BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT SCHALKE 04 IN KWARTFINALE!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 16 maart 2017 - 23:11   quote  deeplink  
De 8 ploegen morgen in de pot:

AJAX
Besiktas
Celta de Vigo
Genk
Anderlecht
Schalke 04
Manchester United
Lyon

Morgen loting om 13.00 uur. Wie willen we treffen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2017 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 maart 2017 - 23:17   quote  deeplink  
Genk!
Eide
 Eide - donderdag 16 maart 2017 - 23:22   quote  deeplink  
Gewoon 2 Belgische ploegen he
Brandje
 Brandje - donderdag 16 maart 2017 - 23:26   quote  deeplink  
Genk, Anderlecht en Schalke zijn te pakken. ManU is de mooiste loting. Celta en Lyon zijn maatje te groot. Besiktas vind ik niks. Nooit leuke wedstrijden tegen Turken.
Eide
 Eide - donderdag 16 maart 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Misschien dat de UEFA daar ook een stokje voor gaat steken gezien de spanningen. Je bent dan daar je leven niet zeker als Nederlander.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 maart 2017 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 - 23:26 schreef Brandje het volgende:
Genk, Anderlecht en Schalke zijn te pakken. ManU is de mooiste loting. Celta en Lyon zijn maatje te groot. Besiktas vind ik niks. Nooit leuke wedstrijden tegen Turken.
Lyon uitschakelen zou wel erg mooi zijn. Kans lijkt wel klein. xD
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 maart 2017 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 maart 2017 - 23:30 schreef Eide het volgende:
Misschien dat de UEFA daar ook een stokje voor gaat steken gezien de spanningen. Je bent dan daar je leven niet zeker als Nederlander.
niet zo overdrijven.. ze hebben het gemunt op de regering niet op de bevolking..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 maart 2017 - 00:59   quote  deeplink  
doe mij maar celta en dan die kut kakkerlak op de plek zetten
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 maart 2017 - 02:06   quote  deeplink  
Wat hoop ik op Genk en anders op Anderlecht, Schalke of Besiktas (niet gezien de omstandigheden trouwens).

Lyon en United liever niet.
Celta vind ik met de week beter gaan spelen en dan speel ik daar, ondanks eerdere resultaten, liever niet.
Eide
 Eide - vrijdag 17 maart 2017 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 00:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet zo overdrijven.. ze hebben het gemunt op de regering niet op de bevolking..
Dit is voetbal. Dan zijn dingen echt weer anders. Supportersgeweld is vrij normaal in Turkije. Besiktas is zelfs dit seizoen nog bestraft hiervoor. Turkse supporters hebben ook een reputatie op dit gebied. Met de huidige houding van Erdogan vind ik wel degelijk dat er risico is.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 maart 2017 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 07:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is voetbal. Dan zijn dingen echt weer anders. Supportersgeweld is vrij normaal in Turkije. Besiktas is zelfs dit seizoen nog bestraft hiervoor. Turkse supporters hebben ook een reputatie op dit gebied. Met de huidige houding van Erdogan vind ik wel degelijk dat er risico is.
Ja ik ook
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 maart 2017 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 02:06 schreef Loetje het volgende:
Wat hoop ik op Genk en anders op Anderlecht, Schalke of Besiktas (niet gezien de omstandigheden trouwens).

Lyon en United liever niet.
Celta vind ik met de week beter gaan spelen en dan speel ik daar, ondanks eerdere resultaten, liever niet.
Genk of Anderlecht ga ik voor
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 17 maart 2017 - 07:56   quote  deeplink  
Zelf gok ik op de twee Belgische clubs, dat één van deze twee clubs uit de koker komt. Mocht dat het geval zijn, dan acht ik minimaal 65% kans voor Ajax op de halve finale als Ajax net zo goed doet spelen als gisteravond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2017 door Onze Ajax --
moa
 moa - vrijdag 17 maart 2017 - 09:37   quote  deeplink  
Denk dat Ajax alle overgebleven ploegen wel kan hebben, Manchester het best voor de finale bewaren. Succes!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 maart 2017 - 10:41   quote  deeplink  
Ik zou een Anderlecht of een Genk willen loten. Zouden leuke wedstrijdjes worden.
Eide
 Eide - vrijdag 17 maart 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 10:41 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik zou een Anderlecht of een Genk willen loten. Zouden leuke wedstrijdjes worden.
Idem en echt niet om het idee dat zij minder zijn. Beide zijn namelijk heel goed bezig. Belgische ploegen zijn gewoon prettige rivalen. Bovendien scheelt het reistijd voor zowel de ploeg als de supporters.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 17 maart 2017 - 11:02   quote  deeplink  
Ik denk dat het Anderlecht gaat worden, dat gevoek heb ik al sinds Ajax gisteren gewonnen had
remco k
 remco k - vrijdag 17 maart 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 07:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is voetbal. Dan zijn dingen echt weer anders. Supportersgeweld is vrij normaal in Turkije. Besiktas is zelfs dit seizoen nog bestraft hiervoor. Turkse supporters hebben ook een reputatie op dit gebied. Met de huidige houding van Erdogan vind ik wel degelijk dat er risico is.
Eens..
remco k
 remco k - vrijdag 17 maart 2017 - 11:30   quote  deeplink  
Doe mij United maar. Het spel dat wij kunnen spelen hebben ze een verschrikkelijke hekel aan.. En een heel mooi affiche..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 maart 2017 - 12:15   quote  deeplink  
Doe mij maar feijenoord! Op nee wacht die liggen er al een tijdje uit! ;-)

Het beste is natuurlijk een Belgische of Duitse club. 3 dagen na de wedstrijd staat namelijk de wedstrijd tegen psv op het programma.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 maart 2017 - 13:01   quote  deeplink  
De loting staat op het punt van beginnen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 maart 2017 - 13:09   quote  deeplink  
Anderlecht - Manchester United
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 maart 2017 - 13:10   quote  deeplink  
Celta de Vigo - Genk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 maart 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Ajax - Schalke 04
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 maart 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Olympique Lyon - Besiktas
RonBr
 RonBr - vrijdag 17 maart 2017 - 13:12   quote  deeplink  
Schalke. Kansrijk. We hadden het zwaarder kunnen treffen
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 maart 2017 - 13:13   quote  deeplink  
Geen slechte loting toch. Ook blij dat Olympique Lyon tegen Besiktas speelt.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 17 maart 2017 - 13:13   quote  deeplink  
De volgende loting in de UEFA League kwamen tot stand :

Anderlecht - Manchester United.
Celta de Vigo - Racing Genk.
Ajax - Schalke'04.
Olympique Lyon - Besiktas.

Ik acht de kans voor Ajax voor het halen voor de halve finale niet als onmogelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 maart 2017 - 13:13   quote  deeplink  
Speeldata 13 en 20 april!
RonBr
 RonBr - vrijdag 17 maart 2017 - 13:14   quote  deeplink  
Als ze zo spelen als gisteren (en de kansen wat beter benutten) dan hoeven we voor niemand bang te zijn
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 17 maart 2017 - 13:58   quote  deeplink  
Mooie en perspectiefvolle loting vind ik.
Schalke 30 puntjes in Duitsland. Geen toppers, maar wel sterk team. Zeker paar maatjes groter dan kopenhagen.
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 17 maart 2017 - 14:14   quote  deeplink  
Spelen we weer eerst uit??
RonBr
 RonBr - vrijdag 17 maart 2017 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 14:14 schreef aaadjuh het volgende:
Spelen we weer eerst uit??
Nee eerst thuis
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 17 maart 2017 - 14:58   quote  deeplink  
Vond iedereen best, behalve Lyon. Dus ben tevreden met de loting, al zal het verschrikkelijk lastig gaan worden als we zo slordig om blijven springen met de kansen
Eide
 Eide - vrijdag 17 maart 2017 - 15:34   quote  deeplink  
Pittige loting, wel een mooi affiche.
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 maart 2017 - 15:36   quote  deeplink  
Tegen Schalke! Geweldig mooie loting. Veltins arena is een prachtig stadion. We moeten thuis winnen, dat durf ik met zekerheid te zeggen. En mocht dat gebeuren zullen we eens moeten leren om als Nederlandse club in Duitsland ook te kunnen voetballen want daar hebben onze clubs vaak fors verloren. Maar hier liggen echt kansen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 maart 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 14:58 schreef Jaccio het volgende:
Vond iedereen best, behalve Lyon. Dus ben tevreden met de loting, al zal het verschrikkelijk lastig gaan worden als we zo slordig om blijven springen met de kansen
Als we er maar minder tegenkrijgen gaat het prima.
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 17 maart 2017 - 19:49   quote  deeplink  
Gunstig is ook dat het niet zo ver is, s avonds direct terugrijden en dan zondags weer fris de competitie in!!
Eide
 Eide - vrijdag 17 maart 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Moordende aprilmaand voor Ajax op komst

Met de dubbele confrontatie met Schalke 04 op het programma is de maand april voor Ajax loodzwaar geworden. De Amsterdammers spelen zeven wedstrijden, en niet één daarvan is eenvoudig.

Nadat Ajax komende zondag op bezoek is geweest bij Excelsior wacht eerst een interlandperiode. Twee weken om voor de technische staf van Ajax om de selectie voor te bereiden op de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.

Die cyclus begint op 2 april met de thuiswedstrijd tegen koploper Feyenoord. In de kampioensstrijd is dat dé wedstrijd. Drie dagen later komt AZ op bezoek in de Arena. Weer drie dagen later wordt in Nijmegen tegen NEC gespeeld.

Op 13 april wordt de eerste van twee ontmoetingen met Schalke 04 gespeeld. In het tussenliggende weekend staat de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen op het programma.

Na het uitduel met Schalke 04 speelt Ajax weer op vreemde bodem. De kampioensstrijd wordt in een nieuwe plooi gelegd in Eindhoven. Op 23 april is het namelijk PSV-Ajax.

Overzicht:
2 april: Feyenoord (thuis)
5 april: AZ (thuis)
8 april: NEC (uit)
13 april: Schalke 04 (thuis)
16 april: sc Heerenveen (thuis)
20 april: Schalke 04 (uit)
23 april: PSV (uit)

Bron
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 maart 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Tering he...wat een programma :/
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 maart 2017 - 21:02   quote  deeplink  
Ben benieuwd of dat ons de kop gaat kosten aangezien ik Ajax nu al regelmatig erg vermoeid vind ogen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 maart 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 13:58 schreef NatjosFC het volgende:
Mooie en perspectiefvolle loting vind ik.
Schalke 30 puntjes in Duitsland. Geen toppers, maar wel sterk team. Zeker paar maatjes groter dan kopenhagen.
Dat denk ik dus niet. Schalke heeft misschien iets meer voetbal in de ploeg maar ook veel lange houthakkers net als Kopenhagen.
Ajax heeft een prima kans om door te gaan
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 maart 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 20:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Tering he...wat een programma :/
Heerlijk man
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 maart 2017 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 21:02 schreef Loetje het volgende:
Ben benieuwd of dat ons de kop gaat kosten aangezien ik Ajax nu al regelmatig erg vermoeid vind ogen.
Dat ligt meer aan de instelling dat ze zo overkomen. Tweede helft tegen Twente en gisteren hoort de maatstaf te zijn. Alles wordt gemeten tegenwoordig dus gewoon je trainingen erop aanpassen. Sprak laatst de trainer van CSV Apeldoorn. Is hoofdklasse zaterdag en die legde heel mooi uit. Conditietraining doe je maar op twee momenten. Aan het begin van de voorbereiding en in de winterstop. Tijdens het seizoen nog looptraining geven deed hij niet. Je hebt dan al je basisconditie en wedstrijdconditie is nuet te trainen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 maart 2017 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 21:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat ligt meer aan de instelling dat ze zo overkomen. Tweede helft tegen Twente en gisteren hoort de maatstaf te zijn. Alles wordt gemeten tegenwoordig dus gewoon je trainingen erop aanpassen. Sprak laatst de trainer van CSV Apeldoorn. Is hoofdklasse zaterdag en die legde heel mooi uit. Conditietraining doe je maar op twee momenten. Aan het begin van de voorbereiding en in de winterstop. Tijdens het seizoen nog looptraining geven deed hij niet. Je hebt dan al je basisconditie en wedstrijdconditie is nuet te trainen
Het is eerder vermoeidheid door de vele wedstrijden. Dan is die training in het begin en in de winter niet goed geweest. Ziyech kreeg al rust (zelf aangeven dat hij moe was vind ik wel goed) Dolberg heeft paar dagen vrij gehad. Met dit drukke programma kan rouleren geen kwaad. Veltman,Klaassen en nu Schöne hebben in ieder geval wedstrijdjes rust Door schorsingen of blessures.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 maart 2017 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2017 - 20:18 schreef Eide het volgende:
Moordende aprilmaand voor Ajax op komst

Met de dubbele confrontatie met Schalke 04 op het programma is de maand april voor Ajax loodzwaar geworden. De Amsterdammers spelen zeven wedstrijden, en niet één daarvan is eenvoudig.

Nadat Ajax komende zondag op bezoek is geweest bij Excelsior wacht eerst een interlandperiode. Twee weken om voor de technische staf van Ajax om de selectie voor te bereiden op de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.

Die cyclus begint op 2 april met de thuiswedstrijd tegen koploper Feyenoord. In de kampioensstrijd is dat dé wedstrijd. Drie dagen later komt AZ op bezoek in de Arena. Weer drie dagen later wordt in Nijmegen tegen NEC gespeeld.

Op 13 april wordt de eerste van twee ontmoetingen met Schalke 04 gespeeld. In het tussenliggende weekend staat de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen op het programma.

Na het uitduel met Schalke 04 speelt Ajax weer op vreemde bodem. De kampioensstrijd wordt in een nieuwe plooi gelegd in Eindhoven. Op 23 april is het namelijk PSV-Ajax.

Overzicht:
2 april: Feyenoord (thuis)
5 april: AZ (thuis)
8 april: NEC (uit)
13 april: Schalke 04 (thuis)
16 april: sc Heerenveen (thuis)
20 april: Schalke 04 (uit)
23 april: PSV (uit)

Bron
Alleen PSV uit maak ik me zorgen om. Schalke boeit niet aangezien ik kampioenschap nog altijd belangrijker vind dan EL.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 maart 2017 - 12:20   quote  deeplink  
gelukkig veel thuis wedstrijden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 maart 2017 - 12:55   quote  deeplink  
Tussenstand Heerenveen-Feijenoord 1-0
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 maart 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 12:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tussenstand Heerenveen-Feijenoord 1-0
Heerenveen speelt best aardig de eerste helft.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 maart 2017 - 13:32   quote  deeplink  
Wel weer aantal gekke momenten van Higler. Niet eens omdat het Feyenoord is. Ik vind die man heel vaak slecht fluiten. Zo inconsequent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT SCHALKE 04 IN KWARTFINALE!









0.0120539