BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wouter Burger topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 28 juli 2019 - 16:05   quote  deeplink  
Voor mij nog niet
Positivo
 Positivo - zondag 28 juli 2019 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 16:05 schreef ar het volgende:
Voor mij nog niet
Zit er wel tegen aan goed voor de concurrentie
ar
 ar - zondag 28 juli 2019 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 16:07 schreef Positivo het volgende:

[..]

Zit er wel tegen aan goed voor de concurrentie
Dat wel.
MMM
 MMM - zondag 28 juli 2019 - 16:54   quote  deeplink  
Goed!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juli 2019 - 16:54   quote  deeplink  
Ja ook ,degelijk vandaag
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juli 2019 - 17:02   quote  deeplink  
Hoopvol
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juli 2019 - 17:40   quote  deeplink  
Burger: ''Het gevoel dat ik er dichter tegenaan kom te zitten''

wyhunun5mq6.jpeg

Wouter Burger speelde voor het eerst de volle negentig minuten in het shirt van Feyenoord. De middenvelder verving de geblesseerde Jens Toornstra en deed dat zeker niet onaardig. Na afloop verscheen hij voor de camera van FOX Sports.

"Het was de eerste keer dat ik negentig minuten speelde en ook de eerste keer vanaf het begin in De Kuip. Dat is mooi." Extra spanning voelde Burger daardoor niet. "Nee, ik vind het gewoon lekker. Een lekker veld om op te spelen, mooie sfeer, een mooi stadion. Alleen maar lekker."

Burger is erg tevreden over zijn eigen ontwikkeling. "Ik heb ten opzichte van vorig jaar wel wat stappen gemaakt. Ik merkte dat het vorig jaar echt nog wel aanpoten was en dat ik nog wat dingen te kort kwam. Nu heb ik het gevoel dat ik er dichter tegenaan kom te zitten. Dit is een mooi opzetje en geeft me een goed gevoel naar het seizoen toe."

"Het lijkt wat meer vanzelf te gaan", gaat Burger verder. "Wat meer frissigheid. Een nieuwe trainer, even wat anders. Dat heeft me denk ik erg goed gedaan. Ik voel me erg lekker. Het gaat goed op de trianingen en ik denk dat het in de voorbereiding sowieso goed is gegaan. Ik mag daar tevreden op terugkijken."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juli 2019 - 18:28   quote  deeplink  
Ja het hij is echt opeens een heel andere jongen ,als dat ventje uit 019.
Ik ben echt verrast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door Leon FR1908 --
CobusIII
 CobusIII - zondag 28 juli 2019 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 18:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja het hij is echt opeens een heel andere jongen ,als dat ventje uit 019.
Ik ben echt verrast
eens
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2019 - 20:57   quote  deeplink  
Hijzelf ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 juli 2019 - 21:23   quote  deeplink  
Hij is verder dan ik dacht. Dacht in eerste instantie dat ie meer voor verhuur in aanmerking zou komen, maar lijkt met zijn huidige niveau echt al minuten in Feyenoord 1 kunnen te gaan maken.

Al is het ook afhankelijk van hoe de situaties van Tapia, Toornstra, Fer en Ayoub zich ontwikkelen. Die laatste 3 zijn niet fit of hebben vaak problemen. En Tapia mag natuurlijk vertrekken maar lijkt tegelijk toch ook nog een kans te krijgen om Stam te overtuigen. En Kelly en Kokcu zijn tot op zekere hoogte ook nog vraagtekens, dus er kan zomaar een plek voor Burger vrijkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door T-FeYeN00rD --
Frstu
 Frstu - zondag 28 juli 2019 - 22:26   quote  deeplink  
Komt niet als een verrassing. Burger kan beter voetballen dan menigeen denkt.

Bij onder 19 speelde hij ook veel goede wedstrijden. Altijd voorop in de strijd. Zijn manco is dat hij af en toe onzorgvuldige passen kan geven.
MMM
 MMM - maandag 29 juli 2019 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2019 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij is verder dan ik dacht. Dacht in eerste instantie dat ie meer voor verhuur in aanmerking zou komen, maar lijkt met zijn huidige niveau echt al minuten in Feyenoord 1 kunnen te gaan maken.

Al is het ook afhankelijk van hoe de situaties van Tapia, Toornstra, Fer en Ayoub zich ontwikkelen. Die laatste 3 zijn niet fit of hebben vaak problemen. En Tapia mag natuurlijk vertrekken maar lijkt tegelijk toch ook nog een kans te krijgen om Stam te overtuigen. En Kelly en Kokcu zijn tot op zekere hoogte ook nog vraagtekens, dus er kan zomaar een plek voor Burger vrijkomen.
Fijn dat je weer wat actiever bent hier, T.
netsurfer
 netsurfer - maandag 29 juli 2019 - 09:31   quote  deeplink  
Hij viel mij zeker niet tegen. Mist, mede door zijn lengte, nog een beetje wendbaarheid. Maar is een goede om achter de hand te hebben, team wordt niet veel slechter als hij ertussen loopt.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 29 juli 2019 - 11:43   quote  deeplink  
Daarom hij op de plaats van Fer en Fer naar achter is volgens mij ook beter voor Fer zelf makkelijker ook om leiding te geven voor hem.
kenny
 kenny - maandag 29 juli 2019 - 11:51   quote  deeplink  
heeft mij ook positief verrast , speelde met zijn 18 jaar goed tegen een sterke tegenstander , als hij zich zo blijft doorontwikkelen wordt het een goede middenvelder , ook van kokzu heb ik weer van genoten gisteren , middenvelders als ayoub en tapia moet je echt afstand van doen die zitten hele seizoen op de bank
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 juli 2019 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 06:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Fijn dat je weer wat actiever bent hier, T.
Dank je MMM! :)

De discussies over met name Gio en Van Geel waren al zo vaak gevoerd dat ik geen behoefte meer aan had. Maar goed, hoop nieuwe ontwikkelingen bij Feyenoord, dus er is weer wat om over te praten.

En we kunnen over een aantal weken weer gerust in herhaling vallen als Feyenoord voortijdig in Europa wordt uitgeschakeld. ;)
nr 10
 nr 10 - maandag 29 juli 2019 - 15:08   quote  deeplink  
Voortijdig???
Milo
 Milo - maandag 29 juli 2019 - 15:55   quote  deeplink  
Wat mij betreft verdient hij een basisplek. Kokcu, Fer, Burger vond ik sterk spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 juli 2019 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 15:08 schreef nr 10 het volgende:
Voortijdig???
Hoop/verwachting en realiteit liggen soms ver uit mekaar ;)

Dus ja voortijdig.
Positivo
 Positivo - maandag 29 juli 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 15:55 schreef Milo het volgende:
Wat mij betreft verdient hij een basisplek. Kokcu, Fer, Burger vond ik sterk spelen.
Plus 1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juli 2019 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 06:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Fijn dat je weer wat actiever bent hier, T.
Echt..????? Lol..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 juli 2019 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 17:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Echt..????? Lol..
Leuk dat jij er bent meeuw :)
van geil
 van geil - maandag 29 juli 2019 - 18:08   quote  deeplink  
Echt ???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 juli 2019 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 18:08 schreef van geil het volgende:
Echt ???
Niet echt, maar je weet hoe ie is ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juli 2019 - 18:12   quote  deeplink  
d:-))
MMM
 MMM - maandag 29 juli 2019 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 13:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dank je MMM! :)

De discussies over met name Gio en Van Geel waren al zo vaak gevoerd dat ik geen behoefte meer aan had. Maar goed, hoop nieuwe ontwikkelingen bij Feyenoord, dus er is weer wat om over te praten.

En we kunnen over een aantal weken weer gerust in herhaling vallen als Feyenoord voortijdig in Europa wordt uitgeschakeld. ;)
Hahaha ik begrijp je!

Laten we hopen op een goed seizoen en goed voetbal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juli 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 18:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet echt, maar je weet hoe ie is ;)
Wat vind jij van Berghuis?

Cashen toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 juli 2019 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 20:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat vind jij van Berghuis?

Cashen toch?
Ik vind dat ie duidelijkheid moet geven. Heeft inmiddels lang genoeg geduurd. Dat ie om zich heen kijkt en zich afvraagt of ie een niveau hoger aankan, snap ik prima. Zelfs als het PSV is. Maar deze soap duurt inmiddels 2,5 maand. Om dat een dergelijke overstap gevoelig ligt, mag je best verwachten dat het niet tot 31 augustus duurt. Als PSV hem echt wil hebben dan kunnen ze ook eerder over de brug komen. Ze hebben de centen, maar wachten waarschijnlijk of bijvoorbeeld Lozano nog vertrekt. Maar ondertussen zit iedereen in onzekerheid. En begint de competitie.

Ik zou als ik Berghuis was ook afvragen hoe graag ze je nu echt willen in Eindhoven. De vraagprijs van Feyenoord is totaal niet onredelijk gezien de bedragen die elders worden gevraagd en zijn bijdrage aan Feyenoord, zeker als puur kijkt naar goals en assist. En je kunt afvragen in hoeverre hij nog restwaarde heeft, maar zelfs al zouden ze hem niet verkopen, dan nog heeft PSV een speler die in principe nog makkelijk een jaar of 5-6 top is.

En verder sluit ik me ook bij de woorden van Gijp aan. Wat ie hier heeft krijgt ie nergens anders. Hij is hier de grote man. En hij zit wel zo'n beetje aan zijn top. De buitenlandse topploegen zitten niet op hem te wachten. Veel meer dan PSV wordt het waarschijnlijk niet. Waarom zou je wat je nu hebt weggooien voor een vrij marginale verbetering? Je gaat in wezen van de nummer 3 naar de nummer 2 in dezelfde competitie. Is dat het risico waard?

Maar goed, samengevat denk ik dat het niet onredelijk is om duidelijkheid te geven wanneer de competitie start. Komend weekend dus. Dan moet ie zo onderhand ook voor zichzelf maar zeker voor de club de knoop doorhakken en een signaal geven. Vertrekken of bijtekenen. Van mij moet ie niet per se het een of het ander. Hij heeft zijn waarde voor de club. Maar als ie weg wil, dan is 15-20 miljoen ook prettig. Maar het minste wat ie kan doen is onderhand duidelijkheid geven. Je hebt dan 3 maanden de tijd gehad, tijd voor een keuze Steven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 juli 2019 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 20:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha ik begrijp je!

Laten we hopen op een goed seizoen en goed voetbal.
Dat sowieso. Maar goed, wat er ook gebeurd, we hebben weer genoeg om over te praten! ;)
MMM
 MMM - maandag 29 juli 2019 - 21:09   quote  deeplink  
Dat altijd!
Fart
 Fart - maandag 29 juli 2019 - 21:22   quote  deeplink  
Ik word er een beetje emotioneel van.
Ik heb jullie ook allemaal gemist!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 juli 2019 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 20:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik vind dat ie duidelijkheid moet geven. Heeft inmiddels lang genoeg geduurd. Dat ie om zich heen kijkt en zich afvraagt of ie een niveau hoger aankan, snap ik prima. Zelfs als het PSV is. Maar deze soap duurt inmiddels 2,5 maand. Om dat een dergelijke overstap gevoelig ligt, mag je best verwachten dat het niet tot 31 augustus duurt. Als PSV hem echt wil hebben dan kunnen ze ook eerder over de brug komen. Ze hebben de centen, maar wachten waarschijnlijk of bijvoorbeeld Lozano nog vertrekt. Maar ondertussen zit iedereen in onzekerheid. En begint de competitie.

Ik zou als ik Berghuis was ook afvragen hoe graag ze je nu echt willen in Eindhoven. De vraagprijs van Feyenoord is totaal niet onredelijk gezien de bedragen die elders worden gevraagd en zijn bijdrage aan Feyenoord, zeker als puur kijkt naar goals en assist. En je kunt afvragen in hoeverre hij nog restwaarde heeft, maar zelfs al zouden ze hem niet verkopen, dan nog heeft PSV een speler die in principe nog makkelijk een jaar of 5-6 top is.

En verder sluit ik me ook bij de woorden van Gijp aan. Wat ie hier heeft krijgt ie nergens anders. Hij is hier de grote man. En hij zit wel zo'n beetje aan zijn top. De buitenlandse topploegen zitten niet op hem te wachten. Veel meer dan PSV wordt het waarschijnlijk niet. Waarom zou je wat je nu hebt weggooien voor een vrij marginale verbetering? Je gaat in wezen van de nummer 3 naar de nummer 2 in dezelfde competitie. Is dat het risico waard?

Maar goed, samengevat denk ik dat het niet onredelijk is om duidelijkheid te geven wanneer de competitie start. Komend weekend dus. Dan moet ie zo onderhand ook voor zichzelf maar zeker voor de club de knoop doorhakken en een signaal geven. Vertrekken of bijtekenen. Van mij moet ie niet per se het een of het ander. Hij heeft zijn waarde voor de club. Maar als ie weg wil, dan is 15-20 miljoen ook prettig. Maar het minste wat ie kan doen is onderhand duidelijkheid geven. Je hebt dan 3 maanden de tijd gehad, tijd voor een keuze Steven.
Duidelijk en helemaal mee eens,maar als hij blijft wel eventjes bijtekenen ..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 juli 2019 - 00:05   quote  deeplink  
Yep eens
MMM
 MMM - dinsdag 30 juli 2019 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Duidelijk en helemaal mee eens,maar als hij blijft wel eventjes bijtekenen ..
Heh, hij moest toch weg van jou??
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2019 - 11:01   quote  deeplink  
.::

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2019 door VVout --
nr 10
 nr 10 - dinsdag 30 juli 2019 - 11:20   quote  deeplink  
Dit is toch het Wouter Burger topic?
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2019 - 11:28   quote  deeplink  
Zat ook ff te kijken toen ik later in het Bergluis topic kwam.
ar
 ar - dinsdag 30 juli 2019 - 18:20   quote  deeplink  
Nou nou Bergluis...
Positivo
 Positivo - dinsdag 30 juli 2019 - 19:25   quote  deeplink  
Wat is jullie favoriete Burger?
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 30 juli 2019 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2019 - 19:25 schreef Positivo het volgende:
Wat is jullie favoriete Burger?
Ingeburgerd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 juli 2019 - 10:36   quote  deeplink  
Ik kan meer dan alleen een liedje zingen

Wouter Burger kijkt uit naar aankomend seizoen bij Feyenoord. De middenvelder dacht een aantal weken geleden nog aan een verhuur, maar heeft zich tijdens de voorbereiding prima ontwikkeld en is klaar om de concurrentie strijd aan te gaan met onder meer Jens Toornstra. ''Als die kans er dan is, wil ik er staan en laten zien hoe goed ik kan voetballen. Dat ik meer kan dan alleen een liedje zingen.''

''Ik stond er heel simpel in: ik wil graag gaan spelen in de Eredivisie en als dat niet kan bij Feyenoord, dan maar ergens anders. Zoiets verzin je niet alleen zelf. Ik had ook al wat gesprekjes gehad met de club en met de trainer. Het gevoel was: Misschien niet nú een-twee-drie bij Feyenoord. Ook prima, als ik maar gewoon kan voetballen, dat is belangrijk op mijn leeftijd,'' vertelt Burger in gesprek met Voetbal International.''Maar nú denk ik dat ik echt goed de concurrentiestrijd kan aangaan met de spelers die normaal in aanmerking komen voor een plek op het middenveld.''

De kans is aanwezig dat Burger zondag tegen Sparta Rotterdam in de basis begint bij Feyenoord. ''Het gaat een beetje in een stroomversnelling, maar dat bevalt me natuurlijk wel. Je merkt gewoon: als je speelt, gaat het snel met je ontwikkeling. Alles kan natuurlijk beter, ik ben de eerste die dat toegeeft. Mijn handelingssnelheid mag wat mij betreft nog wel wat meer omhoog. Maar je ziet ook dat ik mijn lichaam steeds beter leer gebruiken in de duels en in het wegdraaien in balbezit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 juli 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Ik was even bang dat een liedje zingen zijn hoogtepunt zou worden bij Feyenoord.
Maar niets is minder waar,hij ontwikkeld zich als een speer.
Daarbij heeft hij ook nog de nodige zelfreflectie.

Een kind van de club.
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 10:38 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik was even bang dat een liedje zingen zijn hoogtepunt zou worden bij Feyenoord.
Maar niets is minder waar,hij ontwikkeld zich als een speer.
Daarbij heeft hij ook nog de nodige zelfreflectie.

Een kind van de club.
Heerlijk Toornstra op de bank
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 juli 2019 - 17:54   quote  deeplink  
Als het hele complete elftal 100% geeft ,dan geeft Toornstra er 150%
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 17:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als het hele complete elftal 100% geeft ,dan geeft Toornstra er 150%
En is het nog niets
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 juli 2019 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 17:57 schreef Positivo het volgende:

[..]

En is het nog niets


Zomaar ff een filmpje, zo zijn er legio over hem te vinden op youtube..maar blijft hem lekker afvallen joh, fijne supporter,kritiek Okay maar wat hij doet is Feyenoord onwaardig, erg sneu..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 juli 2019 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 17:57 schreef Positivo het volgende:

[..]

En is het nog niets


Kijk dit hele filmpje eens,stel jij jou mening niet bij dan
ben je echt niet serieus meer te nemen.
Toornstra help jou in dit filmpje want hij heeft verband om z'n arm.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 juli 2019 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 18:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ filmpje ]

Zomaar ff een filmpje, zo zijn er legio over hem te vinden op youtube..maar blijft hem lekker afvallen joh, fijne supporter,kritiek Okay maar wat hij doet is Feyenoord onwaardig, erg sneu..
Ah je bent me voor ;)
Positivo
 Positivo - woensdag 31 juli 2019 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 18:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ filmpje ]

Zomaar ff een filmpje, zo zijn er legio over hem te vinden op youtube..maar blijft hem lekker afvallen joh, fijne supporter,kritiek Okay maar wat hij doet is Feyenoord onwaardig, erg sneu..
Feyenoord onwaardig tot in de eeuwigheid doorgaan met middelmaat is lekker. Prima gedaan tijd voor vers bloed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wouter Burger topic









0.0130109