BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajaks - Feyenoord (zondag 02 april 2017, 14:30 uur) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 04 april 2017 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 20:52 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]
Ga anders lekker in een sm keldertje zitten!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 07:56 schreef CobusIII het volgende:
Nelom speelde zwak, net als de rest..maar om hem het tweede doelpunt in de schoenen te schuiven is erg overdreven...Hij moest een keuze maken tussen twee aanvallers van ajaks. Hij koos degene voor de goal omdat Scharie die liet lopen. Voorzet ging toen naar Nemes...Als hij de andere keuze had gemaakt was de bal naar de eerste aanvaller gegaan...
Scharie liet m niet lopen, die moest naar de man toe aan de rechterkant.
Botteghin was aan t doordekken, de bal kwam tussen drie man van Feyenoord inliggen, geen van de drie reageerde.
El ahmadi deed niets om de plek van Botteghin over te nemen. Waardoor je achterin tegen een overmacht stond.

Nelom moest inderdaad een keuze maken, maar maakte die nu eigenlijk niet. Op het moment dat hij naar binnen kneep was hij al te laat, plus hij was Neres daarvoor al kwijt hoor. Er is een goed beeld van die goal van bovenaf. t was gewoon algeheel knullig.
tomson
 tomson - dinsdag 04 april 2017 - 08:17   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/nieuws/153544/Aboutaleb-haalt-hard-uit-naar-ondernemers-Stadhuisplein
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 april 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Hij heeft gelijk over t ondernemer stuk. Wanneer je niet reguleert, kan t uit de hand lopen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 april 2017 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 07:56 schreef CobusIII het volgende:
Nelom speelde zwak, net als de rest..maar om hem het tweede doelpunt in de schoenen te schuiven is erg overdreven...Hij moest een keuze maken tussen twee aanvallers van ajaks. Hij koos degene voor de goal omdat Scharie die liet lopen. Voorzet ging toen naar Nemes...Als hij de andere keuze had gemaakt was de bal naar de eerste aanvaller gegaan...
Ik vind het flauw om Nelom de zwarte piet toe te schuiven. In vergelijking met anderen speelde hij nog niet zo slecht. Dan noem ik liever El Ahmadi, die wat mij betreft gewisseld had mogen worden, ware het niet dat er niets te wisselen viel. Ook Botteghin en Scharie waren zwakker dan normaal en dat zijn toch de sleutelspelers...
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 april 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 09:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik vind het flauw om Nelom de zwarte piet toe te schuiven. In vergelijking met anderen speelde hij nog niet zo slecht. Dan noem ik liever El Ahmadi, die wat mij betreft gewisseld had mogen worden, ware het niet dat er niets te wisselen viel. Ook Botteghin en Scharie waren zwakker dan normaal en dat zijn toch de sleutelspelers...
Wel met je eens. Nelom kan niet veel beter, maar van onze toppers mogen we een stuk meer verwachten.
Eide
 Eide - dinsdag 04 april 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 18:55 schreef Els het volgende:

[..]

Berghuis was veel te snel geprovoceerd en zijn reactie is dus onprofessioneel.
Eerlijk gezegd vind ik het publiek in het bewuste vak bij Ajax ook te snel geprovoceerd, en laten we dat dan kinderachtig noemen.
Op het stadhuisplein liepen ook weer van die malloten die enorm weinig nodig hebben om zich geprovoceerd te voelen. En belachelijk reageren.
Geeft wel te denken.
Beetje zelfbeheersing zou wel eens aardig zijn.
Helemaal mee eens.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 april 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Geen emotie in voetbal dan moet je gaan fifa spelen op de computer. Kan gebeuren en ja hij had het niet moeten doen, en nee je mag heen aanstekers gooien, en ja hij schoot eerst de bal en ja hij is gestraft . Politiek correcter antwoord kan ik niet geven
Fart
 Fart - dinsdag 04 april 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 12:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Wat een tyfus avatar heb jij zeg
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 april 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Wie gaat er nou z'n poetslap als avatar gebruiken.
Fart
 Fart - dinsdag 04 april 2017 - 18:05   quote  deeplink  
Heb dat ranzige volgeblafte maandverbandje al weer lang genoeg gezien in een wedstrijd topic
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 april 2017 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2017 - 18:05 schreef Fart het volgende:
Heb dat ranzige volgeblafte maandverbandje al weer lang genoeg gezien in een wedstrijd topic
icon_mrgreen.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajaks - Feyenoord (zondag 02 april 2017, 14:30 uur) 2-1









0.0342102