BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 11 december 2016, 16:45); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 10:35   quote  deeplink  
91047.jpg

Deze zondag worden twee toppers gespeeld in de Eredivisie die wel eens bepalend zouden kunnen zijn voor wie er als winterkampioen op trainingskamp gaat. Feyenoord speelt om 14:30 tegen nummer 5 AZ waarna Ajax aantreed tegen nummer 6 Twente. Daarnaast kan Ajax een record uit de tijd van Louis van Gaal evenaren. Ajax scoorde nu 41 wedstrijden op rij en kan het record van 42 uit '95-'96 evenaren. Daarnaast is Ajax nu 20 wedstrijden ongeslagen en mag dus gesproken worden over een zeer indrukwekkende reeks. Bovendien kreeg Ajax de afgelopen 5 duels slechts 1 goal tegen. Kortom, Ajax is uitstekend in vorm maar zal tegen Twente geen moment mogen verslappen in de strijd om het kampioenschap.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 105 duels tegen FC Twente. Daarvan won Ajax er 61 en gingen er 21 verloren. De overige 23 duels eindigden in een gelijk spel. Van de afgelopen 10 duels won Ajax er 6. Er werd 4 maal gelijk gespeeld en niet één maal verloren. Ajax scoorde in die 10 duels 21 maal en kreeg 8 goals tegen. Ajax wist de laatste 3 uitwedstrijden tegen Twente niet te winnen, met twee keer 1-1 en een maal 2-2 als einduitslagen de voorgaande 3 seizoenen. Twente uit is dus, ondanks een goede reeks, geen makkie voor Ajax.

Twente staat 6e maar is bepaalde niet goed in vorm. Van de afgelopen 10 Eredivisieduels wist Twente er slechts 2 te winnen. Twente speelde maar liefst 6 keer gelijk in deze periode en verloor dus 2 maal. De laatste winst van Twente dateert van 22 oktober! Desondanks staat Twente dus 6e en draait daarmee misschien wel beter als verwacht gezien alle problemen rondom het langdurige bedrog van FC Twente.

Rene Hake laat Twente in een 4-3-3 formatie spelen met 2 controlerende middenvelders achter een diepe 10. Twente probeert dan ook veelvuldig door het centrum te combineren met steekballen op Twentespits Ünal. Enes Ünal is één van de revelaties van dit seizoen. De 19-jarige Turk, gehuurd van Manchester City, scoorde al 9 goals en heeft daar normaal gesproken maar heel weinig kansen voor nodig. Samen met aanvallende middenvelder Bersant Celina (4) is hij verantwoordelijk voor ruim 50% van de doelpuntenproductie van Twente. Ede is, samen met Trajkovski, de "assistkoning" met slechts 3 assists. Erik Hake kan niet schikken over Sonny Stevens, Dejan Trajkovski en Fredrik Jensen die allen geblesseerd zijn.

Voor Hakim Ziyech is deze wedstrijd een terugkeer naar de club en het stadion waar hij aan het begin van het seizoen nog onder contract stond. Velen zullen misschien wel de overeenkomsten zien met die andere middenvelder die van twente over kwam, Theo Janssen. Janssen scoorde destijds in de Grolsch veste tegen zijn oude ploeg, laten we hopen dat Ziyech dat ook doet.
Bij Ajax is Traore een vraagteken richting het duel met Twente. De veel bekritiseerde, maar meest productieve, buitenspeler van Ajax heeft een bovenbeenblessure. Daardoor lijkt Anwar el Ghazi te mogen hopen op een basisplek na zijn optreden tegen Standard Luik. Verder lijkt er weinig reden te zijn voor Peter Bosz om wijzigingen aan te brengen in zijn basisteam. Aanvoerder Davy Klaassen keert terug na een schorsingen waardoor Ajax waarschijnlijk met de volgende elf zal starten: Onana op doel met Veltman, Sanchez, Viergever en Sinkgraven daarvoor. Op het middenveld Schone, Ziyech en Klaassen. Voorin zullen waarschijnlijk El Ghazi, Dolberg en Younes spelen. De wildcard in deze is Cerny die mogelijk voor concurrentie voor Younes of El Ghazi kan zorgen.

Dit maal veel beelden. De eerste video is van het vorige duel tussen Ajax en Twente in de Eredivisie. Toen werd het 4-0 in een duel waar er 3 goals in de laatste 20 minuten vielen.



Daarnaast maakte Ajax ook een video over de laatste 5 uitduels.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Eide --
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 december 2016 - 13:51   quote  deeplink  
Wow, Eide, je overtreft jezelf keer op keer. Ik vind het altijd weer leuk en interessant om jouw wedstrijdtopics te lezen. Chapeau, vriend!

Ik denk dat Ajax FC Twente niet moet onderschatten want zij spelen tot nu toe aardige wedstrijden. Erg knap ook hoe zij na alle (financiële) ellende uit de as herrezen zijn. Hun gehuurde spits, Unal, zal Ajax moeten proberen uit te schakelen. Dat zou mooi werk kunnen worden voor Sanchez. Onze "beer" vind ik met de week beter spelen.

Ik hoop op een kleine overwinning voor onze mannen: 0-1 of 1-2. Een grotere overwinning mag uiteraard ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 16:02   quote  deeplink  
1-4
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 16:03   quote  deeplink  
We gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp!!

We gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp!!

We gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp, we gaan op ponykamp!!
p111
 p111 - zaterdag 10 december 2016 - 16:47   quote  deeplink  
Gevaarlijk ploegje maar heb vertrouwen 0-2
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 17:04   quote  deeplink  
Ik denk een van de moeilijkste uitwedstrijden die er bij zit..

Ik denk 1-1.. Az wint van Feyenoord dus we pakken wel de koppositie..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:04 schreef remco k het volgende:
Ik denk een van de moeilijkste uitwedstrijden die er bij zit..

Ik denk 1-1.. Az wint van Feyenoord dus we pakken wel de koppositie..
Ik weet het niet ouwe, AZ is een wisselvallige ploeg die afgelopen donderdag een prima resultaat heeft geboekt. Ik denk dat deze wedstrijd voor AZ wel weer eens kan tegenvallen. Ajax daarentegen heeft zijn basisspelers rust kunnen geven, dus tegen Twente verwacht ik weer een fit elftal!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:40   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 20:01   quote  deeplink  
Justin Kluivert debuteert in selectie van Ajax

Justin Kluivert debuteert komende zondag tijdens de competitiewedstrijd tegen FC Twente in de wedstrijdselectie van Ajax.

De 17-jarige aanvaller, zoon van voormalig spits Patrick, maakte onlangs al zijn debuut bij de beloften van Ajax. Vorige week maakte Kluivert zijn eerste doelpunt voor de beloften, in het uitduel met SC Cambuur.

De Amsterdammers nemen het zondagmiddag om 16.45 uur in Enschede op tegen de tukkers. In De Grolsch Veste moet Ajax het doen zonder de geblesseerden, Daley Sinkgraven, Bertrand Traoré, Vaclav Cerny en Kenny Tete.

Riechedly Bazoer heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld. De 20-jarige middenvelder verkast voor 12 miljoen euro naar VfL Wolfsburg.

Bron
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Las het net ja. Leuk voor die jongen.
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Kluivert voor het eerst in wedstrijdselectie

Ajax reist zondag met 19 spelers naar Enschede voor de competitiewedstrijd tegen FC Twente. Justin Kluivert is de opvallendste naam in de selectie. De 17-jarige aanvaller zit voor het eerst bij de groep. Kluivert (rugnummer 45) speelt sinds 2007 bij Ajax en maakte onlangs al zijn debuut in het betaald voetbal met Jong Ajax. In de Jupiler League kwam hij tot dusver tot vier duels en een doelpunt.

Daley Sinkgraven (enkel), Bertrand Traoré (bovenbeen) en Vaclav Cerny (rug) ontbreken wegens blessures. Ook Kenny Tete is er niet bij. De verdediger heeft enkelklachten aan de UEFA Europa League-wedstrijd tegen Standard Luik overgehouden.

De volledige selectie voor FC Twente - Ajax is als volgt:

Andre Onana
Diederik Boer
Joël Veltman
Davinson Sánchez
Heiko Westermann
Nick Viergever
Mitchell Dijks
Matthijs de Ligt
Jairo Riedewald
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Hakim Ziyech
Donny van de Beek
Abdelhak Nouri
Anwar El Ghazi
Amin Younes
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
Justin Kluivert

Het competitieduel FC Twente - Ajax begint zondag om 16:45 uur in Enschede.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Ik lees in andere topics veel over de transfer van Bazoer. Ik vind het heel jammer maar dit is wel wat doorselecteren is. Daarom zien we ook iemand als Kluivert bij de selectie. En doorselecteren kan harde beslissingen opleveren, helaas.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 20:39   quote  deeplink  
Klopt, Eide
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:08 schreef Eide het volgende:
Ik lees in andere topics veel over de transfer van Bazoer. Ik vind het heel jammer maar dit is wel wat doorselecteren is. Daarom zien we ook iemand als Kluivert bij de selectie. En doorselecteren kan harde beslissingen opleveren, helaas.
gewoon een trainer met ballen.. op deze manier komen spelers als vdbeek nouri straks dejong nu kluivert eraan.. denk toch paar stappen beter dan bazoer...
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 december 2016 - 23:08   quote  deeplink  
2-1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gewoon een trainer met ballen.. op deze manier komen spelers als vdbeek nouri straks dejong nu kluivert eraan.. denk toch paar stappen beter dan bazoer...
Whahahahaha tuurlijk jongen, dat riep iedereen ook toentertijd van spelers als Bazoer, Tete, Riedewald en dergelijke! Uiteindelijk bepaalt de waan van de dag bij supporters en het soort trainer aan het roer het lot van de spelers!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:17   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:20   quote  deeplink  
De winst voor Ajax is dat Traore morgen nog geblesseerd is. Ik zou hem lekker in de winterstop terugschoppen naar London en hem daar laten. Met de Africa Cup in het achterhoofd waarin hij de maand januari en begin februari ook gaat missen! Gewoon gebruik maken van El Ghazi en Cerny! Traore is getest en niet goed bevonden! Nou Bosz, zeg maar dag tegen je vriendje!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:20   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
De winst voor Ajax is dat Traore morgen nog geblesseerd is. Ik zou hem lekker in de winterstop terugschoppen naar London en hem daar laten. Met de Africa Cup in het achterhoofd waarin hij de maand januari en begin februari ook gaat missen! Gewoon gebruik maken van El Ghazi en Cerny! Traore is getest en niet goed bevonden! Nou Bosz, zeg maar dag tegen je vriendje!!
wat een niks zeggend verhaal.. dankzij bosz begint ajax weer op ajax telijken ipv dat slaapverwekkende voetbal.. daarbij kan je zeggen van traore wat je wilt maar elghazi moet het nog laten zien..
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat een niks zeggend verhaal.. dankzij bosz begint ajax weer op ajax telijken ipv dat slaapverwekkende voetbal.. daarbij kan je zeggen van traore wat je wilt maar elghazi moet het nog laten zien..
En traore net zo hard want die heeft eigenlijk nog geen echt hoede wedstrijd voor Ajax gespeeld. En Ghazi wel.
Eide
 Eide - zondag 11 december 2016 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
De winst voor Ajax is dat Traore morgen nog geblesseerd is.
Het oogt allemaal ruk, maar hij is wel met afstand de meest effectieve buitenspeler (in aanvallend opzicht) die we hebben.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En traore net zo hard want die heeft eigenlijk nog geen echt hoede wedstrijd voor Ajax gespeeld. En Ghazi wel.
meer doelpunten meer werklust dan younes en elghazi samen... klopt het oogt ruk.. maar maakt ze wel... en dat voor iemand die er net is.. (elghazi loopt al jaren mee bij ajax en mag je meer van verwachten dan 1 goeie pot) begrijp me nie verkeerd elghazi mag van mij best een kans.. maar ik denk dat je traore zwaar onderschat
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Het oogt allemaal ruk, maar hij is wel met afstand de meest effectieve buitenspeler (in aanvallend opzicht) die we hebben.
eens
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 december 2016 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

meer doelpunten meer werklust dan younes en elghazi samen... klopt het oogt ruk.. maar maakt ze wel... en dat voor iemand die er net is.. (elghazi loopt al jaren mee bij ajax en mag je meer van verwachten dan 1 goeie pot) begrijp me nie verkeerd elghazi mag van mij best een kans.. maar ik denk dat je traore zwaar onderschat
Is het niet zo dat Traore alleen zijn doelpunten (en assists?) meepikt wanneer we al voor staan met twee doelpunten? If so, dan valt die statistiek ook best mee.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 december 2016 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Traore alleen zijn doelpunten (en assists?) meepikt wanneer we al voor staan met twee doelpunten? If so, dan valt die statistiek ook best mee.
Heb het ff nagezocht. Traore heeft geen assists in de Eredivisie, maar zn assists in de EL waren wel belangrijk. En zijn enige doelpunt daar ook.

In de Eredivisie qua doelpunten scoorde hij 1x de 4-0, 1x de 3-0, 1x de 2-0 en 1x de 1-1. Ondanks dat de assists wel nuttig waren in de EL, vind ik het verder qua doelpunten redelijk matig.
Eide
 Eide - zondag 11 december 2016 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 08:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Younes: 59 wedstrijden, 10 goals, 14 assists (0.17 en 0.24)
El Ghazi: 95 wedstrijden, 23 goals, 15 assists (0.24 en 0.16)
Kishna: 51 wedstrijden, 7 goals, 16 assist (0.14 en 0.31)
Fischer: 109 wedstrijden, 33 goals, 19 assists (0.30 en 0.17)
Traore: 19 wedstrijden, 5 goals, 4 assists (0.26 en 0.21)
Ebecilio: 51 wedstrijden, 11 goals, 6 assists (0.21 en 0.11)

*: Traore alleen in zijn periode bij Ajax, niet z'n Vitesse tijd.

----------------------------------------

Traore en Fischer scoren, puur op basis van deze statistiek, het hoogst.
Traore dus niet alleen statistisch goed, maar ook gewoon de beste (samen met Fischer) van de afgelopen jaren. Zuiver qua rendement dan he, ik heb het nadrukkelijk niet over zijn voetballende vermogen of hoe goed of slecht hij in vorm is.

Ik had er trouwens zomaar een paar gepakt of basis van snel getallen inschatten. Niemand van de afgelopen seizoenen doet het beter hoor maar ik had geen trek jongens als Lukoki, De Sa en Sulejmani ook uit te schrijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Traore dus niet alleen statistisch goed, maar ook gewoon de beste (samen met Fischer) van de afgelopen jaren. Zuiver qua rendement dan he, ik heb het nadrukkelijk niet over zijn voetballende vermogen of hoe goed of slecht hij in vorm is.

Ik had er trouwens zomaar een paar gepakt of basis van snel getallen inschatten. Niemand van de afgelopen seizoenen doet het beter hoor maar ik had geen trek jongens als Lukoki, De Sa en Sulejmani ook uit te schrijven.
Afgelopen jaren? Was het niet zo dat de vorige jaren volgens velen de wedstrijden saai waren? Zo'n vergelijking gaat dus volledig mank. Ik vind hem gewoon matig en erg lomp. Daarnaast zou je dan ook het aantal gemiste kansen moeten meenemen. Ik kan je dan alvast vertellen dat de effectiviteit van Traore echt stukken minder is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat een niks zeggend verhaal.. dankzij bosz begint ajax weer op ajax telijken ipv dat slaapverwekkende voetbal.. daarbij kan je zeggen van traore wat je wilt maar elghazi moet het nog laten zien..
Wat heeft Bosz met Traore te maken? Ik heb het niet over het spel van Ajax maar over het meelijwekkende spel van Traore!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Het oogt allemaal ruk, maar hij is wel met afstand de meest effectieve buitenspeler (in aanvallend opzicht) die we hebben.
Ik vind 5 doelpunten in 19 wedstrijden nou niet echt effectief. Moet je tevens even het aantal doelpunten tellen die in deze wedstrijden bij elkaar zijn gemaakt! En daarnaast ook even het aantal kansen wat hijzelf miste in die wedstrijden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

meer doelpunten meer werklust dan younes en elghazi samen... klopt het oogt ruk.. maar maakt ze wel... en dat voor iemand die er net is.. (elghazi loopt al jaren mee bij ajax en mag je meer van verwachten dan 1 goeie pot) begrijp me nie verkeerd elghazi mag van mij best een kans.. maar ik denk dat je traore zwaar onderschat
Zoals gezegd gaat het niet om vergelijkingen met afgelopen seizoenen! Leg het aantal kansen van Traore naast het aantal gemaakte doelpunten en kijk dan of het nog steeds zo effectief is. Ik heb de meeste kansen van hem echter in de 2e ring of buiten het stadion zien belanden
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

meer doelpunten meer werklust dan younes en elghazi samen... klopt het oogt ruk.. maar maakt ze wel... en dat voor iemand die er net is.. (elghazi loopt al jaren mee bij ajax en mag je meer van verwachten dan 1 goeie pot) begrijp me nie verkeerd elghazi mag van mij best een kans.. maar ik denk dat je traore zwaar onderschat
Ach kerel hoe kom je toch bij die werklust man.

Maar goed. Laten we eens doen wat jij doet.

Cijfers van die werklust. Bewijs dus.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 11:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel hoe kom je toch bij die werklust man.

Maar goed. Laten we eens doen wat jij doet.

Cijfers van die werklust. Bewijs dus.
cijfers van werklust ? let gewoon op hoeveel werk hij verricht meeverdedigend en waar hij rent.. heel wat anders dan stijf langs de lijn wachten zoals elghazi voorheen deed
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers van werklust ? let gewoon op hoeveel werk hij verricht meeverdedigend en waar hij rent.. heel wat anders dan stijf langs de lijn wachten zoals elghazi voorheen deed
Slechts een mening en geen gegeven dus.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:01 schreef Eide het volgende:
Justin Kluivert debuteert in selectie van Ajax

Justin Kluivert debuteert komende zondag tijdens de competitiewedstrijd tegen FC Twente in de wedstrijdselectie van Ajax.

De 17-jarige aanvaller, zoon van voormalig spits Patrick, maakte onlangs al zijn debuut bij de beloften van Ajax. Vorige week maakte Kluivert zijn eerste doelpunt voor de beloften, in het uitduel met SC Cambuur.

De Amsterdammers nemen het zondagmiddag om 16.45 uur in Enschede op tegen de tukkers. In De Grolsch Veste moet Ajax het doen zonder de geblesseerden, Daley Sinkgraven, Bertrand Traoré, Vaclav Cerny en Kenny Tete.

Riechedly Bazoer heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld. De 20-jarige middenvelder verkast voor 12 miljoen euro naar VfL Wolfsburg.

Bron
Ik vind het fantastisch nieuws!

En zo zie je maar, alle kritiek op Peter Bosz, dat hij de jeugd geen kans geeft, wordt nu dus opnieuw geloochenstraft met al die jonge jongens in de selectie.
p111
 p111 - zondag 11 december 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahahaha tuurlijk jongen, dat riep iedereen ook toentertijd van spelers als Bazoer, Tete, Riedewald en dergelijke! Uiteindelijk bepaalt de waan van de dag bij supporters en het soort trainer aan het roer het lot van de spelers!
Niet waar als hij de pannen van her dak speelt had de trainer hem niet gepasseerd,hij was gewoon slecht eind vorig seizoen en is dit seizoen geen mm beter geworden, dus op de bank en ja dat wil meneer niet en gaat weg sorry het is niet anders.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Ik pas me voorspelling aan, 3-1. Slecht gevoel vandaag.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:37 schreef Loetje het volgende:
Ik pas me voorspelling aan, 3-1. Slecht gevoel vandaag.
Waarom zou Ajax verliezen? Het zal best wel een moeilijke wedstrijd worden, net als uit tegen Heerenveen, maar we zijn beslist niet kansloos.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:37 schreef Loetje het volgende:
Ik pas me voorspelling aan, 3-1. Slecht gevoel vandaag.
slecht geslapen ? ;)
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waarom zou Ajax verliezen? Het zal best wel een moeilijke wedstrijd worden, net als uit tegen Heerenveen, maar we zijn beslist niet kansloos.
Dat zeg ik nergens dat ze kansloos zijn. Gewoon een gevoel. Lastige uitwedstrijd en vind Ajax bij tijd en wijle te arrogant. Kan wel eens afgestraft worden.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

slecht geslapen ? ;)
Integendeel.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens dat ze kansloos zijn. Gewoon een gevoel. Lastige uitwedstrijd en vind Ajax bij tijd en wijle te arrogant. Kan wel eens afgestraft worden.
We zullen wel zien, Loetje. Ik denk dat Ajax het wel moeilijk zal krijgen, maar uiteindelijk toch met 3 punten terugkeert naar Mokum!
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

We zullen wel zien, Loetje. Ik denk dat Ajax het wel moeilijk zal krijgen, maar uiteindelijk toch met 3 punten terugkeert naar Mokum!
Tot ze aan het voetballen zijn, dan zeg je weer dat je ze niet ziet winnen ouwe.... Haha!
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tot ze aan het voetballen zijn, dan zeg je weer dat je ze niet ziet winnen ouwe.... Haha!
Eerlijk is eerlijk, ik krijg steeds meer vertrouwen in Ajax. Het spel wordt met de week herkenbaarder en ook leuker om naar te kijken. Natuurlijk zal Ajax niet alle wedstrijden winnen, vanmiddag is zo'n wedstrijd waar ze tegen puntverlies aan kunnen lopen. Maar ik heb er vertrouwen in. Hup Ajax ;-)
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind het fantastisch nieuws!

En zo zie je maar, alle kritiek op Peter Bosz, dat hij de jeugd geen kans geeft, wordt nu dus opnieuw geloochenstraft met al die jonge jongens in de selectie.
De kritiek is niet dat hij de jeugd geen kans geeft Pietje.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik krijg steeds meer vertrouwen in Ajax. Het spel wordt met de week herkenbaarder en ook leuker om naar te kijken. Natuurlijk zal Ajax niet alle wedstrijden winnen, vanmiddag is zo'n wedstrijd waar ze tegen puntverlies aan kunnen lopen. Maar ik heb er vertrouwen in. Hup Ajax ;-)
Ik vind juist dat we nu een paar mindere wedstrijden hebben gespeeld. Ik hoop dat ze nu weer een goede pot op de mat leggen.

Ik denk een gelijk spel. Maar Feyenoord verliest ook vermoed ik.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind juist dat we nu een paar mindere wedstrijden hebben gespeeld. Ik hoop dat ze nu weer een goede pot op de mat leggen.

Ik denk een gelijk spel. Maar Feyenoord verliest ook vermoed ik.
Ik wil zeggen, Heerenveen en Groningen waren verre, verre van goed. Nu 2 hele lastige en hele belangrijke wedstrijden.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind juist dat we nu een paar mindere wedstrijden hebben gespeeld. Ik hoop dat ze nu weer een goede pot op de mat leggen.

Ik denk een gelijk spel. Maar Feyenoord verliest ook vermoed ik.
Denk dat bij AZ het gemis van Van Eijden en Vlaar zal opbreken.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik krijg steeds meer vertrouwen in Ajax. Het spel wordt met de week herkenbaarder en ook leuker om naar te kijken. Natuurlijk zal Ajax niet alle wedstrijden winnen, vanmiddag is zo'n wedstrijd waar ze tegen puntverlies aan kunnen lopen. Maar ik heb er vertrouwen in. Hup Ajax ;-)
En nog altijd zijn we enorm kwetsbaar. Ik vrees dan ook echt volgende week. Gelukkig kent PSV een vormdip, maar als dat gaat lopen wordt het gigantisch hard afgestraft. Kansen tegen ontstaan veel en veel te makkelijk.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind juist dat we nu een paar mindere wedstrijden hebben gespeeld. Ik hoop dat ze nu weer een goede pot op de mat leggen.

Ik denk een gelijk spel. Maar Feyenoord verliest ook vermoed ik.
Het was inderdaad niet altijd even goed. Toegegeven. Maar de potentie is wel okay. Veel druk naar voren en een snelle herovering van de bal.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat AZ van Feyenoord gaat winnen. Ik vind AZ behoorlijk wisselvallig. We wachten maar af, Remco

Feyenoord nu al 0-1 voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Pietje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5878
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 11 december 2016, 16:45); 1 - 0









0.0064878