BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - zaterdag 15 april 2017 - 12:34   quote  deeplink  
Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording.
Dus AJAX , de beurs trekken en iets meer betalen , zodat iedereen een jaartje of twee blijft , zie ook
https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/103955/telegraph-ajax-weer-europese-grootmacht?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Eide
 Eide - zaterdag 15 april 2017 - 12:52   quote  deeplink  
Nou, het verschil met de Duitse, Italiaanse en Spaanse top is nog wel heel groot hoor. Celta de Vigo en Schalke 04 zijn middenmotors in die competities. De stap naar zelfs de Europese subtop is misschien langzaam binnen bereik maar Europese top... Nee.

Wel lijkt Ajax nu een doelstelling van de "revolutie" te gaan bewerkstelligen. Het wordt nu interessant of we dat kunnen volhouden.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 15 april 2017 - 13:47   quote  deeplink  
Dit is wel heel erg hoor! Hahahaha

We spelen net 2 potjes leuk voetbal, dat is dus geen moment om zo'n topic te starten whahaha

Wel grappig, dat moet ik je nageven!
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 april 2017 - 15:42   quote  deeplink  
Hahahahaha bedankt kerel, dit had ik echt ff nodig!
remco k
 remco k - zaterdag 15 april 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Ff serieus. Het halve forum vind en vond dat Ajax waardeloos geleid wordt. Er belachelijk wordt ingekocht en dat het structureel verkeerd zit.

En 1 maand met goed voetbal en overwinningen en nu zou het ineens richting Europese top kunnen?
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 15 april 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Iedereen is euforisch nu, begrijpelijk.
Maar laten we niet te hard van stapel lopen.
Eide
 Eide - zaterdag 15 april 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 15:57 schreef remco k het volgende:
Ff serieus. Het halve forum vind en vond dat Ajax waardeloos geleid wordt. Er belachelijk wordt ingekocht en dat het structureel verkeerd zit.

En 1 maand met goed voetbal en overwinningen en nu zou het ineens richting Europese top kunnen?
Wat wel aardig is, is dat het beleid van Overmars in het buitenland geroemd wordt. Vandaag ook in de Britse media een lofzang over Overmars. Moraal van het verhaal is dat Ajax, met overmars als directeur spelerszaken, risico's durft te nemen maar wel in staat is toppers in spee aan te trekken. Sanchez, Younes en Ziyech worden nadrukkelijk genoemd, net als Milik maar ook de mislukkingen komen aan bod.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 april 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 15:57 schreef remco k het volgende:
Ff serieus. Het halve forum vind en vond dat Ajax waardeloos geleid wordt. Er belachelijk wordt ingekocht en dat het structureel verkeerd zit.

En 1 maand met goed voetbal en overwinningen en nu zou het ineens richting Europese top kunnen?
Er is ook maar echt 1 iemand die dat vind geloof ik
remco k
 remco k - zaterdag 15 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 16:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is ook maar echt 1 iemand die dat vind geloof ik
Die slaat helemaal door. Een aantal anderen hebben ook veel commentaar. Maar het gaat echt steeds beter.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 15 april 2017 - 18:28   quote  deeplink  
De waan van de dag, uiteindelijk gaat het om de prijzen. Zolang Ajax nog niks gewonnen heeft, zijn de 'fantastische' wedstrijden nog niet veel waard.

Hierin zie je opnieuw hoe 'beperkt' mensen vooruit kunnen zien. Het neemt nooit weg dat Ajax voldoende mogelijkheden heeft gehad om de kansen om de rest op afstand te spelen onbenut te laten.

En van mij mag Overmars naar Arsenal, liever vandaag nog dan morgen.
JOOD
 JOOD - zaterdag 15 april 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 18:28 schreef Bobby1972 het volgende:
De waan van de dag, uiteindelijk gaat het om de prijzen. Zolang Ajax nog niks gewonnen heeft, zijn de 'fantastische' wedstrijden nog niet veel waard.

Hierin zie je opnieuw hoe 'beperkt' mensen vooruit kunnen zien. Het neemt nooit weg dat Ajax voldoende mogelijkheden heeft gehad om de kansen om de rest op afstand te spelen onbenut te laten.

En van mij mag Overmars naar Arsenal, liever vandaag nog dan morgen.
2 belangrijke punten waar ik me wel in kan vinden.

Doelpunten te weinig. Je kunt nog zo goed voetballen, als we meer hadden gescoord was het nog rooskleuriger. En die kansen hebben we zeker te weten gehad!

Overmars, is geen directe aderlating voor Ajax lijkt me. Wellicht krijgen we daar zelfs nog een dikke afkoopsom voor. Wat is immers een goede directeur voetbalzaken met een contract van 4 jaar waard?
Zijn functie kan redelijk makkelijk door een ander ingevuld worden. Bijvoorbeeld Jordi Cruijf en zo nog wel een paar anderen. Enige nadeel is dat zijn opvolger alle ins en outs nog moet ontdekken die Overmars paraat heeft.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 15 april 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 18:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

2 belangrijke punten waar ik me wel in kan vinden.

Doelpunten te weinig. Je kunt nog zo goed voetballen, als we meer hadden gescoord was het nog rooskleuriger. En die kansen hebben we zeker te weten gehad!

Overmars, is geen directe aderlating voor Ajax lijkt me. Wellicht krijgen we daar zelfs nog een dikke afkoopsom voor. Wat is immers een goede directeur voetbalzaken met een contract van 4 jaar waard?
Zijn functie kan redelijk makkelijk door een ander ingevuld worden. Bijvoorbeeld Jordi Cruijf en zo nog wel een paar anderen. Enige nadeel is dat zijn opvolger alle ins en outs nog moet ontdekken die Overmars paraat heeft.
Hehe......levert die Overmars misschien toch nog wat op?
remco k
 remco k - zaterdag 15 april 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 18:28 schreef Bobby1972 het volgende:
De waan van de dag, uiteindelijk gaat het om de prijzen. Zolang Ajax nog niks gewonnen heeft, zijn de 'fantastische' wedstrijden nog niet veel waard.

Hierin zie je opnieuw hoe 'beperkt' mensen vooruit kunnen zien. Het neemt nooit weg dat Ajax voldoende mogelijkheden heeft gehad om de kansen om de rest op afstand te spelen onbenut te laten.

En van mij mag Overmars naar Arsenal, liever vandaag nog dan morgen.
Helemaal niets de waan van de dag vent. Gewoon het bewijs dat dit een hele goede selectie is.

Maar ga jij je toch aub eens verdiepen in de club waarvan je zegt supporter te zijn. Dan zou je er misschien ook achter komen wie waarvoor verantwoordelijk is.
remco k
 remco k - zaterdag 15 april 2017 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 18:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

2 belangrijke punten waar ik me wel in kan vinden.

Doelpunten te weinig. Je kunt nog zo goed voetballen, als we meer hadden gescoord was het nog rooskleuriger. En die kansen hebben we zeker te weten gehad!

Overmars, is geen directe aderlating voor Ajax lijkt me. Wellicht krijgen we daar zelfs nog een dikke afkoopsom voor. Wat is immers een goede directeur voetbalzaken met een contract van 4 jaar waard?
Zijn functie kan redelijk makkelijk door een ander ingevuld worden. Bijvoorbeeld Jordi Cruijf en zo nog wel een paar anderen. Enige nadeel is dat zijn opvolger alle ins en outs nog moet ontdekken die Overmars paraat heeft.
Die functies zijn helemaal niks waard. En wordt ook amper voor beraad.

Echt een stelletje drieftoeters hier die hem weg willen hebben. Ongelooflijk wat een verstand.
remco k
 remco k - zaterdag 15 april 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 19:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hehe......levert die Overmars misschien toch nog wat op?
Met grote afstand de succesvolste in Nederland wat opbrengsten tegenover uitgaven. En zelfs in percentage bij de absolute Europese top.
moa
 moa - zaterdag 15 april 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Met grote afstand de succesvolste in Nederland wat opbrengsten tegenover uitgaven. En zelfs in percentage bij de absolute Europese top.
Appels en peren, sinds wanneer kijken Engelse en Spaanse ploegen naar hun opbrengsten vs uitgaven? Een TD in de PL moet een kampioensploeg bouwen, wat dat kost is niet interessant.
remco k
 remco k - zaterdag 15 april 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 19:52 schreef moa het volgende:

[..]

Appels en peren, sinds wanneer kijken Engelse en Spaanse ploegen naar hun opbrengsten vs uitgaven? Een TD in de PL moet een kampioensploeg bouwen, wat dat kost is niet interessant.
Klopt helemaal. Maar daarom is het nog niet minder interessant. Zeker omdat er ook wel andere clubs zijn waar het wel belangrijk is.
moa
 moa - zaterdag 15 april 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 19:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar daarom is het nog niet minder interessant. Zeker omdat er ook wel andere clubs zijn waar het wel belangrijk is.
Ja je zou een vergelijk kunnen maken met andere opleidingslanden idd.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 00:41   quote  deeplink  
Ik vind dat niet relevant. Feit is dat Nederland alleen mee kan doen als we kwalitatief uitzonderlijke spelers zelf opleiden of aantrekken voor ze doorbreken. Financieel hebben Nederlandse clubs gewoon niet het vermogen te concurreren. Een succesvolle Nederlandse club is dus bijna per definitie een opleidingsclub.

Transferbedragen zijn in dat geval misschien een aardige indicaties wie het beste die rol weet in te vullen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 april 2017 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 15:57 schreef remco k het volgende:
Ff serieus. Het halve forum vind en vond dat Ajax waardeloos geleid wordt. Er belachelijk wordt ingekocht en dat het structureel verkeerd zit.

En 1 maand met goed voetbal en overwinningen en nu zou het ineens richting Europese top kunnen?
Haha mooi toch die waan van de dag? Lijn van Bosz wordt duidelijker en het spel wordt beter. Of ligt dit niet aan hem? Of is dit het beleid? Of nog een restje van Jonk zijn opleiding? Of Cruyff zijn hand? Of toch Overmars? Misschien de scouting?

Gelukkig nog genoeg om over te discussiƫren anders kunnen we dit forum sluiten. Ik zie genoeg wat me bevalt bij Ajax en sommige dingen zag ik liever anders. Het voetbal is leuker geworden dat vind ik het belangrijkste. Nu nog goed voetbal en resultaten El (lastig) of kampioen (helaas niet in eigen hand) en Ajax staat waar iedere Ajacied ze graag ziet.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Die slaat helemaal door. Een aantal anderen hebben ook veel commentaar. Maar het gaat echt steeds beter.
Voetbal is de laatste tijd heel behoorlijk alleen vraag ik me af of de korte tijd tussen de wedstrijden ons niet gaat nekken.

Ik vind trouwens nog steeds diverse dingen niet goed bij Bosz hoor. Niet om te zeiken maar dat vind ik echt.
JOOD
 JOOD - zondag 16 april 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 12:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voetbal is de laatste tijd heel behoorlijk alleen vraag ik me af of de korte tijd tussen de wedstrijden ons niet gaat nekken.

Ik vind trouwens nog steeds diverse dingen niet goed bij Bosz hoor. Niet om te zeiken maar dat vind ik echt.
Zoals afwerken? Voor de rest is het de laatste weken tegen de max aan hoor. Ik weet niet wat je nog meer verwacht naast fel drukzetten, snel van kant wisselen, creativiteit, vechtlust, geloof, motivatie en de tsunami aan jeugd?
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 12:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zoals afwerken? Voor de rest is het de laatste weken tegen de max aan hoor. Ik weet niet wat je nog meer verwacht naast fel drukzetten, snel van kant wisselen, creativiteit, vechtlust, geloof, motivatie en de tsunami aan jeugd?
Stukje mentaliteit na bepaalde potten en ik blijf het wisselen over het algemeen (dus niet altijd), ronduit bedroevend vinden. Ook krijgen bepaalde spelers gewoon teveel credits ten opzichte van anderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Loetje --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niets de waan van de dag vent. Gewoon het bewijs dat dit een hele goede selectie is.

Maar ga jij je toch aub eens verdiepen in de club waarvan je zegt supporter te zijn. Dan zou je er misschien ook achter komen wie waarvoor verantwoordelijk is.
Sorry Remco, ga eens je eigen reacties lezen. Voortdurend voorspellingen dat Ajax gaat verliezen. Voortdurend negatief over Ajax. Of gaan we nu weer ineens alles terugdraaien? Heb je de 'roze' bril weer op gedaan?

Het gaat er niet om of de selectie goed is of niet? Het gaat erom wat je eruit haalt en dat je structureel en daarmee stabiel resultaten boekt. Ajax had gewoon wanneer het beter haar huiswerk had gedaan kinderlijk eenvoudig kampioen kunnen en moeten worden.

Het gaat om de manier waarop.De feiten laten zien dat bepaalde spelers een heel laag rendement hebben gescoord, dat gaan de wedstrijden die ze nu ineens goed spelen niet veranderen. Maar ja jij veranderd van mening met de dag.

Het gaat om realisme en feiten waarop je Ajax leidt. En dat had structureel veel stabieler moeten en kunnen zijn.

Ik zou eens je eigen 'onzinnigheden' gaan lezen die je de laatste tijd geschreven hebt. En anders zoek ik ze wel even voor je op en zal ik je er even aan herinneren.

Als er 1 is wiens mening voortdurend fluctueert dan ben jij met afstand de beste hierin!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Met grote afstand de succesvolste in Nederland wat opbrengsten tegenover uitgaven. En zelfs in percentage bij de absolute Europese top.
Wat ben jij een stumper.........

ff de feiten op een rij (kunnen er geen misverstanden zijn)

Ajax-Feyenoord;

Remco: Ajax gaat verliezen. 1-3

Ajax-Schalke;

Remco: Ajax speelt hier gelijk 1-1....

Remco over Neres

"Zeker niet en het kan maar zo een jongen zijn voor de toekomst. Maar 12 miljoen betalen voor een talentje is gewoon belachelijk. En deze jongen gaat dit seizoen echt het verschil niet meer maken. Vond hem ook niet heel erg opvallen als super talent bij jong Ajax."

Als je het beleid zo fantastisch vind zeg je dit niet.

En ga eens al je opmerkingen lezen over Bosz, of ga je straks ineens zeggen hoe geweldig hij wel niet is wanneer we toch nog kampioen worden?

De waan van de dag past ook zeker bij jou......lees eens je eigen berichten zou ik zeggen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 13:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat ben jij een stumper.........

ff de feiten op een rij (kunnen er geen misverstanden zijn)

Ajax-Feyenoord;

Remco: Ajax gaat verliezen. 1-3

Ajax-Schalke;

Remco: Ajax speelt hier gelijk 1-1....

Remco over Neres

"Zeker niet en het kan maar zo een jongen zijn voor de toekomst. Maar 12 miljoen betalen voor een talentje is gewoon belachelijk. En deze jongen gaat dit seizoen echt het verschil niet meer maken. Vond hem ook niet heel erg opvallen als super talent bij jong Ajax."

Als je het beleid zo fantastisch vind zeg je dit niet.

En ga eens al je opmerkingen lezen over Bosz, of ga je straks ineens zeggen hoe geweldig hij wel niet is wanneer we toch nog kampioen worden?

De waan van de dag past ook zeker bij jou......lees eens je eigen berichten zou ik zeggen....
Even ter duidelijkheid, een voorspelling heeft niets te maken met wel of geen goed beleid. Je kan fantastisch beleid voeren en slechte resultaten neerzetten.

Neres is ook voor de toekomst gehaald want anders had hij er meteen gestaan. En laat opleiden en vroeg scouten nu net de filosofie van Ajax zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 15:21   quote  deeplink  
Het gaat erom dat Remco met zijn 'roze' bril opmerkingen maakt waarvan hij later niet meer weet dat hij ze gemaakt heeft. En dat hij de ene keer totaal anders denkt dan de andere keer. Dat geeft aan hoe wispelturig hij is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat erom dat Remco met zijn 'roze' bril opmerkingen maakt waarvan hij later niet meer weet dat hij ze gemaakt heeft. En dat het de ene keer totaal anders gedacht wordt. Dat geeft aan hoe wispelturig hij is.
Toch ben ik het in grote lijnen met hem eens. Waarom vind jij het beleid niet goed dan? Je schrijft namelijk hele lappen met tekst maar niks is onderbouwd. Dus leg eens uit...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 15:26   quote  deeplink  
Ajax had naar mijn mening speels gemakkelijk kampioen kunnen en moeten worden. Hadden ze het elftal in het begin van het seizoen beter op orde gehad. En in de winter had Ajax ook versterkingen kunnen halen om minder risico te hoeven nemen.

Het zijn de details waar Ajax het laat liggen, terwijl het onnodig was.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax had naar mijn mening speels gemakkelijk kampioen kunnen en moeten worden. Hadden ze het elftal in het begin van het seizoen beter op orde gehad. En in de winter had Ajax ook versterkingen kunnen halen om minder risico te hoeven nemen.

Het zijn de details waar Ajax het laat liggen, terwijl het onnodig was.
En wat heeft dat met beleid te maken?
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

En wat heeft dat met beleid te maken?
Niets, maar dat is z'n stokpaardje. Dat er een wereld van verschil tussen beleid en uitvoerende werkzaamheden zit krijgen we hem nooit aan z'n verstand.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 april 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 14:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even ter duidelijkheid, een voorspelling heeft niets te maken met wel of geen goed beleid. Je kan fantastisch beleid voeren en slechte resultaten neerzetten.

Neres is ook voor de toekomst gehaald want anders had hij er meteen gestaan. En laat opleiden en vroeg scouten nu net de filosofie van Ajax zijn.
Maar moet een speler van 12 miljoen er niet gelijk kunnen staan dan? Vooral na het vertrek van Ghazi en het lage rendement van Younes en Traore rond de winterstop? Kluivert is een gelukje maar tot een paar weken terug waren je vleugels gewoon ondermaats. Dus ja zeg het maar.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 april 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Niets, maar dat is z'n stokpaardje. Dat er een wereld van verschil tussen beleid en uitvoerende werkzaamheden zit krijgen we hem nooit aan z'n verstand.
Conclusie mag wel zijn dat er dit seizoen meer in gezeten had.. Kampioen had je kunnen worden als je je selectie eerder op orde had. Maar ok nieuwe trainer en dan kun je niet gelijk verwachten dat het gelijk naar zijn zin staat.

Het voetbal vind ik leuker. Nu de resultaten nog.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

En wat heeft dat met beleid te maken?
Alles, keuzes die gemaakt worden. Neres kopen op een moment dat je diverse spelers in je selectie hebt verkocht. Dan moet je die posities aanvullen.

Of wou je gaan zeggen door het niet te doen dat dat beleid is?

De afwachtende houding voor het begin van het huidige seizoen, waarmee je de CL mis liep, had ook niet gehoeven. Het gaat erom dat je op het juiste moment beslissingen neemt voor het gehele seizoen.

Resultaten en prijzen bepalen uiteindelijk of de gemaakte keuzes de juiste zijn geweest!
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 13:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Sorry Remco, ga eens je eigen reacties lezen. Voortdurend voorspellingen dat Ajax gaat verliezen. Voortdurend negatief over Ajax. Of gaan we nu weer ineens alles terugdraaien? Heb je de 'roze' bril weer op gedaan?

Het gaat er niet om of de selectie goed is of niet? Het gaat erom wat je eruit haalt en dat je structureel en daarmee stabiel resultaten boekt. Ajax had gewoon wanneer het beter haar huiswerk had gedaan kinderlijk eenvoudig kampioen kunnen en moeten worden.

Het gaat om de manier waarop.De feiten laten zien dat bepaalde spelers een heel laag rendement hebben gescoord, dat gaan de wedstrijden die ze nu ineens goed spelen niet veranderen. Maar ja jij veranderd van mening met de dag.

Het gaat om realisme en feiten waarop je Ajax leidt. En dat had structureel veel stabieler moeten en kunnen zijn.

Ik zou eens je eigen 'onzinnigheden' gaan lezen die je de laatste tijd geschreven hebt. En anders zoek ik ze wel even voor je op en zal ik je er even aan herinneren.

Als er 1 is wiens mening voortdurend fluctueert dan ben jij met afstand de beste hierin!
Als je eens zou lezen. Weet je dat ik Ajax in de grote wedstrijden altijd op verlies zet. Simpelweg een beetje bijgeloof.

Voor de rest een post die mee kan doen om de droevigste van het jaar.

Jij weet niet eens wat het woordje feiten betekend kerel. Ga eerst een terug naar de basis school voordat je met de grote mensen gaat praten
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Conclusie mag wel zijn dat er dit seizoen meer in gezeten had.. Kampioen had je kunnen worden als je je selectie eerder op orde had. Maar ok nieuwe trainer en dan kun je niet gelijk verwachten dat het gelijk naar zijn zin staat.

Het voetbal vind ik leuker. Nu de resultaten nog.
Is dat zo? Natuurlijk laten we een aantal punten onnodig liggen maar dat hoort ook bij het voetbal. kwartfinale Europa League, 2e in de Eredivisie met 1 punt achterstand op een ploeg die het (eerlijk is eerlijk) ontzettend goed. Natuurlijk hoop je altijd dat het beter gaat, maar wanneer moet je accepteren dat je gewoon goed presteert maar het misschien niet voldoende gaat zijn?
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 13:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat ben jij een stumper.........

ff de feiten op een rij (kunnen er geen misverstanden zijn)

Ajax-Feyenoord;

Remco: Ajax gaat verliezen. 1-3

Ajax-Schalke;

Remco: Ajax speelt hier gelijk 1-1....

Remco over Neres

"Zeker niet en het kan maar zo een jongen zijn voor de toekomst. Maar 12 miljoen betalen voor een talentje is gewoon belachelijk. En deze jongen gaat dit seizoen echt het verschil niet meer maken. Vond hem ook niet heel erg opvallen als super talent bij jong Ajax."

Als je het beleid zo fantastisch vind zeg je dit niet.

En ga eens al je opmerkingen lezen over Bosz, of ga je straks ineens zeggen hoe geweldig hij wel niet is wanneer we toch nog kampioen worden?

De waan van de dag past ook zeker bij jou......lees eens je eigen berichten zou ik zeggen....
Even serieus. Wat heeft deze hele domme post te maken met mij. Post waar jij op reageert.

En als Bosz deze lijn doorzet en inderdaad een prijs wint. Dan zal ik inderdaad durven toe te geven dat Bosz we degelijk een hele goede trainer is gebleken voor Ajax.

Dat is namelijk iets wat echte mannen doen. Toegeven als je fout zit. Maar daar weet jij natuurlijk niks van aangezien je balletjes nog niet ingedaald zijn.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 13:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat ben jij een stumper.........
Pot verwijt de ketel? Doe even normaal joh.

quote:
Op zondag 16 april 2017 - 13:51 schreef Bobby1972 het volgende:
ff de feiten op een rij (kunnen er geen misverstanden zijn)

blablabla
Remco is altijd negatief over de scores. Ik denk zelf eigenlijk dat het een soort bijgeloof is.
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat erom dat Remco met zijn 'roze' bril opmerkingen maakt waarvan hij later niet meer weet dat hij ze gemaakt heeft. En dat hij de ene keer totaal anders denkt dan de andere keer. Dat geeft aan hoe wispelturig hij is.
Droplul. Ik weet echt exact wat ik allemaal post en zeg.

Wat Nerres betreft. Waarom mag iemand het niet een x oneens zijn met wat de club doet ondanks dat het beleid volledig gesteund wordt.
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Alles, keuzes die gemaakt worden. Neres kopen op een moment dat je diverse spelers in je selectie hebt verkocht. Dan moet je die posities aanvullen.

Of wou je gaan zeggen door het niet te doen dat dat beleid is?

De afwachtende houding voor het begin van het huidige seizoen, waarmee je de CL mis liep, had ook niet gehoeven. Het gaat erom dat je op het juiste moment beslissingen neemt voor het gehele seizoen.

Resultaten en prijzen bepalen uiteindelijk of de gemaakte keuzes de juiste zijn geweest!
Mijn zoontje van anderhalf snapt er echt al meer van dan jij. Tering wat heb ik een medelijden met jouw omgeving.
Je zou eens moeten opzoeken wat het wordt nuance betekend. Of context. Of begrijpend lezen. Of feiten.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Remco, chill pill. Dit heeft geen enkele zin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 17:18   quote  deeplink  
Er zijn volgens mij 5 dingen zeker in dit leven.
1. Dood
2. Belasting
3. Klaassen maakt belangrijke doelpunten
4. Arsenal
5. Remco en Bobby zijn het oneens.

XD
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Haha
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Even serieus. Wat heeft deze hele domme post te maken met mij. Post waar jij op reageert.

En als Bosz deze lijn doorzet en inderdaad een prijs wint. Dan zal ik inderdaad durven toe te geven dat Bosz we degelijk een hele goede trainer is gebleken voor Ajax.

Dat is namelijk iets wat echte mannen doen. Toegeven als je fout zit. Maar daar weet jij natuurlijk niks van aangezien je balletjes nog niet ingedaald zijn.
Kijk, zijn we het toch een keer eens over iets. Ik heb ook de twijfels over Bosz altijd uitgesproken. Wanneer Ajax nu niet kampioen wordt, wijt ik dat meer aan het beleid dan aan Bosz.

Daarin verschillen we misschien. Omdat ik geloof dat wanneer Ajax of aan het begin van het seizoen haar selectie beter op orde zou hebben gehad of in de winter wel had aangevuld met de benodigde versterkingen op de posities waar Ajax spelers had verkocht kampioen zou zijn geworden.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:18 schreef NatjosFC het volgende:
Er zijn volgens mij 5 dingen zeker in dit leven.
1. Dood
2. Belasting
3. Klaassen maakt belangrijke doelpunten
4. Arsenal
5. Remco en Bobby zijn het oneens.

XD
hahahahahaaa :)
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Kijk, zijn we het toch een keer eens over iets. Ik heb ook de twijfels over Bosz altijd uitgesproken. Wanneer Ajax nu niet kampioen wordt, wijt ik dat meer aan het beleid dan aan Bosz.

Daarin verschillen we misschien. Omdat ik geloof dat wanneer Ajax of aan het begin van het seizoen haar selectie beter op orde zou hebben gehad of in de winter wel had aangevuld met de benodigde versterkingen op de posities waar Ajax spelers had verkocht kampioen zou zijn geworden.
Dan zijn we het dus helemaal niet eens.
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:10 schreef Eide het volgende:
Remco, chill pill. Dit heeft geen enkele zin.
Kryptonite
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 april 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Is dat zo? Natuurlijk laten we een aantal punten onnodig liggen maar dat hoort ook bij het voetbal. kwartfinale Europa League, 2e in de Eredivisie met 1 punt achterstand op een ploeg die het (eerlijk is eerlijk) ontzettend goed. Natuurlijk hoop je altijd dat het beter gaat, maar wanneer moet je accepteren dat je gewoon goed presteert maar het misschien niet voldoende gaat zijn?
Het is ook maar 1 punt die je in mijn ogen zelf hebt laten liggen. Namelijk Willem 2 thuis.
Roda was ook slecht maar zulke wedstrijden heb je elk seizoen wel. Toen begon je net en dus nog geen zwaar programma in de benen. Vanaf dat moment liepen we eigenlijk al achter de feiten aan.

2de met dit aantal punten en net 1 been in de halve finale EL is ook gewoon goed hoor. Maar je weet zelf dat er met deze selectie (of mogelijk een sterkere) er meer in had gezeten. Feyenoord speelt sterk maar in de onderlinge wedstrijden hebben ze ook niet laten zien dat ze veel sterker zijn.
Brandje
 Brandje - zondag 16 april 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 20:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is ook maar 1 punt die je in mijn ogen zelf hebt laten liggen. Namelijk Willem 2 thuis.
Roda was ook slecht maar zulke wedstrijden heb je elk seizoen wel. Toen begon je net en dus nog geen zwaar programma in de benen. Vanaf dat moment liepen we eigenlijk al achter de feiten aan.

2de met dit aantal punten en net 1 been in de halve finale EL is ook gewoon goed hoor. Maar je weet zelf dat er met deze selectie (of mogelijk een sterkere) er meer in had gezeten. Feyenoord speelt sterk maar in de onderlinge wedstrijden hebben ze ook niet laten zien dat ze veel sterker zijn.
Nee joh veel meer wedstrijden. AZ uit, psv thuis, feyenoord uit, twente uit. Allemaal (brij) late tegengoals
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 april 2017 - 20:50   quote  deeplink  
Het gaat uiteindelijk om het winnen van een prijs en als je aan het einde niks gewonnen hebt dan kun je misschien een aantal keer geweldig voetbal hebben laten zien......

Maar blijf je achter met een leeg gevoel van als.........

En daar koop niemand iets voor, Ajax niet en haar supporters ook niet. Dat zijn straks de details t.a.v. de genomen beslissingen die het verschil tussen succes en niks bepalen.

En daar zit nu juist de irritatie, omdat het onnodig was.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu selectie bij elkaar houden , is echt europese top in wording









0.0241668