BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 12:47   quote  deeplink  
Ik ga werkelijk kapot van het lachen hier als het over begrijpend lezen gaat. Man man man....

Net de Dikke Vandale maar eens even geleden. Eens: Je bent het eens met de mening of opmerking van de ander omdat jij er ook over zegt.

Bij kontenkruiper zie ik alleen een foto staan van een heel smal mannetje zonder tanden die boos is....
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 19 juli 2017 - 13:39   quote  deeplink  
Kolere, wat een posts. Ik ga me daar allemaal niet druk over maken.

Ia Aka de Marionet of top forumer in de dop?

Nouja, hoe dan ook Bobby en Aka, maar ook de rest. Volgens mij mag je je mening verkondigen en soms zijn mensen het eens en some niet.

Ik heb Overmars ook bevloekt, maar ook bewierrookt, zelfde met Traore. Als je een supporter bent dan spreekt je hart.
Bij Ajax zitten ook mensen en mensen maken fouten. Over het algemeeen vind ik dat Overmars uitstekend zaken doet en zeker vele talenten op tijd naar Ajax haalt. Tijden zijn nu eenmaal veranderd....
Pietje
 Pietje - woensdag 19 juli 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:48 schreef AkaS het volgende:
Heren, ik moet toch eens wat kwijt. Het zal mij niet populair maken maar dat is dan maar zo.

Er zijn hier enkele heren actief en volgens mij al vele jaren die nogal vol van zichzelf zijn. Alsof hun mening, hun informatie als enige de juiste is. Hierbij misschien onbewust nogal neerbuigend reageren op anderen.

In het bijzonder richting Bobby, maar ook naar anderen. En dan zijn er nog heren die niet weten hoe snel ze met deze heren moeten meelullen en hierbij doen alsof ze toevallig dezelfde mening hebben. Maar in feite schreeuwen ze om acceptatie van die heren!

De heren waar ik het over heb hebben zelden kritiek op de beleidsbepalers, de directie en Bobby is het hier niet mee eens en heeft wel kritiek.

En volgens mij heeft Bobby gelijk!

Het lijkt erop alsof wij alleen in staat zijn spelers aan te trekken als we de hoofdprijs plus een beetje extra betalen. Of spelers waar elders geen interesse voor is. En ik heb het niet over de jeugd want dat is een ander verhaal...Ik heb het over spelers voor het eerste.

Onze selectie is nog niet op volledige sterkte, dat hoop ik is voor iedereen duidelijk!

We hebben geld zat en de transferwindow is helemaal open
..

Ik lees versterkingen bij psv en zelfs bij het kapitaalonmachtige feijenoot!!!! St.Juste en Haps...

En bij ons blijft het weer oorverdovend stil....En de CL voorronde wedstrijden staan alweer voor de deur.

Zover ik me kan herinneren moesten we een paar jaar geduld hebben en dan zouden we weer meedoen. Dan hadden we een zelfopgeleide jeugd van Europese top als kern en zou er doorgeselecteerd worden en Ajax weer op het niveau van weleer kunnen terugkeren. Natuurlijk is er geen structureel succes haalbaar maar we zouden er weer zijn en meedoen.

Tot op heden zie ik alleen hetzelfde als alle jaren...of beter gezegd ik zie niets!

Mocht er morgen onverhoopt iets gebeuren met een van onze jongens in de verdediging....moet er dan een A1 speler CL gaan spelen..?

Kan natuurlijk, maar waarom is onze selectie nog niet op orde terwijl we binnen 2 weken al onze eerste CL voorronde moeten spelen????

Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

De situatie, de droevige situatie met Appie kan geen excuus zijn want men is ook in staat om in deze droevige periode spelers te verkopen.

M.a.w. ik ben het eens met Bobby.

Tot slot... Appie is en blijft een sportman no matter what en het dna van een sportman zou niet willen dat we bij de pakken blijven neer zitten.

Appie heeft zoveel liefde en erkenning voor zijn mooie karakter gekregen dat hij ongetwijfeld nu zou willen dat Ajax weer eens kampioen zou worden en het gras van de matten in Europa speelt.

Het is maar een aanname hoor, wellicht is het niet zo.

Maar mijn hoop is om dit jaar prijzen te pakken en deze op te dragen aan Appie!!!
Poe poe...

Wat een aanmatigende post. Hier meldt zich nog een "heer die vol van zichzelf is".

Helaas kon ik de afgelopen maanden hier niet aanwezig zijn, omdat ik ruim vier maanden om uiteenlopenende redenen in het buitenland zat (VS, Canada, Japan en Argentinië). Maar ook ik ben iemand die al vele jaren op dit forum aanwezig ben. Uiteraard is mijn mening niet heilig, maar ik heb wel een eigen mening, zoals iedereen een eigen mening heeft.

Fijn dat jij het voor Bobby opneemt. Zo neem ik het op voor de oude garde: Eide, Remco, Ajax Warrior, Loetje, Brandje, et cetera. Allemaal verstandige mannen die eveneens een eigen mening hebben. De één misschien wat diplomatieker dan de ander. Maar die bepaald niet "vol van zichzelf zijn".

Ik ga niet (meer) in op alle details van je post, echter over Marc Overmars moet ik wel wat kwijt: Marc Overmars, directeur van een beursgenoteerd bedrijf, maakt jaar na jaar goede sier met aan- en verkoop van spelers. Het resultaat is een meer dan voorteffelijke balans op de verlies-en winst rekening. Laten we blij zijn, dat Ajax zich niet volledig kapot koopt, maar in de eerste plaats kijkt of er een of meer jeugdspelers kunnen doorgroeien. Dat is een beleid waar ik 100% achter sta.

En dat het bij Ajax oorverdovend stil is, zoals jij het noemt, op de transfermarkt? Die transferwindow sluit pas over anderhalve maand. Er kan dus nog van alles gebeuren.

Zo, dat is mijn mening.
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 14:51   quote  deeplink  
Het verschil in spelers die je koopt rond de 10 miljoen of 18 en meer is vrijwel nihil. Het is zo moeilijk om dan de juiste keuzes te maken
Pietje
 Pietje - woensdag 19 juli 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 14:51 schreef remco k het volgende:
Het verschil in spelers die je koopt rond de 10 miljoen of 18 en meer is vrijwel nihil. Het is zo moeilijk om dan de juiste keuzes te maken
Dat is pertinent waar. En zelfs bij spelers van 18 miljoen (of meer) moet je maar afwachten hoe die renderen. Een garantie heb je nooit.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 19 juli 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Wat een hoop posts opeens, alleen niets over het topic onderwerp :)
AkaS
 AkaS - woensdag 19 juli 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 14:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Poe poe...

Wat een aanmatigende post. Hier meldt zich nog een "heer die vol van zichzelf is".

Helaas kon ik de afgelopen maanden hier niet aanwezig zijn, omdat ik ruim vier maanden om uiteenlopenende redenen in het buitenland zat (VS, Canada, Japan en Argentinië). Maar ook ik ben iemand die al vele jaren op dit forum aanwezig ben. Uiteraard is mijn mening niet heilig, maar ik heb wel een eigen mening, zoals iedereen een eigen mening heeft.

Fijn dat jij het voor Bobby opneemt. Zo neem ik het op voor de oude garde: Eide, Remco, Ajax Warrior, Loetje, Brandje, et cetera. Allemaal verstandige mannen die eveneens een eigen mening hebben. De één misschien wat diplomatieker dan de ander. Maar die bepaald niet "vol van zichzelf zijn".

Ik ga niet (meer) in op alle details van je post, echter over Marc Overmars moet ik wel wat kwijt: Marc Overmars, directeur van een beursgenoteerd bedrijf, maakt jaar na jaar goede sier met aan- en verkoop van spelers. Het resultaat is een meer dan voorteffelijke balans op de verlies-en winst rekening. Laten we blij zijn, dat Ajax zich niet volledig kapot koopt, maar in de eerste plaats kijkt of er een of meer jeugdspelers kunnen doorgroeien. Dat is een beleid waar ik 100% achter sta.

En dat het bij Ajax oorverdovend stil is, zoals jij het noemt, op de transfermarkt? Die transferwindow sluit pas over anderhalve maand. Er kan dus nog van alles gebeuren.

Zo, dat is mijn mening.
Geachte heer Pietje,

Wat ontzettend gedurfd van u om zich zo kwetsbaar op te stellen en het openlijk op te nemen voor de meerderheid!

Zo, dat is mijn mening.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 13:39 schreef Ajax we love you het volgende:
Kolere, wat een posts. Ik ga me daar allemaal niet druk over maken.

Ia Aka de Marionet of top forumer in de dop?

Nouja, hoe dan ook Bobby en Aka, maar ook de rest. Volgens mij mag je je mening verkondigen en soms zijn mensen het eens en some niet.

Ik heb Overmars ook bevloekt, maar ook bewierrookt, zelfde met Traore. Als je een supporter bent dan spreekt je hart.
Bij Ajax zitten ook mensen en mensen maken fouten. Over het algemeeen vind ik dat Overmars uitstekend zaken doet en zeker vele talenten op tijd naar Ajax haalt. Tijden zijn nu eenmaal veranderd....
In principe identiek dit. Niemand, maar dan ook niemand hier valt iemand zijn mening aan.

Wanneer iemand echter gaat beweren feiten te zeggen wat geen feiten zijn, levert dat gewoon discussie op. Wanneer mensen gaan dreigen via een pb, levert dat discussie op en hetzelfde geldt voor mensen die beweren dat mensen niet onderbouwen terwijl ze dat wel doen maar de personen in kwestie juist niet en structureel dezelfde shit posten.

Lees je even iets beter in, speelt al wel wat langer
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 14:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Poe poe...

Wat een aanmatigende post. Hier meldt zich nog een "heer die vol van zichzelf is".

Helaas kon ik de afgelopen maanden hier niet aanwezig zijn, omdat ik ruim vier maanden om uiteenlopenende redenen in het buitenland zat (VS, Canada, Japan en Argentinië). Maar ook ik ben iemand die al vele jaren op dit forum aanwezig ben. Uiteraard is mijn mening niet heilig, maar ik heb wel een eigen mening, zoals iedereen een eigen mening heeft.

Fijn dat jij het voor Bobby opneemt. Zo neem ik het op voor de oude garde: Eide, Remco, Ajax Warrior, Loetje, Brandje, et cetera. Allemaal verstandige mannen die eveneens een eigen mening hebben. De één misschien wat diplomatieker dan de ander. Maar die bepaald niet "vol van zichzelf zijn".

Ik ga niet (meer) in op alle details van je post, echter over Marc Overmars moet ik wel wat kwijt: Marc Overmars, directeur van een beursgenoteerd bedrijf, maakt jaar na jaar goede sier met aan- en verkoop van spelers. Het resultaat is een meer dan voorteffelijke balans op de verlies-en winst rekening. Laten we blij zijn, dat Ajax zich niet volledig kapot koopt, maar in de eerste plaats kijkt of er een of meer jeugdspelers kunnen doorgroeien. Dat is een beleid waar ik 100% achter sta.

En dat het bij Ajax oorverdovend stil is, zoals jij het noemt, op de transfermarkt? Die transferwindow sluit pas over anderhalve maand. Er kan dus nog van alles gebeuren.

Zo, dat is mijn mening.
Hahahahaha, amen! Lang geleden dat ik het met je eens was, maar ik had het niet beter kunnen verwoorden. Wat een gezever zeg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Jongens, ik ben er weer hoor. Wacht nog op de reactie van Bobby waarin hij meld dat hij inderdaad verkeerd gelezen had! Ik ben alleen bang dat hij nooit zal reageren als de feiten in het nadeel van hem spreken! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 22:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 20:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Geachte heer Pietje,

Wat ontzettend gedurfd van u om zich zo kwetsbaar op te stellen en het openlijk op te nemen voor de meerderheid!

Zo, dat is mijn mening.
wij hebben met elkaar genoeg woorden gehad de "oudegarde".. weggeweest van het forum etc etc... moet kunnen.. ook vorig seizoen zat woorden gehad met remco en aw over bosz.. who cares.. ga gewoon door en hou op met zeiken.. en vooral geen dreig pbtjes doen.. dat is lucht voor de meesten en lachen erom.. zou ik ook doen en diegene uitnodigrn op de koffie.. mits die ballen heeft
AkaS
 AkaS - woensdag 19 juli 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wij hebben met elkaar genoeg woorden gehad de "oudegarde".. weggeweest van het forum etc etc... moet kunnen.. ook vorig seizoen zat woorden gehad met remco en aw over bosz.. who cares.. ga gewoon door en hou op met zeiken.. en vooral geen dreig pbtjes doen.. dat is lucht voor de meesten en lachen erom.. zou ik ook doen en diegene uitnodigrn op de koffie.. mits die ballen heeft
Nummer 10 ik neem je uitnodiging graag aan om op de koffie te komen :-)

Ik heb Warior idd een PB gestuurd, maar daar stond geen enkel dreigement in. Ik ben niet van de dreigementen via PB. Mocht iemand mij zover krijgen dat ik boos word dan uit ik dat open en bloot. Ik heb geprobeerd een geintje met Warior uit te halen en hij begreep dit volkomen verkeerd. En ik heb hem dit inmiddels uitgelegd.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 23:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nummer 10 ik neem je uitnodiging graag aan om op de koffie te komen :-)

Ik heb Warior idd een PB gestuurd, maar daar stond geen enkel dreigement in. Ik ben niet van de dreigementen via PB. Mocht iemand mij zover krijgen dat ik boos word dan uit ik dat open en bloot. Ik heb geprobeerd een geintje met Warior uit te halen en hij begreep dit volkomen verkeerd. En ik heb hem dit inmiddels uitgelegd.
Even een eerlijke vraag, heb jij hier eerder gezeten onder een andere naam? Ergens heb ik het idee dat ik je al ken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 23:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nummer 10 ik neem je uitnodiging graag aan om op de koffie te komen :-)

Ik heb Warior idd een PB gestuurd, maar daar stond geen enkel dreigement in. Ik ben niet van de dreigementen via PB. Mocht iemand mij zover krijgen dat ik boos word dan uit ik dat open en bloot. Ik heb geprobeerd een geintje met Warior uit te halen en hij begreep dit volkomen verkeerd. En ik heb hem dit inmiddels uitgelegd.
altijd welkom
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juli 2017 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 23:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even een eerlijke vraag, heb jij hier eerder gezeten onder een andere naam? Ergens heb ik het idee dat ik je al ken.
Iemand haalde die personen er na enkele berichten tussenuit.
Helaas zal hij dat nooit meer kunnen doen :(
Loetje
 Loetje - donderdag 20 juli 2017 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 00:51 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Iemand haalde die personen er na enkele berichten tussenuit.
Helaas zal hij dat nooit meer kunnen doen :(
Er waren momenten dat ik ze nog sneller zag. Maar Peet wist het doorgaans ook vrijwel meteen en an belde die me ook meteen op. Samen aanpakken en na 2 posts wisten we wie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 juli 2017 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 23:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nummer 10 ik neem je uitnodiging graag aan om op de koffie te komen :-)

Ik heb Warior idd een PB gestuurd, maar daar stond geen enkel dreigement in. Ik ben niet van de dreigementen via PB. Mocht iemand mij zover krijgen dat ik boos word dan uit ik dat open en bloot. Ik heb geprobeerd een geintje met Warior uit te halen en hij begreep dit volkomen verkeerd. En ik heb hem dit inmiddels uitgelegd.
Laat ik inderdaad voorop stellen dat ik van jouw een PB heb ontvangen. Heb de knipoog in het bericht echter niet gelezen! Toen jij erover begon heb ik het berichtje nog eens gezien en hem inderdaad gezien! Laten we het er maar op houden dat het vermoeidheid van nachtdiensten is! Zonder knipoog was het best een stoer berichtje! ;-)

Ik heb echter nooit ergens geschreven dat het een dreigement betrof, enkel dat het een stoer berichtje was!

Nu ik weet wie je bent is het goed ouwe! Boks! Maar je krijgt hier niets cadeau! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 juli 2017 - 02:11   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - donderdag 20 juli 2017 - 07:21   quote  deeplink  
We hebben gelukkig allemaal 1 passie Ajax !! fijne dag mannen
AkaS
 AkaS - donderdag 20 juli 2017 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 02:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laat ik inderdaad voorop stellen dat ik van jouw een PB heb ontvangen. Heb de knipoog in het bericht echter niet gelezen! Toen jij erover begon heb ik het berichtje nog eens gezien en hem inderdaad gezien! Laten we het er maar op houden dat het vermoeidheid van nachtdiensten is! Zonder knipoog was het best een stoer berichtje! ;-)

Ik heb echter nooit ergens geschreven dat het een dreigement betrof, enkel dat het een stoer berichtje was!

Nu ik weet wie je bent is het goed ouwe! Boks! Maar je krijgt hier niets cadeau! ;-)
Hahaha Boks man :-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2017 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 02:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laat ik inderdaad voorop stellen dat ik van jouw een PB heb ontvangen. Heb de knipoog in het bericht echter niet gelezen! Toen jij erover begon heb ik het berichtje nog eens gezien en hem inderdaad gezien! Laten we het er maar op houden dat het vermoeidheid van nachtdiensten is! Zonder knipoog was het best een stoer berichtje! ;-)

Ik heb echter nooit ergens geschreven dat het een dreigement betrof, enkel dat het een stoer berichtje was!

Nu ik weet wie je bent is het goed ouwe! Boks! Maar je krijgt hier niets cadeau! ;-)
je stond te trillen man van dat bericht en dan was het geen dreigement :P pussy... :P en indd p111 één passie en dat is AJAX... en we willen allemaal het zelfde... mooi goed voetbal incl het kampioenschap al vrees ik dat het dit seizoen met wat er nu is gebeurt erg lastig gaat worden.. mocht ajax na een bepaalde tijd de pannen van het dak spelen dank ik het hele TH en trainers dat ze deze selectie top hebben opgevangen.. het is namelijk niet niks dat jeje maatje zo in elkaar ziet zakken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2017 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 juli 2017 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 02:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laat ik inderdaad voorop stellen dat ik van jouw een PB heb ontvangen. Heb de knipoog in het bericht echter niet gelezen! Toen jij erover begon heb ik het berichtje nog eens gezien en hem inderdaad gezien! Laten we het er maar op houden dat het vermoeidheid van nachtdiensten is! Zonder knipoog was het best een stoer berichtje! ;-)

Ik heb echter nooit ergens geschreven dat het een dreigement betrof, enkel dat het een stoer berichtje was!

Nu ik weet wie je bent is het goed ouwe! Boks! Maar je krijgt hier niets cadeau! ;-)
Als het een oude bekende is ben ik wel benieuwd..
remco k
 remco k - donderdag 20 juli 2017 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 08:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je stond te trillen man van dat bericht en dan was het geen dreigement :P pussy... :P en indd p111 één passie en dat is AJAX... en we willen allemaal het zelfde... mooi goed voetbal incl het kampioenschap al vrees ik dat het dit seizoen met wat er nu is gebeurt erg lastig gaat worden.. mocht ajax na een bepaalde tijd de pannen van het dak spelen dank ik het hele TH en trainers dat ze deze selectie top hebben opgevangen.. het is namelijk niet niks dat jeje maatje zo in elkaar ziet zakken..
Eens, ondanks dat dit jaar gepresteerd zou moeten worden, vermoed ik ergens dat dit drama zijn uitwerking nog wel gaat krijgen op de club.. Mocht men daar doorheen komen en dit seizoen wel mooie dingen gaan laten zien, zie ik dat als een verdienste van de gehele club..
Meer ben bang voor een tussenjaar..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 juli 2017 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, ondanks dat dit jaar gepresteerd zou moeten worden, vermoed ik ergens dat dit drama zijn uitwerking nog wel gaat krijgen op de club.. Mocht men daar doorheen komen en dit seizoen wel mooie dingen gaan laten zien, zie ik dat als een verdienste van de gehele club..
Meer ben bang voor een tussenjaar..
Het kan je ook sterker maken.. Tuurlijk krijgen een aantal jongens een zware klap het blijft een hele nare situatie. Ik hoop dat ze er kracht uit kunnen halen en plezier uit het spelletje blijven halen. Iets wat Nouri ook graag zou willen zien. Waar we uiteindelijk eindigen dit seizoen telt inderdaad minder zwaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 juli 2017 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 08:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je stond te trillen man van dat bericht en dan was het geen dreigement :P pussy... :P en indd p111 één passie en dat is AJAX... en we willen allemaal het zelfde... mooi goed voetbal incl het kampioenschap al vrees ik dat het dit seizoen met wat er nu is gebeurt erg lastig gaat worden.. mocht ajax na een bepaalde tijd de pannen van het dak spelen dank ik het hele TH en trainers dat ze deze selectie top hebben opgevangen.. het is namelijk niet niks dat jeje maatje zo in elkaar ziet zakken..
Hahaha trillen! Man, ik scheet in mijn broek! Whahahaha!

Ach, uiteindelijk ben ik mans genoeg toe te geven dat ik me vergiste omdat ik de ;-) over het hoofd had gezien. Ik wacht nog op Bobby! Kijken of die de ballen heeft toe te geven dat ik niet eens op hem reageerde.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 20 juli 2017 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 21:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

In principe identiek dit. Niemand, maar dan ook niemand hier valt iemand zijn mening aan.

Wanneer iemand echter gaat beweren feiten te zeggen wat geen feiten zijn, levert dat gewoon discussie op. Wanneer mensen gaan dreigen via een pb, levert dat discussie op en hetzelfde geldt voor mensen die beweren dat mensen niet onderbouwen terwijl ze dat wel doen maar de personen in kwestie juist niet en structureel dezelfde shit posten.

Lees je even iets beter in, speelt al wel wat langer
Haha, nou ik heb helaas niet alle tijd om alles te lezen, maar ik begreep al dat het een en ander langer speelde, maar volgens mij heeft Bobby een Ban gekregen?? Het is erg stil rond zijn persoon.

Hoe dan ook ik lul liever over voetbal dan dat ik rekening moet houden met tere zieltjes en andere randzaken :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 20 juli 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 08:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je stond te trillen man van dat bericht en dan was het geen dreigement :P pussy... :P en indd p111 één passie en dat is AJAX... en we willen allemaal het zelfde... mooi goed voetbal incl het kampioenschap al vrees ik dat het dit seizoen met wat er nu is gebeurt erg lastig gaat worden.. mocht ajax na een bepaalde tijd de pannen van het dak spelen dank ik het hele TH en trainers dat ze deze selectie top hebben opgevangen.. het is namelijk niet niks dat jeje maatje zo in elkaar ziet zakken..
Ja hier denk ik precies hetzelfde over. Dit is eigenlijk gewoon een verloren seizoen en ik neem het gewoon niemand kwalijk als dat zo zal zijn en die Keizer.... pff je zal toch maar met een achterstand beginnen en dan ook nog eens zoiets meemaken. Respect als hij het aan de praat kan krijgen
Pietje
 Pietje - donderdag 20 juli 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 21:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahahaha, amen! Lang geleden dat ik het met je eens was, maar ik had het niet beter kunnen verwoorden. Wat een gezever zeg.
Misschien een mooi moment voor een herstart?
Pietje
 Pietje - donderdag 20 juli 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 23:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even een eerlijke vraag, heb jij hier eerder gezeten onder een andere naam? Ergens heb ik het idee dat ik je al ken.
akaS = also known as S ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2017 door Pietje --
Eide
 Eide - donderdag 20 juli 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

akaS = also known as S ??
Die was mij inderdaad ook al te binnen geschoten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2017 door Eide --
Loetje
 Loetje - donderdag 20 juli 2017 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:15 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Haha, nou ik heb helaas niet alle tijd om alles te lezen, maar ik begreep al dat het een en ander langer speelde, maar volgens mij heeft Bobby een Ban gekregen?? Het is erg stil rond zijn persoon.

Hoe dan ook ik lul liever over voetbal dan dat ik rekening moet houden met tere zieltjes en andere randzaken :)
Dat zal wel niet denk ik...
Loetje
 Loetje - donderdag 20 juli 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

akaS = also known as S ??
Ik denk het ook...
Loetje
 Loetje - donderdag 20 juli 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Misschien een mooi moment voor een herstart?
Oké!
En dit is mijn mening! Hahaha. Sorry man, moet er nog steeds om lachen
Pietje
 Pietje - donderdag 20 juli 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oké!
En dit is mijn mening! Hahaha. Sorry man, moet er nog steeds om lachen
Hahaha. Fijn! Dan hebben we dezelfde mening. (Als dat tenminste mag van ...). ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 20 juli 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Die was mij inderdaad ook al te binnen geschoten.
Dat ligt ook erg voor de hand.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2017 - 13:59   quote  deeplink  
kontekruiper :P
Pietje
 Pietje - donderdag 20 juli 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:59 schreef nummer10 het volgende:
kontekruiper :P
Haha.
remco k
 remco k - donderdag 20 juli 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:15 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Haha, nou ik heb helaas niet alle tijd om alles te lezen, maar ik begreep al dat het een en ander langer speelde, maar volgens mij heeft Bobby een Ban gekregen?? Het is erg stil rond zijn persoon.

Hoe dan ook ik lul liever over voetbal dan dat ik rekening moet houden met tere zieltjes en andere randzaken :)
Hij was hier giste rnog dus dat lijkt me raar..
Scout2
 Scout2 - vrijdag 21 juli 2017 - 14:36   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=366751&abbr=voetbalprimeur
Verstandig

Keizer legt zijn drie plannen bij Ajax uit: "Dat ik Huntelaar naast Dolberg zet"
Vrijdag 21 juli 2017 om 14:17

Peter Bosz hechtte in zijn jaar bij Ajax veel waarde aan de 'vijfsecondenregel', maar opvolger Marcel Keizer heeft niet zo'n stokpaardje. De coach is fan van de regel, maar denkt ook verder dan het binnen vijf seconden heroveren van de bal.

"De vijfsecondenregel is een prima regel, maar volgens mij zijn er meer trainers die daaraan doen. Ja, ik heb wel een Plan B. En een Plan C. Dat hadden we vorig jaar bij Jong Ajax ook", zegt Keizer in gesprek met Ajax Life. "Plan B kan zijn dat ik Huntelaar naast Dolberg zet. Dat moet je oefenen. Het kan niet zo zijn dat ik zeg tegen degene die op de bank zit: hupsakee en ga er maar in. Dat is geen Plan B. De rest van het team moet wel weten dat we in dat geval moeten doen."

"Plan C kan zijn dat je ook in een andere formatie kan spelen. Maar we nemen de tijd ervoor om daar aan te werken. Ik heb ook niet volgende week al een plan B en plan C klaarliggen", vervolgt Keizer. "We kunnen in een andere formatie spelen, maar toch in de kracht van de spelers blijven. Het gaat er niet om wat ik als trainer kan verzinnen, maar om dat het team optimaal functioneert. Ik verzin dan liever twee goede plannen dan zes halve.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door Scout2 --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juli 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Eindelijk een 2 spitsen systeem indien de tegenstander hierom vraagt!
Respect Keizer!
Scout2
 Scout2 - vrijdag 21 juli 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 14:38 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Eindelijk een 2 spitsen systeem indien de tegenstander hierom vraagt!
Respect Keizer!
Precies
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:22   quote  deeplink  
Ik heb de titel even aangepast naar relevantie...

We zijn allemaal zo druk met onze eigen mening te verkondigen en te verdedigen dat we blind zijn voor.de werkelijkheid!

Hoe kan je als supporter mensen als Overmars, van der Sar en wie nog niet meer op dit forum verdedigen terwijl ze keer op keer falen in het tijdig op peil hebben van een fatsoenlijke selectie!

Veltman, Schöne en Younes falen keer op keer.

En dan een trainer aanstellen die net uit de luiers is en gewoon doorborduurd met spelers die vorig seizoen keer op keer faalden.

En als je dit hier post zijn er nog helden die durven beweren dat onze directie en selectie top is !!!

Echt lachwekkend!
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:22 schreef AkaS het volgende:
Ik heb de titel even aangepast naar relevantie...

We zijn allemaal zo druk met onze eigen mening te verkondigen en te verdedigen dat we blind zijn voor.de werkelijkheid!

Hoe kan je als supporter mensen als Overmars, van der Sar en wie nog niet meer op dit forum verdedigen terwijl ze keer op keer falen in het tijdig op peil hebben van een fatsoenlijke selectie!

Veltman, Schöne en Younes falen keer op keer.

En dan een trainer aanstellen die net uit de luiers is en gewoon doorborduurd met spelers die vorig seizoen keer op keer faalden.

En als je dit hier post zijn er nog helden die durven beweren dat onze directie en selectie top is !!!

Echt lachwekkend!
Veltman Youness en Schone zijn gewoon jongens die een El finale achter hun naam hebben afgelopen seizoen. Dat je geen fan van ze bent kan. Maar dat ze niet goed genoeg zouden zij om met Ajax van Heracles te winnen is natuurlijk gewoon bullshit.
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:27   quote  deeplink  
Amen.Ieder jaar hetzelfde gezeik.

Groundhog day...bah
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:22 schreef AkaS het volgende:
Ik heb de titel even aangepast naar relevantie...

We zijn allemaal zo druk met onze eigen mening te verkondigen en te verdedigen dat we blind zijn voor.de werkelijkheid!

Hoe kan je als supporter mensen als Overmars, van der Sar en wie nog niet meer op dit forum verdedigen terwijl ze keer op keer falen in het tijdig op peil hebben van een fatsoenlijke selectie!

Veltman, Schöne en Younes falen keer op keer.

En dan een trainer aanstellen die net uit de luiers is en gewoon doorborduurd met spelers die vorig seizoen keer op keer faalden.

En als je dit hier post zijn er nog helden die durven beweren dat onze directie en selectie top is !!!

Echt lachwekkend!
Ach man, onze selectie is gewoon top! Hebben we vandaag gezien toch? Was een geweldige topwedstrijd en wat een strijd leverden ze! O wacht, we hadden het over Ajax en niet over Heracles? Ach ja, als Overmars zijn best doet kan hij er zo 14 van de selectie slijten. Laten we alleen Onana, De Ligt, v.d. Beek en Huntelaar houden! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:29   quote  deeplink  
Overigens was Ziyech, ondanks zijn goal, wederom dikke SHIT!!!
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:34   quote  deeplink  
Iedereen schijnt hier al weet heel snel vergeten te zijn welke ellende de voorbereiding is geweest. Toen riepen we met zijn allen dat we niks van dit seizoen verwachtte. En nu drie weken verder is een verlies bij Heracles de schuld van de directie en moet alles maar weer oprotten. Tering wat heeft de mooiste club van Nederland toch een stel zotte supporters. Echt droevig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:34 schreef remco k het volgende:
Iedereen schijnt hier al weet heel snel vergeten te zijn welke ellende de voorbereiding is geweest. Toen riepen we met zijn allen dat we niks van dit seizoen verwachtte. En nu drie weken verder is een verlies bij Heracles de schuld van de directie en moet alles maar weer oprotten. Tering wat heeft de mooiste club van Nederland toch een stel zotte supporters. Echt droevig.
Zal wel te maken hebben met een bepaalde teleurstelling over het verloop van de wedstrijd. Heb jij tijdens wedstrijden ook nog weleens last van.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:34 schreef remco k het volgende:
Iedereen schijnt hier al weet heel snel vergeten te zijn welke ellende de voorbereiding is geweest. Toen riepen we met zijn allen dat we niks van dit seizoen verwachtte. En nu drie weken verder is een verlies bij Heracles de schuld van de directie en moet alles maar weer oprotten. Tering wat heeft de mooiste club van Nederland toch een stel zotte supporters. Echt droevig.
klopt verwacht niks.. maar verwacht wel een trainer die weet wat die doet en niet maat wat doet.. daarbij zijn er clubs manunited waar een speler overlijd die er ook stonden na de tijd.. dus waar ligt et dan aan ? wou jeje altijd erachter verschuilen ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0118088