BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 22 april 2017 - 10:40   quote  deeplink  
psv-ajax.jpg

Ajax heeft de gevreesde maand april bijna afgerond en Ajax ligt nog steeds op koers voor maximaal rendement. Niet alleen het rendement is goed, hiet vertoonde voetbal was ook geregeld van hoogstaand niveau. Tegen Schalke kroop Ajax weliswaar door het oog van de naald maar slechts zelden zal een 3-2 verlies met zo veel uitbundige vreugde zijn ontvangen. Ondanks dit alles bestaat de kans dat Ajax aan het einde van het seizoen op alle fronten met lege handen staat nog altijd. Na de slijtageslag in Gelsenkirchen is PSV alles behalve een simpele opgave. Desondanks lijkt Ajax, gezien de reacties van Schalke, hierdoor juist heel gemotiveerd naar de wedstrijd toe te leven in de wetenschap dat daarna ruim een week rust volgt.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 128 duels tegen PSV. Daarvan won Ajax er 53 en gingen er 51 verloren. 24 Duels eindigden in een gelijk spel. De afgelopen 5 seizoenen speelde Ajax 11 duels tegen PSV. Voor de Johan Cruijffschaal werd helaas verloren. Van die overige 10 competitieduels won Ajax er 6, verloor het er 3 en werd er 1 maal gelijk gespeeld. Van de 3 nederlagen werd er slechts 1 in Eindhoven geleden. Ajax doet het dus relatief goed op bezoek bij PSV. Eerder dit seizoen bleef de score steken op 1-1 en was een puntendeling het resultaat. Om in de race te blijven voor het kampioenschap is winst een absolute noodzaak.

Het seizoen van PSV is eigenlijk over. Door het gelijkspel tegen ADO Den Haag staat PSV nu 5 punten achter op Ajax en 16 punten voor op Utrecht. De Eindhovenaren spelen dus eigenlijk alleen nog voor de eer. Toch is PSV goed op dreef. Gekeken naar de stand over het kalenderjaar 2017 staat PSV 2e achter Ajax maar boven Feyenoord wat in dat officieuze klassement 3e staat. De Eindhovenaren verloren dit seizoen slechts 2 wedstrijden, net als Ajax maar speelden aanzienlijk vaker gelijk. PSV, Feyenoord en Ajax kregen allen 21 goals tegen tot dusver, PSV scoorde echter aanzienlijk minder vaak als Ajax met slechts 62 goals voor tegenover 72 voor Ajax. Vooral Luuk de Jong is hierin de falende factor. De spits van PSV is dit seizoen bepaald niet op dreef. PSV speelt normaliter in een 4-3-3 opstelling met één controleur op het middenveld. Voorin komt Pereiro op rechts veel naar binnen en speelt op links meestal een hangende buitenspeler in de vorm van een der middenvelders zoals Ramselaar of Van Ginkel.

De topscorer van PSV is buitenspeler Gaston Pereiro met 10 goals. Luuk de Jong heeft slechts 8 goals op zijn naam staan. De meest opvallende doelpuntenmaker is de, wederom, gehuurde Marco van Ginkel die in slechts 12 wedstrijden tot 7 goals kwam. Siem de Jong en Davy Propper staan beide op 6 goals. PSV leunt dus zwaar op de middenvelders, die geregeld ook in de voorhoede spelen, voor de productie. Een laatste doelpuntenmaker om te noteren is centrale verdediger Moreno die ook op 6 staat. Andres Guardado is ook dit seizoen de grote voorbereider van goals. Hoewel de Mexicaan veel minder dominant is als vorig seizoen gaf hij al weer 9 assists. Luuk de Jong functioneert wel behoorlijk als aanspeelpunt en bereidde 7 goals voor evenals Davy Propper. Ook hier zijn de aanvallers, met name de vleugelaanvallers, opvallende zwakke factoren bij PSV. PSV moet het vooral hebben van dode spelmomenten en counters om doelpunten te maken. In eigen huis zal PSV echter toch graag het spel willen maken, zeker tegen Ajax.

Vriend en vijand zal toch vooral benieuwd zijn hoe fit Ajax voor de dagn zal komen in Eindhoven na 120 minuten vechtvoetbal tegen Schalke 04. Gelukkig is gebleken dat de selectie van Ajax erg breed is. Traore en Dolberg hebben beide geen 90 minuten in de benen. Ook Justin Kluivert speelde 90 minuten. Daarmee heeft Ajax voorin in ieder geval een solide basis van spelers die minder zwaar hebben geleden dan de rest. Achterin lijkt Sinkgraven PSV niet te gaan halen. Hierdoor lijkt er wederom een basisplaats te komen voor Matthijs de Ligt die tegen Schalke al 120 minuten speelde. Mogelijk zal Bosz toch kiezen voor Riedewald om de slechts 17 jarige centrale verdediger niet te overbelasten. Veel zal afhangen van het middenveld. Donny van de Beek maakte heel veel indruk als vervanger van Lasse Schone. Ziyech en Klaassen lijken onbespreekbaar maar zetten al weken lang elke 3 dagen bergen met werk. Hopelijk hebben beide heren nog 90 spijkerharde minuten in de benen.

Eerder dit seizoen leek Ajax met 1-0 te winnen nadat Guardado zowel Dolberg als El Ghazi uit de wedstrijd schopte. Vlak voor het einde van de wedstrijd zorgde uitgerekend Siem de Jong voor de 1-1.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 april 2017 door Eide --
jodocus
 jodocus - zaterdag 22 april 2017 - 11:16   quote  deeplink  
makkie
Scout2
 Scout2 - zaterdag 22 april 2017 - 11:24   quote  deeplink  
Wel een spannend weekend zoo, hoop op goede afloop
remco k
 remco k - zaterdag 22 april 2017 - 13:16   quote  deeplink  
Hele zware pot dit. Ben er bang voor dat dit net een stap te ver is na donderdag.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 22 april 2017 - 13:25   quote  deeplink  
1-1
Eide
 Eide - zaterdag 22 april 2017 - 14:44   quote  deeplink  
Bij PSV is Willems trouwens een twijfelgeval. Verdedigend is Willems niet iemand om zenuwachtig van te worden maar aanvallend scheelt het behoorlijk. Het is wel een vent waarje anders de hele wedstrijd een buitenspeler achteraan moet laten draven.
Robinho
 Robinho - zaterdag 22 april 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Hoop dat Ziyech en Klaassen het nog een beetje kunnen belopen morgen. Zullen wellicht vermoeid zijn. Anders VD Beek erbij op het middenveld ten koste van Schone en als Klaassen of Ziyech leeg is Schone brengen. Middenveld wordt beslissend en ik hoop dat de scheids gaat optreden tegen de smerige overtredingen van die Mexicaan.
Tete zou ik op Locadia zetten trouwens.
Tsja, PSV, speelt dramatisch maar je weet het nooit met ze.
Eide
 Eide - zaterdag 22 april 2017 - 16:20   quote  deeplink  
PSV speelt sinds de winterstop beter als ervoor. Qua resultaten zelfs veel beter. Tegen Ajax en feyenoord hebben ze het alleen geen moment waar kunnen maken. Hopelijk zet die trend door.

Veel zal afhangen van de motor van de ploeg. Met name Klaassen maar ook Ziyech. De klasse van PSV zit op het middenveld. Daar zal Ajax het verschil moeten maken.
p111
 p111 - zaterdag 22 april 2017 - 16:21   quote  deeplink  
Dit wordt inderdaad de zwaarste pot in de eredivisie omdat je gewoon fysiek en geestelijk bijna gesloopt bent. Maar uiteraard zetten we onze jongens toch op winst 1-2.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 april 2017 - 16:46   quote  deeplink  
Denk aan een afgang, het wordt gewoon teveel achter elkaar.

4-0 is mijn gevreesde uitslag.

feye volgende week kampioen, naja dan hebben we dat ook maar gehad.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 april 2017 - 16:57   quote  deeplink  
Ik denk echt dat we een ennorme boost hebben gekregen door de belangrijke en soms ruime overwinningen tegen feyenoord 2-1, NEC 1-5, Schalke-04 2-0, Heerenveen 5-1 en Schalke-04 2-3 in de verlenging en ook nog eens met 10 man, de halve finale bereikt....
We zitten in een flow, dus:

WZAWZDB XXX AJAX AMSTERDAM!!!
Robinho
 Robinho - zaterdag 22 april 2017 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 16:20 schreef Eide het volgende:
PSV speelt sinds de winterstop beter als ervoor. Qua resultaten zelfs veel beter. Tegen Ajax en feyenoord hebben ze het alleen geen moment waar kunnen maken. Hopelijk zet die trend door.

Veel zal afhangen van de motor van de ploeg. Met name Klaassen maar ook Ziyech. De klasse van PSV zit op het middenveld. Daar zal Ajax het verschil moeten maken.
Slechter als voor de winterstop kan ook niet.;-)
Vind het wel meevallen. Tegen Az en het traditiegetrouwe afdroogpartijtje tegen Utrecht was het aardig. Tegen Heracles en Heerenveen gewoon ontsnapt en de andere winstpartijen tegen de kleintjes niet meer dan normaal. Fifty-fifty morgen, we moeten wel es wat meer kansen erin poeieren.
Eide
 Eide - zaterdag 22 april 2017 - 20:03   quote  deeplink  
Wedstrijdselectie PSV - Ajax

Ajax reist zondag met een selectie van 22 spelers naar Eindhoven voor de topper tegen PSV. Peter Bosz kan nog geen beroep doen op Daley Sinkgraven. De verdediger is nog niet hersteld van zijn knieblessure.

De complete wedstrijdselectie:

Andre Onana
Diederik Boer
Kenny Tete
Joël Veltman
Davinson Sánchez
Heiko Westermann
Nick Viergever
Matthijs de Ligt
Jairo Riedewald
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Frenkie de Jong
Hakim Ziyech
Donny van de Beek
Abdelhak Nouri
David Neres
Bertrand Traoré
Amin Younes
Vaclav Cerny
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
Justin Kluivert

PSV - Ajax begint zondag om 16:45 uur.

Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 april 2017 door Eide --
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 april 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 16:20 schreef Eide het volgende:
PSV speelt sinds de winterstop beter als ervoor. Qua resultaten zelfs veel beter. Tegen Ajax en feyenoord hebben ze het alleen geen moment waar kunnen maken. Hopelijk zet die trend door.

Veel zal afhangen van de motor van de ploeg. Met name Klaassen maar ook Ziyech. De klasse van PSV zit op het middenveld. Daar zal Ajax het verschil moeten maken.
Ik ben helemaal niet zo onder de indruk van het middenveld van psv. Als je het goed bekijkt zijn het allemaal lopers en misschien op Propper na geen voetballers. Van Ginkel is een mindere versie van Klaassen en is veelal het eindstation en is niet iemand die anderen beter laat spelen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 april 2017 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 20:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet zo onder de indruk van het middenveld van psv. Als je het goed bekijkt zijn het allemaal lopers en misschien op Propper na geen voetballers. Van Ginkel is een mindere versie van Klaassen en is veelal het eindstation en is niet iemand die anderen beter laat spelen.
Nou daar doe je hem wel te kort zonder hem vond ik PSV ook niet draaien. Is daar toch best belangrijk geweest. Guardado en Pröpper spelen ook helemaal niet best. Luuk de Jong heeft het ook al een tijd niet. Perreiro is een moment voetballer en Locadia ook niet altijd opvallend. Het loopt daar gewoon niet erg goed daarom hebben we best een kans. Alleen met dit team weet je het nooit. Als Siemens maar rustig aan doet.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 09:52   quote  deeplink  
Zelf verwacht ik in eerste instantie een gelijkspel. 1-1 of 2-2. Maar met een beetje mazzel winnen we misschien met 1-2. Heel misschien dat Bosz met een paar verassende wijzigingen komt in de basisopstelling, wie weet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 april 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 09:52 schreef Onze Ajax het volgende:
Zelf verwacht ik in eerste instantie een gelijkspel. 1-1 of 2-2. Maar met een beetje mazzel winnen we misschien met 1-2. Heel misschien dat Bosz met een paar verassende wijzigingen komt in de basisopstelling, wie weet.
Hopelijk speelt hij zo:

-------Onana-------
Tete-Sanchez-Ligt-Viergever
-Klaassen-vd Beek-Ziyech-
-Traore-Dolberg-Younes

Neres, Kluivert gelijk brengen tweede helft als het voorin niet loopt.
Sinkgraven er gelukkig niet bij dus Viergever linksback lijkt voor de hand liggend.
Robinho
 Robinho - zondag 23 april 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 10:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopelijk speelt hij zo:

-------Onana-------
Tete-Sanchez-Ligt-Viergever
-Klaassen-vd Beek-Ziyech-
-Traore-Dolberg-Younes

Neres, Kluivert gelijk brengen tweede helft als het voorin niet loopt.
Sinkgraven er gelukkig niet bij dus Viergever linksback lijkt voor de hand liggend.
Goedgekeurd!
jodocus
 jodocus - zondag 23 april 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 10:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopelijk speelt hij zo:

-------Onana-------
Tete-Sanchez-Ligt-Viergever
-Klaassen-vd Beek-Ziyech-
-Traore-Dolberg-Younes

Neres, Kluivert gelijk brengen tweede helft als het voorin niet loopt.
Sinkgraven er gelukkig niet bij dus Viergever linksback lijkt voor de hand liggend.
prima !!!!
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 11:35   quote  deeplink  
Ik denk wel dat vandaag een beslissende dag is.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 10:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopelijk speelt hij zo:

-------Onana-------
Tete-Sanchez-Ligt-Viergever
-Klaassen-vd Beek-Ziyech-
-Traore-Dolberg-Younes

Neres, Kluivert gelijk brengen tweede helft als het voorin niet loopt.
Sinkgraven er gelukkig niet bij dus Viergever linksback lijkt voor de hand liggend.
Nerres of Kluivert ipv Traore. Die kan je dan altijd nog brengen als extra 9
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 11:35 schreef Eide het volgende:
Ik denk wel dat vandaag een beslissende dag is.
Dat is mijn gevoe ook. En mijn gevoel is niet zo best vandaag.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 12:49   quote  deeplink  
durf het niet te zeggen.. gewoon al trots hoe dit team gegroeit is in dit jaar.. zowel voetballend als mentaal....
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 10:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopelijk speelt hij zo:

-------Onana-------
Tete-Sanchez-Ligt-Viergever
-Klaassen-vd Beek-Ziyech-
-Traore-Dolberg-Younes

Neres, Kluivert gelijk brengen tweede helft als het voorin niet loopt.
Sinkgraven er gelukkig niet bij dus Viergever linksback lijkt voor de hand liggend.
Ik hoop dat Schöne gewoon start. Hij was enorm belangrijk tegen Feyenoord en eigenlijk heel het seizoen al. Die gaat ook sowieso starten.

Ik denk dat we zo spelen:

-------Onana-------
Veltman-Sanchez-Ligt-Viergever
-Klaassen--Schöne--Ziyech-
Neres--Dolberg--Younes

Neres omdat Kluivert donderdag al is gestart en zelfde geld voor Traore.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 23 april 2017 - 13:18   quote  deeplink  
0-2
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 23 april 2017 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is mijn gevoe ook. En mijn gevoel is niet zo best vandaag.
hahahahahahahaha....Remco hou dat gevoel vast. Vaak zijn jouw gevoelens en voorspellingen verkeerd. Eigenlijk is het dus positief dat jij een negatief gevoel hebt.

Ik denk dat Feyenoord gewoon wint vandaag en dan maakt het niet zoveel meer uit wat Ajax doet. Mocht Ajax gelijk spelen dan weet Ajax ook dat het einde oefening is. En ja daar komen we nu heel dichtbij.

Aan de andere kant we hebben vorig seizoen geleerd dat de werkelijkheid soms ineens totaal anders is dan wat we verwacht hadden.

Ik ben en blijf van mening dat Ajax in het begin van het jaar het heeft laten liggen door de terughoudende leiding van Ajax.Voor mij is daar geen enkele discussie over mogelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 23 april 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 12:49 schreef nummer10 het volgende:
durf het niet te zeggen.. gewoon al trots hoe dit team gegroeit is in dit jaar.. zowel voetballend als mentaal....
Als je dan niks wint is dat helaas weinigzeggend. En los daarvan ben je voor volgend seizoen ook afhankelijk wat je overhoudt en erbij krijgt. Kans is groot dat je weer deels opnieuw kunt beginnen. En dan ben je relatief weinig opgeschoten.

Het hangt heel erg af van wat Ajax volgend seizoen als selectie heeft. Persoonlijk zou ik er alles aan doen om iedereen te behouden. Desnoods Klaassen een hoger salaris bieden. Omdat Ajax wanneer het een keer daadwerkelijk wil groeien, het ANDERS moet gaan doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Bobby1972 --
Brandje
 Brandje - zondag 23 april 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 13:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik hoop dat Schöne gewoon start. Hij was enorm belangrijk tegen Feyenoord en eigenlijk heel het seizoen al. Die gaat ook sowieso starten.

Ik denk dat we zo spelen:

-------Onana-------
Veltman-Sanchez-Ligt-Viergever
-Klaassen--Schöne--Ziyech-
Neres--Dolberg--Younes

Neres omdat Kluivert donderdag al is gestart en zelfde geld voor Traore.
Onbegrijpelijk dat overdreven gedoe over Schöne. In vrijwel elke topper is hij een zeer zwakke schakel. Leuk dat je ajax-feyenoord aanhaalt want dat is ook echt de enige topper dat hij goed was. In de Kuip heeft hij 90 minuten achter een 37 jarige Kuyt moeten aanhollen. Tegen Schalke was het eigenlijk zielig om naar te kijken.
Brandje
 Brandje - zondag 23 april 2017 - 14:05   quote  deeplink  
Ik denk dat vandaag de titelstrijd wordt beslist in ons nadeel. Ondanks dat ik psv helemaal niet zo goed vind denk ik dat afgelopen donderdag mee gaat wegen zeker wanneer je achter komt of het lang 0-0 blijft en je dus diep in de reserves moet.
Feyenoord wint gewoon in arnhem en Excelsior is veilig dus ook dat is in ons nadeel.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 14:09   quote  deeplink  
En toch zal Schöne wel in de basis staan. Van de Beek is ook geen verdedigende middenvelder, dus het wordt wel heel aanvallend als je hem opstelt.

Als Ajax verliest is het idd beslist, maar als Ajax wint is de kans nog steeds groot genoeg om kampioen te worden. Kijk tegen wat voor clubs het kampioenschap al is weggeven. Ajax vorig jaar tegen de Graafschap. Az tegen Excelsior, er zijn ongetwijfeld meer voorbeelden.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 13:24 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Als je dan niks wint is dat helaas weinigzeggend. En los daarvan ben je voor volgend seizoen ook afhankelijk wat je overhoudt en erbij krijgt. Kans is groot dat je weer deels opnieuw kunt beginnen. En dan ben je relatief weinig opgeschoten.

Het hangt heel erg af van wat Ajax volgend seizoen als selectie heeft. Persoonlijk zou ik er alles aan doen om iedereen te behouden. Desnoods Klaassen een hoger salaris bieden. Omdat Ajax wanneer het een keer daadwerkelijk wil groeien, het ANDERS moet gaan doen.
denk dat we het grotendeels vast kunnen houden.. enkel klaassen ben ik bang voor.. maar of ik die echt ga missen.. mwah denk het niet... maar dat is een persoonlijke voorkeur
Brandje
 Brandje - zondag 23 april 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 14:09 schreef NatjosFC het volgende:
En toch zal Schöne wel in de basis staan. Van de Beek is ook geen verdedigende middenvelder, dus het wordt wel heel aanvallend als je hem opstelt.

Als Ajax verliest is het idd beslist, maar als Ajax wint is de kans nog steeds groot genoeg om kampioen te worden. Kijk tegen wat voor clubs het kampioenschap al is weggeven. Ajax vorig jaar tegen de Graafschap. Az tegen Excelsior, er zijn ongetwijfeld meer voorbeelden.
Met vd Beek, zie Schalke thuis en de onderschepping bij de 3-2, kan je veel hoger druk zetten. Lasse doet dat veel te weinig waardoor je altijd te laat komt. Dit zag je ook tegen Schalke weer heel goed. Schöne was vanaf minuut een aan het zwemmen en leek wel alsof hij niet wist waar te lopen. Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd. Dus ook vandaag tegen van Ginkel ben ik bang dat hij weer overlopen gaat worden.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 14:21   quote  deeplink  
Iemand die F'noord gaat kijken zometeen?
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 14:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met vd Beek, zie Schalke thuis en de onderschepping bij de 3-2, kan je veel hoger druk zetten. Lasse doet dat veel te weinig waardoor je altijd te laat komt. Dit zag je ook tegen Schalke weer heel goed. Schöne was vanaf minuut een aan het zwemmen en leek wel alsof hij niet wist waar te lopen. Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd. Dus ook vandaag tegen van Ginkel ben ik bang dat hij weer overlopen gaat worden.
heel ajax was zwakker dan de thuis wedstrijd... beetje triest om 1 persoon eruit tehalen.. sanchez ziyech klaassen traore etc etc waren allemaal minder... vdbeek heeft op schalke na ook weinig tot niks laten zien
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 14:41   quote  deeplink  
Jammer, F'noord heeft gewonnen
046afca
 046afca - zondag 23 april 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 14:41 schreef Jaccio het volgende:
Jammer, F'noord heeft gewonnen
Echt belachelijk hoe de rode loper voor feyenoord wordt uitgelegd
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 14:43 schreef 046afca het volgende:

[..]

Echt belachelijk hoe de rode loper voor feyenoord wordt uitgelegd
Belachelijk maar wel enigszins begrijpelijk vanuit het oogpunt van Vitesse.
Die spelen volgende week de wedstrijd van het haar, dus gaan echt geen onnodig risico lopen. Zeker niet nu ze toch al achter staan
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 23 april 2017 - 14:46   quote  deeplink  
Sommige dingen zijn helaas voorspelbaar in het leven....
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 14:57   quote  deeplink  
Dit gaat echt te ver hoor wat Vitesse aan het doen is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Jaccio --
MightyAce
 MightyAce - zondag 23 april 2017 - 15:10   quote  deeplink  
Dit is net die pot uit bij Heerenveen om de tweede plek paar jaar terug. Poppenkast.
046afca
 046afca - zondag 23 april 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 14:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Belachelijk maar wel enigszins begrijpelijk vanuit het oogpunt van Vitesse.
Die spelen volgende week de wedstrijd van het haar, dus gaan echt geen onnodig risico lopen. Zeker niet nu ze toch al achter staan
Nee dat is het niet. Je speelt ook voor de rangschikking in de comp. Het goede gevoel te krijgen voor de finale. Az speelde gister ook voor de winst. Het wordt feyenoord gwn massaal gegund. De laatste 3 wed kunnen beter schriftelijk afgedaan worden.
046afca
 046afca - zondag 23 april 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Mike van duinen liet ook al doorschemeren dat ze feyenoord geen strobreed in weg gaan leggen
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 15:21 schreef 046afca het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Je speelt ook voor de rangschikking in de comp. Het goede gevoel te krijgen voor de finale. Az speelde gister ook voor de winst. Het wordt feyenoord gwn massaal gegund. De laatste 3 wed kunnen beter schriftelijk afgedaan worden.
Tja.. Kennelijk vinden ze bij Vitesse de beker belangrijker dan de ranglijst in de competitie.
Als wij straks niks meer hebben om voor te spelen heb ik liever ook dat ze lekker rustig aan doen in de competitie en vol voor de EL gaan.

De gunfactor is voor Feyenoord idd hoger, ben ik met je eens. Tegen Ajax wilt iedereen altijd koste wat het kost winnen, of het ons iniedergeval zo moeilijk mogelijk maken.
Veer
 Veer - zondag 23 april 2017 - 15:29   quote  deeplink  
Enige manier om met mn vriend te comminiceren vandaag. Heyhoi
p111
 p111 - zondag 23 april 2017 - 15:30   quote  deeplink  
Dit is gewoon lachwekkend maar ik had dit wel verwacht !!
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 15:30   quote  deeplink  
Dit slaat echt nergens meer op. Dat je geen schorsingen wil oplopen kan ik me nog enigzins voorstellen maar om je gewoon te laten vernederen voor eigen publiek... Hier moeten ze gewoon een dikke vette boete voor krijgen. Ik wil het met Ajax op eigen kracht doen en ik wil Feyenoord het ook op eigen kracht zien doen. Dit is gewoon vervalsing van de competitie
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 14:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk dat we het grotendeels vast kunnen houden.. enkel klaassen ben ik bang voor.. maar of ik die echt ga missen.. mwah denk het niet... maar dat is een persoonlijke voorkeur
De beste speler van je elftal en aanvoerder ga je altijd missen. Of je er. U fan van bent of niet.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heel ajax was zwakker dan de thuis wedstrijd... beetje triest om 1 persoon eruit tehalen.. sanchez ziyech klaassen traore etc etc waren allemaal minder... vdbeek heeft op schalke na ook weinig tot niks laten zien
Dat is de bepalende positie is zo veel aspecten van het spel als je met maar 1 cvm speelt.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 16:02   quote  deeplink  
Gaat mij niet om hun titel hoor, die is terecht. Meer mijn post hierboven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 16:03   quote  deeplink  
Ik maak me meer zorgen over de wedstrijd van Ajax straks. Hopelijk kunnen ze nog 1x de energie vinden om voluit te gaan. Daarna paar dagen vrij en dan vooruit werken naar de wedstrijd tegen OL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);









0.0136909