BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar terug bij Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 01 juni 2017 - 14:11   quote  deeplink  
Er benieuwd hoe iedereen hier tegenaan kijkt.....
JOOD
 JOOD - donderdag 01 juni 2017 - 14:31   quote  deeplink  
Goede aanwinst!

Gratis, ervaring, Nederlands, winnaar. Daar hoeft hij niet eens voor te voetballen. Ben wel benieuwd naar zijn huidige niveau bij onze club.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 01 juni 2017 - 14:34   quote  deeplink  
Met Huntelaar heb je nu wel een plan B
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 juni 2017 - 14:35   quote  deeplink  
Ben er meer dan tevreden mee. Veel ervaring, goede spits. Perfecte stand in en mentor voor Dolberg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juni 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 juni 2017 - 14:37   quote  deeplink  
Keurig! Hij kent zijn plek. Dolberg 1ste spits en hij erachter als breker.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 01 juni 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 14:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Keurig! Hij kent zijn plek. Dolberg 1ste spits en hij erachter als breker.
Hunter krijgt wel nr 9
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 01 juni 2017 - 14:45   quote  deeplink  
Ik vind het gewoon een top aankoop van Ajax, meteen toeslaan en ook iets aanbieden voor de toekomst na het voetbal. Geweldige prof waar veel mensen wat van kunnen leren. Voorin ben ik nu al tevreden.
Kluivert, Neres, Younes, gaan het allemaal doen op de zijkanten en verder aanvullen met aankomende talenten.

Middenveld vind ik al goed genoeg met de aankomende talenten.

Verdediging zie ik graag een links en rechtback komen, mochten Tete, veltman, riedewald weggaan
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 01 juni 2017 - 14:49   quote  deeplink  
Afgezien van salaris was hij gratis af te halen.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juni 2017 door Bobby1972 --
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 01 juni 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 14:49 schreef Bobby1972 het volgende:
Afgezien van salaris was hij gratis af te halen.....
Waarschijnlijk krijgt hij die miljoen van Zivkovic?
p111
 p111 - donderdag 01 juni 2017 - 15:18   quote  deeplink  
Een prima actie van Ajax,totaal andere spits als Dolberg is een aanspeelpunt dus inderdaad plan B.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 juni 2017 - 16:57   quote  deeplink  
Echt niet te geloven....

Hoop dat het gerucht van Nigel de Jong klopt, die zie ik wel meer dan graag terugkeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juni 2017 door Loetje --
Scout2
 Scout2 - donderdag 01 juni 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Heb helemaal geen hoge verwachtingen van Klaas
Het enige is dat ie die jonkies een boost kan geven.
Scout2
 Scout2 - donderdag 01 juni 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Hoop dat ie het tegendeel bewijst.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 01 juni 2017 - 18:02   quote  deeplink  
Tja, bijzonder dat hij dit doet.

Wat heeft hij te winnen hier?
Helemaal niets toch?

Maar dit geeft wel een signaal naar andere spelers, waar belangstelling voor is(Klaassen)
Loetje
 Loetje - donderdag 01 juni 2017 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 18:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Tja, bijzonder dat hij dit doet.

Wat heeft hij te winnen hier?
Helemaal niets toch?

Maar dit geeft wel een signaal naar andere spelers, waar belangstelling voor is(Klaassen)
Een landstitel die hij nog nooit gewonnen heeft, genoeg dus. Vind hem alleen niet goed genoeg meer.

Welk signaal moet dit afgeven dan?
Eide
 Eide - donderdag 01 juni 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Ajax haalt Huntelaar terug naar Amsterdam

Klaas-Jan Huntelaar keert terug naar Ajax. De 33-jarige spits heeft in Amsterdam een contract voor één seizoen getekend.

"Het is geen geheim dat Ajax mijn club is", zegt Huntelaar op de website van de Amsterdamse club. "Dus ik ben ontzettend blij dat ik hier nu terugkeer. Mijn rol is duidelijk, maar ik kom hier niet om af te bouwen. Afgelopen seizoen speelde Ajax bijna zestig officiële wedstrijden. Dat kun je niet met één spits, dus ik ga zeker wedstrijden spelen en speelminuten krijgen."

Huntelaar, die met Ajax twee keer de KNVB-beker won en eenmaal de Johan Cruijff Schaal veroverde, kan niet wachten om te beginnen. "Ik voel me hartstikke fit en ik kijk nu al uit naar eind juni als de voorbereiding begint. Ik heb met Ajax bekers gewonnen, maar niet de landstitel. Het doel is om aan het eind van het seizoen, samen met de rest van het team die schaal in handen te hebben.”

Meer dan 100 goals
Huntelaar speelde vanaf de winter van 2006 tot de zomer van 2008 ook al voor Ajax. De spits werkte in totaal 136 officiële wedstrijden voor de Amsterdammers af, waarin hij 105 keer scoorde. Bij Ajax groeide Huntelaar ook uit tot international. Na tweeënhalf jaar verruilde Huntelaar Ajax voor Real Madrid. Daarna kwam hij ook nog uit voor AC Milan. De laatste zeven seizoenen stond Huntelaar onder contract bij Schalke 04.

'Dolberg onze eerste spits'
"Ik ben blij dat Klaas Jan voor Ajax kiest, want wij hebben al meerdere jaren interesse in hem", verklaart directeur spelersbeleid Marc Overmars. "Bertrand Traoré keert terug naar Chelsea en onze selectie heeft ook voor komend seizoen twee goede spitsen nodig. We halen met Klaas Jan een ervaren speler in huis die de club goed kent. Hij is fit en heeft veel zin om succesvol te zijn bij Ajax, maar hij weet wat hem te wachten staat. Kasper Dolberg is onze eerste spits. Maar ik weet zeker dat Klaas Jan een belangrijke rol voor Ajax gaat vervullen, zowel binnen als buiten het veld.”

Bron
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 01 juni 2017 - 20:40   quote  deeplink  
Met de weet dat hij stand-in is voor Dolberg vind ik het een keuze die wil gerechtvaardigd kan worden. Mijn vraag is nu; wat gebeurd er met Cassierra? Want dit is ook puur een spits.

Wanneer je puur naar de positie 'spits' kijkt dan vind ik wel te begrijpen. Persoonlijk zie ik graag dat Ajax zich in de breedte gaat versterken voor het nieuwe seizoen.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 01 juni 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 16:57 schreef Loetje het volgende:
Echt niet te geloven....

Hoop dat het gerucht van Nigel de Jong klopt, die zie ik wel meer dan graag terugkeren.
Ja nu Nigel nog en je hebt voor iedere linie een ervaren iemand
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juni 2017 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 18:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een landstitel die hij nog nooit gewonnen heeft, genoeg dus. Vind hem alleen niet goed genoeg meer.

Welk signaal moet dit afgeven dan?
De eredivisie is ook niet bijzonder dus hij kan best nog een leuk seizoen draaien en belangrijk zijn.
remco k
 remco k - donderdag 01 juni 2017 - 22:28   quote  deeplink  
Blij met de naam, of ik blij ben met de speler gaan we achter komen. In het NL elftal was het geen geweldige prof als reserve zijnde, dat is op zich ook niet erg, maar hij moet wel zijn rol kennen, erg benieuwd of hij nu denkt dat ie Dolberg wel "even" uit de basis gaat spelen..

Wel mooi dat ie terugkomt trouwens.. Of ie wel of geen toegevoegde waarde heeft maakt me daarin niet zo veel uit, het is een echte Ajacied, en dat doet wel wat met de club..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 01 juni 2017 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 18:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een landstitel die hij nog nooit gewonnen heeft, genoeg dus. Vind hem alleen niet goed genoeg meer.

Welk signaal moet dit afgeven dan?
Een landstitel, tja dat is dan wel de enige. Niet veel dus.
Dat vind ik!

Dat ligt eraan wat je denkt over wat hunterlaar nog kan, vooral als je verplaatst in de speler denkt.

Voor mij is het niet helder, omdat Schalke niet goed presteerde. Vooral aanvallend voetbal spel.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juni 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 22:28 schreef remco k het volgende:
Blij met de naam, of ik blij ben met de speler gaan we achter komen. In het NL elftal was het geen geweldige prof als reserve zijnde, dat is op zich ook niet erg, maar hij moet wel zijn rol kennen, erg benieuwd of hij nu denkt dat ie Dolberg wel "even" uit de basis gaat spelen..

Wel mooi dat ie terugkomt trouwens.. Of ie wel of geen toegevoegde waarde heeft maakt me daarin niet zo veel uit, het is een echte Ajacied, en dat doet wel wat met de club..
Daarom hopelijk kan hij van waarde zijn en niet als Heitinga, Westermann enz. Zijn verdedigers maar toch. Nigel en Sneijder(bij vertrek Klaassen) mogen van mij ook nog wel hoor.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 juni 2017 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 22:28 schreef remco k het volgende:
Blij met de naam, of ik blij ben met de speler gaan we achter komen. In het NL elftal was het geen geweldige prof als reserve zijnde, dat is op zich ook niet erg, maar hij moet wel zijn rol kennen, erg benieuwd of hij nu denkt dat ie Dolberg wel "even" uit de basis gaat spelen..

Wel mooi dat ie terugkomt trouwens.. Of ie wel of geen toegevoegde waarde heeft maakt me daarin niet zo veel uit, het is een echte Ajacied, en dat doet wel wat met de club..
was het geen geweldige prof in het nl elftal ? in welk opzicht ? persoonlijk denk ik wel dat hij dolberg uit de basis speelt overigens...
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 juni 2017 - 00:46   quote  deeplink  
Sneijder gaat nooit terugkeren man. Die is te druk met cashen. Zijn Ajaxhart is er al lang niet meer.
basd
 basd - vrijdag 02 juni 2017 - 03:04   quote  deeplink  
ik hoop dat de jong terug keert en stiekum hoop ik op Vertonghen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door basd --
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 juni 2017 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 00:46 schreef Peterhs het volgende:
Sneijder gaat nooit terugkeren man. Die is te druk met cashen. Zijn Ajaxhart is er al lang niet meer.
Lekker weg laten blijven inderdaad. Net als Van der Vaart hebben die 2 prima laten zien niet genoeg voor Ajax te voelen. Beiden een terugkeer beloofd en beiden niet gekomen of pas willen wanneer ze een schildpad niet meer voorbij kunnen
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 juni 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 03:04 schreef basd het volgende:
ik hoop dat de jong terug keert en stiekum hoop ik op Vertonghen.
Vertonghen? Die gaat never nooit nu terugkeren. In Londen zijn ze blij met hem. Wellicht dat er iets te regelen valt met Vermaelen als opvolger van Westermann. Veel ervaring opgedaan en speelt nu weinig. Zal alleen moeten inleveren en fors ook
remco k
 remco k - vrijdag 02 juni 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 00:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was het geen geweldige prof in het nl elftal ? in welk opzicht ? persoonlijk denk ik wel dat hij dolberg uit de basis speelt overigens...
Als je de verhalen moet geloven schikte hij zich te lastig in zijn reserve rol.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 02 juni 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 08:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lekker weg laten blijven inderdaad. Net als Van der Vaart hebben die 2 prima laten zien niet genoeg voor Ajax te voelen. Beiden een terugkeer beloofd en beiden niet gekomen of pas willen wanneer ze een schildpad niet meer voorbij kunnen
Van der Vaart heb je absoluut gelijk.
Maar Sneijder heeft nu toch nog een behoorlijk niveau als ik me niet vergis. Zeker goed genoeg voor Ajax.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 juni 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 14:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Van der Vaart heb je absoluut gelijk.
Maar Sneijder heeft nu toch nog een behoorlijk niveau als ik me niet vergis. Zeker goed genoeg voor Ajax.
Welk niveau en bij welke goede club?
Die gast is bezig om fin restaurants te openen ergens op Ibiza, die Marokkaanse reetteef te pleasen, absolute mediageilte te top. Hij is niet eens echt prof meer in zijn kop. Nee laat hem maar weg blijven.
Eide
 Eide - vrijdag 02 juni 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Los van meningen over het leven of de voetbalkwaliteiten van Sneijder verwacht ik niet dat hij ooit nog terug komt naar Nederland. Hij leeft als een god in Turkije bij een gigantische club en heeft een vorstelijk salaris. Hij woont overigens feitelijk in Italië en vliegt geregeld naar Italië als hij niet bij Galataseray hoeft te zijn. Ook daar heeft hij nog een gigantische status en leeft hij als een prins in het paradijs.

Welke reden heeft Sneijder dan om ooit nog terug te keren naar Nederland? Die zien we, net als Seedorf die pendelt tussen Italië en Brazilië, nooit meer terug, behoudens op uitnodiging.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 juni 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 14:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Van der Vaart heb je absoluut gelijk.
Maar Sneijder heeft nu toch nog een behoorlijk niveau als ik me niet vergis. Zeker goed genoeg voor Ajax.
Galatasaray heeft meer geld dan wij maar zijn echt van een hopeloos niveau
remco k
 remco k - vrijdag 02 juni 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 15:57 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Welk niveau en bij welke goede club?
Die gast is bezig om fin restaurants te openen ergens op Ibiza, die Marokkaanse reetteef te pleasen, absolute mediageilte te top. Hij is niet eens echt prof meer in zijn kop. Nee laat hem maar weg blijven.
Sorry. Maar iemand die afgelopen twee jaar heeft laten zien wat hij heeft laten zien is gewoon een op en top professional. Ook nog steeds een van de uitblinkers in een competitie die hoger aangeschreven staat dan de onze.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 15:57 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Welk niveau en bij welke goede club?
Die gast is bezig om fin restaurants te openen ergens op Ibiza, die Marokkaanse reetteef te pleasen, absolute mediageilte te top. Hij is niet eens echt prof meer in zijn kop. Nee laat hem maar weg blijven.
Aardige statistieken dan voor iemand die niet met voetbal bezig is.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 18:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een landstitel die hij nog nooit gewonnen heeft, genoeg dus. Vind hem alleen niet goed genoeg meer.

Welk signaal moet dit afgeven dan?
Een KJH die zijn minuten krijgt schiet er gewoon tussen de 10 en 15 in bij Ajax. Is toch lekker om zo iemand, die zijn rol/plek weet, erbij te hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een KJH die zijn minuten krijgt schiet er gewoon tussen de 10 en 15 in bij Ajax. Is toch lekker om zo iemand, die zijn rol/plek weet, erbij te hebben.
Wij zij het de laatste dagen wel verdomd veel eens ouwe! ;-)
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 21:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wij zij het de laatste dagen wel verdomd veel eens ouwe! ;-)
Mooi toch. Waarschijnlijk lijken onze karakters ook nog eens heel veel op elkaar hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 21:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mooi toch. Waarschijnlijk lijken onze karakters ook nog eens heel veel op elkaar hahaha
Whahaha shit man. Dinsdag maar even maar de dokter! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een KJH die zijn minuten krijgt schiet er gewoon tussen de 10 en 15 in bij Ajax. Is toch lekker om zo iemand, die zijn rol/plek weet, erbij te hebben.
Het lijkt mij vrij sterk, maargoed
bahbah
 bahbah - zondag 04 juni 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Ik denk dat Huntelaar gehaald is omdat Dolberg echt wel weggekocht gaat worden als een paniekaankoop op het laatste moment door een topclub.Al is het maar om hun achterban tevreden te houden.
Ajax gaat cashen met Dolberg. En dan krijgen we Huntelaar in de spits met Cassiera en Sierhuis erachter.
Wat kan Dolberg wat Sierhuis niet kan?
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 16:20 schreef bahbah het volgende:
Ik denk dat Huntelaar gehaald is omdat Dolberg echt wel weggekocht gaat worden als een paniekaankoop op het laatste moment door een topclub.Al is het maar om hun achterban tevreden te houden.
Ajax gaat cashen met Dolberg. En dan krijgen we Huntelaar in de spits met Cassiera en Sierhuis erachter.
Wat kan Dolberg wat Sierhuis niet kan?
Vrijwel alles. Sierhuis is wel een killer maar meevoetballend vermogen heeft hij totaal niet en os dus heel statisch. Beetje zoals Sigthorsson. Killer in de 16 maar verder echt niks
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 16:29   quote  deeplink  
Ik vind Sierhuis niet statisch. Je hebt wel gelijk dat het niet een meevoetballende spits si, maar dat is Dolberg ook niet. Ik denk wel dat Sierhuis een grotere afhankelijkheid van aanvoer heeft als Dolberg. Dolberg kan van niets iets maken, dat heeft Sierhuis wel minder.
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 16:29 schreef Eide het volgende:
Ik vind Sierhuis niet statisch. Je hebt wel gelijk dat het niet een meevoetballende spits si, maar dat is Dolberg ook niet. Ik denk wel dat Sierhuis een grotere afhankelijkheid van aanvoer heeft als Dolberg. Dolberg kan van niets iets maken, dat heeft Sierhuis wel minder.
Ik vind Dolberg dat juist wel. Doorgaans goed aanspeelbaar op een uitzondering daargelaten. Loopt goed waardoor andere de ruimte in kunnen gaan. Dat vind ik wel echt goed en mag je meevoetballend noemen denk ik.

Ik zeg zeker niet dat Sierhuis slecht is maar dat is totaal niet wat je nodig hebt in het eerste. Zeker aangezien de vleugels bij ons iedereen overslaan
bahbah
 bahbah - zondag 04 juni 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Dolberg dat juist wel. Doorgaans goed aanspeelbaar op een uitzondering daargelaten. Loopt goed waardoor andere de ruimte in kunnen gaan. Dat vind ik wel echt goed en mag je meevoetballend noemen denk ik.

Ik zeg zeker niet dat Sierhuis slecht is maar dat is totaal niet wat je nodig hebt in het eerste. Zeker aangezien de vleugels bij ons iedereen overslaan
Dat gaat denk ik wel beter worden met Kluivert en younes.
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 17:58 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat gaat denk ik wel beter worden met Kluivert en younes.
Younes niet, Kluivert wel. Neemt niet weg dat er nog een vleugel bij moet want anders heeft Younes weer geen concurrentie
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 juni 2017 - 12:55   quote  deeplink  
Waarom niet? Als je Kluivert en Neres neemt voor rechts, dan heb je o.a. Sinkgraven, Cerny nog achter de hand voor links. En Cerny zou nog naar rechts kunnen en Kluivert nog naar links.
p111
 p111 - maandag 05 juni 2017 - 14:03   quote  deeplink  
Met Nerus op rechts kan je Kluivert als linker spits voor Younes neer zetten.
Loetje
 Loetje - maandag 05 juni 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 12:55 schreef NatjosFC het volgende:
Waarom niet? Als je Kluivert en Neres neemt voor rechts, dan heb je o.a. Sinkgraven, Cerny nog achter de hand voor links. En Cerny zou nog naar rechts kunnen en Kluivert nog naar links.
Laat dan eerst Cerny maar in beeld komen. Ook dat is ronduit belachelijk
Loetje
 Loetje - maandag 05 juni 2017 - 16:24   quote  deeplink  
En ook Neres speelt met het hoofd naar beneden
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 16:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat dan eerst Cerny maar in beeld komen. Ook dat is ronduit belachelijk
Ik denk dat ie met een andere trainer wel meer minuten gaat krijgen, die jongen speelt gewoon een goed seizoen in Jong en had meer kansen verdient.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar terug bij Ajax









0.0114910