BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 2 april 2017, 14:30); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 30 maart 2017 - 21:24   quote  deeplink  
0225ajax-heracles-henkveen.jpg

Inderdaad, geen logo van de kakkies dit keer. Geen ontzag. Geen respect. De Klassieker staat voor de deur. Klassieker met de hoofdletter K. Een Klassieker die echt ergens om gaat. Een Klassieker die wel eens het kampioenschap kan beslissen. Daar hoort maar één emotie bij. Daar hoort maar één resultaat bij. Zondag telt alleen winst. Zondag telt alleen Ajax.

fcgodenzonen.JPG

Ajax speelde in haar historie maar liefst 129 duels tegen Feyenoord. Daarvan won Ajax er 60 en gingen er 31 verloren. 38 Duels eindigden in een gelijk spel. In eigen huis is deze positieve balans nog nadrukkelijker in het voordeel van Ajax. In 60 duels won Ajax 33 keer, werd er 16 keer gelijk gespeeld en werd er slechts 11 maal verloren. Gedurende de voorgaande 5 seizoenen speelde Ajax maar liefst 12 officiële duels tegen de aartsrivaal. Er werd 10 maal voor de competitie gespeeld en 2 maal voor de beker. Ajax won 7 van die twaalf duels. Er werd 4 maal gelijk gespeeld en dus 1 maal verloren. Die ene verliespartij was voor de beker. Het laatste puntverlies in eigen huis was in het seizoen 2014/15 toen het in de ArenA 0-0 bleef. Eerder dit seizoen werd het in Rotjeknor 1-1.

De laatste 3 keer dat Feyenoord kampioen werd verloor het met respectievelijk 8-2, 5-2 en 6-0 in Amsterdam. In dat licht, en zeker gezien de stand, is winst geen absolute vereiste voor Feyenoord. De havenstedelingen staan 6 punten voor op Ajax en kunnen dus een verlies incasseren en alles in eigen hand houden. Met het oog op het doelsaldo kunnen de havenslaven zelfs twee keer verliezen en met vertrouwen uitkijken naar een kampioensfeest. Desondanks wordt het duel van zondag gezien als een sleutelduel. Als Ajax wint zullen de kakkies de druk toch zwaar gaan voelen en kan het zomaar nog gaan spoken aan het einde van de competitie. Bovendien staat er bij Ajax - Feyenoord altijd meer op het spel als alleen een kampioenschap, het gaat om de eer. Het gaat om het winnen van die ene club die nooit van je mag winnen.

Feyenoord toont zich dit seizoen een zeer stabiele ploeg in de competitie. Men heeft met Jørgensen de topscorer van de Eredivisie in huis. Bovendien leverde diezelfde spits 10 assists af, iets wat alleen Hakim Ziyech beter doet dit seizoen. De andere grote man in Rotterdam is Jens Toornstra die het beste seizoen van zijn carrière beleeft met 10 goals en 8 assists. Feyenoord scoort sowieso makkelijk en heeft de meest productieve ploeg van de Eredivisie. Ook defensief staat het als een huis, net als bij Ajax. Beide ploegen kregen slechts 17 goals tegen dit seizoen. Bij Feyenoord is de architect op het middenveld er niet bij. Vilhena werd woensdag dan toch geschorst voor een elleboog weken geleden. Hierdoor mist hij 2 wedstrijden. Kongolo en Elia zijn vraagtekens voor de Klassieker. Beide spelers zijn herstellende van blessures en halen de kraker van het seizoen mogelijk niet. De judas van Amsterdam zal sowieso niet spelen. Ook in Rotterdam is Kenneth Vermeer ondertussen reservekeeper.

Voor Ajax is winst cruciaal. Na misstappen tegen Groningen en Excelsior, waarbij Ajax 4 punten liet liggen, is elk puntverlies nu waarschijnlijk dodelijk voor de inhaalrace. Een aantal spelers van Ajax heeft twee interlands in de benen maar over het algemeen lijken alle Ajacieden de interlandperiode goed doorstaan te hebben. Alleen Kasper Dolberg is een groot vraagteken. De jonge Deen was al geblesseerd voor de interlandperiode en is sindsdien nog geen moment fit geweest. Tegen Excelsior werd al pijnlijk duidelijk hoe zeer het gemis van Dolberg woog op Ajax. Verder lijkt Bosz over een fitte selectie te beschikken, waarbij er met name vragen zullen bestaan over eventuele basisplaatsen voor Tete en De Ligt. Verder lijkt Bosz, ondanks tegenvallend spel en tegenvallende resultaten, voor dezelfde elf als altijd te gaan kiezen.

Een filmpje voor de sfeer:



En een filmpje van het laatste duel. In Rotterdam bleef het 1-1. Ajax stond lang op voorsprong maar in het absolute eindfase van het duel wist Feyenoord toch een goal te maken.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Eide --
p111
 p111 - donderdag 30 maart 2017 - 21:58   quote  deeplink  
Whoo geweldig Eide, man ik krijg nu al de zenuwen !!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 maart 2017 - 22:28   quote  deeplink  
denk echt dat we ze oprollen en feyenoord zenuwen gaat krijgen !!
p111
 p111 - donderdag 30 maart 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Dat zou een top weekend zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 maart 2017 - 07:08   quote  deeplink  
Moeten winnen punt.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 31 maart 2017 - 07:52   quote  deeplink  
We hebben maar één plan dit weekend, namelijk winnen om de 3 punten te halen.
Een 2-1 zege moet haalbaar zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 31 maart 2017 - 08:08   quote  deeplink  
Ajax gaat verliezen. 1-3
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 31 maart 2017 - 08:33   quote  deeplink  
2-0, maar kansloos voor de titel. In Eindhoven gaan we punten verspelen en F'noord zal niks meer weggeven
Eide
 Eide - vrijdag 31 maart 2017 - 09:16   quote  deeplink  
Update: 'Nog geen witte rook in Amsterdam: Klassieker-speeltijd twijfelachtig'

Ajax doet er alles aan om Kasper Dolberg fit te krijgen voor de Klassieker van zondag. De Deense spits kampt sinds een aantal weken met een bovenbeenblessure.

Daardoor miste hij al de uitwedstrijd tegen Excelsior (1-1) en was hij ook niet inzetbaar in de interlandperiode voor Denemarken. Ajax heeft de hoop echter niet opgegeven en wil hem klaarstomen voor de cruciale wedstrijd tegen Feyenoord, meldt het Algemeen Dagblad. Waar andere spelers vrij waren, werkte Dolberg de afgelopen dagen intensief aan zijn herstel.

Ajax had liever gezien dat Dolberg vorige week helemaal niet was afgereisd naar Denemarken, maar de medische staf van de nationale ploeg wilde graag met eigen ogen kijken hoe geblesseerd Dolberg was. Toen geconcludeerd werd dat hij inderdaad niet kon spelen, vloog Dolberg terug naar Amsterdam.

Tijdens de eerste Klassieker van dit seizoen (1-1) maakte Dolberg het enige Ajax-doelpunt. Opvallend is dat dat vooralsnog zijn enige uitdoelpunt in de Eredivisie is. In competitieverband maakte hij verder al zijn goals in de Arena.

Update 30/3 18.30: Het is al donderdag, maar nog steeds is er veel onduidelijkheid over het wel of niet meespelen van Kasper Dolberg in de Klassieker. Volgens het Algemeen Dagblad 'zal het erom spannen'. De spits heeft niet met de groep mee kunnen trainen omdat de selectie vrij was, maar werkte wel individueel hard aan zijn herstel. Dolberg heeft nog twee kansen om te laten zien dat hij fit genoeg is: vrijdag op de groepstraining en zaterdag op de afsluitende training.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2017 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 maart 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2017 - 08:33 schreef Jaccio het volgende:
2-0, maar kansloos voor de titel. In Eindhoven gaan we punten verspelen en F'noord zal niks meer weggeven
Dit is ook mijn voorspelling.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 31 maart 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2017 - 09:16 schreef Eide het volgende:
Update: 'Nog geen witte rook in Amsterdam: Klassieker-speeltijd twijfelachtig'

Ajax doet er alles aan om Kasper Dolberg fit te krijgen voor de Klassieker van zondag. De Deense spits kampt sinds een aantal weken met een bovenbeenblessure.

Daardoor miste hij al de uitwedstrijd tegen Excelsior (1-1) en was hij ook niet inzetbaar in de interlandperiode voor Denemarken. Ajax heeft de hoop echter niet opgegeven en wil hem klaarstomen voor de cruciale wedstrijd tegen Feyenoord, meldt het Algemeen Dagblad. Waar andere spelers vrij waren, werkte Dolberg de afgelopen dagen intensief aan zijn herstel.

Ajax had liever gezien dat Dolberg vorige week helemaal niet was afgereisd naar Denemarken, maar de medische staf van de nationale ploeg wilde graag met eigen ogen kijken hoe geblesseerd Dolberg was. Toen geconcludeerd werd dat hij inderdaad niet kon spelen, vloog Dolberg terug naar Amsterdam.

Tijdens de eerste Klassieker van dit seizoen (1-1) maakte Dolberg het enige Ajax-doelpunt. Opvallend is dat dat vooralsnog zijn enige uitdoelpunt in de Eredivisie is. In competitieverband maakte hij verder al zijn goals in de Arena.

Update 30/3 18.30: Het is al donderdag, maar nog steeds is er veel onduidelijkheid over het wel of niet meespelen van Kasper Dolberg in de Klassieker. Volgens het Algemeen Dagblad 'zal het erom spannen'. De spits heeft niet met de groep mee kunnen trainen omdat de selectie vrij was, maar werkte wel individueel hard aan zijn herstel. Dolberg heeft nog twee kansen om te laten zien dat hij fit genoeg is: vrijdag op de groepstraining en zaterdag op de afsluitende training.

Bron
Dan zal wel Traore in de spits komen te staan, iets waar ik absoluut niet op zit te wachten.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 31 maart 2017 - 15:43   quote  deeplink  
1-0
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 31 maart 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2017 - 08:33 schreef Jaccio het volgende:
2-0, maar kansloos voor de titel. In Eindhoven gaan we punten verspelen en F'noord zal niks meer weggeven
precies!!
046afca
 046afca - vrijdag 31 maart 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2017 - 15:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

precies!!
Als je met goed voetbal en een overtuigende uitslag wint, kunnen ze zomaar in de flow komen. Anders ben je in eindhoven kansloos en dus ook voor de titel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 31 maart 2017 - 16:30   quote  deeplink  
Ben bang dat we gelijkspelen en dus zijn we klaar.
Nu ook nog eens Dolberg er (waarschijnlijk) niet bij...

Alles op de EL dan maar?
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 maart 2017 - 22:49   quote  deeplink  
0-1
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 maart 2017 - 22:55   quote  deeplink  
Wat een negativiteit weer. Wordt Ajax kampioen? Kan ik niet zeggen maar hunnie zijn het ook zeker niet. Na ons hebben ze nog drie wedstrijden, Vitesse uit, Zwolle uit en Utreg thuis die ze niet zo maar winnen.
Als en ik zeg als Ajax zondag met 4-0 wint dan krijg je een hele andere druk voor beide teams. Ik heb er zin an!!
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 maart 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2017 - 16:29 schreef 046afca het volgende:

[..]

Als je met goed voetbal en een overtuigende uitslag wint, kunnen ze zomaar in de flow komen. Anders ben je in eindhoven kansloos en dus ook voor de titel.
Alsof psv de pannen van het dak speelt. WZAWZDB
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 april 2017 - 10:44   quote  deeplink  
Jeeh schei toch uit hier allemaal, wij supporters moeten nu juist achter onze ploeg staan.
Niet in onze broek schijten...wij zijn AJAX!!! 3-1
p111
 p111 - zaterdag 01 april 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Ajax-010 wordt 2-0 afmaken die kkkklllll

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2017 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 april 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2017 - 22:55 schreef Brandje het volgende:
Wat een negativiteit weer. Wordt Ajax kampioen? Kan ik niet zeggen maar hunnie zijn het ook zeker niet. Na ons hebben ze nog drie wedstrijden, Vitesse uit, Zwolle uit en Utreg thuis die ze niet zo maar winnen.
Als en ik zeg als Ajax zondag met 4-0 wint dan krijg je een hele andere druk voor beide teams. Ik heb er zin an!!
Tot nu toe hebben we het verkloot maar inderdaad ze zijn er nog niet.
Hoop ook wel winst uiteraard. Thuis moet kunnen.
remco k
 remco k - zaterdag 01 april 2017 - 13:14   quote  deeplink  
Als we verliezen staan we waarschijnlijk derde. Psv speelt volgens hee Nederland een dramatisch seizoen. Wat zijn wij dan eigenlijk?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 april 2017 - 13:58   quote  deeplink  
Laten we naar een mooie wedstrijd gaan bekijken en de beste mag winnen .
Fijne wedstrijd gewenst vanuit bijna Rotterdam
Eide
 Eide - zaterdag 01 april 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2017 - 13:58 schreef piet de paler het volgende:
Laten we naar een mooie wedstrijd gaan bekijken en de beste mag winnen .
Fijne wedstrijd gewenst vanuit bijna Rotterdam
Thanks gap, jullie ook een mooie wedstrijd toegewenst. Eens kijken hoe het balletje morgen rolt.
Eide
 Eide - zaterdag 01 april 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Dolberg heeft vandaag niet meegetraint. Lijkt dus af te haken voor morgen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 01 april 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd naar de instelling en mentaliteit van de spelers. Dolberg is er dus definitief niet. Aangezien Ajax niet nog een 'echte' spits heeft wordt het er niet gemakkelijker op.

Ajax wou zou goedkoop mogelijk het seizoen afmaken. Dan wordt het waarschijnlijk weer
'duurkoop' maar dat zijn we wel gewend inmiddels.

Ik zie het als een wedstrijd op zich en ja er moet gewonnen worden. Het is best lastig in te schatten. Toch zeg ik; 1-0
remco k
 remco k - zaterdag 01 april 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2017 - 17:22 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de instelling en mentaliteit van de spelers. Dolberg is er dus definitief niet. Aangezien Ajax niet nog een 'echte' spits heeft wordt het er niet gemakkelijker op.

Ajax wou zou goedkoop mogelijk het seizoen afmaken. Dan wordt het waarschijnlijk weer
'duurkoop' maar dat zijn we wel gewend inmiddels.

Ik zie het als een wedstrijd op zich en ja er moet gewonnen worden. Het is best lastig in te schatten. Toch zeg ik; 1-0
Zo goedkoop mogelijk het seizoen af maken? Heb je wel enig idee hoeveel geld Ajax uitgeeft?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 01 april 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Het is niet meer spannend. Feyenoord is kampioen, ook als we met 8-2 zouden winnen.

Of Ajax een goed seizoen heeft gedraaid, nee geen goed seizoen, een slecht seizoen is het ook niet.

Europees punten binnen gehaald, dat hadden nodig
Eide
 Eide - zaterdag 01 april 2017 - 19:12   quote  deeplink  
faust2
 faust2 - zaterdag 01 april 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Nog 7 wedstrijden te gaan en morgen weer 3 punten dichterbij ..HUP
Brandje
 Brandje - zondag 02 april 2017 - 10:57   quote  deeplink  
MATCHDAY!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 02 april 2017 - 11:07   quote  deeplink  
Jij bent wel erg zeker he van een overwinning vanmiddag...

Quote mij om een uur of 16:20 nog ff, want ik voel dat we niet gaan winnen namelijk...

Veel succes met de spanningen vandaag!
p111
 p111 - zondag 02 april 2017 - 13:24   quote  deeplink  
Als we deze wedstrijd winnen geeft dat toch weer met een beter gevoel de komende wedstrijden in,verlies je dan is op de EL na het seizoen dramatisch.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 april 2017 - 13:25   quote  deeplink  
younes afwezig ? voorhoede.. traore kluivert neres
Eide
 Eide - zondag 02 april 2017 - 13:29   quote  deeplink  
C8Z0YV5WsAAqqHK.jpg
Eide
 Eide - zondag 02 april 2017 - 13:30   quote  deeplink  
C8ZzEG8XgAAQwfs.jpg
Eide
 Eide - zondag 02 april 2017 - 13:32   quote  deeplink  
Ik vraag me af we de voorzetten van Kluivert moet afmaken. Daar is Traoré niet echt de speler naar. Ik ben heel benieuwd naar Neres. Ik vind het bizar dat Sierhuis niet bij de selectie zit.
remco k
 remco k - zondag 02 april 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:25 schreef nummer10 het volgende:
younes afwezig ? voorhoede.. traore kluivert neres
Ja met knieklachten afgehaakt werd zojuist op fox vermeld..
nummer10
 nummer10 - zondag 02 april 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja met knieklachten afgehaakt werd zojuist op fox vermeld..
ja hoorde het net.. na mijn post haha
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 02 april 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2017 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo goedkoop mogelijk het seizoen af maken? Heb je wel enig idee hoeveel geld Ajax uitgeeft?
Mag ik je even eraan herinneren hoeveel geld Ajax heeft binnen geharkt (is ook een kwaliteit:) aan de verkoop van spelers en vervolgens opnieuw heeft geïnvesteerd. Precies Remco een aanzienlijk kleiner deel.

Alles is relatief in het leven. In voetbal tellen nu eenmaal de resultaten. Wanneer Ajax in 3 jaar niks wint, kun je zeggen dat het gevoerde beleid goed functioneert.

Of wil je zeggen; Ajax behoort 1 keer in de 4 jaar kampioen te worden? En wat als ze dat ook niet halen? De feiten laten zien dat het beleid niet een resultaat oplevert wat gewenst is.

Dan zul je uiteindelijk eens een afweging moeten gaan maken of de mensen die het beleid voeren wel de juiste mensen zijn voor ons Ajax. En ja dat zijn de trainer, maar ook de leiding die het beleid uitvoert.

Iedereen ziet dat er geen groei is, vooral niet in spelers. Dan kun je nooit jaar in jaar uit op dezelfde manier door blijven gaan. En alleen een andere trainer gaat dat verschil vaak niet maken.

Juist een ander beleid is noodzakelijk om een ander resultaat te kunnen bereiken. Daarom houd ik mijn hart vast wanneer we met dezelfde mensen door blijven gaan. Omdat de kans dat het dan anders wordt ingevuld betrekkelijk klein is.

Zolang jij je alleen blijft focussen op een trainer en de kwaliteiten van een speler op een specifieke dag, dan ga je nooit de oorlog winnen. Dan wordt je alleen kampioen doordat je een keer een goede lichting hebt en goede spelers hebt aangekocht.

Bij voetbal gaat het om de juiste visie en dat je structureel instaat bent om beslissingen te nemen die groei creëren. Ajax heeft jaren mooie verhalen opgehouden van wat ze hoopten te realiseren. Maar we zijn niks verder.

Dan heb je een bord voor je hoofd wanneer je verder wil gaan met die mensen die verantwoordelijk zijn voor de stilstand bij Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Bobby1972 --
nummer10
 nummer10 - zondag 02 april 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:32 schreef Eide het volgende:
Ik vraag me af we de voorzetten van Kluivert moet afmaken. Daar is Traoré niet echt de speler naar. Ik ben heel benieuwd naar Neres. Ik vind het bizar dat Sierhuis niet bij de selectie zit.
kon die bij vitesse ook prima..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 02 april 2017 - 13:34   quote  deeplink  
Het leuke is dat de samenstelling behoorlijk anders is. Dat kan verkeerd uitpakken, maar......ook zomaar eens positief.......
remco k
 remco k - zondag 02 april 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:33 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Mag ik je even eraan herinneren hoeveel geld Ajax heeft binnen geharkt (is ook een kwaliteit:) aan de verkoop van spelers en vervolgens opnieuw heeft geïnvesteerd. Precies Remco een aanzienlijk kleiner deel.

Alles is relatief in het leven. In voetbal tellen nu eenmaal de resultaten. Wanneer Ajax in 3 jaar niks wint, kun je zeggen dat het gevoerde beleid goed functioneert.

Of wil je zeggen; Ajax behoort 1 keer in de 4 jaar kampioen te worden? En wat als ze dat ook niet halen? De feiten laten zien dat het beleid niet een resultaat oplevert wat gewenst is.

Dan zul je uiteindelijk eens een afweging moeten gaan maken of de mensen die het beleid voeren wel de juiste mensen zijn voor ons Ajax. En ja dat zijn de trainer, maar ook de leiding die het beleid uitvoert.

Iedereen ziet dat er geen groei is, vooral niet in spelers. Dan kun je nooit jaar in jaar uit op dezelfde manier door blijven gaan. En alleen een andere trainer gaat dat verschil vaak niet maken.

Juist een ander beleid is noodzakelijk om een ander resultaat te kunnen bereiken. Daarom houd ik mijn hart vast wanneer we met dezelfde mensen door blijven gaan. Omdat de kans dat het dan anders wordt ingevuld betrekkelijk klein is.

Zolang jij je alleen blijft focussen op een trainer en de kwaliteiten van een speler op een specifieke dag, dan ga je nooit de oorlog winnen. Dan wordt je alleen kampioen doordat je een keer een goede lichting hebt en goede spelers hebt aangekocht.

Bij voetbal gaat het om de juiste visie en dat je structureel instaat bent om beslissingen te nemen die groei creëren. Ajax heeft jaren mooie verhalen opgehouden van wat ze hoopten te realiseren. Maar we zijn niks verder.

Dan heb je een bord voor je hoofd wanneer je verder wil gaan met die mensen die verantwoordelijk zijn voor de stilstand bij Ajax!
Vrij logisch kerel dat het een kleiner deel is, om de dood eenvoudige reden dat Ajax de begroting niet rond kan krijgen zonder Europees voetbal en die inkomsten dus bikkelhard nodig heeft..

Tering vent, verdiep jij je uberhaubt weleens in Ajax??? Of roeptoeter je altijd maar wat zonder dat je er iets vanaf weet..

En Ajax stilstand?? Serieus???

Van een negatief eigen vermogen 7 jaar geleden naar een positief eigen vermogen waar je u tegen zegt. En 4 titels in diezelfde tijd..

MOet ik je ook nog gaan uitleggen hoe die 7 jaar daarvoor er uit zagen??

Geen titels, gigantische verliezen, en dat met heel veel dure aankopen, jongens waar jij constant om loopt te schreeuwen..

Want hoe vaak is Huntelaar, Davids en Stam in hun laatste jaren, en Suarez kampioen geworden, om maar eens iets te noemen..
remco k
 remco k - zondag 02 april 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kon die bij vitesse ook prima..
Totaal geen speler die op voorzetten veel liep. Juist iemand die veel in de bal kwam, en van daaruit belangrijk was..
nummer10
 nummer10 - zondag 02 april 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal geen speler die op voorzetten veel liep. Juist iemand die veel in de bal kwam, en van daaruit belangrijk was..
doelde op doelpunten maken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 april 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 13:30 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrrr haal weg ouwe! Mijn ogen doen pijn!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 02 april 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Ik ben ook nu erg benieuwd, nu Neres in de basis begint. Over Traoré blijf ik nog steeds mijn twijfels houden.
Eide
 Eide - zondag 02 april 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 14:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Brrrrrrr haal weg ouwe! Mijn ogen doen pijn!
Je moet de vijand kennen om deze te verslaan gap. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Eide --
JOOD
 JOOD - zondag 02 april 2017 - 14:29   quote  deeplink  
Neres 2x scoren aub!! Kluivert ook 2x en Bosz maakt ons alsnog kampioen!
JOOD
 JOOD - zondag 02 april 2017 - 14:32   quote  deeplink  
BAM!! Kippenvel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 2 april 2017, 14:30); 2 - 1









0.0066120