BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting playoffs EL

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 09:11   quote  deeplink  
De mogelijke tegenstanders van Ajax..

Ongeplaatste clubs: Panathinaikos, Maritimo Funchal, Rosenborg, Hajduk Split, Sheriff Tiraspol, Apollon Limassol, Oleksandriya, Videoton, Crvena Zvezda, Skenderbeu, FC Utrecht, AEK Athene, Altach, AEK Larnaca, Hafnarfjördur, Vitorul, Osijek, Vardar, Domzale, Östersunds, Shkendija, Suduva.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:16   quote  deeplink  
en als je da nie haalt mag jeje ogen uit de kop schamen zoals psv
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:23   quote  deeplink  
Het Noorse Rosenborg, het Oekraïense Oleksandriya, het Albanese Skënderbeu, het Oostenrijkse Altach, het Macedonische Vardar en het Litouwse Sudava zijn de opties voor Ajax. De loting vindt om 13.00 uur plaats.

Blijkbaar had ik iets niet goed..
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 10:16 schreef nummer10 het volgende:
en als je da nie haalt mag jeje ogen uit de kop schamen zoals psv
Rosenborg is de enige ploeg waar we het lastig tegen zouden kunnen krijgen, de andere ploegen moet je gewoon winnen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Rosenborg is de enige ploeg waar we het lastig tegen zouden kunnen krijgen, de andere ploegen moet je gewoon winnen..
en zelfs die ben je verplicht aan je stand (finale EL) te kunnen hebben
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 12:53   quote  deeplink  
Rosenborg en Olexandria. Die laatste is ook geen pretje. Spel wat enorm lijkt op dat van Rostov, gelukkig wel in het klein. Doe mij Altach maar ofzo, dichtbij en wel mooi daar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:15   quote  deeplink  
Wederom de meest lastigste getroffen
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
En Utrecht tegen Zenit. Dat was heel knap wat die gisteren deden, maar dit is denk ik iets te. Dus lijkt weer een zwaar seizoen te worden voor de Nederlandse clubs
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
Beginnen met thuiswedstrijd. Qua afstand en reis volgens mij wel de beste optie na Altach.
pth
 pth - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:22   quote  deeplink  
Waarschijnlijk de minst gunstige loting, altijd erg stug voetbal ... maar het is niet anders. Utrecht treft het al helemaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2017 door pth --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:24   quote  deeplink  
Moeten we 'gewoon' winnen, simpel. Helaas voor Utrecht ook.

De Europa punten kunnen we vergeten in elk geval. Ajax zal het moeten doen weer dit jaar, tenzij Feijenoord verrast, maar dat zal wel weer niet.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:25   quote  deeplink  
Vind het maar een k*'t loting. Lastige tegenstander.
Zorgen dat je je selectie op orde hebt voor je aan het tweeluik begint
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:26   quote  deeplink  
alsof ze het eromdoen... wederom net als met de cl loting de lastigste pakken..
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 13:24 schreef Hasjkoph het volgende:
Moeten we 'gewoon' winnen, simpel. Helaas voor Utrecht ook.

De Europa punten kunnen we vergeten in elk geval. Ajax zal het moeten doen weer dit jaar, tenzij Feijenoord verrast, maar dat zal wel weer niet.
Vitesse en Feyenoord zullen in dr EL en CL in pot 4 gaan komen denk ik. Feyenoord hopen dat ze in ieder geval 3e kunnen worden zodat je Europees overwintert. We waren goed bezig vorig jaar en hebben nog een goed jaar nodig. Dan is het CL ticket volgend jaar terug. Maar het begin is schandalig
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:32   quote  deeplink  
Rosenborg, zijn een tijd ver weg geweest en ingehaald door Molde. In de jaren 90 heel sterk, nu wel op de weg terug. Pakken weer prijzen in eigen land en spelen ook erg op de counter. Competitie in volle gang daar en ze staan 5 punten los op de nummer 2. Het zal dus niet makkelijk zijn, maar als verliezend finalist moet je van jezelf eisen dat je door gaat
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 13:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vitesse en Feyenoord zullen in dr EL en CL in pot 4 gaan komen denk ik. Feyenoord hopen dat ze in ieder geval 3e kunnen worden zodat je Europees overwintert. We waren goed bezig vorig jaar en hebben nog een goed jaar nodig. Dan is het CL ticket volgend jaar terug. Maar het begin is schandalig
Wellicht dat Vitesse verrast, maar ik verwacht simpelweg niks van Feijenoord in Europa.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 13:32 schreef Loetje het volgende:
Rosenborg, zijn een tijd ver weg geweest en ingehaald door Molde. In de jaren 90 heel sterk, nu wel op de weg terug. Pakken weer prijzen in eigen land en spelen ook erg op de counter. Competitie in volle gang daar en ze staan 5 punten los op de nummer 2. Het zal dus niet makkelijk zijn, maar als verliezend finalist moet je van jezelf eisen dat je door gaat
dus dat
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 13:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wellicht dat Vitesse verrast, maar ik verwacht simpelweg niks van Feijenoord in Europa.
In de EL krijg je ook enorm grote tegenstanders he. Ploegen als Milan, Arsenal, Inter, Lyon enzo komen er zo bij.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 04 augustus 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 13:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

In de EL krijg je ook enorm grote tegenstanders he. Ploegen als Milan, Arsenal, Inter, Lyon enzo komen er zo bij.
Klopt, maar zie bijvoorbeeld AZ: die doen het ook vaak leuk in Europa (totdat zij ook een Zenit loten). Een beetje mazzel met de groepsloting en Vitesse kan denk ik wel wat laten zien. Dat zie ik Feijenoord niet doen in de CL, zelfs met een wat gunstigere loting.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 augustus 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 14:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt, maar zie bijvoorbeeld AZ: die doen het ook vaak leuk in Europa (totdat zij ook een Zenit loten). Een beetje mazzel met de groepsloting en Vitesse kan denk ik wel wat laten zien. Dat zie ik Feijenoord niet doen in de CL, zelfs met een wat gunstigere loting.
Ik zou het al netjes vinden als wij derde worden en verder in de EL gaan..
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 14:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt, maar zie bijvoorbeeld AZ: die doen het ook vaak leuk in Europa (totdat zij ook een Zenit loten). Een beetje mazzel met de groepsloting en Vitesse kan denk ik wel wat laten zien. Dat zie ik Feijenoord niet doen in de CL, zelfs met een wat gunstigere loting.
Verschil is echter dat AZ altijd in pot 1 of 2 zat. Vitesse zal in 4 komen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 augustus 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 16:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zou het al netjes vinden als wij derde worden en verder in de EL gaan..
Gewoon hopen op een gunstige uit pot 3. Gewoon een mooie loting met een hele grote club zoals Barca of Real, een Benfica ofzo erbij en een Anderlecht. Hoop dat die laatste in pot 3 komt door de Europese kwartfinale van vorig jaar en jullie ze treffen. Dan heb je in ieder geval kansen en één hele grote club om tegen te spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 16:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zou het al netjes vinden als wij derde worden en verder in de EL gaan..
Dat zou ik heel netjes vinden. Maar het is wel duidelijk Nederland heeft echt niets te zoeken in de CL en zelfs de Europa league is al veel te hoog gegrepen. Nederlands voetbal is gewoon klaar, je ziet het ook aan de spelers die nog wel naar nederland willen komen, dat zijn toch niet de beste top talenten meer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 17:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gewoon hopen op een gunstige uit pot 3. Gewoon een mooie loting met een hele grote club zoals Barca of Real, een Benfica ofzo erbij en een Anderlecht. Hoop dat die laatste in pot 3 komt door de Europese kwartfinale van vorig jaar en jullie ze treffen. Dan heb je in ieder geval kansen en één hele grote club om tegen te spelen.
Precies mijn gedachten ook..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 augustus 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 18:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat zou ik heel netjes vinden. Maar het is wel duidelijk Nederland heeft echt niets te zoeken in de CL en zelfs de Europa league is al veel te hoog gegrepen. Nederlands voetbal is gewoon klaar, je ziet het ook aan de spelers die nog wel naar nederland willen komen, dat zijn toch niet de beste top talenten meer.
Okay maar das een heel ander verhaal..
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 04 augustus 2017 - 22:00   quote  deeplink  
Laten we hopen dat Ajax ervan geleerd heeft met deze ervaring tegen Nice.
Rosenburg is inderdaad een stevige tegenstander, maar geen onmogelijke.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting playoffs EL









0.1113901