BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft Deense opponent. Kopenhagen de tegenstander!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:06   quote  deeplink  
De mogelijke tegenstanders:

Manchester United
Schalke 04
Krasnodar
Olympiakos
Besiktas
AS Roma
Anderlecht
APOEL Nicosia
Olympique Lyon
FK Rostov
AA Gent
Racing Genk
Borussia Mönchengladbach
FC Kopenhagen
Celta de Vigo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:06   quote  deeplink  
Wie o wie. We weten het zo!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Celta de Vigo - Krasnodar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:12   quote  deeplink  
APOEL Nicosia - Anderlecht
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:13   quote  deeplink  
Schalke 04 - Borussia Mönchengladbach
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:14   quote  deeplink  
Olympique Lyon - AS Roma
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:15   quote  deeplink  
FK Rostov - Manchester United
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:15   quote  deeplink  
Olympiakos - Besiktas
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:16   quote  deeplink  
AA Gent - Racing Genk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:16   quote  deeplink  
FC Kopenhagen - Ajax
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 24 februari 2017 - 13:19   quote  deeplink  
Mooie loting.
We hadden het veel slechter kunnen treffen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 13:20   quote  deeplink  
Inderdaad. Veel toppers tegen elkaar. Wordt een wedstrijd tegen Boilessen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 24 februari 2017 - 13:21   quote  deeplink  
Lyon - Roma belooft een heel mooie pot te gaan worden. Ben benieuwd
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 13:25   quote  deeplink  
Wat mijn voorgevoel deed vermoeden, kwam uit.
Ajax moet eerst uit tegen FC Kopenhagen, wat op papier haalbaar kan zijn voor de volgende ronde.

Mocht Ajax de volgende ronde halen na de overwinning op FC Kopenhagen, dan ontloopt Ajax ieder geval sterke clubs van de wedstrijd Olympiakos - Besiktas, Rostov - Manchester United, Schalke'04 - Borussia Mönchengladbach.

Al met al ontloopt Ajax dan in ieder geval enkele sterke tegenstanders. Is toch wel lekker, waar we niet over mogen mopperen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 24 februari 2017 - 13:35   quote  deeplink  
Prima loting. In principe moet je dit gewoon kunnen uitspelen, alhoewel ik er toch weer bang voor ben.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Dit is geen verkeerde loting.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 13:46   quote  deeplink  
Nog maar 1 spaanse ploeg, 2 duitse ploegen die dan tegen elkaar spelen. 1 engelse. 1 franse die tegen de enige italiaanse ploeg speelt.

Eindelijk domineert in deze toernooi niet 1 groot voetballand.

Dit jaar is het van de kleinere landen, met bijzonder onze zuiden buren.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 13:47   quote  deeplink  
Het enigste wat Ajax nu echt moet doen is : Mentaal en fysiek heel goed voorbereiden. Dat is echt een probleem bij Ajax wat te vaak doet voorkomen.

Zoals eerder gezegd : Ajax speelt tot heden slechts op 80% van hun kunnen, daar waar Europees voetbal altijd op 100% vraagt, en niet minder.
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 13:47   quote  deeplink  
Ajax moet dit gewoon winnen. Is de grote favoriet voor deze pot en dat moeten ze gaan uistralen ook..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 13:54   quote  deeplink  
Degene die doorgaan verwacht ik:

Ajax-Kopenhagen ---> Ajax
Celta de Vigo- Krasnodar --> Krasnodar
Apoel Nicosia-Anderlecht--> Anderlecht
Schalke-Mönchengladbach--> Schalke
Olympiq Lyonnais- Roma--> Olympiq Lyonnais
Rostov--> Manchester United --> Manchester United
Olympiakos-Besiktas--> Olympiakos
AA Gent-Racing Genk --> Racing Genk
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 14:04   quote  deeplink  
Dit was de laatste loting toch?

Is het dan zo dat Ajax hierna mits ze doorgaan de volgende tegenstanders kunnen treffen?

Celta
Krasnodar
Nicosia
Anderlecht
Schalke
MonchenGladbach
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 14:04 schreef remco k het volgende:
Dit was de laatste loting toch?

Is het dan zo dat Ajax hierna mits ze doorgaan de volgende tegenstanders kunnen treffen?

Celta
Krasnodar
Nicosia
Anderlecht
Schalke
MonchenGladbach
volgens mij wel.. en dat is niet verkeerd
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 14:19   quote  deeplink  
Kopenhagen is ook niet makkelijk. Die staan niet zomaar bij de laatste 16, maar het biedt wel perspectief. Bepaald niet de zwaarste loting die Ajax had kunnen hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 14:04 schreef remco k het volgende:
Dit was de laatste loting toch?

Is het dan zo dat Ajax hierna mits ze doorgaan de volgende tegenstanders kunnen treffen?

Celta
Krasnodar
Nicosia
Anderlecht
Schalke
MonchenGladbach
Nee, de loting van de kwartfinale staat gepland voor 17 maart om 13.00 uur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 14:34   quote  deeplink  
Boilessen en zijn teamgenoten waren op een filmpje te zien waarbij Boilessen zijn blijdschap toonde. Ook werd er geroepen dat er payback time komt. Nou we zullen zien. Hopelijk voor hem is hij niet zoals altijd geblesseerd.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 13:35 schreef Hasjkoph het volgende:
Prima loting. In principe moet je dit gewoon kunnen uitspelen, alhoewel ik er toch weer bang voor ben.
Lastig team hoor
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Boilessen en zijn teamgenoten waren op een filmpje te zien waarbij Boilessen zijn blijdschap toonde. Ook werd er geroepen dat er payback time komt. Nou we zullen zien. Hopelijk voor hem is hij niet zoals altijd geblesseerd.
Was gemaakte blijdschap, niet echt uitbundig..
Tuurlijk zal hij een appeltje te schillen hebben met Ajax. Best met een nare smaak vertrokken ben benieuwd waar hij staat.
guusje
 guusje - vrijdag 24 februari 2017 - 15:32   quote  deeplink  
Payback Time? Maar dan wel voor Ajax. Ajax werd 2 x eerder door Kopenhagen uitgeschakeld dus laten we ze als Ajax-zijnde maar lekker back payen.............
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 15:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was gemaakte blijdschap, niet echt uitbundig..
Tuurlijk zal hij een appeltje te schillen hebben met Ajax. Best met een nare smaak vertrokken ben benieuwd waar hij staat.
Hopelijk trappen ze hem keihard onderuit! Kut-Deen!
guusje
 guusje - vrijdag 24 februari 2017 - 15:38   quote  deeplink  
gedeeltelijk mee eens, want je staat dan wel weer met 10 man..............
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 14:19 schreef Eide het volgende:
Kopenhagen is ook niet makkelijk. Die staan niet zomaar bij de laatste 16, maar het biedt wel perspectief. Bepaald niet de zwaarste loting die Ajax had kunnen hebben.
Overigens twee keer eerder in de knockout fase tegen Kopenhagen..

Twee keer verloren...
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 17:02   quote  deeplink  
Dat is wel een feit, dus moet Ajax wel heel goed op zijn hoede zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hopelijk trappen ze hem keihard onderuit! Kut-Deen!
Inderdaad over het paard getild ventje
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Overigens twee keer eerder in de knockout fase tegen Kopenhagen..

Twee keer verloren...
Klopt lastig team hoor
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 24 februari 2017 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, de loting van de kwartfinale staat gepland voor 17 maart om 13.00 uur.
Oftewel we kunnen nog elke club loten in de kwartfinale?

Kan iemand dit bevestigen?
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 februari 2017 - 17:19   quote  deeplink  
We hebben twee keer tegen die gasten gespeeld en twee keer was het exit voor ons dus een makkie wordt het zeker niet.
Uit, waar Sanchez en Veltman er niet bij zijn lekker achterover leunen zou ik zeggen en weg gaan met een gluiperige 0-1. Mooi voetbal wil iedereen maar in deze fase telt alleen maar doorgaan. Op welke manier boeit mij geen reet.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 17:20   quote  deeplink  
In ieder geval zullen er minimaal 3 sterke clubs de volgende ronde zeker NIET halen. Dat is wel lekker voor Ajax.
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 februari 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:20 schreef Onze Ajax het volgende:
In ieder geval zullen er minimaal 3 sterke clubs de volgende ronde zeker NIET halen. Dat is wel lekker voor Ajax.
Ervan uitgaande dat jezelf doorgaat wat ik met dit middenveld bijna onmogelijk acht. Niet de spelers die op het middenveld staan maar zoals ze het moeten invullen. Maar we hadddn inderdaad veel zwaarder kunnen loten.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 17:31   quote  deeplink  
Inderdaad is het middenveld van Ajax niet de sterkste wapen. Hier moet Ajax echt hard aan werken. Minimaal één speler van het niveau Sanchez is zeker welkom. En wat mij betreft graag twee spelers.
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:31 schreef Onze Ajax het volgende:
Inderdaad is het middenveld van Ajax niet de sterkste wapen.
Juist wel. Klaassen, Ziyech en Schone zijn samen goed voor 31 goals en 21 assists in alle competities. Younes, Dolberg en Traore komen samen niet verder als 21 goals en 18 assists. Het middenveld van Ajax is een wapen van formaat. Ons middenveld levert echter niet het tempo en het creatief vermogen op wat we er van hopen te zien.

De vraag is wat de oorzaak hiervan is, want onze aanvallers zijn bepaald niet in goede doen. Ajax leunt al sinds de winterstop op defensieve stabiliteit. Dat laatste is wat ik zorgelijk vind. Ajax wint z'n wedstrijden niet op voetballende klasse, maar door niets weg te geven en zelf een goaltje te maken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist wel. Klaassen, Ziyech en Schone zijn samen goed voor 31 goals en 21 assists in alle competities. Younes, Dolberg en Traore komen samen niet verder als 21 goals en 18 assists. Het middenveld van Ajax is een wapen van formaat. Ons middenveld levert echter niet het tempo en het creatief vermogen op wat we er van hopen te zien.

De vraag is wat de oorzaak hiervan is, want onze aanvallers zijn bepaald niet in goede doen. Ajax leunt al sinds de winterstop op defensieve stabiliteit. Dat laatste is wat ik zorgelijk vind. Ajax wint z'n wedstrijden niet op voetballende klasse, maar door niets weg te geven en zelf een goaltje te maken.
Dus we zijn het dan wel eens, dat het middenveld ondermaats is. Toch ?
p111
 p111 - vrijdag 24 februari 2017 - 17:52   quote  deeplink  
In dit soort wedstrijden Schone vervangen door v/d Beek zodat je qua loopvermogen sterker wordt ook verdedigend,ook gisteren kwam hij veel power te kort.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:52 schreef p111 het volgende:
In dit soort wedstrijden Schone vervangen door v/d Beek zodat je qua loopvermogen sterker wordt ook verdedigend,ook gisteren kwam hij veel power te kort.
Helaas werd het weer duidelijk dat je met Schöne in verdedigend opzicht de oorlog niet wint.
Met onze buitenspelers helaas ook niet.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist wel. Klaassen, Ziyech en Schone zijn samen goed voor 31 goals en 21 assists in alle competities. Younes, Dolberg en Traore komen samen niet verder als 21 goals en 18 assists. Het middenveld van Ajax is een wapen van formaat. Ons middenveld levert echter niet het tempo en het creatief vermogen op wat we er van hopen te zien.

De vraag is wat de oorzaak hiervan is, want onze aanvallers zijn bepaald niet in goede doen. Ajax leunt al sinds de winterstop op defensieve stabiliteit. Dat laatste is wat ik zorgelijk vind. Ajax wint z'n wedstrijden niet op voetballende klasse, maar door niets weg te geven en zelf een goaltje te maken.
Dat niets weggeven ligt niet eens aan de kwaliteit van onze defensie gisteren tegen het einde geef je nog iets weg. Gelukkig krijg je geen goal tegen maar was nog even spannend. Aan de andere kant moet je het ook gewoon afmaken als je met 4 tegen 1 op de keeper afgaat. Of Younes die verkeerde keuzes maakt.

Dolberg steekt niet in goede vorm maar de buitenspelers zijn bij vlagen echt verschrikkelijk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 18:07   quote  deeplink  
Dat de buitenspelers zeer matig zijn of verkeerd spelen, ben ik wel mee eens. Na mijn mening spelen ze veel te vaak naar binnen en halen ze bijna niet meer de achterlijn met een goede voorzet waardoor toch vaak een doelpunt uit kan komen. Dat was Ajax in zijn goede tijd, daar dit niet meer terug te zien is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door Onze Ajax --
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 februari 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist wel. Klaassen, Ziyech en Schone zijn samen goed voor 31 goals en 21 assists in alle competities. Younes, Dolberg en Traore komen samen niet verder als 21 goals en 18 assists. Het middenveld van Ajax is een wapen van formaat. Ons middenveld levert echter niet het tempo en het creatief vermogen op wat we er van hopen te zien.

De vraag is wat de oorzaak hiervan is, want onze aanvallers zijn bepaald niet in goede doen. Ajax leunt al sinds de winterstop op defensieve stabiliteit. Dat laatste is wat ik zorgelijk vind. Ajax wint z'n wedstrijden niet op voetballende klasse, maar door niets weg te geven en zelf een goaltje te maken.
Cijfers zijn goed maar we hebben dit seizoen nog geem enkele wedstrijd het middenveld in handen gehad. Ik blijf zeggen dat ondanks de cijfers dit middenveld totaal niet in balans is. Klaassen en Ziyech werken zich kapot in dit systeem. Terwijl dat juist de mensen moeten zijn die andere beter latem spelen. Verdedigend met Schone op zes is vragen om problemen. Dat zag je gisteren en ook de wedstrijd in Polen is Lasse de zwakste schakel en Klaassen en Ziyech spelen in mijn ogen veel te veel in dienst van hem. Maw ze moetek zijn gaten dicht lopen en zeker bij Ziyech gaat dat ten koste van zijn spel. Eem cvm moet in dienst van de aanvallende middenvelders spelen en niet andersom
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Oftewel we kunnen nog elke club loten in de kwartfinale?

Kan iemand dit bevestigen?
Bevestig ik toch????
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:19 schreef Brandje het volgende:
We hebben twee keer tegen die gasten gespeeld en twee keer was het exit voor ons dus een makkie wordt het zeker niet.
Uit, waar Sanchez en Veltman er niet bij zijn lekker achterover leunen zou ik zeggen en weg gaan met een gluiperige 0-1. Mooi voetbal wil iedereen maar in deze fase telt alleen maar doorgaan. Op welke manier boeit mij geen reet.
Eens. Zeker in Europa moet er slimmer gespeeld worden en gaat het om de winst
JOOD
 JOOD - vrijdag 24 februari 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 17:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist wel. Klaassen, Ziyech en Schone zijn samen goed voor 31 goals en 21 assists in alle competities. Younes, Dolberg en Traore komen samen niet verder als 21 goals en 18 assists. Het middenveld van Ajax is een wapen van formaat. Ons middenveld levert echter niet het tempo en het creatief vermogen op wat we er van hopen te zien.

De vraag is wat de oorzaak hiervan is, want onze aanvallers zijn bepaald niet in goede doen. Ajax leunt al sinds de winterstop op defensieve stabiliteit. Dat laatste is wat ik zorgelijk vind. Ajax wint z'n wedstrijden niet op voetballende klasse, maar door niets weg te geven en zelf een goaltje te maken.
Eens. De oorzaak daarvan is het onderpresteren van onze vleugelspelers. Hopen dat Neres een kentering betekent op de vleugels zoals Sanchez als centrale verdediger doet. Kwaliteit kun je kopen als je het zelf niet hebt.
JOOD
 JOOD - vrijdag 24 februari 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hopelijk trappen ze hem keihard onderuit! Kut-Deen!
Hij heeft welgeteld 1 minuut gespeeld bij Kopenhagen, kans is dus groot dat ze hem stiekem proberen in het vrachtruim van de bus te stoppen, terug naar Amsterdam. Bij Boilessen is dat de meeste dreiging die we kunnen verwachten denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft Deense opponent. Kopenhagen de tegenstander!









0.0103909