BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziyech ontbreekt in selectie Marokko en blijft definitief bij Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 22 december 2016 - 10:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ziyech ontbreekt in selectie Marokko en blijft definitief bij Ajax (AjaxPrimeur.nl)

remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 10:58   quote  deeplink  
Goed nieuws voor Ajax..

Onana blijft ook bij Ajax, dus alleen Traore mogelijk naar de Africa cup als die fit is..
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 december 2016 - 11:29   quote  deeplink  
onana is nog maar de vraag.. ze willen hem misschien verbieden in club verband te spelen.. maar met ziyech ben ik zeker blij ! nog meer gebrand om te laten zien aan de wereld hoe fout de bondscoach is..
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 11:29 schreef nummer10 het volgende:
onana is nog maar de vraag.. ze willen hem misschien verbieden in club verband te spelen.. maar met ziyech ben ik zeker blij ! nog meer gebrand om te laten zien aan de wereld hoe fout de bondscoach is..
Ik las ergens dat ze dat inderdaad willen. Maar dat dit bij wet helemaal niet mogelijk is.

Dan moet het land namelijk bewijzen dat Onana zelf wel wil maar dat dit van de club niet mag.. En zie dat maar eens te bewijzen.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 december 2016 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 10:58 schreef remco k het volgende:
Goed nieuws voor Ajax..

Onana blijft ook bij Ajax, dus alleen Traore mogelijk naar de Africa cup als die fit is..
Ik had het gisteren al gelezen, maar het is nog maar de vraag want de uiteindelijke selectie moet nog bekend gemaakt gaan worden. Daarnaast zijn de meningen verdeeld in Marokko. Er zijn nogal wat "instanties" die Hakim Ziyech er wel degelijk bij willen hebben.

Wat betreft Kameroen en Onana heb ik begrepen dat de bond aldaar "de zaak" Onana wil voorleggen bij de FIFA en -bij weigering door onze doelman- hem een speelverbod bij zijn club (Ajax dus) op te laten leggen gedurende het volledige toernooi om de Africa-cup.

Traoré is geblesseerd, dus dat is een ietwat ander verhaal.

We gaan het wel merken.
hjf
 hjf - donderdag 22 december 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 12:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had het gisteren al gelezen, maar het is nog maar de vraag want de uiteindelijke selectie moet nog bekend gemaakt gaan worden. Daarnaast zijn de meningen verdeeld in Marokko. Er zijn nogal wat "instanties" die Hakim Ziyech er wel degelijk bij willen hebben.

Wat betreft Kameroen en Onana heb ik begrepen dat de bond aldaar "de zaak" Onana wil voorleggen bij de FIFA en -bij weigering door onze doelman- hem een speelverbod bij zijn club (Ajax dus) op te laten leggen gedurende het volledige toernooi om de Africa-cup.

Traoré is geblesseerd, dus dat is een ietwat ander verhaal.

We gaan het wel merken.
Goed verwoord Pieter Bel
Pietje
 Pietje - donderdag 22 december 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Goed verwoord Pieter Bel
Haha. Die "bijnaam" had ik nog niet :-)
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 december 2016 - 13:19   quote  deeplink  
Zolang het in het voordeel is van Ajax, is het mooi :)
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 12:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had het gisteren al gelezen, maar het is nog maar de vraag want de uiteindelijke selectie moet nog bekend gemaakt gaan worden. Daarnaast zijn de meningen verdeeld in Marokko. Er zijn nogal wat "instanties" die Hakim Ziyech er wel degelijk bij willen hebben.

Wat betreft Kameroen en Onana heb ik begrepen dat de bond aldaar "de zaak" Onana wil voorleggen bij de FIFA en -bij weigering door onze doelman- hem een speelverbod bij zijn club (Ajax dus) op te laten leggen gedurende het volledige toernooi om de Africa-cup.

Traoré is geblesseerd, dus dat is een ietwat ander verhaal.

We gaan het wel merken.
Dit bericht is na aanleiding van de definitieve selectie, het is dus inmiddels officieel.

Onana gaat gewoon voor Ajax spelen.
Hoe gaat die bond namelijk in hemelsnaam bewijzen dat Ajax Onana onder druk heeft gezet.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 december 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit bericht is na aanleiding van de definitieve selectie, het is dus inmiddels officieel.

Onana gaat gewoon voor Ajax spelen.
Hoe gaat die bond namelijk in hemelsnaam bewijzen dat Ajax Onana onder druk heeft gezet.
Volgens mij is het nog niet helemaal officieel, want de definitieve selectie wordt op of rond 30 december a.s. bekendgemaakt, heb ik ergens gelezen. Dus daar kan nog wel aan gesleuteld worden.

De reglementen van de FIFA ken ik niet uit m'n hoofd. Wel weet ik dat er iets vermeld staat daaromtrent. Maar je hebt gelijk dat een weigering onder druk van de club niet te bewijzen valt. Ik ben hoe dan ook zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 december 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Ach, als alleen Traore zou gaan ben ik blij. Zijn we tenminste even van hem verlost!
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog niet helemaal officieel, want de definitieve selectie wordt op of rond 30 december a.s. bekendgemaakt, heb ik ergens gelezen. Dus daar kan nog wel aan gesleuteld worden.

De reglementen van de FIFA ken ik niet uit m'n hoofd. Wel weet ik dat er iets vermeld staat daaromtrent. Maar je hebt gelijk dat een weigering onder druk van de club niet te bewijzen valt. Ik ben hoe dan ook zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Zyech wel degelijk definitief.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/460713_ziyech-definitief-niet-met-marokko-naar-afrika-cup?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Inclusief uitleg van zijn bondscoach.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/460719_ziyech-krijgt-uitleg-over-absentie-afrika-cup

Enige dat nog roet in het eten kan gooien voor Ajax is een eventuele blessure van de andere genoemde spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door remco k --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 december 2016 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Zyech wel degelijk definitief.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/460713_ziyech-definitief-niet-met-marokko-naar-afrika-cup?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Inclusief uitleg van zijn bondscoach.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/460719_ziyech-krijgt-uitleg-over-absentie-afrika-cup

Enige dat nog roet in het eten kan gooien voor Ajax is een eventuele blessure van de andere genoemde spelers.
Weet je hoeveel het me heeft gekost om dit voor elkaar te krijgen bij die bondscoach?
Dit kan het verschil zijn tussen kampioen worden of tweede worden. Ik had er wel wat voor over om die bondscoach met chinesen gokkers zo ver te krijgen om deze beslissing te nemen :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Weet je hoeveel het me heeft gekost om dit voor elkaar te krijgen bij die bondscoach?
Dit kan het verschil zijn tussen kampioen worden of tweede worden. Ik had er wel wat voor over om die bondscoach met chinesen gokkers zo ver te krijgen om deze beslissing te nemen :)
Hahahah, goed gedaan dan pik..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 december 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Weet je hoeveel het me heeft gekost om dit voor elkaar te krijgen bij die bondscoach?
Dit kan het verschil zijn tussen kampioen worden of tweede worden. Ik had er wel wat voor over om die bondscoach met chinesen gokkers zo ver te krijgen om deze beslissing te nemen :)
Das echte club liefde....
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 december 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Voor El Ahmadi terug is, hebben wij de 5 punten alweer ingehaald!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 december 2016 - 16:26   quote  deeplink  
Hahaha, ja precies. Ben nog nooit zo blij geweest met een Marokaanse bondscoach
p111
 p111 - donderdag 22 december 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach, als alleen Traore zou gaan ben ik blij. Zijn we tenminste even van hem verlost!
Je gaat hem nog missen let maar op
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 december 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:26 schreef Ajax we love you het volgende:
Hahaha, ja precies. Ben nog nooit zo blij geweest met een Marokaanse bondscoach
Het is een fransman, en er is nog altijd een kans dat Ziyech wordt opgenomen. Persoonlijk zou ik niet als 3e keus willen worden opgenomen. En als Ziyech zijn trots voorop zet, dan gaat hij niet.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 20:11   quote  deeplink  
Een van de Marrokkaanse spelers zou geblesseerd zijn en nu is zyech als oh wel in beef.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 december 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 20:11 schreef remco k het volgende:
Een van de Marrokkaanse spelers zou geblesseerd zijn en nu is zyech als oh wel in beef.
vraag me af of de bondcoach dit doet... we gaan het zien
hjf
 hjf - vrijdag 23 december 2016 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach, als alleen Traore zou gaan ben ik blij. Zijn we tenminste even van hem verlost!
En daarna gelijk enkele reis naar Londen doorsturen.
p111
 p111 - vrijdag 23 december 2016 - 09:29   quote  deeplink  
Jammer dat jullie zijn kwaliteiten niet zien,een speler met acties en een geweldige techniek die we altijd bij Ajax willen zien en ja dat gaat niet altijd goed.Maar beter als een houten klaas die 80x de bal terug of breed speelt.
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 09:52   quote  deeplink  
Ik denk dat eidereen zijn kwaliteiten wel ziet. Maar ik denk ook dat men nu ziet dat het er amper tot niet uitkomt bij hem
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 10:12   quote  deeplink  
sorry maar voor de rest hebben we daar ook niet wat.. had elghazi graag tegen psv gezien maar tot op heden heeft hij me ook nog niet overtuigd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 december 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 09:11 schreef hjf het volgende:

[..]

En daarna gelijk enkele reis naar Londen doorsturen.
Inderdaad! En nooit meer huren!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 11:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad! En nooit meer huren!
tim krul gelijk meesturen dan ?
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tim krul gelijk meesturen dan ?
Wel belachelijke inschatting inderdaad dat dit zo lang heeft moeten duren..
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 december 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Zyech wel degelijk definitief.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/460713_ziyech-definitief-niet-met-marokko-naar-afrika-cup?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Inclusief uitleg van zijn bondscoach.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/460719_ziyech-krijgt-uitleg-over-absentie-afrika-cup

Enige dat nog roet in het eten kan gooien voor Ajax is een eventuele blessure van de andere genoemde spelers.
Daar doelde ik ook op Remco, wat betreft eventuele blessures. Pas na 30 december is het definitief.
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 december 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Weet je hoeveel het me heeft gekost om dit voor elkaar te krijgen bij die bondscoach?
Dit kan het verschil zijn tussen kampioen worden of tweede worden. Ik had er wel wat voor over om die bondscoach met chinesen gokkers zo ver te krijgen om deze beslissing te nemen :)
Haha. Moet je vaker doen ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 13:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel belachelijke inschatting inderdaad dat dit zo lang heeft moeten duren..
mogen van geluk spreken dat onana er plotst stond en bovenverwachting presteerd.. anders hadden we een probleem gehad..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 december 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tim krul gelijk meesturen dan ?
Wat mij betreft wel. Heb zijn komst ook nooit begrepen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 15:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel. Heb zijn komst ook nooit begrepen.
weet je een goeie keeper vinden is lastig.. krul was opzich best een logische keuze.. maar wie of wat had jij graag zien komen als onana achteraf toch niks was ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 december 2016 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet je een goeie keeper vinden is lastig.. krul was opzich best een logische keuze.. maar wie of wat had jij graag zien komen als onana achteraf toch niks was ?
Ik heb altijd bezwaar gehad tegen het feit dat Krul bij ons had moeten revalideren. Daarnaast weet je dat 9 van de 10 keer de revalidatie langer duurt dan verwacht. Ik had dus gekozen voor een keeper die er gelijk zou staan. Wie of wat ga ik niet over, ben namelijk geen scout.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 18:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb altijd bezwaar gehad tegen het feit dat Krul bij ons had moeten revalideren. Daarnaast weet je dat 9 van de 10 keer de revalidatie langer duurt dan verwacht. Ik had dus gekozen voor een keeper die er gelijk zou staan. Wie of wat ga ik niet over, ben namelijk geen scout.
maybe dat je nog een goeie uit de hoed kon toveren.. ik heb namelijk geen idee welke andere optie er was..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziyech ontbreekt in selectie Marokko en blijft definitief bij Ajax









0.0093441