BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz hanteerde een totaal andere speeltijl en was zoekende.. keizer begint met waar bosz mee eindigde.. finale EL.. mag en kan je nie verliezen vam heracles.. is nie omdat ik bosz geil bemt zogenaamd maar wil ajax niet zien falen zoals vandaag.. waar het aan ligt ? zeg jij het maar
Een totaal andere speelstijl zou de speelstijl van Mourinho overnemen en moeten veranderen zijn. Dit is echt slechts op basis van details andere.
Sebastiaan79
 Sebastiaan79 - zondag 13 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
Kansloos deze trainer,daar ga je de oorlog niet mee winnen. Younes en Veltman kunnen echt niet meer hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Sebastiaan79 --
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 16:39 schreef Sebastiaan79 het volgende:
Kansloos deze trainer,daar ga je de oorlog niet mee winnen. Younes en Veltman kunnen echt niet meer hoor.
Dat zijn duidelijke teksten waar ik het helemaal mee eens ben Sebastiaan!
Peterhs
 Peterhs - maandag 14 augustus 2017 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 16:39 schreef Sebastiaan79 het volgende:
Kansloos deze trainer,daar ga je de oorlog niet mee winnen. Younes en Veltman kunnen echt niet meer hoor.
Kom je dat speciaal vertellen hier nu voor de competitie?
Zodra de competitie weer begint zien we je hier niet meer.
Blijf dan nu graag al weg, want er komt toch enkel onzin uit.
Neem gelijk je maatje AkaS mee, want die snapt ook geen pepernoot van voetbal.
AkaS
 AkaS - maandag 14 augustus 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 08:28 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kom je dat speciaal vertellen hier nu voor de competitie?
Zodra de competitie weer begint zien we je hier niet meer.
Blijf dan nu graag al weg, want er komt toch enkel onzin uit.
Neem gelijk je maatje AkaS mee, want die snapt ook geen pepernoot van voetbal.
Hahaha, ik geloof dat je een beetje in de war bent.
Ga lekker naar Headliner.be en rot hier ff gauw op!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 augustus 2017 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 09:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha, ik geloof dat je een beetje in de war bent.
Ga lekker naar Headliner.be en rot hier ff gauw op!
Bestaat die? Dan wil ik gelijk lid worden. De Belgische taal is machtig. Lig je meer dubbel om de woorden dan om de grappen! ;-)
AkaS
 AkaS - maandag 14 augustus 2017 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 09:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bestaat die? Dan wil ik gelijk lid worden. De Belgische taal is machtig. Lig je meer dubbel om de woorden dan om de grappen! ;-)
Hahaha ja in België is het ook veel lekkerder schijten dan in Nederland.
Niets mis met die Belgen als je er over nadenkt :-)
Peterhs
 Peterhs - maandag 14 augustus 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 09:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha, ik geloof dat je een beetje in de war bent.
Ga lekker naar Headliner.be en rot hier ff gauw op!
Ik ben zeker niet in de war. Jij bent ook zo'n sensatiezoeker eerste klas.
Mee waaien met de andere zielige tijdelijke persoontjes hier.
Die hebben we genoeg zien komen en gaan.
Ik blijf lekker waar ik ben en stop met belgen te beledigen man.
Zelfs de belgen zouden zich beledigd voelen als jij je gezicht laat zien.
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 augustus 2017 - 09:36   quote  deeplink  
Krijgt wat mij betreft gewoon de kans om zich te bewijzen, maar heeft wel al een aantal rare beslissingen genomen.
De wissels tegen Nice en Heracles.
Het interview voorafgaand aan de wedstrijd amateuristisch.
Hoe kun je je nou zo over Sanchez uitlaten? Kan zich niet motiveren, speelt niet graag op kunstgras.
Zo dom om dat te zeggen.
AkaS
 AkaS - maandag 14 augustus 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 09:32 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet in de war. Jij bent ook zo'n sensatiezoeker eerste klas.
Mee waaien met de andere zielige tijdelijke persoontjes hier.
Die hebben we genoeg zien komen en gaan.
Ik blijf lekker waar ik ben en stop met belgen te beledigen man.
Zelfs de belgen zouden zich beledigd voelen als jij je gezicht laat zien.
We ????

Er is wat jou betreft geen we ;-)
AkaS
 AkaS - maandag 14 augustus 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 09:36 schreef Jaccio het volgende:
Krijgt wat mij betreft gewoon de kans om zich te bewijzen, maar heeft wel al een aantal rare beslissingen genomen.
De wissels tegen Nice en Heracles.
Het interview voorafgaand aan de wedstrijd amateuristisch.
Hoe kun je je nou zo over Sanchez uitlaten? Kan zich niet motiveren, speelt niet graag op kunstgras.
Zo dom om dat te zeggen.
Ook al zou je het niet willen...hij is aangesteld en we moeten het ermee doen.

Ik vind het onbegrijpelijk. Zeker als je nagaat dat de Cruijff revolutie bedoeld was om Ajax sportief terug aan de top te krijgen. Hiervoor moesten wij als supporters geduld hebben want er zou een (Europese) top generatie aankomen. Deze gericht aangevuld met enkele goede aankopen zou ons weer op de kaart zetten...

Inderdaad er was vorig jaar een hoopvolle geraamte aan topspelers ( in de dop)

Met een paar gerichte en goede zomer aankopen hadden wij een aardig potje kunnen gaan voetballen op CL niveau....

Maar wat gebeurd er....

Het niveau Veltman en Viergever werd heilig verklaard.. Terwijl iedereen wekelijks kan zien dat dit voetballers zijn die vol goede bedoelingen zitten, overlopen van inzet, maar niet het niveau hebben wat we (zouden moeten) nastreven.

Tel hierbij op de verkopen van Tete, Riedewald en je niveau in de basis en breedte is beneden peil.

Younes... Ik heb echt helemaal niets tegen deze jongeman en als supporter hoop ik dat hij de pannen van het dak speelt... Echter faalt hij bijna wekelijks opzichtig en is hij slechts sporadisch in staat om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen...

Onbegrijpelijk dat hier geen versterking voor is gehaald of... dat er eens een opstelling komt.met Kluivert op links en Neres op rechts..!!!

En dan het geheel laten leiden door Keizer. Een sympathieke, beginnend trainer die in geen honderd jaar voldoet aan de kwalificatie om deze groep naar een hoger niveau te stuwen!

Ik kan niet anders als hier negatief tegenaan kijken en de schuld leggen bij de verantwoordelijke directie of voor mijn part de rvc die overduidelijk kiezen en of gokken op zuinigheid en hiermee de basis hebben gelegd voor:

1. Uitschakeling tegen Nice.
2. Sanchez die weg wil. ( Met Ajax in CL en goede aankopen ook???)
3. Verlies 1e competitiewedstrijd ED.

Ik wil verder niemand op dit forum echt schofferen, maar ik snap oprecht niet wanneer je als supporter of voor mijn part buitenstaander dit niet zo ziet of ervaart.

En ja het is niet makkelijk voor Ajax en de erdedivisie om toppers binnen te halen en dus zal je je lijstjes op orde moeten hebben en snel moeten handelen en moeten dootbijten met soms een euro extra!!!

Hoe dan ook als het je taak is om een selectie compleet te hebben voor de voorronde CL....

Get the fucking job done!!!

Hier word je voor betaald en als het niet of als jij het niet kan, stap opzij voor iemand die het misschien wel kan!

Tot slot, er wordt opvallend veel info losgelaten de afgelopen periode. Iemand binnen Ajax heeft overduidelijk een lijntje naar de pers!
guusje
 guusje - maandag 14 augustus 2017 - 10:36   quote  deeplink  
heren, heren, zullen we ons lekker beperken tot ajax en voetbal?
Peterhs
 Peterhs - maandag 14 augustus 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 10:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

We ????

Er is wat jou betreft geen we ;-)
Dat bedoel ik dus. Hoe lang draai je mee hier? April dit jaar, o ja.
Mijn account sinds 2012, dus je toont opnieuw aan dat je een domme uit je nek zwammende sukkel bent.
Het we betekend dus dat WE weten waarover we praten, omdat we hier steeds nieuwe dezelfde soort types als jou zien komen en gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door Peterhs --
AkaS
 AkaS - maandag 14 augustus 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 10:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Hoe lang draai je mee hier? April dit jaar, o ja.
Mijn account sinds 2012, dus je toont opnieuw aan dat je een domme uit je nek zwammende sukkel bent.
Het we betekend dus dat WE weten waarover we praten, omdat we hier steeds nieuwe dezelfde soort types als jou zien komen en gaan.
Wow.. is jouw account al sinds 2012... nou dat maakt mij inderdaad een sukkel Whahahaja
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 augustus 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 10:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ook al zou je het niet willen...hij is aangesteld en we moeten het ermee doen.

Ik vind het onbegrijpelijk. Zeker als je nagaat dat de Cruijff revolutie bedoeld was om Ajax sportief terug aan de top te krijgen. Hiervoor moesten wij als supporters geduld hebben want er zou een (Europese) top generatie aankomen. Deze gericht aangevuld met enkele goede aankopen zou ons weer op de kaart zetten...

Inderdaad er was vorig jaar een hoopvolle geraamte aan topspelers ( in de dop)

Met een paar gerichte en goede zomer aankopen hadden wij een aardig potje kunnen gaan voetballen op CL niveau....

Maar wat gebeurd er....

Het niveau Veltman en Viergever werd heilig verklaard.. Terwijl iedereen wekelijks kan zien dat dit voetballers zijn die vol goede bedoelingen zitten, overlopen van inzet, maar niet het niveau hebben wat we (zouden moeten) nastreven.

Tel hierbij op de verkopen van Tete, Riedewald en je niveau in de basis en breedte is beneden peil.

Younes... Ik heb echt helemaal niets tegen deze jongeman en als supporter hoop ik dat hij de pannen van het dak speelt... Echter faalt hij bijna wekelijks opzichtig en is hij slechts sporadisch in staat om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen...

Onbegrijpelijk dat hier geen versterking voor is gehaald of... dat er eens een opstelling komt.met Kluivert op links en Neres op rechts..!!!

En dan het geheel laten leiden door Keizer. Een sympathieke, beginnend trainer die in geen honderd jaar voldoet aan de kwalificatie om deze groep naar een hoger niveau te stuwen!

Ik kan niet anders als hier negatief tegenaan kijken en de schuld leggen bij de verantwoordelijke directie of voor mijn part de rvc die overduidelijk kiezen en of gokken op zuinigheid en hiermee de basis hebben gelegd voor:

1. Uitschakeling tegen Nice.
2. Sanchez die weg wil. ( Met Ajax in CL en goede aankopen ook???)
3. Verlies 1e competitiewedstrijd ED.

Ik wil verder niemand op dit forum echt schofferen, maar ik snap oprecht niet wanneer je als supporter of voor mijn part buitenstaander dit niet zo ziet of ervaart.

En ja het is niet makkelijk voor Ajax en de erdedivisie om toppers binnen te halen en dus zal je je lijstjes op orde moeten hebben en snel moeten handelen en moeten dootbijten met soms een euro extra!!!

Hoe dan ook als het je taak is om een selectie compleet te hebben voor de voorronde CL....

Get the fucking job done!!!

Hier word je voor betaald en als het niet of als jij het niet kan, stap opzij voor iemand die het misschien wel kan!

Tot slot, er wordt opvallend veel info losgelaten de afgelopen periode. Iemand binnen Ajax heeft overduidelijk een lijntje naar de pers!
Het gaat denk ik inderdaad al mis op bestuursniveau, die gedachte delen we..
Ik heb verder niet genoeg kennis van zaken over hoe het er daar binnenskamers aan toe gaat, dus wil daar niet te diep op ingaan.

Wat ik wel weet is dat het anders moet (tenminste, als we sportieve successen als eerste prioriteit hebben)

Overigens, een bekende Telegraaf verslaggever deelt je mening..

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/106573/driessen-heeft-mededogen-met-keizer?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 14 augustus 2017 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

veltman was.zwaar kut.. dijks nog erger.. dan mis je al heel wat, en is echt niet het middenveld
Ik kan het me hier wel in vinden, de wissels waren wel heel merkwaardig en ik vind dat Dijks een redelijke eerste helft had gespeeld, maar hij was stuk de 2de. Veltman vond ik ook niet overtuigen.

Keizer heft hier geen goede indruk achtergelaten als het gaat om tactiek en wissels, natuurlijk had Ajax een beetje pech dat die keeper werkelijk alle ballen eruit hield.

Hij speelt met bijna dezelfde 11 als Bozs had en hij gaat toch flink nat hier. Natuurlijk is er iets gebeurt in het begin van het seizoen met Nouri, natuurlijk is het vervelend om Sanchez thuis te laten omdat er 45m voor hem betaald gaat worden en je het team een betje moet omgooien. Er was niet veel aan de hand ook niet na de 1-1, maar na de wissels en het spel dat daarop volgde vond ik merkwaardig. Als dit zijn plan B of C is, dan heb ik genoeg gezien van Keizer en zeker van die Spijkerman.
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 10:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ook al zou je het niet willen...hij is aangesteld en we moeten het ermee doen.

Ik vind het onbegrijpelijk. Zeker als je nagaat dat de Cruijff revolutie bedoeld was om Ajax sportief terug aan de top te krijgen. Hiervoor moesten wij als supporters geduld hebben want er zou een (Europese) top generatie aankomen. Deze gericht aangevuld met enkele goede aankopen zou ons weer op de kaart zetten...

Inderdaad er was vorig jaar een hoopvolle geraamte aan topspelers ( in de dop)

Met een paar gerichte en goede zomer aankopen hadden wij een aardig potje kunnen gaan voetballen op CL niveau....

Maar wat gebeurd er....

Het niveau Veltman en Viergever werd heilig verklaard.. Terwijl iedereen wekelijks kan zien dat dit voetballers zijn die vol goede bedoelingen zitten, overlopen van inzet, maar niet het niveau hebben wat we (zouden moeten) nastreven.

Tel hierbij op de verkopen van Tete, Riedewald en je niveau in de basis en breedte is beneden peil.

Younes... Ik heb echt helemaal niets tegen deze jongeman en als supporter hoop ik dat hij de pannen van het dak speelt... Echter faalt hij bijna wekelijks opzichtig en is hij slechts sporadisch in staat om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen...

Onbegrijpelijk dat hier geen versterking voor is gehaald of... dat er eens een opstelling komt.met Kluivert op links en Neres op rechts..!!!

En dan het geheel laten leiden door Keizer. Een sympathieke, beginnend trainer die in geen honderd jaar voldoet aan de kwalificatie om deze groep naar een hoger niveau te stuwen!

Ik kan niet anders als hier negatief tegenaan kijken en de schuld leggen bij de verantwoordelijke directie of voor mijn part de rvc die overduidelijk kiezen en of gokken op zuinigheid en hiermee de basis hebben gelegd voor:

1. Uitschakeling tegen Nice.
2. Sanchez die weg wil. ( Met Ajax in CL en goede aankopen ook???)
3. Verlies 1e competitiewedstrijd ED.

Ik wil verder niemand op dit forum echt schofferen, maar ik snap oprecht niet wanneer je als supporter of voor mijn part buitenstaander dit niet zo ziet of ervaart.

En ja het is niet makkelijk voor Ajax en de erdedivisie om toppers binnen te halen en dus zal je je lijstjes op orde moeten hebben en snel moeten handelen en moeten dootbijten met soms een euro extra!!!

Hoe dan ook als het je taak is om een selectie compleet te hebben voor de voorronde CL....

Get the fucking job done!!!

Hier word je voor betaald en als het niet of als jij het niet kan, stap opzij voor iemand die het misschien wel kan!

Tot slot, er wordt opvallend veel info losgelaten de afgelopen periode. Iemand binnen Ajax heeft overduidelijk een lijntje naar de pers!
Kerel wat zoek je toch overal wat achter. Ieder jaar komt er van alles aan geruchten naar buiten en dat is nu niet anders.
AkaS
 AkaS - donderdag 17 augustus 2017 - 10:29   quote  deeplink  
Quote Remco:

Kerel wat zoek je toch overal wat achter. Ieder jaar komt er van alles aan geruchten naar buiten en dat is nu niet anders.

Antw. quote:

Kerel wat maak jij je tocb druk over wat ik van Overmars vind...

............

Ik vind Overmars een ramp en de aanstelling van Keizer ook, alleen zou ik graag ongelijk hebben maar dat zie ik somber in.

Als Spijkerman echt zoveel invloed heeft wat gesuggereerd is, dan is dat een fatale inschattingsfout van iedereen!

Keizer gooit nu Kluivert eruit omdat Neres beter zou zijn in de kleine ruimte...? Ik vraag het mij af... Kluivert speelt zijn hele leven al in kleine ruimtes volgens mij en is technisch vaardig en snel.

En weer Younes, Schöne en Veltman.....Pfff

Mijn opstelling van armoede zou zijn:

................Onana................

.........Veltman....de Ligt..........

Zeefuik.....................Viergever

................Donny................

.....Frenky............Ziyech........

Neres........................Kluivert

...............Dolberg...............

Bij rust nog steeds de nul, dan Klaas Jan erbij zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 december 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 09:31   quote  deeplink  
De afgelopen weken hebben een aantal zaken pijnlijk aan het licht gebracht.

1. Keizer is daadwerkelijk een marionet van een falende directie.

Hij laat zich manipuleren door op tv te vertellen dat het zijn beslissing is om Sanchez niet op te stellen... Whahahaha mag ik even lachen om deze keizer. Sanchez speelde niet omdat hij verkocht moest worden en dit was een order van baasje Overmars!

Einde seizoen of zelfs nog eerder voor clubs als Ajax is de start voorbereiding op het nieuwe seizoen...

Onze directeur spelersbeleid gokt uit zuinigheid op de kwaliteit van falende spelers die het niveau van Ajax niet hebben maar wel makkelijk in de omgang zijn...

Met gokt op een goedkope kneedbare trainer.
.

Lekker bezig Ajax, lekker dat we een gouden kans om een gouden selectie bij elkaar te krijgen hebben gemist omdat we een directie hebben die er totaal geen verstand van hebben!!!
JOOD
 JOOD - vrijdag 18 augustus 2017 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:31 schreef AkaS het volgende:
De afgelopen weken hebben een aantal zaken pijnlijk aan het licht gebracht.

1. Keizer is daadwerkelijk een marionet van een falende directie.

Hij laat zich manipuleren door op tv te vertellen dat het zijn beslissing is om Sanchez niet op te stellen... Whahahaha mag ik even lachen om deze keizer. Sanchez speelde niet omdat hij verkocht moest worden en dit was een order van baasje Overmars!

Einde seizoen of zelfs nog eerder voor clubs als Ajax is de start voorbereiding op het nieuwe seizoen...

Onze directeur spelersbeleid gokt uit zuinigheid op de kwaliteit van falende spelers die het niveau van Ajax niet hebben maar wel makkelijk in de omgang zijn...

Met gokt op een goedkope kneedbare trainer.
.

Lekker bezig Ajax, lekker dat we een gouden kans om een gouden selectie bij elkaar te krijgen hebben gemist omdat we een directie hebben die er totaal geen verstand van hebben!!!
Van Gaal baas maken?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Van Gaal baas maken?
en trainer.. 1 die jonge gastjes wel een schop onder hun hol geeft en beter kan maken en niet let op namen..
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Van Gaal baas maken?
Ja, ik denk wel dat dit een noodzakelijke move is om Ajax weer Ajax te laten zijn.

Wel vind ik zijn relatie met Cruijff een smetje, maar hij is volgens mij de meest geschikte persoon om aan te treden, maar dan als trainer of TD.

Overmars, van de Sar, Spijkerman en Bergkamp moeten mijn inziens vervangen gaan worden!
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 09:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en trainer.. 1 die jonge gastjes wel een schop onder hun hol geeft en beter kan maken en niet let op namen..
Van Gaal...?
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Er is nog een plekkie vrij in de directie bij Deventer Koeken. Echt is voor onze topper Marc.

Succes Marc, jammer dat je weggaat...

Jouw kennis, kunde en netwerk gaan we heeeeeel erg missen bij Ajax...NOT.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Van Gaal...?
ja..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, ik denk wel dat dit een noodzakelijke move is om Ajax weer Ajax te laten zijn.

Wel vind ik zijn relatie met Cruijff een smetje, maar hij is volgens mij de meest geschikte persoon om aan te treden, maar dan als trainer of TD.

Overmars, van de Sar, Spijkerman en Bergkamp moeten mijn inziens vervangen gaan worden!
overmars vdsar bergkamp hebben een cruijff smetje.. door hun hebben jonk en cruijff hun hadden eraf getrokken omdat ze niet meewouden werken aan de verandering die volgens cruijff en jonk nodig was.. en zo zijn er nog een paar mensen weggelopen mede door een bergkamp omdat hij vriendjes in de zetel wil hebben.. oops sorryag noet slecht praten over iemand met een ajax hart.. ajax hart.. ajb..
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:59   quote  deeplink  
Ik ben erg blij dat deze directie nergens heen gaat. Ze hebben ons uit een extreem diep dal getrokken, sportieve successen gebracht en gaan ook deze crisis uiteindelijk overwinnen. Dat we een klote seizoen tegemoet gaan zeiden we met zijn allen bij de tragedie met Nouri. En nu het gebeurt is het ineens de schuld van allerlei andere zaken.

Overigens vind ook ik dat men het deze zomer niet goed doet wat transfers betreft. Het duurt allemaal te lang en de selectie is minder goed in balans dan de afgelopen jaren.
MBB
 MBB - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:59 schreef remco k het volgende:
Ik ben erg blij dat deze directie nergens heen gaat. Ze hebben ons uit een extreem diep dal getrokken, sportieve successen gebracht en gaan ook deze crisis uiteindelijk overwinnen. Dat we een klote seizoen tegemoet gaan zeiden we met zijn allen bij de tragedie met Nouri. En nu het gebeurt is het ineens de schuld van allerlei andere zaken.

Overigens vind ook ik dat men het deze zomer niet goed doet wat transfers betreft. Het duurt allemaal te lang en de selectie is minder goed in balans dan de afgelopen jaren.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Alleen wat me wel echt tegenviel is de houding van Keizer tijdens de wedstrijd. Ik heb hem 90 minuten vooral met zijn handen in de zakken aan de zijlijn zien staan. Er was in ons elftal geen gif, te weinig strijd in de 2e helft en hij bleef als een 'Cocu' rustig staan. Ik verwacht dan dat je uit je dak gaat en zorgt dat iedereen scherp blijft. Dat verwacht ik trouwens ook van een captain, die voor mij dezelfde acteerde als Keizer. Ook geen gif of strijd. Kijk hoe we reageerden bij onterechte beslissingen van de scheidsrechter. Niet dat we met z'n allen de scheids moeten belagen, maar niemand heeft ook geklaagd over sommige dubieuze beslissingen. Dat was voor mij ook zo tekenend hiervoor.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:59 schreef remco k het volgende:
Ik ben erg blij dat deze directie nergens heen gaat. Ze hebben ons uit een extreem diep dal getrokken, sportieve successen gebracht en gaan ook deze crisis uiteindelijk overwinnen. Dat we een klote seizoen tegemoet gaan zeiden we met zijn allen bij de tragedie met Nouri. En nu het gebeurt is het ineens de schuld van allerlei andere zaken.

Overigens vind ook ik dat men het deze zomer niet goed doet wat transfers betreft. Het duurt allemaal te lang en de selectie is minder goed in balans dan de afgelopen jaren.
hoe die zoutzakken op de bank zitten en dat er totaal geen spelsysteem in zit is de onkunde van de mensen op de bank en met zoon beetje de zelfde groep... dat neem ik ze kwalijk.. staat totaal los van de transfers of wat dan ook..
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe die zoutzakken op de bank zitten en dat er totaal geen spelsysteem in zit is de onkunde van de mensen op de bank en met zoon beetje de zelfde groep... dat neem ik ze kwalijk.. staat totaal los van de transfers of wat dan ook..
Zon beetje dezelfde groep.

Klaassen Sanchez Traore Tete Riedewald Nouri Boer. Dat is een verandering in de selectie van bijna 25% man.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zon beetje dezelfde groep.

Klaassen Sanchez Traore Tete Riedewald Nouri Boer. Dat is een verandering in de selectie van bijna 25% man.
de basis zijn er 8 !!!

daarbij

daarbij spreekt keizer ook veel vertrouwen uit naar zijn spelers groep of niet ? we trainen nu met minder kwaliteit.. die man is een lachertje.. dis ZEG JE NIET OVER JE JONGENS !!!

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106680/keizer-je-traint-met-minder-kwaliteit?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de basis zijn er 8 !!!

daarbij

daarbij spreekt keizer ook veel vertrouwen uit naar zijn spelers groep of niet ? we trainen nu met minder kwaliteit.. die man is een lachertje.. dis ZEG JE NIET OVER JE JONGENS !!!

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106680/keizer-je-traint-met-minder-kwaliteit?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Er is kwaliteit weggegaan en nog niks voor teruggehaald. Dan benoem je gewon feiten. Prima uitspraken van hem. Sowieso vind ik hem in de pers prima.

Maar hoed je moet wat he met de tyfuszooi die Bosz van de selectie gemaakt heeft. Bosz is namelijk gewoon jog steeds de reden dat sommige jongens vertrokken zijn.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de basis zijn er 8 !!!

daarbij

daarbij spreekt keizer ook veel vertrouwen uit naar zijn spelers groep of niet ? we trainen nu met minder kwaliteit.. die man is een lachertje.. dis ZEG JE NIET OVER JE JONGENS !!!

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106680/keizer-je-traint-met-minder-kwaliteit?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Denk dat hij hiermee de druk bij Overmars wilt leggen.
Zal zijn het feiten, zijn onervarenheid maakt dat hij het op deze (een verkeerde) manier doet.
Je moet je spelers ten alle tijden in bescherming nemen en met zo een uitspraak maakt hij ze alleen maar onzekerder. Niet handig.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is kwaliteit weggegaan en nog niks voor teruggehaald. Dan benoem je gewon feiten. Prima uitspraken van hem. Sowieso vind ik hem in de pers prima.

Maar hoed je moet wat he met de tyfuszooi die Bosz van de selectie gemaakt heeft. Bosz is namelijk gewoon jog steeds de reden dat sommige jongens vertrokken zijn.
je vergeet dat die al weg moesten van je geliefde TH...dus kan je blijven zeiken op bosz maar Dit jaar met keizer hadden ze een nieuwe kans en keizer pakte riedewald zijn rugnummer af.. en nu zegt hij dat hij niet voor een vertrek kon gaan liggen ? daarbij bosz had een groep die voor elkaar door het vuurging en er zat een gedachte achter.. nu 0.0..
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

overmars vdsar bergkamp hebben een cruijff smetje.. door hun hebben jonk en cruijff hun hadden eraf getrokken omdat ze niet meewouden werken aan de verandering die volgens cruijff en jonk nodig was.. en zo zijn er nog een paar mensen weggelopen mede door een bergkamp omdat hij vriendjes in de zetel wil hebben.. oops sorryag noet slecht praten over iemand met een ajax hart.. ajax hart.. ajb..
Helemaal mee eens. Daar hoor je trouwens niemand meer over. Deze heren hebben de job verkregen dankzij Cruijff. En eenmaal zittend hebben ze hem bedankt met een mes in zijn rug!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daar hoor je trouwens niemand meer over. Deze heren hebben de job verkregen dankzij Cruijff. En eenmaal zittend hebben ze hem bedankt met een mes in zijn rug!
yep maar wel oppassen wat je zegt hoor over de "ajax" mensen
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:59 schreef remco k het volgende:
Ik ben erg blij dat deze directie nergens heen gaat. Ze hebben ons uit een extreem diep dal getrokken, sportieve successen gebracht en gaan ook deze crisis uiteindelijk overwinnen. Dat we een klote seizoen tegemoet gaan zeiden we met zijn allen bij de tragedie met Nouri. En nu het gebeurt is het ineens de schuld van allerlei andere zaken.

Overigens vind ook ik dat men het deze zomer niet goed doet wat transfers betreft. Het duurt allemaal te lang en de selectie is minder goed in balans dan de afgelopen jaren.
Goh, was mij nog niet opgevallen dat jij blij bent met deze directie...

Alleen deze zomer niet goed.... Wat dacht je van vorige zomer toen we voorronde CL moesten spelen... Toen wel goed en op tijd met transfers...?
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

yep maar wel oppassen wat je zegt hoor over de "ajax" mensen
Grappig feit is wel... Remco neemt het op voor deze directie terwijl zelfs de spelersgroep openlijk hun onvrede uit over het gebrek aan daadkracht van deze directie...

Maar nee hoor Remco heeft gelijk whahahahaha.

Hij vindt zeker ook dat Veltman een geweldenaar is die koste wat kost voor Ajax behouden moet blijven ;-)

Nou Remco, ik heb goed nieuws voor je.... Niemand heeft ook maar enige interesse in deze belabberde rechtsback met goede statistieken....die aanvallend zo goed is
Alleen kan ik me geen goal of assist van hem bedenken, behalve dan indirect bij tegendoelpunten!!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zon beetje dezelfde groep.

Klaassen Sanchez Traore Tete Riedewald Nouri Boer. Dat is een verandering in de selectie van bijna 25% man.
Was ik het niet die je waarschuwde voor een leegloop?
Tête en Riedewald waren toch geen basis zei je.

Gewoon slecht gehandeld deze zomer en weer dezelfde fouten gemaakt als vorig seizoen.
Selectie weer niet op orde en Europees weer bijna uitgespeeld.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 17:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was ik het niet die je waarschuwde voor een leegloop?
Tête en Riedewald waren toch geen basis zei je.

Gewoon slecht gehandeld deze zomer en weer dezelfde fouten gemaakt als vorig seizoen.
Selectie weer niet op orde en Europees weer bijna uitgespeeld.
Natuurlijk is het falen van de mensen binnen Ajax. Alleen is dat onvoldoende om van hen af te komen. Daar is maar 1 ding voor noodzakelijk en dat zijn slechte resultaten.

Dat is nu precies wat we voorgeschoteld krijgen.Mensen als Overmars hebben laten zien dat ze niet de juiste capaciteiten bezitten om op de juiste manier te kunnen anticiperen. Daarom zie je nu ook dat ze de huidige situatie wederom verkeerd hebben ingeschat.

Ze hebben het niet alleen verkeerd ingeschat, ze kunnen ook opnieuw niet anticiperen wat er nodig is. Daarom kan dit alleen maar verkeerd aflopen. En de consequenties die daaraan verbonden zijn, is het verdwijnen van deze mensen op hun positie.

Je ziet nu ook al dat de Telegraaf gaat graven , daarom zal het me niet verbazen dat er informatie naar boven gaat komen die bepaalde mensen negatief zullen gaan belichten.

Er is maar een klein setje nodig en dan zullen de supporters het vanzelf afmaken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je vergeet dat die al weg moesten van je geliefde TH...dus kan je blijven zeiken op bosz maar Dit jaar met keizer hadden ze een nieuwe kans en keizer pakte riedewald zijn rugnummer af.. en nu zegt hij dat hij niet voor een vertrek kon gaan liggen ? daarbij bosz had een groep die voor elkaar door het vuurging en er zat een gedachte achter.. nu 0.0..
Moesten Ghazi Tete en Riedewald weg? Nee hoor.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Goh, was mij nog niet opgevallen dat jij blij bent met deze directie...

Alleen deze zomer niet goed.... Wat dacht je van vorige zomer toen we voorronde CL moesten spelen... Toen wel goed en op tijd met transfers...?
Toen had Ajax een prima selectie ja. Daarmee had winst bewerkstelligd moeten worden maar is daar hopeloos in gefaald. Alleen zyech is daarna nog gehaald dus ja toen hadden we oook een prima selectie.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 16:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Grappig feit is wel... Remco neemt het op voor deze directie terwijl zelfs de spelersgroep openlijk hun onvrede uit over het gebrek aan daadkracht van deze directie...

Maar nee hoor Remco heeft gelijk whahahahaha.

Hij vindt zeker ook dat Veltman een geweldenaar is die koste wat kost voor Ajax behouden moet blijven ;-)

Nou Remco, ik heb goed nieuws voor je.... Niemand heeft ook maar enige interesse in deze belabberde rechtsback met goede statistieken....die aanvallend zo goed is
Alleen kan ik me geen goal of assist van hem bedenken, behalve dan indirect bij tegendoelpunten!!!
Ga toch eens lezen man. Ik zeg overal dat ook ik deze zomer niet tevreden ben.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 17:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was ik het niet die je waarschuwde voor een leegloop?
Tête en Riedewald waren toch geen basis zei je.

Gewoon slecht gehandeld deze zomer en weer dezelfde fouten gemaakt als vorig seizoen.
Selectie weer niet op orde en Europees weer bijna uitgespeeld.
We hebben het over selectie. Daar waren ze onderdeel van. En volgens mij zei ik zelf al dat dat al die jongens onder Bosz ontevreden waren en dus zouden vertrekken. Stuk voor stuk jongens die helemaal nog niet klaar waren bij Ajax.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Moesten Ghazi Tete en Riedewald weg? Nee hoor.
hahaha wel neejo hoefde niet weg daarom gaf keizer riedewald niet eens een nummer.. tete moest zkr wel weg van overmars want contract werd niet verlengt.. maar je houd maar lekker vast aan wat je wil.. geen probleem
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha wel neejo hoefde niet weg daarom gaf keizer riedewald niet eens een nummer.. tete moest zkr wel weg van overmars want contract werd niet verlengt.. maar je houd maar lekker vast aan wat je wil.. geen probleem
Ik heb dat vorig jaar al geroepen toen hij ze in het begin schoffeerde. En het is allemaal uitgekomen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb dat vorig jaar al geroepen toen hij ze in het begin schoffeerde. En het is allemaal uitgekomen.
schoffeerde ?? ze lieten het afweten in het begin en kwamen ernaast.. terwijl de directie ze al eerder weg wou hebben..

maar geloof wat je wil en zie wat je wil vind het prima.. het TH heeft het hele plan cruijff kapot gemaakt en jij noemt ze cultuur bewakers.. ajb zeg
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schoffeerde ?? ze lieten het afweten in het begin en kwamen ernaast.. terwijl de directie ze al eerder weg wou hebben..

maar geloof wat je wil en zie wat je wil vind het prima.. het TH heeft het hele plan cruijff kapot gemaakt en jij noemt ze cultuur bewakers.. ajb zeg
Ik noem ze geen cultuurbewakers. De Ajax cultuur is al dood sinds de jaren 90.

Het plan van Cruijff is trouwens helemaal noet dood. Er wordt individueel opgeleid ipv collectief er worden jonge talenten gehaald. Er staan heel veel zelf opgeleide spelers op het veld. De opleiding is de beste zo ongeveer in Europa en de meest succesvolle. Er wordt aanvallend dominant voetbal gespeeld in de jeugd. En ze proberen daar waar mogelijk directe versterkingen te halen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik noem ze geen cultuurbewakers. De Ajax cultuur is al dood sinds de jaren 90.

Het plan van Cruijff is trouwens helemaal noet dood. Er wordt individueel opgeleid ipv collectief er worden jonge talenten gehaald. Er staan heel veel zelf opgeleide spelers op het veld. De opleiding is de beste zo ongeveer in Europa en de meest succesvolle. Er wordt aanvallend dominant voetbal gespeeld in de jeugd. En ze proberen daar waar mogelijk directe versterkingen te halen.
in de jeugd indd... ging toch om het eerste wat zie je ervan terug tot nu toe ? keizer is er niet klaar voor kerel.. zie dat nu in.. en nee niet de schuld van keizer maar de mensen die hem aanstelde.. hoop dat hij het alsnog kan.. maar dan moet hij echt snel gaan oppakken.. gun het hem, maar vrees het ergste..
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:49   quote  deeplink  
Nu Overmars onder druk staat verschijnen er plots artikelen in de pers die een totaal ander beeld schetsen als dat wat logisch is...

Niet de directeur spelersbeleid bepaald maar van der Sar en Bergkamp.

En een andere keer bepalen leden van de rvc wat er gebeurd...

Als dit waar is, is Ajax er geen stap op voorruit gegaan, maar zijn er ontzettende domoren vervangen door andere domoren!

Maar het valt mij wel op dat dit Overmars erg goed uitkomt qua timing en aan de andere kant....

Is hij dan zoooo ontzettend geil op een Ajax baantje dat hij zich als een lulletje lampekatoen laat slachtofferen, alles en alleen maar om dat baantje bij Ajax te hebben waarin je blijkbaar geen ene klote te vertellen hebt ???

Keizer heeft nog meer te vertellen... Hij zegt te kunnen bepalen of Sanchez speelt of niet... Yeahh

Het lijkt er verdacht veel op dat de zogenaamde azijnzeikerds op dit forum gewoon gelijk hebben!

Er deugt geen ene reet van de directie en structuur bij Ajax !!!

Sportief gevolg: Helemaal niets in Amsterdam !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0186059