BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 19 maart 2017, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 22 maart 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz is wel degelijk het probleem. Want de ploeg laat zien fantastisch te kunnen spelen.
Ieder keer weer geef jij de schuld aan de trainer. Bij de Boer was dat net zo. Ook al was ik niet blij met zijn keuze en overtuigd hij niet voldoende, de oorzaak bij Ajax is niet de trainer.

Ajax moet eens een ander balans in de groep gaan brengen in leeftijdsopbouw. En ook meer ervaring op diverse posities brengen. Het beleid zorgt nu al 3 jaar voor een prima verkoop beleid, alleen de supporter krijgt daar niks voor terug.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 maart 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 22:08 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ieder keer weer geef jij de schuld aan de trainer. Bij de Boer was dat net zo. Ook al was ik niet blij met zijn keuze en overtuigd hij niet voldoende, de oorzaak bij Ajax is niet de trainer.

Ajax moet eens een ander balans in de groep gaan brengen in leeftijdsopbouw. En ook meer ervaring op diverse posities brengen. Het beleid zorgt nu al 3 jaar voor een prima verkoop beleid, alleen de supporter krijgt daar niks voor terug.
3 jaar?? Man o man, het beleid met weinig ervaring speelt al veel langer dan 3 jaar. Elk jaar probeert Ajax het met veel te veel jeugd en te weinig balans. Dit is echt niet sinds de nieuwe mensen aan het roer staan. Het zijn elke keer 1 of 2 ervaren spelers die gehaald worden, en zoals iemand hier al een keer schreef pakt dit de ene keer goed uit en de andere keer niet. Maar om de schuld hiervan enkel bij het huidige bestuur te leggen is te gemakkelijk. Dit is namelijk het beleid zoals Ajax dat altijd gevoerd heeft. En daarom is Ajax ook zo bekend geworden. Het nadeel echter ten gunste van vroeger is dat spelers nog sneller vertrekken waardoor je nooit echt iets kan opbouwen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 maart 2017 - 22:56   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 maart 2017 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

3 jaar?? Man o man, het beleid met weinig ervaring speelt al veel langer dan 3 jaar. Elk jaar probeert Ajax het met veel te veel jeugd en te weinig balans. Dit is echt niet sinds de nieuwe mensen aan het roer staan. Het zijn elke keer 1 of 2 ervaren spelers die gehaald worden, en zoals iemand hier al een keer schreef pakt dit de ene keer goed uit en de andere keer niet. Maar om de schuld hiervan enkel bij het huidige bestuur te leggen is te gemakkelijk. Dit is namelijk het beleid zoals Ajax dat altijd gevoerd heeft. En daarom is Ajax ook zo bekend geworden. Het nadeel echter ten gunste van vroeger is dat spelers nog sneller vertrekken waardoor je nooit echt iets kan opbouwen.
Goed lezen ik zeg dat Ajax straks al 3 jaar geen prijzen meer gewonnen heeft en dat ze goed verkocht hebben. En ja het probleem van teveel jonge spelers is er al langer.

Ik leg de schuld bij meerdere mensen inclusief de onlogische en persoonlijke keuzes van Bosz. Je kunt nooit zeggen dat de schuld alleen bij Bosz legt.

Iedereen ziet toch dat de manier waarop al jaren beleid wordt gevoerd dat Ajax blijft fluctueren in de prestaties. Het enige wat ik wel heel positief vind zijn de jeugdspelers die nu doorbreken.

Waar ik me al geruime tijd zorgen over maak is dat we op deze manier jaar in jaar uit door blijven gaan. Ik zie niet in dat het volgend seizoen veel anders zal zijn. En we gaan weer opnieuw weer dezelfde discussies hier lezen die we nu voeren.

Je mag toch verwachten dat de mensen die Ajax leiden enigszins vooruitgang boeken? We kunnen toch nooit tevreden zijn met een beleid dat nu straks 3 jaar al geen prijs meer heeft gewonnen.

Denk je nu echt dat wanneer Bosz ontslagen gaat worden we dan ineens veel meer kans maken op een titel? Het gevoerde beleid is feitelijk niet voldoende om op de momenten dat het erom gaat direct te kunnen anticiperen met de juiste oplossing.

Wat ik eerder zei; ik ben en blijf van mening dat de oorzaak dat we dit jaar geen prijs halen gerelateerd is doordat Ajax in het begin van het seizoen incompleet was en Ziyech te laat is gehaald. Los van hem had je misschien in het begin nog wel 2 andere spelers met ervaring erbij had mogen halen.

In de winter heeft Ajax opnieuw gefaald als club door bepalende spelers in de winter te verkopen en niet met versterkingen met ervaring op de vleugels aan te komen.

Wanneer je nu gaat zeggen dat Bosz de enige schuldige is, vind ik dat ronduit naïef en onrealistisch.

Ik wel benieuwd wat jullie nu voor het nieuwe seizoen anders willen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 maart 2017 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 maart 2017 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

3 jaar?? Man o man, het beleid met weinig ervaring speelt al veel langer dan 3 jaar. Elk jaar probeert Ajax het met veel te veel jeugd en te weinig balans. Dit is echt niet sinds de nieuwe mensen aan het roer staan. Het zijn elke keer 1 of 2 ervaren spelers die gehaald worden, en zoals iemand hier al een keer schreef pakt dit de ene keer goed uit en de andere keer niet. Maar om de schuld hiervan enkel bij het huidige bestuur te leggen is te gemakkelijk. Dit is namelijk het beleid zoals Ajax dat altijd gevoerd heeft. En daarom is Ajax ook zo bekend geworden. Het nadeel echter ten gunste van vroeger is dat spelers nog sneller vertrekken waardoor je nooit echt iets kan opbouwen.
Iedereen is altijd blij als er talentvolle jeugd wordt ingepast maar dan wordt er weer gezeurd dat het te jong is haha. Nee maar inderdaad de kern is te jong of middelmatig om er echt een hoog rendement uit te halen. Ook iets wat al jaren terug komt is de balans die niet goed is. Daardoor blijven we te wisselvallig/onstabiel in veel wedstrijden.

Als ik dan van die griekse teams zie waar cambassio en zo lopen. Denk ik van ja dat zijn types die je team kunnen sturen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 23 maart 2017 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 22:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

De ploeg is gewoon erg jong, Ajax had een betere balans moeten hebben in leeftijd. Maar iedere keer komen ze weer met jonge spelers aan. Bij Ajax hebben ze inmiddels uitgevonden hoe je gemakkelijke geld kunt verdienen. En ja dat is gemakkelijker met jonge spelers dan met oudere spelers.

Afgelopen weekend kon je zien dat Feyenoord uiteindelijk een wedstrijd wint op basis van inzet en de wil om te winnen. Bij Ajax zagen we hoe laks en zonder wil vele spelers speelden.

Is dat de schuld van Bosz?

Nee...dat denk ik niet. Dat is de leiding van Ajax aan te rekenen dat er teveel te jonge spelers zijn.
Ik vind het wel een interessante discussie.
Zou een Guardiola, vGaal of bijv Mourinho met dezelfde selectie en 1 (betaalbare) speler naar keuze geen kampioen van de eredivisie zijn geworden?
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 maart 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Een trainer moet de groep op de juiste manier prepareren voor wedstrijden.

Ajax speelde een prima pot tegen Kopenhagen. Maar de beste pot
ik denk dat hij dat bij elke wedstrijd het zelfde doet... dus waarom tegen kopenhagen wel en de rest niet ? zijn dus wel degelijk de spelers zelf... ik vind het dan ook onzin om hiervan de trainer de schuld tegeven.. moet uit jezelf komen de drang om te winnen.. heb je dit niet hoor je niet thuis bij het profvoetbal..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 maart 2017 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz is wel degelijk het probleem. Want de ploeg laat zien fantastisch te kunnen spelen.
waarom dat niet elke wedstrijd dit kunnen opbrengen ? ze laten zien fantastisch te kunnen voetballen onder bosz.. maar bosz is wel het probleem ? nee het probleem ligt hem erin dat de spelers ZELF niet elke wedstrijd 200% geven of kunnen.. dat ligt dus zeker niet aan de trainer... maar goed alles ligt bij jou aan maar een aantal mensen.. behalve klaassen natuurlijk..
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 22:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

De ploeg is gewoon erg jong, Ajax had een betere balans moeten hebben in leeftijd. Maar iedere keer komen ze weer met jonge spelers aan. Bij Ajax hebben ze inmiddels uitgevonden hoe je gemakkelijke geld kunt verdienen. En ja dat is gemakkelijker met jonge spelers dan met oudere spelers.

Afgelopen weekend kon je zien dat Feyenoord uiteindelijk een wedstrijd wint op basis van inzet en de wil om te winnen. Bij Ajax zagen we hoe laks en zonder wil vele spelers speelden.

Is dat de schuld van Bosz?

Nee...dat denk ik niet. Dat is de leiding van Ajax aan te rekenen dat er teveel te jonge spelers zijn.
Een van de meest ervaren ploegen in jaren als je naar de basis kijker man. Get ur facts straight
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 maart 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een van de meest ervaren ploegen in jaren als je naar de basis kijker man. Get ur facts straight
dus ligt het aan bosz en niet aan die ervaren spelers.. ok... maar goed je zegt dat bobby in herhaling valt en ik maar je kan er zelf ook wat van hoor... zow hey
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een van de meest ervaren ploegen in jaren als je naar de basis kijker man. Get ur facts straight
De feiten laten zien dat wat Ajax brengt onvoldoende is voor de titel. En de feiten laten zien dat Ajax nog altijd enorm wisselvallig is. De feiten laten zien dat diverse spelers te weinig rendement brengen. De feiten laten zien dat de vleugelspelers veel te weinig brengen. De feiten laten zien dat Ajax een speler gekocht heeft voor 12 miljoen die niet op redelijke termijn een toevoeging is, terwijl Ajax dat juist nodig heeft gezien de verkoop van een aantal spelers.

De optelsom leert dat het gevoerde beleid beslissingen genomen heeft die niet de juiste waren voor Ajax.

Hoe gaat Ajax nu dit doorbreken door het voor volgend seizoen beter te doen en stabieler voor de dag te kunnen komen.....
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 14:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus ligt het aan bosz en niet aan die ervaren spelers.. ok... maar goed je zegt dat bobby in herhaling valt en ik maar je kan er zelf ook wat van hoor... zow hey
Ik herhaal omdat ik een keer wil dat er geluisterd wordt. Remco roept al jaren niks. Bij Remco ligt het vaak aan een trainer of een bepaalde speler op een bepaald moment.

Het gaat erom dat alles een oorzaak heeft en er vaak beslissingen bij elkaar voor zorgen dat het niet zo gaat als men gehoopt had. Het lijkt er steeds meer op dat het gevoerde beleid bij Ajax niet voor een verandering gaat zorgen die Ajax weer een titel oplevert en meer stabiliteit.

Ook wanneer je Bosz eruit zet en een ander ervoor in de plaats gaat zetten zul je gelijkwaardige problemen en beperkingen zien.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 maart 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 14:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik herhaal omdat ik een keer wil dat er geluisterd wordt. Remco roept al jaren niks. Bij Remco ligt het vaak aan een trainer of een bepaalde speler op een bepaald moment.

Het gaat erom dat alles een oorzaak heeft en er vaak beslissingen bij elkaar voor zorgen dat het niet zo gaat als men gehoopt had. Het lijkt er steeds meer op dat het gevoerde beleid bij Ajax niet voor een verandering gaat zorgen die Ajax weer een titel oplevert en meer stabiliteit.

Ook wanneer je Bosz eruit zet en een ander ervoor in de plaats gaat zetten zul je gelijkwaardige problemen en beperkingen zien.
Ben ik met je eens maar de mensen binnen Ajax hebben er blijkbaar vrede mee dat we top 3 eindigen jaarlijks.
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 14:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus ligt het aan bosz en niet aan die ervaren spelers.. ok... maar goed je zegt dat bobby in herhaling valt en ik maar je kan er zelf ook wat van hoor... zow hey
Waar heb ik het in die post over Bosz. Leer eens lezen vent
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 14:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik herhaal omdat ik een keer wil dat er geluisterd wordt. Remco roept al jaren niks. Bij Remco ligt het vaak aan een trainer of een bepaalde speler op een bepaald moment.

Het gaat erom dat alles een oorzaak heeft en er vaak beslissingen bij elkaar voor zorgen dat het niet zo gaat als men gehoopt had. Het lijkt er steeds meer op dat het gevoerde beleid bij Ajax niet voor een verandering gaat zorgen die Ajax weer een titel oplevert en meer stabiliteit.

Ook wanneer je Bosz eruit zet en een ander ervoor in de plaats gaat zetten zul je gelijkwaardige problemen en beperkingen zien.
Rot toch op man mafkees.

Vrijwel zonder uitzondering stond iedereen achter de selectie die er afgelopen jaar werd neergezet. Ajax heeft ook een fantastische selectie. Maar we hebben een trainer die zo veel volk heeft weggejaagd bij de club dat het niet anders kan dan dat hij hier hoogstpersoonlijk verantwoordelijk gehouden moet worden. Dat heeft niets met beleid te naken van de club zelf.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Rot toch op man mafkees.

Vrijwel zonder uitzondering stond iedereen achter de selectie die er afgelopen jaar werd neergezet. Ajax heeft ook een fantastische selectie. Maar we hebben een trainer die zo veel volk heeft weggejaagd bij de club dat het niet anders kan dan dat hij hier hoogstpersoonlijk verantwoordelijk gehouden moet worden. Dat heeft niets met beleid te naken van de club zelf.
Natuurlijk alles is de schuld van Bosz. Net als dat het vorig jaar allemaal de schuld was van de Boer.

Keer op keer heeft de trainer het gedaan in jouw ogen en hadden we een fantastische selectie. Wanneer Remco de trainer was geweest dan had Ajax al lang kampioen geweest.

Net als dat het een beetje moeilijk voor je wordt wanneer andere mensen hier op het forum een andere mening hebben je ze bijna dwangmatig wil corrigeren. Doe een keer normaal en laat mensen in hun waarde.

Het lijkt er wel op of je een blinde spot ergens in je hersenen hebt. Ik vind je redenatie zo kortzichtig.

Dan moeten we dus Bosz (en ik heb ook niks met hem) ontslaan en dan een andere trainer aanstellen. Dan kan ik je nu al op een presenteerblaadje dat Remco (weet alles beter) dat je ook dan weer je gaat richten op de trainer. Dat is pas voorspelbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 maart 2017 door Bobby1972 --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 23 maart 2017 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 16:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Natuurlijk alles is de schuld van Bosz. Net als dat het vorig jaar allemaal de schuld was van de Boer.

Keer op keer heeft de trainer het gedaan in jouw ogen en hadden we een fantastische selectie. Wanneer Remco de trainer was geweest dan had Ajax al lang kampioen geweest.

Net als dat het een beetje moeilijk voor je wordt wanneer andere mensen hier op het forum een andere mening hebben je ze bijna dwangmatig wil corrigeren. Doe een keer normaal en laat mensen in hun waarde.

Het lijkt er wel op of je een blinde spot ergens in je hersenen hebt. Ik vind je redenatie zo kortzichtig.

Dan moeten we dus Bosz (en ik heb ook niks met hem) ontslaan en dan een andere trainer aanstellen. Dan kan ik je nu al op een presenteerblaadje dat Remco (weet alles beter) dat je ook dan weer je gaat richten op de trainer. Dat is pas voorspelbaar.
Het is toch wel dubbel hoor.

Bosz kiest ervoor om op een bepaalde manier te spelen, dus hij acht de selectie die hij tot zijn beschikking heeft daar sterk genoeg voor om de titel te pakken, anders doe je het niet..

El Ghazi, Bazoer weg. Tete en Riedewald worden weggejaagd..
Dat is toch gewoon allemaal Bosz?

Natuurlijk worden er bovenin een hoop fouten gemaakt, maar Bosz doet het toch gewoon niet goed genoeg gezien de selectie die hij tot zijn beschikking heeft?

Zoals ik zei, het is dubbel. Want aan de ene kant komen we wel ver in de EL, maar aan de andere kant vind ik dat er wel erg mild op Bosz gereageerd wordt. Ongeacht hoe verrassend goed F'noord het ook doet, met deze selectie moeten we gewoon kampioen worden.
Ik wacht het af, want de competitie is natuurlijk nog niet voorbij, maar ik denk gezien bepaalde keuzes die hij maakt dat Bosz niet de juiste trainer voor Ajax is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 maart 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 16:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Natuurlijk alles is de schuld van Bosz. Net als dat het vorig jaar allemaal de schuld was van de Boer.

Keer op keer heeft de trainer het gedaan in jouw ogen en hadden we een fantastische selectie. Wanneer Remco de trainer was geweest dan had Ajax al lang kampioen geweest.

Net als dat het een beetje moeilijk voor je wordt wanneer andere mensen hier op het forum een andere mening hebben je ze bijna dwangmatig wil corrigeren. Doe een keer normaal en laat mensen in hun waarde.

Het lijkt er wel op of je een blinde spot ergens in je hersenen hebt. Ik vind je redenatie zo kortzichtig.

Dan moeten we dus Bosz (en ik heb ook niks met hem) ontslaan en dan een andere trainer aanstellen. Dan kan ik je nu al op een presenteerblaadje dat Remco (weet alles beter) dat je ook dan weer je gaat richten op de trainer. Dat is pas voorspelbaar.
Je manier van posten geeft je werkelijke niveau aan. Een diep droevige kansloze die op meer dan een fors uitgekotst wordt. Inhoudelijk uitermate zwak en niks anders doen dan open dieren intrappen.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 14:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens maar de mensen binnen Ajax hebben er blijkbaar vrede mee dat we top 3 eindigen jaarlijks.
Dan zijn die mensen feitelijk ongeschikt voor Ajax!!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je manier van posten geeft je werkelijke niveau aan. Een diep droevige kansloze die op meer dan een fors uitgekotst wordt. Inhoudelijk uitermate zwak en niks anders doen dan open dieren intrappen.
Dat zegt een inferieur persoon die voortdurend mensen zit te corrigeren dat ze het verkeerd zien.

Jij denkt dat je de wijsheid in pacht hebt, feitelijk kun je alleen maar kritiek uiten op individuele personen. En ben je niet instaat om verder te kijken. Nog ben je instaat om mensen in hun waarde te laten.

Voor mij blijf je Remco met de gekleurde roze bril op. Net als de keren dat je ineens veranderde van mening. Het is regelmatig bij jou maar net hoe de wind waait. Ik vind dat ronduit zwak!!
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 21:33 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dan zijn die mensen feitelijk ongeschikt voor Ajax!!
Waarom. Omdat jij vindt dat Ajax ieder jaar kampioen moet worden. Kerel. Je liep ook al als een klein kind te janken over Ajax toen we wel ieder jaar kampioen werden.

Je bent gewoon een azijnzeikerd eerste klas.

Leer er maar gewoon mee te leven dat Ajax nooit geen Europese top meer zal zijn.
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 22:07 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dat zegt een inferieur persoon die voortdurend mensen zit te corrigeren dat ze het verkeerd zien.

Jij denkt dat je de wijsheid in pacht hebt, feitelijk kun je alleen maar kritiek uiten op individuele personen. En ben je niet instaat om verder te kijken. Nog ben je instaat om mensen in hun waarde te laten.

Voor mij blijf je Remco met de gekleurde roze bril op. Net als de keren dat je ineens veranderde van mening. Het is regelmatig bij jou maar net hoe de wind waait. Ik vind dat ronduit zwak!!
Ik bekritiseer op jou na helemaal niemand persoonlijk. De rest heeft namelijk een mening. Jij hebt helemaal geen mening. Je zeikt enkel en alleen alles af wat Ajax doet. En dat terwijl jij amper iets weet van je club
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2017 - 22:10   quote  deeplink  
En wat betreft je laatste zin. Dat bewijst je eigen kortzichtigheid. Een mening van een ander kan namelijk de betere zijn ten op zochten van jezelf en dan moet je bijdraaien.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 17:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het is toch wel dubbel hoor.

Bosz kiest ervoor om op een bepaalde manier te spelen, dus hij acht de selectie die hij tot zijn beschikking heeft daar sterk genoeg voor om de titel te pakken, anders doe je het niet..

El Ghazi, Bazoer weg. Tete en Riedewald worden weggejaagd..
Dat is toch gewoon allemaal Bosz?

Natuurlijk worden er bovenin een hoop fouten gemaakt, maar Bosz doet het toch gewoon niet goed genoeg gezien de selectie die hij tot zijn beschikking heeft?

Zoals ik zei, het is dubbel. Want aan de ene kant komen we wel ver in de EL, maar aan de andere kant vind ik dat er wel erg mild op Bosz gereageerd wordt. Ongeacht hoe verrassend goed F'noord het ook doet, met deze selectie moeten we gewoon kampioen worden.
Ik wacht het af, want de competitie is natuurlijk nog niet voorbij, maar ik denk gezien bepaalde keuzes die hij maakt dat Bosz niet de juiste trainer voor Ajax is.
Ik ben ook absoluut geen Bosz fan en had hem nooit aangenomen. Alleen zie ik hem als een deel van de werkelijke reden dat Ajax niet kampioen gaat worden.

Mensen die hem aangenomen hebben zijn ten alle tijde ook verantwoordelijk voor die keuze. Vaak als het fout gaat is de trainer de gene die erop wordt afgerekend. Ik vind dat te kortzichtig, dan had je hem nooit moeten aannemen.

De mensen die nu verantwoordelijk zijn voor de vele beslissingen van de afgelopen jaren zijn voor een groot deel ook verantwoordelijk voor de resultaten die we nu zien.

Natuurlijk heeft een trainer invloed op de prestaties. Maar de spelers hebben altijd nog veel meer invloed op de uiteindelijke resultaten. Ik ben en blijf van mening dat de selectie keuze aan het begin van het seizoen als in de winter erg slecht door de leiding is ingevuld.

Daarom verwacht ik ook voor het komende seizoen dat we een vervolg krijgen van de fouten en beperkingen die we nu ook zien. En dan komen uiteindelijk de tekortkomingen van de mensen die Ajax nu leiden vanzelf naar boven.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 maart 2017 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 22:10 schreef remco k het volgende:
En wat betreft je laatste zin. Dat bewijst je eigen kortzichtigheid. Een mening van een ander kan namelijk de betere zijn ten op zochten van jezelf en dan moet je bijdraaien.
Ik ben niet zo draaikont zoals jij bent. Jij bent en blijft Remco met de roze bril!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 maart 2017 - 22:54   quote  deeplink  
En ik ben Wouter en ik maak weer popcorn. Heerlijk jongens, ga door!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 maart 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom. Omdat jij vindt dat Ajax ieder jaar kampioen moet worden. Kerel. Je liep ook al als een klein kind te janken over Ajax toen we wel ieder jaar kampioen werden.

Je bent gewoon een azijnzeikerd eerste klas.

Leer er maar gewoon mee te leven dat Ajax nooit geen Europese top meer zal zijn.
Het zijn hele simpele dingen die de meesten van ons ook zien. De leiding heeft gefaald door heel laat te anticiperen op versterkingen. Het was 100% de schuld van de leiding dat Ajax de CL is misgelopen.

Dat heeft niks te maken met dat Ajax geen Europese top meer is. Ajax had met een normaal beleid wat adequaat had gehandeld op dat moment prima CL kunnen halen. De afwachtende houding heeft Ajax beperkt in het begin. Niet Peter Bosz.

De leiding en Peter Bosz hebben samen in de winter diverse spelers laten gaan en niet de gewenste vleugelspelers met ervaring gekocht. Op basis van inzicht is dit verre van overtuigend.

Het gaat om de details die simpel beter ingevuld hadden kunnen worden. En daar verliest Ajax onnodig teveel kwaliteit. En dat mag je Ajax zeker aanrekenen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 maart 2017 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 00:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het zijn hele simpele dingen die de meesten van ons ook zien. De leiding heeft gefaald door heel laat te anticiperen op versterkingen. Het was 100% de schuld van de leiding dat Ajax de CL is misgelopen.

Dat heeft niks te maken met dat Ajax geen Europese top meer is. Ajax had met een normaal beleid wat adequaat had gehandeld op dat moment prima CL kunnen halen. De afwachtende houding heeft Ajax beperkt in het begin. Niet Peter Bosz.

De leiding en Peter Bosz hebben samen in de winter diverse spelers laten gaan en niet de gewenste vleugelspelers met ervaring gekocht. Op basis van inzicht is dit verre van overtuigend.

Het gaat om de details die simpel beter ingevuld hadden kunnen worden. En daar verliest Ajax onnodig teveel kwaliteit. En dat mag je Ajax zeker aanrekenen.
En dat was onder de Boer al bezig. Geen groei ondanks diversen kampioenschappen. Heb er toen meerdere topic over gestart. Te middelmatige spelers, slecht transferbeleid, geen goede balans binnen het team. Dan kun je niet verwachten dat een trainer dat in zijn eerste seizoen even rechtzet. De Boer heeft in ieder geval nog hoog rendement weten te halen in zijn eerste seizoenen. De beloofde groei heb ik nog niet gezien.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 maart 2017 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heb ik het in die post over Bosz. Leer eens lezen vent
niet in die post.. in een andere post geef je wel degelijk de schuld aan bosz

"Bosz is wel degelijk het probleem. Want de ploeg laat zien fantastisch te kunnen spelen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 24 maart 2017 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 07:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet in die post.. in een andere post geef je wel degelijk de schuld aan bosz

"Bosz is wel degelijk het probleem. Want de ploeg laat zien fantastisch te kunnen spelen."
Bosz is ook een gedeelte van het probleem. De selectie is goed genoeg om kampioen te worden, maar we worden het niet.
Ligt aan Bosz. Als je als trainer niet in staat bent een groep 19-20 jarigen te motiveren voor een Groningen of Excelsior uit, dan ben je niet geschikt voor Ajax.

Verder ben ik het eens met Bobby1972.. Bosz heeft niet zichzelf aangesteld als trainer van Ajax..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 24 maart 2017 - 08:33   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=302129&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#share=true&playerID=ff67fb0efa4739933405c7fd2b.17jpub3nsjntj1alvl72ki241z&time=8&vid=3kx7tyk3q6uk1wkcn7ko2x08z

weet niet of dit zo werkt, maar is een link naar samenvatting van oefenwedstrijd tegen Pec Zwolle gisteren. 90 min. Neres

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - vrijdag 24 maart 2017 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 22:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo draaikont zoals jij bent. Jij bent en blijft Remco met de roze bril!
Weet je hoe dat in de grote mensen wereld heet? Realistisch.
remco k
 remco k - vrijdag 24 maart 2017 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 00:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het zijn hele simpele dingen die de meesten van ons ook zien. De leiding heeft gefaald door heel laat te anticiperen op versterkingen. Het was 100% de schuld van de leiding dat Ajax de CL is misgelopen.

Dat heeft niks te maken met dat Ajax geen Europese top meer is. Ajax had met een normaal beleid wat adequaat had gehandeld op dat moment prima CL kunnen halen. De afwachtende houding heeft Ajax beperkt in het begin. Niet Peter Bosz.

De leiding en Peter Bosz hebben samen in de winter diverse spelers laten gaan en niet de gewenste vleugelspelers met ervaring gekocht. Op basis van inzicht is dit verre van overtuigend.

Het gaat om de details die simpel beter ingevuld hadden kunnen worden. En daar verliest Ajax onnodig teveel kwaliteit. En dat mag je Ajax zeker aanrekenen.
Nee hoor. Bosz had meer uit de jongens moeten halen die hij met pek en veren heeft weggejaagd.
remco k
 remco k - vrijdag 24 maart 2017 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 07:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Bosz is ook een gedeelte van het probleem. De selectie is goed genoeg om kampioen te worden, maar we worden het niet.
Ligt aan Bosz. Als je als trainer niet in staat bent een groep 19-20 jarigen te motiveren voor een Groningen of Excelsior uit, dan ben je niet geschikt voor Ajax.

Verder ben ik het eens met Bobby1972.. Bosz heeft niet zichzelf aangesteld als trainer van Ajax..
Juist en zo is het en niet anders.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 maart 2017 - 09:30   quote  deeplink  
ik vind dat de motivatie van spelers grotendeels uit hun zelf moet komen.. de trainer kan hun mentaliteit niet veranderen en zit in het aard van het beestje.. net zo als de spelera die zijn vertrokken.. mis je niks aan.. daarbij kan je bosz niet kwalijk nemen dat feyenoord nu een seizoen doormaakt die ze in de gulden tijd nog niet eens hadden.. anders had men gewoon 1ste gestaan en behoorde je tot de laatste 8 in de EL en heb je het beter gedaan dan alle voorganger in de afgelopen 15 jaar.. keuzes kan je over discusseren maar dat is slechts een persoonlijke voorkeur en geen garantie dat het anders beter was gegaan.. want wat heeft elghazi bazoer etc nu daadwerlelijk laten zien ? ik vind nog steeds dat we mede door spelers die onder de boer speelde en jullie graag wouden zien dit kampioenschap wss mislopen.. denk maar aan de eerste 2 wedstrijden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 24 maart 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2017 - 13:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Mijn basis, met vervangers :

Onana/Alblas

Tete/Veltman
Sanchez/Westermann
de Ligt/Riedewald
Viergever/Sinkgraven

Klaassen/Schone
vd Beek/de Jong
Ziyech/Nouri

Dolberg/Cassiera
Youness/Cerny
Kluivert/Neres

Als ik dat zelf zo bekijk gaan we er op de meeste posities gewoon flink op achteruit als er gewisseld wordt. Niet zo best.

Er dan ook vanuitgaande dat Tete en Riedewald hoogstwaarschijnlijk willen vertrekken in de zomer. Klaassen wellicht ook..

Werk aan de winkel dus. De leiding moet de ogen openen en gericht gaan aankopen.
Ik zie niet in waarom we weer moeten aankopen? Nouri, Frenkie de jong, Donny van de Beek, allemaal jeugd wat er al is. Ze moeten Tete houden en Veltman verkopen. Alleen een extra spits achter Dolberg zou niet verkeerd zijn, en dan kom ik uit op Huntelaar die is ook nog eens transfervrij.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 maart 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 07:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En dat was onder de Boer al bezig. Geen groei ondanks diversen kampioenschappen. Heb er toen meerdere topic over gestart. Te middelmatige spelers, slecht transferbeleid, geen goede balans binnen het team. Dan kun je niet verwachten dat een trainer dat in zijn eerste seizoen even rechtzet. De Boer heeft in ieder geval nog hoog rendement weten te halen in zijn eerste seizoenen. De beloofde groei heb ik nog niet gezien.
Naaaa Remco :), je leert het uiteindelijk wel wat nu de werkelijke oorzaken zijn van de problemen. Want bij de Boer hadden we dezelfde soort problemen. En zal ik je wat verklappen Remco:) wanneer Bosz vervangen wordt hebben we waarschijnlijk weer dezelfde problemen. Moet niet gekker worden :)

Dan zal Ajax het beleid moeten veranderen zodat we niet stil blijven staan zoals we dat nu al jaren doen. Daar is geen hogere wiskunde voor nodig. Gewoon gezond verstand, maar dat blijkt bij Ajax toch best al moeilijk te zijn!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 maart 2017 - 14:35   quote  deeplink  
Ik zie Bosz mede als een beperking. Maar niet de belangrijkste beperking, dat is en blijft de leiding in mijn ogen. Omdat zij ook onder de Boer dezelfde beperkingen creëerden.

Toch blijf ik van mening dat Ajax meer stabiliteit nodig heeft, daar kun je niet meer omheen. Huntelaar zie ik graag komen. Maar dan zou ik nog graag 1 of 2 meer ervaren en oudere spelers erbij zien komen.

Het is te hopen dat Ajax voor het nieuwe seizoen niet opnieuw zo terughoudend is en opnieuw aankomt met een jeugdig talent. Die hebben we in overvloed zelfs in de eigen jeugd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 24 maart 2017 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2017 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Rot toch op man mafkees.

Vrijwel zonder uitzondering stond iedereen achter de selectie die er afgelopen jaar werd neergezet. Ajax heeft ook een fantastische selectie. Maar we hebben een trainer die zo veel volk heeft weggejaagd bij de club dat het niet anders kan dan dat hij hier hoogstpersoonlijk verantwoordelijk gehouden moet worden. Dat heeft niets met beleid te naken van de club zelf.
Met het laatste ben ik het idd wel eens. Bosz heeft wel goede spelers weggejaagd en dat is echt echt doodzonde.

Bosz moest Traore hebben en die passant faalde gigantisch als spits en als rechtsbuiten, waardoor we door die passant onze "gratis" rechtsbuiten, die ook in de spits kon spelen moesten laten gaan en vanwege dit gezeur is Ajax nog eens 12m kwijt om dat gat op te vullen. Hij had geluk dat Dolberg uit het niets opkwam, want met Traore in de spits hadden we nu in het rechter rijtje gestaan.

De komst van Traore heeft hetvolgende gekost: 2m huur + 12m voor Neres als vervanger voor El ghazi -7m, dus 7m negatief. El ghazi stond er al en Neres moet er nog komen, daarbij is het salaris van Neres gigantisch vergeleken met Elghazi en dit is ook niet goed voor Kluivert die op die positie verder is dan Neres.

Dit neem ik niet alleen Bosz kwalijk maar ook het bestuur. Daarbij zou ik Riedewald willen zien op 6, maarja... het ziet er naar uit dat het talent weggaat en je een ervaren oude knar over houdt die daar tegen goede tegenstanders niet goed functioneerd.

Zijn voetbal filosofie mag dan prima zijn, maar zijn management skills zijn ondermaats. Ik hou ook de rest van de technische staf verantwoordelijk voor dit gezeik in de selectie.

Nietemin doen ze het uitstekend in Europa, maar we hebben nog geen echte goede tegenstander getroffen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 24 maart 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 14:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom we weer moeten aankopen? Nouri, Frenkie de jong, Donny van de Beek, allemaal jeugd wat er al is. Ze moeten Tete houden en Veltman verkopen. Alleen een extra spits achter Dolberg zou niet verkeerd zijn, en dan kom ik uit op Huntelaar die is ook nog eens transfervrij.
Er moet ervaring bij voor de basis. Klaassen zal naar verwachting gaan vertrekken. Schone kan het niet meer bijbenen. Dan hou je eigenlijk alleen maar jonkies over. Lijkt me niet ideaal.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 maart 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 15:10 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Er moet ervaring bij voor de basis. Klaassen zal naar verwachting gaan vertrekken. Schone kan het niet meer bijbenen. Dan hou je eigenlijk alleen maar jonkies over. Lijkt me niet ideaal.
Dus heb je ervaren spelers nodig, hoe duidelijk en simpel wil je het hebben :)
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 maart 2017 - 17:31   quote  deeplink  
Je ziet dat de leiding ook moeilijk sturing kan geven op Bosz zijn gedrag. Dan praat je opnieuw over een tekortkoming van die mensen.

Ook al sturen ze Bosz weg, uiteindelijk met een nieuwe trainer krijg je een herhaling van hetzelfde.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 24 maart 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 17:26 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dus heb je ervaren spelers nodig, hoe duidelijk en simpel wil je het hebben :)
Uiteraard heb je ervaring nodig. Het liefst iemand die de trainer ook durft tegen te spreken als het niet loopt. Een echte aanvoerder
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 maart 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 17:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Uiteraard heb je ervaring nodig. Het liefst iemand die de trainer ook durft tegen te spreken als het niet loopt. Een echte aanvoerder
Type El ahmadi op 6 kan ook geen kwaad. Of Poulsen of Anita enz enz een rotzak die goed in ballen afpakken is maar minder beperkt als Enoh.

Haps linksback en voorhoede Huntelaar en een vleugelflitser.

Tete rechtsback

--------Onana--------
Tete-Sanches-Ligt-Haps
------Sterke 6-------
--Klaassen---Ziyech---
Kluivert-Dolberg--Aankoop

Riedewald op 6 kan ook
Neres geen idee of dat wat wordt
Vd Beek achter Klaassen
Nouri achter Ziyech

Schöne Veltman Viergever verkopen of bank
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 24 maart 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 19:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Type El ahmadi op 6 kan ook geen kwaad. Of Poulsen of Anita enz enz een rotzak die goed in ballen afpakken is maar minder beperkt als Enoh.

Haps linksback en voorhoede Huntelaar en een vleugelflitser.

Tete rechtsback

--------Onana--------
Tete-Sanches-Ligt-Haps
------Sterke 6-------
--Klaassen---Ziyech---
Kluivert-Dolberg--Aankoop

Riedewald op 6 kan ook
Neres geen idee of dat wat wordt
Vd Beek achter Klaassen
Nouri achter Ziyech

Schöne Veltman Viergever verkopen of bank
Valt me op dat niemand Cassiera noemt in de opstellingen.
Is die jongen al afgeschreven?

Verder goede opstelling trouwens. We hebben inderdaad gewoon een klootzak nodig in de selectie die zijn mond durft open te trekken en niet bang is om een kaart te pakken als het moet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door Jaccio --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 maart 2017 - 20:37   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon die spelers kopen die werkelijk nodig zijn. En als dat een keer meer kost dan het salarisplafond, dan moeten ze maar eens gaan leren om verder te kunnen en durven kijken.

Want anders blijven we jaar in jaar uit steken waar we nu ook staan. Ajax hoopt nu al een paar jaar dat het een keer positief zal uitpakken. Wanneer je nu straks al 3 jaar geen prijs wint, kun je niet zeggen dat het beleid acceptabel is. En dat het domme pech is.

We zien nu al diverse jaren dat Ajax wisselvallig is, dit is niet te wijten aan de trainer. Maar aan de keuze van je selectie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 24 maart 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 20:37 schreef Bobby1972 het volgende:

We zien nu al diverse jaren dat Ajax wisselvallig is, dit is niet te wijten aan de trainer. Maar aan de keuze van je selectie.
Leg dit nou eens uit teletubbie...
remco k
 remco k - zaterdag 25 maart 2017 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 14:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Naaaa Remco :), je leert het uiteindelijk wel wat nu de werkelijke oorzaken zijn van de problemen. Want bij de Boer hadden we dezelfde soort problemen. En zal ik je wat verklappen Remco:) wanneer Bosz vervangen wordt hebben we waarschijnlijk weer dezelfde problemen. Moet niet gekker worden :)

Dan zal Ajax het beleid moeten veranderen zodat we niet stil blijven staan zoals we dat nu al jaren doen. Daar is geen hogere wiskunde voor nodig. Gewoon gezond verstand, maar dat blijkt bij Ajax toch best al moeilijk te zijn!
Ga nou eens een keer inhoudelijk iets posten ipv ellenlange teksten met enkel en alleen open deuren..
Of weet je niet wat inhoudelijk betekend??
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 25 maart 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2017 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga nou eens een keer inhoudelijk iets posten ipv ellenlange teksten met enkel en alleen open deuren..
Of weet je niet wat inhoudelijk betekend??
Nou Remco jij komt voortdurend met dezelfde dingen dat het aan Bosz ligt. En dat wanneer jij trainer van Ajax zou zijn je het beter zou doen.

Ik praat verdomme toch geen Russisch. Ik zeg duidelijk dat Ajax meer ervaren spelers erbij nodig heeft. Wanneer je ziet dat Ajax ieder jaar gelijksoortige problemen heeft bij verschillende trainers dan is het toch logisch dat je het anders moet gaan invullen.

Dan zie ik vervolgens dat mensen hier met hun 'favoriete' opstelling komen. Dan denk ik; das mooi bedacht (ik zou trainer worden per vandaag) alleen dan lossen de problemen nog steeds niet op.

Sommige mensen denken dat ze met hun opstelling de problemen gaan oplossen. En Remco denkt en gelooft dat ook. Als Remco nou echt zo goed was, dan had hij nu trainer geweest bij Ajax en niet Peter Bosz.

Wanneer je wil dat Ajax stabieler gaat spelen dan de afgelopen jaren dan zul je meer kwaliteit moeten inpassen dan wat je nu hebt. Kijk naar de vele verkeerde ballen van spelers of keuzes die ze maken. Denk je nu echt dat een trainer die problemen en tekortkomingen kan oplossen?

Als een speler niet beter is en wordt, dan is dat een gegeven. Alleen bij Ajax kun je tegenwoordig ook als gemankeerde voetballer prima blijven spelen in het eerste elftal. Ook wanneer je structureel een laag rendement hebt. Je zou bijna gaan denken dat zelfs iemand als Remco kans heeft om trainer te kunnen worden bij Ajax, het moet niet gekker worden :)

De spelers die niet groeien en of al geruime tijd een te laag rendement laten zien, zijn spelers die aangenomen zijn of uit de Ajax jeugd komen. Kun je dus Ajax als geheel daar voor verantwoordelijk stellen.

Andere spelers op bepaalde posities zetten lossen niet het 'werkelijke' probleem op. Omdat andere spelers ook genoeg kansen hebben gehad en dan niet uiteindelijk het verschil maken waarmee zij een plaats in de basis afdwingen.

Er is maar 1 oplossing; MEER KWALITEIT. Spelers die structureel meer rendement hebben dan de huidige spelers. Het lijkt me niet onmogelijk om betere spelers te kunnen vinden dan de gemankeerde spelers die geen groei vertonen en al maanden een laag rendement laten zien.

Wanneer de mensen binnen Ajax deze mensen niet kunnen vinden, dan hebben ze niks bij Ajax te zoeken. Wanneer je dan vervolgens gaat zeggen; we hebben een salarisplafond, dan ga je daar maar een keer van afwijken.

Omdat de supporter gewoon weer eens een normaal spelend Ajax wil zien. En na 3 jaar wordt het wel weer eens tijd dat Ajax een prijs wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 maart 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - zaterdag 25 maart 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2017 - 15:27 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Nou Remco jij komt voortdurend met dezelfde dingen dat het aan Bosz ligt. En dat wanneer jij trainer van Ajax zou zijn je het beter zou doen.

Ik praat verdomme toch geen Russisch. Ik zeg duidelijk dat Ajax meer ervaren spelers erbij nodig heeft. Wanneer je ziet dat Ajax ieder jaar gelijksoortige problemen heeft bij verschillende trainers dan is het toch logisch dat je het anders moet gaan invullen.

Dan zie ik vervolgens dat mensen hier met hun 'favoriete' opstelling komen. Dan denk ik; das mooi bedacht (ik zou trainer worden per vandaag) alleen dan lossen de problemen nog steeds niet op.

Sommige mensen denken dat ze met hun opstelling de problemen gaan oplossen. En Remco denkt en gelooft dat ook. Als Remco nou echt zo goed was, dan had hij nu trainer geweest bij Ajax en niet Peter Bosz.

Wanneer je wil dat Ajax stabieler gaat spelen dan de afgelopen jaren dan zul je meer kwaliteit moeten inpassen dan wat je nu hebt. Kijk naar de vele verkeerde ballen van spelers of keuzes die ze maken. Denk je nu echt dat een trainer die problemen en tekortkomingen kan oplossen?

Als een speler niet beter is en wordt, dan is dat een gegeven. Alleen bij Ajax kun je tegenwoordig ook als gemankeerde voetballer prima blijven spelen in het eerste elftal. Ook wanneer je structureel een laag rendement hebt. Je zou bijna gaan denken dat zelfs iemand als Remco kans heeft om trainer te kunnen worden bij Ajax, het moet niet gekker worden :)

De spelers die niet groeien en of al geruime tijd een te laag rendement laten zien, zijn spelers die aangenomen zijn of uit de Ajax jeugd komen. Kun je dus Ajax als geheel daar voor verantwoordelijk stellen.

Andere spelers op bepaalde posities zetten lossen niet het 'werkelijke' probleem op. Omdat andere spelers ook genoeg kansen hebben gehad en dan niet uiteindelijk het verschil maken waarmee zij een plaats in de basis afdwingen.

Er is maar 1 oplossing; MEER KWALITEIT. Spelers die structureel meer rendement hebben dan de huidige spelers. Het lijkt me niet onmogelijk om betere spelers te kunnen vinden dan de gemankeerde spelers die geen groei vertonen en al maanden een laag rendement laten zien.

Wanneer de mensen binnen Ajax deze mensen niet kunnen vinden, dan hebben ze niks bij Ajax te zoeken. Wanneer je dan vervolgens gaat zeggen; we hebben een salarisplafond, dan ga je daar maar een keer van afwijken.

Omdat de supporter gewoon weer eens een normaal spelend Ajax wil zien. En na 3 jaar wordt het wel weer eens tijd dat Ajax een prijs wint.
Ik zeg voortdurend dat ik het beter zou doen? Hoe kom je toch aan die onwaarheden vent.

En je praat wel degelijk Nederland kerel. Alleen enkel en alleen open deuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 maart 2017 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 19 maart 2017, 14:30);









0.0215120