BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Fenerbahçe (donderdag 08 december 2016, 19:00 uur) 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2016 - 22:57   quote  deeplink  
Feyenoord - Fenerbahçe (donderdag 08 december 2016, 19:00 uur)

16bek45.jpg

Datum & tijdstip: Donderdag 08 december 2016, 19:00 uur
Locatie: De Kuip, Rotterdam
Scheidsrechter: David Fernández Borbalán (spa)

2w5ub6e.jpg

De laatste wedstrijd in de poule alweer. Deze moet dus met twee doelpunten verschil gewonnen worden om een ronde verder te komen. De opdracht is dus duidelijk.

Feyenoord speelde in haar historie slechts 3 duels tegen Fenerbahce (Tur). Daarvan won Feyenoord er 2 (66,7%) en ging er 1 (33,3%) verloren. 0 (0,0%) Duels eindigden in een gelijk spel. Feyenoord scoorde in totaal 3 keer, een gemiddelde van 1,00 goals per wedstrijd. Fenerbahce (Tur) stelde daar 1 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,33 per wedstrijd.

Thuis zou Feyenoord volgens het driepuntensysteem gemiddeld 3,0 punten gehaald hebben en uit 1,5. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.

De grootste thuisoverwinning van Feyenoord dateert van 2002-2003: 1-0. Uit werd de grootste triomf gevierd in 2002-2003, toen Feyenoord won met 0-2. In 2016-2017 ging Feyenoord onderuit met 1-0 in een uitwedstrijd bij Fenerbahce (Tur), een record.

Eerdere ontmoetingen tegen Fenerbahçe:
Datum Wedstrijd Uitslag
13-08-2002 Feyenoord - Fenerbahçe 1-0
27-08-2002 Fenerbahçe - Feyenoord 0-2
28-09-2016 Fenerbahçe - Feyenoord 1-0

Verslag van de heenwedstrijd van dit seizoen:

AANVALLEND ONMACHTIG FEYENOORD VERLIEST IN ISTANBUL

34i2z9d.jpg

Feyenoord weet weer wat verliezen is. Fenerbahçe maakte donderdagavond in Istanbul een einde aan de reeks van negen overwinningen door de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst met 1-0 te kloppen. Emmanuel Emenike maakte na achttien minuten de enige goal van de wedstrijd.

Aanvallende onmacht is wat Feyenoord vooral opbrak in de tweede groepswedstrijd van de Europa League. De ploeg slaagde er niet in om de bal lang in de ploeg te houden en wist in de eerste helft niet één schot op het doel te produceren.
Het felle Fenerbahçe zette snel druk op de ploeg van Giovanni van Bronckhorst, die mogelijk ook geïmponeerd was door het Turkse publiek. Hoewel het Sükrü Saracoglustadion verre van vol zat, klonk vanaf het begin een oorverdovend fluitconcert vanaf de tribunes wanneer een Feyenoord-speler aan de bal was en waren luide aanmoedigingen te horen op het moment dat de thuisploeg ten aanval trok.

voa9o7.jpg

Ervaringsdeskundige Dirk Kuyt – tussen 2012 en 2015 speler Fenerbahçe – had een dag eerder al voorspeld dat Feyenoord deze heksenketel te wachten stond en merkte daarbij op dat niet veel Feyenoorders het spelen in deze omstandigheden gewend zijn. Het was dan ook zuur dat juist hij de tegengoal na achttien minuten inleidde. De als verloren zoon verwelkomde Kuyt leed balverlies op het middenveld, waarna Fenerbahçe razendsnel omschakelde en via Emmanuel Emenike de score opende. De topscorer van de Turken passeerde Brad Jones met een droge schuiver in de lange hoek.

Het noopte Feyenoord ertoe om de gekozen strijdwijze – compact en georganiseerd spelen zoals tegen Manchester United en PSV – wat meer los te laten. Van aanvallen kwam echter weinig. Voor rust mocht Kuyt slechts één keer ruiken aan een kans, maar voordat hij kon schieten dook doelman Volkan Demirel al voor hem op.
Ook snel na rust was Kuyt het dichtst bij een goal, maar opnieuw kon Volkan ingrijpen. Dat de mogelijkheid ontstond na een verkeerde terugspeelbal van Fenerbahçe was typerend, want ook in de tweede helft had Feyenoord moeite om zelf een serieuze aanval op te zetten.

Omdat Fenerbahçe kansen op een tweede treffer liet liggen, mocht Feyenoord blijven hopen op een punt. De ploeg kreeg twintig minuten voor tijd ook een goede kans, maar de poging van Nicolai Jorgensen werd door Martin Skrtel voor de doellijn én de neus van Tonny Vilhena weggehaald. In het laatste kwartier drong Feyenoord – onder meer met Michiel Kramer in de plaats van Eric Botteghin – voor het eerst in de wedstrijd wat meer aan, maar het was onvoldoende om de eerste nederlaag in twee maanden te voorkomen.

o09iiv.jpg

Fenerbahçe - Feyenoord 1-0

Scoreverloop:
18. 1-0 Emmanuel Emenike

Opstelling Feyenoord:
Jones; Karsdorp, Botteghin (82. Kramer), Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis (57. Bilal), Jorgensen, Toornstra

Samenvatting van deze wedstrijd

(https://youtu.be/95XLMrkpNlc)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2016 - 22:57   quote  deeplink  
5-0

happy-dance-o.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Ik vind ze beter als MU .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Tja in dat geval..
Thuis moeten we er voor gaan..!!!
ar
 ar - vrijdag 25 november 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Mooie spannende pot!
4-1
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 19:56   quote  deeplink  
HOPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Nee nee..d:-))
ar
 ar - vrijdag 25 november 2016 - 20:11   quote  deeplink  
Dat weekend ook AZ uit.
Mooi.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 november 2016 - 20:16   quote  deeplink  
3EJIpUu.jpg
ar
 ar - vrijdag 25 november 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Hahahahaaa..een brabo!
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 20:28   quote  deeplink  
Zit er warmpjes bij .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 november 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Gevoel aan z'n voeten zeker?
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 20:18 schreef ar het volgende:
Hahahahaaa..een brabo!
Zie je, ze bestaan :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 20:32   quote  deeplink  
Erg gay ook..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 november 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Strijder voor het flikkerfront?
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 20:38   quote  deeplink  
prins_alaaaf.gif
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 20:39   quote  deeplink  
Bompantoffels
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 20:45   quote  deeplink  
Turkentoffels..
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 20:46   quote  deeplink  
De Zaan heeft geen carnaval nodig om maf te doen.
inntel-zaandam-bigheader1.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Klopt die sporen sowieso niet..
tomson
 tomson - vrijdag 25 november 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 19:50 schreef ar het volgende:
Mooie spannende pot!
4-1
Waar kan ik tekenen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 20:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen
Aan de eettafel Tommie..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 november 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Ik ben opgegroeid in vreewijk was daar een wekje geleden op bezoek bij wat oude vrienden, wat ik daar in de straat zag vond ik vreemd. Allerlij Turkse vlaggen en sympatie voor Erdogan, op zich niet raar, mijn angst is dat als Fener wint de Turken toeterend door de straten gaan en provoceren en dat dan de vlam in de pan slaat.
Ik heb dit ook meegemaakt bij een bezoek aan Parijs met de zwarte bevolking. Ik hoop dat ik geen gelijk krijg en dat we lekker winnen.En in mijn huisje in Ouddorp heb ik nergens last van .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 november 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 09:46 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoop dat ik geen gelijk krijg en dat we lekker winnen.En in mijn huisje in Ouddorp heb ik nergens last van .
Ouddorp is fantastisch natuurlijk...Zondags tweemaal per dag naar de kerk...Zwarte kledij en geen blote tieten op het strand want dat is verboden..
Tis bijna een islamitisch bolwerk ,alleen dan anders
ar
 ar - zaterdag 26 november 2016 - 14:36   quote  deeplink  
Pffff
Hahaha..en waarschijnlijk allemaal inteelt..:-D
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 november 2016 - 15:06   quote  deeplink  
Ghehe..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 november 2016 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 14:36 schreef ar het volgende:
Pffff
Hahaha..en waarschijnlijk allemaal inteelt..:-D
Daarom zit ik er nu met nieuw zaad, en ach die zwarte kousen mensen zie ik nooit , ik lig zondag altijd lekker lang op mijn bedje
ar
 ar - zaterdag 26 november 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Daarom zit ik er nu met nieuw zaad, en ach die zwarte kousen mensen zie ik nooit , ik lig zondag altijd lekker lang op mijn bedje
haha..paler zaad,dat belooft wat.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 november 2016 - 15:59   quote  deeplink  
Sterk, moedig, aardig, loefdevol, houd van een drankje en lekker eten en mooie vrouwen, nette mooie rijpe vrouwen maar ja die willen geen superkind hahahah
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2016 - 11:54   quote  deeplink  
FENERBAHÇE-THUIS: FEYENOORD WAARSCHUWT VOOR ZWARTHANDEL

mw477b.jpg

Feyenoord heeft geconstateerd dat er voor de thuiswedstrijd tegen Fenerbahçe in de Europa League sprake is van zwarthandel. De club benadrukt dat het niet is toegestaan om eerder gekochte passe-partouts voor de Europese thuisduels buiten de privésfeer om en voor commerciële doeleinden door te verkopen.

Feyenoord kan geen enkele verantwoordelijkheid dragen als supporters door zwarthandel gedupeerd worden.

Feyenoord raadt supporters met een wedstrijdkaart voor de laatste thuiswedstrijd in de Europa League ten zeerste af om deze door te verkopen. In de aanloop naar het duel op donderdag 8 december aanstaande zal de club ook online controleren op het verhandelen van kaarten. Een overtreding in deze kan leiden tot het verval van de geldigheid van de betreffende kaart en een landelijk stadionverbod van 18 maanden inclusief een geldboete van maximaal € 450,-.
tomson
 tomson - vrijdag 02 december 2016 - 14:28   quote  deeplink  
Vijfnul !
van geil
 van geil - vrijdag 02 december 2016 - 14:40   quote  deeplink  
Matchfixing
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 02 december 2016 - 17:31   quote  deeplink  
Zou van Persie ons de das omdoen????!!
van geil
 van geil - vrijdag 02 december 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Of wij hem een jasje uit ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 december 2016 - 13:57   quote  deeplink  
SPAANSE ARBITRAGE BIJ FEYENOORD – FENERBAHÇE

24l5z10.jpg

De UEFA heeft David Fernández Borbalán aangesteld als scheidsrechter voor de Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Fenerbahçe van aanstaande donderdag. De 43-jarige Spanjaard wordt in De Kuip bijgestaan door vijf landgenoten.

Roberto Alonso en Raúl Cabanero fungeren in De Kuip als assistent-scheidsrechters. Angel Nevado Rodriguez is de vierde official, terwijl Javier Estrada en Juan Martinez Munuera als vijfde en zesde assistent zijn aangewezen.

Feyenoord – Fenerbahçe begint aanstaande donderdag om 19:00 uur.
de bluffer
 de bluffer - maandag 05 december 2016 - 16:57   quote  deeplink  
Ik weet het niet, denk dat het heel moeilijk word ben bang dat we 1 doelpunt te kort komen maar ik hoop van niet
Dikkie is een slimme man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2016 door de bluffer --
netsurfer
 netsurfer - maandag 05 december 2016 - 16:59   quote  deeplink  
Alles op het kampioenschap. De rest is bonus.
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 december 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Dikkie is een dikke man, dikkie dik.
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 december 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Gewoon vrijuit voetballen, die mosou of hoe die man ook heet heeft zitten kijken naar fehner......en was g e w e l d i g
Nou sjoerd met je zwoerd ik net ook nou nou wat was dat goed?.....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 december 2016 - 19:46   quote  deeplink  
FEYENOORD ROEPT OP TOT POSITIEVE STEUN TEGEN FENERBAHÇE

mw477b.jpg

Na de 6-1 overwinning op Sparta Rotterdam maakt Feyenoord zich op voor de belangrijke wedstrijd tegen Fenerbahçe, waarin de ploeg zich hoopt te plaatsen voor de knock-outfase van de Europa League. De steun van het publiek kan daar komende donderdag in De Kuip een belangrijke rol bij spelen.

Dat het legioen een fantastische sfeer kan creëren, is dit seizoen al weer meerdere malen bewezen. Niet alleen tijdens de thuiswedstrijden tegen Manchester United en Zorya Luhansk en de thuisduels in de Eredivisie, maar onlangs ook in Manchester. ‘Onze supporters hebben zich in Manchester ware ambassadeurs van Feyenoord en Rotterdam getoond. Dat verdient een groot compliment,’ zei algemeen directeur Eric Gudde de dag na het Europa League-duel met Manchester United.

In een campagne die maandag is gelanceerd, roept Feyenoord supporters op om het team donderdag tegen Fenerbahçe ook weer alleen positief te ondersteunen en daarmee de goede sfeer in De Kuip vast te houden. Dat doet de club onder meer via een video, die maandag op de officiële social mediakanalen is geplaatst.

In de video zijn bekende en onbekende Feyenoorders met diverse achtergronden te zien, die zich scharen achter de boodschap ‘Kwetsen is zinloos, steunen is goud’. Aan de campagne werken onder meer Dirk Kuyt, Karim El Ahmadi, Bilal Basaçikoglu, Nicolai Jørgensen, Lucas Woudenberg, diverse jeugdspelers- en trainers, medewerkers van Feyenoord en een groot aantal supporters mee.

Feyenoord doet er alles aan om kwetsende spreekkoren uit te bannen en zal hard optreden tegen de supporters die zich daaraan schuldig maken. Het behoeft geen uitleg dat kwetsende spreekkoren de deelname van Feyenoord aan Europees voetbal zeer nadelig beïnvloeden. Daarnaast worden door spreekkoren ook medesupporters in de ziel geraakt. Door positieve steun wordt gewaarborgd dat Feyenoord ook de komende jaren Europees voetbal kan spelen, mét de support van haar trouwe aanhang. 


(https://youtu.be/pC1ZNz3aLQE)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 14:16   quote  deeplink  
Drie Nederlanders in definitieve selectie Fenerbahçe

b4ckeb.jpg

Fenerbahce reist vandaag met 20 spelers af naar Nederland. De Turken nemen het donderdagavond op tegen Feyenoord in de allesbeslissende laatste groepswedstrijd in de Europa League. Aan de kant van 'Fener' zijn Nederlanders Robin van Persie, Gregory van de Wiel en Jeremain Lens opgenomen in de selectie.

De volledige selectie: Volkan Demirel, Fabiano Riberio, Ertuğrul Taşkıran, Simon Kjaer, Roman Neustadter, Martin Skrtel, Hasan Ali Kaldırım, İsmail Köybaşı, Şener Özbayraklı, Gregory van der Wiel, Mehmet Topal, Josef de Souza, Ozan Tufan, Caner Koca, Alper Potuk, Volkan Şen, Jeremain Lens, Moussa Sow, Robin van Persie, Emmanuel Emenike.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 14:19   quote  deeplink  
Feyenoord vraagt medewerking voor vrijhouden trappen

5xsydj.jpg

Na de thuisoverwinningen op Manchester United en Zorya Luhansk moet Feyenoord donderdag ook Fenerbahçe verslaan om te overwinteren in Europa. De club hoopt daarbij opnieuw op een kolkende Kuip en rekent erop dat supporters opnieuw de trappen in De Kuip vrij zullen houden, en daarmee een goed vervolg geven aan de vorige Europese thuiswedstrijd tegen Zorya Luhansk.

Feyenoord complimenteert supporters
Na de eerste Europese thuiswedstrijd tegen Manchester United ontving Feyenoord een boete voor het niet vrijhouden van de trappen. Tijdens het thuisduel met Zorya Luhansk op donderdag 20 oktober jl. heeft de UEFA geconstateerd dat stewards en supporters er samen alles aan hebben gedaan om de trappen vrij te houden. Dankzij die inspanningen en medewerking, waarvoor Feyenoord de supporters op de noordzijde complimenteert, is de club gevrijwaard gebleven van een boete voor ‘stairways blocked’ (insufficiënt organization).

In tegenstelling tot alle nationale thuiswedstrijden (waar voorlopig terughoudend wordt opgetreden) zal Feyenoord, net als bij de eerdere Europese thuiswedstrijden, donderdag tegen Fenerbahçe er alles aan doen om de trappen vrij te houden. Dit onder meer om het risico op nieuwe boetes of de sanctie van het moeten leeghouden van delen van het stadion uit te sluiten. Feyenoord heeft supporters tijdens een gesprek op 13 oktober jl. hier nadrukkelijk op gewezen en de supporters gaven aan dit te begrijpen.

Feyenoord doet dan ook een vriendelijk maar ook dringend verzoek aan supporters om ook bij de wedstrijd tegen Fenerbahçe volledige medewerking te verlenen aan het vrijhouden van de trappen en instructies van veiligheidspersoneel zonder enig voorbehoud op te volgen. Daarmee dragen supporters eraan bij dat Feyenoord gevrijwaard blijft van boetes of sancties. De club bedankt iedereen alvast voor de medewerking!
JanM
 JanM - woensdag 07 december 2016 - 14:21   quote  deeplink  
7-0! Gewoon omdat het kan!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 14:25   quote  deeplink  
JANUUUUSSSSSS d:-)
VVout
 VVout - woensdag 07 december 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Trap is dat pad waar geen stoeltjes staan zenne, noodzakelijk voor de dringende behoefte een sappie en een xxl te scoren.
ar
 ar - woensdag 07 december 2016 - 17:20   quote  deeplink  
Toch wel wat spanning al...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 17:20 schreef ar het volgende:
Toch wel wat spanning al...
Klopt..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 21:43   quote  deeplink  
'Rasechte Feyenoorder' Been: ''Speciaal om terug te keren''

op8hp0.jpg

Feyenoord neemt het donderdagavond op tegen Fenerbahce in een beslissend laatste duel in de Europa League. Robin van Persie, Dick Advocaat, Cor Pot en Mario Been nemen het daardoor op tegen de club waar zij in het verleden werkzaam waren. Voor Been, die tussen 2009 en 2011 hoofdtrainer van de Rotterdamse club was, is het zijn terugkeer in de Kuip als trainer.

“Dat is heel speciaal”, zegt hij tegenover Voetbal Inside over zijn terugkeer in de Kuip. “Ik ben natuurlijk wel een paar keer terug geweest voor Fox Sports als analist, maar dit is totaal anders. Nu is het voor het eggie in een trainingspak, een vreemde gewaarwording.”

De Rotterdammer volgt Feyenoord ook vanuit Turkije. “We hebben Fox-kastjes in Turkije en zien elke wedstrijd die er is”, zegt hij. “Het is geweldig dat Feyenoord op dit moment eerste staat in de competitie. Jammer dat ze een x-aantal punten onnodig hebben verspeeld, zoals tegen Go Ahead Eagles. Het doet met goed dat het zo goed gaat met de club, want laten we er geen geheim van maken: ik ben en blijf altijd een rasechte Feyenoorder.”
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 21:45   quote  deeplink  
ADVOCAAT: ‘WE WETEN DAT HET KAN SPOKEN IN DE KUIP’

11icnlw.jpg

Dick Advocaat keerde woensdag voor even terug bij de club waar hij begin dit jaar werkzaam was als technisch adviseur. In de perszaal van De Kuip blikte de Nederlandse trainer vooruit op de wedstrijd tussen Feyenoord en Fenerbahçe, die donderdagavond (19:00 uur) wordt gespeeld.

‘We weten dat het kan spoken in De Kuip,’ zei Advocaat woensdag aan het einde van de persconferentie, vlak voordat hij opstond van zijn stoel om de laatste training van de Turken te gaan leiden. Kort daarvoor was de 69-jarige coach geconfronteerd met zijn relaxte lichaamshouding, die volgens een van de journalisten verried dat Advocaat vertrouwen heeft in een goede afloop. ‘Dat vertrouwen heb ik ook, omdat we een goede ploeg hebben. Maar ook Feyenoord heeft een goede ploeg.’

Dat weet Advocaat maar al te goed, want hij maakte het vorig seizoen van dichtbij mee in een rol als technisch adviseur. ‘Ik voelde me hier erg thuis, dus het is leuk om hier terug te zijn,’ vertelde hij woensdag. ‘Met ontzettend veel plezier heb ik een beetje bijgedragen aan het succes van Feyenoord vorig jaar, maar de staf heeft veruit het meest bijgedragen. Ik vind het knap dat Feyenoord bovenaan staat en vind het een goede zaak dat Giovanni van Bronckhorst zijn contract heeft verlengd. Zowel voor hemzelf als voor Feyenoord.’

Fenerbahçe heeft donderdagavond op voorhand minimaal een gelijkspel nodig om zich te plaatsen voor de knock-outfase van de Europa League. ‘We hebben tien punten. Normaal ga je met dat puntenaantal door, maar wij moeten nog steeds vechten om plaatsing. Ik verwacht donderdag een heel interessante wedstrijd tussen twee ploegen die graag willen voetballen. Hoewel een gelijkspel voldoende is voor ons zullen ook wij voor de winst gaan en met het sterkst mogelijke elftal spelen.’
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 21:45   quote  deeplink  
''Alle ingrediënten om een geweldige avond te worden''

wmbajc.jpg

Clubwatcher Iwan van Duren heeft hoge verwachtingen van de wedstrijd van morgen. "In De Kuip heb je zo nu en dan van die magische wedstrijden: daar weet Sevilla alles van, daar weet Juventus alles van, daar weet Olympique Marseille alles van, United recent en voor dat soort avonden heb je een tegenstander van formaat nodig en dat is Fenerbahce. Alles staat op het spel, dus zijn de verwachtingen heel erg hoog. Het heeft alle ingrediënten om een geweldige avond te worden."

Op VI Radio legt hij verder uit dat overwintering in de Europa League wat hem betreft geen prioriteit heeft. "Je mag het niet hardop zeggen, want het gaat om topsport, maar je mag het wel denken: ik denk dat de kans op de Coolsingel veel groter is als Feyenoord er tegen Fenerbahce eervol uit gaat. Dit Feyenoord heeft grote moeite om op alle fronten te presteren. Bij Feyenoord gaat heel veel op kracht, ze zijn afhankelijk van de ruggengraat van spelers: Botteghin, Jorgensen, Toornstra, El Ahmadi... allemaal jongens die alles moeten geven, het gaat niet op soupplesse en dat is gewoon teveel over een heel seizoen."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Fenerbahçe (donderdag 08 december 2016, 19:00 uur) 0-1









0.0128059