BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

De RvC indd
Hahahahahaha
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoals altijd
Hahahahahahajajahahawha
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 15:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

TH hart zou je enkel Bergkamp naar voren kunnen schuiven. RvC bepaald vrijwel alles en Bergkamp is de verbinding. Maar daar is vooralsnog te weinig bewijs voor om te zeggen
Whahahahahahahahhahahaha ik lig in een scheur... hahahahahaha
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
[ filmpje ]

Speciaal voor de mensen die hier van alles roepen en de heel tijd doen alsof ik, Remco en Warrior maar wat roepen. Jonk legt het niet exact uit. En door dit soort dingen te zien weet je waar het over gaat en crieer je een eigen mening in plaats van dingen zomaar over te nemen uit een stuk tekst. Nogmaals, niet iedereen doet het, maar dit is wel waar het over gaat.

Voor de mensen die het niet kunnen openen,

https://m.youtube.com/watch?v=B8y_L-XNc7c
hahahahahajaha wat wil je nu eigenlijk zeggen
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 17:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

juist iets wat ik nooit doe.. geef mijn mening hoe ik erover denk.. als ik de media achterna zou lopen zou ik blij zijn met dejong ;)
Weet het niet hoor, alles wat jij zegt kan ik volkomen volgen Nummer10 en is waar te nemen als je die niet functionerende zichzelf geweldig vindende Ajaxslopers hoort en ziet.

Alles wat die andere knuppels posten is neerbuigend en ver van de waarheid en doen hierbij net alsof ze over inside information beschikken die haaks staat op wat wij zien, horen en weten.

Grappig is wel dat Remco nu plotseling gaat posten dat het seizoen voor Ajax al in juli begint. Toen de discussie ging over wanneer je als Ajax je selectie op orde moet hebben ivm voorronde CL liet hij dit geluid niet horen!

Hahahahahaha ik lach om deze arrogante betweterige figuren die alleen maar neerbuigend naar anderen reageren en dan verbaasd zijn als een ander terugreageerd!

Voorlopig heb ik tot mijn spijt helemaal gelijk gekregen. Resultaat Zero

Gaan jullie maar met die hersenloze brulaap van der Sar meebrullen dat we nog niet 1x zijn weggespeeld... Hahahaha alsof dat is waar het omgaat.

Je zet in op net niet spelers en daarom is het resultaat net niet
Daar gaat het om!

Oeps is zeker weer niet onderbouwd....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door AkaS --
bahbah
 bahbah - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet het niet hoor, alles wat jij zegt kan ik volkomen volgen Nummer10 en is waar te nemen als je die niet functionerende zichzelf geweldig vindende Ajaxslopers hoort en ziet.

Alles wat die andere knuppels posten is neerbuigend en ver van de waarheid en doen hierbij net alsof ze over inside information beschikken die haaks staat op wat wij zien, horen en weten.

Grappig is wel dat Remco nu plotseling gaat posten dat het seizoen voor Ajax al in juli begint. Toen de discussie ging over wanneer je als Ajax je selectie op orde moet hebben ivm voorronde CL liet hij dit geluid niet horen!

Hahahahahaha ik lach om deze arrogante betweterige figuren die alleen maar neerbuigend naar anderen reageren en dan verbaasd zijn als een ander terugreageerd!

Voorlopig heb ik tot mijn spijt helemaal gelijk gekregen. Resultaat Zero

Gaan jullie maar met die hersenloze brulaap van der Sar meebrullen dat we nog niet 1x zijn weggespeeld... Hahahaha alsof dat is waar het omgaat.

Je zeg in op net niet spelers en daarom is het resultaat net niet
Daar gaat het om!

Oeps is zeker weer niet onderbouwd....
Vind het laatste wel heel treffend verwoord.
Dat stukje hoeft niet onderbouwd te worden.
Dat is al gebleken.
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:18 schreef bahbah het volgende:

[..]

Vind het laatste wel heel treffend verwoord.
Dat stukje hoeft niet onderbouwd te worden.
Dat is al gebleken.
dankje maar helaas..had gehoopt dat er van vorig seizoen geleerd was.
Maar helaas...

We hadden goud in handen en met een stuk of 2 spelers erbij met een ervaren goede coach hadden we echt wat te zoeken in de CL.

Maar helaas er wordt weer gegokt op zuinigheid.

Ik heb het al vele malen gepost... hoe kan je in godsnaam als directeur spelersbeleid na het zien van alle belangrijke wedstrijden van vorig seizoen Joël Veltman zo de hemel in prijzen en ook nog aanvoerder laten zijn ingefluisterd door maatjes Bergkamp en Spijkerman...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door AkaS --
bahbah
 bahbah - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Ik persoonlijk vind (en vd Sar) heeft het al min of meer toegegeven)dat het technisch hart en daarbij alles wat daarmee verweven is (dus ook rvc),hebben gefaald grotendeels.

Niet in de uitwerking,maar wel gedeeltelijk in de uitvoering en zeker in de uitkomst.
Maar dat is inherent.

Ik vind het opmerkelijk dat vd Sar alles in de algemeenheid trekt waardoor er niemand echt blaam treft.
Dan rest er maar 1 ding en dat is dat iedereen moet opstappen.
En vanaf 0 beginnen.

Niemand is belangrijker dan AFC Ajax, helemaal niemand.

De club word momenteel ernstige schade berokkent en dat moet stoppen.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Loop elk willekeurig bedrijf binnen dat tientallen miljoenen winst maakt elk jaar en leg ze uit dat ze het helemaal verkeerd doen, dat klaas inferieur is, jeroen ook en dat het volledig omgegooid moet worden en ze het beste weer op 0 kunnen beginnen. Denk dat ze je keihard uitlachen.

Vroeger, lang geleden was voetbal nog een spelletje. Nu is het een miljarden business, met de nadruk op business.
En een business draait op..? Geld. Hou dat in het achterhoofd en vraag je dan nog eens af of Ajax het zo slecht doet.

We winnen dan niet elk jaar een kampioenschap en spelen niet elk jaar in Europa, maar het bedrijf draait uitstekend.

We moeten met zijn allen uit die droom stappen dat de we Europees weer mee moeten draaien enzo. Not gonna happen.

Boos dat ze dezelfde lijn doortrekken. Natuurlijk trekken ze dezelfde lijn door, ze maken 80 miljoen.. Ze zouden gek zijn als ze het ineens om gingen gooien
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahahaha
Nee serieus ouwe, als er iemand beter kan posten ben jij het wel! Zulke goede stukjes altijd gehad jij. Hoeven het ook niet altijd eens te zijn. Maar jij kan zoveel beter.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 18:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een link kopiëren met tekst en dan zeggen dat het je mening is.
leuke is zei het al eerder dan hem ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet het niet hoor, alles wat jij zegt kan ik volkomen volgen Nummer10 en is waar te nemen als je die niet functionerende zichzelf geweldig vindende Ajaxslopers hoort en ziet.

Alles wat die andere knuppels posten is neerbuigend en ver van de waarheid en doen hierbij net alsof ze over inside information beschikken die haaks staat op wat wij zien, horen en weten.

Grappig is wel dat Remco nu plotseling gaat posten dat het seizoen voor Ajax al in juli begint. Toen de discussie ging over wanneer je als Ajax je selectie op orde moet hebben ivm voorronde CL liet hij dit geluid niet horen!

Hahahahahaha ik lach om deze arrogante betweterige figuren die alleen maar neerbuigend naar anderen reageren en dan verbaasd zijn als een ander terugreageerd!

Voorlopig heb ik tot mijn spijt helemaal gelijk gekregen. Resultaat Zero

Gaan jullie maar met die hersenloze brulaap van der Sar meebrullen dat we nog niet 1x zijn weggespeeld... Hahahaha alsof dat is waar het omgaat.

Je zet in op net niet spelers en daarom is het resultaat net niet
Daar gaat het om!

Oeps is zeker weer niet onderbouwd....
;) we wachten af.. lekker spijkerman en de cultuur bewakers blijven bewaken (y) ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet het niet hoor, alles wat jij zegt kan ik volkomen volgen Nummer10 en is waar te nemen als je die niet functionerende zichzelf geweldig vindende Ajaxslopers hoort en ziet.

Alles wat die andere knuppels posten is neerbuigend en ver van de waarheid en doen hierbij net alsof ze over inside information beschikken die haaks staat op wat wij zien, horen en weten.

Grappig is wel dat Remco nu plotseling gaat posten dat het seizoen voor Ajax al in juli begint. Toen de discussie ging over wanneer je als Ajax je selectie op orde moet hebben ivm voorronde CL liet hij dit geluid niet horen!

Hahahahahaha ik lach om deze arrogante betweterige figuren die alleen maar neerbuigend naar anderen reageren en dan verbaasd zijn als een ander terugreageerd!

Voorlopig heb ik tot mijn spijt helemaal gelijk gekregen. Resultaat Zero

Gaan jullie maar met die hersenloze brulaap van der Sar meebrullen dat we nog niet 1x zijn weggespeeld... Hahahaha alsof dat is waar het omgaat.

Je zet in op net niet spelers en daarom is het resultaat net niet
Daar gaat het om!

Oeps is zeker weer niet onderbouwd....
;) we wachten af.. lekker spijkerman en de cultuur bewakers blijven bewaken (y) ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet het niet hoor, alles wat jij zegt kan ik volkomen volgen Nummer10 en is waar te nemen als je die niet functionerende zichzelf geweldig vindende Ajaxslopers hoort en ziet.

Alles wat die andere knuppels posten is neerbuigend en ver van de waarheid en doen hierbij net alsof ze over inside information beschikken die haaks staat op wat wij zien, horen en weten.

Grappig is wel dat Remco nu plotseling gaat posten dat het seizoen voor Ajax al in juli begint. Toen de discussie ging over wanneer je als Ajax je selectie op orde moet hebben ivm voorronde CL liet hij dit geluid niet horen!

Hahahahahaha ik lach om deze arrogante betweterige figuren die alleen maar neerbuigend naar anderen reageren en dan verbaasd zijn als een ander terugreageerd!

Voorlopig heb ik tot mijn spijt helemaal gelijk gekregen. Resultaat Zero

Gaan jullie maar met die hersenloze brulaap van der Sar meebrullen dat we nog niet 1x zijn weggespeeld... Hahahaha alsof dat is waar het omgaat.

Je zet in op net niet spelers en daarom is het resultaat net niet
Daar gaat het om!

Oeps is zeker weer niet onderbouwd....
;) we wachten af.. lekker spijkerman en de cultuur bewakers blijven bewaken (y) ;)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:37   quote  deeplink  
Even wat opgeschoond (hier en ander topic).

Hou het aub netjes tegen elkaar!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:37 schreef Boudewijn het volgende:
Even wat opgeschoond (hier en ander topic).

Hou het aub netjes tegen elkaar!
Dank je :)
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:37 schreef Boudewijn het volgende:
Even wat opgeschoond (hier en ander topic).

Hou het aub netjes tegen elkaar!
Heej Boudewijn, als je toch bezig bent met opschonen...
Kan je dan meteen de directie en TH meenemen ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:37 schreef Boudewijn het volgende:
Even wat opgeschoond (hier en ander topic).

Hou het aub netjes tegen elkaar!
Toppie, mijn oproep vanochtend werkte helaas niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:43 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heej Boudewijn, als je toch bezig bent met opschonen...
Kan je dan meteen de directie en TH meenemen ;-)
Zetten we jou er vervolgens neer! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:50 schreef Jaccio het volgende:
Loop elk willekeurig bedrijf binnen dat tientallen miljoenen winst maakt elk jaar en leg ze uit dat ze het helemaal verkeerd doen, dat klaas inferieur is, jeroen ook en dat het volledig omgegooid moet worden en ze het beste weer op 0 kunnen beginnen. Denk dat ze je keihard uitlachen.

Vroeger, lang geleden was voetbal nog een spelletje. Nu is het een miljarden business, met de nadruk op business.
En een business draait op..? Geld. Hou dat in het achterhoofd en vraag je dan nog eens af of Ajax het zo slecht doet.

We winnen dan niet elk jaar een kampioenschap en spelen niet elk jaar in Europa, maar het bedrijf draait uitstekend.

We moeten met zijn allen uit die droom stappen dat de we Europees weer mee moeten draaien enzo. Not gonna happen.

Boos dat ze dezelfde lijn doortrekken. Natuurlijk trekken ze dezelfde lijn door, ze maken 80 miljoen.. Ze zouden gek zijn als ze het ineens om gingen gooien
Helemaal eens, eindelijk iemand met een verstandige opmerking. En ook al zouden we het allemaal anders willen zien, je legt wel de vinger exact op de zere plek!
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:30 schreef bahbah het volgende:
Ik persoonlijk vind (en vd Sar) heeft het al min of meer toegegeven)dat het technisch hart en daarbij alles wat daarmee verweven is (dus ook rvc),hebben gefaald grotendeels.

Niet in de uitwerking,maar wel gedeeltelijk in de uitvoering en zeker in de uitkomst.
Maar dat is inherent.

Ik vind het opmerkelijk dat vd Sar alles in de algemeenheid trekt waardoor er niemand echt blaam treft.
Dan rest er maar 1 ding en dat is dat iedereen moet opstappen.
En vanaf 0 beginnen.

Niemand is belangrijker dan AFC Ajax, helemaal niemand.

De club word momenteel ernstige schade berokkent en dat moet stoppen.
Dat heeft te maken met de schijnheiligheid die in onze maatschappij is geslopen...

Als je hopenloos faalt en je functie niet verdient, maar je om het aanzien
toch graag je baantje wil behouden...

Dan vind de gemiddelde Nederlander het prachtig als je op een flauwe manier zegt en toegeeft dat je fouten hebt gemaakt.

En vervolgens kom je met een vaag betoog waardoor je draagvlak voor jezelf en je vriendjes creëeert zodat je ondanks het falen toch kunt blijven zitten.

Daarom zijn betoog in algemeenheden...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:30 schreef bahbah het volgende:
Ik persoonlijk vind (en vd Sar) heeft het al min of meer toegegeven)dat het technisch hart en daarbij alles wat daarmee verweven is (dus ook rvc),hebben gefaald grotendeels.

Niet in de uitwerking,maar wel gedeeltelijk in de uitvoering en zeker in de uitkomst.
Maar dat is inherent.

Ik vind het opmerkelijk dat vd Sar alles in de algemeenheid trekt waardoor er niemand echt blaam treft.
Dan rest er maar 1 ding en dat is dat iedereen moet opstappen.
En vanaf 0 beginnen.

Niemand is belangrijker dan AFC Ajax, helemaal niemand.

De club word momenteel ernstige schade berokkent en dat moet stoppen.
En dat is dus al heel veel jaren aan de gang. Al ver voor Cruijff er met de bezem doorheen ging. Dus is niet iets wat pas nu gebeurd.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

leuke is zei het al eerder dan hem ;)
Dat zagen we
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:50 schreef Jaccio het volgende:
Loop elk willekeurig bedrijf binnen dat tientallen miljoenen winst maakt elk jaar en leg ze uit dat ze het helemaal verkeerd doen, dat klaas inferieur is, jeroen ook en dat het volledig omgegooid moet worden en ze het beste weer op 0 kunnen beginnen. Denk dat ze je keihard uitlachen.

Vroeger, lang geleden was voetbal nog een spelletje. Nu is het een miljarden business, met de nadruk op business.
En een business draait op..? Geld. Hou dat in het achterhoofd en vraag je dan nog eens af of Ajax het zo slecht doet.

We winnen dan niet elk jaar een kampioenschap en spelen niet elk jaar in Europa, maar het bedrijf draait uitstekend.

We moeten met zijn allen uit die droom stappen dat de we Europees weer mee moeten draaien enzo. Not gonna happen.

Boos dat ze dezelfde lijn doortrekken. Natuurlijk trekken ze dezelfde lijn door, ze maken 80 miljoen.. Ze zouden gek zijn als ze het ineens om gingen gooien
Denk je niet dat het hierbij afhankelijk is wat de corebusiness van je bedrijf is....

Ipv €150 mln op de bank zou Ajax als bedrijf veel gezonder zijn met € 50 mln minder op de bank, maar met een betere rechtsback als Veltman bijvoorbeeld en Richarlison ipv Younes...

Dan had je vast gewonnen van Nice en of Rosenborg!

Bovendien heb ik van niemand op dit forum de verwachting als eis of realistische verwachting dat wij kans hebben op een structurele plek in Europa... Ook mijzelf kan ik niet betrappen op deze verwachting!

Dus ik vind jouw post niet echt iets zeggen over hetgeen er tussen de supporters leeft, sorry.
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zetten we jou er vervolgens neer! ;-)
Had je nu CL gespeeld en zou Sanchez er nog zijn ! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 21:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Denk je niet dat het hierbij afhankelijk is wat de corebusiness van je bedrijf is....

Ipv €150 mln op de bank zou Ajax als bedrijf veel gezonder zijn met € 50 mln minder op de bank, maar met een betere rechtsback als Veltman bijvoorbeeld en Richarlison ipv Younes...

Dan had je vast gewonnen van Nice en of Rosenborg!

Bovendien heb ik van niemand op dit forum de verwachting als eis of realistische verwachting dat wij kans hebben op een structurele plek in Europa... Ook mijzelf kan ik niet betrappen op deze verwachting!

Dus ik vind jouw post niet echt iets zeggen over hetgeen er tussen de supporters leeft, sorry.
Dan begrijp je niks van wat ik heb gezegd en zul je je waarschijnlijk nog heel lang druk gaan maken om iets wat al lang en breed voorbij is
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zagen we
lees maar terug (y)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 21:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Had je nu CL gespeeld en zou Sanchez er nog zijn ! ;-)
Door een klappertjespistool op zijn kop te zetten?? ;-)
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 21:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Door een klappertjespistool op zijn kop te zetten?? ;-)
Nee Warrior!

Spelers zijn ook niet gek... Denk jij ook niet dat deze topper uit Colombia zich heeft afgevraagd in welke soap hij is terechtgekomen?

Denk je dat hij zijn eigen waarnemingen laat beïnvloeden als een of andere slijmbal van de Ajaxdirectie met statistieken in de pers komt waaruit zou moeten blijken dat Veltman zoveel beter functioneert dan Tete...

Ik denk dat hij zich kapot heeft geërgerd aan het opstellen van Veltman terwijl Tete bij iedere invalbeurt heeft laten zien dat hij een beest is en het team ook beter functioneert.

Sanchez had vast gebleven als hij had gezien dat er door Ajax geïnvesteerd zou worden in het verder uitbouwen van dit team. Dat zij met die versterkingen Nice met 4-1 hadden verslagen met geloof dat er CL gehaald zou gaan worden.... Dan had hij die contractverbetering ongetwijfeld geaccepteerd en nog een jaartje gebleven...
bahbah
 bahbah - zaterdag 26 augustus 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met de schijnheiligheid die in onze maatschappij is geslopen...

Als je hopenloos faalt en je functie niet verdient, maar je om het aanzien
toch graag je baantje wil behouden...

Dan vind de gemiddelde Nederlander het prachtig als je op een flauwe manier zegt en toegeeft dat je fouten hebt gemaakt.

En vervolgens kom je met een vaag betoog waardoor je draagvlak voor jezelf en je vriendjes creëeert zodat je ondanks het falen toch kunt blijven zitten.

Daarom zijn betoog in algemeenheden...
Ja ik moet me hier toch echt bij aansluiten.
Treffend verwoord.
AkaS
 AkaS - zondag 27 augustus 2017 - 01:06   quote  deeplink  
Als ik toch bezig ben met mijn onvrede te uiten....

PSV O19 declasseert Ajax en wint Super Cup: 0-5

John Heitinga is hier de trainer... hahahahaha
terwijl ik dit typ moet ik echt lachen!!!!

Wie heeft dit in godsnaam bedacht. Op basis
van welke getoonde eigenschappen en tactische
kwaliteiten is deze Ajaxied tot trainer van dit
team gebombadeerd???

Nee er is iemand echt goed bezig bij Ajax...
Loetje
 Loetje - zondag 27 augustus 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

hahahahahajaha wat wil je nu eigenlijk zeggen
Dat je dus bewijst dat ook jij alleen maar schreeuwt en totaal niet op let
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 01:06 schreef AkaS het volgende:
Als ik toch bezig ben met mijn onvrede te uiten....

PSV O19 declasseert Ajax en wint Super Cup: 0-5

John Heitinga is hier de trainer... hahahahaha
terwijl ik dit typ moet ik echt lachen!!!!

Wie heeft dit in godsnaam bedacht. Op basis
van welke getoonde eigenschappen en tactische
kwaliteiten is deze Ajaxied tot trainer van dit
team gebombadeerd???

Nee er is iemand echt goed bezig bij Ajax...
Ze zullen iets in hem gezien hebben en hem een kans geven. Trainers wil men ook zelf opleiden en dat is natuurlijk prima. Als het niet wat wordt moet je echter ook afscheid durven nemen.

Maar moo dat ken op basis van 1 potje oordeelt. Ze rolden vorige week namelijk het lastigere Anderlecht met 8-0 op. Maar toen hoorde we je niet.

Je bent er echt alleen maar als er slechte dingen over de club te vertellen zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 01:06 schreef AkaS het volgende:
Als ik toch bezig ben met mijn onvrede te uiten....

PSV O19 declasseert Ajax en wint Super Cup: 0-5

John Heitinga is hier de trainer... hahahahaha
terwijl ik dit typ moet ik echt lachen!!!!

Wie heeft dit in godsnaam bedacht. Op basis
van welke getoonde eigenschappen en tactische
kwaliteiten is deze Ajaxied tot trainer van dit
team gebombadeerd???

Nee er is iemand echt goed bezig bij Ajax...
Heb je de wedstrijd gezien of oordeel je alleen op basis van een uitslag? Gelijk weer negatief. Misschien is de selectie niet zo goed als de afgelopen jaren?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 10:43   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 augustus 2017 - 11:56   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-30088/#1600769

voorspel mee en zet in!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 augustus 2017 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

1. Wij zijn geen opleidingsland. Wel een klein voetballand met een ongunstig belastingstelsel met een klein geografisch gebied wat betreft inkomsten uit tv gelden.

2. Gevolg is dat wij niet structureel een CL- of EL finalist zullen leveren.

3. Als je eens in de zoveel tijd een gunstige samenloop kent en een kern van Europese topspelers in de dop hebt, moet je dit koesteren en weloverwogen benutten en hiervan genieten.

4. Afgelopen seizoen door uitschakeling en aankopen nadien ontstond zo een situatie...Zwakke punten die er in het team waren waarop ingesprongen diende te worden om te consolideren en of door te selecteren waren volgens mij:

Rechtsvoor Traóre omdat hij voor 1 jaar gehuurd was.
Vervanger aangetrokken: Neres.

Middenveld Klaasen omdat hij de leeftijd had voor een transfer.

Beide backs posities: Veltman en Sinkraven voldeden en of voldoen niet
Backups die vele malen beter waren kregen intern geen vertrouwen en wilden een transfer als gevolg.

Vervangers inmiddels aangetrokken maar helaas niet vóór aanvang CL voorronden.

Bosz vervangen door Keizer, inmiddels duidelijk dat hij de katvanger van Bergkamp en Spijkerman is.

Al met al zijn we geen structurele Europafinalist, maar kunnen we meer zijn dan Calimero !!!

Zorg dan wel dat je doorhebt wanneer je goud in handen hebt en onderscheidt dit goud van troep dat toevallig goudkleurig is.

En een trainer als Keizer aanstellen die nimmer in de top heeft gespeeld en of heeft getraind is schandalig en de personen die hiervoor hebben gekozen zijn voor mij kandidaat om op te zouten!
Je moet voor de krant gaan werken man!

Ik zal er wel 1 van je kopen dan..

Wat kost de fabeltjeskrant tegenwoordig?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 augustus 2017 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Whahahahahahahahhahahaha ik lig in een scheur... hahahahahaha
Daar hoop ik al een tijdje op, eindelijk gebeurd het dan!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 augustus 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 19:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet het niet hoor, alles wat jij zegt kan ik volkomen volgen Nummer10 en is waar te nemen als je die niet functionerende zichzelf geweldig vindende Ajaxslopers hoort en ziet.

Alles wat die andere knuppels posten is neerbuigend en ver van de waarheid en doen hierbij net alsof ze over inside information beschikken die haaks staat op wat wij zien, horen en weten.

Grappig is wel dat Remco nu plotseling gaat posten dat het seizoen voor Ajax al in juli begint. Toen de discussie ging over wanneer je als Ajax je selectie op orde moet hebben ivm voorronde CL liet hij dit geluid niet horen!

Hahahahahaha ik lach om deze arrogante betweterige figuren die alleen maar neerbuigend naar anderen reageren en dan verbaasd zijn als een ander terugreageerd!

Voorlopig heb ik tot mijn spijt helemaal gelijk gekregen. Resultaat Zero

Gaan jullie maar met die hersenloze brulaap van der Sar meebrullen dat we nog niet 1x zijn weggespeeld... Hahahaha alsof dat is waar het omgaat.

Je zet in op net niet spelers en daarom is het resultaat net niet
Daar gaat het om!

Oeps is zeker weer niet onderbouwd....
Mannetje, krijg je wel genoeg te eten?

Je hebt bewijzingsdrang he? Potverdikkies hé, je wilt zo graag...

Is het ineens naar je bol gestegen en dacht je van "zo, ik ga eens lekker kijken wie mij allemaal volgt hier op het forum"

Nou knurft, ik kan je vertellen dat er sowieso 2 man volledig met je mee varen :)

Ook kan ik je vertellen dat er sowieso 1 iemand nooit met je mee zal varen, maar daarentegen wel je schip zal laten zinken ;) jaja...je weet het al he? Jaaaja...zeg het maar! Jaa, inderdaad...dat ben ik! Goedzo!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 12:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mannetje, krijg je wel genoeg te eten?

Je hebt bewijzingsdrang he? Potverdikkies hé, je wilt zo graag...

Is het ineens naar je bol gestegen en dacht je van "zo, ik ga eens lekker kijken wie mij allemaal volgt hier op het forum"

Nou knurft, ik kan je vertellen dat er sowieso 2 man volledig met je mee varen :)

Ook kan ik je vertellen dat er sowieso 1 iemand nooit met je mee zal varen, maar daarentegen wel je schip zal laten zinken ;) jaja...je weet het al he? Jaaaja...zeg het maar! Jaa, inderdaad...dat ben ik! Goedzo!
Ik kan je melden dat 1 van de 2 die met hem meevaart gisteren gezonken is en een tijd nodig heeft de boot weer op te blazen! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 augustus 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 12:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik kan je melden dat 1 van de 2 die met hem meevaart gisteren gezonken is! ;-)
Heb ik iets gemist? :^)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 12:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? :^)
Denk het wel ouwe!
AkaS
 AkaS - zondag 27 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 08:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat je dus bewijst dat ook jij alleen maar schreeuwt en totaal niet op let
Soms is niets menselijks mij vreemd Loetje.
Dank voor je aardige PB maar ik denk dat je mij verward met
iemand anders... Maar ook die is mij niet onbekend en dus zal
ik je compliment doorgeven.
AkaS
 AkaS - zondag 27 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 12:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mannetje, krijg je wel genoeg te eten?

Je hebt bewijzingsdrang he? Potverdikkies hé, je wilt zo graag...

Is het ineens naar je bol gestegen en dacht je van "zo, ik ga eens lekker kijken wie mij allemaal volgt hier op het forum"

Nou knurft, ik kan je vertellen dat er sowieso 2 man volledig met je mee varen :)

Ook kan ik je vertellen dat er sowieso 1 iemand nooit met je mee zal varen, maar daarentegen wel je schip zal laten zinken ;) jaja...je weet het al he? Jaaaja...zeg het maar! Jaa, inderdaad...dat ben ik! Goedzo!
Over bewijsdrang gesproken, nulletje!
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:21   quote  deeplink  
"Kieft vindt dat Keizers voorganger Peter Bosz meer zijn stempel op Ajax drukte. "Met bosz was er chemie. Natuurlijk was hij wat langer bezig, coachte hij nadrukkelijk en was hij een persoonlijkheid. Dat zie ik allemaal bij Keizer niet."
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:24   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/758456/keizer-denkt-aan-nieuw-ajax-systeem-door-huntelaar-het-is-geen-toeval-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

hahahah wat een mongool
.. je moet dolberg nie opstellen
. gewoon hunter spits 1... klaar..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:21 schreef nummer10 het volgende:
"Kieft vindt dat Keizers voorganger Peter Bosz meer zijn stempel op Ajax drukte. "Met bosz was er chemie. Natuurlijk was hij wat langer bezig, coachte hij nadrukkelijk en was hij een persoonlijkheid. Dat zie ik allemaal bij Keizer niet."
En precies een jaar geleden waren de kritieken omtrent Bosz er ook in de media nadat hij door een onbekende Russische club keihard werd uitgeschakeld en ook punten verspeelde tegen Roda en Willem II in de JC Arena. We zullen door moeten.

Overigens zegt Kieft ook dat het moeilijk en gevaarlijk is het vanaf een afstand te beoordelen. En dat is nu precies het grootste punt. De media buitelen over elkaar heen om Ajax nu een diep gat in te schrijven. Diezelfde media die week in, week uit spelers de hemel in pompt om ze vervolgens weer keihard van die wolk te schoppen! Iedereen wil zijn zegje doen. En gaan er nog velen volgen en allemaal weten ze het ei van colombus. Da's het grote nadeel van media.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En precies een jaar geleden waren de kritieken omtrent Bosz er ook in de media nadat hij door een onbekende Russische club keihard werd uitgeschakeld en ook punten verspeelde tegen Roda en Willem II in de JC Arena. We zullen door moeten.

Overigens zegt Kieft ook dat het moeilijk en gevaarlijk is het vanaf een afstand te beoordelen. En dat is nu precies het grootste punt. De media buitelen over elkaar heen om Ajax nu een diep gat in te schrijven. Diezelfde media die week in, week uit spelers de hemel in pompt om ze vervolgens weer keihard van die wolk te schoppen! Iedereen wil zijn zegje doen. En gaan er nog velen volgen en allemaal weten ze het ei van colombus. Da's het grote nadeel van media.
aw i know... maar kijk ze zitten.. kneusjes
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:21 schreef nummer10 het volgende:
"Kieft vindt dat Keizers voorganger Peter Bosz meer zijn stempel op Ajax drukte. "Met bosz was er chemie. Natuurlijk was hij wat langer bezig, coachte hij nadrukkelijk en was hij een persoonlijkheid. Dat zie ik allemaal bij Keizer niet."
Natuurlijk was hij al wat langer bezig..

Tadaaaa, en daar heb je de reden..
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 01:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aw i know... maar kijk ze zitten.. kneusjes
Net zoals er vorig jaar over Bosz geschreven werd..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0240290