BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 19 maart 2017, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 april 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat er iets is .. Er is helemaal niemand met de oplossing..

Persoonlijk denk ik dat het in de kwaliteit van de Nederlandse trainers zit.. Koeman doet het redelijk in het buitenland, en aan de rest wordt niet eens getrokken.. Seedorf, de Boer in Italie compleet mislukt, jongens als van Basten Gullit enz ook totaal niet succesvol of interessant voor een buitenlandse club..

Het Nederlandse voetbal in zijn geheel is achterhaald, en daar zal echt een heel goed plan voor moeten komen om dat weer beter te maken..
Qua team kun je sterker voor de dag proberen te komen in de winterstop.
Dat het Nederlands voetbal achterhaald is zien we inderdaad allemaal.
remco k
 remco k - zondag 02 april 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 15:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar denk dat het toch wel de manier is om sterker te worden. Chadli, Kostic, Tadic, Proces en zelfs Chery zijn wel voorbeelden dat ze hoger niveau aan kunnen dan Ajax. Ik zie dan liever de grotere talenten buiten de top 3 toch eerst een stap naar Ajax maken. En tuurlijk pak je dan wel eens een misser ala Sulejmani maar dat is dan pech.

Mertens wilde ook naar Ajax, Strootman, van Dijk zulke jongens moet je gewoon korter opzitten.
Nu ook Haller, Ayoub, Larsson, Haps, St juste enz. Enz Zijn jongens waar je je op moet focussen.
Sorry. Maar de helft van de jongens die je noemt speelt heel weinig of amper.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 02 april 2017 - 16:07   quote  deeplink  
Bobby: "Ziyech is een voorbeeld dat je een speler kunt kopen die ervaring heeft en direct een toegevoegde waarde kan brengen. Ziyech is echt niet de enige speler die er is die Ajax kan kopen voor een directe verbetering."

Remco: "Ziyech ervaring? Waarin dan? Een jongen van begin 20 die net twee goede seizoenen ED achter de rug had."

Ajax Warrior: "Ziyech en ervaring? Sorry, maar heb ik dit seizoen iets gemist? Ziyech speelt 9 van de 10 wedstrijden dramatisch en zeker niet zoals hij het bij Twente heeft gedaan. Waaraan dat ligt? Simpel en al heel vaak hier gezegd. Spelen voor een club als Twente, Heerenveen of bijvoorbeeld Groningen is leuk, maar de ruimtes die je daar krijgt krijg je bij Ajax niet. Je ziet nu de tekortkomingen van hem, net zoals we die eerder al van diverse spelers zagen die overkwamen van subtoppers in Nederland. Hij brengt ook verder totaal niets extra's want zijn corners, vrije trappen en afstandsschoten zijn ook niet om over naar huis te schrijven."

Blinde mensen noem ik dat. Verder leren kijken jongens. Het gaat om rendement (o.a. goals en assists) van een speler in een seizoen. Ziyech heeft laten zien dat hij in rendement belangrijk is.

Kijk eens naar de vele spelers die structureel al geruime tijd in rendement niks presteren. Weinig goals en weinig assists; Younes, Traore.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - zondag 02 april 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 15:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Qua team kun je sterker voor de dag proberen te komen in de winterstop.
Dat het Nederlands voetbal achterhaald is zien we inderdaad allemaal.
Je verliest echt amper punten na de winter. Slechts in twee wedstrijden.

Ajax staat inmiddels al op het punten aantal waarmee de Boer kampioen werd.
remco k
 remco k - zondag 02 april 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Bobby: "Ziyech is een voorbeeld dat je een speler kunt kopen die ervaring heeft en direct een toegevoegde waarde kan brengen. Ziyech is echt niet de enige speler die er is die Ajax kan kopen voor een directe verbetering."

Remco: "Ziyech ervaring? Waarin dan? Een jongen van begin 20 die net twee goede seizoenen ED achter de rug had."

Ajax Warrior: "Ziyech en ervaring? Sorry, maar heb ik dit seizoen iets gemist? Ziyech speelt 9 van de 10 wedstrijden dramatisch en zeker niet zoals hij het bij Twente heeft gedaan. Waaraan dat ligt? Simpel en al heel vaak hier gezegd. Spelen voor een club als Twente, Heerenveen of bijvoorbeeld Groningen is leuk, maar de ruimtes die je daar krijgt krijg je bij Ajax niet. Je ziet nu de tekortkomingen van hem, net zoals we die eerder al van diverse spelers zagen die overkwamen van subtoppers in Nederland. Hij brengt ook verder totaal niets extra's want zijn corners, vrije trappen en afstandsschoten zijn ook niet om over naar huis te schrijven."

Blinde mensen noem ik dat. Verder leren kijken jongens. Het gaat om rendement (o.a. goals en assists) van een speler in een seizoen. Ziyech heeft laten zien dat hij in rendement belangrijk is.

Kijk eens naar de vele spelers die structureel al geruime tijd in rendement niks presteren. Weinig goals en weinig assists; Younes, Traore.
Droplul. Hij speelt vandaag niet goed door zijn ervaring. Maar puur door zijn kwaliteit.

Zijn directe tegenstander is vele malen meer ervaren en die speelt ie helemaal zoek. Dus je hele punt. Maar dan ook echt je hele punt kan zo de prullenbak in.

Daarnaast speelt ie vandaag geweldig aan de bal. Weet je ook waarom? Iets met ruimte misschien? Precies dat wat AW benoemt.

Heb je nog meer en blijf je de domme jongen uithangen of ga je nou eens stoppen met je onzinnige persoonlijke vete. Je bent namelijk echt met grote afstand de meest inferieure persoon van dit gehele forum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 april 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Bobby: "Ziyech is een voorbeeld dat je een speler kunt kopen die ervaring heeft en direct een toegevoegde waarde kan brengen. Ziyech is echt niet de enige speler die er is die Ajax kan kopen voor een directe verbetering."

Remco: "Ziyech ervaring? Waarin dan? Een jongen van begin 20 die net twee goede seizoenen ED achter de rug had."

Ajax Warrior: "Ziyech en ervaring? Sorry, maar heb ik dit seizoen iets gemist? Ziyech speelt 9 van de 10 wedstrijden dramatisch en zeker niet zoals hij het bij Twente heeft gedaan. Waaraan dat ligt? Simpel en al heel vaak hier gezegd. Spelen voor een club als Twente, Heerenveen of bijvoorbeeld Groningen is leuk, maar de ruimtes die je daar krijgt krijg je bij Ajax niet. Je ziet nu de tekortkomingen van hem, net zoals we die eerder al van diverse spelers zagen die overkwamen van subtoppers in Nederland. Hij brengt ook verder totaal niets extra's want zijn corners, vrije trappen en afstandsschoten zijn ook niet om over naar huis te schrijven."

Blinde mensen noem ik dat. Verder leren kijken jongens. Het gaat om rendement (o.a. goals en assists) van een speler in een seizoen. Ziyech heeft laten zien dat hij in rendement belangrijk is.

Kijk eens naar de vele spelers die structureel al geruime tijd in rendement niks presteren. Weinig goals en weinig assists; Younes, Traore.
Ervaring en kwaliteit zijn 2 verschillende zaken! Maar enkele goede wedstrijden betekent niet gelijk dat hij ervaring heeft. Misschien eens wat verder kijken! En zou je mij verder buiten deze persoonlijke discussie met Remco willen houden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 april 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je verliest echt amper punten na de winter. Slechts in twee wedstrijden.

Ajax staat inmiddels al op het punten aantal waarmee de Boer kampioen werd.
Dat is ook weer zo. Helaas wel in de wedstrijden dat het er om ging. We hadden al gelijk met Feyenoord kunnen/moeten staan.

Toch hadden we sterker kunnen zijn.
remco k
 remco k - zondag 02 april 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 17:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Helaas wel in de wedstrijden dat het er om ging. We hadden al gelijk met Feyenoord kunnen/moeten staan.

Toch hadden we sterker kunnen zijn.
Ik vind dat tegen Excelsior wel meevallen. Dat gebeurt vrijwel iedere ploeg in Europa nog steeds na een Europees succesje. Barca verloor ook van de nummer laatst na de overwinning opPSG. Real gebeurt het al meerdere keren dit seizoen en zelfs Bayern heeft punten laten liggen.

Kijk maar naar Feyenoord. Afgelopen week hebben een aantal jongens van hun doordeweeks gespeeld. En vandaag brengen ze helemaal niks.

Het gebeurt gewoon heel vaak en als Ajax bijvoorbeeld alles wint behalve bij psv. Dan komt het uit opongebeer 87 punten.

Het eredivisie record ligt op 93 punten. Dus normaal was je met dat aantal altijd kampioen geweest
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 03 april 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 17:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ervaring en kwaliteit zijn 2 verschillende zaken! Maar enkele goede wedstrijden betekent niet gelijk dat hij ervaring heeft. Misschien eens wat verder kijken! En zou je mij verder buiten deze persoonlijke discussie met Remco willen houden!
Hahahaha.....ik wilde het even samenvoegen. Wanneer Ajax had geïnvesteerd in de winter in beter vleugelspelers dan hadden we daar meer rendement kunnen creëren. Jij bent redelijk sceptisch over Ziyech. Ik kijk naar rendement, en dan doet hij heet aanzienlijk beter dan de meeste Ajacieden.

Juist de vele spelers die structureel een laag rendement scoren, beperken de uiteindelijke uitslagen. En anders had Ajax nu een voorsprong op Feyenoord kunnen hebben.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 03 april 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Droplul. Hij speelt vandaag niet goed door zijn ervaring. Maar puur door zijn kwaliteit.

Zijn directe tegenstander is vele malen meer ervaren en die speelt ie helemaal zoek. Dus je hele punt. Maar dan ook echt je hele punt kan zo de prullenbak in.

Daarnaast speelt ie vandaag geweldig aan de bal. Weet je ook waarom? Iets met ruimte misschien? Precies dat wat AW benoemt.

Heb je nog meer en blijf je de domme jongen uithangen of ga je nou eens stoppen met je onzinnige persoonlijke vete. Je bent namelijk echt met grote afstand de meest inferieure persoon van dit gehele forum
Gaan we weer huillie huillie doen Remco. Wordt een keer en vent. Het heeft niks met een vete maken. Alleen ik laat zien dat ik jouw argumentatie niet sterk vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 03 april 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 14:14 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hahahaha.....ik wilde het even samenvoegen. Wanneer Ajax had geïnvesteerd in de winter in beter vleugelspelers dan hadden we daar meer rendement kunnen creëren. Jij bent redelijk sceptisch over Ziyech. Ik kijk naar rendement, en dan doet hij heet aanzienlijk beter dan de meeste Ajacieden.

Juist de vele spelers die structureel een laag rendement scoren, beperken de uiteindelijke uitslagen. En anders had Ajax nu een voorsprong op Feyenoord kunnen hebben.
Kerel wanneer ga je het een keer snappen. Het eredivisie record is 93 punten. Zelfs als Ajax alles wint kan het nog steeds zo zijn fat ze tweede worden. En dat met dan 90 punten.

90 punten of meer halen is in de ED slechts 4 ploegen eerder gelukt.

Ajax wordt gemiddeld kampioen met rond de 80 punten. Een aantal dat Ajax ook dit seizoen vrij zeker gaat behalen en dus kan je de ploeg en leiding van de club op dat vlak niets kwalijk nemen.

Overigens is dat niet hetzelfde als tevreden zijn. Want natuurlijk mag je niet tevreden zijn zonder kampioenschap. En ik vind dat ook het spel niet dat is waarvan ik vind dat het zou moeten zijn.

Ajax heeft daarnaast amper iets laten liggen na de winterstop. Dus dat versterkingen in de winterstop ons dichterbij zouden hebben gebracht is ook gelul.
remco k
 remco k - maandag 03 april 2017 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 14:16 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Gaan we weer huillie huillie doen Remco. Wordt een keer en vent. Het heeft niks met een vete maken. Alleen ik laat zien dat ik jouw argumentatie niet sterk vind.
Huilie huilie?? Tering kerel je bent toch geen 11 meer?

Enige wat je overigens laat zien. Is mijn gelijk tegenover jou.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 april 2017 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat tegen Excelsior wel meevallen. Dat gebeurt vrijwel iedere ploeg in Europa nog steeds na een Europees succesje. Barca verloor ook van de nummer laatst na de overwinning opPSG. Real gebeurt het al meerdere keren dit seizoen en zelfs Bayern heeft punten laten liggen.

Kijk maar naar Feyenoord. Afgelopen week hebben een aantal jongens van hun doordeweeks gespeeld. En vandaag brengen ze helemaal niks.

Het gebeurt gewoon heel vaak en als Ajax bijvoorbeeld alles wint behalve bij psv. Dan komt het uit opongebeer 87 punten.

Het eredivisie record ligt op 93 punten. Dus normaal was je met dat aantal altijd kampioen geweest
Klopt wel wat je zegt maar de punten die we tot nu toe hebben laten liggen waren er een aantal toch echt onnodig.

Kijk hoe sterk je speelt tegen Feyenoord dan moet je in de breedte toch ook wel 10x keer sterker zijn dan Excelsior dan mag vermoeidheid geen excuus zijn.

Diversen factoren hebben ervoor gezorgd dat we niet bovenaan staan sommige heb je zelf in de hand gehad. Dat blijft jammer.
remco k
 remco k - maandag 03 april 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 16:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt maar de punten die we tot nu toe hebben laten liggen waren er een aantal toch echt onnodig.

Kijk hoe sterk je speelt tegen Feyenoord dan moet je in de breedte toch ook wel 10x keer sterker zijn dan Excelsior dan mag vermoeidheid geen excuus zijn.

Diversen factoren hebben ervoor gezorgd dat we niet bovenaan staan sommige heb je zelf in de hand gehad. Dat blijft jammer.
Je hebt gelijk hoor, maar dat is ieder seizoen.. In principe behoor je op PSV Feyenoord uit alle andere wedstrijden te winnen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 april 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 16:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt maar de punten die we tot nu toe hebben laten liggen waren er een aantal toch echt onnodig.

Kijk hoe sterk je speelt tegen Feyenoord dan moet je in de breedte toch ook wel 10x keer sterker zijn dan Excelsior dan mag vermoeidheid geen excuus zijn.

Diversen factoren hebben ervoor gezorgd dat we niet bovenaan staan sommige heb je zelf in de hand gehad. Dat blijft jammer.
Vergeet niet dat we ook echt pech hebben gehad en bij feijenoord alles net de goede kant op valt. Winst op PSV bijvoorbeeld van Feijenoord, maar ook in de 9ste minuut blessure tijd tegen Utrecht geloof ik. Het gaat allemaal net goed bij hun en bij Ajax - Groningen heb je te maken met het falen van een scheids en een keeper die de bal nooit zo mag verspelen, anders win je daar. Bij Excelsior speelde je slecht en door een fout van een verdediger gaat het helemaal mis. Kom je niet 1-0 achter en scoor je wel de 0-1 krijg je een andere wedstrijd, maar dat is het verschil tussen Ajax en Feijenoord dit seizoen. Bij Ajax net niet en bij feijenoord net wel, maar dat dwing je ook af.

Het is ook bizar dat Feijenoord, Ajax en PSV zoveel weten te winnen na de winterstop.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 april 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 16:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Vergeet niet dat we ook echt pech hebben gehad en bij feijenoord alles net de goede kant op valt. Winst op PSV bijvoorbeeld van Feijenoord, maar ook in de 9ste minuut blessure tijd tegen Utrecht geloof ik. Het gaat allemaal net goed bij hun en bij Ajax - Groningen heb je te maken met het falen van een scheids en een keeper die de bal nooit zo mag verspelen, anders win je daar. Bij Excelsior speelde je slecht en door een fout van een verdediger gaat het helemaal mis. Kom je niet 1-0 achter en scoor je wel de 0-1 krijg je een andere wedstrijd, maar dat is het verschil tussen Ajax en Feijenoord dit seizoen. Bij Ajax net niet en bij feijenoord net wel, maar dat dwing je ook af.

Het is ook bizar dat Feijenoord, Ajax en PSV zoveel weten te winnen na de winterstop.
Helemaal eens maar dat het bij Feyenoord dit seizoen net allemaal goed valt dwingen ze ook wel zelf af. Heb wel wedstrijden van ze gezien dit seizoen en ondanks dat ze slecht speelden niet vaak het gevoel gehad dat ze punten gingen verspelen. Tegen Heerenveen uit had ik goede hoop maaar toen kwamen ze als ander team de rust uit. Toch echt knap dat ze zo presteren met de minste selectie van de top 3.

Ajax heeft een mentaal probleem al meerdere seizoenen op rij. De grotere wedstrijden presteren we vaak wel. De kleinere wedstrijden veel moeizamer en vaak laten we ze in leven waardoor ze terug kunnen komen. Helaas je hebt best een sterke selectie maar wordt het elke keer net niet.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 april 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar de helft van de jongens die je noemt speelt heel weinig of amper.
Niveau eredivisie?
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 april 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Huilie huilie?? Tering kerel je bent toch geen 11 meer?

Enige wat je overigens laat zien. Is mijn gelijk tegenover jou.
In tegendeel. Omdat je laat zien dat je mening over dingen nog wel eens wil fluctueren. En los daarvan ik heel anders denk over het gevoerde beleid van de leiding. Omdat de laatste 3 jaar niet aantonen dat de wijze waarop Ajax haar beleid voert je een duidelijke stijgende lijn ziet.
remco k
 remco k - woensdag 05 april 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 10:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niveau eredivisie?
Ajax moet verder kijken dan de eredivisie. Spelen in de middenmoot van Engeland is kwalitatief niet heel anders als bij Ajax. Als ze daar niet spelen zouden ze bij ons waarschijnlijk ook niet slagen.
remco k
 remco k - woensdag 05 april 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 13:13 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

In tegendeel. Omdat je laat zien dat je mening over dingen nog wel eens wil fluctueren. En los daarvan ik heel anders denk over het gevoerde beleid van de leiding. Omdat de laatste 3 jaar niet aantonen dat de wijze waarop Ajax haar beleid voert je een duidelijke stijgende lijn ziet.
Als er iets is in het bedrijfsleven dat met stip bovenaan staat. Dan is het wel dat je het totale beleid niet kan beoordelen op basis van een eindresultaat. Dit om de doodeenvoudige reden dat er altijd meer factoren bepalend zijn om tot het beoogde eindresultaat te komen.

Dit in combinatie met jouw roepen. Want iets onderbouwen kan je namelijk niet. Zorgt ervoor dat je een mening hebt die nergens op gebaseerd is.

Maar blijf jij lekker vinden dat als je een mening hebt je daar op geen enkele mogelijke manier van af mag wijken. Dan kom je er wel.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 april 2017 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax moet verder kijken dan de eredivisie. Spelen in de middenmoot van Engeland is kwalitatief niet heel anders als bij Ajax. Als ze daar niet spelen zouden ze bij ons waarschijnlijk ook niet slagen.
Toch zouden spelers als Tadic, Chadli enz gewoon een goede toevoeging zijn voor Ajax. Zeker voor in de Eredivisie. Dat ze in Engeland niet veel spelen zegt me helemaal niets. Basisspeler bij een middenmotor in Engeland worden lijkt me moeilijker dan bij Ajax het niveau van de gemiddelde tegenstander en je concurrenten is ook veel hoger dan bij Ajax. Ook zou Ajax in Engeland waarschijnlijk amper middenmoter zijn als we in die competitie speelden.
remco k
 remco k - donderdag 06 april 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 13:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch zouden spelers als Tadic, Chadli enz gewoon een goede toevoeging zijn voor Ajax. Zeker voor in de Eredivisie. Dat ze in Engeland niet veel spelen zegt me helemaal niets. Basisspeler bij een middenmotor in Engeland worden lijkt me moeilijker dan bij Ajax het niveau van de gemiddelde tegenstander en je concurrenten is ook veel hoger dan bij Ajax. Ook zou Ajax in Engeland waarschijnlijk amper middenmoter zijn als we in die competitie speelden.
De kwaliteit die Ajax na zou moeten streven ligt hoger dan de subtop van Engeland. Dus als je het daar niet red heb je bij Ajax niets te zoeken. Tadic had achteraf wel een toevoeging kunnen zijn denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 19 maart 2017, 14:30);









0.0249140