BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kozakken Boys - Ajax (woensdag 26 oktober 2016, 18:30); 1 - 6

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 19:14   quote  deeplink  
Ajax met tweede keus naar Kozakken Boys

Ajax reist woensdag met de tweede keus naar Werkendam voor de uitwedstrijd in het bekertoernooi tegen Kozakken Boys. Met het oog op het drukke programma voor zijn elftal heeft trainer Peter Bosz besloten de meeste basisspelers van de laatste weken rust te gunnen.

André Onana, Joël Veltman, Davinson Sánchez, Daley Sinkgraven, Lasse Schöne, Davy Klaassen, Hakim Ziyech en Kasper Dolberg blijven achter in Amsterdam. Bosz heeft wel een plaats in zijn selectie ingeruimd voor talenten als Donny van de Beek, Abdelhak Nouri, Vaclav Cerny, Carel Eiting en Matthijs de Ligt.

Nouri en De Ligt debuteerden vorige maand voor het eerste elftal in het duel in de eerste ronde van de KNVB-beker met Willem II (5-0). Ze troffen allebei doel. Kozakken Boys, uitkomend in de tweede divisie, ontving Ajax in 2007 ook in de KNVB-beker. Ajax ontsnapte toen in de verlenging aan een blamage (2-1).
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 oktober 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Ben enorm benieuwd eigenlijk. Nouri is een talent waarvoor je naar het stadion komt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 oktober 2016 - 20:09   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 20:26   quote  deeplink  
Klinkt als een pot met Boer, Tete, De Ligt, Riedewald, Dijks, Bazoer, Van de Beek, Nouri en Caisseirra. Ik ben benieuwd wie we op de vleugels zien. El Ghazi lijkt mij en Cerny misschien?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 oktober 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2016 - 20:26 schreef Eide het volgende:
Klinkt als een pot met Boer, Tete, De Ligt, Riedewald, Dijks, Bazoer, Van de Beek, Nouri en Caisseirra. Ik ben benieuwd wie we op de vleugels zien. El Ghazi lijkt mij en Cerny misschien?
Zou heel goed kunnen al zie ik ook dat Younes wel gewoon mee is. Of vergis ik mij nu?

Al denk en hoop ik ook dat Westermann gaat spelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 20:59   quote  deeplink  
Younes kan ook zeker, Westermann toch wel en zo kan ik er noch een paar noemen hoor. De selectie is best heel breed. Het B-team bestaat voor de helft uit spelers waar het "A-team" niet zwakker van wordt (als ze in vorm zijn).

Denk aan Tete, Dijks, Bazoer, eventueel Gudelj, El Ghazi en in mijn optiek Nouri ook in dat lijstje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 25 oktober 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Van de beek niet vergeten.
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Wedstrijdselectie Kozakken Boys - Ajax

Peter Bosz reist woensdagavond met 19 spelers af naar Sportpark de Zwaaier in Werkendam voor het treffen met Kozakken Boys in de tweede ronde van de KNVB-Beker. Een flink aantal jonge talenten waaronder Abdelhak Nouri, Vaclav Cerny, Carel Eiting en Matthijs de Ligt reist woensdag met de selectie mee.

Wedstrijdselectie:

Kenny Tete
Jairo Riedewald
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Bertrand Traoré
Amin Younes
Heiko Westermann
Vaclav Cerny
Mateo Cassierra
Frenkie de Jong
Nick Viergever
Donny van de Beek
Diederik Boer
Abdelhak Nouri
Mitchell Dijks
Matthijs de Ligt
Carel Eiting
Norbert Alblas
Pelle Clement

Het bekerduel Kozakken Boys – Ajax wordt woensdagavond om 18:30 uur gespeeld op Sportpark de Zwaaier in Werkendam.

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Frenkie de Jong er ook bij. In potentie dus een middenveld met Nouri, De Jong en Bazoer. Daar wordt ik wel vrolijk van.
remco k
 remco k - dinsdag 25 oktober 2016 - 22:22   quote  deeplink  
De jong was geblesseerd toch?
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2016 - 22:22 schreef remco k het volgende:
De jong was geblesseerd toch?
Staat wel op het lijstje aldus Ajax.nl
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 oktober 2016 - 23:39   quote  deeplink  
Denk eerder aan deze opstelling.

Boer
Tete, westerman, de ligt, viergever
Riedewald
Bazoer, gudelj
El ghazi, Cassiera, younes

Omdat deze spelers een kans moeten hebben om hun positie te kunnen opeisen.

Viergever als experiment om te kijken of hij niet beter is dan sinkgraven en Dijks op die positie. Dan is het ook beter om met younes te spelen, want je werkt dan samen met hem.
Eide
 Eide - dinsdag 25 oktober 2016 - 23:56   quote  deeplink  
Dat zal lastig gaan omdat Gudelj niet bij de selectie zit. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 oktober 2016 - 07:30   quote  deeplink  
Las net vermoedelijk:

Boer
Tete,Riedewald,de Ligt,Dijks
Bazoer,vd Beek,Nouri
Ghazi,Cassiera,Cerny(mits fit was maandag ziek)

Mooie opstelling hoor!
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2016 - 23:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Denk eerder aan deze opstelling.

Boer
Tete, westerman, de ligt, viergever
Riedewald
Bazoer, gudelj
El ghazi, Cassiera, younes

Omdat deze spelers een kans moeten hebben om hun positie te kunnen opeisen.

Viergever als experiment om te kijken of hij niet beter is dan sinkgraven en Dijks op die positie. Dan is het ook beter om met younes te spelen, want je werkt dan samen met hem.
Waarom denk je toch dat Viergever bij Bosz gezien wordt als linksback, nog helemaal niets heeft daarop gewezen in de acties van Bosz.

Gudelj is er helemaal niet bij en ook Youness zal geen basis zijn als Cerny nu fris is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 07:30 schreef Hummel10 het volgende:
Las net vermoedelijk:

Boer
Tete,Riedewald,de Ligt,Dijks
Bazoer,vd Beek,Nouri
Ghazi,Cassiera,Cerny(mits fit was maandag ziek)

Mooie opstelling hoor!
Prima inderdaad, ben erg benieuwd..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 oktober 2016 - 09:15   quote  deeplink  
Mooie kans voor de jonkies, laat ze maar paniek zaaien bij kozakkenboys!
Vooral voor Nouri/vd Beek wil ik wel voor de tv gaan zitten.

Ik denk 1-4
p111
 p111 - woensdag 26 oktober 2016 - 10:21   quote  deeplink  
Ben benieuwd ik hoop niet op onderschatting die amateurs gaan vaak tot het gaatje en die jonge gassies hebben daar misschien wel veel moeite mee.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 26 oktober 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 10:21 schreef p111 het volgende:
Ben benieuwd ik hoop niet op onderschatting die amateurs gaan vaak tot het gaatje en die jonge gassies hebben daar misschien wel veel moeite mee.
In Jupiler gaan ze ook tot het gaatje dus denk niet dat de jonkies er moeite mee zullen hebben.
Denk eerder dat de gasten die in de A selectie zitten het er wat lastig mee gaan hebben
p111
 p111 - woensdag 26 oktober 2016 - 10:53   quote  deeplink  
Ja het blijft lastig die beker wedstrijden tegen de kleintjes !!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 08:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom denk je toch dat Viergever bij Bosz gezien wordt als linksback, nog helemaal niets heeft daarop gewezen in de acties van Bosz.

Gudelj is er helemaal niet bij en ook Youness zal geen basis zijn als Cerny nu fris is.
Als je kijkt hoe vaak Viergever op komt, dan lijkt het mij logisch om hem daar neer te zetten. Gewoon wat logisch lijkt. Ik had het gedaan, of Bosz dat doet dat weet ik niet.

Het probleem zat hem in dat je plek van Viergever dat moet je dan opvullen. Dat kan met Riedewald, of met Westerman of met iemand anders.

Dan haalt Ajax Van der Ligt bij de selectie, er zijn geen blessures er zijn geen schorsingen.
Waarom zou hij nu Van der ligt anders bij selectie halen? Je kan moeilijk zeggen dat we niet veel centrale verdedigers in de selectie hebben of wel soms?

Of Viergever wordt het slachtoffer of Viergever krijgt een andere plek in de verdediging.

Van der ligt bij de selectie halen en vervolgens hem speelminuten afpakken lijkt mij echt het domste wat je kan doen. Als hij gewoon speelminuten blijft maken bij Jong dan snap ik niet waarom hij dan nu bij het 1ste moet trainen en spelen bij jong.

In mijn inziens heeft dat wat te betekenen, dan lijkt het mij dat Viergever naar de bank of linksback gaat spelen of zou Bosz Sanchez naar de bank sturen?

Er is geen reden om Viergever uit het centrum te halen, nu in ieder geval niet. Toch haalt Bosz 17 jarige centrum verdediger erbij.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 26 oktober 2016 - 12:38   quote  deeplink  
Misschien dat De Ligt alleen de laatste 25 minuten gaat spelen voor meer speelminuten en meer ervaring in de eerste team. Misschien dat Ajax dan al met 2-0 of 3-0 voor staat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 12:38 schreef Onze Ajax het volgende:
Misschien dat De Ligt alleen de laatste 25 minuten gaat spelen voor meer speelminuten en meer ervaring in de eerste team. Misschien dat Ajax dan al met 2-0 of 3-0 voor staat.
Dan was ik eerder voor andere spelers gegaan dan De Ligt. Bijvoorbeeld Nouri of een aanvaller omdat die toch niet in bijster goed in vorm zijn
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2016 - 13:32   quote  deeplink  
ben benieuwd... vooral naar nouri..
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Opstelling Ajax

Boer

Tete de Ligt Riedewald Dijks

'Bazoer

vd Beek Nouri

Ghazi Cassiera Cerny.

Op papier heerlijk. Eens kijken of het er ook uitkomt..
Eide
 Eide - woensdag 26 oktober 2016 - 18:09   quote  deeplink  
CvtACTrW8AA3c7z.jpg:large
Eide
 Eide - woensdag 26 oktober 2016 - 18:10   quote  deeplink  
Volgens Fox Van de Beek als controleur met Bazoer en Nouri als aanvallende middenvelders.
Pietje
 Pietje - woensdag 26 oktober 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 18:07 schreef remco k het volgende:
Opstelling Ajax

Boer

Tete de Ligt Riedewald Dijks

'Bazoer

vd Beek Nouri

Ghazi Cassiera Cerny.

Op papier heerlijk. Eens kijken of het er ook uitkomt..
Wat een prachtige opstelling is dat. Ik verwacht er veel van. Veel spelers zullen zich ook wel in de kijker willen spelen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2016 - 19:03   quote  deeplink  
voor nu vind ik de basis reservers slechter dan jong ajax spelers...en als elghazi word afgevlagt kan die niks zeggen.. begin de keuzes van bosz steeds meer te begrijpen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door nummer10 --
Eide
 Eide - woensdag 26 oktober 2016 - 19:13   quote  deeplink  
Nouri, wat een baas.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2016 - 19:22   quote  deeplink  
zkr weten eide...cerny vbeek de ligt

nogmaals vind een bazoer el ghazi etc echt tegenvallen bij de baasjes van jong ajax vergeleken... wat een lichting komt eraan.. pfff
Ztjes
 Ztjes - woensdag 26 oktober 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Heel leuke wedstrijd gezien. Wat speelt Nouri toch lekker. Ook vd Beek. De keuzes van Bosz zijn inderdaad te begrijpen.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Ghazi gewoon slecht vandaag, Bazoer von ik meer ongelukkig en eerlijk gezegd vond ik vd Beek ook niet geweldig. Met name Cassiera Cerny de Ligt en als grootste uitblinker Nouri speelden erg goed..

Nouri verdient echt zijn minuten in een volle Arena bij Ajax 1, daar kan je simpelweg niet omheen als Bosz zijnde.

Was ook vandaag met jongens als Bazoer Tete Ghazi en Riedewald op het veld met grote afstand de beste man op het veld..
Eide
 Eide - woensdag 26 oktober 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Ik vond Van de Beek gewoon goed vandaag eerlijk gezegd. Nouri als bijna altijd heel erg goed. Cerny gevaarlijk en aanwezig. Riedewald heerste heel ontspannen, De Ligt prima. Ik vond alleen El Ghazi echt een dissonant vandaag.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 21:35 schreef Eide het volgende:
Ik vond Van de Beek gewoon goed vandaag eerlijk gezegd. Nouri als bijna altijd heel erg goed. Cerny gevaarlijk en aanwezig. Riedewald heerste heel ontspannen, De Ligt prima. Ik vond alleen El Ghazi echt een dissonant vandaag.
Denk dat ie ook gewoon gewisseld werd omdat ie geen zin leek te hebben.
p111
 p111 - woensdag 26 oktober 2016 - 21:55   quote  deeplink  
El Ghazi kan je afschrijven of hij moet het licht gaan zien deze straalt onvrede uit is een enorme luie voetballer en dat kan niet meer in deze tijd.Hij trekt geen sprint laat zich heel snel de bal afpakken en doet weinig moeite om weer te bal te heroveren,dat was zondag ook weer te zien,en vandaag het zelfde liedje mentaal een hopeloos figuur zoals hij nu voetbalt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 oktober 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Fuck verdomme, wat was die Klaassen weer onzichtbaar!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2016 - 22:16   quote  deeplink  
El ghazi wil heel graag mee voetballen, maar het lukt hem niet. Duel Kracht en technisch ontbreekt waardoor hij veel balverlies leidt, dat is nooit leuk, dat je acties niet lukken. Mist ook de verfijning om goed vrij te lopen, want als diep gaat staat hij meestal buitenspel
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 26 oktober 2016 - 22:18   quote  deeplink  
El Ghazi, Bazoer, Dijks het lijkt wel in plaats van dat ze beter worden dat ze achter uit gaan.
Jammer vind ik dat want ik weet zeker dat iedere supporter ze het beste gunt.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2016 - 22:21   quote  deeplink  
Het zijn jongens met heel veel potentie en die zeker bij grotere clubs dan Ajax terecht zouden moeten kunnen komen. Ze hebben ook allemaal bewezen dat talent om te kunnen zetten in goed voetbal. Nu is het alleen tijd om te laten zien dat je echt een goede speler bent door ook om te kunne gaan met tegenslagen zoals gepasseerd worden in een mindere periode.

Dat sommigen hier nu nog niet geleerd hebben van het afschrijven van dat soort jonge gasten begrijp ik echt helemaal niets van.
p111
 p111 - woensdag 26 oktober 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat El Ghazi het niet red maar ik mis iets in deze gozer de wil om echt te slagen en misschien schrijf ik hem te snel af !! dat hoop ik maar, ik heb mijn twijfels of hij het juiste karakter heeft om te slagen.
Eide
 Eide - woensdag 26 oktober 2016 - 23:12   quote  deeplink  
3 assists van Nouri he, en dan ook nog in de opbouw betrokken bij twee andere goals. Echt waanzinnig.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 oktober 2016 - 01:34   quote  deeplink  
Topictitel: 6-1? Ghehe
Loetje
 Loetje - donderdag 27 oktober 2016 - 03:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:18 schreef Danielson 1448 het volgende:
El Ghazi, Bazoer, Dijks het lijkt wel in plaats van dat ze beter worden dat ze achter uit gaan.
Jammer vind ik dat want ik weet zeker dat iedere supporter ze het beste gunt.
Bazoer speelde een prima pot. El Ghazi bleek ziek te zijn. Dijks was slecht inderdaad
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 oktober 2016 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 01:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Topictitel: 6-1? Ghehe
toch maar aangepast, vond het al een aparte uitslag maar na PSV weet je het maar nooit ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 oktober 2016 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 06:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

toch maar aangepast, vond het al een aparte uitslag maar na PSV weet je het maar nooit ;)
Ghehehe slappe!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 oktober 2016 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 03:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bazoer speelde een prima pot. El Ghazi bleek ziek te zijn. Dijks was slecht inderdaad
Vond Bazoer er niet uitspringen hoor vergeleken met vd Beek en Nouri. Tete, Riedewald, Cassiera waren ok. Bazoer, Dijks, Ghazi matig. Nouri en Cerny al weken goed bezig! Ben benieuwd of ze dit seizoen nog aansluiten.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 oktober 2016 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:21 schreef remco k het volgende:
Het zijn jongens met heel veel potentie en die zeker bij grotere clubs dan Ajax terecht zouden moeten kunnen komen. Ze hebben ook allemaal bewezen dat talent om te kunnen zetten in goed voetbal. Nu is het alleen tijd om te laten zien dat je echt een goede speler bent door ook om te kunne gaan met tegenslagen zoals gepasseerd worden in een mindere periode.

Dat sommigen hier nu nog niet geleerd hebben van het afschrijven van dat soort jonge gasten begrijp ik echt helemaal niets van.
Correctie!!! Er is geen grotere club dan Ajax:)
Loetje
 Loetje - donderdag 27 oktober 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 07:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond Bazoer er niet uitspringen hoor vergeleken met vd Beek en Nouri. Tete, Riedewald, Cassiera waren ok. Bazoer, Dijks, Ghazi matig. Nouri en Cerny al weken goed bezig! Ben benieuwd of ze dit seizoen nog aansluiten.
Is jou mening. Dat maakt nog geen feit. Net als ik hem prima vond in de passing. Heel zuiver en deze keer ook veel sneller.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 oktober 2016 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 08:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Correctie!!! Er is geen grotere club dan Ajax:)
RKC.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kozakken Boys - Ajax (woensdag 26 oktober 2016, 18:30); 1 - 6









0.0099849