BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling seizoen 2017/2018 (met eigen contractspelers en evt. aankopen)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 juli 2017 - 17:49   quote  deeplink  
blijft een vreemde keus... een jongen die aangeeft het liefst weg te willen aanvoerder maken.. veltman we maken je aanvoerder, dan verlengt hij vast wel.. keuze TH omdat er nu te weinig geboden word op hem ?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 juli 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 17:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. Hij komt gemaakt over. Maakt schandalige overtredingen thv de middenlijn die totaal geen functie hebben. Poulsen, geen geweldige voetballer, voelde wel exact aan wanneer dat te doen. Davids in zijn goede jaren ook. Wouters idem dito.
Veltman is een speler die mee doet maar nergens in uit blinkt en dan lees ik vandaag dat hij volgende week gaat beslissen wat ie gaat doen
Ja dat is toch droevig.. Blijft ook maar herhalen dat het buitenland hem wel trekt waarschijnlijk gewoon niet de juiste clubs langs gekomen anders was hij al weg. Drie keer raden waarom die clubs niet staan te springen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 juli 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Veltman///Held!! ☆☆☆
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 08 juli 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 17:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. Hij komt gemaakt over. Maakt schandalige overtredingen thv de middenlijn die totaal geen functie hebben. Poulsen, geen geweldige voetballer, voelde wel exact aan wanneer dat te doen. Davids in zijn goede jaren ook. Wouters idem dito.
Veltman is een speler die mee doet maar nergens in uit blinkt en dan lees ik vandaag dat hij volgende week gaat beslissen wat ie gaat doen
Hahaha, ja elke top ploeg staat in de rij voor Veltman ;-) Maargoed voor de eredivisie is hij prima.
Ajax30
 Ajax30 - zaterdag 08 juli 2017 - 11:36   quote  deeplink  
Ik hoop dat er nog 2-3 spelers bij komen
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 08 juli 2017 - 11:46   quote  deeplink  
Wat mij betreft alleen een linksback die ook rechtback kan spelen Zeco...
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 12:04   quote  deeplink  
Het is nu wel dun op rechtsback inderdaad. Zeefuik als backup maar meer is er ook echt niet.
p111
 p111 - zaterdag 08 juli 2017 - 12:08   quote  deeplink  
Ja en met alle respect Zeefuik heeft mij nog niet kunnen bekoren.Maar Ajax is wel weer slim bezig met al die jonge spelers kopen breken er altijd wel een paar door.Gaat geld opleveren.
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 12:26   quote  deeplink  
De meeste buitenlandse jongens die Ajax koopt breken echt wel door. Eriksen, Dolberg, Alderweireld, Vertonghen. Dat doet Ajax echt wel knap. Ajax schijnt bezig te zijn met een 17 jarige Braziliaanse spits die dan in het nieuwe jaar aansluit als hij 18 is.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 08 juli 2017 - 14:50   quote  deeplink  
Gisteren in het interview met Keizer zag je hoe Ajax alles dicteert. En dat Keizer in werk en denkwijze volledig in dienst is bij Ajax. Vergeet niet dat dit afwijkend is van een jaar geleden. Het moet nog uitwijzen of dit negatief of positief is.

Dat het afwijkt is duidelijkheid. Persoonlijk denk ik dat het zeker niet negatief hoeft uit te pakken.

Nu ook duidelijk is geworden dat Riedewald ook 'waarschijnlijk' Ajax gaat verlaten. Zijn er toch al 3 belangrijke spelers in de selectie verdwenen. Juist in de breedte heb je een goed uitgewogen niveau in spelers nodig.

Je hebt het geld om te investeren in een versterking van je selectie. Ajax geeft wel 5 miljoen uit aan de jeugdspeler en ook nog eens op een positie die al ruim is ingevuld.

Ik zou nooit het risico nemen om geen versterking de kopen in de breedte voor het nieuwe seizoen. Maar bij Ajax is dat al diverse jaren een werk en denkwijze waar ik niet van overtuigd ben dat dit de juiste en meest verstandige keuze is. Omdat we al 3 jaar geen prijzen meer gewonnen hebben.

Na 31 augustus zullen we kunnen zien of de keuzes goed uitpakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juli 2017 door Bobby1972 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 08 juli 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 14:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Gisteren in het interview met Keizer zag je hoe Ajax alles dicteert. En dat Keizer in werk en denkwijze volledig in dienst is bij Ajax. Vergeet niet dat dit afwijkend is van een jaar geleden. Het moet nog uitwijzen of dit negatief of positief is.

Dat het afwijkt is duidelijkheid. Persoonlijk denk ik dat het zeker niet negatief hoeft uit te pakken.

Nu ook duidelijk is geworden dat Riedewald ook 'waarschijnlijk' Ajax gaat verlaten. Zijn er toch al 3 belangrijke spelers in de selectie verdwenen. Juist in de breedte heb je een goed uitgewogen niveau in spelers nodig.

Je hebt het geld om te investeren in een versterking van je selectie. Ajax geeft wel 5 miljoen uit aan de jeugdspeler en ook nog eens op een positie die al ruim is ingevuld.

Ik zou nooit het risico nemen om geen versterking de kopen in de breedte voor het nieuwe seizoen. Maar bij Ajax is dat al diverse jaren een werk en denkwijze waar ik niet van overtuigd ben dat dit de juiste en meest verstandige keuze is. Omdat we al 3 jaar geen prijzen meer gewonnen hebben.

Na 31 augustus zullen we kunnen zien of de keuzes goed uitpakken.
Is het mogelijk dat jij ooit iets anders post dan enorme teksten die je simpelweg kan samenvatten als "We gaan het zien"?
remco k
 remco k - zondag 09 juli 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 14:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Gisteren in het interview met Keizer zag je hoe Ajax alles dicteert. En dat Keizer in werk en denkwijze volledig in dienst is bij Ajax. Vergeet niet dat dit afwijkend is van een jaar geleden. Het moet nog uitwijzen of dit negatief of positief is.

Dat het afwijkt is duidelijkheid. Persoonlijk denk ik dat het zeker niet negatief hoeft uit te pakken.

Nu ook duidelijk is geworden dat Riedewald ook 'waarschijnlijk' Ajax gaat verlaten. Zijn er toch al 3 belangrijke spelers in de selectie verdwenen. Juist in de breedte heb je een goed uitgewogen niveau in spelers nodig.

Je hebt het geld om te investeren in een versterking van je selectie. Ajax geeft wel 5 miljoen uit aan de jeugdspeler en ook nog eens op een positie die al ruim is ingevuld.

Ik zou nooit het risico nemen om geen versterking de kopen in de breedte voor het nieuwe seizoen. Maar bij Ajax is dat al diverse jaren een werk en denkwijze waar ik niet van overtuigd ben dat dit de juiste en meest verstandige keuze is. Omdat we al 3 jaar geen prijzen meer gewonnen hebben.

Na 31 augustus zullen we kunnen zien of de keuzes goed uitpakken.
Kerel wat roep je toch allemaal weer. Ajax is juist ieder seizoen in de breedte een meer dan prima ploeg gebleken.
JOOD
 JOOD - zondag 09 juli 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel wat roep je toch allemaal weer. Ajax is juist ieder seizoen in de breedte een meer dan prima ploeg gebleken.
Vooral afgelopen seizoen. Ik verwacht ook zeker nog wel 1 of 2 nieuwe spelers. Vooral als Tete, Dijks en Riedewald vertrekken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 09 juli 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Tja wij geven ook de jeugd een kans, als je alleen maar aankoopt da kan. Je net zo goed je naam veranderen naar PSV
JOOD
 JOOD - zondag 09 juli 2017 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 17:11 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja wij geven ook de jeugd een kans, als je alleen maar aankoopt da kan. Je net zo goed je naam veranderen naar PSV
Ja, maar het niveau van de jeugd daar is een stuk lager he. Omdat wij al jaren geld in de Toekomst pompen, (wat PSV in de selectie steekt) hebben wij een mooie aanwas van echt goede jeugdspelers.
Eide
 Eide - zondag 09 juli 2017 - 17:32   quote  deeplink  
De jeugd van PSV is echt wel goed hoor. Er zit in Eindhoven alleen geen enkele druk op de staf om spelers de kans te geven die laatste stap naar het eerste elftal te maken. Waar we het bij Ajax niet meer als normaal vinden, of eigenlijk gewoon verwachten, dat trainers jong talent regelmatig minuten laten maken is dat in Eindhoven helemaal niet aan de orde.

Kijk afgelopen seizoen maar met Luuk de Jong. Die mag ploeteren en falen terwijl Sam Lammers geen kans krijgt. Bij Ajax krijgen jongens als Van de Beek, Nouri, De Jong, Casseirra, Kluivert en dergelijke structureel meer kansen terwijl ze in veel gevallen prima functionerende spelers voor zich hebben.

Dat is het verschil tussen de clubs meer dan in de kwaliteitsverschillen van de elftallen (die er ook wel zijn hoor).
JOOD
 JOOD - zondag 09 juli 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 17:32 schreef Eide het volgende:
De jeugd van PSV is echt wel goed hoor. Er zit in Eindhoven alleen geen enkele druk op de staf om spelers de kans te geven die laatste stap naar het eerste elftal te maken. Waar we het bij Ajax niet meer als normaal vinden, of eigenlijk gewoon verwachten, dat trainers jong talent regelmatig minuten laten maken is dat in Eindhoven helemaal niet aan de orde.

Kijk afgelopen seizoen maar met Luuk de Jong. Die mag ploeteren en falen terwijl Sam Lammers geen kans krijgt. Bij Ajax krijgen jongens als Van de Beek, Nouri, De Jong, Casseirra, Kluivert en dergelijke structureel meer kansen terwijl ze in veel gevallen prima functionerende spelers voor zich hebben.

Dat is het verschil tussen de clubs meer dan in de kwaliteitsverschillen van de elftallen (die er ook wel zijn hoor).
Ik weet het niet hoor. Als ze goed genoeg waren werden ze echt wel opgesteld. Kan natuurlijk ook aan Cocu liggen zoals je hierboven beschrijft, maar ik verwacht dat ze niet goed genoeg zijn.
Eide
 Eide - zondag 09 juli 2017 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 17:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Als ze goed genoeg waren werden ze echt wel opgesteld. Kan natuurlijk ook aan Cocu liggen zoals je hierboven beschrijft, maar ik verwacht dat ze niet goed genoeg zijn.
Vorig jaar werd de O17 van PSV kampioen bijvoorbeeld dus de kwaliteit is er echt wel.

Dit jaar worden er, per opdracht van de directie, 3 jeugdspelers aan de selectie van PSV toegevoegd. Anders gebeurt het waarschijnlijk gewoon niet. Een jongen als Gudmundsson, die als buitenspeler 19 keer scoorde in de Jupiler League, bijvoorbeeld. Die draait dus een uitstekend seizoen maar doet dit jaar gewoon weer mee voor spek en bonen bij Jong PSV...

Ze hebben overigens ook uitgesproken dat de jeugd meer kansen op doorstroming moet gaan krijgen. Ze zien in Eindhoven dus kennelijk zelf ook wel dat ze aan kapitaalvernietiging doen. Het meest opvallende voorbeeld speelt dit seizoen weer bij Ajax. Klaas Jan Huntelaar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 juli 2017 - 17:03   quote  deeplink  
Die Lammers is echt wel goed en idd die Gudmundsson, tja als je die gasten niet opsteld in het eerste, dan zullen ze nooit beter worden.

Ze willen alleen gearriveerde spelers opstellen en niets aan het toeval overlaten bij PSV. Het is natuurlijk triest dat de directie dit nu doordrukt. Geeft ook aan dat er bi PSV gewoon iets fundamenteels mis is.
JOOD
 JOOD - woensdag 12 juli 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2017 - 17:17 schreef JOOD het volgende:
Mannen,

Na de teleurstelling van gisteren overheerst toch een zwaar positief gevoel bij de meeste van ons over afgelopen seizoen.
Kijkend naar volgend seizoen zou ik graag vanaf de voorrondes deze opstelling zien:

Onana

Tete - Sanchez - De Ligt - Viergever/Sinkgraven

Vd Beek

Ziyech - Klaassen

Neres - Huntelaar - Kluivert

Wie vertrekt volgens deze opstelling?

- Dolberg. (niet te houden, er zal gruwelijk veel geld geboden gaan worden op deze knaap. Zonder dat hij constant heeft gepresteerd. Beter zou zijn als hij nog een aantal jaren blijft, maar hij zal vertrekken verwacht ik.)
- Youness. (Moven met die handel. Past niet in het plaatje van Ajax. Zelf opleiden en versterking met aankopen. Beiden niet van toepassing, staat de jeugd in de weg. Kansen genoeg gehad)
- Traore. (terug naar Londen, jammer of niet, hij is weg)

Wie komt er bij?

- Huntelaar. (ik verwacht niet dat hij nu nog steeds niet komt. Past uitstekend bij Ajax op 9, zal alleen moeten wennen aan de taken van Bosz. Aan zijn kwaliteiten zal het niet liggen).
- Zivkovic. (Kan als stand in op 9, maar ook als stand in op de vleugels.)
- Ik hoop ook nog 1 of 2 spelers uit de scouting. Wie en waar laat ik lekker bij Ajax liggen. Ik ben namelijk van mening dat je ieder jaar je team moet versterken.
Na de verlenging van Veltman, verkoop Tete en waarschijnlijk Riedewald even een update.

Onana

Veltman - Sanchez - De Ligt - Viergever

Vd Beek

De Jong - Ziyech

Neres - Huntelaar - Kluivert

Sinkgraven is voor mij echt een vraagteken. Ben benieuwd of en waar hij komt te spelen.

Youness, Sanchez en Dolberg gaan nog vertrekken verwacht ik. Heel Duitsland is gek van Youness. 20-25 miljoen is niks teveel voor een ambitierijke Duitse club. Sanchez gaat zeker weggekocht worden voor 40 miljoen, ik denk 75% zeker. Dolberg krijgt een mega mega aanbieding die hij niet kan weigeren. In mijn ogen is dit allemaal op te vangen, behalve Sanchez.. dat zou een echte aderlating zijn zonder directe vervanger.

We zullen zien!

(Heel vreemd om Nouri niet te kunnen noemen, dit was zijn seizoen.. Sterkte Appie!!!)
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2017 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 15:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Na de verlenging van Veltman, verkoop Tete en waarschijnlijk Riedewald even een update.

Onana

Veltman - Sanchez - De Ligt - Viergever

Vd Beek

De Jong - Ziyech

Neres - Huntelaar - Kluivert

Sinkgraven is voor mij echt een vraagteken. Ben benieuwd of en waar hij komt te spelen.

Youness, Sanchez en Dolberg gaan nog vertrekken verwacht ik. Heel Duitsland is gek van Youness. 20-25 miljoen is niks teveel voor een ambitierijke Duitse club. Sanchez gaat zeker weggekocht worden voor 40 miljoen, ik denk 75% zeker. Dolberg krijgt een mega mega aanbieding die hij niet kan weigeren. In mijn ogen is dit allemaal op te vangen, behalve Sanchez.. dat zou een echte aderlating zijn zonder directe vervanger.

We zullen zien!

(Heel vreemd om Nouri niet te kunnen noemen, dit was zijn seizoen.. Sterkte Appie!!!)
Ik vind het ook niet raar dat Sanchez niet direct op te vangen is. Die jongen is buiten categorie en een club als Ajax kan niet meerdere van dit type spelers hebben. Dat gaat helaas niet.
JOOD
 JOOD - woensdag 12 juli 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet raar dat Sanchez niet direct op te vangen is. Die jongen is buiten categorie en een club als Ajax kan niet meerdere van dit type spelers hebben. Dat gaat helaas niet.
Daarom zou ik hem persoonlijk ook niet verkopen. Zelfs niet voor 40 miljoen. Jij wel?
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 18:58 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daarom zou ik hem persoonlijk ook niet verkopen. Zelfs niet voor 40 miljoen. Jij wel?
Voor Ajax zou het denk ik niet te verantwoorden zijn richting aandeelhouders als je daar nee tegen zegt. Welke garantie heb je dat ie nog zon seizoen speelt en volgend jaar voor hetzelfde of meer verkocht kan worden.
JOOD
 JOOD - woensdag 12 juli 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Ajax zou het denk ik niet te verantwoorden zijn richting aandeelhouders als je daar nee tegen zegt. Welke garantie heb je dat ie nog zon seizoen speelt en volgend jaar voor hetzelfde of meer verkocht kan worden.
Dat is inderdaad de afweging. Lastige keuze... Overmars heeft al beslist, 40 miljoen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 12 juli 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Het grootste gevaar is wanneer je iemand als Sanchez voor 31 augustus toch nog gaat verliezen. En wat doe je dan, bij Ajax is het dan vaak reeds 5 voor 12 en zeggen ze; we konden niks meer doen.

En dan is de kans op een herhaling van het begin van het vorige seizoen niet ondenkbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2017 door Bobby1972 --
JOOD
 JOOD - woensdag 12 juli 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 19:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Het grootste gevaar is wanneer je iemand als Sanchez voor 31 augustus toch nog gaat verliezen. En wat doe je dan, bij Ajax is het dan vaak reeds 5 voor 12 en zeggen ze; we konden niks meer doen.

En dan is de kans op een herhaling van het begin van het vorige seizoen niet ondenkbaar.
Klopt.

Maar zoals Remco ook al aangeeft, ze zullen zo'n bod wel moeten accepteren.

Wel een heel dik probleem als we dan geen vervanger kunnen halen. Blind op een lijstje??
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 19:52 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt.

Maar zoals Remco ook al aangeeft, ze zullen zo'n bod wel moeten accepteren.

Wel een heel dik probleem als we dan geen vervanger kunnen halen. Blind op een lijstje??
Ik denk dat de Ligt met Viergever een prima centrum is. Dan moet je voor de basis wel een linksback halen.
JOOD
 JOOD - woensdag 23 augustus 2017 - 15:09   quote  deeplink  
We kunnen ook 3-4-3 gaan spelen. Vreemd? Of vernieuwend, kijkende naar het spelersmateriaal.

Onana

Orejuela - de Ligt - Wöber (neem aan dat hij voor de basis gehaald is, anders Viergever)

De Jong - vd Beek (6) - Ziyech (10) - Siem de Jong (dus een ruit op het middenveld, waarbij de links en rechtshalf belangrijk zijn bij vroege voorzetten en verdedigende taken)

Neres - Klaas-Jan - Kluivert (Dolberg gaat nog, je mag geen 50 miljoen weigeren.)
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:09 schreef JOOD het volgende:
We kunnen ook 3-4-3 gaan spelen. Vreemd? Of vernieuwend, kijkende naar het spelersmateriaal.

Onana

Orejuela - de Ligt - Wöber (neem aan dat hij voor de basis gehaald is, anders Viergever)

De Jong - vd Beek (6) - Ziyech (10) - Siem de Jong (dus een ruit op het middenveld, waarbij de links en rechtshalf belangrijk zijn bij vroege voorzetten en verdedigende taken)

Neres - Klaas-Jan - Kluivert (Dolberg gaat nog, je mag geen 50 miljoen weigeren.)
Veltman zal altijd spelen.
JOOD
 JOOD - woensdag 23 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman zal altijd spelen.
Jammergenoeg wel ja.

Maar goed, Viergever banken en de Ligt linker centrale verdediger dan. Of gewoon je domme kop uit het zand halen en hem de band afnemen en aan Siem geven.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:52 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jammergenoeg wel ja.

Maar goed, Viergever banken en de Ligt linker centrale verdediger dan. Of gewoon je domme kop uit het zand halen en hem de band afnemen en aan Siem geven.
Veltman is nu de Siem van toen. Veel uitgesproken voorstanders en veel uitgesproken tegenstanders. Sobere speler waarvan alleen de fouten benoemt worden. Als iemand anders die band verdient zou het Huntelaar zijn.

Die hoort hem gewoon te dragen als ie speelt.
JOOD
 JOOD - woensdag 23 augustus 2017 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman is nu de Siem van toen. Veel uitgesproken voorstanders en veel uitgesproken tegenstanders. Sobere speler waarvan alleen de fouten benoemt worden. Als iemand anders die band verdient zou het Huntelaar zijn.

Die hoort hem gewoon te dragen als ie speelt.
Bullshit, dikke bullshit. Siem was meer de Klaassen van vorig seizoen. Totaal niet met elkaar te vergelijken. Maar Klaas zou van mij ook de band mogen dragen hoor. Moet hij wel gaan spelen.

Veltman in ieder geval zeker niet.

Wat vind je van mijn 3-4-3 opstelling?
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 20:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bullshit, dikke bullshit. Siem was meer de Klaassen van vorig seizoen. Totaal niet met elkaar te vergelijken. Maar Klaas zou van mij ook de band mogen dragen hoor. Moet hij wel gaan spelen.

Veltman in ieder geval zeker niet.

Wat vind je van mijn 3-4-3 opstelling?
343 kan.. maar siem als 6 of op de flank ? siem en verdedigende taken.. die man is nog trager dan me moeder.. daarbij heeft schone meer kwaliteit in zen dikke teen dan siem in zijn hele lichaam.. PS we vergeten 1 ding.. die siem die terug wil... door diezelfde siem miste we vorig jaar aan het eind van het seizoen de punten.. anders vorig seizoen met ajax waardig voetbal kampioen en finale EL... de "verloren zoon met ajax hart" flikker op.. snap jullie daarin echt niet.. och nee kwam door bosz he.. die niks wint.. nee dankzij deze verloren zoon onderanderen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 20:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bullshit, dikke bullshit. Siem was meer de Klaassen van vorig seizoen. Totaal niet met elkaar te vergelijken. Maar Klaas zou van mij ook de band mogen dragen hoor. Moet hij wel gaan spelen.

Veltman in ieder geval zeker niet.

Wat vind je van mijn 3-4-3 opstelling?
Ik mag toch hopen dat je begrijpt dat ik het niet qua voetbal bedoel?

Maar ga jij zeggen dat Siem niet net zo bekritiseerd werd als Veltman nu? Ga dan maar snel de topics terug kijken over Siem.

Klaassen was maar bij een paar mensen een twijfel. Siem was dat voor heel veel mensen
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 20:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bullshit, dikke bullshit. Siem was meer de Klaassen van vorig seizoen. Totaal niet met elkaar te vergelijken. Maar Klaas zou van mij ook de band mogen dragen hoor. Moet hij wel gaan spelen.

Veltman in ieder geval zeker niet.

Wat vind je van mijn 3-4-3 opstelling?
3-4--3 kan je niet spelen tegen een ploeg die met 3 aanvallers speelt. Dan sta je achterin 1 op 1 en wordt je alleen maar zwakker in de omschakeling. Iedere bal is dan een kans als ie diep gegeven wordt
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 22:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

343 kan.. maar siem als 6 of op de flank ? siem en verdedigende taken.. die man is nog trager dan me moeder.. daarbij heeft schone meer kwaliteit in zen dikke teen dan siem in zijn hele lichaam.. PS we vergeten 1 ding.. die siem die terug wil... door diezelfde siem miste we vorig jaar aan het eind van het seizoen de punten.. anders vorig seizoen met ajax waardig voetbal kampioen en finale EL... de "verloren zoon met ajax hart" flikker op.. snap jullie daarin echt niet.. och nee kwam door bosz he.. die niks wint.. nee dankzij deze verloren zoon onderanderen..
Je bedoelt de speler die zelf bij Ajax aanklopte maar die Bosz niet wou en daarom voor zijn carrière koos en bij een andere Nederlandse topclub ging spelen?

Dat is gewoon een verkeerde beslissing geweest vorig jaar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt de speler die zelf bij Ajax aanklopte maar die Bosz niet wou en daarom voor zijn carrière koos en bij een andere Nederlandse topclub ging spelen?

Dat is gewoon een verkeerde beslissing geweest vorig jaar.
die bij psv geen basis plaats kon krijgen en afgedankt is bij newcastle... de topper.. iederen meloot die een beetje hoog heeft gespeelt ziet dat die man geen enkel motoriek heeft.. doelpuntjes maken kan die.. daar is ook alles meegezegt.. voor de rest niet de speler die ajax waardig is qua voetballer en de maatstaaf waar we heen zouden moeten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 23:53   quote  deeplink  
achjaaa ben gelukkig niet alleen hierin die hem kut vinden.. kijk de reactie op twitter maar.. alleen hier vinden ze het zo top.. 5 man ofzo ? hahaha twitter @ typisch spijkerman/Th.. iets meer man dan hier die het niet zien.. (y) fijne avond
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 14:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Gisteren in het interview met Keizer zag je hoe Ajax alles dicteert. En dat Keizer in werk en denkwijze volledig in dienst is bij Ajax. Vergeet niet dat dit afwijkend is van een jaar geleden
zoals ik al zei.. buikspreekpop.. jammer.. goed of slecht het zou NIET mogen... en dat is ook de reden dat ze geen trainer krijgen of willen qua naam en eigen stijl die bij ajax past..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 03:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:53 schreef nummer10 het volgende:
achjaaa ben gelukkig niet alleen hierin die hem kut vinden.. kijk de reactie op twitter maar.. alleen hier vinden ze het zo top.. 5 man ofzo ? hahaha twitter @ typisch spijkerman/Th.. iets meer man dan hier die het niet zien.. (y) fijne avond
Zie genoeg reacties van mensen die Siem graag zien komen hoor. Niet alleen hier, maar ook op Facebook en twitter. Ik vraag me alleen af waar je jezelf zo druk om maakt. Ik ga er namelijk niet vanuit dat Siem in de basis gaat spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 03:54   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die bij psv geen basis plaats kon krijgen en afgedankt is bij newcastle... de topper.. iederen meloot die een beetje hoog heeft gespeelt ziet dat die man geen enkel motoriek heeft.. doelpuntjes maken kan die.. daar is ook alles meegezegt.. voor de rest niet de speler die ajax waardig is qua voetballer en de maatstaaf waar we heen zouden moeten..
Ik zie het echt anders. Juist een hele slimme spelers die altijd de juiste momenten kiest. Een prima basistechniek heeft. En zelden in de problemen komt. Niet een spectaculaire speler maar dat hoeft ook niet. Een prima aanvoerder geweest bij ons en ik denk dat ie niet voor de basis is gehaald maar voor de breedte. Ik ben blij met hem erbij.

Las net trouwens een leuk stukje dat het juist Cruijff is geweest die van basten en Bosman tegelijk liet spelen op 9 en 10 in bepaalde wedstrijden. Ook niet echt je standaard 4-3-3 zeg maar.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:53 schreef nummer10 het volgende:
achjaaa ben gelukkig niet alleen hierin die hem kut vinden.. kijk de reactie op twitter maar.. alleen hier vinden ze het zo top.. 5 man ofzo ? hahaha twitter @ typisch spijkerman/Th.. iets meer man dan hier die het niet zien.. (y) fijne avond
Begrijp niet zo goed wat het waard is dat er meer schaapjes zijn die dezelfde mening hebben.

En top? Volgens mij zeggen de meesten dat ze het een prima aankoop vinden maar niet de aankoop waar je WoW tegen zegt.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 03:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zie genoeg reacties van mensen die Siem graag zien komen hoor. Niet alleen hier, maar ook op Facebook en twitter. Ik vraag me alleen af waar je jezelf zo druk om maakt. Ik ga er namelijk niet vanuit dat Siem in de basis gaat spelen.
Juist. Eens dus.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 09:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Begrijp niet zo goed wat het waard is dat er meer schaapjes zijn die dezelfde mening hebben.

En top? Volgens mij zeggen de meesten dat ze het een prima aankoop vinden maar niet de aankoop waar je WoW tegen zegt.
niks met schaapjes temaken, wat ik hier zeg zie ik overal terug zonder dat ik daar eerst wat las.. dus absoluut geen schaap.. ;) we gaan het beleven met siem maar wat je daar net zei dat siem een prima basistechniek heeft kan ik echt niet in meegaan.. want dat heeft hij dus absoluut niet.. aannames zijn alleen al gewoon kut.. anywat we gaan het zien
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 03:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zie genoeg reacties van mensen die Siem graag zien komen hoor. Niet alleen hier, maar ook op Facebook en twitter. Ik vraag me alleen af waar je jezelf zo druk om maakt. Ik ga er namelijk niet vanuit dat Siem in de basis gaat spelen.
zie en hoor je meer als mij.. een aantal ja.. voor de rest alleen dat het bestuur zich volkomen belachelijk maakt aangezien er geld zat is en dat we dan aankomen met een speler die te slecht is voor newcastle.. ook de uitspraak dat larsson te slecht zou zijn en dan siem halen die nog meer een beperkte voetballer is.. enige wat ik nu nog kan bedenken is dat hij als sub komt en dat dolberg daadwerkelijk weggaat... dan is hij sub voor de spits en op het middenveld als daarom gevraagt word..
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt de speler die zelf bij Ajax aanklopte maar die Bosz niet wou en daarom voor zijn carrière koos en bij een andere Nederlandse topclub ging spelen?

Dat is gewoon een verkeerde beslissing geweest vorig jaar.
bosz ging niet over de aankopen hahaha dat bepaald marc.. marc heeft aangegeven voldoende middenvelders tehebben.. jij spreekt jezelf ook tegen elke keer.. ene keer is het de trainer die dat beslist en andere keer marc en rvc..
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz ging niet over de aankopen hahaha dat bepaald marc.. marc heeft aangegeven voldoende middenvelders tehebben.. jij spreekt jezelf ook tegen elke keer.. ene keer is het de trainer die dat beslist en andere keer marc en rvc..
Onderdeel van de beslissing he. En hij hoefde hem vorig jaar niet.

En er veranderd helemaal niets in wie wat beslist.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Onderdeel van de beslissing he. En hij hoefde hem vorig jaar niet.

En er veranderd helemaal niets in wie wat beslist.
klaassen schone vdbeek nouri ziyech fdejong eiting sinkgraven die ook mid kon.. dus vorig jaar terrecht overbodig..
p111
 p111 - donderdag 24 augustus 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 09:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Begrijp niet zo goed wat het waard is dat er meer schaapjes zijn die dezelfde mening hebben.

En top? Volgens mij zeggen de meesten dat ze het een prima aankoop vinden maar niet de aankoop waar je WoW tegen zegt.
Onegrijpelijke aankoop !!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling seizoen 2017/2018 (met eigen contractspelers en evt. aankopen)









0.0284521