BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schalke 04 - Ajax (donderdag 20 april 2017, 21:05); 3 - 2 (Ajax door met 4 - 3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
moa
 moa - donderdag 20 april 2017 - 23:50   quote  deeplink  
Het grootste probleem is trouwens kleine pijntjes enzo, want die kan je niet herstellen met een training. Terwijl je spieren juist wel om een hersteltraining vragen om later weer te kunnen pieken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 april 2017 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:45 schreef pth het volgende:
Als ik het goed begrepen heb gaat er sowieso gezeik ontstaan: 4 mei dodenherdenking in Amsterdam en als ik het goed begrepen heb 11 mei al een evenement in de Arena [bron Telegraaf, dat zegt dus niet alles]
Die evenement word dan echt wel verzet, het is ajax die altijd voorrang heeft en krijgt.

4 mei kan gewoon niet omdat Amsterdam een vol plein heeft staan met mensen, gezien de aanslagen lijkt mij dat de politie daar handen vol aan heeft.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 april 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:47 schreef Loetje het volgende:
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is dat Ajax zondag 90 minuten fris kan zijn, of is het zeker dat je na een helft conditioneel klaar bent na 2.5 dag?
Overwinning zorgt al voor 50% dat je energie terug krijgt.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 20 april 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:44 schreef moa het volgende:
Hoe dan ook hopen op celta in de halve finale denk ik? Die zijn goed te doen, zwakker dan Schalke ook denk ik.

Dan in de finale een top affiche met ManU
Nee die zijn echt te sterk. Kan me herinneren dat die gasten even 20 minuten serieus gingen spelen en er gelijk 2 intrapten.
pth
 pth - donderdag 20 april 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:49 schreef pth het volgende:

[..]

Nog steeds 6-6 na 14 strafschoppen
Achmed en zijn vriendjes liggen er ook uit. Dus Celta, Manchester United, Olympique Lyon en AFC AJAX
moa
 moa - donderdag 20 april 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nee die zijn echt te sterk. Kan me herinneren dat die gasten even 20 minuten serieus gingen spelen en er gelijk 2 intrapten.
Jullie hebben ze al gehad in de poule fase, mentaal sta je 1-0 voor denk ik.
Ik zou hopen op celta nu, Lyon en ManU die andere halve finale.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 april 2017 - 23:53   quote  deeplink  
Celta loten en je maakt de meeste kans op de finale.

Maar man man wat een wedstrijd
pth
 pth - donderdag 20 april 2017 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk het laatste. Maar dat mag geen excuus zijn. Als je kampioen wilt worden moet je door met strijden!
Kan na vanavond de wereld weer aan, zondag gaan die schijtboeren er ook nog aan ... dan halve finale EL en positie nummer 1 in Nederland. Wat kan het leven toch mooi zijn (of worden).
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 april 2017 - 23:55   quote  deeplink  
Overigens best bijzonder, er zijn 2 teams uit 1 poule naar de halve finale.

Andere is man utd door, waar feyenoord in de poule zat. En AZ is uitgeschakeld door lyon dus dat is best bijzonder..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 april 2017 - 23:57   quote  deeplink  
Emotionele Vierveger!!
Loetje
 Loetje - donderdag 20 april 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:41 schreef Eide het volgende:
Man, wat een slot. Hopelijk kunnen de mannen tijdig herstellen voor zondag. Dan is het wel prettig dat Schalke eigenlijk om de hoek is.

Maar tering zeg, wat een thriller zo. Ik ben echt heel trots op het team maar wat maakt Ajax het zichzelf dan moeilijk. Op naar de halve finale. Gaaf.
Wat moet jij het zwaar hebben gehad...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 april 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Celta loten en je maakt de meeste kans op de finale.

Maar man man wat een wedstrijd
Denk ik ook. Maar ook dat is zeer zware klus nog.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 april 2017 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:49 schreef moa het volgende:

[..]

Normaal gesproken is tot aan zondag voldoende herstel tijd, maar Ajax heeft wel een heel groot aantal jonge spelers die niet gewend zijn aan deze inspanningen. Die hebben een langere herstel tijd.
Het is al een week of 6 zo dus dat zal het niet zijn. Eerder of de tijd voldoende is. Ik denk sowieso dat jullie na zondag kunnen zeggen dat Excelsior de kampioenswedstrijd wordt
pth
 pth - donderdag 20 april 2017 - 23:59   quote  deeplink  
Wat zal het nu een gekkenhuis zijn in het uitvak
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 april 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Overwinning zorgt al voor 50% dat je energie terug krijgt.
Het kost mij anders al 10 dagen om bij te komen en ik sterf 16 jaar eerder
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 april 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Denk ik ook. Maar ook dat is zeer zware klus nog.
Die spelen vol op de aanval trouwens
pth
 pth - vrijdag 21 april 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is al een week of 6 zo dus dat zal het niet zijn. Eerder of de tijd voldoende is. Ik denk sowieso dat jullie na zondag kunnen zeggen dat Excelsior de kampioenswedstrijd wordt
Natuurlijk niet, zondag is Ajax de onbetwiste nummer 1 van Nederland en staat ook nog in de halve finale. Laten we wel gewoon optimist blijven totdat het gespeeld is.
pth
 pth - vrijdag 21 april 2017 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het kost mij anders al 10 dagen om bij te komen en ik sterf 16 jaar eerder
Maar wat een mooie dood, als eind mei een Europese beker in Amsterdam aankomt ....
Eide
 Eide - vrijdag 21 april 2017 - 00:03   quote  deeplink  
ManU, Lyon, Celta en Ajax. Doe mij ManU maar eerlijk gezegd.
Eide
 Eide - vrijdag 21 april 2017 - 00:04   quote  deeplink  
Overigens bestaat de kans dat de halve finale op 4 mei valt. Daarvan is al aangegeven dat Ajax onder geen beding een wedstrijd in Amsterdam speelt tijdens dodenherdenking.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 21 april 2017 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:03 schreef Eide het volgende:
ManU, Lyon, Celta en Ajax. Doe mij ManU maar eerlijk gezegd.
Waarom?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 21 april 2017 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:45 schreef pth het volgende:
Als ik het goed begrepen heb gaat er sowieso gezeik ontstaan: 4 mei dodenherdenking in Amsterdam en als ik het goed begrepen heb 11 mei al een evenement in de Arena [bron Telegraaf, dat zegt dus niet alles]
Ajax gaat altijd voor op een eventueel evenement in het Johan Cruijff Stadion.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 april 2017 - 00:05   quote  deeplink  
Netjes hoor, feli..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 21 april 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:04 schreef Eide het volgende:
Overigens bestaat de kans dat de halve finale op 4 mei valt. Daarvan is al aangegeven dat Ajax onder geen beding een wedstrijd in Amsterdam speelt tijdens dodenherdenking.
Klopt. Kon evt op 3 mei las ik.
Weet niet of je met dit Ajax liever eerst uit of thuis speelt. Normaal uit natuurlijk.
Eide
 Eide - vrijdag 21 april 2017 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:05 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Waarom?
Voor mij het meest aansprekende fiche. Mooie ploeg, rijke traditie en een ploeg waar Ajax niet kansloos tegen is. Ik schat Lyon zwaarder in. Celta gelijkwaardig denk ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 april 2017 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Voor mij het meest aansprekende fiche. Mooie ploeg, rijke traditie en een ploeg waar Ajax niet kansloos tegen is. Ik schat Lyon zwaarder in. Celta gelijkwaardig denk ik.
Ik zie Lyon de EL winnen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 april 2017 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:43 schreef Eide het volgende:
Viergever is echt een Held. Zo lang op een zijspoor en dan nu zo'n goed seizoen en nog belangrijk zijn ook met goals. Hulde en een diepe buiging voor Nick Viergever.
Helemaal eens, gap ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 april 2017 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:05 schreef RenatoBos het volgende:
Netjes hoor, feli..
Thanks maat ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 21 april 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik zie Lyon de EL winnen
Je zag het ook somber in vanavond.
Als enige hiero. :)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 april 2017 - 00:25   quote  deeplink  
Heerlijk slapen vannacht. Welterusten mannen :-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 april 2017 - 00:27   quote  deeplink  
Die viergever, werd afgezeikd door verbeek toen hij trainer van AZ was. Was niet goed genoeg om linker centrale verdediger te zijn. Vervolgens was hij verbaasd dat Ajax hem kocht, zetten daar serieus vraagtekens bij, hij was ook niet de enige.

Maar dit seizoen speelt hij een seizoen die hij niet eerder ooit heeft gespeeld. Gewoon Klasse, ongelooflijk dat hij dit doet.

Schanez is wel lekker om naast te spelen, maar daar doe je Viergever te kort. Want Viergever heeft een aantal maal Schanez gered door er tussen te komen.

Ook Sinkgraven wordt vaak gered door Viergever als hij weer een foutje maakt.

Maar natuurlijk maakt hij ook wel eens een foutje maar wie niet.

Dit vind ik wel het verrassends van alle spelers.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 april 2017 - 00:31   quote  deeplink  
Kan iemand overmars bellen dat het geld wat Ajax nu verdient heeft met dit resultaat naar rekening van Viergever wordt gestuurd.?

Dat verdient hij, met zware benen toch nog een sprintje uitgooien alsof het zijn laatste stappen ooit waren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 april 2017 - 00:36   quote  deeplink  
Ik zag Zlatan uitvallen, dat zag er niet al te best uit. Knie problemen
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 april 2017 - 00:59   quote  deeplink  
Ik sta werkelijk nog stijf van de adrenaline. Ik vat mijn slaap niet. Misschien maar even een borrel
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 april 2017 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:47 schreef Loetje het volgende:
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is dat Ajax zondag 90 minuten fris kan zijn, of is het zeker dat je na een helft conditioneel klaar bent na 2.5 dag?
Anders kunnen we altijd Bosz de schuld nog geven..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 april 2017 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Die Viergever heeft zijn verlenging van zijn contract voor mij wel verdiend. Zijn inzet in de afgelopen tijd vind ik bewonderenswaardig. Was nooit zo weg van hem, maar zijn inzet verdiend gewoon een dikke pluim!
Zeg ik al weken. Vooral als linksback zeer nuttig en aanvallend creëert hij een stuk meer dan Sinkgraven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 april 2017 - 07:40   quote  deeplink  
Ontzettend knap. Gefeliciteerd!
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 21 april 2017 - 08:28   quote  deeplink  
Op papier kan Ajax het beste tegen Celta de Vigo loten.
Na mijn mening 60% kans op winst, als Ajax goed speelt.

Dan in de finale of Manchester United of Olympique Lyon.
Dan maakt het niet uit wie. Overigens, Zlatan zwaar geblesseerd.
p111
 p111 - vrijdag 21 april 2017 - 08:40   quote  deeplink  
Kom nu pas bij van deze top wedstrijd die zo spannend is geworden door een grove blunder van trainer Bos !!!! Wat een lul ben je als je in zo,n wedstrijd Schone opstelt ik riep het al vanaf minuut 1 dit gaat je de halve finale kosten.2x bal verlies door zijn tragebal behandeling de eerste keer hadden we puur mazzel dat Schalke die kans verprutste de tweede keer maakte ze de 1-0 waardoor ze in een flow kwamen.Beste Peter Bos schone is voor de eredivisie goed genoeg maar voor wedstrijden met een hoger tempo kan hij het niet belopen en kruipt tussen zijn verdediging in waardoor je verzuipt op het middenveld en Klaasen en Zyech het niet konden belopen.Helaas zag hij zijn blunder veel telaat in en zaten die gasten al op 2-0 gelukkig dat wij het met Donny nog konden rechtbreien. Wat een domme zet Petertje
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 april 2017 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:03 schreef Eide het volgende:
ManU, Lyon, Celta en Ajax. Doe mij ManU maar eerlijk gezegd.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar ManU.
Prachtig affiche en ik denk dat we daar de meeste kansen tegen hebben.
Lyon is gewoon een heel sterke ploeg. Celta is in de vorm waarin ze verkeren ook sterker dan ManU.

Overigens missen we Viergever in die wedstrijd. Tegen wie je ook speelt in de halve finale, Sinkgraven gaat het niet redden op de back positie.
Veltman missen we ook, maar is prima vervangbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 april 2017 - 09:00   quote  deeplink  
Heel mooi dit overigens

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/736590/prachtig-gebaar-van-schalke-club-draait-three-little-birds-voor-ajax-fans.html#comment_1730483
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:47 schreef Loetje het volgende:
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is dat Ajax zondag 90 minuten fris kan zijn, of is het zeker dat je na een helft conditioneel klaar bent na 2.5 dag?
Ik denk dat alles bepalend is hoe die eerste helft verloopt...

Je zult namelijk ook zien dat PSV nu ineens wel weer een goede wedstrijd speelt...

Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat Ajax daar gaat winnen....
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Die Viergever heeft zijn verlenging van zijn contract voor mij wel verdiend. Zijn inzet in de afgelopen tijd vind ik bewonderenswaardig. Was nooit zo weg van hem, maar zijn inzet verdiend gewoon een dikke pluim!
Een van de spelers waarvan jij liep te roeptoeteren dat het een inferieure speler was...
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik zag Zlatan uitvallen, dat zag er niet al te best uit. Knie problemen
Eeerlijk is eerlijk, Manu speelde zijn beste pot van het seizoen tegen Chelsea, zonder Zlatan..
AkaS
 AkaS - vrijdag 21 april 2017 - 10:10   quote  deeplink  
Wat een ontknoping. Erg knap maar ik vraag me oprecht af met welke opdracht Bosz de jongens de wedstrijd in heeft gestuurd?

Onsamenhangend geheel. Grote gaten, sjokkend middenveld en Veltman!!!

Hoe lang wordt Veltman nog boven Tete gehouden. Komt in alle opzichten te kort. Onbegrijpelijk dat Bosz dit niet wil zien.

Maar goed het resultaat vergoedt veel

Oja, waar was Schöne, behalve dan bij de corners onnodig erbij staan waardoor ook uit positie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door AkaS --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 april 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Eeerlijk is eerlijk, Manu speelde zijn beste pot van het seizoen tegen Chelsea, zonder Zlatan..
Ik zeg niet of het gunstig is dat Zlatan uitviel? Of wel soms?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 april 2017 - 10:51   quote  deeplink  
HAhaha, heb even alles teruggelezen, geweldig hoe iedereen het beleefde. Veltman verkopen en Tete neerzetten, dankzij Tete en zijn voorzet hebben we gewonnen. Die viergever kan 2 dagen lang aan het zuurstof. Onana moet 24 uur in een bak met ijs liggen.

Ziyech heeft Donny van de beek naast hem nodig. Die Schone is klaar wat mij betreft, leuk als invaller verder gewoon niet opstellen. Viergever moet gewoon de linksback zijn, die is zo goed op die positie, hij blijft maar gaan.

Knappe prestatie van Bosz! Top coach, ook al mag hij van mij nog 2 mensen over boord gooien (Veltman en Schone) Schone kan je alleen opstellen tegen ploegen in het rechterrijtje.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 april 2017 - 10:52   quote  deeplink  
KAn niet wachten als Donny de positie van Klaassen overneemt en De jong die van Schone
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 10:51 schreef Ajax we love you het volgende:
HAhaha, heb even alles teruggelezen, geweldig hoe iedereen het beleefde. Veltman verkopen en Tete neerzetten, dankzij Tete en zijn voorzet hebben we gewonnen. Die viergever kan 2 dagen lang aan het zuurstof. Onana moet 24 uur in een bak met ijs liggen.

Ziyech heeft Donny van de beek naast hem nodig. Die Schone is klaar wat mij betreft, leuk als invaller verder gewoon niet opstellen. Viergever moet gewoon de linksback zijn, die is zo goed op die positie, hij blijft maar gaan.

Knappe prestatie van Bosz! Top coach, ook al mag hij van mij nog 2 mensen over boord gooien (Veltman en Schone) Schone kan je alleen opstellen tegen ploegen in het rechterrijtje.
Zyech heeft Donny naast zich nodig? Donny moet ipv Schone gaan spelen, dan spelen Donny en Zyech dus niet naast elkaar. Zyech en Klaassen spelen naast elkaar, en Klaassen is met afstand dit seizoen de beste man bij Ajax..

Eens wat je eerste alinea betreft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door remco k --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 april 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Zyech heeft Donny naast zich nodig? Donny moet ipv Schone gaan spelen, dan spelen Donny en Zyech dus niet naast elkaar. Zyech en Klaassen spelen naast elkaar, en Klaassen is met afstand dit seizoen de beste man bij Ajax..

Eens wat je eerste alinea betreft..
Dat bedoelde ik ook, Schone eruit voor Donny. Het gaat er om dat Donny dingen opvangt voor Zyiech, dat bedoelde ik met naast zich nodig or achter hem, maar ze maken steeds driehoekjes dus hij staat er voor, achter en naast elkaar. Op papier staat hij erachter. Klaassen is idd met afstand de beste, maar die gaat weg na dit seizoen, dus dan kan je Donny doorschuiven en Frenkie erachter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door Ajax we love you --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schalke 04 - Ajax (donderdag 20 april 2017, 21:05); 3 - 2 (Ajax door met 4 - 3)









0.0202419