BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2017/18

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 juli 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 15:13 schreef AkaS het volgende:
Beste Pietje,

Een gebbetje moet zeker kunnen, maar op basis van uw levenservaring en alle posts die voorbij zijn gekomen weten u en ik allebei dat dit allang geen gebbetje meer is.

U als sociaal betrokken persoon zou zich dat moeten kunnen realiseren en aantrekken.

En wat ik al zei... Ik ken niemand op dit forum persoonlijk en niemand kent mij.

Maar ik vind dat er soms een negatief groepsgebeuren plaatsvindt en mijn rechtvaardigheidsgevoel wint het dan ten opzichte van het plaatsen van een post waarmee ik de sympathie van de groep kan winnen ;-)

Oja... en tot slot Bobby is sterk genoeg om niet op mijn hulp of van wie dan ook te wachten. Mijn reacties zijn derhalve ook niet persé hulp aan hem, maar een aanklacht tegen het gezamelijke bashen tegen hem of wie dan ook!
hahahahahahahahaha....precies. Ik vind het vaak juist te leuk zo. Neemt niet weg dat ik exact aangeef wat ik ervan vind. En dat de meeste mensen te soft en teveel vanuit emotie mensen binnen Ajax sparen zegt een hoop over hen.

Je gaat de komende tijd waarschijnlijk ook zien dat Ajax de verkeerde beslissingen genomen hebben. En ik zal de mensen daar zeker op feiten aan gaan herinneren. Omdat ik van mening blijf dat diverse mensen die Ajax leiden niet de juiste drive en flair bezitten om die resultaten te bereiken die passen bij Ajax.

En geloof me een 4e jaar niks vinden lijkt me onwaarschijnlijk dat dit geaccepteerd wordt. Dan moet je op een gegeven moment ook een keer de conclusie trekken dat het anders moet.

Juist de voorspelbaarheid van de wijze waarop Ajax geleid wordt, geeft aan dat het ineffectief is. En ik heb ook in het verleden diverse keren aangegeven dat het moment uiteindelijk gaat komen dat er grote veranderingen binnen Ajax gaan plaats vinden wanneer resultaten te lang uitblijven.

Je moet als Ajax veel meer willen bereiken en ambiëren dan een aantal mooie wedstrijden. Het feit dat je daar genoegen mee neemt zie ik als een vorm van zwakte. En die softe instelling past totaal niet bij Ajax.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 juli 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:10 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha....precies. Ik vind het vaak juist te leuk zo. Neemt niet weg dat ik exact aangeef wat ik ervan vind. En dat de meeste mensen te soft en teveel vanuit emotie mensen binnen Ajax sparen zegt een hoop over hen.

Je gaat de komende tijd waarschijnlijk ook zien dat Ajax de verkeerde beslissingen genomen hebben. En ik zal de mensen daar zeker op feiten aan gaan herinneren. Omdat ik van mening blijf dat diverse mensen die Ajax leiden niet de juiste drive en flair bezitten om die resultaten te bereiken die passen bij Ajax.

En geloof me een 4e jaar niks vinden lijkt me onwaarschijnlijk dat dit geaccepteerd wordt. Dan moet je op een gegeven moment ook een keer de conclusie trekken dat het anders moet.

Juist de voorspelbaarheid van de wijze waarop Ajax geleid wordt, geeft aan dat het ineffectief is. En ik heb ook in het verleden diverse keren aangegeven dat het moment uiteindelijk gaat komen dat er grote veranderingen binnen Ajax gaan plaats vinden wanneer resultaten te lang uitblijven.

Je moet als Ajax veel meer willen bereiken en ambiëren dan een aantal mooie wedstrijden. Het feit dat je daar genoegen mee neemt zie ik als een vorm van zwakte. En die softe instelling past totaal niet bij Ajax.
je snapt toch wel dat ajax wel ronaldos en messis wil kopen maar dat dit op dit moment totaal onmogelijk is met de markt waar we nu mee zitten ? spelers willen niet meer naar de eredivisie en is dat de schuld van ajax of van de uefa/fifa die die absurde bedragen toelaten ondanks alle schulden...
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 juli 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarnaast is Ajax een levensstijl of een hobby. En beiden zorgen ervoor dat je vaak vanuit je emotie reageerd.
Precies, Remco. Ik zie het ook bij mijn eigen kinderen: mijn dochter is te allen tijde kalm en diplomatiek terwijl mijn zoon veel minder tactisch en feller is. En juist dat levert hier bij ons thuis de mooiste discussies op. Op allerlei gebied.
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 juli 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:10 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha....precies. Ik vind het vaak juist te leuk zo. Neemt niet weg dat ik exact aangeef wat ik ervan vind. En dat de meeste mensen te soft en teveel vanuit emotie mensen binnen Ajax sparen zegt een hoop over hen.

Je gaat de komende tijd waarschijnlijk ook zien dat Ajax de verkeerde beslissingen genomen hebben. En ik zal de mensen daar zeker op feiten aan gaan herinneren. Omdat ik van mening blijf dat diverse mensen die Ajax leiden niet de juiste drive en flair bezitten om die resultaten te bereiken die passen bij Ajax.

En geloof me een 4e jaar niks vinden lijkt me onwaarschijnlijk dat dit geaccepteerd wordt. Dan moet je op een gegeven moment ook een keer de conclusie trekken dat het anders moet.

Juist de voorspelbaarheid van de wijze waarop Ajax geleid wordt, geeft aan dat het ineffectief is. En ik heb ook in het verleden diverse keren aangegeven dat het moment uiteindelijk gaat komen dat er grote veranderingen binnen Ajax gaan plaats vinden wanneer resultaten te lang uitblijven.

Je moet als Ajax veel meer willen bereiken en ambiëren dan een aantal mooie wedstrijden. Het feit dat je daar genoegen mee neemt zie ik als een vorm van zwakte. En die softe instelling past totaal niet bij Ajax.
Afgezien van alles, het blijft een forum waar iedereen zijn eigen mening ventileert. Niets meer en niets minder. Bovendien op basis van gelijkheid.
remco k
 remco k - dinsdag 25 juli 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:10 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha....precies. Ik vind het vaak juist te leuk zo. Neemt niet weg dat ik exact aangeef wat ik ervan vind. En dat de meeste mensen te soft en teveel vanuit emotie mensen binnen Ajax sparen zegt een hoop over hen.

Je gaat de komende tijd waarschijnlijk ook zien dat Ajax de verkeerde beslissingen genomen hebben. En ik zal de mensen daar zeker op feiten aan gaan herinneren. Omdat ik van mening blijf dat diverse mensen die Ajax leiden niet de juiste drive en flair bezitten om die resultaten te bereiken die passen bij Ajax.

En geloof me een 4e jaar niks vinden lijkt me onwaarschijnlijk dat dit geaccepteerd wordt. Dan moet je op een gegeven moment ook een keer de conclusie trekken dat het anders moet.

Juist de voorspelbaarheid van de wijze waarop Ajax geleid wordt, geeft aan dat het ineffectief is. En ik heb ook in het verleden diverse keren aangegeven dat het moment uiteindelijk gaat komen dat er grote veranderingen binnen Ajax gaan plaats vinden wanneer resultaten te lang uitblijven.

Je moet als Ajax veel meer willen bereiken en ambiëren dan een aantal mooie wedstrijden. Het feit dat je daar genoegen mee neemt zie ik als een vorm van zwakte. En die softe instelling past totaal niet bij Ajax.
Vanuit emotie wordt helemaal niemand gespaard.

En juist jij reageert zonder enige onderbouwing en zonder feiten.

Enige dat je roet is jet moet meer meer meer of het moet minder minder minder. Of het moet beter beter beter.

Ajax is juist heel hard in zijn beleid en stellingen.

Mooi voorbeeld en gelijk ook een feit. Spelers mogen bij Ajax spelen als je aan de regels van de club wilt voldoen. Wil je dat niet moet je weg of ben je op voorhand niet welkom.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 juli 2017 - 19:03   quote  deeplink  
We gaan gewoon doodleuk door... Wat krijg ik een slaap van die gast. Bobby de kooivechter. Oh wacht, hij zit in een hondenbench
Eide
 Eide - vrijdag 28 juli 2017 - 17:27   quote  deeplink  
Ajax speelt in doelpuntrijk duel gelijk tegen Hull City

Ajax speelde vrijdagmiddag gelijk in een besloten oefenduel tegen Hull City. Na het gelijkspel tegen Nice in de derde voorronde van de UEFA Champions League kregen de reserves van die wedstrijd de mogelijkheid om de nodige speelminuten te maken. Op deze manier krijgt Marcel Keizer een selectie waarvan iedereen fit en op niveau is. De goals tegen Hull City werden gemaakt door Frenkie de Jong, Klaas Jan Huntelaar en Vaclav Cerny.

Vliegende start
Al na vijf minuten keek Ajax tegen een achterstand aan. Nadat centrale verdediger Leon Bergsma de bal verkeerd had geraakt, profiteerde ex-AZ’er Markus Henriksen. Nog geen twee minuten later kreeg Cerny het op zijn heupen. Met een mooie dribbel langs drie Hull-verdedigers creëerde hij een kans voor De Jong, die via een Engels been met enig fortuin raak schoot: 1-1.

Vervolgens waren er goede kansen voor het bezoekende team van de Russische coach Leonid Sloetski. Een fout van Noussair Mazraoui leidde een kans in voor Abel Hernandez. De Uruguayaan wist alleen niet te profiteren. Een kleine minuut later was het opnieuw Henriksen die gevaarlijk werd, maar hij stuitte op doelman Benjamin van Leer.

Ajax geeft voorsprong weg in slotfase
Na rust werd Mateo Cassierra gebracht voor Mazraoui. De Colombiaan kwam achter Huntelaar te spelen als schaduwspits. Na zeven minuten in de tweede helft wist Cerny Ajax op een grotere voorsprong te brengen. De linksbuiten schoot op aangeven van De Jong de 3-1 achter doelman Allan McGregor.

Dertien minuten voor tijd kwam Darren Sidoel in de ploeg voor linksback Dijks. Hij nam centraal achterin de positie over van Damil Dankerlui die op zijn beurt naar de linkerkant opschoof. Vlak voor deze wissel was Hull City op 3-2 gekomen, door een droge schuiver van Daniel Batty. In de 85e minuut gaf het jeugdige Ajax de voorsprong zelfs nog uit handen. James Weir zorgde voor een gelijke stand op sportcomplex de Toekomst.

Scoreverloop: 5. Henriksen 0-1, 7. De Jong 1-1, 17. Huntelaar 2-1, 53. Cerny, 3-1, 76. Batty 3-2, 85. Weir 3-3

Opstelling Ajax: Van Leer, Zeefuik, Dankerlui, Bergsma, Dijks (77. Sidoel), Eiting, De Jong (88. Flemming), Mazraoui (45. Cassierra), Neres, Huntelaar, Cerny

Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 28 juli 2017 - 18:58   quote  deeplink  
JOOD
 JOOD - vrijdag 28 juli 2017 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 18:58 schreef Eide het volgende:
[ filmpje ]
Verdedigend echt een drama wat ik hier op de samenvatting zie..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 28 juli 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 19:32 schreef JOOD het volgende:

[..]

Verdedigend echt een drama wat ik hier op de samenvatting zie..
Inderdaad. Als dit de backup is van de basiself hebben we een probleem.
Hoop dat er wat bij gaat komen nog. In elke linie
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 juli 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Met deze camerapositie kan ik niet oordelen over hoe er verdedigd wordt...
remco k
 remco k - vrijdag 28 juli 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Eens. En daarnaast krijg je niet dit elftal als backup. Maar misschien een speler. Die meedoet met een gelouterd basisteam.
Eide
 Eide - vrijdag 28 juli 2017 - 22:04   quote  deeplink  
Ambitieuze Younes wil naar het WK met Duitsland

Het winnen van de Confederations Cup smaakt naar meer voor Amin Younes. De Duitse aanvaller van Ajax heeft een ambitieus doel voor komend seizoen.

,,Ik wil naar het WK van volgend jaar toe'', aldus Younes op de website van de wereldvoetbalbond FIFA. ,,Hopelijk kan ik een goed seizoen draaien bij Ajax, zodat ik weer word opgeroepen voor de nationale ploeg. Ik zal alles doen om dat voor elkaar te krijgen.''

Younes (23) debuteerde begin juni als invaller in de 'Mannschaft'. Een paar dagen later mocht de Ajacied voor het eerst starten in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen San Marino (7-0). Younes pikte een doelpuntje mee en kwam vervolgens op het toernooi om de Confederations Cup twee keer als invaller binnen de lijnen. In de halve finale tegen Mexico (4-1) droeg hij met een doelpunt bij aan het bereiken van de eindstrijd, waarin de Duitsers met 1-0 van Chili wonnen.

,,Wie een jaar geleden tegen me had gezegd dat ik de Confederations Cup zou winnen, had ik voor gek verklaard'', zei Younes. ,,Het was heel speciaal. Volgend jaar wil ik er op het WK weer bij zijn. Dat zal gelden voor alle spelers die op de Confederations Cup meededen. We moeten allemaal een heel goed seizoen draaien om geselecteerd te worden.''

Bron

----------------------

Younes heeft er zin in. Als hij dit wil waarmaken zal hij toch eerder al goed moeten zijn als vorig seizoen.
p111
 p111 - vrijdag 28 juli 2017 - 23:13   quote  deeplink  
Wat een acties weer van de Jong
HaDee
 HaDee - zaterdag 29 juli 2017 - 08:28   quote  deeplink  
Logischerwijs wordt er volop gesproken over de defensie van Ajax. Met name op de backposities zijn er grote twijfels. Ik begrijp dan ook niet dat de naam Zeegelaar nergens met Ajax in verband wordt gebracht. Volgens mij een back zoals je die bij Ajax graag ziet. Financieel lijkt hij mij haalbaar, hij kent de ajaxcultuur encis aanvallend ingesteld.
Eide
 Eide - zaterdag 29 juli 2017 - 08:32   quote  deeplink  
Ik weet niet wat Sporting voor hem wil hebben en kan dus geen uitspraken doen over hoe haalbaar hij is, maar ik vind de suggestie niet gek verzonnen eerlijk gezegd. Beetje een vergeten voetballer die Zeegelaar maar doet het in de Portugese competitie niet verkeerd, hoewel hij bij Sporting wel veel bankzitter is.
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 09:53   quote  deeplink  
Wie verlost Samba Sam uit zijn Friese lijden? als Richardson niet komt mag het van mij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 juli 2017 - 10:40   quote  deeplink  
Ik vind die van Zeegelaar ook eigenlijk helemaal geen verkeerde gedachte. Is een speler die op die positie perfect uit de voeten kan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 juli 2017 - 10:40   quote  deeplink  
Die Richarlison, dat is eigenlijk ook alweer even stil!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 29 juli 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 10:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die Richarlison, dat is eigenlijk ook alweer even stil!
Richarlissssttton?
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Het is helemaal stil bij Ajax,die kakkerlakken hebben er al 5 binnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 juli 2017 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 11:09 schreef p111 het volgende:
Het is helemaal stil bij Ajax,die kakkerlakken hebben er al 5 binnen.
Ja en? Lekker belangrijk. Het gaat niet om het aantal aankopen wat je doet maar om de kwaliteit die je binnen haalt!
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 11:09 schreef p111 het volgende:
Het is helemaal stil bij Ajax,die kakkerlakken hebben er al 5 binnen.
Ja wij 3. En doorgeschoven jeugd.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2017 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 11:09 schreef p111 het volgende:
Het is helemaal stil bij Ajax,die kakkerlakken hebben er al 5 binnen.
Ach het AANTAL aankopen zegt (mij) niks. Het gaat om de kwaliteit en die is volop aanwezig bij Ajax. Denk daarbij vooral ook aan het doorschuiven van de zeer getalenteerde jeugdspelers. Daarnaast is de transferwindow nog meer dan een maand open. Komt goed!

update
Oei, ik zie dat Warrior min of meer dezelfde post heeft ingebracht. Sorry AW voor de plagiaat ;-) Maar we zijn het dus helemaal eens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 12:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach het AANTAL aankopen zegt (mij) niks. Het gaat om de kwaliteit en die is volop aanwezig bij Ajax. Denk daarbij vooral ook aan het doorschuiven van de zeer getalenteerde jeugdspelers. Daarnaast is de transferwindow nog meer dan een maand open. Komt goed!

update
Oei, ik zie dat Warrior min of meer dezelfde post heeft ingebracht. Sorry AW voor de plagiaat ;-) Maar we zijn het dus helemaal eens!
klopt maar met talent alleen red je het niet.. als kluivert en younnes bijv niet in vorm raken.. moeten wij het doen met cerny ? neres ? spitsen zit wel goed.. middenveld graag een breker (nigel de jong) erbij en verdedigend mag er zkr ook wel wat bij.. of dit gaat gebeuren ? we gaan het zien
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2017 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 12:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar met talent alleen red je het niet.. als kluivert en younnes bijv niet in vorm raken.. moeten wij het doen met cerny ? neres ? spitsen zit wel goed.. middenveld graag een breker (nigel de jong) erbij en verdedigend mag er zkr ook wel wat bij.. of dit gaat gebeuren ? we gaan het zien
Al die talenten die zonder twijfel onder Marcel Keizer veel aan spelen zullen toekomen, worden alleen maar beter en sterker.
E.e.a. neemt niet weg dat ook ik graag wat versterkingen zie komen, met name in de verdediging, want daar zijn toch wel wat gaten geslagen door verkopen. Maar dat bedoelde ik ook met mijn opmerking dat de transferperiode nog lang niet is afgelopen. Ook wat onverwachte verkopen betreft overigens...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 29 juli 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 09:53 schreef p111 het volgende:
Wie verlost Samba Sam uit zijn Friese lijden? als Richardson niet komt mag het van mij.
Vind die Larsson ook niet zo speciale voetballer. Niet echt beter dan Younes, en Younes is ook nog eens een jaar jonger. Denk dat Ajax beter kan gaan voor speler met meer potentie.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 29 juli 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 12:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja wij 3. En doorgeschoven jeugd.
3? Van Leer, Huntelaar en..?
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 11:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en? Lekker belangrijk. Het gaat niet om het aantal aankopen wat je doet maar om de kwaliteit die je binnen haalt!
Volgens mij kunnen wij ook wel wat gebruiken,achterin en voorin magertjes
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 14:06   quote  deeplink  
Reserve spits en reserve keeper is niet echt spectaculair toch.
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 14:06   quote  deeplink  
Reserve spits en reserve keeper is niet echt spectaculair toch.
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 29 juli 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 14:06 schreef p111 het volgende:
Reserve spits en reserve keeper is niet echt spectaculair toch.
Je moet je afvragen of er spelers zijn die naar Ajax willen en of betaalbaar zijn voor Ajax, die beter zijn dan de basisspelers die we nu hebben?
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 12:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar met talent alleen red je het niet.. als kluivert en younnes bijv niet in vorm raken.. moeten wij het doen met cerny ? neres ? spitsen zit wel goed.. middenveld graag een breker (nigel de jong) erbij en verdedigend mag er zkr ook wel wat bij.. of dit gaat gebeuren ? we gaan het zien
Cerny en neres. Sorry maar dat is toch gewoon fantastisch of niet? Welke andere eredivisie club kan dat overleggen. Kijk alleen eens naar de cijfers van die gasten.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 13:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

3? Van Leer, Huntelaar en..?
Ik zie een Neres die in de winter is gehaald ook als nieuwe aankoop. Die is echt voor nu gehaald.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 14:06 schreef p111 het volgende:
Reserve spits en reserve keeper is niet echt spectaculair toch.
Je basis elf is bijna de basis elf van een europaleague finale. Waarom moet je er dan spectaculaire aankopen bij halen.

Overigens verwacht ik ook echt nog wel wat bij Ajax hoor.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 29 juli 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Je basis elf is bijna de basis elf van een europaleague finale. Waarom moet je er dan spectaculaire aankopen bij halen.

Overigens verwacht ik ook echt nog wel wat bij Ajax hoor.
Met het vertrek van Tete en Riedewald is de waardige vervanging gewoon niet meer aanwezig.
Klaassen is vervangen door vd Beek, maar Nouri valt weg.
Cassiera is nog niet klaar, dus is Huntelaar er bij gekomen. Prima.

Maar op het middenveld en met name in de verdediging hebben we versterking nodig.

Maar wat je zegt, ik verwacht ook nog wel dat er wat bijkomt. Ze hebben nog een maand.
Hoop alleen dat we wel door die voorrondes heenkomen
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 29 juli 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie een Neres die in de winter is gehaald ook als nieuwe aankoop. Die is echt voor nu gehaald.
aha, op die fiets.
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Je basis elf is bijna de basis elf van een europaleague finale. Waarom moet je er dan spectaculaire aankopen bij halen.

Overigens verwacht ik ook echt nog wel wat bij Ajax hoor.
Nou je kan namelijk niet met 11 man het hele seizoen spelen,en achterin zit je niet erg dik in je spelers en ook voorin op de flanken,mag je er nog wel 1 bij hebben.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2017 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Cerny en neres. Sorry maar dat is toch gewoon fantastisch of niet? Welke andere eredivisie club kan dat overleggen. Kijk alleen eens naar de cijfers van die gasten.
maar ook erg jong en onervaren waarvan we niet zeker weten of ze het uberhaubt aankunnen.. vooral cerny ivm blessures en neres te weinig van gezien
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 29 juli 2017 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 18:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar ook erg jong en onervaren waarvan we niet zeker weten of ze het uberhaubt aankunnen.. vooral cerny ivm blessures en neres te weinig van gezien
Cerny geloof ik inderdaad nog niet in voor dit seizoen. Lekker verhuren.
Wat mij betreft een extra buitenspeler. Ze denken er bij Ajax vast hetzelfde over, gezien de interesse in die Braziliaan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 18:08 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Cerny geloof ik inderdaad nog niet in voor dit seizoen. Lekker verhuren.
Wat mij betreft een extra buitenspeler. Ze denken er bij Ajax vast hetzelfde over, gezien de interesse in die Braziliaan.
eens.. en verdedigend erg dun.. middenveld idem.. teminste qua ervaring.. talent genoeg maar kwil ervaring zien..
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 17:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou je kan namelijk niet met 11 man het hele seizoen spelen,en achterin zit je niet erg dik in je spelers en ook voorin op de flanken,mag je er nog wel 1 bij hebben.
Dat je nog niet breed genoeg bent. Ben ik volledig met je eens. Maar mensen moeten ons niet ineens met Feyenoord gaan vergelijken. Die hebben namelijk helemaal geen brede selectie gehad afgelopen seizoen en hebben die juist nu ze Europees spelen wel nodig.

Voorin op de flanken heb je 5 spelers tot je beschikking aangezien keijzer ook Cassiera daar laat spelen. Cerny gister tegen hull erg goed met een assist en een goal.
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 29 juli 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat je nog niet breed genoeg bent. Ben ik volledig met je eens. Maar mensen moeten ons niet ineens met Feyenoord gaan vergelijken. Die hebben namelijk helemaal geen brede selectie gehad afgelopen seizoen en hebben die juist nu ze Europees spelen wel nodig.

Voorin op de flanken heb je 5 spelers tot je beschikking aangezien keijzer ook Cassiera daar laat spelen. Cerny gister tegen hull erg goed met een assist en een goal.
Wat ook een voordeel is , is dat jong Ajax wekelijks wedstrijden heeft in de Jupiler league.
Ik denk dan toch dat als je jeugd moet opstellen in het eerste deze meer ''ervaring'' hebben dan bij bijvoorbeeld Feyenoord
JOOD
 JOOD - maandag 31 juli 2017 - 19:58   quote  deeplink  
Toch nog maar een keer. Waarom duurt het weer zo fucking lang? Ik hoop dat ik het mis heb, maar dit moet even van mijn hart.

Het heeft tijd nodig, dat snap ik. Maar dit gaat weer helemaal nergens over. Weer zo laks, ondoortastend en afwachtend heb ik het idee.

Richarlison, als je hem wilt hebben moet je hem halen. Geen gelul.
Sneijder, geen optie? Die vent zit al 2 weken zonder club. Mocht je hem willen, had je hem al gehad.
Nigel de Jong, idem.
Dijks, bij gebrek aan beter?
Nog geen verdedigende versterkingen.
2e en 3e keeper. Prima, maar kom op die had Spijkerman zelf nog wel kunnen contracteren.

Ik ben mijn gal weer even kwijt. Hoop dat ik beren op de weg zie die er niet zijn.
Peterhs
 Peterhs - maandag 31 juli 2017 - 20:04   quote  deeplink  
Kijk uit!
Sorry, ik dacht dat ik een ijsbeer zag.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 31 juli 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 19:58 schreef JOOD het volgende:
Toch nog maar een keer. Waarom duurt het weer zo fucking lang? Ik hoop dat ik het mis heb, maar dit moet even van mijn hart.

Het heeft tijd nodig, dat snap ik. Maar dit gaat weer helemaal nergens over. Weer zo laks, ondoortastend en afwachtend heb ik het idee.

Richarlison, als je hem wilt hebben moet je hem halen. Geen gelul.
Sneijder, geen optie? Die vent zit al 2 weken zonder club. Mocht je hem willen, had je hem al gehad.
Nigel de Jong, idem.
Dijks, bij gebrek aan beter?
Nog geen verdedigende versterkingen.
2e en 3e keeper. Prima, maar kom op die had Spijkerman zelf nog wel kunnen contracteren.

Ik ben mijn gal weer even kwijt. Hoop dat ik beren op de weg zie die er niet zijn.
Welke verdedigende versterking die goed genoeg is voor Ajax (en betaalbaar) gaat dan op de bank zitten??
JOOD
 JOOD - maandag 31 juli 2017 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 20:51 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Welke verdedigende versterking die goed genoeg is voor Ajax (en betaalbaar) gaat dan op de bank zitten??
Naar mijn mening moet je aankopen voor de basis, niet voor daarachter. Dus geen.

Maar er zijn toch wel spelers te vinden? Je loopt echt schade op dit seizoen als je niet je verdediging versterkt op bepaalde punten. We weten allemaal welke punten dat zijn.
JOOD
 JOOD - maandag 31 juli 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 20:04 schreef Peterhs het volgende:
Kijk uit!
Sorry, ik dacht dat ik een ijsbeer zag.
Dan ben ik dus niet de enige ;)
Jaccio
 Jaccio - maandag 31 juli 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 20:51 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Welke verdedigende versterking die goed genoeg is voor Ajax (en betaalbaar) gaat dan op de bank zitten??
Hij hoeft niet op de bank te zitten. Hij moet bereid zijn de concurrentie aan te gaan en zichzelf in zoverre vertrouwen dat hij die concurrentiestrijd gaat winnen..
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 21:47   quote  deeplink  
Eerder kon je wel een aantal jongens uit de NL competitie benoemen die daarvoor in aanmerking zouden komen. Ik nu echt niet 1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2017/18









0.0189809