BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 12:01   quote  deeplink  
Nu het er steeds meer van lijkt te komen dat Bosz vertrekt moet Ajax op zoek naar een nieuwe trainer. Wie vinden jullie de beste optie hiervoor en waarom? Natuurlijk is de deal met Bosz en Dortmund nog niet rond, maar alvast het licht laten schijnen is natuurlijk niet verkeerd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 03 juni 2017 - 12:05   quote  deeplink  
Doe dan maar....uuuuh...Rijkaard?
jodocus
 jodocus - zaterdag 03 juni 2017 - 12:06   quote  deeplink  
tsjaa Hans Kraay ???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 12:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Doe dan maar....uuuuh...Rijkaard?
En wat is daarbij je onderbouwing ouwe?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 03 juni 2017 - 12:07   quote  deeplink  
Niks! Moest dat ook dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 12:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Niks! Moest dat ook dan?
Hahahaha mafkees. Ik dacht dat je misschien een gevoel had dat hij Bosz het beste kan opvolgen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Erik ten Hag (FC Utrecht)
Een binnenlandse optie en een van de meest getalenteerde coaches binnen de Eredivisie op dit moment. De speelstijl van Ten Hag bij FC Utrecht sluit niet aan op het klassieke Ajax-spel, maar Ten Hag werkt met de middelen die hij heeft en kan zich makkelijk conformeren aan een 4-3-3. Net als Bosz zou Ten Hag ook een opbouwfase nodig hebben om zijn stijl bij Ajax te implementeren, maar de combinatie van aanvallend voetbal en een Duitse winnaarsmentaliteit is een succesfactor gebleken bij FC Utrecht.

Roger Schmidt (clubloos)
Een trainer die exact in de lijn van Bosz werkt. Hoge, agressieve pressing, met een offensieve speelwijze. Schmidt heeft op dit moment geen werk na zijn ontslag bij Bayer Leverkusen en werd ook in verband gebracht met de trainersfunctie bij het Nederlands elftal. De Duitser werd in maart ontslagen bij Leverkusen na een 6-2 afstraffing tegen, jawel, Borussia Dortmund, na twee uitstekende seizoenen te hebben beleefd. Schmidt werkte eerder bij Red Bull Salzburg en speelde met die ploeg ook tegen Ajax in de Europa League.

Marcel Keizer (Jong Ajax)
Een populaire optie onder de fans. Keizer kent de Ajax-stijl, werkt in het Amsterdamse systeem bij Jong Ajax en heeft die ploeg ook uitstekend laten voetballen in de Jupiler League. Zijn voorkeur voor jonge talentvolle voetballers en zijn kennis van de filosofie maakt hem een geschikte kandidaat.

Thomas Tuchel (clubloos)
Van dit lijstje wellicht de minst realistische optie, maar zeker geen ondenkbare. Tuchel zit zonder werk na zijn ontslag bij Borussia Dortmund vanwege strubbelingen binnen de selectie en met de directie. Hij is een moderne trainer zoals Bosz is en is een uitgesproken fan van het Nederlandse voetbal. Onlangs kwam hij nog speciaal over voor het trainerscongres van de KNVB om zijn visie te geven op het Nederlandse voetbal.

Hij was daar bijzonder open over Ajax: "Als ik Ajax nu zie spelen in Europa.. Automatisch heb ik dan verwachtingen. Passievol voetbal, offensieve intenties, een elegante spits. Buitenspelers met snelheid, een nummer tien met een steekpass. Die spirit die het Nederlandse voetbal zo bijzonder maakt zie ik terug in Amsterdam, altijd als ik de stad bezoek met mijn vrouw. En dat doen we vrij vaak. De creativiteit, de openheid van de mensen en de vrijheid. Dat voel ik in Duitsland niet."

Hein Vanhaezebrouck (AA Gent)
Aad de Mos schoof Vanhaezebrouck meermaals naar voren als kandidaat-trainer voor Ajax en de reden daarvoor is niet gek. Net als bovenstaande trainers past de stijl van Vanhaezebrouck bij het spelletje van Ajax. De Belg presteert uitstekend bij Gent met een derde plek in de Belgische competitie en een achtste finaleplek in de Europa League, waarin het onder meer Tottenham Hotspur uitschakelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Als ik deze 5 namen zie dan zou ik persoonlijk gaan voor Marcel Keizer. Kent het Ajax-spelletje. Heeft het uitzonderlijk goed gedaan bij Jong Ajax met de 2e plaats en weet heel veel van de spelers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 12:15   quote  deeplink  
Als ze alsjeblieft maar niet gaan voor John van den Brom.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 13:48   quote  deeplink  
Om even terug te komen op jouw 3 namen P111. Ik zou voor alle 3 niet gaan. Ik persoonlijk zou gaan voor of Marcel Keizer of Vanhaezebrouck.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 13:48   quote  deeplink  
Al is het alleen al omdat Nenam die naam vorig jaar al gelijk bezigde na het vertrek van De Boer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
jodocus
 jodocus - zaterdag 03 juni 2017 - 13:51   quote  deeplink  
gewoon Frank de Boer terug
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 03 juni 2017 - 13:57   quote  deeplink  
Rijkaard wil niet meer (helaas) en daarom is een andere trainer niet gemakkelijk.

Toch zie je wel opnieuw dat geld regeert en een trainer verkopen voor 5 miljoen is wel weer 'typisch' Ajax. het lijst er soms op dat wat bij Ajax succes heeft 'ineens'geld waard is.

Ik had mijn twijfels over Bosz en ik vroeg me af of het wel de juiste keuze was, net als diversen hier dat ook hadden. Maar nu vraag ik me af; wat gaat het doen wanneer je nu opnieuw een andere trainer voor de groep gaat gooien?

Als ik nu een keus zou maken dan zou ik als Ajax Bosz pas laten gaan wanneer ze een trainer hebben waar Ajax en de spelers content mee zijn. Omdat het ook zomaar een keer negatief kan uitpakken.

Ik zou in januari dit bericht hebben toegejuicht, maar nu weet ik nog niet wat ik er van moet denken......
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 03 juni 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 12:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als ze alsjeblieft maar niet gaan voor John van den Brom.
Jij wilde Bosz het meest weg hebben van iedereen, naaa..op Peter na dan. Het geen wat me minder enthousiast maakt is het feit dat Bosz Ajax persoonlijk heeft gevormd. Ik acht de kans niet geheel onwerkelijk dat het opnieuw in het begin wel weer eens kan gaan tegenvallen.

Als ik nu lees; Ajax verlangt 5 miljoen. Ik denk verdomme nu dan; eerst eens gaan kijken wie kunnen we terug krijgen.

Want nee je wil niet ineens van de Brom lezen. Dan denk ik; het was vorig jaar toch nog niet zo erg dat Bosz gekozen werd. Alles is relatief en puur afhankelijk voor wat je straks krijgt.

Het zou mij ook niet verbazen dat de Boer er ineens weer staat. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet iemand bedenken die ik zou passen en verwacht.

Rijkaard zou ik voor tekenen en de rode loper voorgaan leggen, maar dat is en blijft helaas een illusie.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 03 juni 2017 - 14:06   quote  deeplink  
Ik denk dat van Gaal ook een prima optie zou zijn. En dat dit wel een mooi moment is om in te stappen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 14:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij wilde Bosz het meest weg hebben van iedereen, naaa..op Peter na dan. Het geen wat me minder enthousiast maakt is het feit dat Bosz Ajax persoonlijk heeft gevormd. Ik acht de kans niet geheel onwerkelijk dat het opnieuw in het begin wel weer eens kan gaan tegenvallen.

Als ik nu lees; Ajax verlangt 5 miljoen. Ik denk verdomme nu dan; eerst eens gaan kijken wie kunnen we terug krijgen.

Want nee je wil niet ineens van de Brom lezen. Dan denk ik; het was vorig jaar toch nog niet zo erg dat Bosz gekozen werd. Alles is relatief en puur afhankelijk voor wat je straks krijgt.

Het zou mij ook niet verbazen dat de Boer er ineens weer staat. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet iemand bedenken die ik zou passen en verwacht.

Rijkaard zou ik voor tekenen en de rode loper voorgaan leggen, maar dat is en blijft helaas een illusie.
Klopt helemaal wat je zegt. Ik was geen voorstander en ben nog steeds niet helemaal voorstander van Bosz, dus zijn vertrek zal ik niet enorm betreuren. Wat wel jammer is, is dat hij niet verder wil bouwen op de filosofie waarmee hij begonnen is. Hij kiest uiteindelijk zelf voor een vertrek, dat doet niet de club. En uiteindelijk maakt hij dus wederom zijn naam waar. Nu zal het hem helemaal geen zak uitmaken want hij vult gewoon zijn bankrekening.

En ik was vorig seizoen voorstander van Van den Brom, maar dit seizoen is hij bij mij volledig door de mand gevallen bij AZ. En tja, dan veranderen inderdaad meningen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Overigens lees ik net dat Van Gaal een prima optie zou zijn, alleen is het de vraag hoe hij daar zelf tegenaan zou kijken. Van Gaal is wel iemand die hier iets extra's uit kan knijpen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - zaterdag 03 juni 2017 - 14:26   quote  deeplink  
Op dit moment zou ik zelf gaan voor van Gaal of Schmimdt
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 juni 2017 - 14:57   quote  deeplink  
Mocht bosz vertrekken, ben ik benieuwd wie zijn opvolger gaat worden.

Opzich mag hij wel vertrekken, enkel wel dat de opvolger op dezelfde voet verder gaat.
Met dezelfde soort voetbal.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 14:57   quote  deeplink  
Wie er ook komt, we kunnen gvd weer overnieuw beginnen. Doodziek word je ervan.
p111
 p111 - zaterdag 03 juni 2017 - 15:30   quote  deeplink  
Ja alles draait om geld,helaas wordt je elk seizoen weer met je neus op de feiten gedrukt.
AFCA14
 AFCA14 - zaterdag 03 juni 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Michael Laudrup, kent de cultuur van Ajax en gewerkt met Johan.
Ajax30
 Ajax30 - zaterdag 03 juni 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Dan hoop ik op ten hag & troupe meenemen Pack deal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 14:57 schreef Brandje het volgende:
Wie er ook komt, we kunnen gvd weer overnieuw beginnen. Doodziek word je ervan.
1 voordeel Brandje, de meeste seizoenkaarten zijn alweer verkocht. Ik riep het een paar weken geleden nog en zie! ;-)
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - zaterdag 03 juni 2017 - 15:54   quote  deeplink  
Clarence Seedorf
AFCA14
 AFCA14 - zaterdag 03 juni 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Van Gaal in de Johan Cruijff Arena?? Heb verder niks tegen van Gaal.
Micheal Laudrup lijkt me een goede keuze kent de Ajax cultuur en heeft samengewerkt met Cruijff.
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 16:02   quote  deeplink  
Vanhaezebrouck, Schmidt en Tuchel zouden allemaal uitstekende trainers zijn. Ik denk alleen dat Ajax een Nederlandse trainer wil. Wel zou een optie zijn om dan Keizer door te schuiven als assistent in voorbereiding op een job als hoofdtrainer.

Ik vind het lastig hoor, want hoe volg je iemand op die een Europese finale heeft gehaald? De lat ligt dan toch wel serieus hoog.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 03 juni 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Ik heb een voorkeur voor een Nederlandse trainer. Het enige wat ik kan bedenken is; Van Gaal, Rijkaard of....de Boer.

Voor de rest zou ik het niet weten om eerlijk te zijn. Ik denk dat Rijkaard nog altijd geen zin heeft om trainer te zijn. Dan hou je Van Gaal en de Boer over.

Dus het meest logische is van Gaal. En ik denk dat ik daar nu het meest vrolijk van zou worden. Dus....we moeten maar weer hopen dat Ajax mee leest hier op het forum!! :)
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 16:29   quote  deeplink  
Van Gaal is, naar eigen zeggen, eigenlijk wel klaar met het trainersvak.
Bron
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 16:33   quote  deeplink  
'Ajax nadert akkoord over Bosz; Amsterdamse kassa rinkelt bij successen'

Borussia Dortmund en Ajax naderen een akkoord over de overstap van Peter Bosz naar Duitsland. Dat meldt De Telegraaf zaterdagmiddag. Dortmund wil een afkoopsom van 3,5 miljoen euro betalen voor de trainer, die in Amsterdam een contract tot medio 2019 heeft.

Eerder op de dag meldde Voetbal International nog dat Ajax een bedrag van vijf miljoen tegemoet kan zien als Dortmund inderdaad Bosz wegkaapt uit de hoofdstad. De Telegraaf meent dus dat de afkoopsom iets lager ligt, maar het dagblad voegt daar wel een belangrijk detail aan toe: mocht Bosz met Dortmund successen boeken in de komende jaren, dan rinkelt de kassa bij Ajax. De club ontvangt bonussen wanneer BVB bijvoorbeeld kampioen wordt.

Bij Dortmund kan Bosz een jaarsalaris van 3,5 miljoen euro bruto tegemoet zien. De coach heeft een verleden als speler in Duitsland. In 1998 stond Bosz onder contract bij Hansa Rostock. Afgelopen week nam Dortmund afscheid van Thomas Tuchel.

Bron
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Ron Jans. Alsjeblieft Ron Jans.

Anders Rijkaard
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - zaterdag 03 juni 2017 - 17:43   quote  deeplink  
De Boer, Van Gaal en Rijkaard gaan het niet doen.

Seedorf is prima optie, heeft al wat ervaring maar wil zich nog wel bewijzen. Hij kent de Ajax cultuur en speelstijl heel goed
Hij is een Nederlander en heeft aanzien in Europa.
046afca
 046afca - zaterdag 03 juni 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 14:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk dat van Gaal ook een prima optie zou zijn. En dat dit wel een mooi moment is om in te stappen.
Idd. Van Gaal kan als geen ander met jong talent omgaan.
046afca
 046afca - zaterdag 03 juni 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 17:43 schreef Ajax mijn club het volgende:
De Boer, Van Gaal en Rijkaard gaan het niet doen.

Seedorf is prima optie, heeft al wat ervaring maar wil zich nog wel bewijzen. Hij kent de Ajax cultuur en speelstijl heel goed
Hij is een Nederlander en heeft aanzien in Europa.
Seedorf staat er wel om bekend dat hij echt een heel complex persoon is..
046afca
 046afca - zaterdag 03 juni 2017 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 16:29 schreef Eide het volgende:
Van Gaal is, naar eigen zeggen, eigenlijk wel klaar met het trainersvak.
Bron
Hij heeft wel een zwak voor ajax;) het bij ajax afsluiten zou het aller mooiste zijn!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 juni 2017 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 16:29 schreef Eide het volgende:
Van Gaal is, naar eigen zeggen, eigenlijk wel klaar met het trainersvak.
Bron
Tja, dat was begin dit jaar. Maar hij wist toen niet wat er zou gebeuren.
Hij zou eerder een belletje vanuit zeist verwacht, ipv amsterdam.

Het gebeurd vaak dat mensen terug komen op wat ze eerder hadden gezegd.

Het allerliefst wil hij met jonge mensen werken
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 18:41   quote  deeplink  
Dat belletje uit Zeist was om hem te polsen over interesse voor bijvoorbeeld bestuursvoorzitter van de KNVB, niet om coach te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 juni 2017 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 18:41 schreef Eide het volgende:
Dat belletje uit Zeist was om hem te polsen over interesse voor bijvoorbeeld bestuursvoorzitter van de KNVB. niet om coach te worden.
Nee, in de media kwam de oproep voor de knvb om Van Gaal te vragen terug te willen keren.

Toen heeft van gaal dit gezegd wat jij aanhaalde, dat hij daar geen zin in heeft.

Toen kwam bij de knvb het idee om hem te vragen om zijn visie te delen.
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 18:55   quote  deeplink  
En dus was het belletje uit Zeist niet voor een functie als trainer maar om een andere rol. Toch fijn dat je precies uitlegt wat ik al zei. :D
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 juni 2017 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 18:55 schreef Eide het volgende:
En dus was het belletje uit Zeist niet voor een functie als trainer maar om een andere rol. Toch fijn dat je precies uitlegt wat ik al zei. :D
Ja, maar dat telefoontje had hij niet verwacht. Wel als trainer maar daar bedankte hij dus daarvoor.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 17:38 schreef Jaccio het volgende:
Ron Jans. Alsjeblieft Ron Jans.

Anders Rijkaard
Zou leuk zijn, maar heeft hij de kwaliteiten?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 15:46 schreef AFCA14 het volgende:
Michael Laudrup, kent de cultuur van Ajax en gewerkt met Johan.
Goede trainer. Maar lag hij niet overhoop met Ajax in een rechtzaak over geld o.i.d?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 juni 2017 - 19:13   quote  deeplink  
Als het waar is dat Bosz met dortmund mag praten, dan hebben ze bij Ajax wel iemand op het oog.

Ik denk dat het van gaal word.

Ze(ajax) hebben van gaal nooit aangevallen, zelfs toen van gaal binnen wilde stappen tijdens de revolutie.
Mensen die daar wel iets over zeiden zijn inmiddels vertrokken.

Maar ik denk dat Cruijff wel in zijn graf zou omdraaien als dat zou gebeuren.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Van Gaal gaat het sws niet worden.
Tuchel en de Boer kun je ook wel afschrijven als kandidaat.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zou leuk zijn, maar heeft hij de kwaliteiten?
Ik denk van wel.
Bosz heeft me ook verrast
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 voordeel Brandje, de meeste seizoenkaarten zijn alweer verkocht. Ik riep het een paar weken geleden nog en zie! ;-)
Yep al vraag ik mij af of Ajax hier wat aan kan doen. Stel dat Bosz zegt ik neem ontslag/koop mijn contract af. Hij verdient zon 6 ton meen ik ergens gelezen te hebben dan staat Ajax gewoon machteloos. Dan kan Overmars niks anders doen dan zijn huid zo duur mogelijk verkopen.
Nogmaals ik weet niet of het zo gegaan is maar denk het wel.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 17:38 schreef Jaccio het volgende:
Ron Jans. Alsjeblieft Ron Jans.

Anders Rijkaard
Kerel, Rijkaard wil niet meer en Jans is een overschatte schoolmeester
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als het waar is dat Bosz met dortmund mag praten, dan hebben ze bij Ajax wel iemand op het oog.

Ik denk dat het van gaal word.

Ze(ajax) hebben van gaal nooit aangevallen, zelfs toen van gaal binnen wilde stappen tijdens de revolutie.
Mensen die daar wel iets over zeiden zijn inmiddels vertrokken.

Maar ik denk dat Cruijff wel in zijn graf zou omdraaien als dat zou gebeuren.
Volgens mij heeft Bosz gewoon het recht om ontslag te nemen, lees zijn eigen contract af te kopen. Met nog twee jaar contract met een salaris van 6 ton heeft Ajax niks te willen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Goede trainer. Maar lag hij niet overhoop met Ajax in een rechtzaak over geld o.i.d?
Waarom is Laudrup een goede trainer volgens jou?
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 20:14   quote  deeplink  
Laudrup is weinig succesvol geweest as trainer volgens mij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?









0.0156900