BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: LIVE: ERNSTIGE EN BLIJVENDE HERSENSCHADE NOURI!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 08 juli 2017 - 17:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Grote zorgen rond Nouri: Ajacied valt ineens neer op het veld, ambulance aanwezig (VoetbalPrimeur)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juni 2018 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 17:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je had ook kunnen zeggen: Fijn dat je mening herziet, sommige doen dat niet.

Als ik iets ongefundeerd wil zeggen, dan kan dat toch gewoon.
Of moet ik eerst bij een commissie komen te vertellen wat ik wil posten?

Wees blij dat ik mijn mening herziet, de rest laat het lekker.
Je post iets waar je eigen ervaring in zit, maar gaat vervolgens iets roepen dat feitelijk onjuist is. Iets wat bijna elke staatsgek weet. En daarnaast bestaat er Google waar je kan checken of de onzin die je verkondigt wel feitelijk juist is.

Maar jij wil nu een schouderklopje omdat je je mening herzag?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 juni 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 13:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aansprakelijkheid slaat ook voornamelijk op geld. Hoe stom dat ook klinkt.

Maar als Appie thuis verzorgd gaat worden, heb je natuurlijk een ziekenhuisbed nodig. Die staat dan beneden. Als je de vlog van Appie kijkt, zie je ook dat ze geen heel groot huis hebben en hij en zijn broer samen op een kamer slapen. Dus ergens snap ik dat wel.
tuurlijk snap ik dat.. maar de vraag is dan ook weer zou dit bij een ander geloof met alle respect, niet gewoon de stekker eruit zijn gegaan ? en is het verzorgen uberhaubt verstandig ? maar goed dat is hun keus natuurlijk... of het makkelijker en beter van word is dan maar weer de vraag
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juni 2018 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 21:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk snap ik dat.. maar de vraag is dan ook weer zou dit bij een ander geloof met alle respect, niet gewoon de stekker eruit zijn gegaan ? en is het verzorgen uberhaubt verstandig ? maar goed dat is hun keus natuurlijk... of het makkelijker en beter van word is dan maar weer de vraag
Jij hebt kinderen toch??? Lijkt me dat je alles overweegt om je kind in leven te houden. Heeft dus niets te maken met geloof. Lijkt me gewoon een hele moeilijke keuze die je moet maken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 juni 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 21:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk snap ik dat.. maar de vraag is dan ook weer zou dit bij een ander geloof met alle respect, niet gewoon de stekker eruit zijn gegaan ? en is het verzorgen uberhaubt verstandig ? maar goed dat is hun keus natuurlijk... of het makkelijker en beter van word is dan maar weer de vraag
Zolang er geen weet zit op dit soort dingen omtrent het geloof en zij Nouri in de handen van Allah leggen, hebben zij deze keuze en is dit een logische wens van de familie.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juni 2018 - 08:28   quote  deeplink  
Als er zo goed als geen kans is om niet als een kasplantje te leven indien je bijkomt, zou het met alle respect voor iedereen incl. familie en de persoon zelf beter zijn de stekker eruit te halen. Geloof hoort daar gewoon buiten te staan, want heeft er ook geen bal mee te maken. Soms laten ze vanwege geloof geen behandeling toe. Nu wel, dus als je gaat, 'heeft het zo moeten zijn' om in geloofsovertuigingen te spreken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:28 schreef Peterhs het volgende:
Als er zo goed als geen kans is om niet als een kasplantje te leven indien je bijkomt, zou het met alle respect voor iedereen incl. familie en de persoon zelf beter zijn de stekker eruit te halen. Geloof hoort daar gewoon buiten te staan, want heeft er ook geen bal mee te maken. Soms laten ze vanwege geloof geen behandeling toe. Nu wel, dus als je gaat, 'heeft het zo moeten zijn' om in geloofsovertuigingen te spreken.
Maar als ouders moet je deze zware keuze wel maken. En geloof mij, je wilt alles proberen om je kind bij je te houden.
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 08:48   quote  deeplink  
Ik durf ook niet zomaar te zeggen dat ik de stekker eruit zou halen hoor. Over mijzelf vind ik dat veel makkelijker. Ik zou persoonlijk niet dag in, dag uit op bed willen liggen zonder enig perspectief op verbetering. Als ik alleen een omhulsel ben dat adem haalt mag de stekker er resoluut uit.... of ik dat zo stellig bij mijn kinderen zou durven weet ik echt niet.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juni 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar als ouders moet je deze zware keuze wel maken. En geloof mij, je wilt alles proberen om je kind bij je te houden.
Nee, dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Die beslissing neem je ook niet in een dag. Zoiets groeit en zolang al die ruzies en modder gooien aanblijft, zal dit proces vooruit geschoven worden.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juni 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:48 schreef Eide het volgende:
Ik durf ook niet zomaar te zeggen dat ik de stekker eruit zou halen hoor. Over mijzelf vind ik dat veel makkelijker. Ik zou persoonlijk niet dag in, dag uit op bed willen liggen zonder enig perspectief op verbetering. Als ik alleen een omhulsel ben dat adem haalt mag de stekker er resoluut uit.... of ik dat zo stellig bij mijn kinderen zou durven weet ik echt niet.
Ook volledig begrijpelijk en mee eens. Als zoiets ter sprake komt in mijn omgeving, geef ik ook altijd aan dat niet te willen, dus stekker eruit en verder met het leven.
Zelf heb ik nu ook een kind van bijna 10 maanden. Zou mij ook geen raad weten in zo'n situatie. Van buitenaf is het altijd makkelijker praten, maar het besef komt altijd vroeg of laat. Het is voor onbegrijpelijk dat er nog mensen 10 jaar in coma gehouden worden.(ja die gevallen zijn er nog altijd) Waarom? Enkel omdat we geen afscheid kunnen nemen? Goed komen lukt toch niet meer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 juni 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:59 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ook volledig begrijpelijk en mee eens. Als zoiets ter sprake komt in mijn omgeving, geef ik ook altijd aan dat niet te willen, dus stekker eruit en verder met het leven.
Zelf heb ik nu ook een kind van bijna 10 maanden. Zou mij ook geen raad weten in zo'n situatie. Van buitenaf is het altijd makkelijker praten, maar het besef komt altijd vroeg of laat. Het is voor onbegrijpelijk dat er nog mensen 10 jaar in coma gehouden worden.(ja die gevallen zijn er nog altijd) Waarom? Enkel omdat we geen afscheid kunnen nemen? Goed komen lukt toch niet meer.
Mee eens, en zelfs ontwaakt Nouri uit z'n coma, wat dan? Ga je iemand nog tientallen jaren verzorgen terwijl diegene letterlijk niks kan?

De kwestie doet me denken aan het voor de geboorte weten of je kind het syndroom van Down heeft. Persoonlijk zou ik het absoluut willen weten, want mocht het het geval zijn dan wil ik niet mijn hele leven vast zitten aan de vele zorg die nodig is. Voor het kind is het eigenlijk een ramp en als ouder ook.
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 12:54   quote  deeplink  
Dan is Down nog niet eens een ramp. Kinderen (en volwassenen) met Down kunnen ondanks hun beperking nog best heel veel. Helaas zijn er veel ernstigere aandoeningen waarbij ik je helemaal gelijk geef.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juni 2018 - 13:03   quote  deeplink  
Blijkbaar kunnen downies genoeg, want er zijn er ook een aantal die zelfs kunnen posten hier op het headlinerforum. (sorry fout grapje, maar kon het niet laten)
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juni 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 13:03 schreef Peterhs het volgende:
Blijkbaar kunnen downies genoeg, want er zijn er ook een aantal die zelfs kunnen posten hier op het headlinerforum. (sorry fout grapje, maar kon het niet laten)
Verbaasd het me dat jij deze post erin gooit...;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 juni 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar als ouders moet je deze zware keuze wel maken. En geloof mij, je wilt alles proberen om je kind bij je te houden.
weet er alles van... en dan maak ik godzijdank zoon voorval nog niet eens mee... lastige ex is toch weer net wat anders :)
Jaccio
 Jaccio - zondag 08 juli 2018 - 15:46   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/rotterdam/beledigend-spandoek-over-nouri-bij-oefenduel-feyenoord~ab7faae6/

Waarom doen mensen dit?
Loetje
 Loetje - zondag 08 juli 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Spreekkoren waren nog walgelijker!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 juli 2018 - 13:06   quote  deeplink  
Alles wat zule Feijenoorders doen is walgelijk, geeft maar aan dat dit echte holbewoners zijn met een iq van -1. Als je zo'n spandoek maakt of zoiets gaat zingen, dan ben je een echte vent. Ik vind het nog zieliger voor dat trietse mannetje op de schouders van zijn vader.

Het juiste antwoord is om dit soort gasten naar Afganistan te sturen en dan te laten vechten tegen IS en alle andere moslimextremisten. Zo ruimen je al het vuil op en hebben wij er geen last van.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 26 maart 2020 - 20:43   quote  deeplink  
Update bij DWDD

https://youtu.be/8liBc9ptp6I
remco k
 remco k - donderdag 26 maart 2020 - 21:21   quote  deeplink  
Wat een zwaar beladen aflevering was dit zeg.

Pfff. Heb het bij vlagen best moeilijk gehad als je die beelden bekijkt en de reacties wederom ziet.
remco k
 remco k - donderdag 26 maart 2020 - 21:22   quote  deeplink  
Maar hij zou dus bij bewustzijn zijn, slapen, eten, en een beetje communiceren dmv zijn wenkbrauwen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 maart 2020 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Maar hij zou dus bij bewustzijn zijn, slapen, eten, en een beetje communiceren dmv zijn wenkbrauwen.
geloof er weinig van, mede als wat die familie eist.. ajax heeft alles toegegeven etc etc.. wat willen ze nog meer.. geld ? nee daar gaat het niet om... sorry die familie probeert er nu duidelijk geld uit teslepen ook al zeggen ze van niet.. zo niet, vertel mij maar wat ajax meer moet doen..
remco k
 remco k - vrijdag 27 maart 2020 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2020 - 00:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geloof er weinig van, mede als wat die familie eist.. ajax heeft alles toegegeven etc etc.. wat willen ze nog meer.. geld ? nee daar gaat het niet om... sorry die familie probeert er nu duidelijk geld uit teslepen ook al zeggen ze van niet.. zo niet, vertel mij maar wat ajax meer moet doen..
Wat ben jij af en toe ook een rare kerel hè.

Nergens in de afgelopen Posts gaat het daarover. Helemaal nergens, het gaat om wat men verteld over Nouri, zijn huidige manier van leven en dat ik het gister ontroerend vond om te zien.

En als Frenkie ook zegt dat Nouri dit soort manier van communiceren kan gebruiken. Besluit jij gewoon dat het allemaal niet waar is.

Pffff, zelfs dit weet je weer negatief te maken. Man man man.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 maart 2020 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2020 - 09:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ben jij af en toe ook een rare kerel hè.

Nergens in de afgelopen Posts gaat het daarover. Helemaal nergens, het gaat om wat men verteld over Nouri, zijn huidige manier van leven en dat ik het gister ontroerend vond om te zien.

En als Frenkie ook zegt dat Nouri dit soort manier van communiceren kan gebruiken. Besluit jij gewoon dat het allemaal niet waar is.

Pffff, zelfs dit weet je weer negatief te maken. Man man man.
ik geloof best dat het beter gaat kerel, staat er wederom krom klopt...

en de beelden en wooeden etc van en over nouri prachtig !

Alleen waar ik heel erg mee zit is, wat wil se familie nog meer, fouten zijn toegegeven.. vergoedingen worden zeker wel gedaan... wat willen ze nu nog dan ala het niet om geld zou gaan..
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2021 - 19:12   quote  deeplink  
Ajax en Nouri zijn er niet uitgekomen aldus van der Sar.

Ajax schijnt zijn salaris tot het einde contract uitbetaald te hebben en is bereid tot een schadevergoeding. Echter blijkbaar niet genoeg.

Blijkbaar wil de familie meer dan Ajax wil betalen.

Jammer dat dit zo eindigt.
Loetje
 Loetje - zondag 10 januari 2021 - 19:14   quote  deeplink  
Waarschijnlijk de advocaat. Die willen altijd het uiterste uit de kan
Eide
 Eide - zondag 10 januari 2021 - 19:58   quote  deeplink  
Het gaat sowieso om geld. Ik weet niet hoe veel, op welke basis en wat redelijk is in dit soort gevallen. Ik zie wel wat er in een arbitragezaak wordt besloten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 januari 2021 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 19:58 schreef Eide het volgende:
Het gaat sowieso om geld. Ik weet niet hoe veel, op welke basis en wat redelijk is in dit soort gevallen. Ik zie wel wat er in een arbitragezaak wordt besloten.
Dat is sowieso lastig te bepalen. Was een talentvolle jonge speler, maar je zal nooit met zekerheid weten of zijn talent tot ontplooiing was gekomen. Dat is denk ik ook gelijk het struikelblok, tussen Ajax en advocaat van familie Nouri, in deze. Het is heel moeilijk om in de toekomst te kijken, als die toekomst er niet zal zijn. Een arbitragezaak zal uitsluitsel geven, maar dat zal niet de situatie zijn waar beiden vooraf op gehoopt hadden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2021 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2021 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is sowieso lastig te bepalen. Was een talentvolle jonge speler, maar je zal nooit met zekerheid weten of zijn talent tot ontplooiing was gekomen. Dat is denk ik ook gelijk het struikelblok, tussen Ajax en advocaat van familie Nora, in deze. Het is heel moeilijk om in de toekomst te kijken, als die toekomst er niet zal zijn. Een arbitragezaak zal uitsluitsel geven, maar dat zal niet de situatie zijn waar beiden vooraf op gehoopt hadden.
Inderdaad. Zonde man dat het zo loopt
Eide
 Eide - zondag 10 januari 2021 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Zonde man dat het zo loopt
Inderdaad, iedereen is hier verliezer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 januari 2021 - 20:47   quote  deeplink  
Triest nieuws!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 januari 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Tja het is triest, alles is triest hieraan, maar ik snap Ajax wel! Hij had ook gewoon zijn been kunnen breken en dan was het ook over. Hij was mega talentvol, maar zijn fysiek was natuurlijk wel iets anders dan die van De Ligt of Donny.
Maar Visscher was ook een megatalent en zo heb je er nog meer. Ik denk dat Ajax echt een prima bedrag heeft voorgesteld en het kan zee aannemelijk zijn dat ze kamp Nouri minder krijgt dan dat Ajax had voorgesteld.

Mocht dat zo zijn, dan hoop ik dat Ajax alsnog uit solidariteit en geleden schade het bedrag overmaakt, wat ze al eerder van plan waren.

Deze rechtzaak heeft alleen verliezers en de grootste verliezer is Nouri zelf. Zijn Ajax hart klopt nog steeds....
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 januari 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Tja het is triest, alles is triest hieraan, maar ik snap Ajax wel! Hij had ook gewoon zijn been kunnen breken en dan was het ook over. Hij was mega talentvol, maar zijn fysiek was natuurlijk wel iets anders dan die van De Ligt of Donny.
Maar Visscher was ook een megatalent en zo heb je er nog meer. Ik denk dat Ajax echt een prima bedrag heeft voorgesteld en het kan zee aannemelijk zijn dat ze kamp Nouri minder krijgt dan dat Ajax had voorgesteld.

Mocht dat zo zijn, dan hoop ik dat Ajax alsnog uit solidariteit en geleden schade het bedrag overmaakt, wat ze al eerder van plan waren.

Deze rechtzaak heeft alleen verliezers en de grootste verliezer is Nouri zelf. Zijn Ajax hart klopt nog steeds....
remco k
 remco k - donderdag 14 januari 2021 - 13:44   quote  deeplink  
Volgens verschillende bronnen wil de familie een bedrag hebben van totaal 15 miljoen euro.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 januari 2021 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2021 - 13:44 schreef remco k het volgende:
Volgens verschillende bronnen wil de familie een bedrag hebben van totaal 15 miljoen euro.
Vind ik erg veel geld, ik dacht meer aan een bedrag van 7 tot max 10 miljoen als schade vergoeding. Hiervan betaald de zerzekering de helft, maarja die zijn altijd lastig.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 15 januari 2021 - 17:32   quote  deeplink  
Ik vind dat je niets hoeft te 'vergoeden'...want ook als er anders/sneller/beter was gereageerd, had Nouri blijvend letsel opgelopen. Zakte in elkaar tijdens 30+ graden en Ramadan + het falen van de hartfunctie...dit had overal en altijd kunnen gebeuren en is niet de schuld van Ajax.

Als mijn buurman instort en ik stel een verkeerde diagnose, moet ik dan zijn kosten vergoeden de komende 50 jaar?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 januari 2021 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2021 - 20:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen is hier verliezer.
Nouri zo ie zo. Dat er vanuit Ajax een bedrag vrijgemaakt wordt ter ondersteuning van zijn verzorging vind ik niet niet meer dan redelijk.
Een bedrag gokken van wat hij mogelijk zijn verdere leven verdien zou hebben vind ik wat lastig.

En daarbij speelt zo een jongen niet zijn hele leven bij Ajax.
Wat ga je dan betalen? Zelf heeft Nouri er toch niet zoveel aan op verzorging na dan.
Blijft een trieste gebeurtenis.
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 januari 2021 - 23:46   quote  deeplink  
Het is natuurlijk verre van sociaal wenselijk om te zeggen dat Ajax niets hoeft te betalen inzake Nouri... Maar op zich is het niet eens gek gedacht als...

Als 1: Nouri zijn hartafwijking bewust heeft verzwegen.
Als 2: Nouri ondanks alle omstandigheden plus ramadan wilde spelen.

Diep en diep triest voor hem en zijn familie. Maar je kan het ook omdraaien... Als hij echt zo goed zou worden zoals zijn familie graag denkt, dan hebben de keuzes van Nouri ook andere negatieve gevolgen voor Ajax, namelijk het mislopen van zijn transferwaarde.... Klinkt niet sympathiek maar wel waar!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 januari 2021 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2021 - 23:46 schreef AkaS het volgende:
Het is natuurlijk verre van sociaal wenselijk om te zeggen dat Ajax niets hoeft te betalen inzake Nouri... Maar op zich is het niet eens gek gedacht als...

Als 1: Nouri zijn hartafwijking bewust heeft verzwegen.
Als 2: Nouri ondanks alle omstandigheden plus ramadan wilde spelen.

Diep en diep triest voor hem en zijn familie. Maar je kan het ook omdraaien... Als hij echt zo goed zou worden zoals zijn familie graag denkt, dan hebben de keuzes van Nouri ook andere negatieve gevolgen voor Ajax, namelijk het mislopen van zijn transferwaarde.... Klinkt niet sympathiek maar wel waar!
eens..
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2021 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2021 - 23:46 schreef AkaS het volgende:
Het is natuurlijk verre van sociaal wenselijk om te zeggen dat Ajax niets hoeft te betalen inzake Nouri... Maar op zich is het niet eens gek gedacht als...

Als 1: Nouri zijn hartafwijking bewust heeft verzwegen.
Als 2: Nouri ondanks alle omstandigheden plus ramadan wilde spelen.

Diep en diep triest voor hem en zijn familie. Maar je kan het ook omdraaien... Als hij echt zo goed zou worden zoals zijn familie graag denkt, dan hebben de keuzes van Nouri ook andere negatieve gevolgen voor Ajax, namelijk het mislopen van zijn transferwaarde.... Klinkt niet sympathiek maar wel waar!
Ik snap goed wat je zegt.

Hij had daarnaast ook bij Sparta kunnen belanden en ook geen miljonair kunnen worden.

Zijn hartafwijking was wel bekend bij de club en oranje toch? De club mag dat echter niet met zijn familie te delen en daar was ook een hoop commotie over destijds maar dat weet ik niet zeker.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 januari 2021 - 12:10   quote  deeplink  
geen idee hoor maar, dit is niet de eerste speler die iets op loopt op het veld of zelfs overlijd.. ajax heeft alle medische dingen en zelfs zijn loon al doorbetaald wat ik begreep.. maar hebben andere clubs ooit een schadevergoeding moeten uitdelen aan nabestaanden ? en zoja om welke bedragen ging het dan..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 januari 2021 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2021 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap goed wat je zegt.

Hij had daarnaast ook bij Sparta kunnen belanden en ook geen miljonair kunnen worden.

Zijn hartafwijking was wel bekend bij de club en oranje toch? De club mag dat echter niet met zijn familie te delen en daar was ook een hoop commotie over destijds maar dat weet ik niet zeker.
Daarom had ook zijn been kunnen breken. Maar ook als hij goed geholpen was mogelijk blijvende schade gehad.
Oranje had Nouri 2 x mee gedeeld dat er iets met zijn hart was, Ajax werd ook geïnformeerd las ik.

Nouri heeft dit mogelijk verzwegen voor zijn familie in de hoop zijn droom waar te kunnen maken.
Lastig verhaal blijft het wel. En daarbij wat heeft Nouri aan de vele miljoenen behalve goede zorg.
AkaS
 AkaS - zondag 17 januari 2021 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2021 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap goed wat je zegt.

Hij had daarnaast ook bij Sparta kunnen belanden en ook geen miljonair kunnen worden.

Zijn hartafwijking was wel bekend bij de club en oranje toch? De club mag dat echter niet met zijn familie te delen en daar was ook een hoop commotie over destijds maar dat weet ik niet zeker.
Wat ik toen ervan begreep was dat zijn hartkwaal bekend was bij de knvb en niet bij Ajax. Het was niet aan de knvb om deze informatie met Ajax en of zijn familie te delen

Maar kan ook zijn wat jij zegt, dat Ajax het ook wist maar dat Nouri zijn familie bewust niet informeerde...

Het is en blijft een lastige zaak ook al omdat Nouri zo'n sympathieke persoonlijkheid was...

Maar als je als 2 partijen niet helder kan krijgen wat rechtvaardig is, is de rechter een goede scheidsrechter in deze...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 januari 2021 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2021 - 23:46 schreef AkaS het volgende:
Het is natuurlijk verre van sociaal wenselijk om te zeggen dat Ajax niets hoeft te betalen inzake Nouri... Maar op zich is het niet eens gek gedacht als...

Als 1: Nouri zijn hartafwijking bewust heeft verzwegen.
Als 2: Nouri ondanks alle omstandigheden plus ramadan wilde spelen.

Diep en diep triest voor hem en zijn familie. Maar je kan het ook omdraaien... Als hij echt zo goed zou worden zoals zijn familie graag denkt, dan hebben de keuzes van Nouri ook andere negatieve gevolgen voor Ajax, namelijk het mislopen van zijn transferwaarde.... Klinkt niet sympathiek maar wel waar!
Hier heb je natuurlijk wel een punt, daarbij is Ramadan flink onderbelicht in dit verhaal. Omdat het een geloofsovertuiging is, mag je daar weinig over zeggen in dit vreselijke mondgesnoerde land
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 januari 2021 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2021 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap goed wat je zegt.

Hij had daarnaast ook bij Sparta kunnen belanden en ook geen miljonair kunnen worden.

Zijn hartafwijking was wel bekend bij de club en oranje toch? De club mag dat echter niet met zijn familie te delen en daar was ook een hoop commotie over destijds maar dat weet ik niet zeker.
Het was wel bekend, maar werd niet als groot probleem gezien. Daar zullen ze met toekomstige talenten wel anders mee omgaan.
Nouri was minderjarig en ik vind het ook echt te ver gaan met al die privacy onzin, zijn vader of moeder had toch gewoon ingelicht mogen worden.

Zelf heb ik het ook meegemaakt met mijn zoon, dat de zorgverzekeraar niet mag meedelen wat voor medicijnen ze hebben gegegeven aan mijn zoon van destijds 12 jaar. WTF hij is 12, wij zijn verantwoordelijk voor hem. Ze mochten het wel met de post sturen, echt de wereld is gek geworden!! Het is anders als hij 18 is.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 18 januari 2021 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2021 - 17:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik vind dat je niets hoeft te 'vergoeden'...want ook als er anders/sneller/beter was gereageerd, had Nouri blijvend letsel opgelopen. Zakte in elkaar tijdens 30+ graden en Ramadan + het falen van de hartfunctie...dit had overal en altijd kunnen gebeuren en is niet de schuld van Ajax.

Als mijn buurman instort en ik stel een verkeerde diagnose, moet ik dan zijn kosten vergoeden de komende 50 jaar?
Heb ik nu zoiets geks getypt?
nummer10
 nummer10 - maandag 18 januari 2021 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 12:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Heb ik nu zoiets geks getypt?
neehoor
nummer10
 nummer10 - maandag 18 januari 2021 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 10:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het was wel bekend, maar werd niet als groot probleem gezien. Daar zullen ze met toekomstige talenten wel anders mee omgaan.
Nouri was minderjarig en ik vind het ook echt te ver gaan met al die privacy onzin, zijn vader of moeder had toch gewoon ingelicht mogen worden.

Zelf heb ik het ook meegemaakt met mijn zoon, dat de zorgverzekeraar niet mag meedelen wat voor medicijnen ze hebben gegegeven aan mijn zoon van destijds 12 jaar. WTF hij is 12, wij zijn verantwoordelijk voor hem. Ze mochten het wel met de post sturen, echt de wereld is gek geworden!! Het is anders als hij 18 is.
Is uw kind 12 jaar, maar nog geen 16? Dan is toestemming van het kind nodig om inzage te krijgen in het dossier van het kind. Dat is alleen anders als u als ouder informatie nodig heeft om toestemming te geven voor een behandeling.

en het probleem was dus ook bekend bij nouri.. enige wat je ajax kan verwijten is laat ingrijpen, maar is het daarmee erger geworden? hebben ze dat al niet toegegeven en dingen vergoed ? ik heb een vermoeden dat ajax een bod had gedaan en de familie dat niet accepteerde en meer wou... zo lees ik het een beetje overal tussendoor... maar ik vermoed eigenlijk dat ajax in het gelijk word gestelt... en wat heeft de familie dan ?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 januari 2021 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 18:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is uw kind 12 jaar, maar nog geen 16? Dan is toestemming van het kind nodig om inzage te krijgen in het dossier van het kind. Dat is alleen anders als u als ouder informatie nodig heeft om toestemming te geven voor een behandeling.

en het probleem was dus ook bekend bij nouri.. enige wat je ajax kan verwijten is laat ingrijpen, maar is het daarmee erger geworden? hebben ze dat al niet toegegeven en dingen vergoed ? ik heb een vermoeden dat ajax een bod had gedaan en de familie dat niet accepteerde en meer wou... zo lees ik het een beetje overal tussendoor... maar ik vermoed eigenlijk dat ajax in het gelijk word gestelt... en wat heeft de familie dan ?
Met alle respect, maar als je kind 12 is en je bent daarvoor verantwoordelijk, wat een bullshit. Echt die hele privacy shit is een grote bullshit. Mensen zijn compleet gek geworden en ik snap niet dat politici naar die alternatieve geitenwollensokken types ook nog luisteren.

Ik denk ook dat het beter is om geen namen meer te geven aan kinderen, geen foto's meer maken van je kinderen, iedereen krijgt dezelfde naam X.Doe, want stel je voor je kan afleiden dat iemand man of vrouw is. Iedereen moet met een boerka lopen, want stel je voor je kan iemand herkennen. Het feit dat ik een man zie bij de AH, is al inbreuk op zijn privacy, want misschien wist zijn vrouw niet dat hij naar de Ah ging.

FUCK DE PRIVACY IDIOTEN, ze zijn helemaal doorgeschoten in deze onzin.

Zo nu is mijn bloeddruk weer normaal
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 januari 2021 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 11:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als je kind 12 is en je bent daarvoor verantwoordelijk, wat een bullshit. Echt die hele privacy shit is een grote bullshit. Mensen zijn compleet gek geworden en ik snap niet dat politici naar die alternatieve geitenwollensokken types ook nog luisteren.

Ik denk ook dat het beter is om geen namen meer te geven aan kinderen, geen foto's meer maken van je kinderen, iedereen krijgt dezelfde naam X.Doe, want stel je voor je kan afleiden dat iemand man of vrouw is. Iedereen moet met een boerka lopen, want stel je voor je kan iemand herkennen. Het feit dat ik een man zie bij de AH, is al inbreuk op zijn privacy, want misschien wist zijn vrouw niet dat hij naar de Ah ging.

FUCK DE PRIVACY IDIOTEN, ze zijn helemaal doorgeschoten in deze onzin.

Zo nu is mijn bloeddruk weer normaal
eens... maar verklaard wel waarom ajax en de knvb dus niks hebben gezegd tegen de familie... wie is er dan schuldig... enige wat je ajax kwalijk kan nemen is het misschien laat ingrijpen, maar ook als ze optijd waren was dit in mijn ogen gebeurd en was die nooit op top niveau gekomen... daarbij heeft ajax al best wat betaald wat ik begreep..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 januari 2021 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens... maar verklaard wel waarom ajax en de knvb dus niks hebben gezegd tegen de familie... wie is er dan schuldig... enige wat je ajax kwalijk kan nemen is het misschien laat ingrijpen, maar ook als ze optijd waren was dit in mijn ogen gebeurd en was die nooit op top niveau gekomen... daarbij heeft ajax al best wat betaald wat ik begreep..
Ja het feit dat dit is gebeurd, zegt ook wel iets dat hij nooit echt een topvoetballer zou zijn geworden. Zijnlichaam was daar gewoon niet voor gemaakt. Zo zijn er wel meer toptalenten die het nooit hebben gehaald door hun lichaamsbouw. Ik denk ook dat het een belachelijke eis is van de familie (15miljoen) Denk dat een bedrag van tussen de 5 en 7 miljoen meer op zijn plaats is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: LIVE: ERNSTIGE EN BLIJVENDE HERSENSCHADE NOURI!









0.0153188