BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2017

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 17 december 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Het is weer zo ver: het WK Darts 2017 is weer begonnen. In dit topic zoals gebruikelijk in dit bericht het programma en de uitslagen.

Programma & uitslagen:

(VR) zijn voorronde partijen

Donderdag 15 December
20.00 uur Eerste ronde
Jamie Caven 1-3 Kevin Painter
Jamie Lewis 3-2 Mick McGowan
Gary Anderson 3-0 Mark Frost
Michael Smith 3-2 Ricky Evans

Vrijdag 16 December
20.00 uur Eerste ronde
Jerry Hendriks 2-0 Warren Parry (VR)
Gerwyn Price 1-3 Jonny Clayton
Steve Beaton 3-1 Devon Petersen
Peter Wright 3-0 Jerry Hendriks

Zaterdag 17 December
14.00 uur Eerste ronde
Tengku Shah 2-1 Masumi Chino (VR)
Terry Jenkins 3-1 v Josh Payne
John Henderson 2-3 v Andrew Gilding
Benito van de Pas 3-1 v Tengku Shah

20.00 uur Eerste ronde
Ross Snook 0-2 Kim Viljanen (VR)
Cristo Reyes 3-2 v Dimitri Van den Bergh
Stephen Bunting 2-3 v Darren Webster
Michael van Gerwen 3-0 v Kim Viljanen

Zondag 18 December
14.00 uur Eerste ronde
Kevin Simm 2-0 Gilbert Ulang (VR)
Justin Pipe 1-3 Chris Dobey
Mark Webster 3-0 Joe Murnan
Ian White 3-0 Kevin Simm

20.00 uur Eerste ronde
John Bowles 0-2 David Platt (VR)
Daryl Gurney 3-1 Jermaine Wattimena
Alan Norris 3-2 John Michael
Phil Taylor 3-0 David Platt

Maandag 19 December
20.00 uur Eerste ronde
Qiang Sun 0-2 Corey Cadby (VR)
Mervyn King 3-2 Steve West
Adrian Lewis 3-0 Magnus Caris
Joe Cullen 3-1 Corey Cadby

Dinsdag 20 December
20.00 uur Eerste ronde
Boris Koltsov 1-2 Dragutin Horvat (VR)
Brendan Dolan 3-1 Christian Kist
Raymond van Barneveld 3-0 Robbie Green
Simon Whitlock 3-0 Dragutin Horvat

Woensdag 21 December
20.00 uur Eerste ronde
Zoran Lerchbacher 2-1 Simon Stevenson (VR)
Mensur Suljovic 3-0 Ron Meulenkamp
James Wade 3-0 Ronny Huybrechts
Robert Thornton 3-0 Zoran Lerchbacher

Donderdag 22 December
20.00 uur Eerste ronde
Jelle Klaasen 3-1 Jeffrey de Graaf
Vincent van der Voort 1-3 Max Hopp
Dave Chisnall 3-2 Rowby-John Rodriguez
Kim Huybrechts 3-0 James Wilson

Vrijdag 23 December
14.00 uur Tweede ronde
Ian White 4-1 Jonny Clayton
Michael Smith 4-3 Mervyn King
Benito van de Pas 4-3 Terry Jenkins

20.00 uur Tweede ronde
Darren Webster 4-0 Simon Whitlock
Gary Anderson 4-0 Andrew Gilding
Adrian Lewis 4-0 Joe Cullen

Dinsdag 27 December
14.00 uur Tweede ronde
Mensur Suljovic 3-4 Mark Webster
Robert Thornton 3-4 Daryl Gurney
Dave Chisnall 4-2 Chris Dobey

20.00 uur Tweede ronde
Raymond van Barneveld 4-0 Alan Norris
Phil Taylor 4-0 Kevin Painter
Michael van Gerwen 4-0 Cristo Reyes

Woensdag 28 December
14.00 uur Tweede ronde
Kim Huybrechts 4-0 Max Hopp
James Wade 4-1 Steve Beaton
Jelle Klaasen 4-0 Brendan Dolan

20.00 uur Tweede ronde
Peter Wright 4-0 Jamie Lewis

Derde ronde
Gary Anderson 4-2 Benito van de Pas
Adrian Lewis 3-4 Raymond van Barneveld

Donderdag 29 December
14.00 uur Derde ronde
Mark Webster 3-4 Daryl Gurney
Dave Chisnall 4-2 Jelle Klaasen
James Wade 4-3 Michael Smith

20.00 uur Derde ronde
Peter Wright 4-1 Ian White
Phil Taylor 4-2 Kim Huybrechts
Michael van Gerwen 4-1 Darren Webster

Vrijdag 30 December
14.00 uur Kwartfinales
James Wade 3-5 Peter Wright
Gary Anderson 5-3 Dave Chisnall

20.00 uur Kwartfinales
Michael van Gerwen 5-1 Daryl Gurney
Raymond van Barneveld 5-3 Phil Taylor

Zondag 1 januari
20.00 uur halve finales
Gary Anderson 6-3 Peter Wright
Michael van Gerwen 6-2 Raymond van Barneveld
Van Gerwen gooide 114.05 gemiddeld, het hoogste gemiddelde ooit op een WK.
Van Barneveld gooide 109.34 gemiddeld, het hoogste gemiddelde van een verliezer ooit op het WK.

Maandag 2 januari
21.00 uur Finale
Gary Anderson 3-7 Michael van Gerwen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2017 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 17 december 2016 - 14:13   quote  deeplink  
Anderson en Wright eenvoudig naar de tweede ronde. Hendriks redde het helaas niet tegen Wright, maar dat viel te verwachten. Vanavond van Gerwen in actie; de grote favoriet. Vanmiddag nog een andere Nederlander, Benito van de Pas. Ben benieuwd hoe beiden voor de dag komen en hoe het met de vorm zit. Als van Gerwen de vorm van de laatste maanden heeft, kan het weleens een heel mooi toernooi gaan worden voor hem.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 december 2016 - 12:46   quote  deeplink  
Loetje? Ik neem aan dat jij het WK toch ook weer volgt?
VVout
 VVout - maandag 19 december 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Nog een beetje afwachten, tegen het einde wat meer spanning hoop ik.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 december 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Klopt, in het begin is er meestal weinig spanning. Veel wedstrijden eindigen ook in een duidelijke uitslag. Vanaf de tweede ronde zal dat al veel beter worden, denk ik.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 december 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 17:41 schreef VVout het volgende:
Nog een beetje afwachten, tegen het einde wat meer spanning hoop ik.
Meer spanning? Voor het eerst in lange tijd is het WK zelfs in de eerste ronde boeiend en spannend. Niveau is erg hoog.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 december 2016 - 14:49   quote  deeplink  
Wat een pot gisteren tussen Cullen en Cadby trouwens.

Jullie voorspelling, wie wint het WK en hoever komen onze Hollanders?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 20 december 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 14:49 schreef Loetje het volgende:
Wat een pot gisteren tussen Cullen en Cadby trouwens.

Jullie voorspelling, wie wint het WK en hoever komen onze Hollanders?
Was inderdaad een mooie pot gisteren. En inderdaad, het niveau ligt dit jaar al behoorlijk hoog in de eerste ronde. Ook spannende wedstrijden ertussen. King ook op het nippertje door, Norris had een vijfsetter nodig. Het gaat nog niet bij iedereen vanzelf, hoewel mannen als van Gerwen, Anderson en Taylor eenvoudig en zonder setverlies doorgaan.

Tsja, het blijft lastig om te voorspellen natuurlijk, omdat er ook altijd mannen zijn die je niet verwacht. Vooraf dacht ik eigenlijk aan een halve finale tussen van Gerwen en van Barneveld, maar als Taylor zo blijft spelen en inderdaad iets heeft gevonden wat zijn niveau omhoog brengt, dan verwacht ik toch dat Taylor van Barney gaat winnen in de kwartfinale. Barney verliest doorgaans toch van Taylor. Van Gerwen verwacht ik wel in de finale. Of het nu van Barneveld of Taylor gaat worden, ik denk dat hij ze beide moet kan hebben in de halve finale. In de finale verwacht ik eigenlijk geen Anderson deze keer. Die heeft toch behoorlijk wat veranderingen gedaan met zijn bril en ik dacht ook aan materiaal. Doorgaans geen groot succes om dat voor een WK te doen. In zijn helft kom je dan automatisch uit bij mannen als Wright en Klaasen. Daarbij ga ik dit keer dan voor Wright in de finale. Klaasen gaat het goed doen, maar ik verwacht niet dat hij de finale gaat halen. Lewis zou het echter ook evengoed ver kunnen komen, gezien hij altijd groeit op het WK en vaak toch ver komt. Toch hoop ik maar dat Barney hem eruit werkt ;)

Wat mij betreft denk ik dan toch aan een herhaling van de WK-finale tussen van Gerwen en Wright. Met wederom van Gerwen als winnaar. Wanneer in goede vorm, gaat denk ik niemand MvG afstoppen. En hij begon goed in zijn eerste partij moet ik zeggen.

Wat zijn jouw verwachtingen, Loetje?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 december 2016 door feyenoord!!! --
VVout
 VVout - donderdag 22 december 2016 - 07:06   quote  deeplink  
Heerlijk z'n shirtje met stickers, kan je net hebben tijdens een pot darten dat die los laten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 22 december 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Echt professioneel was het inderdaad allemaal niet, dat gehannes met dat shirtje en de stickers van de sponsors. Snap wel dat het belangrijk is en je ze er graag op hebt, maar tijdens de wedstrijd kan je dat maar beter laten gaan en concentreren op het spelen. Niet slim van Meulenkamp om daar op deze manier mee om te gaan.
VVout
 VVout - vrijdag 23 december 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Dus Smith tegen King, dit zijn de partijen waar je op het puntje van je stoel gaat zitten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 28 december 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Over partijen op het puntje van je stoel gesproken... het was me er gisteren wel eentje tussen van Gerwen en Reyes. Wat stond die Reyes ongelofelijk goed te gooien. Niet normaal dat hij dit ineens liet zien. Van Gerwen liet gelukkig zien ook in vorm te zijn en wist het af te maken voordat een beslissende set nodig was. Geweldige finishes ook van Michael, met volgens mij een 161 en 164-finish. Die Reyes bleef er echter maar aanhangen en leek bij tijd en wijle niet te kunnen missen. Gelukkig was Michael ook echt goed, hoewel, zoals hij zelf al aangaf, de dubbel 20 en dubbel 10 niet goed liepen. Dat zijn dan de verbeterpunten voor de volgende wedstrijd. Bijzonder dat je toch zo'n grote test krijgt in een kwart van het schema dat ogenschijnlijk het makkelijkste is, maar vooralsnog de zwaarste tegenstander bleek te bevatten.

Van Barneveld was gelukkig ook weer goed gisteren en walste eenvoudig over Norris heen. Met goed spel, goede scores en grotendeels goed op de dubbels. Ik ben zeer benieuwd naar vanavond of hij dit ook tegen Lewis kan brengen. Wat hoop ik dat hij doorgaat. De wedstrijd erna is mogelijk tegen Taylor, maar die lijkt nog niet de topvorm te hebben. Als hij zo speelt als gisteren, verwacht ik dat hij de volgende ronde eruit vliegt tegen Huybrechts. Maar dat is afwachten.

Hoe dan ook; een heerlijke avond darts gezien en genoten van de Nederlanders. Laten we hopen dat Klaasen, van de Pas en Van Barneveld vandaag ook weer door kunnen gaan.
VVout
 VVout - woensdag 28 december 2016 - 18:15   quote  deeplink  
En of, heb net die partij op RTL gemist ff gekeken, allebij gewoon om de 106 aan het gooien. Nu zien wat het vanavond gaat worden.
VVout
 VVout - woensdag 28 december 2016 - 21:19   quote  deeplink  
Here we go.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 29 december 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Wat een geweldige wedstrijden weer gisteravond. Een hoog niveau bij Anderson vs van de Pas. Helaas kon van de Pas het niet redden tegen Anderson, ondanks dat hij wel goed stond te gooien. Anderson was in het begin echter fenomenaal, waardoor het allerminst een schande was dat hij achter kwam te staan. Jammer ook dat van de Pas in de laatste set de kansen op 2-2 in legs miste. Ik had gehoopt dat hij nog gelijk kon maken in sets, maar dat bleek net teveel gevraagd. Iedereen is in elk geval gewaarschuwd: Anderson en van Gerwen hebben hun topvorm meegenomen naar het WK. Bijzonder wel dat Anderson het, na een paar moeizame maanden, op het WK toch weer gevonden heeft.

Barney was natuurlijk geweldig gisteren. Niet zozeer met geweldig spel, want het ging heel moeizaam. Maar wel een hele spannende pot die hij op karakter er nog uit weet te slepen. Heel knap tegen een speler als Lewis. Die begon ijzersterk, maar viel daarna toch behoorlijk ver terug in zijn niveau. Ik ben benieuwd of Taylor van Huybrechts weet te winnen. De winnaar daarvan speelt tegen van Barneveld in de kwartfinale. Ik kijk er alweer naar uit!

Evenals vanavond, als van Gerwen in actie komt. En laten we hopen dat Klaasen het vanmiddag ook weet te redden ;)
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 december 2016 - 02:07   quote  deeplink  
Dat is even geleden dat de laatste 4 weinig tot geen verassingen kent.

Ik geniet echt met volle teugen van het WK. Het niveau is goed en spelers halen echt het beste in elkaar naar boven. En is het dan qua niveau minder dan is de spanning wel weer hetgeen wat het goed maakt.

Dan even over Barney, bijzonder knap wat hij presteert, alweer! Ook erg grappig dat hij dat bord van de muur haalde, normaal deed Taylor dat altijd. Neemt niet weg dat ik zo'n actie normaal zou verafschuwen maar ik moest er erg om lachen.

Ikzelf denk dat Anderson het WK wint. Die man is zo fenomenaal goed op het WK iedere keer. Welke tegenstand er ook komt, hij zet nog een tandje bij. Dat kan hij alleen hier en dit is net de plek waar Michael gewoon zichzelf niet is. Ook nu vind ik hem anders dan de rest van het jaar. Ik weet niet wat het is, nog moeilijker is het om het onder woorden te brengen.

Wel hoop ik dat Van Gerwen in de finale komt. Ik denk, aangezien dat al veel bewezen is, dat iets te veel van het goede is voor Barney en die dan echt tekort komt. Barney is echter wel altijd goed tegen Van Gerwen.

Finale tussen Van Gerwen en Anderson of tussen Barney en Wright is wat ik hoop.
VVout
 VVout - zaterdag 31 december 2016 - 02:54   quote  deeplink  
Eerst ff knallen en dan gaat het feestje hier beginnen. Happy new year alvast.
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 december 2016 - 03:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2016 - 02:54 schreef VVout het volgende:
Eerst ff knallen en dan gaat het feestje hier beginnen. Happy new year alvast.
Jij ook gap
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 31 december 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Het is inderdaad echt genieten dit WK, Loetje. Fantastische wedstrijden nu ook nog eens een Nederlandse halve finale. Aan de andere kant een Schotse halve finale. Bijzonder, maar zeker ook heel leuk. Wat heb ik weer genoten van Barney. Het spel was van beide heren niet fantastisch, maar de spanning maakte inderdaad alles goed. En wat leuk dat hij 10 jaar na zijn wereldtitel weer Phil Taylor kon verslaan op het WK. Ook zijn actie om het bord van de muur te halen: geweldig. Ik heb er hard om moeten lachen, hoewel het eigenlijk natuurlijk niet heel chic is om te doen.

Wat betreft Anderson: ik vrees er voor dat je daarin zomaar gelijk kunt hebben. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat Michael van hem zal winnen, mochten ze beiden de finale halen. Hoewel Van Gerwen natuurlijk wel in de eerste set tegen Gurney liet zien het hoge niveau wel te kunnen halen. Daarnaast gooit hij heel het toernooi al rond de 105 gemiddeld. Toch maak ik me ergens wel zorgen, omdat ik vind dat hij net te vaak en te veel dubbels mist. Maar goed, uiteindelijk werkt het ook andersom: er moet maar iemand laten zien dat hij van hem kan winnen. Want dat bleek de laatste tijd toch vaak te moeilijk.

Wat betreft de finale: ik heb maar één hoop en dat is dat het niet Van Barneveld tegen Anderson wordt, want dan vrees ik dat het een eenzijdige pot wordt, waarin Barney er met redelijke grote cijfers vanaf wordt gegooid. Dat niveau kan Van Barneveld gewoon niet aantikken, vrees ik. Wat dat betreft: als we een Nederlandse winnaar willen, is het beter dat Van Gerwen wint. Ik hoop morgen gewoon op een mooie pot en dan gaan we zien wat de finalewedstrijd gaat worden. Want hoe goed Anderson ook is, ook hij moet eerst nog maar van Peter Wright zien te winnen; ook dat is geen gemakkelijke pot.

Eerst maar eens de jaarwisseling vanavond. Allen hier (volgens mij zijn we hier maar met drie, maar goed..) een heel gelukkig nieuwjaar gewenst alvast! En dat dan maar een Nederlander de beker omhoog mag houden op 2 januari!
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 december 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2016 - 11:36 schreef feyenoord!!! het volgende:
Het is inderdaad echt genieten dit WK, Loetje. Fantastische wedstrijden nu ook nog eens een Nederlandse halve finale. Aan de andere kant een Schotse halve finale. Bijzonder, maar zeker ook heel leuk. Wat heb ik weer genoten van Barney. Het spel was van beide heren niet fantastisch, maar de spanning maakte inderdaad alles goed. En wat leuk dat hij 10 jaar na zijn wereldtitel weer Phil Taylor kon verslaan op het WK. Ook zijn actie om het bord van de muur te halen: geweldig. Ik heb er hard om moeten lachen, hoewel het eigenlijk natuurlijk niet heel chic is om te doen.

Wat betreft Anderson: ik vrees er voor dat je daarin zomaar gelijk kunt hebben. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat Michael van hem zal winnen, mochten ze beiden de finale halen. Hoewel Van Gerwen natuurlijk wel in de eerste set tegen Gurney liet zien het hoge niveau wel te kunnen halen. Daarnaast gooit hij heel het toernooi al rond de 105 gemiddeld. Toch maak ik me ergens wel zorgen, omdat ik vind dat hij net te vaak en te veel dubbels mist. Maar goed, uiteindelijk werkt het ook andersom: er moet maar iemand laten zien dat hij van hem kan winnen. Want dat bleek de laatste tijd toch vaak te moeilijk.

Wat betreft de finale: ik heb maar één hoop en dat is dat het niet Van Barneveld tegen Anderson wordt, want dan vrees ik dat het een eenzijdige pot wordt, waarin Barney er met redelijke grote cijfers vanaf wordt gegooid. Dat niveau kan Van Barneveld gewoon niet aantikken, vrees ik. Wat dat betreft: als we een Nederlandse winnaar willen, is het beter dat Van Gerwen wint. Ik hoop morgen gewoon op een mooie pot en dan gaan we zien wat de finalewedstrijd gaat worden. Want hoe goed Anderson ook is, ook hij moet eerst nog maar van Peter Wright zien te winnen; ook dat is geen gemakkelijke pot.

Eerst maar eens de jaarwisseling vanavond. Allen hier (volgens mij zijn we hier maar met drie, maar goed..) een heel gelukkig nieuwjaar gewenst alvast! En dat dan maar een Nederlander de beker omhoog mag houden op 2 januari!
We zeggen en denken grotendeels hetzelfde zo te zien. Met betreft de finale ook helemaal mee eens.

Het verschil zit hem gewoon in dat Van Gerwen altijd in fases gooit. Die gooit nooit een hele wedstrijd fenomenaal goed. In legs ben je in 1 goede fase verlost van je tegenstanders terwijl dit met sets niet zo is. Anderson daarintegen kan op het WK gewoon ieder moment thuisgeven en zakt totaal niet in. Gewoon een verschil van spelformat. Dat maakt van Anderson denk ik de winnaar. Zou wel een gigantische domper zijn voor Michael.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2016 door Loetje --
VVout
 VVout - zondag 01 januari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Aftellen kan beginnen, kleine 3 uurtjes en dan gaat het beginnen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 januari 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Peter Wright wordt direct gebroken. Erg jammer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 januari 2017 door Loetje --
VVout
 VVout - zondag 01 januari 2017 - 22:28   quote  deeplink  
Geen verrassingen hier dus, nu de Nederlandse battle...
VVout
 VVout - zondag 01 januari 2017 - 22:37   quote  deeplink  
Barney in the mood.
VVout
 VVout - zondag 01 januari 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Man dit is tot nu toe een heftige partij, waar gaat dit heen.
VVout
 VVout - zondag 01 januari 2017 - 23:04   quote  deeplink  
Break - break. Wicked.
VVout
 VVout - zondag 01 januari 2017 - 23:31   quote  deeplink  
Barney gekraakt, zie hem niet meer terug komen nu.
Loetje
 Loetje - zondag 01 januari 2017 - 23:42   quote  deeplink  
Dit slaat echt helemaal, maar dan ook helemaal nergens op. Wat een fantastische wedstrijd van beide mannen. Beste wedstrijd qua gemiddelde ooit op een WK. Diep respect.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 januari 2017 - 00:15   quote  deeplink  
Wereld partij, heb genoten...
Alleen dan zie ik weer een interview van Barney bij de BBC, en dan ben ik in een klap weer helemaal klaar met die gast!
Barney stop er lekker mee en ga in december lekker kerst vieren met je kleinzoon!
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:16   quote  deeplink  
Dat was gewoon een heerlijke partij, benieuwd hoe de finale wordt en dit te overtreffen is.
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 00:15 schreef hoogvliet010 het volgende:
Wereld partij, heb genoten...
Alleen dan zie ik weer een interview van Barney bij de BBC, en dan ben ik in een klap weer helemaal klaar met die gast!
Barney stop er lekker mee en ga in december lekker kerst vieren met je kleinzoon!
Heb het niet gezien, zat ie te janken.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 januari 2017 - 00:17   quote  deeplink  
Verschrikkelijk!
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:20   quote  deeplink  
Dan dit maar :)


https://www.youtube.com/watch?v=PLYJubqVWCw
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:23   quote  deeplink  
http://www.skysports.com/watch/video/sports/darts/10714933/barney-out-in-semi-final
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 januari 2017 - 00:23   quote  deeplink  
Dat is inderdaad beter.
Wat een jankmuil die gozert!
Kan je dat interview ff plakken van Barney op de BBC VVout?
Dat is iedereen het met me eens :))
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:25   quote  deeplink  
Die van Skysports vond ik ook om te janken, snif.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 januari 2017 - 00:25   quote  deeplink  
Whaaaahaha dank u wel!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 januari 2017 - 00:26   quote  deeplink  
Die bedoelde ik ook VVout! :-)
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:27   quote  deeplink  
Hoeveel kon ie bijschrijven op zijn rekening, kan ie wel een ijsje voor kopen voor de kids om het gemis van de kerst weer goed te maken. Heb zelf jaren met kerst gewerkt, pak je je gewoon het moment er na als je je poen op je rekening hebt. Boehoehoe...
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:28   quote  deeplink  
Ga de hond uitlaten met dit kudt weer, das pas om te janken :))
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 januari 2017 - 00:31   quote  deeplink  
Hahaahaa kijk uit dat je niet op je bek gaat is glad!
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:49   quote  deeplink  
Zelf mijn hond Xocolata had er de tering in en ben alweer terug, beide benen nog heel haha.
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 00:50   quote  deeplink  
De maf allemaal, tot morgen graaaaaaaaaaaaaaand finale....
VVout
 VVout - maandag 02 januari 2017 - 01:00   quote  deeplink  
Deze nog ff, lekker nagenieten :)


https://www.youtube.com/watch?v=MqhXh2BLlmo
Loetje
 Loetje - maandag 02 januari 2017 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 00:15 schreef hoogvliet010 het volgende:
Wereld partij, heb genoten...
Alleen dan zie ik weer een interview van Barney bij de BBC, en dan ben ik in een klap weer helemaal klaar met die gast!
Barney stop er lekker mee en ga in december lekker kerst vieren met je kleinzoon!
Vertel? Die heb ik gemist.
Loetje
 Loetje - maandag 02 januari 2017 - 01:13   quote  deeplink  
Wel jammer van die gemiste 9 darter. Die had wel in de partij gepast.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 januari 2017 - 02:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 01:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vertel? Die heb ik gemist.
VVout heeft de link geplakt... 00:23
Hoor graag jou mening
Loetje
 Loetje - maandag 02 januari 2017 - 02:49   quote  deeplink  
Eigenlijk niet anders dan anders. Het is zoals altijd emotioneel en de gedachten laten spreken in plaats van het gevoel. Wel zo enorm jammer, emoties hou ik van maar dit is jezelf echt volledig in diskrediet brengen. En dat terwijl die echt trots mag zijn.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 02 januari 2017 - 11:03   quote  deeplink  
Wat een geweldige wedstrijd gisteren. Echt schitterend. Heb van begin tot eind zitten genieten. Geen gedoe, lekker tempo erin en gewoon gooien. En de beste heeft mogen winnen. Daarmee wil ik absoluut niets af doen aan de wedstrijd van Barney, want wat speelde de man weer geweldig. Helaas voor hem blijkt zelfs 109 gemiddeld niet genoeg tegen Michael van Gerwen. Dat interview na afloop..tsja, het is zoals Loetje zegt, precies van Barneveld. Zo gaat het altijd na een verloren wedstrijd, dan is hij er kapot van en laat hij zijn emoties spreken en zegt dan dingen die hij misschien beter niet kan zeggen. Vaak ook overtrokken dingen die hij dan zegt. Ik kan het me ergens ook wel voorstellen dat je zo enorm baalt dat je met zo'n gemiddelde er met 6-2 vanaf gaat, dat je dan denkt dat je beter de kerst thuis had kunnen zitten met je familie. Uiteindelijk staat hij immers toch gewoon weer met lege handen. Dat hij nog een hoop geld vangt, zoals VVout stelt, tsja..ik geloof niet dat mannen als van Gerwen en Barney op zulke momenten met geld bezig zijn. Zeker niet zo kort na een wedstrijd. Zij willen gewoon het WK winnen en zetten alles op alles om dat voor elkaar te krijgen. Als je dan met zo'n gemiddelde toch ruim verliest, kan ik me ook wel voorstellen dat je er even doorheen zit. Dat een mens dan in emoties dingen zegt die niet handig zijn, kan gebeuren. Dat heb je met interviews die afgenomen worden op nog geen 5 minuten na de wedstrijd. Hij zei ook dat hij niet goed genoeg meer was; nou, met 109 gemiddeld win je van vrijwel iedereen. En ook van Gerwen kan dit niet altijd brengen; Barney had de pech dat Michael vandaag zijn topniveau meegenomen had. Vorig jaar bereikte Michael dit niveau bijvoorbeeld niet op het WK. Dit zijn zoals Loetje zegt gewoon puur de emoties vlak na een verloren partij, zoals hij dat altijd doet. Dat mag iedereen jammer vinden, maar ergens begrijp ik het ook wel, zeker gezien deze wedstrijd. Het is wel zonde, want hij mag inderdaad bijzonder trots zijn dat hij zo'n partij nog kan spelen. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij dit nog in zich had.

Van Gerwen is gewoon briljant, buitenaards en noem alle superlatieven maar op. Iets wat eigenlijk niet kan, doet hij wel. Gewoon 114 gemiddeld gooien over 8 sets. Echt te bizar voor woorden. En dat niveau gewoon vanaf de tweede set doortrekken tot het einde. Niet eens in fases gegooid dit keer, Loetje. Zijn dubbels gingen beduidend beter. Alles leek te kloppen. Nou ja, op die negendarter na dan. Die had hij zeker verdiend, gezien de wedstrijd en het niveau van beide mannen. Ik geloof nu toch echt dat hij klaar is voor de wereldtitel, maar ja, het is en blijft tegen Gary Anderson. Helaas weet je het dus maar nooit.

Man, man, nauwelijks te bevatten dat dit echt is gebeurd. Beurt na beurt zoveel pijlen in de triple..ik ben al blij als ik af en toe 140 kan gooien, haha. Wat heb ik genoten. En laten we vooral hopen dat Van Gerwen vanavond een passend vervolg kan gever hieraan. Want na het afgelopen jaar en zijn prestatie van gisteravond is er maar één man die het verdient om de beker omhoog te tillen na afloop. Ik kijk er nu al naar uit en ga er vanavond eens heel goed voor zitten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 02 januari 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2016 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

We zeggen en denken grotendeels hetzelfde zo te zien. Met betreft de finale ook helemaal mee eens.

Het verschil zit hem gewoon in dat Van Gerwen altijd in fases gooit. Die gooit nooit een hele wedstrijd fenomenaal goed. In legs ben je in 1 goede fase verlost van je tegenstanders terwijl dit met sets niet zo is. Anderson daarintegen kan op het WK gewoon ieder moment thuisgeven en zakt totaal niet in. Gewoon een verschil van spelformat. Dat maakt van Anderson denk ik de winnaar. Zou wel een gigantische domper zijn voor Michael.
Dit keer dus wel een hele wedstrijd fenomenaal goed (oke, op de eerste set na dan). Ik ben blij dat je dit keer geen gelijk had, haha. Nou maar hopen dat het laatste deel van wat je hier zegt ook niet opgaat vanavond ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2017









0.0138759