spelers een kei van een conditie hebben.Volgens mij krijgen de talenten met 15-16 jaar al een contract met alle opties en extra,s er bij,als ze 18 zijn staat de mercedes al te wachten en ja waar moet je nog voor vechten,het zijn altijd de fysieke vecht wedstrijden waarin wij niet thuis geven,das volgens mij een kwestie van karakter het lijkt mij tijd om daar ook eens meer aandacht aan besteden.
+111
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:47 schreef p111 het volgende:
Misschien ook wat meer gaan kijken naar karakter en niet alleen de techniek.Tegenwoordig is het voetbal sneller fysieker en moeten alle spelers een kei van een conditie hebben.Volgens mij krijgen de talenten met 15-16 jaar al een contract met alle opties en extra,s er bij,als ze 18 zijn staat de mercedes al te wachten en ja waar moet je nog voor vechten,het zijn altijd de fysieke vecht wedstrijden waarin wij niet thuis geven,das volgens mij een kwestie van karakter het lijkt mij tijd om daar ook eens meer aandacht aan besteden.
En geef je ze nog geen contract of minder. spelen ze vrijwel allemaal in het buitenland voor hun 18e.

Je hebt overigens volledig gelijk hoor. Maar het is wel de realiteit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door remco k --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:03   quote  deeplink  
Je moet er als club gewoon mee om kunnen gaan.
Dit zijn allemaal jonge jongens en die moeten heel vaak begeleid worden. Worden gek gemaakt door hun zaakwaarnemer ook in de meeste gevallen.
Dit krijg je als je alleen maar talentjes van 16 en jonger scout. Die worden vanaf het begin wijsgemaakt dat ze de beste van de wereld worden en miljoenen gaan verdienen. Alles wordt voor ze gedaan. Probeer jij als jong ventje je hoofd er dan maar bij te houden.

Haal nou een ervaren speler bij de selectie die het allemaal al heeft meegemaakt om deze gasten met beide benen op de grond te houden.

Overigens zie ik niks mis met wat Bazoer gedaan heeft. Hoor nooit iets van deze jongen en zet zich altijd prima in.

Bij jonge talenten horen nu eenmaal vormdipjes. Hoe je daar als trainer/club mee omgaat bepaalt voor het grootste gedeelte wat de vervolgstap wordt van deze gastjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door Jaccio --
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:03 schreef Jaccio het volgende:
Je moet er als club gewoon mee om kunnen gaan.
Dit zijn allemaal jonge jongens en die moeten heel vaak begeleid worden. Worden gek gemaakt door hun zaakwaarnemer ook in de meeste gevallen.
Dit krijg je als je alleen maar talentjes van 16 en jonger scout. Die worden vanaf het begin wijsgemaakt dat ze de beste van de wereld worden en miljoenen gaan verdienen. Alles wordt voor ze gedaan. Probeer jij als jong ventje je hoofd er dan maar bij te houden.

Haal nou een ervaren speler bij de selectie die het allemaal al heeft meegemaakt om deze gasten met beide benen op de grond te houden.

Overigens zie ik niks mis met wat Bazoer gedaan heeft. Hoor nooit iets van deze jongen en zet zich altijd prima in.

Bij jonge talenten horen nu eenmaal vormdipjes. Hoe je daar als trainer/club mee omgaat bepaalt voor het grootste gedeelte wat de vervolgstap wordt van deze gastjes.
Ik denk dat het onmogelijk is om die jongens met beide benen op de grond te houden..

Zodra er geld bij komt kijken is iedereen vatbaar, zeker de fammilie van die jongens..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja toch. Ruim 20%.. Erg knap..
Ajax betaald meer dan Twente verwachtte..

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=287246

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door Hummel10 --
p111
 p111 - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

En geef je ze nog geen contract of minder. spelen ze vrijwel allemaal in het buitenland voor hun 18e.

Je hebt overigens volledig gelijk hoor. Maar het is wel de realiteit..
Ja ik hoop dat Ajax zich daar ook in verdiept en er hopelijk een oplossing vind.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het onmogelijk is om die jongens met beide benen op de grond te houden..

Zodra er geld bij komt kijken is iedereen vatbaar, zeker de fammilie van die jongens..
Heb je helemaal gelijk in.
Ik heb alleen wel het gevoel dat er bij Ajax weinig tot niks aan gedaan wordt om die jongens te begeleiden. Er heerst een beetje een harde, zakelijke sfeer. Zeker weten doe ik het niet uiteraard, want ik ben er niet bij. Dus mijn uitspraken zijn puur gebaseerd op mijn gevoel.

Ik hoop, als mijn gevoel klopt, dat ze daar wel wat stappen in gaan maken.

Als zo een talentje een mindere periode heeft, worden ze door een groot gedeelte van de supporters al met de grond gelijk gemaakt. (Bazoer, El Ghazi, Veltman, Fischer om maar wat voorbeelden te noemen).
Het zijn jonge jongens. Ajax, maar ook zeker wij als supporters, moeten dat echt in gaan zien want het speelt allemaal mee in de houding en beslissingen van deze jongens. Hun zaakwaarnemers voelen dat feilloos aan en maken daar misbruik van zodra de kans zich voordoet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door Jaccio --
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax betaald meer dan Twente verwachtte..

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=287246
Zou ik ook zeggen.. Dit is toch helemaal geen nieuws..
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen.. Dit is toch helemaal geen nieuws..
Ach das gewoon een veeg uit de pot van Van Halst.
Net als de opmerking dat er geen club was die meer bood dan Ajax.
Als je het onderhandelen met andere clubs (op advies van Ziyech) in de koelkast zet,
dan blijft het bij die clubs slechts bij een eerste bod.
Eide
 Eide - dinsdag 30 augustus 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch falen alle talenten de laatste 4 jaar.. Zonder uitzondering, allemaal..
Veltman, Riedewald, Blind en zo nog een paar die toch niet zijn mislukt. Tete en Bazoer onder FDB vorig jaar prima en beide verre van mislukt. Ze hebben een mindere fase terwijl Ajax wil kopen en dus momenteel bankzitter maar daarom niet mislukt.

Ik vind het erg makkelijk meteen maar mislukt te roep bij jongens die 18/19/20 jaar zijn. Geef ze toch even de tijd. Investeren doe je op de toekomst, niet op morgen. Wat belangrijk is is dat deze jongens wel minuten blijven maken en kansen krijgen. Dan komt het, zeker met Bazoer, helemaal goed.
JOOD
 JOOD - dinsdag 30 augustus 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:32 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in.
Ik heb alleen wel het gevoel dat er bij Ajax weinig tot niks aan gedaan wordt om die jongens te begeleiden. Er heerst een beetje een harde, zakelijke sfeer. Zeker weten doe ik het niet uiteraard, want ik ben er niet bij. Dus mijn uitspraken zijn puur gebaseerd op mijn gevoel.

Ik hoop, als mijn gevoel klopt, dat ze daar wel wat stappen in gaan maken.

Als zo een talentje een mindere periode heeft, worden ze door een groot gedeelte van de supporters al met de grond gelijk gemaakt. (Bazoer, El Ghazi, Veltman, Fischer om maar wat voorbeelden te noemen).
Het zijn jonge jongens. Ajax, maar ook zeker wij als supporters, moeten dat echt in gaan zien want het speelt allemaal mee in de houding en beslissingen van deze jongens. Hun zaakwaarnemers voelen dat feilloos aan en maken daar misbruik van zodra de kans zich voordoet.
Ik denk dat dat niet lukt. Geld is de belangrijkste drijfveer voor alle mensen op de hele wereld. Met uutzondering van een paar hippies en wereldverbeteraars (die waarschijnlijk ooit rijk zijn geworden over de rug van andere mensen)

Heb je geld, dan ben je er.

Teken je een miljoenencontract bij ajax van 3 miljoen in 5 jaar, zonder bonussen en met een gruwelijk dikke Mercedes die een normaal persoon nooit kan betalen. Dan ben je er, toch? Kun je begeleiden wat je wilt...
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 17:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Veltman, Riedewald, Blind en zo nog een paar die toch niet zijn mislukt. Tete en Bazoer onder FDB vorig jaar prima en beide verre van mislukt. Ze hebben een mindere fase terwijl Ajax wil kopen en dus momenteel bankzitter maar daarom niet mislukt.

Ik vind het erg makkelijk meteen maar mislukt te roep bij jongens die 18/19/20 jaar zijn. Geef ze toch even de tijd. Investeren doe je op de toekomst, niet op morgen. Wat belangrijk is is dat deze jongens wel minuten blijven maken en kansen krijgen. Dan komt het, zeker met Bazoer, helemaal goed.
Veltman en Blind al eerder gedebuteerd. En Riedewald is inderdaad prima...

Ik geef overigens al die spelers nog de tijd, schrijf zelden spelers af en dat weet je zelf ook...

Maar jongens Tete staat er nu naast net als BAzoer die al vanaf januari weinig goed speelt..

Heel veel van de talenten die eigenlijk sinds Frank de Boer er was debuteerden zijn gewoon niet zo goed geworden als hun potentie eerst aangaf, weinig tot geen positieve uitzonderingen..

Waar het in de discussie overigens meer om ging, is dat al het frivole er bij de meeste spelers uitging na een paar potjes..
RUKBOOR
 RUKBOOR - dinsdag 30 augustus 2016 - 22:46   quote  deeplink  
Beste Dick Advocaat;

Kun je deze speler nog gebruiken??
Zijn naam is: Riechedly Bazoer
Zijn Zaakwaarnemer is: Irchandly Bazoer

Toen Ajax de landstitel aan PSV verspeelde was dit zijn antwoord: “Daar voel ik me niet verantwoordelijk voor. Ik haalde zelf een hoog niveau, maar met de ploeg ging het minder. Dat is natuurlijk wel jammer, maar ik kan het natuurlijk niet in mijn eentje doen hè.” “Als ik het afgelopen seizoen een cijfer zou moeten geven, dan zou dat een 8 zijn. Ik wilde veel minuten maken, maar was op een gegeven moment gewoon basisspeler. Ik heb ook wel het gevoel dat ik ben doorgebroken en heb aan heel Nederland laten zien wat ik kan.”
Dat de nieuwe trainer(Bosz) mij (1x) niet opstelt komt omdat hij vind dat ik niet goed speel. De bondscoach roept mij wel op.
Ik verdien ongeveer 4 x het salaris van de Minister President van Nederland en rij gratis in een Mercedes AMG met 381pk. Maar die van Tete kan harder als we wedstrijdjes rijden en daarom laat ik hem tunen bij ZIP en heb een ander uitlaatsysteem besteld bij Mercedes.

Conclusie: over het paard getilde puber!!!
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2016 - 05:47   quote  deeplink  
Ga toch weg man. Bazoer is gewoon een goed jong. Hij lijkt ook gewoon te blijven om te knokken voor z'n plek. Dat getuigd van karakter. Bovendien moet je verdomme blij zijn dat er nog spelers zijn die niet alleen maar het standaard mediapraatje houden in plaats van daar een 19 jarige op af te rekenen.

Ajax moet gewoon heel zuinig zijn op Bazoer. Hij is terecht al international en zegt terecht dat hij is doorgebroken afgelopen seizoen. Maar nu is er een nieuwe werkelijkheid en toont hij dus ook te willen vechten voor zijn plek. Keurig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2016 - 05:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 21:04 schreef remco k het volgende:
Waar het in de discussie overigens meer om ging, is dat al het frivole er bij de meeste spelers uitging na een paar potjes..
En toch presteerden juist de jonge jongens goed onder FdB en juist de meer ervaren krachten minder. Onder Bosz lijken er daarentegen jonge jongens veel moeite te hebben. Of dat aan de trainer, aan het systeem of aan andere factoren ligt weet ik niet. Feit is wel dat Tete, Bazoer en El Ghazi allemaal voor geen meter functioneren onder Bosz terwijl zij onder FdB wel wisselvallig waren maar vaak ook sterkhouders.

Daarnaast onder Bosz weinig ruimte voor jongens die je wel verwacht. Dolberg dan wel maar Nouri en Cerny niet. Ik vind dat wel opvallend. Onder FdB debuteerde jaarlijks ongeveer 5 jonge spelers. Ik ben benieuwd hoe Bosz dat gaat doen.
Stanley
 Stanley - woensdag 31 augustus 2016 - 06:56   quote  deeplink  
Klasse en slim van Bazoer, hij blijft om terug te knokken!
Komt zijn slimheid weer om de hoek kijken, net als toen hij
die ene club uit Eindhoven inruilde voor Ajax !!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 augustus 2016 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen.. Dit is toch helemaal geen nieuws..
Zelf hebben we hier ook altijd gezegd dat zijn prijs rond de 10/12 miljoen zou liggen Dat Overmars op 11 komt is dan echt niet zo bijzonder. 14 vraagprijs dan weet je toch al dat Twente daar hoog mee inzet. Jij wil ook 30 voor Gazi vragen om rond 20 uit te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 31 augustus 2016 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 05:55 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch presteerden juist de jonge jongens goed onder FdB en juist de meer ervaren krachten minder. Onder Bosz lijken er daarentegen jonge jongens veel moeite te hebben. Of dat aan de trainer, aan het systeem of aan andere factoren ligt weet ik niet. Feit is wel dat Tete, Bazoer en El Ghazi allemaal voor geen meter functioneren onder Bosz terwijl zij onder FdB wel wisselvallig waren maar vaak ook sterkhouders.

Daarnaast onder Bosz weinig ruimte voor jongens die je wel verwacht. Dolberg dan wel maar Nouri en Cerny niet. Ik vind dat wel opvallend. Onder FdB debuteerde jaarlijks ongeveer 5 jonge spelers. Ik ben benieuwd hoe Bosz dat gaat doen.
Toch speelden ze tegen de graafschap niet in de basis. Gazi weet ik niet zeker. Bazoer en Ghazi spelen niet om dat ze in een dipje zitten. Tete lijkt slachtoffer te worden omdat hij aanvallend te weinig brengt voor Bosz zijn speelstijl dus het is allemaal wel te verklaren wat er nu gebeurt.

Seizoen is nog lang Bosz moet ook nog zoeken naar bepaalde vastigheden als hij dat op de rit heeft is het makkelijker om jonge jongens in te passen. Geef hem even wat tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door Hummel10 --
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - woensdag 31 augustus 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Ik denk dat er geen goede verbinding is tussen de jeugdelftallen en het eerste. In het eerste wordt blijkbaar op een andere manier gespeeld dan in de jeugd. En deze jongens moeten natuurlijk op veel te jonge leeftijd in het 1e presteren. We gillen allemaal om Nouri maar die jongen is veel en veel te jong. Die zou je er nu bij moeten nemen en af en toe eens moeten laten invallen. De jeugd moet voorzichtiger gebracht worden. Ze krijgen op den duur ook gewoon een fysiek probleem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door echte ajaxfan! --
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 22:46 schreef RUKBOOR het volgende:
Beste Dick Advocaat;

Kun je deze speler nog gebruiken??
Zijn naam is: Riechedly Bazoer
Zijn Zaakwaarnemer is: Irchandly Bazoer

Toen Ajax de landstitel aan PSV verspeelde was dit zijn antwoord: “Daar voel ik me niet verantwoordelijk voor. Ik haalde zelf een hoog niveau, maar met de ploeg ging het minder. Dat is natuurlijk wel jammer, maar ik kan het natuurlijk niet in mijn eentje doen hè.” “Als ik het afgelopen seizoen een cijfer zou moeten geven, dan zou dat een 8 zijn. Ik wilde veel minuten maken, maar was op een gegeven moment gewoon basisspeler. Ik heb ook wel het gevoel dat ik ben doorgebroken en heb aan heel Nederland laten zien wat ik kan.”
Dat de nieuwe trainer(Bosz) mij (1x) niet opstelt komt omdat hij vind dat ik niet goed speel. De bondscoach roept mij wel op.
Ik verdien ongeveer 4 x het salaris van de Minister President van Nederland en rij gratis in een Mercedes AMG met 381pk. Maar die van Tete kan harder als we wedstrijdjes rijden en daarom laat ik hem tunen bij ZIP en heb een ander uitlaatsysteem besteld bij Mercedes.

Conclusie: over het paard getilde puber!!!
Ik wil deze post met liefde nomineren voor kansloze post van de maand..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 05:55 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch presteerden juist de jonge jongens goed onder FdB en juist de meer ervaren krachten minder. Onder Bosz lijken er daarentegen jonge jongens veel moeite te hebben. Of dat aan de trainer, aan het systeem of aan andere factoren ligt weet ik niet. Feit is wel dat Tete, Bazoer en El Ghazi allemaal voor geen meter functioneren onder Bosz terwijl zij onder FdB wel wisselvallig waren maar vaak ook sterkhouders.

Daarnaast onder Bosz weinig ruimte voor jongens die je wel verwacht. Dolberg dan wel maar Nouri en Cerny niet. Ik vind dat wel opvallend. Onder FdB debuteerde jaarlijks ongeveer 5 jonge spelers. Ik ben benieuwd hoe Bosz dat gaat doen.
Prestaties inderdaad prima van de ploeg met die jonge spelers. Alleen heel weinig excellerende jonge jongens. Totaal niet de branie van de eerste paar wedstrijden, dat geld voor vrijwel allemaal..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 07:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelf hebben we hier ook altijd gezegd dat zijn prijs rond de 10/12 miljoen zou liggen Dat Overmars op 11 komt is dan echt niet zo bijzonder. 14 vraagprijs dan weet je toch al dat Twente daar hoog mee inzet. Jij wil ook 30 voor Gazi vragen om rond 20 uit te komen.
Gezien de geinteresseerde ploegen is dat wel degelijk knap..

Als je 14 vraagt en Ajax eerste bod was 8, dan is 11 gewoon een heel knap bedrag..

Als je met maar 1 of twee clubs in concurrentie bent kan je inderdaad zo onderhandelen..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2016 - 08:32 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Ik denk dat er geen goede verbinding is tussen de jeugdelftallen en het eerste. In het eerste wordt blijkbaar op een andere manier gespeeld dan in de jeugd. En deze jongens moeten natuurlijk op veel te jonge leeftijd in het 1e presteren. We gillen allemaal om Nouri maar die jongen is veel en veel te jong. Die zou je er nu bij moeten nemen en af en toe eens moeten laten invallen. De jeugd moet voorzichtiger gebracht worden. Ze krijgen op den duur ook gewoon een fysiek probleem.
Veel en veel te jong?? Die jongen wordt in April 20...

Een jongen van 16 is veel en veel te jong...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bazoer en soortgelijken









0.0108809