BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 12 maart 2017, 16:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 11 maart 2017 - 14:04   quote  deeplink  
0911twente-ajax-henkveen.jpg

Ajax vergat vorige week de Eredivisie naar de eigen hand te zetten. Ondanks het verlies van Feyenoord weigerde Ajax zelf de trekker over te halen waardoor de achterstand slechts met één punt is geslonken. Tel het verlies tegen Kopenhagen daarbij op en Ajax heeft een vrij slechte week achter de rug, terwijl er toch nog heel veel mogelijkheden te zijn. Het is zaak dat Peter Bosz en de zijnen nu snel de draad oppakken en weer resultaat gaan boeken. Vooral het spel tegen Kopenhagen biedt perspectief. Zeker tegen een lastige opponent als FC Twente zal Ajax de lijn van het goede spel in ieder geval willen doortrekken.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 106 duels tegen FC Twente. Daarvan won Ajax er 61 en gingen er 22 verloren. 23 Duels eindigden in een gelijk spel. De afgelopen 5 seizoenen won Ajax 6 maal van Twente en werd er 4 maal gelijk gespeeld. Die ongeslagen status verloor Ajax eerder dit seizoen echter door in de Grolsch Veste met 1-0 te verliezen. Ajax kan zich dit geen slecht resultaat meer veroorloven in de strijd om het kampioenschap en dus moet er gewonnen worden.

FC Twente maakt een wisselvallige periode door. Van de afgelopen 6 wedstrijden won Twente er 3, werd er 1 maal verloren (van Feyenoord) en werd er twee maal gelijk gespeeld. Dat vertaald zich in 7e plaats in de 38 uit 25 en doelsaldo van 35 voor en 32 tegen. Wat opvalt is dat Twente maar moeizaam tot scoren komt. Van de afgelopen 6 duels werd geen enkele met meer dan 1 goal verschil gewonnen. Over 6 wedstrijden scoorde Twente 6 maal en kreeg het ook 6 goals tegen. Qua doelpunten voor is Twente slechts een middenmoter. Waar de Twentenaren dit seizoen echter in uitblinken is resultaatvoetbal. Daardoor kunnen de ponies nog concurreren met Heerenveen en AZ die een veel eter doelsaldo hebben maar vrijwel hetzelfde puntentotaal hebben.

FC Twente speelt in een 4-4-3 formatie waarbij eigenlijk alle ballen op de spits Ünal moeten. De 19-jarige heeft dit seizoen tot dusver 12 goals gemaakt en is daarmee topscorer van Twente. Middenvelder Klich en vleugelaanvaller Celina volgen op respectievelijk 5 en 4 goals. De assists moeten vooral van een andere vleugelaanvaller komen, name van Ede die 5 maal een goal voorbereidde. Twente speelt met één controleur en twee aanvallende middenvelders. Toch leunt Twente zwaar op de verdediging waar het, vanwege ht beperkte scorende vermogen, het zich niet kan veroorloven veel weg te geven. Aanvallend creëert Twente vooral kansen uit afstandschoten en vrije trappen, alsook individuele acties. Van uitgespeelde kansen is slechts zelden sprake.

Bij Ajax lijkt iedereen fit en vrij van schorsingen te zijn. Ziyech, die tegen Kopenhagen aangaf zich niet goed genoeg te voelen voor de basis, lijkt voor zondag geen probleem te zijn. Dat biedt Bosz keuzes, keuzes waarvan hij tot dusver dit seizoen geen gebruik heeft gemaakt. David Neres zal er waarschijnlijk niet bij zijn. De aankoop van 12 miljoen moest spelen bij Jong Ajax en werd daarmee de duurste speler ooit in de Jupiler League. Verder lijkt Ajax met de gebruikelijke basis van Bosz aan te gaan treden, dus met Veltman en Sinkgraven als backs en Younes en Traore voorin op de flanken. Mogelijk zal Bosz speelminuten willen geven aan de speler die Klaassen zal moeten opvangen in de return tegen Kopenhagen. Een invalbeurt voor Donny van de Beek lijkt daardoor voor de hand te liggen.

In het eerste duel verloor Ajax in extremis van Twente na een handsbal van Viergever. Bekijk hier de beelden.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 maart 2017 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 11 maart 2017 - 14:24   quote  deeplink  
ZIYECH LEGT UIT: 'DAAROM AJAX IDEALE TUSSENSTAP'

Na het duel met FC Kopenhagen (2-1) legde Hakim Ziyech aan TELESPORT uit waarom hij bij Peter Bosz aangaf dat hij kracht miste. De Ajax-trainer zette de miljoenenaankoop in de belangrijke Europa League-wedstrijd op de bank. "Ik ben fit, train altijd volledig mee. Maar de intensiteit van de duels is wennen voor mij”, zei de middenvelder die om zijn eerlijkheid werd geprezen door aanvoerder Davy Klaassen.

Ziyech: "Het is ook de belangrijkste reden geweest om de transfer van FC Twente naar Ajax te maken. Dit is een ideale tussenstap. In de seizoenen die ik voor Ajax speel, wil ik me verder ontwikkelen en dus ook sterker worden. Mijn lichaam moet wennen aan de combinatie van de hoeveelheid wedstrijden en mijn rol op het middenveld, die veel van me vraagt. Daardoor miste ik nu de scherpte en daarover sprak ik met de trainer”, aldus de spelmaker.

Ziyech denkt niet dat de domper van Kopenhagen van invloed zal zijn op het treffen met zijn oude club FC Twente van zondag. "Het was een zware wedstrijd ja, maar we hebben een brede en sterke selectie. En de meeste spelers zijn wel gewend aan het spelen van zulke duels. De trainer zal er als het nodig is rekening mee houden en ervoor zorgen dat hij tegen FC Twente een fit team opstelt. Het resultaat speelt niet mee in aanloop naar zondag, want we speelden een redelijk goede wedstrijd en we hebben kansen gehad om er meer uit te halen. Iedereen is mentaal sterk genoeg om sinds vrijdag weer volledig gefocust te zijn op FC Twente.”

Bron

-------------------------------

Ik vind het knap als een voetballer zich op deze manier kwetsbaar durft op te stellen. het toont ook aan dat Ziyech in het belang van het elftal kan en durft te denken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 maart 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 14:24 schreef Eide het volgende:
ZIYECH LEGT UIT: 'DAAROM AJAX IDEALE TUSSENSTAP'

Na het duel met FC Kopenhagen (2-1) legde Hakim Ziyech aan TELESPORT uit waarom hij bij Peter Bosz aangaf dat hij kracht miste. De Ajax-trainer zette de miljoenenaankoop in de belangrijke Europa League-wedstrijd op de bank. "Ik ben fit, train altijd volledig mee. Maar de intensiteit van de duels is wennen voor mij”, zei de middenvelder die om zijn eerlijkheid werd geprezen door aanvoerder Davy Klaassen.

Ziyech: "Het is ook de belangrijkste reden geweest om de transfer van FC Twente naar Ajax te maken. Dit is een ideale tussenstap. In de seizoenen die ik voor Ajax speel, wil ik me verder ontwikkelen en dus ook sterker worden. Mijn lichaam moet wennen aan de combinatie van de hoeveelheid wedstrijden en mijn rol op het middenveld, die veel van me vraagt. Daardoor miste ik nu de scherpte en daarover sprak ik met de trainer”, aldus de spelmaker.

Ziyech denkt niet dat de domper van Kopenhagen van invloed zal zijn op het treffen met zijn oude club FC Twente van zondag. "Het was een zware wedstrijd ja, maar we hebben een brede en sterke selectie. En de meeste spelers zijn wel gewend aan het spelen van zulke duels. De trainer zal er als het nodig is rekening mee houden en ervoor zorgen dat hij tegen FC Twente een fit team opstelt. Het resultaat speelt niet mee in aanloop naar zondag, want we speelden een redelijk goede wedstrijd en we hebben kansen gehad om er meer uit te halen. Iedereen is mentaal sterk genoeg om sinds vrijdag weer volledig gefocust te zijn op FC Twente.”

Bron

-------------------------------

Ik vind het knap als een voetballer zich op deze manier kwetsbaar durft op te stellen. het toont ook aan dat Ziyech in het belang van het elftal kan en durft te denken.
absoluut mee eens.. niet perse willen spelen om te spelen en je maar basis eist.. denk dat er een paar die nu zijn vertrokken een voorbeeld hieraan kunnen nemen..

over de wedstrijd.. 4-0
remco k
 remco k - zaterdag 11 maart 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 14:24 schreef Eide het volgende:
ZIYECH LEGT UIT: 'DAAROM AJAX IDEALE TUSSENSTAP'

Na het duel met FC Kopenhagen (2-1) legde Hakim Ziyech aan TELESPORT uit waarom hij bij Peter Bosz aangaf dat hij kracht miste. De Ajax-trainer zette de miljoenenaankoop in de belangrijke Europa League-wedstrijd op de bank. "Ik ben fit, train altijd volledig mee. Maar de intensiteit van de duels is wennen voor mij”, zei de middenvelder die om zijn eerlijkheid werd geprezen door aanvoerder Davy Klaassen.

Ziyech: "Het is ook de belangrijkste reden geweest om de transfer van FC Twente naar Ajax te maken. Dit is een ideale tussenstap. In de seizoenen die ik voor Ajax speel, wil ik me verder ontwikkelen en dus ook sterker worden. Mijn lichaam moet wennen aan de combinatie van de hoeveelheid wedstrijden en mijn rol op het middenveld, die veel van me vraagt. Daardoor miste ik nu de scherpte en daarover sprak ik met de trainer”, aldus de spelmaker.

Ziyech denkt niet dat de domper van Kopenhagen van invloed zal zijn op het treffen met zijn oude club FC Twente van zondag. "Het was een zware wedstrijd ja, maar we hebben een brede en sterke selectie. En de meeste spelers zijn wel gewend aan het spelen van zulke duels. De trainer zal er als het nodig is rekening mee houden en ervoor zorgen dat hij tegen FC Twente een fit team opstelt. Het resultaat speelt niet mee in aanloop naar zondag, want we speelden een redelijk goede wedstrijd en we hebben kansen gehad om er meer uit te halen. Iedereen is mentaal sterk genoeg om sinds vrijdag weer volledig gefocust te zijn op FC Twente.”

Bron

-------------------------------

Ik vind het knap als een voetballer zich op deze manier kwetsbaar durft op te stellen. het toont ook aan dat Ziyech in het belang van het elftal kan en durft te denken.
Helemaal eens.
remco k
 remco k - zaterdag 11 maart 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

absoluut mee eens.. niet perse willen spelen om te spelen en je maar basis eist.. denk dat er een paar die nu zijn vertrokken een voorbeeld hieraan kunnen nemen..

over de wedstrijd.. 4-0
Twee dingen die niets met elkaar te maken hebben.
p111
 p111 - zaterdag 11 maart 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Twente weer op zijn plek zetten 3-0 .Een prima reactie van Ziyech alhoewel ik het jammer vind dat hij zoveel vuil werk moet opknappen zou hem wel eens in een vrije rol willen zien achter de spitsen met 2 box/box spelers achter zich.
remco k
 remco k - zaterdag 11 maart 2017 - 16:54   quote  deeplink  
Ik zou weleens een echte cvm achter Klaassen en zyech willen zien
Eide
 Eide - zaterdag 11 maart 2017 - 16:57   quote  deeplink  
De enige echte 6 die Ajax nu heeft is Carel Eiting en die is echt nog niet klaar voor het grote werk.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 maart 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Twee dingen die niets met elkaar te maken hebben.
dat vind jij... en wat jij vind boeit mij nu net helemaal niks..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 maart 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 16:54 schreef remco k het volgende:
Ik zou weleens een echte cvm achter Klaassen en zyech willen zien
je bent net een lang speelplaat die in herhaling valt..
Eide
 Eide - zaterdag 11 maart 2017 - 21:13   quote  deeplink  
Kluivert en Neres in wedstrijdselectie Ajax

Justin Kluivert en David Neres zitten in de selectie van Ajax voor de thuiswedstrijd van zondag tegen FC Twente. Kluivert ontbrak donderdag in de Europese confrontatie met FC Kopenhagen, omdat hij met Ajax onder 19 jaar voor de Youth League tegen Real Madrid speelde.

Neres deed in Denemarken als invaller een kwartiertje mee en stond een dag later in de basis bij Jong Ajax voor de wedstrijd in de Jupiler League tegen De Graafschap. De Braziliaanse miljoenenaankoop deed in Doetinchem ruim een uur mee. De Amsterdamse beloften gingen in de slotfase onderuit (3-2).

Trainer Peter Bosz selecteerde 22 spelers voor de thuiswedstrijd in de eredivisie tegen FC Twente. De verdedigers Joël Veltman en Davinson Sanchez keren terug in de groep, nadat ze het verloren duel met FC Kopenhagen (2-1) door een schorsing hadden gemist. De wedstrijd in de ArenA begint om 16.45 uur.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2017 door Eide --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 12 maart 2017 - 09:36   quote  deeplink  
Het klopt dat Twente moeilijk tot scoren komt maar wat dacht van ons na de winterstop? Slechts 1 keer meer dan 1 goal gemaakt ( die telde dan.....) en dat was tegen Heracles (4-1). Rendement moet echt omhoog om serieus mee te doen. Laten we daar vandaag maar mee beginnen. 3-1 hoppaaaaa
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 16:54 schreef remco k het volgende:
Ik zou weleens een echte cvm achter Klaassen en zyech willen zien
Die hebben we helaas niet meer in onze selectie maar ben het, zoals bekend, het volledog met je eens.
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 17:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je bent net een lang speelplaat die in herhaling valt..
Hij heeft volkomen gelijk. Het is van de zotte dat onze twee aanvallende middenvelders totaal in dienst spelen van Schöne. Schöne die zo'n beetje elke eigenschap ontbeert voor die positie. Waar hij toen hij er net stond aan de bal nog wat toevoegde maar is op dit moment rampzalig slécht. Vertraagd het spel enorm. Is verdedigend niet matig maar ronduit zwak. Nu niet gaan komen met die paar ballen die hij onderschept want voor de rest is een drama.
Ziyech die als aanvallende middenvelder 12 km per wedstrijd loopt!!!! Het is echt te zot voor woorden. Logisch dat die jongen zo matig speelt. Is alleen maar bezig om vuil werk voor schöne op te knappen. Idem dito geldt daar voor Klaassen.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 17:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je bent net een lang speelplaat die in herhaling valt..
En dat uit jouw mond. Lachwekkend.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 10:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft volkomen gelijk. Het is van de zotte dat onze twee aanvallende middenvelders totaal in dienst spelen van Schöne. Schöne die zo'n beetje elke eigenschap ontbeert voor die positie. Waar hij toen hij er net stond aan de bal nog wat toevoegde maar is op dit moment rampzalig slécht. Vertraagd het spel enorm. Is verdedigend niet matig maar ronduit zwak. Nu niet gaan komen met die paar ballen die hij onderschept want voor de rest is een drama.
Ziyech die als aanvallende middenvelder 12 km per wedstrijd loopt!!!! Het is echt te zot voor woorden. Logisch dat die jongen zo matig speelt. Is alleen maar bezig om vuil werk voor schöne op te knappen. Idem dito geldt daar voor Klaassen.
Aanvallende middenvelders zouden niet meer dan 10 moeten lopen.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 10:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft volkomen gelijk. Het is van de zotte dat onze twee aanvallende middenvelders totaal in dienst spelen van Schöne. Schöne die zo'n beetje elke eigenschap ontbeert voor die positie. Waar hij toen hij er net stond aan de bal nog wat toevoegde maar is op dit moment rampzalig slécht. Vertraagd het spel enorm. Is verdedigend niet matig maar ronduit zwak. Nu niet gaan komen met die paar ballen die hij onderschept want voor de rest is een drama.
Ziyech die als aanvallende middenvelder 12 km per wedstrijd loopt!!!! Het is echt te zot voor woorden. Logisch dat die jongen zo matig speelt. Is alleen maar bezig om vuil werk voor schöne op te knappen. Idem dito geldt daar voor Klaassen.
het gaat mij niet om schone.. dat hij PERSE moet spelen.. maar op dit moment hebben we geen echte 6.. en is schone voor NU gewoon de beste optie.. en echt het intresseert me niks wie er staat op het veld als het maar beter word.. en helaas zijn onze wissels gewoon niet beter dan wat er staat.. en dat laatste is gewoon een mening..

ps kluivert had ik wel graag langer aan het werk gezien maar is gewoon erg jong..
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 11:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat uit jouw mond. Lachwekkend.
tjah vind ik van jou ook..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 maart 2017 - 11:39   quote  deeplink  
gewoon 3-0!
WZAWZDB
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 11:43   quote  deeplink  
Zal Traore er weer in staan??
Eide
 Eide - zondag 12 maart 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 11:43 schreef JOOD het volgende:
Zal Traore er weer in staan??
Waarschijnlijk wel. Neres en Kluivert hebben ook een drukke week achter de rug. De kans dat Bosz met die twee gaat rouleren lijkt mij klein.
hjf
 hjf - zondag 12 maart 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 10:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft volkomen gelijk. Het is van de zotte dat onze twee aanvallende middenvelders totaal in dienst spelen van Schöne. Schöne die zo'n beetje elke eigenschap ontbeert voor die positie. Waar hij toen hij er net stond aan de bal nog wat toevoegde maar is op dit moment rampzalig slécht. Vertraagd het spel enorm. Is verdedigend niet matig maar ronduit zwak. Nu niet gaan komen met die paar ballen die hij onderschept want voor de rest is een drama.
Ziyech die als aanvallende middenvelder 12 km per wedstrijd loopt!!!! Het is echt te zot voor woorden. Logisch dat die jongen zo matig speelt. Is alleen maar bezig om vuil werk voor schöne op te knappen. Idem dito geldt daar voor Klaassen.
Helemaal mee eens maat. En Hakim wordt volledig misbruikt. Bovendien zijn we veel te veel afhankelijk van het scorend vermogen van Davy. Dat komt met name omdat de buitenkanten niet goed bezet zijn. Het moet toch iedereen opvallen, dat als Justin voor Traore invalt er eindelijk fatsoenlijke voorzetten komen. Zijn wij hier met z'n allen nou zo slim of is Bosz zo dom om dat niet te zien.
hjf
 hjf - zondag 12 maart 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 11:39 schreef Ronald 1960 het volgende:
gewoon 3-0!
WZAWZDB
We zijn uit op wraak. Ik zeg 2-0.
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 11:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het gaat mij niet om schone.. dat hij PERSE moet spelen.. maar op dit moment hebben we geen echte 6.. en is schone voor NU gewoon de beste optie.. en echt het intresseert me niks wie er staat op het veld als het maar beter word.. en helaas zijn onze wissels gewoon niet beter dan wat er staat.. en dat laatste is gewoon een mening..

ps kluivert had ik wel graag langer aan het werk gezien maar is gewoon erg jong..
Dat we geen echte nummer 6 in de selectie ben ik wel met je eens daarom had je Bazoer veel moeten koesteren. Die heeft namelijk wel veel eigenschappen van moderne nummer 6. Hij heeft meermaals bewezen, oa tegen Vilhena en Guardado, het fysieke aspect te beheersen. Is verder gewoon een prima voetballer. Dus ben er nog steeds ziek van dat hij weg is.
Ook Riedewald vind ik geen zes. Speelt regelmatig veel te dromerig. Klaassen zou misschien je beste optie zijn al zou dat nóóit gebeuren. Wellicht dan maar Frenkie de Jong want ondanks zijn leeftijd staat daar wel iemand.
Conclusie is dus dat de selectie totaal niet balans is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door Brandje --
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 12:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat we geen echte nummer 6 in de selectie ben ik wel met je eens daarom had je Bazoer veel moeten koesteren. Die heeft namelijk wel veel eigenschappen van moderne nummer 6. Hij heeft meermaals bewezen, oa tegen Vilhena en Guardado, het fysieke aspect te beheersen. Is verder gewoon een prima voetballer. Dus ben er nog steeds ziek van dat hij weg is.
Ook Riedewald vind ik geen zes. Speelt regelmatig veel te dromerig. Klaassen zou misschien je beste optie zijn al zou dat nóóit gebeuren. Wellicht dan maar Frenkie de Jong want ondanks zijn leeftijd staat daar wel iemand.
Conclusie is dus dat de selectie totaal niet balans is.
Eens. Ik zie Vd Beek trouwens ook als een hele goede optie daar.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 12 maart 2017 - 13:20   quote  deeplink  
Snap de discussie niet zo goed. Over wie er op 6 moet staan? Als je geen goeie 6 in je selectie hebt. Waarom niet met punt naar voren? Ziyech op 10
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 11:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Neres en Kluivert hebben ook een drukke week achter de rug. De kans dat Bosz met die twee gaat rouleren lijkt mij klein.
Denk het ook helaas. Onbegrijpelijk, geniaal is het niet te noemen toch?
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Ik zie Vd Beek trouwens ook als een hele goede optie daar.
oneens.. vdbeek heeft vd week wederom bewezen waarom bosz bepaalde keuzes maakt.. en dat is niet omdat ik bosz fan ben.. fdeboer had dit bijv met dejong.. liet hem ook maar staan terwijl anderen vonden dat hij tekort kwam of hij hopeloos uit vorm was.. maar de vervangers waren gewoon niet beter dus laat je het staan..
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 13:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

oneens.. vdbeek heeft vd week wederom bewezen waarom bosz bepaalde keuzes maakt.. en dat is niet omdat ik bosz fan ben.. fdeboer had dit bijv met dejong.. liet hem ook maar staan terwijl anderen vonden dat hij tekort kwam of hij hopeloos uit vorm was.. maar de vervangers waren gewoon niet beter dus laat je het staan..
Vd beek speelde een prima wedstrijd. Maar hij speelde totaal niet op zes. Dus op basis waarvan jij denkt dat ie niet geschikt is nu op zes is een raadsel.

Jouw heilige schone daarentegen laat echt wekelijk zien niet een zes te zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd beek speelde een prima wedstrijd. Maar hij speelde totaal niet op zes. Dus op basis waarvan jij denkt dat ie niet geschikt is nu op zes is een raadsel.

Jouw heilige schone daarentegen laat echt wekelijk zien niet een zes te zijn.
had het nie over de positie had het over zijn kwaliteit.. want jij vond hem goed.. ik vond hem te traag en nie goed genoeg.. maar waar basseer jij op dat hij een betere 6 is dan ? en denk je je nu werkelijk dat dat nie geprobeert word op trainingen etc ?
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd beek speelde een prima wedstrijd. Maar hij speelde totaal niet op zes. Dus op basis waarvan jij denkt dat ie niet geschikt is nu op zes is een raadsel.

Jouw heilige schone daarentegen laat echt wekelijk zien niet een zes te zijn.
Vd Beek zou kunnen op 6, vooral in dit soort 'rustige' wedstrijdjes. Maar... daar ligt de kracht van Schone, in rustige wedstrijdjes.

Ik zou graag een type Nigel de Jong zien op die positie. Hard, passie, inzet, afpakken en inleveren.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 14:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had het nie over de positie had het over zijn kwaliteit.. want jij vond hem goed.. ik vond hem te traag en nie goed genoeg.. maar waar basseer jij op dat hij een betere 6 is dan ? en denk je je nu werkelijk dat dat nie geprobeert word op trainingen etc ?
Omdat de beste wedstrijd dit seizoen van ons middenveld. Met Vd Beek op zes was.

En omdat ik zie dat hij bepaalde kwaliteiten heeft die daar nodig zijn.

Bosz kiest in mijn optiek toch al niet voor de beste elf. Dus wat ie wel en niet probeert op trainingen vind ik totaal niet relevant. Maar ik denk ook niet dat ie dat probeert aangezien hij helemaal wild wordt van Schone op 6
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 15:56   quote  deeplink  
Oude vertrouwde opstelling wederom. Traore dus weer in de basis..
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Echt onbegrijpelijk. Traore moet haast iets weten over Bosz. Anders kan ik dit niet meer verklaren hoor

Traore zou bij Jong Ajax zelfs bij de minst goede spelers horen en behoort niet in het eerste te spelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 14:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vd Beek zou kunnen op 6, vooral in dit soort 'rustige' wedstrijdjes. Maar... daar ligt de kracht van Schone, in rustige wedstrijdjes.

Ik zou graag een type Nigel de Jong zien op die positie. Hard, passie, inzet, afpakken en inleveren.
klopt maar voetballend ook goed.. die naam wat jij noemt hebt ik al eens aangegeven maar hebben we niet
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 15:59 schreef remco k het volgende:
Echt onbegrijpelijk. Traore moet haast iets weten over Bosz. Anders kan ik dit niet meer verklaren hoor

Traore zou bij Jong Ajax zelfs bij de minst goede spelers horen en behoort niet in het eerste te spelen.
tegen kopenhagen gewoon prima..
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 15:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat de beste wedstrijd dit seizoen van ons middenveld. Met Vd Beek op zes was.

En omdat ik zie dat hij bepaalde kwaliteiten heeft die daar nodig zijn.

Bosz kiest in mijn optiek toch al niet voor de beste elf. Dus wat ie wel en niet probeert op trainingen vind ik totaal niet relevant. Maar ik denk ook niet dat ie dat probeert aangezien hij helemaal wild wordt van Schone op 6
de beste wedstrijd was met vdbeek op 6.. tegen wie was dat ? en wie speelde de europese wedstrijden op 6 en dat we met gemak de volgende ronde haalde ?
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar voetballend ook goed.. die naam wat jij noemt hebt ik al eens aangegeven maar hebben we niet
Ik denk dat Riedewald dat wel zou kunnen worden.
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tegen kopenhagen gewoon prima..
Ik vond hem op 1 moment na gewoon slecht. Heel slecht zelfs.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik denk dat Riedewald dat wel zou kunnen worden.
klopt vind ik ook.. mits hij sneller vooruit speelt
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem op 1 moment na gewoon slecht. Heel slecht zelfs.
prima
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de beste wedstrijd was met vdbeek op 6.. tegen wie was dat ? en wie speelde de europese wedstrijden op 6 en dat we met gemak de volgende ronde haalde ?
Vd Beek tegen Standard luik.

Was constant aanspeelbaar getuige de meeste balcontacten ooit voor een Ajacied in een Europese wedstrijd. Of heb je dat niet mee gekregen dat ie zo veel complimenten kreeg.
Brandje
 Brandje - zondag 12 maart 2017 - 16:42   quote  deeplink  
Opvallend tijdens interview met Bosz voor de wedstrijd. Kraay vroeg hem of spelers die het van voetbal moeten te veel kunnen lopen in een wedstrijd? Antwoord van Bosz: " Nee"
Tsja dan zal je dus nooit optimaal van Ziyech kunnen genieten onder Bosz.
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt vind ik ook.. mits hij sneller vooruit speelt
Afpakken inleveren, afpakken inleveren.
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:42 schreef Brandje het volgende:
Opvallend tijdens interview met Bosz voor de wedstrijd. Kraay vroeg hem of spelers die het van voetbal moeten te veel kunnen lopen in een wedstrijd? Antwoord van Bosz: " Nee"
Tsja dan zal je dus nooit optimaal van Ziyech kunnen genieten onder Bosz.
Of juist wel omdat hij er beter en completer van wordt.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd Beek tegen Standard luik.

Was constant aanspeelbaar getuige de meeste balcontacten ooit voor een Ajacied in een Europese wedstrijd. Of heb je dat niet mee gekregen dat ie zo veel complimenten kreeg.
die kreeg schone ook zo vaak die complimenten.. daarbij, 1 pot zegt mij nie zoveel.. en het maakt mij geen fuck uit wie waar staat.. als vdbeek bewijst daar beter te zijn mag hij van mij spelen daar.. maar vdbeek heeft mij nog niet kunnen overtuigen..
JOOD
 JOOD - zondag 12 maart 2017 - 16:47   quote  deeplink  
Lekker Veltman, hoelang speel je al in het eerste?
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 16:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of juist wel omdat hij er beter en completer van wordt.
wat hij indd zelf ook aangeeft
remco k
 remco k - zondag 12 maart 2017 - 16:50   quote  deeplink  
4 minuten en al 4 waardeloze ballen gezien waarvan 3 van Veltman. Pff
nummer10
 nummer10 - zondag 12 maart 2017 - 16:50   quote  deeplink  
goh dolberg ging diep en wie gaf de pass precies optijd ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 12 maart 2017, 16:45); 3 - 0









0.0102739