BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:49 schreef AkaS het volgende:
Nu Overmars onder druk staat verschijnen er plots artikelen in de pers die een totaal ander beeld schetsen als dat wat logisch is...

Niet de directeur spelersbeleid bepaald maar van der Sar en Bergkamp.

En een andere keer bepalen leden van de rvc wat er gebeurd...

Als dit waar is, is Ajax er geen stap op voorruit gegaan, maar zijn er ontzettende domoren vervangen door andere domoren!

Maar het valt mij wel op dat dit Overmars erg goed uitkomt qua timing en aan de andere kant....

Is hij dan zoooo ontzettend geil op een Ajax baantje dat hij zich als een lulletje lampekatoen laat slachtofferen, alles en alleen maar om dat baantje bij Ajax te hebben waarin je blijkbaar geen ene klote te vertellen hebt ???

Keizer heeft nog meer te vertellen... Hij zegt te kunnen bepalen of Sanchez speelt of niet... Yeahh

Het lijkt er verdacht veel op dat de zogenaamde azijnzeikerds op dit forum gewoon gelijk hebben!

Er deugt geen ene reet van de directie en structuur bij Ajax !!!

Sportief gevolg: Helemaal niets in Amsterdam !!!
Jongen, dit is al jaren bekend bij sommigen. Maar helaas voor jullie hebben jullie je al die tijd boos lopen maken op de verkeerde. Ik stel voor dat je jezelf eerst maar eens gaat inlezen in de bedrijfsstructuur van Ajax en vanuit daar een oordeel gaat vellen. Zal je tegenvallen en reken maar dat je oren op sommige momenten gaan suizen!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:49 schreef AkaS het volgende:
Nu Overmars onder druk staat verschijnen er plots artikelen in de pers die een totaal ander beeld schetsen als dat wat logisch is...

Niet de directeur spelersbeleid bepaald maar van der Sar en Bergkamp.

En een andere keer bepalen leden van de rvc wat er gebeurd...

Als dit waar is, is Ajax er geen stap op voorruit gegaan, maar zijn er ontzettende domoren vervangen door andere domoren!

Maar het valt mij wel op dat dit Overmars erg goed uitkomt qua timing en aan de andere kant....

Is hij dan zoooo ontzettend geil op een Ajax baantje dat hij zich als een lulletje lampekatoen laat slachtofferen, alles en alleen maar om dat baantje bij Ajax te hebben waarin je blijkbaar geen ene klote te vertellen hebt ???

Keizer heeft nog meer te vertellen... Hij zegt te kunnen bepalen of Sanchez speelt of niet... Yeahh

Het lijkt er verdacht veel op dat de zogenaamde azijnzeikerds op dit forum gewoon gelijk hebben!

Er deugt geen ene reet van de directie en structuur bij Ajax !!!

Sportief gevolg: Helemaal niets in Amsterdam !!!
noem me maar azijnzeiker.. marc schaarde zich achter bosz en kruzen.. bergkamp natuurlijk niet.. zoals wat ik eerder aangaf er zijn mensen die zich teveel willen bemoeien met het eerste elftal (bergkamp spijkerman) en dit wou bosz niet die wil zijn ding kunnen doen en daarom wou hij verandering, marc akkoord, bergkamp niet.. gevolg.. exit.. en kon er een vriendje naar het eerste wat marc ook nie wou maar komt er wel.. bergkamp heeft de touwtjes inhanden bij het eerste, keizer voert slechts de taken uit en de klappen op te vangen... nu komen er mensen die zeggen dat ik bosz geil ben, maar had dit al gehoord zoals eerder aangegeven.. en of bosz of pietje of jantje er zit boeit me geen fuck... ik wil ajax zien spelen zoals het hoort tespelen.. thats all
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:18   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106696/overmars-wilde-laudrup-als-opvolger-bosz?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

bergkamp en spijkerman.. aaahjo keizer we helpen je wel !! keizer zelf vond zich nog nie eens klaar voor het grotewerk, hoe kan je hem dan aanstellen !!!
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jongen, dit is al jaren bekend bij sommigen. Maar helaas voor jullie hebben jullie je al die tijd boos lopen maken op de verkeerde. Ik stel voor dat je jezelf eerst maar eens gaat inlezen in de bedrijfsstructuur van Ajax en vanuit daar een oordeel gaat vellen. Zal je tegenvallen en reken maar dat je oren op sommige momenten gaan suizen!
Maar dat geloof jij toch niet helemaal....

Overmars is financieel onafhankelijk, zou zo naar de PL kunnen,
maar in plaats daarvan kiest hij voor een onmogelijk baantje bij
Ajax waar hij slechts een marionet is van en voor iedereen...

Nee sorry dat geloof ik niet.

En als het toch waar is, dan is Overmars een karakterloos zielig kutventje.

En stelt zijn uitspraak dat de transferwindow bij Ajax is gesloten voor
uitgaande transfers ook niets voor, tenzij hij de opdracht heeft gekregen
vanuit de rvc om dit te roepen...of misschien wel van der Sar/Bergkamp of misschien zelfs de katvanger Keizer!!!
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

noem me maar azijnzeiker.. marc schaarde zich achter bosz en kruzen.. bergkamp natuurlijk niet.. zoals wat ik eerder aangaf er zijn mensen die zich teveel willen bemoeien met het eerste elftal (bergkamp spijkerman) en dit wou bosz niet die wil zijn ding kunnen doen en daarom wou hij verandering, marc akkoord, bergkamp niet.. gevolg.. exit.. en kon er een vriendje naar het eerste wat marc ook nie wou maar komt er wel.. bergkamp heeft de touwtjes inhanden bij het eerste, keizer voert slechts de taken uit en de klappen op te vangen... nu komen er mensen die zeggen dat ik bosz geil ben, maar had dit al gehoord zoals eerder aangegeven.. en of bosz of pietje of jantje er zit boeit me geen fuck... ik wil ajax zien spelen zoals het hoort tespelen.. thats all
In mijn ogen ben jij geen azijnzeikerd.
Jij, Bobby en ik zijn een van de weinige die openlijk durven te benoemen wat iedereen zou moeten zien ;-(
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:29   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106680/keizer-je-traint-met-minder-kwaliteit

remco wil je de reacties ff lezen van meer mede ajacieden dan hier over keizer ? ben zo te zien toch echt niet de enige..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

In mijn ogen ben jij geen azijnzeikerd.
Jij, Bobby en ik zijn een van de weinige die openlijk durven te benoemen wat iedereen zou moeten zien ;-(
haha nee maar volgens anderen wel :P
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

In mijn ogen ben jij geen azijnzeikerd.
Jij, Bobby en ik zijn een van de weinige die openlijk durven te benoemen wat iedereen zou moeten zien ;-(
Alleen niet het juiste Helaas! Je roepen wat jullie denken. Feitelijk is het gewoon het verkeerde.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alleen niet het juiste Helaas! Je roepen wat jullie denken. Feitelijk is het gewoon het verkeerde.
ik roep wat ik weet over het eerste en de vinger in de pap hebben.. en dat teveel mensen zich met het elftal willen bemoeien, dat van de rvc etc weet ik wel en daar kan marc niks aan doen.. maar wel de mensen bergkamp/spijkerman.. die mede willen bepalen wat er moet gebeuren.. hier staat de rvc los van..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik roep wat ik weet over het eerste en de vinger in de pap hebben.. en dat teveel mensen zich met het elftal willen bemoeien, dat van de rvc etc weet ik wel en daar kan marc niks aan doen.. maar wel de mensen bergkamp/spijkerman.. die mede willen bepalen wat er moet gebeuren.. hier staat de rvc los van..
Zeker niet, want die poppetjes worden dan geposteerd en hebben gewoon hun verantwoording af te leggen. Roepen wat je weet is simpel, echter roepen wat feitelijk waar is wordt lastiger. Ik lees hier enorm veel kritiek op personen die gewoon niet feitelijk klopt en alleen vanuit emotie gebeurd. En die snap ik wel, maar of hij juist is is een 2e.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeker niet, want die poppetjes worden dan geposteerd en hebben gewoon hun verantwoording af te leggen. Roepen wat je weet is simpel, echter roepen wat feitelijk waar is wordt lastiger. Ik lees hier enorm veel kritiek op personen die gewoon niet feitelijk klopt en alleen vanuit emotie gebeurd. En die snap ik wel, maar of hij juist is is een 2e.
spreek regelmatig met hendrie en de dochter.. zelfde straat, die zeiden dat er teveel mensen zich wouden bemoeien met hoe bosz en kruzen het moesten doen.. en dat zijn net die 2 die nu nog bij het eerste betrokken zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

spreek regelmatig met hendrie en de dochter.. zelfde straat, die zeiden dat er teveel mensen zich wouden bemoeien met hoe bosz en kruzen het moesten doen.. en dat zijn net die 2 die nu nog bij het eerste betrokken zijn
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja hoor, je hebt helemaal gelijk!
weet je AW zal in het middenliggen.. feit is het gaat kut..
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 00:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in de jeugd indd... ging toch om het eerste wat zie je ervan terug tot nu toe ? keizer is er niet klaar voor kerel.. zie dat nu in.. en nee niet de schuld van keizer maar de mensen die hem aanstelde.. hoop dat hij het alsnog kan.. maar dan moet hij echt snel gaan oppakken.. gun het hem, maar vrees het ergste..
Op basis van 4 wedstrijden en de voorbereiding zoals die was kan je dat onmogelijk vaststellen. Daarnaast mist hij 7 of Acht spelers die bosz er wel bij had.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Maar dat geloof jij toch niet helemaal....

Overmars is financieel onafhankelijk, zou zo naar de PL kunnen,
maar in plaats daarvan kiest hij voor een onmogelijk baantje bij
Ajax waar hij slechts een marionet is van en voor iedereen...

Nee sorry dat geloof ik niet.

En als het toch waar is, dan is Overmars een karakterloos zielig kutventje.

En stelt zijn uitspraak dat de transferwindow bij Ajax is gesloten voor
uitgaande transfers ook niets voor, tenzij hij de opdracht heeft gekregen
vanuit de rvc om dit te roepen...of misschien wel van der Sar/Bergkamp of misschien zelfs de katvanger Keizer!!!
Of hij probeert achter de schermen samen met anderen dat pluche uiteindelijk wel echt te doorbreken.

Zou zomaar ook een mogelijkheid zijn hè. Maar nee we bekijken het liever van de negatieve kant.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:29 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106680/keizer-je-traint-met-minder-kwaliteit

remco wil je de reacties ff lezen van meer mede ajacieden dan hier over keizer ? ben zo te zien toch echt niet de enige..
Ik weet dat er meer mensen zo over denken en heb ook nergens anders beweerd. Ik zeg ook nergens dat hij het wel red. Maar de genoemde argumenten zijn veelal onzin.

De succesvolle trainers in het verleden van Ajax waren allemaal onervaren trainers die net begonnen. Een kul argument dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet je AW zal in het middenliggen.. feit is het gaat kut..
Kijk en dat is een feit! Hahaha
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet dat er meer mensen zo over denken en heb ook nergens anders beweerd. Ik zeg ook nergens dat hij het wel red. Maar de genoemde argumenten zijn veelal onzin.

De succesvolle trainers in het verleden van Ajax waren allemaal onervaren trainers die net begonnen. Een kul argument dus.
de succesvolle onervaren trainers liepen al iets langer mee in zowel de jeugd van ajax als onder gerenomeerde namen.. de enige onervaren trainer die dit niet zoals keizer nu, en het niet heeft gered zonder die achtergrond is van basten.. en nogmaals ik hoop voor die man dat die het red voor zowel hem als voor ajax, maar ik vrees echt dat hij slechts een marionet is van bergkamp en spijkerman zodat als het niet lukt keizer de klappen op mag vangen..
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de succesvolle onervaren trainers liepen al iets langer mee in zowel de jeugd van ajax als onder gerenomeerde namen.. de enige onervaren trainer die dit niet zoals keizer nu, en het niet heeft gered zonder die achtergrond is van basten.. en nogmaals ik hoop voor die man dat die het red voor zowel hem als voor ajax, maar ik vrees echt dat hij slechts een marionet is van bergkamp en spijkerman zodat als het niet lukt keizer de klappen op mag vangen..
Dat jaartje meer bij Ajax van van Gaal onder Beenhakker kwam hij juist een aantal keer in opspraak als een lastig mannetje. En vond heel Amsterdam het een stomme keuze om van gaal aan te stellen.

Michels begon bij Ajax na wat amateurclubs getraind te hebben en Cruijff had 0 ervaring. Die had zelfs zijn papieren nog niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat jaartje meer bij Ajax van van Gaal onder Beenhakker kwam hij juist een aantal keer in opspraak als een lastig mannetje. En vond heel Amsterdam het een stomme keuze om van gaal aan te stellen.

Michels begon bij Ajax na wat amateurclubs getraind te hebben en Cruijff had 0 ervaring. Die had zelfs zijn papieren nog niet.
hoe kan je cruijff uberhaubt vergelijken met keizer.. en michels had heel wat meer charisma dan keizer heeft en ging er met de zweep over.. zie ik keizer niet doen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:17   quote  deeplink  
en de rest dan ? zijn er 3 in plusminus 40 jaar.. vgaal en michels cruijff.. waarbij michels amateurclubs had waar die wel wat neer had gezet.. keizer ?
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe kan je cruijff uberhaubt vergelijken met keizer.. en michels had heel wat meer charisma dan keizer heeft en ging er met de zweep over.. zie ik keizer niet doen..
Het gaat om het trainerschap. Ook van Cruijff kon je niet op voorhand niet 100% zeker zeggen dat ie het zou redden. Zelfde voor michels. Iedereen doet het op zijn eigen manier. En ik wil er niet mee zeggen dat keizer het wel gaat redden. Maar de argumenten van ervaring slaan helemaal nergens op. Zeker niet omdat het juist de onervaren trainers onze grote prijzen wisten te winnen.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:17 schreef nummer10 het volgende:
en de rest dan ? zijn er 3 in plusminus 40 jaar.. vgaal en michels cruijff.. waarbij michels amateurclubs had waar die wel wat neer had gezet.. keizer ?
Dat zijn de trainers van de grote prijzen. En de boer was ook compleet onervaren. Alle andere trainers zijn er weinig bij met echt succes.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn de trainers van de grote prijzen. En de boer was ook compleet onervaren. Alle andere trainers zijn er weinig bij met echt succes.
Vele toptrainers begonnen zonder ervaring maar je maakt het ze gewoon niet wijs
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn de trainers van de grote prijzen. En de boer was ook compleet onervaren. Alle andere trainers zijn er weinig bij met echt succes.
deboer heeft de jeugd gedaan en assistent oranje.. wat je onervaren noemt
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deboer heeft de jeugd gedaan en assistent oranje.. wat je onervaren noemt
Keizer Jong Ajax en nog andere clubs. Gewoon hetzelfde
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:27   quote  deeplink  
Sterker nog, Keizer is nog clubtrainer geweest.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vele toptrainers begonnen zonder ervaring maar je maakt het ze gewoon niet wijs
noem ze maar is wat ervan is geworden.. en dan geen cruijff vgaal en michels noemen want die hadden ervoor ervaring opgedaan of iets neergezet, en cruijff weten we allemaal
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Keizer Jong Ajax en nog andere clubs. Gewoon hetzelfde
jong ajax met materiaal die eredivisie waardig
was en wat iedereen kon neerzetten.. en bij de amateurclubs ? degraderen is dat de maatstaaf ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:30   quote  deeplink  
en nogmaals keizer mag het doen en hoop dat hij het aankan.. ik betwijffel het alleen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:30   quote  deeplink  
"Het beleid van Ajax faalt hard"

Het beleid van Ajax is niet om aan te zien, oud-spelers op posities waar je aan gaat twijfelen en transfers waarvan je raar opkijkt. Maar het gebeurt allemaal, dat moet een keer afgelopen zijn.

De Fluwelen Revolutie

Johan Cruijff besloot in een column in 2010 Ajax te willen upgraden naar een club die weer kon meedoen aan de top. Dat is allemaal wel leuk en aardig, want Cruijff is heel goed in roepen langs de zijlijn. Toch pakte de ‘nummer 14’ door en zorgde ervoor dat iedereen werd vervangen en Ajax oud-voetballers op de directeursposten kreeg. Daar begint het al, die lui – Marc Overmars en Edwin van der Sar bijvoorbeeld – worden opeens op bestuursfuncties gegooid waar ze geen enkele ervaring mee hebben, ronduit belachelijk. In het zakenleven gaat het toch ook om ervaring voordat je een baan krijgt? In het geval van Overmars en Van der Sar is het lachwekkend, aangezien de twee het nog steeds moeilijk hebben op hun posities.

Resultaten

Nou heeft Cruijff geluk dat Ajax altijd al een goede jeugdopleiding had staan en dus kon hij zo de regel invoeren dat Ajax veel meer moest gebruiken uit die kweekbak, zo gezegd zo gedaan en zo volgden tientallen toppers, natuurlijk niet door Cruijff maar het is mooi meegenomen voor zijn plan om dat wel te verkondigen. Alleen krijg je dus dat je Europees geen ervaring hebt, eruit wordt geknikkerd op leeftijd en op kracht. Spelertjes als Matthijs de Ligt bijvoorbeeld, geheel niet opgewassen tegen tanks als Cristiano Ronaldo of een technische speler als Lionel Messi. Of een B-speler van clubs als Rosenborg BK. Als Ajax daar een sterke routinier had neergezet, was er weinig fout gegaan. Dat zag Ajax ook en haalde voor het vorige seizoen als routinier Heiko Westermann, de speler die eigenlijk nergens indruk kon maken en gehaald zonder advies van oud-coaches, waaronder Fred Rutten. De eigen jeugd was dus wel succesvol, qua routiniers was het helemaal niks en dat met bakken vol met eigen vermogen. Geef dan wat meer uit en zorg ervoor dat dat rottige salarisplafond de deur uit wordt gegooid. Als Ajax 2 miljoen euro per jaar had toegezegd aan grote dertigers, hadden ze die al lang en breed binnen, in plaats van de 1 miljoen die ze beloven. Mede door dat was het in de afgelopen jaren Europees en nationaal om te huilen. In de afgelopen seizoenen wist Ajax geen indruk achter te laten in de Eredivisie, het was om te huilen en de eigen jeugd maakte het er niet al teveel beter op.

Wespennest in de maak

En heeft de legendarische Cruijff wel voor zoveel beters gezorgd? Ajax mag dan wel onder Peter Bosz ver zijn gekomen in de Europa League en de Cruijff-instelling hebben, Ajax belandde wel in die zeven jaar in een onuitwisbaar groot wespennest met zelfs twee kampen, waardoor teammanager David Endt moest wijken voor een perfect voorbeeld van vriendjespolitiek: de zoon van Mart Smeets was als oud-honkballer ‘geschikt’ voor de job.

Cruijff heeft ook lange tijd kritiek geuit op Martin Jol, die tegen grote clubs als Real Madrid geen kans maakte, vervolgens kon Frank de Boer ook niet imponeren maar omdat het toen al onder Cruijffs bewind zat, waren er geen problemen bij het verliezen tegen Real Madrid met dezelfde cijfers als Jol (0-3).

Grote namen bij Ajax zijn al geheel weggezet als ‘debiele gekken’ zoals oud-voorzitter Uri Coronel, die het beste voor had met de Amsterdammers.

Spelers uiten ook kritiek

En nu is officieel begonnen waar elke Amsterdammer al voor vreesde, de spelers gaan klagen over Marc Overmars’ beleid. Zo zei Hakim Ziyech na afloop van het verloren thuisduel tegen Rosenborg tegen de pers dat Overmars niet van zijn fouten heeft geleerd, spelers beginnen kritisch te worden en willen opeens allemaal weg uit dit gevaarlijk snel zinkende schip.

Bron; v-bal.nl
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

noem ze maar is wat ervan is geworden.. en dan geen cruijff vgaal en michels noemen want die hadden ervoor ervaring opgedaan of iets neergezet, en cruijff weten we allemaal
Guardiola, Emery, Mourinho in de Porto tijd, Allegri, Jupp Heynkes... Allemaal toptrainers die zonder ervaring op trainersvak direct succesvol waren en ik kan er nog zeker 30 meer opnoemen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:31   quote  deeplink  
V-bal... Dat is de grootste onzin die er bestaat....
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Guardiola, Emery, Mourinho in de Porto tijd, Allegri, Jupp Heynkes... Allemaal toptrainers die zonder ervaring op trainersvak direct succesvol waren en ik kan er nog zeker 30 meer opnoemen.
bedoelde bij ajax..maar dan nog dat zijn toch trainers met hele andere achtergronden, en mensen die wat uitstralen .. maar goed we wachten af ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:31 schreef Loetje het volgende:
V-bal... Dat is de grootste onzin die er bestaat....
is gewoon een stukje.. en klopt wel in mijn ogen
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bedoelde bij ajax..maar dan nog dat zijn toch trainers met hele andere achtergronden, en mensen die wat uitstralen .. maar goed we wachten af ;)
Hier spreek je echt jezelf af. Mourinho en Guardiola hadden in de eerste weken totaal geen uitstraling. De Boer ook niet
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier spreek je echt jezelf af. Mourinho en Guardiola hadden in de eerste weken totaal geen uitstraling. De Boer ook niet
types OF uitstraling... maar goed we wachten af man.. hoop op het beste
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

types OF uitstraling... maar goed we wachten af man.. hoop op het beste
Enige wat ik vraag is je wel in te leven in Keizer. Die krijgt met heel wat dingen te maken en zelfs met beloftes van Bosz. Het is gewoon zo moeilijk nu.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enige wat ik vraag is je wel in te leven in Keizer. Die krijgt met heel wat dingen te maken en zelfs met beloftes van Bosz. Het is gewoon zo moeilijk nu.
denk eerder dat bosz dit toe was gezegt door marc als die zou blijven.. marc gaat namelijk over de aankopen en marc wou dat bosz zou blijven.. daarbjj heeft bosz in meerdere interviews aangegeven dat hij niet over de transfers gaat..
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk eerder dat bosz dit toe was gezegt door marc als die zou blijven.. marc gaat namelijk over de aankopen en marc wou dat bosz zou blijven.. daarbjj heeft bosz in meerdere interviews aangegeven dat hij niet over de transfers gaat..
Weetje, dat er emoties zijn dat het niet loopt snapt ik. Maar je gaat echt aan de realiteit voorbij. Lees het topic wat ik net gemaakt heb goed door. Het zit zo anders als je denkt en nijgt bent te geloven.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 15:25   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/de-boer-slachtoffert-riedewald-tegen-liverpool~aaded011/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

dus niet alleen bosz kiest ervoor om riedewald eruit telaten ;)
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deboer heeft de jeugd gedaan en assistent oranje.. wat je onervaren noemt
Compleet onervaren als hoofdtrainer.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

noem ze maar is wat ervan is geworden.. en dan geen cruijff vgaal en michels noemen want die hadden ervoor ervaring opgedaan of iets neergezet, en cruijff weten we allemaal
Bij Ajax?
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Guardiola, Emery, Mourinho in de Porto tijd, Allegri, Jupp Heynkes... Allemaal toptrainers die zonder ervaring op trainersvak direct succesvol waren en ik kan er nog zeker 30 meer opnoemen.
Zidane. Enrique. Allemaal relatief onervaren trainers. Cocu bij psv. Van Bronckhorst bij Feyenoord.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk eerder dat bosz dit toe was gezegt door marc als die zou blijven.. marc gaat namelijk over de aankopen en marc wou dat bosz zou blijven.. daarbjj heeft bosz in meerdere interviews aangegeven dat hij niet over de transfers gaat..
Denk jij dat dit zuinige Ajax de trainer even 5 extra spelers toezegd? Ik geloof er geen ene reet van. Denk eerder dat het een bommetje van Bosz is wat ie heeft achtergelaten toen ie zelf bedacht had weg te gaan. Of misschien heeft ie het wel gezegd en is ie zich later gaan bedenken dat ie dat helemaal niet waar kon maken.
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vele toptrainers begonnen zonder ervaring maar je maakt het ze gewoon niet wijs
Je maakt het ons zeker niet wijs!

Had Keizer een talentvolle trainer geweest die na een bepaalde cyclus aan een nieuw en jong Ajax mocht bouwen, had het nog te verteren geweest. Maar nu na alle jaren van geduld en het plotselinge succes in Europa, hadden we eindelijk een team dat met een paar versterkingen weer Europees indruk kon maken en eindelijk weer eens kampioen kon worden....

Maar nee hoor, weer verkopen, verkopen en geen directe kwaliteit om door te selecteren. En als slagroom op de taart een onervaren trainer aanstellen

Gokken op Veltman en Schöne als ervaren mannen...

Gewoon een totale misvatting en WEER geen CL !!!

Maarja, maak maar eens wijs aan jullie wat voor ontzettende kans hier onbenut is gelaten...

Weltrusten meneer de President, slaap zacht!
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Guardiola, Emery, Mourinho in de Porto tijd, Allegri, Jupp Heynkes... Allemaal toptrainers die zonder ervaring op trainersvak direct succesvol waren en ik kan er nog zeker 30 meer opnoemen.
Hahahahaha, tjonge jonge volgens mij hadden deze een iets andere selectie tot hun beschikking. Een selectie die door hogerhand zorgvuldig bij elkaar verzameld was en dan niet niveautje Veltman, Schöne, etc.
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enige wat ik vraag is je wel in te leven in Keizer. Die krijgt met heel wat dingen te maken en zelfs met beloftes van Bosz. Het is gewoon zo moeilijk nu.
Precies! Totaal niet het moment om een onervaren trainer naar voren te schuiven!
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk jij dat dit zuinige Ajax de trainer even 5 extra spelers toezegd? Ik geloof er geen ene reet van. Denk eerder dat het een bommetje van Bosz is wat ie heeft achtergelaten toen ie zelf bedacht had weg te gaan. Of misschien heeft ie het wel gezegd en is ie zich later gaan bedenken dat ie dat helemaal niet waar kon maken.
Jij gelooft alleen in sprookjes en in Overmars. Arme Marc... heeft niets te vertellen mag alleen de strontcar over zich heen dulden...

Zou jij een dergelijke functie willen als je het geld niet nodig had en ook nog eens aanbiedingen uit de PL kreeg...

Zou je dan voor een baan kiezen waar je niets te vertellen hebt maar wel alle shit over je heen krijgt waar je bovendien niet voor verantwoordelijk bent....

Moeten we toch eens aan Gordon vragen of Marc iets met SM heeft...?
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Tot slot...

Zou Overmars ook onder bedreiging op televisie hebben verklaart dat Veltman een echte Ajax speler is die we moeten koesteren. Een speler met het echt AJAX DNA waar we alles aan moeten doen om hem aan Ajax te binden...

Zou hij uit het zicht van de camera een pistool van Leo van Wijk op zich gericht hebben gekregen...?

Of is het wellicht toch zo dat Marc een echte directeur is met bevoegdheden, maar gewoon geen kijk en of kwaliteit hebben voor zijn functie en om in te schatten wie wel goed is en wie niet ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0182681