BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: LIVE: ERNSTIGE EN BLIJVENDE HERSENSCHADE NOURI!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 08 juli 2017 - 17:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Grote zorgen rond Nouri: Ajacied valt ineens neer op het veld, ambulance aanwezig (VoetbalPrimeur)

Robinho
 Robinho - vrijdag 14 juli 2017 - 22:06   quote  deeplink  
Al dagen zit ik voor me uit te staren als het nieuws over Appie voorbij komt. Af en toe met tranen in mijn ogen. Appie Nouri is voor mij de belichaming van een echte Ajacied, zonder dat hij zijn kunsten al vaak in het eerste heeft kunnen vertonen. Lichtvoetig, vernuftig, technisch en met gogme. Daarnaast is hij een prachtige gozer, altijd vrolijk en positief. We wisten het zeker, hij zou het gaan maken. We hadden geduld, omdat we zagen hoe goed hij is. Dit jaar zou het gaan gebeuren....
En nu is er niets anders meer mogelijk als hoop, hoop op een herstel waarbij hij kan leven met kwaliteit. Dat is het allerbelangrijkste op dit moment. Een goed herstel. Voetbal is bijzaak. Tegen wie hebben we geloot?? Het maakt me geen zak meer uit.
Wij weten met z'n allen hoe goed hij is, dat hij jaren op ons middenveld zou spelen. We verheugden ons al jaren op zijn definitieve doorbraak, die zou komen. Dat stond vast.
Ik doe mijn ogen dicht en zie hem schitteren, scoren en juichen.
Ik wens al zijn familie, vrienden, collega's, supporters en forumleden heel veel sterkte. Appie be strong! xxx
Eide
 Eide - vrijdag 14 juli 2017 - 22:26   quote  deeplink  
Hele selectie Ajax betuigt respect aan Nouri

De hele selectie van Ajax kwam vrijdagavond naar de Amsterdamse wijk Geuzenveld om respect te betuigen aan Abdelhak Nouri. Ook voormalig Ajacieden Ricardo van Rhijn en Queensy Menig waren aanwezig, net als de naar Reading vertrokken Pelle Clement en een paar duizend fans van Ajax.

De 20-jarige Nouri zakte afgelopen zaterdag tijdens een oefenduel van Ajax met Werder Bremen in Oostenrijk op het veld in elkaar en werd langdurig gereanimeerd. De Amsterdammer bleek te kampen met hartritmestoornissen en belandde op de intensive care. Donderdag werd duidelijk dat hij ernstige en blijvende hersenschade heeft.

Bron
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 14 juli 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2017 - 22:26 schreef Eide het volgende:
Hele selectie Ajax betuigt respect aan Nouri

De hele selectie van Ajax kwam vrijdagavond naar de Amsterdamse wijk Geuzenveld om respect te betuigen aan Abdelhak Nouri. Ook voormalig Ajacieden Ricardo van Rhijn en Queensy Menig waren aanwezig, net als de naar Reading vertrokken Pelle Clement en een paar duizend fans van Ajax.

De 20-jarige Nouri zakte afgelopen zaterdag tijdens een oefenduel van Ajax met Werder Bremen in Oostenrijk op het veld in elkaar en werd langdurig gereanimeerd. De Amsterdammer bleek te kampen met hartritmestoornissen en belandde op de intensive care. Donderdag werd duidelijk dat hij ernstige en blijvende hersenschade heeft.

Bron
Klasse actie van de selectie. Heel mooi gebaar.
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juli 2017 - 22:40   quote  deeplink  
Net terug uit Amsterdam en wat een golf van emotie maar wat was het ook mooi. Er stonden zelfs een vader met zoon beide in feyenoordshirt tussen de F-side en er is geen onvertogen woord gevallen. Sterker nog, louter positieve reacties. Dit heeft zelf JC niet voor elkaar gekregen.
Toen de vader en broer hun gezicht lieten zien was dat voor veel mensen de druppel. Beren van kerels als kleine kinderen zien huilen. Heel indrukwekkend was het. Ben blij dat ik geweest ben ook al was het zwaar en ga het nu proberen een plek te geven al springen de tranen mij nog meerdere keren per dag uit mijn ogen.
Stay strong Appie!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 juli 2017 - 22:53   quote  deeplink  
indd brandje.. zelfs feyenoorders op inet met 34 op hun shirt...
Robinho
 Robinho - vrijdag 14 juli 2017 - 23:08   quote  deeplink  
Klasse dat jullie er waren! Je kunt nooit genoeg steun krijgen in dit geval...
remco k
 remco k - vrijdag 14 juli 2017 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2017 - 22:40 schreef Brandje het volgende:
Net terug uit Amsterdam en wat een golf van emotie maar wat was het ook mooi. Er stonden zelfs een vader met zoon beide in feyenoordshirt tussen de F-side en er is geen onvertogen woord gevallen. Sterker nog, louter positieve reacties. Dit heeft zelf JC niet voor elkaar gekregen.
Toen de vader en broer hun gezicht lieten zien was dat voor veel mensen de druppel. Beren van kerels als kleine kinderen zien huilen. Heel indrukwekkend was het. Ben blij dat ik geweest ben ook al was het zwaar en ga het nu proberen een plek te geven al springen de tranen mij nog meerdere keren per dag uit mijn ogen.
Stay strong Appie!!
Pff. Brok in Mn keel kerel. Zit als ik dit lees aan de waterkant. Nu eventjes omdat ik geen behoefte heb aan andere mensen om me heen. De tranen gaan weer. Wat een ongeloof zeg.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 15 juli 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2017 - 22:53 schreef nummer10 het volgende:
indd brandje.. zelfs feyenoorders op inet met 34 op hun shirt...
Ik vind het vrij normaal dat zélfs als je voor een andere club bent je dit niemand gunt. Of moet ik het bijzonder respectvol vinden?
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 juli 2017 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2017 - 12:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik vind het vrij normaal dat zélfs als je voor een andere club bent je dit niemand gunt. Of moet ik het bijzonder respectvol vinden?
Ja dat moet je inderdaad als fans van de de aartsvijand de naam van een ajaxspeler op hun shirt laten drukken. Dat is echt heel bijzonder.
Dat je niemand zo iets gunt is natuurlijk wel heel normaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juli 2017 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 15 juli 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2017 - 12:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dat moet je inderdaad als fans van de de aartsvijand de naam van een ajaxspeler op hun shirt laten drukken. Dat is echt heel bijzonder.
Dat je niemand zo iets gunt is natuurlijk wel heel normaal.
Nou dat vind ik niet. Het is hetzelfde als al die reacties op facebook waar staat: "ik ben een rasfeyenoorder, maar dit gun je niemand, veel sterkte". Door eerst te roepen 'ik ben een feyenoorder maar...' leg je even extra de focus hoeveel belangrijker/bijzonder het is dat jij meeleeft dan dat al die anderen meeleven. Hetzelfde geld in mijn opinie over het op je shirt laten drukken.

Ik vind het met name zonde, Iedereen valt over elkaar heen en lijkt er nét nog een extra schepje bovenop te willen doen om zelf maar in de picture te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juli 2017 door NatjosFC --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 juli 2017 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2017 - 12:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou dat vind ik niet. Het is hetzelfde als al die reacties op facebook waar staat: "ik ben een rasfeyenoorder, maar dit gun je niemand, veel sterkte". Door eerst te roepen 'ik ben een feyenoorder maar...' leg je even extra de focus hoeveel belangrijker/bijzonder het is dat jij meeleeft dan dat al die anderen meeleven. Hetzelfde geld in mijn opinie over het op je shirt laten drukken.

Ik vind het met name zonde, Iedereen valt over elkaar heen en lijkt er nét nog een extra schepje bovenop te willen doen om zelf maar in de picture te komen.
Mee eens, alhoewel ik Nouri op het shirtje een ander verhaal vind.
Dit geldt niet alleen hier, maar de uitspraak "ik als .." in het algemeen is hinderlijk.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 15 juli 2017 - 12:29   quote  deeplink  
Abdelhak///HELD///ECHTE AJACIED!
remco k
 remco k - zaterdag 15 juli 2017 - 13:40   quote  deeplink  
Zomaar een bericht dat ik online tegenkwam.

Laten we hopen op een hele dikke schijnbeweging.

Echt dit gaat door merg en been... tranen niet te stoppen!

Appie laat jij nu zelf alstublieft het wonder zijn! doe daar binnen die ongelofelijke schijnbeweging! die steekpass! laat ze daar ( zoals de speler van achilles zo mooi vertelde) 'voor lul' staan! Appie jij brengt zoveel te weeg bij een ander! Ik hoop dat jij dit alles mee krijgt! En hopelijk hersteld tot een menswaardig leven. Appie Nouri, ik huil voor je ik doe mijn zegje voor het slapen gaan voor je! tis echt heel gek... Ik ken je niet persoonlijk maar jij Appie.. jij... jij verbindt!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 juli 2017 - 13:48   quote  deeplink  
natjos.. gaat me puur om de naam op het shirt.. rest is bijzaak.. of zou jij met de naam de kuyt of elia of je shirt gaan lopen ?
Pietje
 Pietje - zondag 16 juli 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2017 - 22:40 schreef Brandje het volgende:
Net terug uit Amsterdam en wat een golf van emotie maar wat was het ook mooi. Er stonden zelfs een vader met zoon beide in feyenoordshirt tussen de F-side en er is geen onvertogen woord gevallen. Sterker nog, louter positieve reacties. Dit heeft zelf JC niet voor elkaar gekregen.
Toen de vader en broer hun gezicht lieten zien was dat voor veel mensen de druppel. Beren van kerels als kleine kinderen zien huilen. Heel indrukwekkend was het. Ben blij dat ik geweest ben ook al was het zwaar en ga het nu proberen een plek te geven al springen de tranen mij nog meerdere keren per dag uit mijn ogen.
Stay strong Appie!!
Dat is beslist indrukwekkend. Dit soort ellendige en dieptrieste dingen verbroedert nu eenmaal.
Wat jij schreef doet me denken aan de plotselinge dood van Di Tomasso van FC Utrecht, zo'n 10 jaar geleden. Ik woon slechts op een paar kilometer afstand van de Galgewaard en heb toen tussen al die rouwende Utrecht-fans mijn Ajax-sjaaltje vastgeknoopt tussen alle Utrecht-sjaaltjes. Puur uit respect. Ik vermoedde dat zij mij weg zouden willen werken, maar mijn "daad" werd bijzonder gewaardeerd. In woord en gebaar. Nogmaals, sport verbroedert op zulke momenten, dan is voetbal maar een dom spelletje en zijn er belangrijkere dingen.
remco k
 remco k - zondag 16 juli 2017 - 22:05   quote  deeplink  
Onderstaande kwam ik op het AD tegen. Wat verschrikkelijk voor die mensen zeg.

http://www.ad.nl/binnenland/joyce-42-bedreigd-nadat-haar-naamgenote-nouri-uitscheldt-op-facebook~a8682f5d/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juli 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
ja best triest dit.. snap best dat je wil opkomen voor nouri enzo.. maar dit lijkt me niet de manier
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 juli 2017 - 22:59   quote  deeplink  
Dan zit het ook niet mee voor die mevrouw. Erg treurige situatie.
Snap alleen niet waarom de politie niks kan doen. Zomaar iemands NAW-gegevens online plaatsen zonder toestemming is toch strafbaar?
Jaccio
 Jaccio - zondag 16 juli 2017 - 23:34   quote  deeplink  
Kwam ik tegen en wilde ik even delen.

Update Nouri vandaag:
Alhamdulilah gapen, niezen en voet bewogen.
Allahu akbar!!!
We vragen Allah om Abdelhak Nouri te genezen met Zijn Genezing een genezing die geen sporen achterlaat.
Ameen

Bron: Facebook Stichting Ibaadu-Arrahmaan
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 17 juli 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 23:34 schreef Jaccio het volgende:
Kwam ik tegen en wilde ik even delen.

Update Nouri vandaag:
Alhamdulilah gapen, niezen en voet bewogen.
Allahu akbar!!!
We vragen Allah om Abdelhak Nouri te genezen met Zijn Genezing een genezing die geen sporen achterlaat.
Ameen

Bron: Facebook Stichting Ibaadu-Arrahmaan
Die kreten klinken mij nu gewoon als muziek in de oren. Alles voor verbetering van Abdelhak, zelfs als ik wakker word dan denk ik eraan :(

Ik bid mee om alles voor verbetering. Amen.
Eide
 Eide - maandag 17 juli 2017 - 20:24   quote  deeplink  
Het Nigel de Jong pleintje in Geuzenveld heeft er een naam bij.

2167539330-41c16025.jpg
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 juli 2017 - 23:03   quote  deeplink  
Geweldig, ik dacht eraan en iemand heeft het erop gezet. Ik zal denk ik even niet online zijn. Ik ben zo kapot hiervan. Elke keer wordt ik er weer aan herinnerd.

Zijn familie, vrienden en ook collega's die moeten hier nog meer kapot van zijn. Ik baal gewoon dat ik nooit zal zien hoever hij zou komen. Hij was in potentie zo geod, zo'n mooie voetballer en zo normaal.

Ik had nog een stukje gezien uit het buitenland waarbij een wildvreemde de beelden zag van Nouri. Die gozer ging uit zijn plaat zo goed vond hij hem, maar hoorde ook dat die jongen dus nu ook van zijn coma en kon geen woorden meer uitbrengen, waarom Nouri.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juli 2017 - 23:20   quote  deeplink  
34 14 ..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 20 juli 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Geen nieuws goed nieuws..?
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2017 - 22:10   quote  deeplink  
vroeg ik me vanmiddag nog af.. denk dat de fam hierom heeft gevraagt.. geen nieuws is zkr geen goed nieuws.. betekend da hij nog niet wakker is lijkt me.. als die dat ooit nog word :(... hoop het zo ! mits verbeteringen natuurlijk
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 juli 2017 - 22:23   quote  deeplink  
Ik weet niet of ze het wel zouden vertellen als er iets zou veranderen. Omdat de focus er ook nodig is.
Remmie79
 Remmie79 - donderdag 20 juli 2017 - 22:27   quote  deeplink  
Vroeg me net ook af of er alweer nieuws is over nouri. Geen nieuws is vaak goed nieuws. Maar heb in deze een hard hoofd in. Hoe gaat het verder, word ie idd wakker of komt het ergste scenario .
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 juli 2017 - 00:16   quote  deeplink  
Geen nieuws is in dit geval slecht nieuws. De doktoren waren toch wel duidelijk en al hoop je op een wonder, maar iedereen met een gezond verstand weet dat het over is. Ik weet oook zeker dat hij niet op deze manier zou willen doorleven. Voetbal was zijn leven.

Mocht hij in deze teostand blijven of hopelijk verbeteren, dan hoop ik echt dat Ajax zijn contract na juni 2020 gewoon met 5 jaar verlengt als goed gebaar, al is het maar om zijn familie te steunen.

Wat een vreslijk drama en mijn tranen schieten gewoon weer in mijn ogen. Kutzooi
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 22 augustus 2017 - 15:17   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=JXi80p9Sjr0

Dit topic verdient het niet om te verdwalen tussen die duizenden anderen. Vandaar
bahbah
 bahbah - dinsdag 22 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 15:17 schreef Jaccio het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=JXi80p9Sjr0

Dit topic verdient het niet om te verdwalen tussen die duizenden anderen. Vandaar
Klasse pik.
Heb m gelijk weer hangen brrrr....
faust2
 faust2 - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:10   quote  deeplink  
Gaat geen dag voorbij zonder dat mn gedachten bij nouri zijn
... ..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Same here...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 21 september 2017 - 10:56   quote  deeplink  
Is er al iets van 'nieuws' omtrent onze godenzoon?

Het is erg stil...
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 10:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Is er al iets van 'nieuws' omtrent onze godenzoon?

Het is erg stil...
denk gewoon nog het zelfde... en denk dat dit helaas ook zo blijft.. vraag me af of iedereen hier beter van word... incl nouri zelf
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 13:24   quote  deeplink  
kijktipje

http://www.afcafans.nl/nieuws/hoofdnieuws/27621/kijktip-npo-zendt-documentaire-over-nouri-uit?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Jaccio
 Jaccio - donderdag 21 september 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 10:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Is er al iets van 'nieuws' omtrent onze godenzoon?

Het is erg stil...
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313610
Jaccio
 Jaccio - donderdag 21 september 2017 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Ik ga het proberen te kijken, maar denk dat ik het snel weer af zet.
Voor mij persoonlijk nog te emotioneel
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 september 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Dinsdag werd, voordat er een wedstrijd een beker was gespeeld, teruggeblikt naar vorig bekerseizoen. Dan zie je plots weer nouri schitteren, zo geweldig dat hij zo even iemand voor de goal kan zetten. Het ziet er dan zo makkelijk uit, terwijl juist dat heel lastig is.

Man wat had hij zo groot talent, wat mis ik hem! Wat zonde dat we zo kort konden genieten in het 1ste.

Vandaag is precies een jaar geleden dat hij zijn debuut maakte.

Al zoude we dit seizoen 17de eindige, men boeit het niet!
Enige wat ik wil is dat hij terug keert, al was het maar een teken van leven geeft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 oktober 2017 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Update situatie Abdelhak Nouri.

Ten opzichte van de laatste update over de situatie van Abdelhak Nouri van 25 juli jl. valt weinig nieuws te melden. Maar gezien de vele vragen die bij Ajax en bij de familie Nouri binnenkomen en de uiteenlopende verhalen die over de Ajacied de ronde doen, is gezamenlijk besloten deze nieuwe update te publiceren.

De 20-jarige middenvelder kreeg op zaterdag 8 juli jl. tijdens een oefenwedstrijd in Oostenrijk te maken met hartfalen en moest als gevolg daarvan gereanimeerd worden. Nadien werd ernstige en blijvende hersenschade geconstateerd.

De familie laat weten dat Abdelhak momenteel op een ‘gewone’ verpleegafdeling van een ziekenhuis verblijft. Zijn situatie wordt omschreven als stabiel, met zelfstandige hartslag en ademhaling. De familie laat tevens weten hoop te houden en veel kracht en vertrouwen te halen uit het geloof, maar ook uit de vele steunbetuigingen. De familieleden willen daar langs deze weg nogmaals hun dank voor uitspreken en zij vragen tot slot om door te gaan met de smeekgebeden voor Abdelhak.
BRON


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2017 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - maandag 23 oktober 2017 - 15:15   quote  deeplink  
las het net.. met alle respect denk ik dat dit alles is wat het zal zijn..
Eide
 Eide - maandag 23 oktober 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Ik ben er ook bang voor, hoewel de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Hoop doet leven.
PS25
 PS25 - maandag 23 oktober 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Hoe triest ook, maar ik verwacht geenn wonderen. Ben bang dat dit het is. Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe het met degene is die naar beneden viel tijdens Ajax - Barça? Daar hoor je volgens mij niets meer over.
Eide
 Eide - maandag 23 oktober 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Die man is volledig hersteld. In 2014 werd in ieder geval bericht dat het die kant op ging.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 december 2017 - 18:53   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/pro/overig/abdelhak-is-nooit-alleen

Een heftig stuk gemaakt door Ajax-Watcher Freek Jansen bij de familie Nouri.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 december 2017 - 01:05   quote  deeplink  
Pfff wat een stuk zeg...

Glimlach met de bal in zn hand :'(
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 09:10   quote  deeplink  
of dit echt zo is vraag ik me af... aangezien er niks functioneerde van zijn lichaam... weet uit ervaring wel dat je dingen gaat zien die niet zo zijn in zoon situatie.. maar dan alsnog een "mooi" stuk
Jaccio
 Jaccio - woensdag 20 december 2017 - 10:11   quote  deeplink  
En BAM! weer met beide benen op de grond.
Wat mag en moet ik ongelooflijk dankbaar zijn zeg, voor alles wat ik heb.
Moet eens op gaan houden met dat klagen
Loetje
 Loetje - woensdag 20 december 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 09:10 schreef nummer10 het volgende:
of dit echt zo is vraag ik me af... aangezien er niks functioneerde van zijn lichaam... weet uit ervaring wel dat je dingen gaat zien die niet zo zijn in zoon situatie.. maar dan alsnog een "mooi" stuk
Nee jongen, dit ga je lekker verzinnen.....
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 20:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee jongen, dit ga je lekker verzinnen.....
volgens mij nog niet veel gezien in het leven ? zoals ik aangeef, je gaat dingen waarnemen die niet zo zijn.. en daar kan ik over meepraten.. daarbij hoe wil je een bal vasthouden zonder dat je uberhaubt 1 spier kan gebruiken..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 december 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij nog niet veel gezien in het leven ? zoals ik aangeef, je gaat dingen waarnemen die niet zo zijn.. en daar kan ik over meepraten.. daarbij hoe wil je een bal vasthouden zonder dat je uberhaubt 1 spier kan gebruiken..
Ze hebben een bal op zijn borst gelegd en zijn handen de bal laaten aanraken. Natuurlijk kan hij geen bal vasthouden. Datzelfde hebben ze gedaan met een toestenbord. Er kawam iets als een glimlach op zijn gezicht.

Achja men gaat natuurlijk dingen zien die ze willen zien. Ik ben er nog steeds kapot van en ik denk veel spelers en staff van Ajax ook, dat verklaard misschien ook wel de wisselvalligheid van dit seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: LIVE: ERNSTIGE EN BLIJVENDE HERSENSCHADE NOURI!









0.0119187