BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 17:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals eide aangaf dat is niet zijn manier van spelen of hoe hij zelf zou willen spelen.. zie jong ajax.. dat is wat wij in het eerste wouden toch zoals keizer het daar liet voetballen ? dus waarom zou keizer dit zelf aanpassen ? ik en veel mede supporters denken of weten bijna zeker dat spijkerman en bergkamp mede bepalen wat er in het eerste gebeurt.. en vind ik helemaal niet erg, alleen het mag niet tekosten gaan van het voetbal waar ajax voorstaat
En er zijn nog veel meer supporters die dat helemaal niet denken.

En als Spijkerman en Bergkamp zo graag willen bepalen. Zou je dan denken dat ze een trainer aanstellen die eigenlijk alleen maar 1 systeem zou willen spelen?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

En er zijn nog veel meer supporters die dat helemaal niet denken.

En als Spijkerman en Bergkamp zo graag willen bepalen. Zou je dan denken dat ze een trainer aanstellen die eigenlijk alleen maar 1 systeem zou willen spelen?
gaat mij erom dat ze buitenschot blijven.. toen deboer wegging hadden ze spijkerman ook vd hand moeten doen.. die bepaalde grotendeels hoe deboer speelde, saai en slaapverwekkend.. toen kwam bosz en wou spijkerman dezelfde invloeden hebben en dat lieten bosz en kruzen niet toe.. bosz wou niet verder met ze, gevolg bosz weg en spijkerman zit er nog.. ik erger me aan zijn uitstraling en zijn hele voorkomen al vanaf dag 1 en het meest erge vind ik, dat als het fout gaat keizer word aangekeken door sommigen en niet spijkrman.. idem voor bergkamp die niet eens plaats neemt op de bank neemt en niet overal bij is.. schandalig als "ajax man"
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 03:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gaat mij erom dat ze buitenschot blijven.. toen deboer wegging hadden ze spijkerman ook vd hand moeten doen.. die bepaalde grotendeels hoe deboer speelde, saai en slaapverwekkend.. toen kwam bosz en wou spijkerman dezelfde invloeden hebben en dat lieten bosz en kruzen niet toe.. bosz wou niet verder met ze, gevolg bosz weg en spijkerman zit er nog.. ik erger me aan zijn uitstraling en zijn hele voorkomen al vanaf dag 1 en het meest erge vind ik, dat als het fout gaat keizer word aangekeken door sommigen en niet spijkrman.. idem voor bergkamp die niet eens plaats neemt op de bank neemt en niet overal bij is.. schandalig als "ajax man"
Spijkerman bepaalde grotendeels hoe de boer met Ajax speelde. Ik denk dat de Boer dat gewoon zelf bepaalde met Speijkwrman als belangrijke assistent.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 augustus 2017 - 03:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 03:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Spijkerman bepaalde grotendeels hoe de boer met Ajax speelde. Ik denk dat de Boer dat gewoon zelf bepaalde met Speijkwrman als belangrijke assistent.
Sssttt hij heeft connecties want hij sprak met Kruzen en de dochter van Kruzen. Ken je gelijk zien hoe betrouwbaar die zijn, want meestal houd je de shit binnenkamers!
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 03:40   quote  deeplink  
Tsjaa.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 03:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sssttt hij heeft connecties want hij sprak met Kruzen en de dochter van Kruzen. Ken je gelijk zien hoe betrouwbaar die zijn, want meestal houd je de shit binnenkamers!
hahaha doen ze bij ajax ook allemaal of niet ;)
AkaS
 AkaS - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:22   quote  deeplink  
Beste mensen,

Er zitten op dit forum een aantal mensen die op basis van hun duur
van aanwezigheid op het forum, een bepaalde tendens proberen door te drukken.
En iedereen,inclusief mijzelf gaan telkens serieus de discussie met
hun aan.

Met dit bericht kondig ik aan hiermee te stoppen.

Deze mensen profileren zichzelf bovendien als mensen die als enige
verstand van zaken hebben en ondanks dat het tegen iedere vorm van
logica indruist en wat we wekelijks met eigen ogen kunnen waarnemen.

En ik kan je melden dat dit het enige forum is waar door dit machtsblok
van mensen gedaan wordt alsof onze directie een bekwame directie is.

Bij iedere zichtbare fout of aantoonbaar falen roepen zij heel hard en arrogant dat het niet de schuld is van hun, maar van machten en krachten die wij als boerenlullen niet kunnen zien en of begrijpen...

Zij wel, zij zijn ingevoerd, kunnen ales onderbouwen en zijn eigenlijk
superieur aan de rest van de forumbezoekers.

Ik ga hier niet meer op in, na dit bericht...

Als je niet kunt zien dat van der Sar, Overmars, Spijkerman, Bergkamp en de grote klungelsmurf Keizer verre van geschikt zijn voor hun functie en dat met droge ogen blijven roepen en verdedigen....

Ben je of stekeblind, heb je zelf geen enkel verstand van hetgeen je moet brengen en presteren wanneer je dergelijke functies aanvaard zoals zij dit hebben gedaan met hun incompetente uitgestreken porums!!!!

En als je niet het werk kan leveren dat je wil, wenst en nodig acht omdat je het werk door een rvc onmogelijk wordt gemaakt..Wees dan een vent, neem ontslag en verklaar wie en waarom je het werken onmogelijk maakt..!

Echter denk ik dat het andersom is, doordat de directie zo incompetent is moet de rvc wel zo nadrukkelijk toezicht houden, anders glijd Ajax helemaal af naar het niveau Veltman!

Van der Sar, Overmars, Bergkamp, SPIJKERMAN EN Keizer....

ROT OP !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 00:22 schreef AkaS het volgende:
Beste mensen,

Er zitten op dit forum een aantal mensen die op basis van hun duur
van aanwezigheid op het forum, een bepaalde tendens proberen door te drukken.
En iedereen,inclusief mijzelf gaan telkens serieus de discussie met
hun aan.

Met dit bericht kondig ik aan hiermee te stoppen.

Deze mensen profileren zichzelf bovendien als mensen die als enige
verstand van zaken hebben en ondanks dat het tegen iedere vorm van
logica indruist en wat we wekelijks met eigen ogen kunnen waarnemen.

En ik kan je melden dat dit het enige forum is waar door dit machtsblok
van mensen gedaan wordt alsof onze directie een bekwame directie is.

Bij iedere zichtbare fout of aantoonbaar falen roepen zij heel hard en arrogant dat het niet de schuld is van hun, maar van machten en krachten die wij als boerenlullen niet kunnen zien en of begrijpen...

Zij wel, zij zijn ingevoerd, kunnen ales onderbouwen en zijn eigenlijk
superieur aan de rest van de forumbezoekers.

Ik ga hier niet meer op in, na dit bericht...

Als je niet kunt zien dat van der Sar, Overmars, Spijkerman, Bergkamp en de grote klungelsmurf Keizer verre van geschikt zijn voor hun functie en dat met droge ogen blijven roepen en verdedigen....

Ben je of stekeblind, heb je zelf geen enkel verstand van hetgeen je moet brengen en presteren wanneer je dergelijke functies aanvaard zoals zij dit hebben gedaan met hun incompetente uitgestreken porums!!!!

En als je niet het werk kan leveren dat je wil, wenst en nodig acht omdat je het werk door een rvc onmogelijk wordt gemaakt..Wees dan een vent, neem ontslag en verklaar wie en waarom je het werken onmogelijk maakt..!

Echter denk ik dat het andersom is, doordat de directie zo incompetent is moet de rvc wel zo nadrukkelijk toezicht houden, anders glijd Ajax helemaal af naar het niveau Veltman!

Van der Sar, Overmars, Bergkamp, SPIJKERMAN EN Keizer....

ROT OP !!!!
(y) plus teveel... waarbij ik overmars nog het minst kwalijk neem want die wou keizer niet...
AkaS
 AkaS - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:43   quote  deeplink  
Tsjaa...

Overmars wilde Keizer niet direct als hoofdtrainer maar
werd overstemt door de assistent trainer .... En van der Sar..
Onze directeur spelersbeleid werd overstemt..

Dezelfde directeur wilde wel het geld laten rollen maar kreeg
geen go vanuit de rvc....

A. Wat raar dat deze info in de pers komt.
B. Wat raar dat je blijft zitten op je pluche
als blijkt dat je eigenlijk geen fuck te
vertellen hebt...???

Dan moet je dat baantje wel heel graag willen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 01:38   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106855/keizer-na-el-uitschakeling-blamage

lezen we evenmee bij de reacties ? en dan pak em beet 4 a 5 man hier weten et beter..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 augustus 2017 - 07:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/106855/keizer-na-el-uitschakeling-blamage

lezen we evenmee bij de reacties ? en dan pak em beet 4 a 5 man hier weten et beter..
Wie hier zegt dat hij wel de goede trainer is die moet blijven dan?

Volgens mij wordt er niks meer gezegd dan dat ie een eerlijke kans moet krijgen.

Maar ga even op Ajax showtime de reacties bekijken over jouw heerlijkheid de heer Bosz na het Rostov debacle wat ik overigens een nog veel grotere blamage vind.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie hier zegt dat hij wel de goede trainer is die moet blijven dan?

Volgens mij wordt er niks meer gezegd dan dat ie een eerlijke kans moet krijgen.

Maar ga even op Ajax showtime de reacties bekijken over jouw heerlijkheid de heer Bosz na het Rostov debacle wat ik overigens een nog veel grotere blamage vind.
prima 1966 !! meer zeg ik er niet over
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 10:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

prima 1966 !! meer zeg ik er niet over
En alleen zijn schuld. Top.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

En alleen zijn schuld. Top.
nee de mensen die hem aanstellen ook want had nooit mogen gebeuren... TH dus ook...
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 00:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

(y) plus teveel... waarbij ik overmars nog het minst kwalijk neem want die wou keizer niet...
Nu ineens weet niet. Nou nou. Dat bedoelde ik nu gisteren precies
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 03:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 00:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

(y) plus teveel... waarbij ik overmars nog het minst kwalijk neem want die wou keizer niet...
Er is teveel verdeeldheid binnen Ajax. Ik heb vaak geroepen dat de communicatie binnen Ajax niet goed is. Terwijl hier diverse mensen zijn die dat juist heel goed vinden. Geen idee waar ze dat op baseren.

De komende tijd komen vast wel meer antwoorden op al deze vragen. Mensen die ongeschikt zijn, kunnen niet voldoende kwaliteit en resultaat brengen. En dat is exact wat nu gebeurd is. En daarom zullen er mensen moeten verdwijnen.

Omdat je verantwoordelijk gesteld dient te worden over je prestaties.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 03:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 11:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee de mensen die hem aanstellen ook want had nooit mogen gebeuren... TH dus ook...
Zwakzinnige mensen stellen zwakzinnige mensen aan.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 03:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zwakzinnige mensen stellen zwakzinnige mensen aan.
Je moet echt eens ophouden met deze toon naar die mannen. Dat zijn wel gewoon echte Ajacieden die Ajax veel gebracht hebben.

Daarnaast vind ik dat hoe jij over zwakzinnigen endergelijke praat echt niet kan. Het is ronduit walgelijk.

Als je het niet eens bent met deze mensen op die plek maak jij je punt net zo goed als je gewoon zegt dat je vind dat ze niet functioneren. Of dat ze niet capabel zijn of weet ik veel wat.

Maar het structureel benoemen van een bevolkingsgroep en hun als belediging vanaf andere mensen te gebruiken vind ik walgelijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet echt eens ophouden met deze toon naar die mannen. Dat zijn wel gewoon echte Ajacieden die Ajax veel gebracht hebben.

Daarnaast vind ik dat hoe jij over zwakzinnigen endergelijke praat echt niet kan. Het is ronduit walgelijk.

Als je het niet eens bent met deze mensen op die plek maak jij je punt net zo goed als je gewoon zegt dat je vind dat ze niet functioneren. Of dat ze niet capabel zijn of weet ik veel wat.

Maar het structureel benoemen van een bevolkingsgroep en hun als belediging vanaf andere mensen te gebruiken vind ik walgelijk.
Dat gaat en zal niet veranderen ouwe. Maar ik lach me er inmiddels rot om. Je weer namelijk bij voorbaat al dat het komt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:07   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:09   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/106882/keizer-is-spreekpop-van-het-technisch-hart?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

alsof derksen meeleest hier.. en nee normaal neem ik hem niet serieus maar lees ff wat hij zegt
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Dus normaal heeft hij nooit gelijk. Maar omdat hij nu ineens dezelfde mening als jouw heeft kloot het wat hij zegt?

Zou dat niet misschien gewoon iets over jouw mening zeggen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
En nu neem je hem natuurlijk wel serieus want ja het is precies wat jij zegt!

Ook voor Derksen geldt dat hij behoorlijke oogkleppen op heeft! Lullen alles positief wanneer er succes is!

Neem als voorbeeld maar eens het Nederlandse vrouwenelftal. Hoeveel programma's en mensen besteden er voor het toernooi überhaupt aandacht aan?? Ik kan je vertellen dat die op 1 hand waren te tellen. En nu? Nu loopt ineens iedereen de polonaise, doen we allemaal alsof vrouwen wel weten hoe het moet en werden programma's door de dames overlopen!!

Men moet eens zien dat succes net zo hard weer afbrokkelt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:22   quote  deeplink  
De laatste die nog serieus te nemen is, is Derksen. Maar hier gaan we dus weer. Weer overnemen en dat als je mening noemen. Het gaat niet om wie gelijk heeft, maar om dat je iets ontkend wat je gewoon ter plekke doet
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:23   quote  deeplink  
Maar sowieso even, wij zijn een opleidingsland. Dus degene die denkt dat wij structureel aan de top kunnen draaien spoort echt niet
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:23 schreef Loetje het volgende:
Maar sowieso even, wij zijn een opleidingsland. Dus degene die denkt dat wij structureel aan de top kunnen draaien spoort echt niet
1. Wij zijn geen opleidingsland. Wel een klein voetballand met een ongunstig belastingstelsel met een klein geografisch gebied wat betreft inkomsten uit tv gelden.

2. Gevolg is dat wij niet structureel een CL- of EL finalist zullen leveren.

3. Als je eens in de zoveel tijd een gunstige samenloop kent en een kern van Europese topspelers in de dop hebt, moet je dit koesteren en weloverwogen benutten en hiervan genieten.

4. Afgelopen seizoen door uitschakeling en aankopen nadien ontstond zo een situatie...Zwakke punten die er in het team waren waarop ingesprongen diende te worden om te consolideren en of door te selecteren waren volgens mij:

Rechtsvoor Traóre omdat hij voor 1 jaar gehuurd was.
Vervanger aangetrokken: Neres.

Middenveld Klaasen omdat hij de leeftijd had voor een transfer.

Beide backs posities: Veltman en Sinkraven voldeden en of voldoen niet
Backups die vele malen beter waren kregen intern geen vertrouwen en wilden een transfer als gevolg.

Vervangers inmiddels aangetrokken maar helaas niet vóór aanvang CL voorronden.

Bosz vervangen door Keizer, inmiddels duidelijk dat hij de katvanger van Bergkamp en Spijkerman is.

Al met al zijn we geen structurele Europafinalist, maar kunnen we meer zijn dan Calimero !!!

Zorg dan wel dat je doorhebt wanneer je goud in handen hebt en onderscheidt dit goud van troep dat toevallig goudkleurig is.

En een trainer als Keizer aanstellen die nimmer in de top heeft gespeeld en of heeft getraind is schandalig en de personen die hiervoor hebben gekozen zijn voor mij kandidaat om op te zouten!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En nu neem je hem natuurlijk wel serieus want ja het is precies wat jij zegt!

Ook voor Derksen geldt dat hij behoorlijke oogkleppen op heeft! Lullen alles positief wanneer er succes is!

Neem als voorbeeld maar eens het Nederlandse vrouwenelftal. Hoeveel programma's en mensen besteden er voor het toernooi überhaupt aandacht aan?? Ik kan je vertellen dat die op 1 hand waren te tellen. En nu? Nu loopt ineens iedereen de polonaise, doen we allemaal alsof vrouwen wel weten hoe het moet en werden programma's door de dames overlopen!!

Men moet eens zien dat succes net zo hard weer afbrokkelt!
snap je punt maar vond het gewoon grappig.. en wat betreft de vrouwen.. amper gekeken en vond er geen fuck aan van wat ik zag ;) dus nee niet meegegaan in die hype..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:23 schreef Loetje het volgende:
Maar sowieso even, wij zijn een opleidingsland. Dus degene die denkt dat wij structureel aan de top kunnen draaien spoort echt niet
dan spoort het TH dus niet
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

1. Wij zijn geen opleidingsland. Wel een klein voetballand met een ongunstig belastingstelsel met een klein geografisch gebied wat betreft inkomsten uit tv gelden.

2. Gevolg is dat wij niet structureel een CL- of EL finalist zullen leveren.

3. Als je eens in de zoveel tijd een gunstige samenloop kent en een kern van Europese topspelers in de dop hebt, moet je dit koesteren en weloverwogen benutten en hiervan genieten.

4. Afgelopen seizoen door uitschakeling en aankopen nadien ontstond zo een situatie...Zwakke punten die er in het team waren waarop ingesprongen diende te worden om te consolideren en of door te selecteren waren volgens mij:

Rechtsvoor Traóre omdat hij voor 1 jaar gehuurd was.
Vervanger aangetrokken: Neres.

Middenveld Klaasen omdat hij de leeftijd had voor een transfer.

Beide backs posities: Veltman en Sinkraven voldeden en of voldoen niet
Backups die vele malen beter waren kregen intern geen vertrouwen en wilden een transfer als gevolg.

Vervangers inmiddels aangetrokken maar helaas niet vóór aanvang CL voorronden.

Bosz vervangen door Keizer, inmiddels duidelijk dat hij de katvanger van Bergkamp en Spijkerman is.

Al met al zijn we geen structurele Europafinalist, maar kunnen we meer zijn dan Calimero !!!

Zorg dan wel dat je doorhebt wanneer je goud in handen hebt en onderscheidt dit goud van troep dat toevallig goudkleurig is.

En een trainer als Keizer aanstellen die nimmer in de top heeft gespeeld en of heeft getraind is schandalig en de personen die hiervoor hebben gekozen zijn voor mij kandidaat om op te zouten!
Oppervlakte berichten. Open deuren. Inderdaad problemen. Maar niet de echte oorzaak van de problemen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

1. Wij zijn geen opleidingsland. Wel een klein voetballand met een ongunstig belastingstelsel met een klein geografisch gebied wat betreft inkomsten uit tv gelden.

2. Gevolg is dat wij niet structureel een CL- of EL finalist zullen leveren.

3. Als je eens in de zoveel tijd een gunstige samenloop kent en een kern van Europese topspelers in de dop hebt, moet je dit koesteren en weloverwogen benutten en hiervan genieten.

4. Afgelopen seizoen door uitschakeling en aankopen nadien ontstond zo een situatie...Zwakke punten die er in het team waren waarop ingesprongen diende te worden om te consolideren en of door te selecteren waren volgens mij:

Rechtsvoor Traóre omdat hij voor 1 jaar gehuurd was.
Vervanger aangetrokken: Neres.

Middenveld Klaasen omdat hij de leeftijd had voor een transfer.

Beide backs posities: Veltman en Sinkraven voldeden en of voldoen niet
Backups die vele malen beter waren kregen intern geen vertrouwen en wilden een transfer als gevolg.

Vervangers inmiddels aangetrokken maar helaas niet vóór aanvang CL voorronden.

Bosz vervangen door Keizer, inmiddels duidelijk dat hij de katvanger van Bergkamp en Spijkerman is.

Al met al zijn we geen structurele Europafinalist, maar kunnen we meer zijn dan Calimero !!!

Zorg dan wel dat je doorhebt wanneer je goud in handen hebt en onderscheidt dit goud van troep dat toevallig goudkleurig is.

En een trainer als Keizer aanstellen die nimmer in de top heeft gespeeld en of heeft getraind is schandalig en de personen die hiervoor hebben gekozen zijn voor mij kandidaat om op te zouten!
Ook hier, na de eerste regel gestopt met lezen. Je niveau in posten is hard omlaag gegaan S
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan spoort het TH dus niet
De RvC indd
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Oppervlakte berichten. Open deuren. Inderdaad problemen. Maar niet de echte oorzaak van de problemen.
Zoals altijd
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

De RvC indd
zitten bergkamp en vdsar (die die uitspraken vaker hebben gedaan) in de rvc dan ? neemt niet weg dat die rvc ook ellende is.. maar het TH is een lachertje..
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zitten bergkamp en vdsar (die die uitspraken vaker hebben gedaan) in de rvc dan ? neemt niet weg dat die rvc ook ellende is.. maar het TH is een lachertje..
Het is net zoals in iedere organisatie. Zelfs als directie valt er niet goed te functioneren als in dit gebal de bestuursraad en rvc zo corrupt is als de pest. En zo gaat het steeds dieper de lagen in.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zitten bergkamp en vdsar (die die uitspraken vaker hebben gedaan) in de rvc dan ? neemt niet weg dat die rvc ook ellende is.. maar het TH is een lachertje..
TH hart zou je enkel Bergkamp naar voren kunnen schuiven. RvC bepaald vrijwel alles en Bergkamp is de verbinding. Maar daar is vooralsnog te weinig bewijs voor om te zeggen
bahbah
 bahbah - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:35   quote  deeplink  
Heel ff he?

Wat zou er nu daadwerkelijk uiteindelijk gaan gebeuren om ONZE club (!!!)
weer naar behoren te laten functioneren?

Het is duidelijk dat het in verschillende lagen is fout gegaan,dus 1 of 2 schuldigen gaan we nooit vinden.

Dus de koppen zijn en blijven in het zand.

De hele club gaat toch naar de klote zo?
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:53   quote  deeplink  


Speciaal voor de mensen die hier van alles roepen en de heel tijd doen alsof ik, Remco en Warrior maar wat roepen. Jonk legt het niet exact uit. En door dit soort dingen te zien weet je waar het over gaat en crieer je een eigen mening in plaats van dingen zomaar over te nemen uit een stuk tekst. Nogmaals, niet iedereen doet het, maar dit is wel waar het over gaat.

Voor de mensen die het niet kunnen openen,

https://m.youtube.com/watch?v=B8y_L-XNc7c

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Loetje --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 15:35 schreef bahbah het volgende:
Heel ff he?

Wat zou er nu daadwerkelijk uiteindelijk gaan gebeuren om ONZE club (!!!)
weer naar behoren te laten functioneren?

Het is duidelijk dat het in verschillende lagen is fout gegaan,dus 1 of 2 schuldigen gaan we nooit vinden.

Dus de koppen zijn en blijven in het zand.

De hele club gaat toch naar de klote zo?
Er zullen misschien wat mensen vertrekken en nieuwe mensen voor in de plaats komen, maar ik denk niet dat er op de achtergrond veel gaat gebeuren.

Wij en de media maken er allemaal een groot probleem van, maar reëel gezien doet het bedrijf Ajax het gewoon uitstekend.
We zijn een opleidingsclub, een doorgeefluik voor Europa. Het is allemaal leuk enzo om gal te spuwen op een forum en allemaal schuldigen aan te wijzen, maar meer moeten we er ook niet van verwachten.
Het Nederlands voetbal is gewoon niet meer wat het was, door het grote geld in het buitenland. En Ajax alleen gaat daar helemaal niks aan kunnen veranderen.

We moeten gewoon reëel zijn.

Het is een k*t reactie, ik weet het. En er zullen er heel erg weinig zijn die het met me eens zijn, maar dit is oprecht hoe ik erover denk.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
[ filmpje ]

Speciaal voor de mensen die hier van alles roepen en de heel tijd doen alsof ik, Remco en Warrior maar wat roepen. Jonk legt het niet exact uit. En door dit soort dingen te zien weet je waar het over gaat en crieer je een eigen mening in plaats van dingen zomaar over te nemen uit een stuk tekst. Nogmaals, niet iedereen doet het, maar dit is wel waar het over gaat.

Voor de mensen die het niet kunnen openen,

https://m.youtube.com/watch?v=B8y_L-XNc7c
hij legt het indd geweldig uit ook hoe de jeugd enzo.. jammer dat hij weg is mede door bergkamp
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij legt het indd geweldig uit ook hoe de jeugd enzo.. jammer dat hij weg is mede door bergkamp
Pfff zo vermoeiend.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij legt het indd geweldig uit ook hoe de jeugd enzo.. jammer dat hij weg is mede door bergkamp
Bewijst al dat je het niet helemaal gekeken hebt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 16:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Pfff zo vermoeiend.
gewoon een feit
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:45   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/jonk-definitief-weg-bij-ajax~a63290c3/

echte ajacieden die er zitten (y)
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 16:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gewoon een feit
Noem maar echte feiten zonder weer met je slappe lul achter de media aan te lopen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Noem maar echte feiten zonder weer met je slappe lul achter de media aan te lopen..
juist iets wat ik nooit doe.. geef mijn mening hoe ik erover denk.. als ik de media achterna zou lopen zou ik blij zijn met dejong ;)
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 17:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

juist iets wat ik nooit doe.. geef mijn mening hoe ik erover denk.. als ik de media achterna zou lopen zou ik blij zijn met dejong ;)
Een link kopiëren met tekst en dan zeggen dat het je mening is.
bahbah
 bahbah - zaterdag 26 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 15:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Er zullen misschien wat mensen vertrekken en nieuwe mensen voor in de plaats komen, maar ik denk niet dat er op de achtergrond veel gaat gebeuren.

Wij en de media maken er allemaal een groot probleem van, maar reëel gezien doet het bedrijf Ajax het gewoon uitstekend.
We zijn een opleidingsclub, een doorgeefluik voor Europa. Het is allemaal leuk enzo om gal te spuwen op een forum en allemaal schuldigen aan te wijzen, maar meer moeten we er ook niet van verwachten.
Het Nederlands voetbal is gewoon niet meer wat het was, door het grote geld in het buitenland. En Ajax alleen gaat daar helemaal niks aan kunnen veranderen.

We moeten gewoon reëel zijn.

Het is een k*t reactie, ik weet het. En er zullen er heel erg weinig zijn die het met me eens zijn, maar dit is oprecht hoe ik erover denk.
Ja ik ben bang dat je gelijk hebt..
Neemt niet weg dat je met de financiële voorsprong op de rest toch tenminste lekker kampioen kunt worden 7x in de 10 jaar?

Mijn hart huilt echt van dit gezeik man..
Maar je hebt gelijk..
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook hier, na de eerste regel gestopt met lezen. Je niveau in posten is hard omlaag gegaan S
Hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0173838