BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nouri

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JOOD
 JOOD - dinsdag 30 augustus 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Wat een klasse spat ervan af zeg! Hij blijft zo gruwelijk goed aan de bal. En wat een creativiteit! Neem hem aub op in de selectie Ajax...
enough
 enough - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:01   quote  deeplink  
Geil je een beetje op openen van topics JOOD
We weten toch al het hele reilen en zeilen van Nouri momenteel
Of je vraag je af wat ziyech betekend voor Nouri ?? is ook al besproken en ook dat weten we nog niet
wat Bosz plannen zijn .
JIj kan voor elke speler wel een topic openen ..maak mij niet uit ,maar hou het aub overzichtelijk .
Eide
 Eide - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:01   quote  deeplink  
Eens, Nouri toont dit seizoen aan echt te goed te zijn voor de Jupiler League.
enough
 enough - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:01 schreef Eide het volgende:
Eens, Nouri toont dit seizoen aan echt te goed te zijn voor de Jupiler League.
Begrijp ik ook en het zelfde verhaal geld voor Cerny en helaas voor vertrokken muric

En als het nog gekker gaat met Bazoer en Tete ....
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:15   quote  deeplink  
Geweldig topic over een geweldige speler. Niveau Jong Ajax al ver ontstegen.
enough
 enough - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Oja het ging over Nouri nu maakte ik het weer onoverzichtelijk sorry
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:25 schreef enough het volgende:
Oja het ging over Nouri nu maakte ik het weer onoverzichtelijk sorry
Jij bent onoverzichtelijk van je eigen gap ;-)
enough
 enough - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij bent onoverzichtelijk van je eigen gap ;-)
Dank je voor bevestiging gap anders had ik me nu toch een beetje vreemd gevoeld;-)
JOOD
 JOOD - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:01 schreef enough het volgende:
Geil je een beetje op openen van topics JOOD
We weten toch al het hele reilen en zeilen van Nouri momenteel
Of je vraag je af wat ziyech betekend voor Nouri ?? is ook al besproken en ook dat weten we nog niet
wat Bosz plannen zijn .
JIj kan voor elke speler wel een topic openen ..maak mij niet uit ,maar hou het aub overzichtelijk .
Heyhey! Enough is enough! ;)

Gewoon een supertalent, dit topic zal hopelijk binnen de kortste keren roodgloeiend staan! En dan eens in positieve zin!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door JOOD --
enough
 enough - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Heyhey! Enough is enough! ;)

Gewoon een supertalent, dit topic zal hopelijk binnen de kortste keren roodgloeiend staan! En dan eens in positieve zin!
Eens !!
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:51   quote  deeplink  
Toppunt van kapitaalvernietiging; Bosz "we hebben Ziyech gehaald voor de lange termijn en hij lijkt ons een uitstekende stand in voor Nouri". Hahahaha
enough
 enough - dinsdag 30 augustus 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:51 schreef Loetje het volgende:
Toppunt van kapitaalvernietiging; Bosz "we hebben Ziyech gehaald voor de lange termijn en hij lijkt ons een uitstekende stand in voor Nouri". Hahahaha
Lachen toch rekke en erbij blijven !
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 21:05   quote  deeplink  
Had zijn debuut al moeten maken..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 30 augustus 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:01 schreef enough het volgende:
Geil je een beetje op openen van topics JOOD
We weten toch al het hele reilen en zeilen van Nouri momenteel
Of je vraag je af wat ziyech betekend voor Nouri ?? is ook al besproken en ook dat weten we nog niet
wat Bosz plannen zijn .
JIj kan voor elke speler wel een topic openen ..maak mij niet uit ,maar hou het aub overzichtelijk .
Klasse post man, helemaal gelijk!

Je komt de laatste tijd wat duidelijker/serieuzer over, mijn complimenten man.
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 augustus 2016 - 22:27   quote  deeplink  
Eens. Lekker hangend vanaf links in de basis wat mij betreft. Helaas is dit alleen maar hopen tegen beter weten in.
Vanaf links kan hij naar binnen trekken. Kan Klaassen of Ziyech wat terug laten zakken en je hebt een meerderheid op het middenveld. Kan eventueel Dijks er nog overheen maar wat een voetbal heb je dan in de ploeg. Dolberg/Casseirra in de spits. Traore vanaf rechts. Nouri vanaf links. Riedewald, Klaassen en Ziyech op middenveld. Is bijna een natte droom dit.
Nu niet over balans en verdedigende takken beginnen want kan mij echt jeuken als Bosz zo gaat spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2016 door Brandje --
enough
 enough - woensdag 31 augustus 2016 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 22:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Klasse post man, helemaal gelijk!

Je komt de laatste tijd wat duidelijker/serieuzer over, mijn complimenten man.
""BLOOS""
enough
 enough - woensdag 31 augustus 2016 - 01:12   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2016 door enough --
enough
 enough - woensdag 31 augustus 2016 - 01:13   quote  deeplink  
:_)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 31 augustus 2016 - 08:45   quote  deeplink  
En die complimenten van APIK maak je in je laatste 2 reacties gelijk weer kapot! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2016 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 22:27 schreef Brandje het volgende:
Eens. Lekker hangend vanaf links in de basis wat mij betreft. Helaas is dit alleen maar hopen tegen beter weten in.
Vanaf links kan hij naar binnen trekken. Kan Klaassen of Ziyech wat terug laten zakken en je hebt een meerderheid op het middenveld. Kan eventueel Dijks er nog overheen maar wat een voetbal heb je dan in de ploeg. Dolberg/Casseirra in de spits. Traore vanaf rechts. Nouri vanaf links. Riedewald, Klaassen en Ziyech op middenveld. Is bijna een natte droom dit.
Nu niet over balans en verdedigende takken beginnen want kan mij echt jeuken als Bosz zo gaat spelen.
Youness??
p111
 p111 - woensdag 31 augustus 2016 - 09:39   quote  deeplink  
Ja met Younes/Dolberg/Casseirra/Traore/Ziyech/Klaasen/Riedewald heb je volgens mij aardig wat techn/bagage in huis maar wie gaat het vuile werk allemaal doen ? Wat zou de opstelling worden ik zou met deze 11 beginnen.
Krul.
Tete-Veltman-Sanches-Dijks
Riedewald
Gudelj- Klaasen
Ziyech-Traore-Younes
===================
Maar de mogelijkheden om te wisselen en bij blessures zijn geweldig met
El Ghazi-Dolberg-Cassiera-Bazoer-Sinkgraven hoe luxe is dit daar krijg je en stijve van.
p111
 p111 - woensdag 31 augustus 2016 - 09:43   quote  deeplink  
Ja en Nouri dat is wat voor Loekie!!! die zit dicht bij het vuur begrijp ik,bij deze de opdracht voor hem die moet even voor het forum gaan uitzoeken waarom Nouri nog geen debuut heeft gemaakt.Ik denk dat Boss hem nog fysiek te kort vind komen meer kan ik niet bedenken.
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 september 2016 - 02:58   quote  deeplink  
Wederom een topwedstrijd, kan niet lang meer duren.
Eide
 Eide - dinsdag 13 september 2016 - 05:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 02:58 schreef JOOD het volgende:
Wederom een topwedstrijd, kan niet lang meer duren.
Zeker, dat debuut moet echt wel snel gaan komen. Als iemand het verdient is het Nouri wel. Hij is wekelijks de beste en gewoon te goed voor de Jl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2016 - 08:25   quote  deeplink  
Volgend seizoen een aanvallend middenveld met Zyech en Nouri.... Pfffffff
always Ajax
 always Ajax - dinsdag 13 september 2016 - 10:00   quote  deeplink  
Bosz stond gisteren te kijken en zal toch wel gek zijn als hij zo'n jongen niet binnenkort een keer op laat draven in het eerste , geeft die jongen weer een boost en laat zien dat die er dicht tegenaan zit . En dan maar kijken op de trainingen welke speler het beste in zijn vel zit . en die opstellen .

Op bijna iedere positie is de concurrentie flink , dat noopt iedere speler het beste te geven in elke wedstrijd .
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 september 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 08:25 schreef remco k het volgende:
Volgend seizoen een aanvallend middenveld met Zyech en Nouri.... Pfffffff
En dan mag van mij Gudelj ook iedere week spelen. Die kan dan spelen zoals nu en dat zal dan veel meer gewaardeerd worden.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 september 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 05:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, dat debuut moet echt wel snel gaan komen. Als iemand het verdient is het Nouri wel. Hij is wekelijks de beste en gewoon te goed voor de Jl.
Kan ook als linksbuiten toch? Zijn voorzetten zijn vaak ook wel goed. Concurrent voor Younes erbij lijkt me prima.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 september 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 22:27 schreef Brandje het volgende:
Eens. Lekker hangend vanaf links in de basis wat mij betreft. Helaas is dit alleen maar hopen tegen beter weten in.
Vanaf links kan hij naar binnen trekken. Kan Klaassen of Ziyech wat terug laten zakken en je hebt een meerderheid op het middenveld. Kan eventueel Dijks er nog overheen maar wat een voetbal heb je dan in de ploeg. Dolberg/Casseirra in de spits. Traore vanaf rechts. Nouri vanaf links. Riedewald, Klaassen en Ziyech op middenveld. Is bijna een natte droom dit.
Nu niet over balans en verdedigende takken beginnen want kan mij echt jeuken als Bosz zo gaat spelen.
Cerny eventueel ook nog vanaf rechts. Voetbal genoeg lijkt me.
enough
 enough - dinsdag 13 september 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 13:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cerny eventueel ook nog vanaf rechts. Voetbal genoeg lijkt me.
Goed gezien als volgend seizoen Ghazi en Traore weg zijn hebben we Cerny hopelijk daar ..die ook een goeie klik
heeft met Nouri
Had ze momenteel al samen willen zien invallen.,maar Bosz durft z'n kop(nog) niet op een hakblok te leggen met die
""jongelingen "'
Klasse verloochen zich niet Bosz !!
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 13 september 2016 - 21:04   quote  deeplink  
Appie kan nu al fungeren als de back up voor Youness.
Is zeker goed genoeg om te mogen invallen bij het eerste dit seizoen.
enough
 enough - dinsdag 13 september 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 21:04 schreef bertus bikkel het volgende:
Appie kan nu al fungeren als de back up voor Youness.
Is zeker goed genoeg om te mogen invallen bij het eerste dit seizoen.
,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 september 2016 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 19:51 schreef enough het volgende:

[..]

Goed gezien als volgend seizoen Ghazi en Traore weg zijn hebben we Cerny hopelijk daar ..die ook een goeie klik
heeft met Nouri
Had ze momenteel al samen willen zien invallen.,maar Bosz durft z'n kop(nog) niet op een hakblok te leggen met die
""jongelingen "'
Klasse verloochen zich niet Bosz !!
Probleem is alleen dat Bosz het al lastig zat heeft met de huidige selectie en de slechte start. Het belangrijkste is nu punten pakken Hoe maakt niet uit. Heeft hij dit op rit dan zal hij verder durven kijken en mogelijk wat talenten gaan brengen. Hij probeert een ander spel te spelen en de ervaren jongens zakken Door het ijs als ik dan kijk hoe jong Ajax speelt lijkt bij vlagen meer op wat Bosz voor ogen heeft.

Met Nouri, Cassierra, De Jong, vd Beek, Cerny enz heb je namelijk wel meer dan voldoende kwaliteiten om dit te spelen in de Jupiler League. Hopelijk kunnen ze dit bij het grote Ajax ook snel laten zien en kunnen een aantal van jong de stap ook gaan maken.
JOOD
 JOOD - zondag 23 juli 2017 - 00:16   quote  deeplink  
Pijn, dit doet pijn.

Al een paar weken voel ik me donker, somber.

Wat is het leven? Wat is het waard? Je volgt de gehele voorbereiding zoals je ieder jaar doet. Nieuw seizoen, het gaat beginnen en we starten vanaf pole position. Europa league finale achter de rug. Revelaties vorig jaar: Sanchez, Onana, Kluivert, Dolberg. Jong Ajax heeft een gouden lichting. Vd Beek, Nouri, de Jong op het middenveld. Deze mannen schuiven allemaal door dit jaar. Wie maakt ons wat?

Oefenwedstrijd tegen Bremen in Oostenrijk. Positieve dingen, negatieve dingen, de klasse van Huntelaar. Nouri gaat liggen. Geen onrust, deze dingen gebeuren vaker, onwetend. Blijft liggen, 3-4 minuten later. De camera draait weg, brengt andere zaken in beeld. Camera komt terug. Doeken om hem heen en een parasol erboven, dit is niet goed. Camera blijft draaien. Spelers gaan bij elkaar staan. Vertwijfeling, angst. Geen beweging. Dit is niet goed. De camera blijft maar draaien, we zijn allemaal getuigen van dit vreselijke voorval. Voor mijn gevoel wel 20-30 minuten lang. Dezelfde vertwijfeling op mijn gezicht als op dat van de spelers, vd Beek, de trainer, Keizer, de rest van alle fans die toekijken. Nee. Wat is dit?? Dit duurt veel te lang!

Uitzending wordt gestaakt. Terug naar Jack en Wim. Wim heeft letterlijk geen woorden. Jack ook niet, maar benoemd treurig de feiten. Waar zijn wij hier getuige van?

Iedere minuut refreshen, wie heeft meer informatie? Trauma helikopter? Kut! Echt, echt foute boel.

Blijven volgen dag in dag uit. In het begin voorzichtig positief, stabiel. Daarna ineens die grote, grote klap. Hersenletsel.

Heftig, heel erg heftig dit. Voor iedereen die ook maar enigzins betrokken is bij voetbal/sport. Moet je nagaan wat dit voor zijn naasten en familie doet.

Nu, 2 weken later kan ik er pas iets over zeggen.

Stay strong Appie!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 juli 2017 - 15:50   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/nouri-van-intensive-care-af-situatie-verder-ongewijzigd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2017 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 juli 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Hij is dus van de IC af en ademt zelfstandig. Dat klinkt enigzins positief maar we moeten redelijk zijn dat we met de diagnose die gesteld is, nog totaal niet weten hoe of wat.

Hij kwam moeilijk uit zijn slaap/coma uit, is die nu bij? Aan de hand daarvan zal er al het nodige duidelijk worden.

Het is en blijft een hele nare periode waar onzekerheid centraal staat.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 juli 2017 - 15:56   quote  deeplink  
*Dubbelle link/info, de heren boven mij waren nóg sneller.

Het is niets qua echte verbetering, maar sowieso goed dat hij zelf kan ademen. We moeten blijven hopen, misschien wel jaren.

Nouri//HELD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2017 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 juli 2017 - 16:09   quote  deeplink  
slechts alleen ademen.. klinkt hard maar klinkt als hersendood... weet uiteindelijk niet wat beter is :(
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 juli 2017 - 16:11   quote  deeplink  
Nogmaals, is hij wakker, daaruit wordt heel veel duidelijk. Want de bedoeling was om hem vorige week al uit zijn coma te laten ontwaken
JOOD
 JOOD - dinsdag 25 juli 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 16:11 schreef Loetje het volgende:
Nogmaals, is hij wakker, daaruit wordt heel veel duidelijk. Want de bedoeling was om hem vorige week al uit zijn coma te laten ontwaken
Zo te lezen is hij nog niet wakker.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 juli 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Ik zou er volledig vanuit gaan dat het klaar is. Natuurlijk is er de hoop, maar je misleidt enkel jezelf er mee. Wanneer die hoop niet uitkomt is de teleurstelling des te groter. Zie wat er gebeurde met de update over de blijvende hersenschade.

En nogmaals, zelfs als hij ontwaakt, wat dan? Laten verpieteren in een verzorgingstehuis wanneer hij niet kan functioneren? Als het mij zou betreffen had ik het wel geweten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 25 juli 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Hij wordt niet kunstmatig in coma gehouden, wat inhoudt dat hij gewoon in Coma ligt. Het is op dit moment een kasplantje. Het is keihard, maar dat is helaas op dit moment de status zoals ik het lees.
Ik hoop dat hij ooit hieruit komt, zich eruit vecht en dat ondanks de hersenschade ineens zijn brein weer gaat werken op de oude manier waardoor hij wakker wordt en gewoon opstaat om naar de toekomst te rijden, het veld op te stappen alsof er niets gebeurt is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2017 door Ajax we love you --
riveco
 riveco - dinsdag 25 juli 2017 - 16:38   quote  deeplink  
ademt zelfstandig
Dinsdag, 25 juli 2017 om 15:40

image: http://static.voetbalzone.nl/images/photos/ori_576_324/1213516356035.jpg

Ajax heeft dinsdagmiddag een nieuwe update gegeven over de situatie van Abdelhak Nouri. De Amsterdammers laten via de officiële kanalen weten dat de middenvelder de intensive care inmiddels heeft verlaten en verder wordt verzorgd op een afdeling die ‘medium care’ heet. Nouri wordt al enige tijd niet meer medisch in slaap gehouden en heeft inmiddels volledig zelfstandig functionerende ademhaling.

De situatie van Nouri, die op 8 juli tijdens het oefenduel met Werder Bremen in elkaar zakte met hartfalen in elkaar zakte, is verder niet veranderd. Ajax omschrijft zijn status als ‘stabiel, maar met ernstige en blijvende hersenschade’. Het talent werd nadat hij onderuit ging geruime tijd gereanimeerd, waarna hij enkele dagen in een kunstmatig coma werd gehouden. Een kleine twee weken geleden werd bekend dat hij blijvende schade over heeft gehouden als gevolg van een gebrekkige zuurstoftoevoer naar de hersenen.

“De familie Nouri bedankt nogmaals iedereen die op enigerlei wijze betrokkenheid heeft getoond en steun heeft gegeven en vraagt tot slot aan een ieder om door te gaan met de smeekgebeden voor Abdelhak”, voegt de club er verder aan toe. Ajax liet onlangs weten dat Nouri's nummer 34 dit seizoen niet door een andere speler zal worden gedragen.

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 25 juli 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Het enige positieve aan dit nieuws is dat hij nog leeft en zo door zou kunnen leven. Willen is een heel ander verhaal.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 25 juli 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 16:38 schreef riveco het volgende:
ademt zelfstandig
Dinsdag, 25 juli 2017 om 15:40

Ajax liet onlangs weten dat Nouri's nummer 34 dit seizoen niet door een andere speler zal worden gedragen.

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Als het aan mij ligt, zal niemand anders dit nummer meer dragen. Dit nummer is van Nouri en blijft van Nouri. Er zijn nog 98 andere nummers waaruit ze kunnen kiezen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 juli 2017 - 17:58   quote  deeplink  
Berichtgeving is wel heel summier.

Dat hij van IC afging was ook wel te verwachten, immers was vorige week al bekend dat zijn situatie stabiel is. En niet levens bedreigend.

Bij ieder ander normaal persoon was al naar medium care gebracht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nouri









0.0125429