BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling seizoen 2017/2018 (met eigen contractspelers en evt. aankopen)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 juni 2017 - 10:00   quote  deeplink  
ook dat is een mening.. ik vond urby wel goed, enige nadeel was dat hij overal werd gebruikt links zodat hij nooit echt kon wennen.. en zo slecht was het niet als je een transfer naar milan maakt
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 juni 2017 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 09:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik verwacht dat ook Dolberg nog weggekocht gaat worden. Youness zou ik inderdaad niet meer opstellen, 12 miljoen voor hem is echt de allergrootste grap die ik ooit gehoord heb. Om in de JC termen te blijven, je moet scoren om te kunnen winnen..

Nigel of Sneijder zou je idd kunnen proberen te halen, maar dan voor de 6 positie. Maar Frenkie de Jong, Nouri en vd Beek zullen moeten gaan spelen dit seizoen!

Op zich is Viergever een prima linksback, helemaal niks mis mee. Laat hem nog maar 1, 2 jaar staan om een back uit de jeugd in te passen. Rechtsback is idd nog steeds een vragteken. Zoals het er nu voorstaat zeker Tete, Veltman moven. Heeft me nooit echt kunnen overtuigen, tijd om een ander dezelfde kansen te bieden.
Ok vandaar maar hij is er nog dus kun je hem in je opstellig zetten. Vd Beek, Nouri en Frenkie kunnen inderdaad meer gaan spelen op Klaassen zijn plek en op 6. Gewoon lekker rouleren en een ervaren speler Sneijder of de Jong erbij lijkt mij ideaal.

Veltman mag van mij ook wel weg mocht Tête blijven dan zo ie zo. Younes 12 miljoen ook geen slecht bedrag. Dan moet er wel iets bij. Viergever linksback is wel een optie heeft hij wel goed gedaan dit seizoen.
remco k
 remco k - zaterdag 17 juni 2017 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 10:00 schreef nummer10 het volgende:
ook dat is een mening.. ik vond urby wel goed, enige nadeel was dat hij overal werd gebruikt links zodat hij nooit echt kon wennen.. en zo slecht was het niet als je een transfer naar milan maakt
Dat laatste zegt natuurlijk niets aangezien hij daar hopeloos mislukt is.
Urby heeft gewoon veel verkeerde keuzes gemaakt in zijn carriere, de grootste fout van hem is dat ie zelf dacht iets anders te zijn dan een moderne linksback.. Daarmee heeft ie het NL elftal gehaald en was daar nu waarschijnlijk gewoon een vaste waarde geweest bij een grotere club dan waar hij nu rondzwerft
JOOD
 JOOD - zaterdag 17 juni 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 11:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok vandaar maar hij is er nog dus kun je hem in je opstellig zetten. Vd Beek, Nouri en Frenkie kunnen inderdaad meer gaan spelen op Klaassen zijn plek en op 6. Gewoon lekker rouleren en een ervaren speler Sneijder of de Jong erbij lijkt mij ideaal.

Veltman mag van mij ook wel weg mocht Tête blijven dan zo ie zo. Younes 12 miljoen ook geen slecht bedrag. Dan moet er wel iets bij. Viergever linksback is wel een optie heeft hij wel goed gedaan dit seizoen.
Dat kan zeker.. Maar ik denk dat Huntelaar ook beter is en meer goals zal maken.

Veltman mag zeker weg, sterker nog, moet zelfs weg. Hij staat nu echt jeugd in de weg. Plus als we nu nog iets van 8 miljoen kunnen vangen voor hem, strik eromheen.

Ben benieuwd wie er nog bij gaan komen. De selectie moet natuurlijk wel sterker worden, niet zwakker...
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 19:19 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat kan zeker.. Maar ik denk dat Huntelaar ook beter is en meer goals zal maken.

Veltman mag zeker weg, sterker nog, moet zelfs weg. Hij staat nu echt jeugd in de weg. Plus als we nu nog iets van 8 miljoen kunnen vangen voor hem, strik eromheen.

Ben benieuwd wie er nog bij gaan komen. De selectie moet natuurlijk wel sterker worden, niet zwakker...
Veltman staat jeugd in de weg. Welke rechtsback uit de jeugd staat hij in de weg dan?
Brandje
 Brandje - zondag 18 juni 2017 - 13:13   quote  deeplink  
Met de selectie op dit moment
Onana
Tete-Sanchez-De Ligt-Viergever
Vd Beek
Ziyech-Nouri
Neres-Dolberg-Kluivert
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juni 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 12:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman staat jeugd in de weg. Welke rechtsback uit de jeugd staat hij in de weg dan?
Tete :p
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juni 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste zegt natuurlijk niets aangezien hij daar hopeloos mislukt is.
Urby heeft gewoon veel verkeerde keuzes gemaakt in zijn carriere, de grootste fout van hem is dat ie zelf dacht iets anders te zijn dan een moderne linksback.. Daarmee heeft ie het NL elftal gehaald en was daar nu waarschijnlijk gewoon een vaste waarde geweest bij een grotere club dan waar hij nu rondzwerft
hij werd ook gewoon gebruikt bij ajax.. ene keer dir possitie en dan andere keer die possitie.. hij mag van mij igg terug komen als back..
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 12:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman staat jeugd in de weg. Welke rechtsback uit de jeugd staat hij in de weg dan?
Tete en Zeefuik
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij werd ook gewoon gebruikt bij ajax.. ene keer dir possitie en dan andere keer die possitie.. hij mag van mij igg terug komen als back..
Op basis waarvan. Al bijna 5 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Tete en Zeefuik
Tete is geen jeuigs meer en Zeefuik is in de verste verte niet zo goed als Veltman
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juni 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan. Al bijna 5 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
op basis van backup en ervaring voor de jonkies.. niet voor de basis... tenzij hij een soort van comeback maakt.. las ook ergens dat pienaar eventueel terug wou naar de eredivisie ? hoe goed is hij nog ?
Eide
 Eide - zondag 18 juni 2017 - 19:25   quote  deeplink  
Ik zit Duitsland U21 tegen Tsjechie U21 te kijken. Cerny schijnt tussen de lijnen te staan... maar dat is alleen een gerucht. Volkomen onzichtbaar.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 18:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

op basis van backup en ervaring voor de jonkies.. niet voor de basis... tenzij hij een soort van comeback maakt.. las ook ergens dat pienaar eventueel terug wou naar de eredivisie ? hoe goed is hij nog ?
Zou achter de jongere middenvelders een prima standinn.

Urby niet. Die heeft amper gespeeld na Ajax dus welke ervaring heeft hij boor het eerste elftal anders dan te vertellen hoe het niet moet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 18 juni 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:13 schreef Brandje het volgende:
Met de selectie op dit moment
Onana
Tete-Sanchez-De Ligt-Viergever
Vd Beek
Ziyech-Nouri
Neres-Dolberg-Kluivert
= in maart kampioen met 14 punten los!
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Tete is geen jeuigs meer en Zeefuik is in de verste verte niet zo goed als Veltman
Jij weet toch ook hoe het werkt?

Veltman verkopen voor 10 miljoen. Vaste rechtsback Tete (uit eigen jeugd), daarachter de beste rechtsback van Jong Ajax halen, Zeefuik.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juni 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou achter de jongere middenvelders een prima standinn.

Urby niet. Die heeft amper gespeeld na Ajax dus welke ervaring heeft hij boor het eerste elftal anders dan te vertellen hoe het niet moet.
dat is ook goed toch ? iemand die kan zeggen van hey wacht nu ff een seizoen anders zelfde als mij haha.. nee vond urby zelf geweldig.. manier van spelen.. anderen niet, en dat is bij elke speler zo.. iedereen heeft een bepaalde voorkeur voor een type speler.. sommigen vonden dejong helemaal geweldig, ik vond het heeeelemaal niks.. en nu al helemaal niet meer met zijn psv..
JOOD
 JOOD - zondag 18 juni 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is ook goed toch ? iemand die kan zeggen van hey wacht nu ff een seizoen anders zelfde als mij haha.. nee vond urby zelf geweldig.. manier van spelen.. anderen niet, en dat is bij elke speler zo.. iedereen heeft een bepaalde voorkeur voor een type speler.. sommigen vonden dejong helemaal geweldig, ik vond het heeeelemaal niks.. en nu al helemaal niet meer met zijn psv..
Ja, en nee. Over Suarez en Huntelaar waren we allemaal te spreken. Over Urby en Veltman bijvoorbeeld niet... Klein verschil tussen top en geen top. Een topspeler wordt door iedereen geweldig gevonden.

Een voorkeur heeft iedereen, daar geef ik je 100% gelijk in.
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is ook goed toch ? iemand die kan zeggen van hey wacht nu ff een seizoen anders zelfde als mij haha.. nee vond urby zelf geweldig.. manier van spelen.. anderen niet, en dat is bij elke speler zo.. iedereen heeft een bepaalde voorkeur voor een type speler.. sommigen vonden dejong helemaal geweldig, ik vond het heeeelemaal niks.. en nu al helemaal niet meer met zijn psv..
Nee sorry, Ajax moet niet veel geld gaan betalen aan een jongen die ze moet vertellen hoe dingen niet moet.

Fan zijn van spelers is heel iets anders en indrdaad persoonlijk, maar daar heeft dit niets mee te maken.
Brandje
 Brandje - maandag 19 juni 2017 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is ook goed toch ? iemand die kan zeggen van hey wacht nu ff een seizoen anders zelfde als mij haha.. nee vond urby zelf geweldig.. manier van spelen.. anderen niet, en dat is bij elke speler zo.. iedereen heeft een bepaalde voorkeur voor een type speler.. sommigen vonden dejong helemaal geweldig, ik vond het heeeelemaal niks.. en nu al helemaal niet meer met zijn psv..
Nee de Jong heeft je toch de titel gekost net als Kluivert met dat ene goaltje destijds:)
Maar ben ook nooit fan van hem geweest. Is namelijk een speler, net als Klaassen in mindere mate, die bediend moet worden. De Jong was "zo goed" door Eriksen.
p111
 p111 - maandag 19 juni 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 08:59 schreef Eide het volgende:

[..]

En dit hele seizoen wel 1 keer mogen spelen voor de de nummer 4 van de Championship in Engeland (Sheffield Wednesday). Ik denk dat we rustig mogen stellen dat het er niet meer in zit bij Urby.
Ik vrees dat sommige spelers niet willen inzien dat ze niet geschikt zijn voor het Engelse voetbal en zeker niet voor het Championship niveau.Spelers als Urby-v/dVaart/Snyder/Sinkgraven enz dat type spelers moeten niet bij die runners voetballen maar meer in het tac/techn/voetbal blijven.Ik denk dat Urby voor Ajax zeker nog een versterking zou zijn.
p111
 p111 - maandag 19 juni 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 09:37 schreef JOOD het volgende:

[..]

Urby was in zijn Ajax tijd al niet goed genoeg. Lekker laten hangen. Ik zie liever een goed gescoute Zuid-Amerikaan. Snel, vuur en passie gegarandeerd.
Urby was en is in mijn nog ogen nog zeker een goede Ajacied,en in mijn ogen een heerlijke techn/Ajax voetballer en sorry maar ik heb ze de laatste jaren wel minder bij Ajax gezien.
p111
 p111 - maandag 19 juni 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 13:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Tete en Zeefuik
Tete wil weg en Zeefuik is nog niet goed genoeg,en de vraag is of hij dat ooit word.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 juni 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 17:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee de Jong heeft je toch de titel gekost net als Kluivert met dat ene goaltje destijds:)
Maar ben ook nooit fan van hem geweest. Is namelijk een speler, net als Klaassen in mindere mate, die bediend moet worden. De Jong was "zo goed" door Eriksen.
eens..

trouwens mensen,

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/746654/veltman-blijkt-beste-tackelaar-van-de-eredivisie-twente-duo-ook-op-het-podium.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Tete had er meer gehad als hij mocht spelen haha
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 juni 2017 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 19:41 schreef Hummel10 het volgende:
Tete had er meer gehad als hij mocht spelen haha
+10
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 19:41 schreef Hummel10 het volgende:
Tete had er meer gehad als hij mocht spelen haha
Het is een gemiddelde he..

Maar feit is wel dat die jongen echt beter is dan dat we met zijn allen doen overkomen.

Of het de perfecte speler is voor Ajax? Ik denk het niet en ben in de veronderstelling dat Tete meet potentie heeft.

Maar dat mensen roepen dat Veltman weg MOET, en op moet rotten, nee sorry, dat slaat nergens op, is ongefundeerd en daarmee geef je hem niet de erkenning die hij zeker verdient..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juni 2017 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is een gemiddelde he..

Maar feit is wel dat die jongen echt beter is dan dat we met zijn allen doen overkomen.

Of het de perfecte speler is voor Ajax? Ik denk het niet en ben in de veronderstelling dat Tete meet potentie heeft.

Maar dat mensen roepen dat Veltman weg MOET, en op moet rotten, nee sorry, dat slaat nergens op, is ongefundeerd en daarmee geef je hem niet de erkenning die hij zeker verdient..
Oprotten is inderdaad wat grof ja maar spelers als Veltman, Schöne en Viergever zijn jongens die of niet beter kunnen of nooit de top gaan bereiken. Dan heb ik in veel gevallen toch liever betere spelers of jongens met meer potentie.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 13:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Oprotten is inderdaad wat grof ja maar spelers als Veltman, Schöne en Viergever zijn jongens die of niet beter kunnen of nooit de top gaan bereiken. Dan heb ik in veel gevallen toch liever betere spelers of jongens met meer potentie.
Je hebt juist die spelers nodig, die zorgen voor rust in de selectie en brengen een bepaalde continuiteit die gewoon nodig is.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 juni 2017 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt juist die spelers nodig, die zorgen voor rust in de selectie en brengen een bepaalde continuiteit die gewoon nodig is.
Je beschrijft naar mijn mening precies een speler waar geen geur of smaak aanzit. Dat geldt niet voor Viergever want die heeft nog wel pit in zijn donder maar Veltman zie ik al twee jaar niet bete worden, dezelfde fouten maken en het zelfde slappe gelul naar weer puntverlies en zou echt blij zijn wanneer die oprot. Ook zijn hele houding/uitstraling vind ik helemaal niks.
JOOD
 JOOD - dinsdag 20 juni 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 18:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je beschrijft naar mijn mening precies een speler waar geen geur of smaak aanzit. Dat geldt niet voor Viergever want die heeft nog wel pit in zijn donder maar Veltman zie ik al twee jaar niet bete worden, dezelfde fouten maken en het zelfde slappe gelul naar weer puntverlies en zou echt blij zijn wanneer die oprot. Ook zijn hele houding/uitstraling vind ik helemaal niks.
Bijna helemaal mee eens. Oprotten is een heftige term. Hij staat wel Tete in de weg, dus nu moven is een prima oplossing.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juni 2017 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt juist die spelers nodig, die zorgen voor rust in de selectie en brengen een bepaalde continuiteit die gewoon nodig is.
Dat type speler met iets meer kwaliteiten is zeker niet haalbaar?
Schöne kwam alle grote wedstrijden te kort, Veltman heeft het net niet en Europees vaak ongelukkig, Viergever heeft een top seizoen gedraaid dus kan mogelijk alleen nog maar tegenvallen(Schöne had ook een top seizoen en daarna werd het minder). Ik ben er niet rouwig om als ze zouden vertrekken.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 19:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bijna helemaal mee eens. Oprotten is een heftige term. Hij staat wel Tete in de weg, dus nu moven is een prima oplossing.
Hij staat Tete niet in de weg. Tete wordt namelijk richting uitgang gewerkt.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 20:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat type speler met iets meer kwaliteiten is zeker niet haalbaar?
Schöne kwam alle grote wedstrijden te kort, Veltman heeft het net niet en Europees vaak ongelukkig, Viergever heeft een top seizoen gedraaid dus kan mogelijk alleen nog maar tegenvallen(Schöne had ook een top seizoen en daarna werd het minder). Ik ben er niet rouwig om als ze zouden vertrekken.
Tete pakte ook heel dom een rode kaart. Onbegrijpelijk dat Veltman wordt afgerekend omdat het hem twee keer gebeurt.

Dat soort jongens zorgen voor een stabiel eerste elftal.
JOOD
 JOOD - dinsdag 20 juni 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij staat Tete niet in de weg. Tete wordt namelijk richting uitgang gewerkt.
Ja jonge. Veltman staat gewoon al te lang in de basis. Iedereen vindt Tete beter behalve Remco k... Jij ziet ze liever allebei vertrekken??
Eide
 Eide - dinsdag 20 juni 2017 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Iedereen vindt Tete beter behalve Remco k...
Ene Peter Bosz dacht er ook zo over. Ene Dick Advocaat ook trouwens.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 juni 2017 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja jonge. Veltman staat gewoon al te lang in de basis. Iedereen vindt Tete beter behalve Remco k... Jij ziet ze liever allebei vertrekken??
nie alleen remco... tete heeft meer potentie maar is zeker niet al beter
Eide
 Eide - dinsdag 20 juni 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nie alleen remco... tete heeft meer potentie maar is zeker niet al beter
Tete heeft zichzelf aan het begin van het seizoen in de voet geschoten. Hij speelde toen gewoon slecht. Toen kwam (onder andere) Veltman op rechtsback te spelen en ging het wel lopen. Bovendien speelde Veltman, zeker voor de winterstop, gewoon ijzersterk.

Bosz heeft toen vast gehouden aan zijn basisteam. Dat is te begrijpen. Dat team heeft een Europese finale gehaald dus... Tete heeft meer potentie maar de keuze voor Veltman was prima te verklaren.
JOOD
 JOOD - dinsdag 20 juni 2017 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nie alleen remco... tete heeft meer potentie maar is zeker niet al beter
Dus Tete is beter in potentie. Ajax is een opleidingsclub dus, jeugd erin. Kan natuurlijk niet zomaar.. maar dit is een mooi moment.
JOOD
 JOOD - dinsdag 20 juni 2017 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Tete heeft zichzelf aan het begin van het seizoen in de voet geschoten. Hij speelde toen gewoon slecht. Toen kwam (onder andere) Veltman op rechtsback te spelen en ging het wel lopen. Bovendien speelde Veltman, zeker voor de winterstop, gewoon ijzersterk.

Bosz heeft toen vast gehouden aan zijn basisteam. Dat is te begrijpen. Dat team heeft een Europese finale gehaald dus... Tete heeft meer potentie maar de keuze voor Veltman was prima te verklaren.
Klopt. Als je dan ook nog een lul van een zaakwaarnemer hebt wordt je bij Ajax idd niet zomaar voorop gezet. Begrijpelijk. Maar dit is het moment voor Veltman om een mooie transfer te maken en voor Tete om zich 'terug' in de basis te knokken en te vlammen voor een net zo mooie transfer over 1-2 jaar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 juni 2017 - 08:59   quote  deeplink  
vind ik prima JOOD.. alleen als veltman zou blijven vind ik het ook prima.. ps er komt als veltman verkocht word een nieuwe rechtsback.. heeft tete de ballen om opnieuw de concurrentie aan te gaan ? denk het niet...
remco k
 remco k - woensdag 21 juni 2017 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja jonge. Veltman staat gewoon al te lang in de basis. Iedereen vindt Tete beter behalve Remco k... Jij ziet ze liever allebei vertrekken??
Je moet echt eens leren lezen vent. Ik zeg nergens dat Tete beter is of dat Veltman basis speler behoort te zijn.

Maar als Tete vertrekt, en dat gaat gewoon gebeuren, heb ik 10 keer liever Veltman dan welke andere back dan ook die haalbaar voor Ajax is..
remco k
 remco k - woensdag 21 juni 2017 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:58 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus Tete is beter in potentie. Ajax is een opleidingsclub dus, jeugd erin. Kan natuurlijk niet zomaar.. maar dit is een mooi moment.
Tete gaat weg. Kerel leef je echt onder een steen..

Die wordt de deur uit gewerkt bij Ajax, hoogstwaarschijnlijk door de aanwezigheid van Raiola..
JOOD
 JOOD - woensdag 21 juni 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet echt eens leren lezen vent. Ik zeg nergens dat Tete beter is of dat Veltman basis speler behoort te zijn.

Maar als Tete vertrekt, en dat gaat gewoon gebeuren, heb ik 10 keer liever Veltman dan welke andere back dan ook die haalbaar voor Ajax is..
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar mijn idee zou zijn om Veltman te verkopen en Tete langer te binden. Daarin verschillen we van mening.
JOOD
 JOOD - woensdag 21 juni 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 09:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Tete gaat weg. Kerel leef je echt onder een steen..

Die wordt de deur uit gewerkt bij Ajax, hoogstwaarschijnlijk door de aanwezigheid van Raiola..
Hij gaat inderdaad weg als er niet snel gehandeld wordt. Zie mijn post hierboven.
remco k
 remco k - woensdag 21 juni 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 10:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Maar mijn idee zou zijn om Veltman te verkopen en Tete langer te binden. Daarin verschillen we van mening.
Nee, ik wil Tete ook wel graag houden. Maar dat gaat niet gebeuren, die gaat verkocht worden. Deal with it man.. Dat is de realiteit..
p111
 p111 - woensdag 21 juni 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nie alleen remco... tete heeft meer potentie maar is zeker niet al beter
Tete moet ook opbouwend nog vele stappen maken.
p111
 p111 - woensdag 21 juni 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 10:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hij gaat inderdaad weg als er niet snel gehandeld wordt. Zie mijn post hierboven.
Is al langer bekend dat Tete weg wil,en nog geen tegenberichten gelezen dus Tete is niet aan de orde.
JOOD
 JOOD - woensdag 21 juni 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, ik wil Tete ook wel graag houden. Maar dat gaat niet gebeuren, die gaat verkocht worden. Deal with it man.. Dat is de realiteit..
Ik denk het ook. Heb dan wel mijn twijfels of er alles aan gedaan is om hem te behouden.

Riedewald hetzelfde verhaal denk je?
JOOD
 JOOD - woensdag 21 juni 2017 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 10:51 schreef p111 het volgende:

[..]

Is al langer bekend dat Tete weg wil,en nog geen tegenberichten gelezen dus Tete is niet aan de orde.
Ik zou ook weg willen als je geen kans krijgt. Maar, als je directe concurrent (Veltman) nu verkocht wordt. En er wordt uitgesproken dat je gezien wordt als 1e rechtsback, plus je krijgt een mooie verlenging van je contract aangeboden. Dan ga je toch voor je kans bij de club die je kent?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling seizoen 2017/2018 (met eigen contractspelers en evt. aankopen)









0.0094881