BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF: Westermann verlaat Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 03 juli 2017 - 09:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax en Westermann uit elkaar (Ajax Clubsite)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 juli 2017 - 09:08   quote  deeplink  
Ajax en Heiko Westermann hebben overeenstemming bereikt over de directe ontbinding van zijn tot en met 30 juni 2018 lopende contract.

Westermann werd op 14 augustus 1983 geboren in Alzenau, Duitsland. Hij maakte op 3 augustus 2016 zijn debuut voor Ajax in de voorronde van de UEFA Champions League, PAOK Saloniki – Ajax (1-2). In totaal speelde de verdediger acht officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door Ajax Warrior --
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 03 juli 2017 - 09:16   quote  deeplink  
Nou, van mij mag die gaan. Ik hou hem zeker niet tegen.
p111
 p111 - maandag 03 juli 2017 - 09:26   quote  deeplink  
Prima gozer gun hem het beste
Jaccio
 Jaccio - maandag 03 juli 2017 - 13:07   quote  deeplink  
Bedankt Heiko. Het ga je goed
Succes met je volgende avontuur
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 03 juli 2017 - 14:28   quote  deeplink  
who cares.....
Brandje
 Brandje - maandag 03 juli 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juli 2017 - 14:28 schreef Bobby1972 het volgende:
who cares.....
Jou, want je hebt toch de moeite genomen om te reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 juli 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juli 2017 - 14:28 schreef Bobby1972 het volgende:
who cares.....
Ja dat vraag ik me nu ook bij elke reactie van jou af!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 juli 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Belangrijker geweest dan de meesten van ons denken. Met namen op trainingen en in de kleedkamer!!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 juli 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juli 2017 - 20:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Belangrijker geweest dan de meesten van ons denken. Met namen op trainingen en in de kleedkamer!!
Zucht, altijd maar weer dat kleedkamer gezeik.
Jullie zijn allemaal standaard in dezelfde kleedkamer aanwezig...
Op misschien ooit 1 berichtje na weet je dus geen reet wat er in die kleedkamers gebeurd.
Trainingen? Serieus? Wauw. Super geweldig... Ik denk dat de spelers er meer van leren als van de trainers die al veel langer mee draaien.
Laat mij maar meetrainen dan en in de kleedkamer zitten. Voor die centen kan ik ze ook geweldig motiveren hoor, zonder dat ik zelf hoef te voetballen. Slap geouwehoer over hoe goed iemand wel niet is in de kleedkamer...
Vraag mijn vrouw anders even hoe goed ik was in de kleedkamer enkele jaren geleden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2017 door Peterhs --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 juli 2017 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 08:36 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zucht, altijd maar weer dat kleedkamer gezeik.
Jullie zijn allemaal standaard in dezelfde kleedkamer aanwezig...
Op misschien ooit 1 berichtje na weet je dus geen reet wat er in die kleedkamers gebeurd.
Trainingen? Serieus? Wauw. Super geweldig... Ik denk dat de spelers er meer van leren als van de trainers die al veel langer mee draaien.
Laat mij maar meetrainen dan en in de kleedkamer zitten. Voor die centen kan ik ze ook geweldig motiveren hoor, zonder dat ik zelf hoef te voetballen. Slap geouwehoer over hoe goed iemand wel niet is in de kleedkamer...
Vraag mijn vrouw anders even hoe goed ik was in de kleedkamer enkele jaren geleden...
Blijkbaar zijn er bij Ajax intern genoeg mensen die hem wel respecteren. Dat is voldoende bevestiging voor mij! Hem heb je verder nooit horen klagen en als hij er moest staan, dan stond hij er ook! Accepteerde zijn rol in de selectie. En natuurlijk ging hij in zijn eerste wedstrijd gruwelijk in de fout, en natuurlijk was dat slecht maar verder is hem weinig aan te rekenen. De wedstrijden die hij verder speelde bij zowel Jong Ajax alsmede bij Ajax 1 waren gewoon goed en was er helemaal niets op aan te merken. Maar jij oordeelt liever over iemand op basis van 1 slechte wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 juli 2017 - 08:53   quote  deeplink  
Westermann bedankt en succes in Wenen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2017 door Ajax Warrior --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 juli 2017 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 08:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er bij Ajax intern genoeg mensen die hem wel respecteren. Dat is voldoende bevestiging voor mij! Hem heb je verder nooit horen klagen en als hij er moest staan, dan stond hij er ook! Accepteerde zijn rol in de selectie. En natuurlijk ging hij in zijn eerste wedstrijd gruwelijk in de fout, en natuurlijk was dat slecht maar verder is hem weinig aan te rekenen. De wedstrijden die hij verder speelde bij zowel Jong Ajax alsmede bij Ajax 1 waren gewoon goed en was er helemaal niets op aan te merken. Maar jij oordeelt liever over iemand op basis van 1 slechte wedstrijd.
Of ik nu wel op niet weg ben van hem als speler doet er niet toe met mijn reactie.
Ik reageer op het feit dat er te pas en te onpas maar geroepen wordt hoe goed iemand wel niet is in de kleedkamer.
Zolang je daar niet bij bent en er wordt nooit tot bijna nooit iets over gezegd vanuit de club, weet je hier dus niets van en kun je er ook niets over roepen. Dat hij niet klaagt over zijn rol, zal waarschijnlijk omdat hij niet met grote beloftes is aangetrokken. Hij is ouder en waarschijnlijk wijzer en zal dus weten wanneer en hoe hij zich moet gedragen. Dit is ook onderdeel van prof zijn. Wat dat betreft dus niets mis mee.
Ik ben enkel klaar met altijd die loze uitspraken die niet eens gestaafd kunnen worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 juli 2017 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 09:39 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Of ik nu wel op niet weg ben van hem als speler doet er niet toe met mijn reactie.
Ik reageer op het feit dat er te pas en te onpas maar geroepen wordt hoe goed iemand wel niet is in de kleedkamer.
Zolang je daar niet bij bent en er wordt nooit tot bijna nooit iets over gezegd vanuit de club, weet je hier dus niets van en kun je er ook niets over roepen. Dat hij niet klaagt over zijn rol, zal waarschijnlijk omdat hij niet met grote beloftes is aangetrokken. Hij is ouder en waarschijnlijk wijzer en zal dus weten wanneer en hoe hij zich moet gedragen. Dit is ook onderdeel van prof zijn. Wat dat betreft dus niets mis mee.
Ik ben enkel klaar met altijd die loze uitspraken die niet eens gestaafd kunnen worden.
Die uitspraken kunnen wel degelijk gestaafd worden, doordat andere spelers of een trainer dit naar buiten brengt. En dat is bij Westermann gebeurd en eerder gebeurde dat ook bij andere spelers die belangrijk waren in de kleedkamer. Dit soort spelers worden ook meestal gezien als een steunpilaar in de begeleiding van jonge spelers. Ook Westermann heeft dit gedaan en is hier zelfs voor bedankt door de oma van De Ligt. Overigens is eerder het seizoen ook al aangegeven hoe belangrijk Westermann is voor de jongere spelers. Dus het is wel degelijk gestaafd en daarvoor hoef je niet wekelijks in de kleedkamer te zitten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 juli 2017 - 09:44   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2017 door Ajax Warrior --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 juli 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Als er daadwerkelijk dan zoveel berichten over geweest zijn, dan zal het mij voorbij gegaan zijn denk ik. Nou dan zal je wel gelijk hebben.
Veel plezier daar in de bergen Westermann.
Nu weer gelukkig Warrior?

p.s. Misschien moet je iets aan je instellingen doen i.p.v. al maanden dubbel posten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2017 door Peterhs --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 juli 2017 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 10:46 schreef Peterhs het volgende:
Als er daadwerkelijk dan zoveel berichten over geweest zijn, dan zal het mij voorbij gegaan zijn denk ik. Nou dan zal je wel gelijk hebben.
Veel plezier daar in de bergen Westermann.
Nu weer gelukkig Warrior?

p.s. Misschien moet je iets aan je instellingen doen i.p.v. al maanden dubbel posten.
Aan dat dubbel posten kan ik niets doen, heeft te maken met werk. En weet Boudewijn ook vanaf. Maar bedankt dat je meedenkt.

En of ik gelukkig ben? Nee, eigenlijk niet. Je had dit gelijk moeten doen! Had een hoop dubbelposten gescheeld! ;-) ;-) ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2017 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 juli 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 11:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Aan dat dubbel posten kan ik niets doen, heeft te maken met werk. En weet Boudewijn ook vanaf. Maar bedankt dat je meedenkt.

En of ik gelukkig ben? Nee, eigenlijk niet. Je had dit gelijk moeten doen! Had een hoop dubbelposten gescheeld! ;-) ;-) ;-)
Krijg je ook dubbele kliks? :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 juli 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Slotje... haha nee hoor, Heiko, tnx en good luck man ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF: Westermann verlaat Ajax









0.0068979