BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2017/18

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - maandag 31 juli 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 21:47 schreef remco k het volgende:
Eerder kon je wel een aantal jongens uit de NL competitie benoemen die daarvoor in aanmerking zouden komen. Ik nu echt niet 1
Klopt, in Nederland niet nee. Haps zou dan de voornaamste kandidaat geweest zijn lijkt me, prima keuze dan om voor andere opties te gaan.

Maar buiten NL moet er toch genoeg te halen zijn? Kijk naar Vardy, die speelde verdomme op het 5e niveau van Engeland. Dan hebben er toch heel erg veel scouts zitten slapen. Waarschijnlijk is de grootste slag hier nog te slaan voor Ajax en soortgelijken. Ken je de film Moneyball? Het gaat niet om het totaalplaatje, het gaat om bepaalde sterke punten en het vermijden van zwakke punten. Niet iedereen is immers Christiano Ronaldo.
remco k
 remco k - dinsdag 01 augustus 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 23:06 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, in Nederland niet nee. Haps zou dan de voornaamste kandidaat geweest zijn lijkt me, prima keuze dan om voor andere opties te gaan.

Maar buiten NL moet er toch genoeg te halen zijn? Kijk naar Vardy, die speelde verdomme op het 5e niveau van Engeland. Dan hebben er toch heel erg veel scouts zitten slapen. Waarschijnlijk is de grootste slag hier nog te slaan voor Ajax en soortgelijken. Ken je de film Moneyball? Het gaat niet om het totaalplaatje, het gaat om bepaalde sterke punten en het vermijden van zwakke punten. Niet iedereen is immers Christiano Ronaldo.
Ik ken dat principe inderdaad, overigens werken meerdere clubs daar al mee.

En natuurlijk moeten er mogelijkheden liggen. En als Ajax niet met nog een defensieve versterking komt, denk ik niet dat we het goed gedaan hebben en een fout begaan door met een iets te smalle selectie te starten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2017/18









0.0086431