BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schalke 04 - Ajax (donderdag 20 april 2017, 21:05); 3 - 2 (Ajax door met 4 - 3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 11:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook, Schone eruit voor Donny. Het gaat er om dat Donny dingen opvangt voor Zyiech, dat bedoelde ik met naast zich nodig or achter hem, maar ze maken steeds driehoekjes dus hij staat er voor, achter en naast elkaar. Op papier staat hij erachter. Klaassen is idd met afstand de beste, maar die gaat weg na dit seizoen, dus dan kan je Donny doorschuiven en Frenkie erachter.
Ik zou dan echt vd Beek laten staan op CVM, en de Jong een linie ervoor lekker met Zyech en Nouri uit laten maken wie er spelen..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 april 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou dan echt vd Beek laten staan op CVM, en de Jong een linie ervoor lekker met Zyech en Nouri uit laten maken wie er spelen..
Ik ook. En Viergever linksback en Tete voor Veltman..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 april 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou dan echt vd Beek laten staan op CVM, en de Jong een linie ervoor lekker met Zyech en Nouri uit laten maken wie er spelen..
Ik vodn Donny vn Beek echt geweldig tegen Schalke, dus als dat zijn positie is, dan teken ik ervoor. Ik dacht eigenlijk dat Donny meer een vooruitgeschoven speler was en De jong een mer CVM?
Eide
 Eide - vrijdag 21 april 2017 - 17:03   quote  deeplink  
Beide hebben beide posities gespeeld. De Jong was bij Willem II echt een 10 maar is bij Jong Ajax meer spelverdeler. Donny is alround, bijna een kloon van Klaassen
Misschien iets minder doelgericht als Klaassen maar technisch misschien ook wel wat beter.
p111
 p111 - vrijdag 21 april 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 10:10 schreef AkaS het volgende:
Wat een ontknoping. Erg knap maar ik vraag me oprecht af met welke opdracht Bosz de jongens de wedstrijd in heeft gestuurd?

Onsamenhangend geheel. Grote gaten, sjokkend middenveld en Veltman!!!

Hoe lang wordt Veltman nog boven Tete gehouden. Komt in alle opzichten te kort. Onbegrijpelijk dat Bosz dit niet wil zien.

Maar goed het resultaat vergoedt veel

Oja, waar was Schöne, behalve dan bij de corners onnodig erbij staan waardoor ook uit positie
Blunder van Bosz in dit soort wedstrijden als je hoog druk moet zetten geen Schone grove fout
p111
 p111 - vrijdag 21 april 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 10:51 schreef Ajax we love you het volgende:
HAhaha, heb even alles teruggelezen, geweldig hoe iedereen het beleefde. Veltman verkopen en Tete neerzetten, dankzij Tete en zijn voorzet hebben we gewonnen. Die viergever kan 2 dagen lang aan het zuurstof. Onana moet 24 uur in een bak met ijs liggen.

Ziyech heeft Donny van de beek naast hem nodig. Die Schone is klaar wat mij betreft, leuk als invaller verder gewoon niet opstellen. Viergever moet gewoon de linksback zijn, die is zo goed op die positie, hij blijft maar gaan.

Knappe prestatie van Bosz! Top coach, ook al mag hij van mij nog 2 mensen over boord gooien (Veltman en Schone) Schone kan je alleen opstellen tegen ploegen in het rechterrijtje.
inderdaad al div/keren aan gegeven.
Eide
 Eide - vrijdag 21 april 2017 - 19:00   quote  deeplink  
En inderdaad de voorzet van Tete. De man heeft slechts 5 assists in 130 wedstrijden gegeven en dan nu puntgaaf op Viergever. Ik ben nog steeds in jubelstemming. :)
Eide
 Eide - zaterdag 22 april 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Bosz sprakeloos en wil foto als bedankje

1fb63186-26d6-11e7-a766-69a53979c20d.jpg

De wonderbaarlijke ontsnapping bij Schalke 04 (3-2 na verlenging, na de 2-0 thuiszege) leidde in de Ajax-kleedkamer tot doldwaze taferelen.

„Dat is het moeilijke. Sommige dingen kun je niet beschrijven, daar moet je bij zijn”, antwoordt Peter Bosz op de vraag of hij een inkijkje in het spelersdomein wil geven. „Ik wist niet de juiste woorden te vinden om de jongens te bedanken, dus heb ik maar gevraagd of ik met ze op de foto mocht”, lacht de stralende trainer.

Het was na de sensationele kwartfinale het grootste compliment dat hij zijn ploeg kon maken. „Ik dacht: ik kan hier nu een heel interessant verhaal gaan staan houden, maar dat lukte me niet.’’ Rond middernacht werd hij vervolgens te midden van zijn jongens prompt zelf het middelpunt van een feestje in de kleedkamer van Gelsenkirchen, waar iedere Ajacied meeging in de euforie.

Bron
p111
 p111 - zaterdag 22 april 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Top foto
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 april 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 18:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Blunder van Bosz in dit soort wedstrijden als je hoog druk moet zetten geen Schone grove fout
Mooie zin man...
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 april 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 10:52 schreef Ajax we love you het volgende:
KAn niet wachten als Donny de positie van Klaassen overneemt en De jong die van Schone
Ik zie veel liever Donny ipv Lasse en Nouri ipv Klaassen. Die jongens weten hoe je druk moet zetten en dat is juist iets waar Schone het vaak laat afweten
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 22 april 2017 - 21:54   quote  deeplink  
Wanneer Bosz een beter inschatting had kunnen maken van hoe Schalke deze wedstrijd ging beginnen. Dan had hij nooit met Traore in de spits begonnen. Vond ik echt een fout van hem.

En Schone was ook een ongelukkige keuze, dit zijn toch wel zaken die je hem kunt aanrekenen.

Ik verwacht dat Schone er dit weekend staat en geen van Beek. Hij is een trainer die heel weinig van zijn persoonlijke keuzes afwijkt.
remco k
 remco k - zaterdag 22 april 2017 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 20:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zie veel liever Donny ipv Lasse en Nouri ipv Klaassen. Die jongens weten hoe je druk moet zetten en dat is juist iets waar Schone het vaak laat afweten
Juist Klaassen is de beste van dit elftal wat druk zetten betreft. Ook de beste speler van het elftal. Zou niet inzien waarom die er nu af moet.
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 april 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist Klaassen is de beste van dit elftal wat druk zetten betreft. Ook de beste speler van het elftal. Zou niet inzien waarom die er nu af moet.
bedoelde ermee wanneer Klaassen verkocht wordt dus voor volgend seizoen hahaha
remco k
 remco k - zaterdag 22 april 2017 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 21:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

bedoelde ermee wanneer Klaassen verkocht wordt dus voor volgend seizoen hahaha
Oké. Duidelijk. Tsjaa dat vind ik lastig moet ik eerlijk zeggen. Ziyech naast Nouri. Voetballen fantastisch denk ik. Maar houd je de juiste balans.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 26 april 2017 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist Klaassen is de beste van dit elftal wat druk zetten betreft. Ook de beste speler van het elftal. Zou niet inzien waarom die er nu af moet.
Idd Klaassen is by far the beste van het veld. Wat een speler man!! Iedereen die dit niet ziet kan beter klaverjassen. Ik ben bang dat hij weggaat, maar als hij gaat voor minimaal 25 miljoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Schalke 04 - Ajax (donderdag 20 april 2017, 21:05); 3 - 2 (Ajax door met 4 - 3)









0.0230319