BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GOUDEN ELFTAL VAN 60 JAAR EREDIVISIE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
moa
 moa - zaterdag 15 april 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Tien Feyenoorders in 'Gouden Elftal'

258tjqa.jpg

Ruud Geels is de beste spits van zestig jaar eredivisie. Geels had concurrentie van Marco van Basten, Romario, Ruud van Nistelrooy en Patrick Kluivert. De oud-voetballer heeft uiteindelijk de meeste stemmen ontvangen en is hierdoor opgenomen in het Gouden Elftal. Hiermee is het elftal compleet.

Het Gouden Elftal bestaat uit voormalig Feyenoorders Eddy Pieters Graafland, Ben Wijnstekers, Rinus Israël, Giovanni van Bronckhorst, Wim Jansen, Johan Cruijff, Willem van Hanegem, Ruud Gullit, Coen Moulijn en Ruud Geels. Ernst Happel is de trainer van het Gouden Elftal. Frank Rijkaard is de enige niet-Feyenoorder. Dit komt omdat er die ronde vergeten is John de Wolf aan de geselecteerden toe te voegen natuurlijk..

Volledig elftal
Graafland; Wijnstekers, Israel, Rijkaard, Van Bronckhorst; Jansen, Cruijff, Van Hanegem; Gullit, Geels, Moulijn.

Trainer
Ernst Happel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Wat een voetbalkenners in Nederland zeg..
remco k
 remco k - zaterdag 15 april 2017 - 20:01   quote  deeplink  
Hoe zou de heatmap van de stemmen eruit zien op een landkaart.
moa
 moa - zaterdag 15 april 2017 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 20:01 schreef remco k het volgende:
Hoe zou de heatmap van de stemmen eruit zien op een landkaart.
Heel Nederland heeft gestemd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 20:01 schreef remco k het volgende:
Hoe zou de heatmap van de stemmen eruit zien op een landkaart.
Ik denk een watervlek boven Amsterdam..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 20:24   quote  deeplink  
Maaruh jullie gefeliciteerd met die ene uitverkorene..
Scout2
 Scout2 - zaterdag 15 april 2017 - 20:34   quote  deeplink  
Gefeliciteerd man ook gewoon lekker "realistisch" gaap....
Eide
 Eide - zaterdag 15 april 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 20:24 schreef RenatoBos het volgende:
Maaruh jullie gefeliciteerd met die ene uitverkorene..
Bijna goed. Probeer het nog een keer.

Overigens lijkt er wel sprake van enige clubvoorkeur. Er staan een aantal heren tussen die daar gewoon niet thuis horen. Ruud Geels, oud-Ajacied, was een goede spits maar daar hoort natuurlijk altijd Marco van Basten te staan. Zo kan ik er nog wel een paar noemen.

En uiteindelijk zegt het geen ene zak. Is het doel ook niet want je komt alleen een beetje treiteren. Nou, iedereen even lachen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 april 2017 - 20:38   quote  deeplink  
Geef ze wat om te stemmen en het ongedierte trapt erin. Fox/VI en vroeger die belspelletjes verdienen goud aan jullie en nu weer oprotten naar je eigem forum.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 20:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Bijna goed. Probeer het nog een keer.

Overigens lijkt er wel sprake van enige clubvoorkeur. Er staan een aantal heren tussen die daar gewoon niet thuis horen. Ruud Geels, oud-Ajacied, was een goede spits maar daar hoort natuurlijk altijd Marco van Basten te staan. Zo kan ik er nog wel een paar noemen.

En uiteindelijk zegt het geen ene zak. Is het doel ook niet want je komt alleen een beetje treiteren. Nou, iedereen even lachen.
Ieder zijn mening maar het land heeft gekozen..

Hahahahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 20:38 schreef Brandje het volgende:
Geef ze wat om te stemmen en het ongedierte trapt erin. Fox/VI en vroeger die belspelletjes verdienen goud aan jullie en nu weer oprotten naar je eigem forum.
O jee aangebrand..?
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 april 2017 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O jee aangebrand..?
Nee hoor. Jullie hebben hier simpelweg niks te zoeken. Datje reageert op een ajax wedstrijd topic is een maar een pro feyenoord topic openen op een Ajaxforum betekend simpelweg oprotten.
Eide
 Eide - zaterdag 15 april 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Laten we anders even een Eredivisiestand over kalenderjaar 2017 openen op de rotterdomse forum. Kijken hoe gezelli het dan wordt?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 15 april 2017 - 22:11   quote  deeplink  
Leuk, dat er veel feyenoorders erin zitten.

Maar dat heeft te maken met de trouwe supporters.
Die in grote aantallen zijn en ook veel stemmen.

Dat is de enige reden want feyenoord is qua prijzen toch echt de nummer 3 van nederland.

Om maar te zwijgen over hoe lang ze al niet de schaal hebben kunnen winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 april 2017 door Positieve Arrogantie --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 21:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor. Jullie hebben hier simpelweg niks te zoeken. Datje reageert op een ajax wedstrijd topic is een maar een pro feyenoord topic openen op een Ajaxforum betekend simpelweg oprotten.
Ik reageer juist niet in wedstrijdtopics uit respect. Dat geeft meestal wrijving. Een beetje plagen mag toch ik verwens je niks. Daarnaast ken ik een aantal van de jongens hier vandaar m'n interesse. Dus wen er maar aan..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 22:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Leuk, dat er veel feyenoorders erin zitten.

Maar dat heeft te maken met de trouwe supporters.
Die in grote aantallen zijn en ook veel stemmen.

Dat is de enige reden want feyenoord is qua prijzen toch echt de nummer 3 van nederland.

Om maar te zwijgen over hoe lang ze al niet de schaal hebben kunnen winnen.
Dank je..mooi compliment..ik ben ook echt zo trots op dat hondstrouwe legioen..
Dat we derde staan wat prijzen betreft zijn wij ook trots op, bij mij gaat het om de club niet om de prijzen. Dus je mag best vertellen dat het 1999 het laatst is geweest dat we de schaal hebben hoog gehouden. Want jij houd toch niet minder van je club wetende dat wij de laatste 4 jaar meer prijzen omhoog houden dan jullie of dat wij bijvoorbeeld als enige club deze eeuw Europees succes hebben geboekt..?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 20:34 schreef Scout2 het volgende:
Gefeliciteerd man ook gewoon lekker "realistisch" gaap....
Dank je wel en welterusten he je klinkt best moe..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 21:45 schreef Eide het volgende:
Laten we anders even een Eredivisiestand over kalenderjaar 2017 openen op de rotterdomse forum. Kijken hoe gezelli het dan wordt?
Zeker gezellie..!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 april 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Hey Bossie, het waren er 6, nu nog maar 1. We shall se..........
Nog één schamel puntje......

BTW, mochten jullie kampioen worden, hebben jullie het verdiend. Wij hebben het laten liggen in de eerste 2 wedstrijden en de wedstrijd tegen excelsior pasgeleden. over 4 wedstrijden weten we het echt zeker ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Ronald 1960 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 12:10 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hey Bossie, het waren er 6, nu nog maar 1. We shall se..........
Nog één schamel puntje......

BTW, mochten jullie kampioen worden, hebben jullie het verdiend. Wij hebben het laten liggen in de eerste 2 wedstrijden en de wedstrijd tegen excelsior pasgeleden. over 4 wedstrijden weten we het echt zeker ;-)
Ronnie d:-)
Zeker spannend nog, we gaan het zien. Ik ben klaar voor de eindsprint. Nog 360 minuten erop klappen en we zijn er. Ik ben nog steeds positief maar we maken het ons zelfs erg moeilijk zo..
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 12:54   quote  deeplink  
Zou ook niet weten waarom je niet positief zou zijn. Je hebt alles in eigen hand en vooralsnog is het verdiend over het hele seizoen gezien.
moa
 moa - zondag 16 april 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 12:10 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hey Bossie, het waren er 6, nu nog maar 1. We shall se..........
Nog één schamel puntje......

BTW, mochten jullie kampioen worden, hebben jullie het verdiend. Wij hebben het laten liggen in de eerste 2 wedstrijden en de wedstrijd tegen excelsior pasgeleden. over 4 wedstrijden weten we het echt zeker ;-)
Gezien het aantal punten dat Feyenoord en Ajax (en PSV) hebben verzameld krijgen we sowieso een terechte kampioen en niet 1 van de armoede. Voor het Nederlands voetbal is het in ieder geval goed dat we weer gewoon 3 echte financieel gezonde topclubs hebben. Daar moet iedereen in Nederland toch wel een beetje blij om zijn.

Anyway, op een paar zuurpruimen na kan toch iedereen wel lachen om deze getrolde verkiezing?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 april 2017 - 16:29   quote  deeplink  
Verkeerde forum?

En anders nieuwswaarde 0,0!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 12:54 schreef Loetje het volgende:
Zou ook niet weten waarom je niet positief zou zijn. Je hebt alles in eigen hand en vooralsnog is het verdiend over het hele seizoen gezien.
De spanningen Loet de spanningen..
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 20:01 schreef moa het volgende:

[..]

Heel Nederland heeft gestemd.
Nee hoor. Geen enkele keer gestemd. Wij weten wie de beste spelers waren daar hebben we geen stemmen voor nodig.

Hoe zou er bij jullie trouwens gereageerd worden als wij een dergelijk topic zouden starten?

Bijvoorbeeld over als Nederlandse successen. Dat zou voornamelijk over Ajax gaan namelijk.
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 23:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dank je..mooi compliment..ik ben ook echt zo trots op dat hondstrouwe legioen..
Dat we derde staan wat prijzen betreft zijn wij ook trots op, bij mij gaat het om de club niet om de prijzen. Dus je mag best vertellen dat het 1999 het laatst is geweest dat we de schaal hebben hoog gehouden. Want jij houd toch niet minder van je club wetende dat wij de laatste 4 jaar meer prijzen omhoog houden dan jullie of dat wij bijvoorbeeld als enige club deze eeuw Europees succes hebben geboekt..?
Ach ja. Zo kan je alles in je voordeel uit proberen te leggen hè. Maak er eens van. Per 10 jaar vanaf 1960
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 23:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dank je..mooi compliment..ik ben ook echt zo trots op dat hondstrouwe legioen..
Dat we derde staan wat prijzen betreft zijn wij ook trots op, bij mij gaat het om de club niet om de prijzen. Dus je mag best vertellen dat het 1999 het laatst is geweest dat we de schaal hebben hoog gehouden. Want jij houd toch niet minder van je club wetende dat wij de laatste 4 jaar meer prijzen omhoog houden dan jullie of dat wij bijvoorbeeld als enige club deze eeuw Europees succes hebben geboekt..?
Laatste 4 jaar? wat heb je gewonnen dan? Alleen de beker. Ajax in 2014 nog kampioen. Dat is al evenveel prijzen. Maar met die berekening heeft PEC Zwolle met 2 prijzen in 4 jaar al een minder stoffige prijzenkast dan jullie.
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:44 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Laatste 4 jaar? wat heb je gewonnen dan? Alleen de beker. Ajax in 2014 nog kampioen. Dat is al evenveel prijzen. Maar met die berekening heeft PEC Zwolle met 2 prijzen in 4 jaar al een minder stoffige prijzenkast dan jullie.
En AZ. En Twente.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Geen enkele keer gestemd. Wij weten wie de beste spelers waren daar hebben we geen stemmen voor nodig.

Hoe zou er bij jullie trouwens gereageerd worden als wij een dergelijk topic zouden starten?

Bijvoorbeeld over als Nederlandse successen. Dat zou voornamelijk over Ajax gaan namelijk.
Probeer het kreeg gisteren ook al een tip van Eide om een topic bij ons aan te maken. Is ook zeer positief ontvangen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Zo kan je alles in je voordeel uit proberen te leggen hè. Maak er eens van. Per 10 jaar vanaf 1960
Kun je toch ook tegen pos. Arrogantie zeggen of wa..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:44 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Laatste 4 jaar? wat heb je gewonnen dan? Alleen de beker. Ajax in 2014 nog kampioen. Dat is al evenveel prijzen. Maar met die berekening heeft PEC Zwolle met 2 prijzen in 4 jaar al een minder stoffige prijzenkast dan jullie.
Prijzen interesseert ons niet Jos. Wij zijn clubsupporters geen successupporters. Feyenoord hoeft van mij geen kampioen te worden, ik wil enkel dat ze er voor gaan..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prijzen interesseert ons niet Jos. Wij zijn clubsupporters geen successupporters. Feyenoord hoeft van mij geen kampioen te worden, ik wil enkel dat ze er voor gaan..
Maar dan doen ze al jaren niet. Zelfs dit seizoen durfden ze het eerst niet eens uit te spreken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dan doen ze al jaren niet. Zelfs dit seizoen durfden ze het eerst niet eens uit te spreken.
(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:01   quote  deeplink  
Vorig seizoen nog..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Nou dat was duidelijk te merken dan... xD
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Joh al worden we tweede vieren wij dat als een kampioenschap gewoon omdat het kan..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 17:12   quote  deeplink  
Gekke mentaliteit. Maar zegt genoeg over Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:12 schreef NatjosFC het volgende:
Gekke mentaliteit. Maar zegt genoeg over Feyenoord.
Dat vind jij, kun je niks aan doen. Zal je wel nooit kunnen uitleggen wat Feyenoord betekent voor zijn supporters dat kennen jullie niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:25   quote  deeplink  
En ik bedoel dat niet lulllig Jos. Maar dat zul je echt niet snappen..
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Kijk, de arrogantie spat er vanaf. Niet lullig bedoelt Renato, maar dit slaat echt als een tang op een varken. Dat jullie een 2e plek vieren heeft niets maar dan ook helemaal niets met wat de club betekent te maken. Dat toont alleen dat jullie door jaren lang kut met peren alles wat riekt naar succes al prachtig vinden. Dat ligt bij ons heel anders, waar succes de norm is in plaats van de uitzondering.

Echt, dit soort gelul is zuivere arrogantie en het ergste is dat jullie er zelf nog in geloven ook. Onze arrogantie is ten minste, meestal, bedoeld om te prikkelen. Jullie praten jezelf echt van alles aan en gaan het vervolgens nog geloven ook.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Wat jij wilt. Volgens mij valt het allemaal wel mee. T is vooral iets wat men zichzelf aanpraat. Oh kijk ons eens loyaal zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De spanningen Loet de spanningen..
3 makkies nu in mijn ogen. Excelsior is veilig, Heracles ook en Vitesse is met de finale bezig. Al denk ik dat het gemist van Van Wolfswinkel tegen jullie eerder een voordeel is voor Vitesse.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:29 schreef Eide het volgende:
Kijk, de arrogantie spat er vanaf. Niet lullig bedoelt Renato, maar dit slaat echt als een tang op een varken. Dat jullie een 2e plek vieren heeft niets maar dan ook helemaal niets met wat de club betekent te maken. Dat toont alleen dat jullie door jaren lang kut met peren alles wat riekt naar succes al prachtig vinden. Dat ligt bij ons heel anders, waar succes de norm is in plaats van de uitzondering.

Echt, dit soort gelul is zuivere arrogantie en het ergste is dat jullie er zelf nog in geloven ook. Onze arrogantie is ten minste, meestal, bedoeld om te prikkelen. Jullie praten jezelf echt van alles aan en gaan het vervolgens nog geloven ook.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:29 schreef Eide het volgende:
Kijk, de arrogantie spat er vanaf. Niet lullig bedoelt Renato, maar dit slaat echt als een tang op een varken. Dat jullie een 2e plek vieren heeft niets maar dan ook helemaal niets met wat de club betekent te maken. Dat toont alleen dat jullie door jaren lang kut met peren alles wat riekt naar succes al prachtig vinden. Dat ligt bij ons heel anders, waar succes de norm is in plaats van de uitzondering.

Echt, dit soort gelul is zuivere arrogantie en het ergste is dat jullie er zelf nog in geloven ook. Onze arrogantie is ten minste, meestal, bedoeld om te prikkelen. Jullie praten jezelf echt van alles aan en gaan het vervolgens nog geloven ook.
Deze reactie geeft aan dat jullie dit nooit zullen begrijpen..het Legioen is niet te vergelijken met niemand niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

3 makkies nu in mijn ogen. Excelsior is veilig, Heracles ook en Vitesse is met de finale bezig. Al denk ik dat het gemist van Van Wolfswinkel tegen jullie eerder een voordeel is voor Vitesse.
Mijn gevoel zegt het ook maar niks is nog zeker.
Waarom denk je dat Vitesse beter af is zonder Ricky dan..(?)
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Probeer het kreeg gisteren ook al een tip van Eide om een topic bij ons aan te maken. Is ook zeer positief ontvangen..
We weten hoe dat gaat. Dat is namelijk wel eens eerder gedaan hè. Dan gaan jullie allemaal schelden en toeren.

Ik mag overigens niet posten bij jullie. Je weet wel. Door al die matennaaiers daar.
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kun je toch ook tegen pos. Arrogantie zeggen of wa..(?)
Zeker. Geld voor iedereen.
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 16:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prijzen interesseert ons niet Jos. Wij zijn clubsupporters geen successupporters. Feyenoord hoeft van mij geen kampioen te worden, ik wil enkel dat ze er voor gaan..
Tsjaa. Dat is makkelijk zeggen als je zo weinig wint.
remco k
 remco k - zondag 16 april 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat vind jij, kun je niks aan doen. Zal je wel nooit kunnen uitleggen wat Feyenoord betekent voor zijn supporters dat kennen jullie niet..
Die mentaliteit zorgt er juist voor dat jullie geen top zijn geweest de laatste jaren.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Deze reactie geeft aan dat jullie dit nooit zullen begrijpen..het Legioen is niet te vergelijken met niemand niet..
Obv wat?
Steun aan een club? Nee dat kom je nergens anders tegen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GOUDEN ELFTAL VAN 60 JAAR EREDIVISIE









0.0086729